Hellas Transalp Forum

Καρμπυρατέρ (καθαρισμός / επισκευές / ρυθμίσεις)

επισκέπτης · 111622

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #150 on: Πέμπτη 09 Νοέμβριος 2017, 14:14:31 μμ
,,,,Εσυ καταλαβες ποια βελονα εννοει ο ποιητης?

Ναι , είναι αυτό το ασημί τεράγωνο ? που βγαίνει απο το μπρούτζινο παξιμάδι στην παρακάτω φωτό : 



Πρέπει να είναι στο σχέδιο τον Νο2:

Reference No: 2
Part Number: 16011-MAW-600
Εξάρτημα: VALVE SET, FLOAT



Τιμή:  38,00 €(χωρίς ΦΠΑ 24%).



Offline Nickoss

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 100
Reply #151 on: Τετάρτη 15 Νοέμβριος 2017, 19:39:10 μμ
Σε ευχαριστω πολυ για τη λεπτομερη σου απαντηση.Αψογος οπως παντα.
Να σημειωσω οτι απο τοτε που το σκουπισα δεν εχει σταξει ακομα...να ηταν τυχαιο?
Ειπες οτι ειχες την 650?δλδ δεν εχεις πλεον?Το εδωσες ?
 ???



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!

Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #153 on: Παρασκευή 04 Ιανουάριος 2019, 19:47:37 μμ
Αν και παλιό το θέμα, θα βάλω και εγώ το λιθαράκί μου ώστε να υπάρχει η πληροφορία συγκεντρωμένη. Προχθές έδεσα το ψαλίδι, μοχλικό που είχα λύσει για βάψιμο (πολύ καλό αποτέλεσμα) και άλλαξα την λαστιχένια εισαγωγή στο φιλτροκούτι και έβαλα 40αρια ζιγκλέρ (slow jet). Η λαστιχένια εισαγωγή από παλαιότερα ΤΑ (νομίζω με το τετράγωνο φανάρι) έχει σημαντική διαφορά σε διατομή σε σχέση με την εργοστασιακή επιτρέποντας έτσι να περνά σημαντικότερη ποσότητα αέρα. Αυτό σε συνδυασμό με τα 40 ζιγκλέρ έδωσαν νέα πνοή στις μεσαίες και τρβάει πιο μεστά το μηχανάκι από χαμήλα. Τις βίδες του ρελαντί τις έχω πλέον στις 4 στροφές (από 5 1/2 που ήταν πρίν) και εκέι δεν ακούω τίποτα στο κλείσιμο του γκαζιού και το δούλεμα είναι γλυκό σε όλο το φάσμα το στροφών. Ακόμα έλεγχο σε μπουζί δεν έχω κάνει, θα το αφήσω να δουλέψει λίγο, καθώς και θα δω τι γίνεται και με την κατανάλωση και αν αυτήέχει αυξηθεί και κατα πόσο. Γενικά για το συνολικό κόστος των ανταλλακτικών (το πολύ €30) αξίζει τον κόπο αυτή η αλλαγή. Με τη χρήση θα ενημερώσω εκ νέου. 



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #154 on: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 11:16:47 πμ
Tα νεότερα σχετικά με την αλλαγή των ζιγκλέρ και του σνόρκελ του φιλτροκουτιού, είναι ότι έχω παρατηρήσει σημαντική μείωση στην κατανάλωση. Αυτή είναι περίπου 9% στην πόλη και περισσότερο σε ταξίδια (~12%). Στην πόλη το είχα προσέξει στα γεμίσματα και από εκεί που γέμιζα ανά 210 χλμ. τώρα είμαι στα 230 χωρίς να έχω αλλάξει τον τρόπο οδήγησης ιδιαίτερα. και λέω ιδιαίτερα γιατί επειδή δουλεέυει καλύτερα χαμηλά η μηχανή δεν την ζορίζω το ίδιο και δεν ανεβαίνουν οι στροφές στον κινητήρα το ίδιο. Όμως το ίδιο πρόσεξα και στο ταξίδι που εκεί δουλέυει ο κινητήρας σε πολύ υψηλότερες στροφές. Χθες ταξιδεύοντας για περίπου 200 χλμ. εθνική με 130-140 έκανα άλλα 50 χλμ. σε επαρχιακό πρίν γυρίσω σε ρεζέρβα. Τέτοια νούμερα δεν είχα δει ποτε πρίν τις αλλαγές.

