Είμαστε σε καλό δρόμο. Κοίταξα πριν καμμια ώρα το μπουζί του πίσω και είχε αρχίσει να γκριζάρει λίγο (δεν βλέπω το λόγω όμως γιατί το μόνο που έκανα ήταν να ισσοροπίσω τα pilot στις 5 1/4), ίσως απο την κυκλοφορία στην πόλη γιατί δεν πρόλαβα να βγώ Εθνική για γκαζιές να δώ τι ακριβώς γίνεται με τελική ή έστω σε ψηλές στροφές με 5η.
Ευχαριστώ πολύ για την περιγραφή των τρόπων ρύθμισης, τα είχα δεί (διαβάζω το forum καιρό τώρα και μου δίνει θάρρος να σκαλίζω τη μηχανή).
Απ ότι φαίνεται τα κόκκινα transalp δεν τα πάνε καλά με τη μέθοδο idle drop γιατί ούτε γώ βρήκα που μπερδεύει - μπουκώνει ξεβιδώνοντας (πού να το βρώ κι όλας όταν δουλεύει καλά στα 5 1/4), τέλως πάντων... δεν νιώθει απο ξεβίδωμα.
Είχα διαβάσει για το Colortune και μου κανε εντύπωση το 3 εως 6 στροφές.
Τα μπουζί όντως μαρτυράνε πράγματα και δεν είναι και δύσκολο να τα δεί κανείς, για αυτό γράφω και το tread να ενθαρρύνουμε συνtransalpαδες.
Ναί και οι ξερογκαζιές είναι δείγμα μάλλον, γιατί χτές και σήμερα που το είχα κάνει πιο πλούσιο η βελόνα έπεφτε σχεδόν αμέσως (δεν μάγκωνε κάπου) στις 1250 και είχε και σχετικά σταθερό ρελαντί.
Όλα συνάδουν σε σωστή καύση λοιπόν, προς το ελαφρώς πλούσιο στην πόλη, κάτι που δε με πειράζει γιατι πιθανόν αυξάνονται οι απαιτήσεις σε καύσιμο σε ψηλές στροφές, θα κάνω και καμμιά βόλτα για καμμια γκαζιά αύριο και να δώ τι θα παίζει.
Αυτό που με στεναχώρησε σε όλη την ιστορία είναι οτι πλήρωσα για ρυθμίσεις πολύ πρόσφατα και παραλάμβανα κάτι άλλο απο το τρανσαλπάκι μου που πέταγε και δεν έκαιγε και ακόμα δεν ξέρω ακριβώς πώς είναι.
Πλήρωσα και για άλλα πράγματα βέβαια (ευθυγράμμιση μπροστινού που δεν έγινε, έλεγχος γραναζοκαδενας όπου ανέστρεψε το μπροστά γιατί ήταν λέει τα νούμερα στη μέσα μεριά άρα ήταν βαλμένο ανάποδα, ενώ τώρα που μπήκε με τα νούμερα έξω κάνει τα χρρρ που είχα πεί νωρίτερα, λίγο καιρό πρίν έφαγα λάδια αυτοκινήτου που κάναν τους δίσκους να πατινάρουν ....) και τί άλλο να προτοθυμηθώ. Ας είναι καλά το φόρουμ που μου άνοιγε λίγο τα μάτια, γιατί μάλλον μόνο εμείς αγαπάμε τις μηχανές μας και το μοτοσυκλετισμό, ενω τα συνεργεία αγαπάνε μοοοοοοονο το ταμείο τους.
Φανταστείτε ΠΟΣΑ θέματα πρέπει να ανοίξω για να πώ τον πόνο μου
Stoneman η ώρα της αλήθειας θα φτάσει αύριο, που ελπίζω να κάνω κανα χιλιόμετρο σε ανοιχτό δρόμο να δώ πόσο καύσιμο ζητά στις ψηλές στροφές.
Και σίγουρα όλοι συμφωνούμε οτι μετά απο 119 998 χιλιόμετρα μάλλον θα υπάρχει διαφορετική φθορά σε κάθε κύλινδρο και βλέπουμε τι καύση θα δείχνουν τα μπουζί, απλά σήμερα είδα μόνο το εύκολο μπουζί (πίσω) γιατί με τράβαγε η κόρη μου απο το χέρι.
Περισσότερα αύριο λοιπόν και ελπίζω να μήν γίνομαι κουραστικός, απλά ελπίζω να διαβάζει κανας άνθρωπος τα παθήματά μου μπάς και σωθεί.