Λοιπόν κύριοι νομίζω σκοπός επετεύχθει!

Μετά απο μιά βόλτα 65χλμ πάνω κάτω την εθνική οδό, στα ίδια σημεία όλων των δοκιμών πάντα και μέσα στις συνθήκες κυκλοφορίας, χωρίς να έχω δηλαδή περιθώριο να επιταχύνω παντού και πάντα και έχοντας δεδομένο οτι μετά την τελευταία δίαιτα είμαι 103 κιλά, έχω να πώ τα εξής:
Ως προς την συμπεριφορά του μοτέρ, με τις ρυθμίσεις στα 5 1/4 εμπρός και 5 1/2 ο πίσω, η μηχανή πάει αρκετά καλα! και εξηγούμαι: Στην ανηφόρα προς άγιο στέφανο σε όλη τη διαδρομή και σε σημεία που δέν πήγαινε ούτε 130, τώρα κρατά τα 130 με το 1/3 του γκαζιού και έχει περιθώριο επιτάχυνσης, όχι τόσο στην ανηφόρα αλλά στην ευθεία νομίζω οτι είναι νορμάλ αφού πήγε μέχρι 145 - 150.
Στην κατηφόρα κρατούσε τα 140 καλά, πήγαινε εύκολα μέχρι 150 και είδα και 165, όχι όμως στη δεύτερη βόλτα και με τον αέρα κόντρα ενώ δεν είχα και περιθώριο να επιταχύνω. (Εδώ να σημειώσω και το κουφό οτι στην πρώτη βόλτα που βγήκα και δεν είχε τόση κίνηση και αέρα κόντρα είδα ανώτατη ταχύτητα 160, και όταν έφτασα σπίτι να δώ τα μπουζί, η πίπα του επρός εύκολου είχε πεταχτεί, ίσα που την κρατούσε το μπουζί απο τη μύτη δηλαδή, οπότε ξαναβγήκα δοκιμή. Συμπέρασμα και με 3 μπουζί βρε το τρανσάλπάκι πάει 160 τελική

).
Στη δεύτερη βόλτα με όλα σωστά η μηχανή δούλευε πιο γλυκά και με όλα όσα περιέγραψα πιο πάνω, δλδ κράταγε πολύ εύκολα τα 130 επιτάχυνε μέχρι 145-150 και τέλος πάντων μου φάνηκαν όλα όμορφα, εκτός απο το οτι με τον αέρα κόντρα πάνω απο 145 δεεεεεεεννν.
Ως προς τα μπουζί.
Το μπροστά κρατούσε το ίδιο χρώμα με πολύ ελαφρώς πιο άνοιχτή την ακίδα, αλλά όλα καλα.
Το πίσω γκριζάρισε και άλλο την ακίδα, με μικρή διαφορά απο το μπροστά, απλά η βάση της ακίδας στο κεραμικό δλδ είναι λίγο πιό άνοιχτή, αν και άρχισε να γκριζάρει.
Ως προς τις ρυθμίσεις.
Η αίσθησή μου (μπορεί να κάνω και λάθος) είναι οτι η βάση για τις ρυθμίσεις είναι απο τις 5 στροφές έξω τα pilot, και πάς +/- μετά, τουλάχιστο στη δική μου μηχανή με K&N, Remus και μάλλον ζιγκλέρ και το λέω αυτό γιατί διαφορές με 1/4 της στροφής είδα μόνο γύρω στις 5. Κάτι 3 και 4 στροφές, το δικό μου τουλάχιστον δεν ένιωθε. Κάπου είχα δεί και σε ξένα φόρουμ οτι οι ρυθμίσεις πάνω απο 5 στροφές ανοιχτές οι Pilot έπαιζε, σε τρανσαλπ όμως με αλλαγμένες εξατμίσεις κλπ.
Ο stoneman έχει δίκιο γιατί είναι οριακές αυτές οι στροφές και δεν είμαι και 1000% σίγουρος οτι πρέπει να είναι έτσι, αλλά αφού λειτούργησε έστω και λίγο πρίν το πλήρες ξεβίδωμα βλέπουμε.
Σίγουρα δεν είναι τα τρελλά αλόγατα και δεν είναι και high tech, εγώ για αυτό την επέλεξα άλλωστε, αλλά είναι μια μοτοσυκλέτα που τη χρησιμοποιώ καθημερινά χωρίς προβληματισμους, βάρος, κατανάλωση κλπ (βλ Africa και Varadero), αλλά μπορώ να κάνω και τα ταξιδάκια μου μόνος και δικάβαλος φορτωμένος ή οχι, με 130 - 140, χωρίς να νιώθω οτι ταλαιπωρώ το μοτέρ (βλ. GS 650 και Freewind 650 με το οποίο έχω ταξιδέψει και είναι μια χαρά, αλλά έχεις αυτή την αίσθηση).
Το κυρίως μέρος λοιπόν αναφορικά με τη ρύθμιση το εντοπίσαμε, τώρα μικροβελτιώσεις που θα επέλθουν απο αλλαγή των λαιμών όπως λέει και ο Stoneman που έχει δίκιο, είναι ευπρόσδεκτες.
Τέλος θα ήθελα να σας ευχαριστήσω ξανά για το ενδιαφέρον, όπου μέσα απ τη συζήτηση πήρα το αποτέλεσμα που περίμενα στο τρανσάλπ μου.
Εάν προκύψει κάτι αξιοπρόσεκτο θα επανέλθω σε αυτή την ενότητα, ειδάλλως σίγουρα θα τα πούμε σε ένα σωρό άλλα (αναρτήσεις, λάστιχα, σέρβις, ταξιδιωτικά, περι μοτοσυκέτας κλπ).
