Εύγε νεαρέ

Ολα πήγαν καλά , μερικές φορές ακολουθάμε μια ιδέα για κατασκευή αλλά η προσωπική πινελιά είναι το κάτι άλλο .
Το ρελαντί έχει φυσικά μια σχέση με την θερμοκρασία του κινητήρα αλλά οχι κ τόσο μεγάλη , δλδ οταν βάλεις μπροστά φυσικό είναι λόγω καρμπ να εχεις ενα ρελαντί κοντα στις 1000στρ/λ , μετα στην πορεία ανεβαινει στις 1200 + - 50 στρ/λ.
Τον χειμώνα οι στροφές είναι λίγο χαμηλότερες , στις ζεστές μέρες δεν χρειάζεται τσόκ , απλά με 2-3 ανοιγματα του γκαζιου κρατάει ρελαντί .
Σε οτι αφορά τον καθαρισμό των καρμπς, υπάρχουν δύο περιπτώσεις , πρωτον να έχεις κάποιο πρόβλημα σε σχεση με κάποια άλλη που έχεις οδηγήσει, η δεύτερον να σου έχει καρφωθεί η ιδέα οτι κάτι συμβαίνει κ πρέπει να ασχοληθείς .
Γνώμη μου (πάντα ) μην ασχολείσαι αν δεν έχεις πρόβλημα, αν το μηχανάκι '' ανοίγει'' σωστά , δεν κομπιάζει, δεν εχει περιοχές στροφών που κρεμάει , μην ασχολείσαι , κ στο λέει κάποιος που καθάριζε καρμπς κάθε 6 μήνες στα πρωτα χρόνια κ που τελικά '' καθάρισε '' ένα σετ

Αν είσαι διαβαστερός ριξε μια ματιά εδώ
https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19688.0Δλδ , δεν σου λέω οτι θα μπλέξεις η οτι δεν θα τα καταφέρεις , αλλά ισως το αποτέλεσμα η η όποια διαφορά που θα δείς να μην αξίζει τον κόπο.
Καλύτερα σαν ξεκίνημα να κάνεις μια ρύθμιση βαλβίδων , κ αυτό πάλι αν απαιτείται, επειδή ισως χρειαστεί να επαναλάβεις τον συγχρονισμό αφού πρώτα ρυθμίζουμε βαλβίδες κ μετα κανουμε συγχρονισμό.
Κάνε πρώτα μια καλή ρύθμιση στα καρμπς σαν μίγμα κυρίως να είσαι σίγουρος , σύγκρινε συμπεριφορά , επιδώσεις κ κατανάλωση κ αν δεν βγει ακρη
προχωρας σε καθαρισμό .
ΥΓ: Κατι που θυμήθηκα, είχα θέμα στην ΤΑ με τα σωληνάκια υποπίεσης , σκλήραιναν κ κοβονταν, ειδικά αυτό της βαλβίδας ηταν βασανο να αλλαχτεί , ετσι πήρα ενα μέτρο σιλικονουχο σωλήνα μπλέ, σαν αυτον που χρησιμοποιούν οι τουρμπάτοι στις μετατροπές, κοστισε μόλις 8 ευρώ, ηταν ομως Φ4 αντι για Φ5 , ομως δεν αντιμετώπισα πρόβλημα , ισα ισα που εφαρμοζε καλύτερα κ δίχως τα μικρά σφιχτήρια .
Πέρασα κ ενα μαύρο θερμοσυστελόμενο μακαρόνι εξωτερικά ωστε να μην χάσω τον βιντάζ σχεδιασμό η την γνήσια κατασκευή

Αυτα τελικά αποδείχτηκαν το κάτι άλλο , αφου δεν τα ενοχλούσε με τπτ η θερμοκρασία .