Hellas Transalp Forum

Επισκευή ή αντικατάσταση καρμπυρατέρ

chrisgala · 1591

Offline chrisgala

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
on: Πέμπτη 28 Μάιος 2020, 22:50:24 μμ
Καλησπέρα στην παρέα. Κάτοχος ενός 650 '03 εδώ και περίπου 8 μήνες. Μετά από αρκετά συμμαζεματάκια μου έχουν μείνει 2 επισκευές που θα ήθελα να κάνω όταν το επιτρέψουν οι οικονομικές συνθήκες. Δίσκους συμπλέκτη και καρμπυρατέρ. Πιο συγκεκριμένα στα καρμπυρατέρ, το παλικάρι που την έβλεπε πριν μετακομίσω εκτός νομού (φίλος μου, αφιλοκερδώς) μου ειχε πει ότι ιδανικά θα έπρεπε να αλλαχτούν μεμβράνες και σλάιντ, καθώς και βελόνες και βελονοθήκες (;). Αξίζει κατά τη γνώμη σας να αναζητήσω ανταλλακτικά (Tourmax, oem honda) ή να αναζητήσω ένα σετ καρμπυρατέρ σε καλή κατάσταση; Ευχαριστώ!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9298
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2020, 17:44:12 μμ
Το μεταχειρισμένο είναι λαχείο. Εκτός κ αν τα πάρεις απο δικό σου ανθρωπο.

Το παλιο το επισκευάζεις κ ξέρεις τι άλλαξες κ τι του έχεις κάνει.

Συμφωνώ να αλλάξεις τα καρμπς , αλλά όταν παρουσιάζουν φθορά στον κορμό τους η σε τμήμα τους που δεν αντικαθίσταται.

Μεμβράνες κ σλάιντ είναι αν δεν κάνω λάθος το ίδιο πράγμα .

Για τιμές σε γνήσια δες εδώ : https://www.motosp.gr/partcategory.php?sc=%20157%206%20&partcat=CARBURETOR+%28COMPONENT+PARTS%29&year=2003#content

Οπου , το Νο16 είναι οι μεμβράνες, το Νο 19 κ 21 οι βελόνες , το Ν23 είναι οι φλογέρες η βελονοθήκες οπβς τις αποκαλείς εσύ.

 



Offline Τσίου

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #2 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2020, 18:11:42 μμ
Καλησπέρα. Είμαι παθών και πολύ πρόσφατα κ ολας. Αγόρασα μεταχειρισμένο με μεμβράνες σε πολύ καλή κατάσταση. Κατέληξα να έχω τις μεμβράνες του "αγορασμένου" στο δικό μου καρμπυρατέρ. Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, θα προτιμούσα να αγοράσω μεμβράνες ή κ ολόκληρο το κιτ επισκευής. Υπάρχει και ένα κιτ της dynojet που ταιριάζει(αν θυμάμαι καλά έχει κ μεμβράνες μέσα, όχι μόνο o-ring, φλάντζα, κλπ. .).οπως κ να χει όμως, πρώτα βρες αξιόπιστο-αξιόλογο μηχανικό να κάνει τη δουλειά.



Offline chrisgala

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #3 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2020, 19:20:17 μμ
Ευχαριστώ και τους 2 για τις απαντήσεις. Προς την επισκευή θα κινηθώ λοιπόν, λογικά μετά το καλοκαίρι, μιας και η μηχανή δουλεύει ικανοποιητικά προς το παρόν. Βελόνες και φλογέρες αυθεντικές, και τα σλάιντ 99% αφτερμάρκετ μιας και η τιμή των ορίτζιναλ είναι απαγορευτική. Αν έχω νεότερα, θα ενημερώσω. Ευχαριστώ ξανά!



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2617
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #4 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2020, 19:51:47 μμ
. Υπάρχει και ένα κιτ της dynojet που ταιριάζει(αν θυμάμαι καλά έχει κ μεμβράνες μέσα, όχι μόνο o-ring, φλάντζα, κλπ. .).οπως κ να χει όμως, πρώτα βρες αξιόπιστο-αξιόλογο μηχανικό να κάνει τη δουλειά.


Προσοχή, το κιτ είναι για το 600 νομίζω. Όχι ότι δεν μπαίνει, αφού τα καρμπυρατέρ είναι ίδια.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 266
Reply #5 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2020, 23:56:16 μμ
Καλησπέρα να το χαρεις το 650 θα το ερωτευτειε αν δεν εισαι γκαζιαρης. Οσον αφορα τις μεμβρανες οι μαμα οντως απαγορευτικο 266 ευρω ( συμπεριλαμβανεται το φπα)  :o


XL650V


Offline chrisgala

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #6 on: Σάββατο 30 Μάιος 2020, 00:27:06 πμ
Είμαι λίιιιγο γκαζιάρης, κι ώρες ώρες μου λείπει λίγο γκάζι, αλλά έχω εκτιμήσει τρομερά ότι μπαίνω μέσα στην πόλη σαν να ήμουν με το παπί σχεδόν. Είμαι 1.87, 100+ κιλά.