Η πρώτη μου σκέψη/φόβος ήταν ότι στέγνωσε από βενζίνη το μηχανάκι και από εκεί ήρθε και η μείωση στην κατανάλωση. Οι φωτογραφίες παρακάτω είναι από τον εμπρός και πίσω κύλινδρο, μετά από 160 χλμ. εθνικής με ταχύτητες 120-140 χλμ./'ωρα, Δηλαδή υψηλές στροφές συνέχεια (πάνω από 6.000). Τα μπουζί δειχνουν ελαφρώς φτώχα νομίζω, αλλά είχα το ίδιο χρώμα και πρίν τις αλλαγές, δεν έχω δει κάποια φοβερή διαφορά στο χρώμα τους. Ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα είναι εξαιρετικός (ειδικά χαμηλά-μεσαία) δεν χρειάζεται να αλλάζω τόσο συχνά ταχύτητα και έχω την υποψία ότι πρέπει να στεγνώνει από καύσιμο ψηλά. Βέβαια το τελευταίο πρέπει να το επαληθεύσω με καυσανάλυση, γιατί είναι η εντύπωση μου και όχι ενδεχομενως η πραγματηκότητα. Οι πιο γνώστες, το χρώμα στα μπουζί πως σας φαίνεται; 





john lk

  • Guest
Reply #155 on: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 13:33:12 μμ
Ειναι οντως ελαφρως φτωχα και τα δυο μπουζι στεφανε, ιδανικα θα επρεπε να αλλαξεις τα κυρια ζιγκλερ κατα 1 με 2 νουμερα μεγαλυτερα, αλλα εγω στην θεση σου δεν θα πειραζα τιποτα.
Πως ειναι το χρωμα τους σε συνθηκες πολης??



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #156 on: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 14:07:00 μμ
Αυτό είναι το επόμενο που θα κάνω. Μόλις γυρίσω σπίτι από το γραφείο θα τα βγάλω πάλι να δω εάν υπάρχει διαφορά. Πάντως είναι ευχάριστη αλλαγή η αύξηση της αυτονομίας. Δεν το περίμενα για να είμαι ειλικρινής. Βέβαια ισως θα πρέπει να σκεφτούμε ότι χθες οι θερμοκρασίες (αέρα) ήταν πάντα κάτω από 10 βαθμούς και σε μερικές έφτανε κοντά στους 3. Αυτό δεν προκαλεί έτσι και αλλιώς πιο φτωχό μείγμα (κρύος αέρας είναι πιο πυκνός); Πιθανόν να υπάρχουν αλλαγές όταν ζεστάνει ο καιρός... μερικές φωτογραφίες τότε ίσως μου λύσουν την απορία.

 
« Last Edit: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 14:22:09 μμ by stefosg »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2744
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #157 on: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 17:11:22 μμ
Ευχαριστούμε Στέφανε, για να δούμε και από κάποιον δικό μας τι γίνεται με αυτή τη αλλαγή του ζιγκλέρ από 38(;) σε 40.
Τον σωλήνα στον παπά τον έχω αφαιρέσει και εγώ, καλύτερα θα είναι να προστεθεί μιά χοάνη για να διευκολύνει την είσοδο του αέρα στον παπά.
Το μίγμα σου ελαφρώς φτωχό, δηλαδή τέλειο!  ;D
Ιδού και τα δικά μου μετά από ~ 30.000 χλμ.



Ελαφρώς φτωχό, καίει λάδι.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #158 on: Δευτέρα 28 Ιανουάριος 2019, 18:48:51 μμ
Όπως είχα υποσχεθέι μετά από 20 χλμ. νορμάλ οδήγησης εντός πόλης το χρώμα είναι στο ανοικτό καφέ/μπισκοτί, δείχνοντας ότι σε αυτό το φάσμα στροφών (1.500 - 5.000) δουλεύει πιο σωστά. Αυτή ήταν και εμένα η πρώτη μου εντύπωση όταν καβάλησα τη μηχανή μετά την αλλαγή στα ζιγκλέρ και στο σνόρκελ, ότι δυνάμωσε χαμηλές-μεσαίες και "λαχανίαζει" ψηλά. Αυτό το επιβεβαιώνουν και οι φωτογραφίες. Ίσως μελλοντικά να κάνω την αλλαγή και στα κυρίως με 1-2 νούμερα μεγαλύτερα όπως είπε ο Γιάννης. Ίσως όχι, δεν είμαι σίγουρος.




Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #159 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 13:42:07 μμ
Ευχαριστούμε Στέφανε, για να δούμε και από κάποιον δικό μας τι γίνεται με αυτή τη αλλαγή του ζιγκλέρ από 38(;) σε 40.
Τον σωλήνα στον παπά τον έχω αφαιρέσει και εγώ, καλύτερα θα είναι να προστεθεί μιά χοάνη για να διευκολύνει την είσοδο του αέρα στον παπά.
Το μίγμα σου ελαφρώς φτωχό, δηλαδή τέλειο!  ;D
Ιδού και τα δικά μου μετά από ~ 30.000 χλμ.



Ελαφρώς φτωχό, καίει λάδι.

Το σνόρκελ του φιλτρουτιού δεν το κατήργησα, αλλά το αντικατέστησα με ένα από ΤΑ 600 PD06 (το δικό μου είναι PD10). Ο δικός μου εργοστασιακός ήταν σημαντικά πιο μικρός σε διάμετρο, ενώ ο παλίος είναι μεγαλύτερης διαμέτρου και ποιο κοντός. Κάπου είχα διαβάσει ότι η Honda το έκανε αυτό για να εναρμονιστεί με τις τότε προδιαγραφές ρύπων. Πιθανόν. Στο παρακάτω σύνδεσμο φαίνεται και η διαφορά στα νούμερα των ζισκλέρ από γενιά σε γενιά. Το δεύτερο από αριστερά μπουζί μου φαίνεται αρκετά ταλαιπωρημένο, πόσα χιλιόμετρα έχουν τα μπουζί στη φωτογραφία;

https://transalpled.eu/how-to-change-the-jets-on-keihin-cv34-carbs/



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2744
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #160 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 14:22:58 μμ
Ευχαριστώ Στέφανε, το πάιλοτ φαίνεται ότι είναι σε όλα τα μοντέλα 38.
Το εξελόφυλο γράφει ότι άλλαξα μπουζί για πρώτη φορά στα 40.000 χλμ. Επειδή ήταν σε καλη κατάσταση φοβάμαι ότι άλλαξα μόνο τα εύκολα. Η δεύτερη αλλαγή (τώρα) στα 65.000 χλμ έγινε και στα 4 με ιριδίου για να μη ξανααλλάξω ποτέ.
Ο σωλήνας του παπά στο μοντέλο του 98 εκτός από στενός πηγαίνει και πολύ κοντά στο φίλτρο, σχεδόν το ακουμπάει, με αποτέλεσμα νομίζω να μη χρησιμοποιείται όλη η επιφάνεια του φίλτρου. Δεν θυμάμαι να έχει διαφορά από το μοντέλο του 92. Ο σωλήνας αυτός θα μπήκε για μείωση του θορύβου της εισαγωγής.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #161 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 15:33:10 μμ
Ευχαριστώ Στέφανε, το πάιλοτ φαίνεται ότι είναι σε όλα τα μοντέλα 38.
Το εξελόφυλο γράφει ότι άλλαξα μπουζί για πρώτη φορά στα 40.000 χλμ. Επειδή ήταν σε καλη κατάσταση φοβάμαι ότι άλλαξα μόνο τα εύκολα. Η δεύτερη αλλαγή (τώρα) στα 65.000 χλμ έγινε και στα 4 με ιριδίου για να μη ξανααλλάξω ποτέ.
Ο σωλήνας του παπά στο μοντέλο του 98 εκτός από στενός πηγαίνει και πολύ κοντά στο φίλτρο, σχεδόν το ακουμπάει, με αποτέλεσμα νομίζω να μη χρησιμοποιείται όλη η επιφάνεια του φίλτρου. Δεν θυμάμαι να έχει διαφορά από το μοντέλο του 92. Ο σωλήνας αυτός θα μπήκε για μείωση του θορύβου της εισαγωγής.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν θα κερδίσεις κάτι με τα ιριδιου. Τα απλά είναι πολύ καλά και ακόμα και να τα αλλάξεις στο προβλεπόμενο διάστημα συνήθως η φθορά είναι αμελητέα. Επίσης είναι πολύ φτηνά. Για να βγαζεις εύκολα Όλα τα μπουζι χρειάζεσαι το εργοστασιακό μπουζοκλειδο. Είναι το μόνο που χωράει σε όλες τις θέσεις και δεν χρειάζεται να αφαιρέσεις τίποτα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #162 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 20:13:21 μμ
@ Γιάννη, σίγουρα καίει λάδι? Τα δύο δεξιά είναι πολύ καλά αφού ελαφρά καφετίζουν, το ίδιο κ το αριστερό, το δεύτερο απο αριστερά έχει μια ασπρη περιοχή , η το φλάς φταίει η κάποιες επικαθίσεις ?
Γιατί δείχνει λαδωμένο το σπείρωμα ? Το είχα κ εγώ στο ΤΑ , αλλά το μισό περίπου.

