Καλησπέρα σε όλους. Σας διαβάζω πολύ καιρό τώρα κ έφτασε εν τέλει η στιγμή να σας "πω" και γω τον πόνο μου, μπας και βγάλω ακρη.θα κάνω μια περίληψη προσπαθώντας να εξηγήσω όσο το δυνατόν καλύτερα την κατάσταση.
Είμαι κάτοχος μίας ΤΑ 400(στην αρχή) και εδώ κ ένα χρόνο είναι ΤΑ 600.εχει γίνει αλλαγή μοτέρ.
Πριν 1 μήνα περίπου, τρύπησαν οι μεμβράνες στο καρμπυρατέρ και μιας κ ήταν το καρμπυρατέρ από το 400 αγόρασα ένα μεταχειρισμένο καρμπυρατέρ από 600 με καινούριες μεμβράνες.
Το καρμπυρατέρ μπήκε στη μηχανή και για 2 μέρες δούλευε ρολόι. Κάπου εκεί όμως ξεκίνησαν τα προβλήματα. Για αρχή, άρχισε να μπερδεύει από τις 4.000 έως τις 5.000/σαλ κ να μυρίζει πολύ έντονα βενζίνη απ την εξάτμιση. Την επόμενη μέρα τα μπερδέματα άρχισαν να γίνονται και σε άλλες στροφές, είτε χαμηλά, είτε ψηλά. Η κατανάλωση αυξήθηκε γύρω στα 30χλμ, 6lt/45-50χλμ.ενω πριν με 6lt έβγαζε σχεδόν 75 χλμ. Στο φιλτροκουτι πλέον έχει πολύ λάδι σε σημείο να στάζει από τη βίδα. Κ κάθε 2 μέρες να το αδειάσω πάλι θα στάζει. Έχουν δοκιμαστεί και τα 2 καρμπυρατέρ (παλιό κ καινούριο) με τις καινούριες μεμβράνες. Αλλά τζίφος. Το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει. Θέλω να πιστεύω ότι από ηλεκτρονικές δεν είναι. Τις οποίες τις έχω βάλει με τα φις προς τα κάτω, όπως είχα διαβάσει σε ένα αντίστοιχο τοπικ του φόρουμ, εδώ κ κάνα χρόνο. Ούτε οι ακροδέκτες τους κουνιούνται. Τα μπουζί είναι καινούρια, αλλάχτηκαν μαζί με το καρμπυρατέρ.το φίλτρο αέρα είναι καινούριο, μαζί με το καρμπυρατέρ αλλαχτηκε και αυτό.βεβαια δεν είναι αυθεντικό, γιατί είναι σε έλλειψη στην αγορά, έτσι μου είπαν 3 καταστήματα που επικοινώνησα τηλεφωνικά. Ούτε ο σαρακακης δεν έχει, μου είπαν συγκεκριμένα.επίσης το καρμπυρατέρ το ρύθμισε ο μηχανικός μόλις το έβαλε, έτσι μου είπε τουλάχιστον. Βέβαια στο νησί που βρίσκομαι λίγο απίθανο να βρεις αξιόπιστο μηχανικό.
Καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει; ; τι μπορεί να γίνεται;