Εκτός από τα ζιγκλέρ, από ότι βλέπω, οι τύποι έχουν προχωρήσει και σε άλλες μοντιφιές στο μηχανάκι τους, με πρώτη και κυριότερη την κατάργηση της βαλβίδας Pair. Από τα γραφόμενα βγαίνει το συμπέρασμα ότι λόγω των ορίων των ρύπων η ΤΑ, έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε σε μερικούς δείχνει πιο πλούσιο μείγμα από ότι πρέπει. Περίεργο βέβαια, αφού όταν κυνηγάς να είσαι μέσα σε κάποια όρια ρύπων, τότε κυνηγάς το "κάτω όριο" και προσπαθείς να κόψεις κάυσιμο, όχι να το κάνεις πιο πλούσιο το μηχανάκι. Από την άλλη βλέπω ότι κάποιος έχει κόψει αυτό που μοιάζει με καταλύτη από κάτω (αλλά τελικά δεν είναι;). Δηλαδή κανείς δεν έτρεξε στοκ το μηχανάκι με μικρότερα ζιγκλέρ.
Η προσωπική μου εμπειρία από το ζιγκλέρωμα της ΤΑ - με όλα μαμά - , είναι ότι μέχρι πρόσφατα έπαιζα στο "οριακά φτωχό", δηλαδή αν επέλεγα να πειράξω τα main, θα ανέβαινα ένα κλίκ, δεν θα έπεφτα με τίποτα στο #125 που έκαναν οι Άγγλοι. Έτσι έπραξα και με τις pilot, και εκεί ήταν που είδα ομαλότερη λειτουργία αλλά και απόκριση. Θα προσθέσω και τις θερμοκρασίες του κινητήρα, όπου στο πιο φτωχό άκουγα πιο συχνά το βεντιλατέρ να ανάβει, ενώ στο πιο πλούσιο λιγότερες φορές, απολύτως λογική συμπεριφορά.
Σημαντικό ρόλο παίζει και το κλίμα στο οποίο λειτουργεί ο κινητήρας, και επειδή το κλίμα μας απέχει αρκετά από το "Εγγλέζικο", προσωπικά δεν θα το ρίσκαρα (αποψή μου βέβαια), να ωθήσω τον κινητήρα σε περισσότερο "θερμικό στρες" λόγω φτωχού μείγματος.
Σε κάθε περίπτωση, αν σκοπεύεις να παίξεις με τα ζιγκλέρ: Πρέπει μάθεις και να εφαρμόσεις την μέθοδο "Plug Chop" για να διαβάσεις τα μπουζί, να χρησιμοποιήσεις θερμόμετρο υπερύθρων για να δεις στο περίπου θερμοκρασίες κυλίνδρων, σίγουρα ένας καυσαναλυτής θα βοηθούσε στο τελικό αποτέλεσμα, πάνω απ όλα όμως χρειάζεται χρόνος και δοκιμές, γιατί υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψιν. Δεν μπορείς να πάρεις ξερό ένα "125 ζιγκλέρ και καθάρισες", επειδή το έγραψε κάποιος σε κάποιο φόρουμ. Ειδικά οι Άγγλοι, που πρώτα γράφουν, μετά δοκιμάζουν, αλλά όταν χαλάσει η συνταγή δεν γυρνάνε πίσω να πούνε ότι απέτυχαν.