@ Στέφανε κατ' αρχάς να πώ οτι χαίρομαι να σε διαβαζω επειδή δεν αφήνεις τα νήματα ημιτελή.
Δεύτερον τα μπουζί σου είναι όπως είπε κ ο Καραβοκύρης φτωχά , θα έπρεπε να καφετίζουν κάπως .
Και στην δεύτερη φωτό με χρήση πόλης υποθέτω πάλι δεν καφετίζουν, η είναι η φωτό ?



john lk

  • Guest
Reply #163 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 20:31:23 μμ
Συμφωνω με τα λεγομενα σου Νικο οτι τα μπουζι του Στεφανου ειναι και σε συνθηκες πολης ελαφρως φτωχα.
Στεφανε θα ελεγα να ανοιξεις τις παιλοτ κατα μιση στροφη την καθε μια και να κανεις 50-100 χλμ εντος πολης και να τα ξαναδεις (τα δυο ευκολα μπουζι αρκουν)

Οσο για την λαδιλα στα σπειρωματα των μπουζιων του Γιαννη, δεν νομιζω οτι ειναι απο καψιμο λαδιου. Ειναι φυσιολογικο να λαδωνουν/μαυριζουν οι 2-3 πρωτες σπειρες, ομως αν εχουν καιρο να βγουν και να καθαριστουν λαδωνουν ολοκληρες. Στην δικια μου που δεν καιει λαδι τα βλεπω και εγω περιπου σαν του Γιαννη. Αν καιει λαδια φαινεται στις δυο ακιδες και στο δαχτυλιδι, οχι στα σπειρωματα (μια χαρα ειναι το χρωμα τους εκει Γιαννη)



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2744
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #164 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 20:53:09 μμ
@ Γιάννη, σίγουρα καίει λάδι?

Δεν το έγραψα στο ταξιδιωτικό, στις 5.000 χλμ έκαψε 1,2 λίτρα περίπου. Επίσης τα δυο πιο ταλαιπωρημένα ίσως έχουν 65.000 χλμ!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #165 on: Τρίτη 29 Ιανουάριος 2019, 21:49:20 μμ
@ Γιάννη, σίγουρα καίει λάδι? Τα δύο δεξιά είναι πολύ καλά αφού ελαφρά καφετίζουν, το ίδιο κ το αριστερό, το δεύτερο απο αριστερά έχει μια ασπρη περιοχή , η το φλάς φταίει η κάποιες επικαθίσεις ?
Γιατί δείχνει λαδωμένο το σπείρωμα ? Το είχα κ εγώ στο ΤΑ , αλλά το μισό περίπου.

@ Στέφανε κατ' αρχάς να πώ οτι χαίρομαι να σε διαβαζω επειδή δεν αφήνεις τα νήματα ημιτελή.
Δεύτερον τα μπουζί σου είναι όπως είπε κ ο Καραβοκύρης φτωχά , θα έπρεπε να καφετίζουν κάπως .
Και στην δεύτερη φωτό με χρήση πόλης υποθέτω πάλι δεν καφετίζουν, η είναι η φωτό ?
Η νυχτερινή φωτο είναι στην πόλη ενώ η πρωινή από ταξίδι στην εθνική 120-140χλμ/ώρα. Η νυχτερινή μάλλον δεν φαίνεται πολύ καλά, αλλά έχουν μια καφέ στρώση σε αντίθεση με την πρωινή που είναι εμφανώς λευκά. Δεν ξέρω αν θέλει η pilot αλλο ξεβιδωμα. Λειτουργεί υποδειγματικά χαμηλά, σκασιματα δεν κάνει ούτε για δείγμα και τραβάει σχεδόν ηλεκτρικά από τις 1500 χωρίς να σκορτσαρει. Έχει γίνει πολύ ευκολοδηγητη στην πόλη.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #166 on: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2019, 10:22:23 πμ
Tότε Στέφανε η κάνεις αυτό που λέει ο Γιάννης δίνοντας μισή στροφή μίγμα , η το αφήνεις εκεί που είναι κ μην ασχολείσαι περισσότερο.

Δεν ξέρω αν πειράζοντας τα κυρίως ζιγκλέρ αν πρέπει να πειράξεις κ τις βελόνες , τη στιγμή μάλιστα που δεν υπάρχουν κάποιες τιμές πάς ψάχνοντας κ πειραματιζόμενος , κάτι που θέλει ασχολία κ χρόνο κ που δεν ξέρεις κ τι αποτελέσματα θα έχεις.
Αν οι διαφορές είναι μικρές κ συνηθίζεις οδηγώντας έτσι ισως να μην βγάλεις κ άκρη τελικά.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #167 on: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2019, 14:26:56 μμ
επιστήμη το κάνατε!
Ωραίοι!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #168 on: Τετάρτη 30 Ιανουάριος 2019, 19:11:53 μμ
Γενικά η ρύθμιση του καρμπυρατέρ είναι επιστημη, όπως και η λειτουργία του. Απλά παραθέτουμε εντυπώσεις, λύσεις, δοκιμές, έτσι ώστε να υπάρχει η πληροφορία για όποιον τη χρειαστεί.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #169 on: Παρασκευή 19 Απρίλιος 2019, 08:44:31 πμ
Να προσθέσω ένα πρόβλημα που έχω παρατηρήσει στη χρήση τη μηχανής, που μάλλον σχετίζεται με τα καρμπς.
 Όταν είμαι με κάποια ταχύτητα (όχι 1η) και 2.000 στροφές στον κινητήτρα και ανοίξω τέρμα το γκάζι, δείχνει σαν να μπουκώνει και να ψιλομπερδεύει. Μόλις φτάσει στις 4.000 (και κάτι) καθαρίζει αμέσως και τραβάει καθαρά και δυνατά από εκέι και πάνω. Στο ίδιο σενάριο, αλλά αντί να ανοίξω τέρμα γκάζι το ανοίξω 1/2 ή 3/4 προοδευτικά, δεν παρουσιάζει το παραπάνω πρόβλημα, δεν κάνει μπέρδευμα και λειτουργεί κανονικά. Ήμουν στις 4 1/2 στροφές και το μείωσα στις 4 1/4. Μου φαίνεται ότι έχει βελτιωθέι λίγο, αλλά θα το κατευάσω στις 4 στροφές να δω αν αλλάζει η συμπεριφορά. Όπως το καταλαβαίνω δείχνει σαν να μπουκώνει από βενζίνη (στο τέρμα γκάζι χαμηλά), για αυτό και καθαρίζει μετά τις 4.000. Αν ισχύει αυτό που λέω, τότε κλέινοντας τις βίδες αυτός ο δισταγμός θα πρέπει να εξαφανιστεί. Βέβαι εκεί θα φτωχύνει λίγο ακόμα ψηλά, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. :)

Θα πειραματιστώ λίγο και θα ενημερώσω.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #170 on: Σάββατο 20 Απρίλιος 2019, 08:45:28 πμ
Oταν λες ήσουν στις 4 1/2 εννοείς τη ρύθμιση μίγματος?

Μάλλον.

Το μίγμα επηρεάζει το πολύ μέχρι τις 2500 αντε 2700 (αν δεν κάνω λάθος) , το θέμα είναι φυσικά οτι ανάμεσα στις pilot και στις βελόνες δεν είναι ενα ακριβές σημείο, αλλά για κάποια περιοχή στροφών αλληλοκαλύπτονται .
Εσύ είναι μεσα σε αυτές τις στροφές , αρα ισως να είναι κ θέμα σε τι κατάσταση βρίσκονται οι βελόνες, το αν οι μεμβράνες κινουν τα ποτήρια σωστά , πχ αν έχει πρόβλημα μια μεμβράνη κ καθυστερεί έχεις θέμα .

Δεν είναι δλδ θέμα απλά υπερπλήρωσης με καύσιμο αλλά τι συμβαίνει με τις pilots όταν αναλαμβάνουν οι βελόνες.

ΥΓ: Οταν πρωτοκαθάρισα καρμπς ήταν για αυτό το λόγο, σε κάποια περιοχή στροφων μπέρδευε σαν μπουκωμένο κ μετα άνοιγε κανονικά , όπως δλδ όταν είναι μπουκωμένο απο τσοκ κ ανοίγοντας σιγά σιγά το γκάζι ξεμπουκώνοντας αρχίζε να δουλεύει στρωτά.

Τότε η βλάβη ήταν κολημένη βαλβίδα τσοκ στον ένα κύλινδρο που εμενε μονιμα ανοιχτή.



Offline Τσίου

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #171 on: Σάββατο 23 Μάιος 2020, 14:55:21 μμ
Καλησπέρα σε όλους. Σας διαβάζω πολύ καιρό τώρα κ έφτασε εν τέλει η στιγμή να σας "πω" και γω τον πόνο μου, μπας και βγάλω ακρη.θα κάνω μια περίληψη προσπαθώντας να εξηγήσω όσο το δυνατόν καλύτερα την κατάσταση.
Είμαι κάτοχος μίας ΤΑ 400(στην αρχή) και εδώ κ ένα χρόνο είναι ΤΑ 600.εχει γίνει αλλαγή μοτέρ.
Πριν 1 μήνα περίπου, τρύπησαν οι μεμβράνες στο καρμπυρατέρ και μιας κ ήταν το καρμπυρατέρ από το 400 αγόρασα ένα μεταχειρισμένο καρμπυρατέρ από 600 με καινούριες μεμβράνες.
Το καρμπυρατέρ μπήκε στη μηχανή και για 2 μέρες δούλευε ρολόι. Κάπου εκεί όμως ξεκίνησαν τα προβλήματα. Για αρχή, άρχισε να μπερδεύει από τις 4.000 έως τις 5.000/σαλ κ να μυρίζει πολύ έντονα βενζίνη απ την εξάτμιση. Την επόμενη μέρα τα μπερδέματα άρχισαν να γίνονται και σε άλλες στροφές, είτε χαμηλά, είτε ψηλά. Η κατανάλωση αυξήθηκε γύρω στα 30χλμ, 6lt/45-50χλμ.ενω πριν με 6lt έβγαζε σχεδόν 75 χλμ. Στο φιλτροκουτι πλέον έχει πολύ λάδι σε σημείο να στάζει από τη βίδα. Κ κάθε 2 μέρες να το αδειάσω πάλι θα στάζει. Έχουν δοκιμαστεί και τα 2 καρμπυρατέρ (παλιό κ καινούριο) με τις καινούριες μεμβράνες. Αλλά τζίφος. Το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει. Θέλω να πιστεύω ότι από ηλεκτρονικές δεν είναι. Τις οποίες τις έχω βάλει με τα φις προς τα κάτω, όπως είχα διαβάσει σε ένα αντίστοιχο τοπικ του φόρουμ, εδώ κ κάνα χρόνο. Ούτε οι ακροδέκτες τους κουνιούνται. Τα μπουζί είναι καινούρια, αλλάχτηκαν μαζί με το καρμπυρατέρ.το φίλτρο αέρα είναι καινούριο, μαζί με το καρμπυρατέρ αλλαχτηκε και αυτό.βεβαια δεν είναι αυθεντικό, γιατί είναι σε έλλειψη στην αγορά, έτσι μου είπαν 3 καταστήματα που επικοινώνησα τηλεφωνικά. Ούτε ο σαρακακης δεν έχει, μου είπαν συγκεκριμένα.επίσης το καρμπυρατέρ το ρύθμισε ο μηχανικός μόλις το έβαλε, έτσι μου είπε τουλάχιστον. Βέβαια στο νησί που βρίσκομαι λίγο απίθανο να βρεις αξιόπιστο μηχανικό.
Καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει; ; τι μπορεί να γίνεται;




Offline Wildjohn

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 197
Reply #172 on: Κυριακή 24 Μάιος 2020, 06:51:44 πμ
Aς θεωρήσουμε ότι τα καρμπυρατέρ είναι ρυθμισμένα σωστά αφού τις πρώτες μέρες δούλευε σωστά (δεν ξερυθμίζονται μόνα τους)
τα μπουζί τα κοίταξες σε τι κάτάσταση είναι; πιστεύω ότι καποιο/α δεν δουλεύουν γι αυτό και οι άκαυτες βενζίνες και η μυρωδιά

βγάλε τα (όλα) ένα ένα και δες χρώμα (βάλε εδώ φωτό από το κάθε μπουζί και τη θέση του) και σιγουρέψου ότι πάει ρεύμα



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #173 on: Κυριακή 24 Μάιος 2020, 08:12:54 πμ
Αρχικα βγάλε τα εύκολα μπουζί ,όπως σου είπε ο συμφορουμιτης από πάνω, κ δες την κατάσταση τους
Έπειτα η λαδιλα στο φίλτρο είναι από τις αναθυμιάσεις  που προέρχονται απο το ψευδοκαπακο που πίσω κυλίνδρου , έτσι τουλάχιστον είναι στο ΤΑ650
Εδώ μπορείς να βγάλεις το σωλήνα που φέρνει  τις αναθυμιάσεις στο φίλτρο από τον κινητήρα κ να βάλεις ένα  μεγαλυτερο σε μήκος σωλήνα προσωρινά κ να τις διώξεις κατω από τον κινητήρα κ μακρυά από το πίσω ελαστικό φυσικά
Για λόγους οικολογίας οι αναθυμιάσεις περνάνε στο φίλτρο αέρα ώστε να καίγονται.
Δυστυχώς μεγάλη ποσότητα λαδιού στις αναθυμιάσεις δεν είναι καλό, σημαίνει ότι ο κινητήρας η υπερθερμαίνεται η ένα κομμάτι της συμπίεσης του θαλάμου καύσης περνάει στο πάνω καπάκι ακόμα κ από φθαρμένα τσιμουχακια στους οδηγούς των βαλβίδων .
Μια καλή κίνηση είναι να μετρήσεις συμπίεση.
Σου καίει λάδια; Όταν βάζεις μπροστά το πρωί μήπως βγάζει άσπρο καπνό για λίγα δευτερόλεπτα;
Μήπως του βγάζεις το ζουμί ; Είναι κ το πώς το οδηγεις;



Offline Τσίου

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #174 on: Κυριακή 24 Μάιος 2020, 09:51:03 πμ
Καλημέρα,
Να κάνω μερικές διευκρινήσεις. Πήγα να πάρω τα κλειδιά κ τη μηχανή χθες απ το συνεργείο. 1ον,εγω ρωτούσα αν έχει κάνει ρύθμιση /συγχρονισμό στα καρμπυρατέρ κ ο μάστορας εννοούσε ότι ρύθμισε τις pilot screw. 2oν,το πρόβλημα με το λάδι, τώρα ξεκίνησε. Δεν το είχα ποτέ ξανά. Τα μπουζί είναι καινούρια, μιας εβδομάδας. Λίγο δύσκολο δεν είναι να μη δουλεύουν ξαφνικά; εκτός αν είναι το σφάλμα στην τροφοδοσία τους. Παρόλα αυτά, μετά από παρότρυνση ενός κατόχου r6(καρμπυρατέρ, όχι injection) μου σύστησε ένα συνεργείο στο νησι(Σαντορίνη) όπου κάνει κ ρύθμιση. Έκανε κ αυτός στα δικά του,κ μου τον πρότεινε ως αξιόπιστο μεν ακριβό δε. Λέω να δωσω μια τελευταία ευκαιρία σε ένα ακόμη συνεργείο. Αν δε βγει άκρη τότε θα τα κάνω μόνος μου(ευτυχώς αναλυτικά τα έχετε παραθέσει οοολα εδώ) κ ότι γίνει.σας ευχαριστώ πολύ.
Μόλις έχω νέα θα ενημερώσω.

Για τον αν μου καίει λάδια, τόσο καιρό δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω, ούτε άσπρο καπνό έχω όταν τη βάζω μπροστά. Τώρα για το αν της "πίνω" το λάδι στην οδήγηση, είναι το μοναδικό μεταφορικό που έχω, οπότε κάθε μέρα με αυτή μετακινούμε, αλλά "επιθετικός" δεν είμαι στην οδήγηση. Φυσιολογικά και με μέτρο.
« Last Edit: Κυριακή 24 Μάιος 2020, 09:56:05 πμ by Τσίου »