Μετά απο καμμιά 25αριά χλμ καρακέντρο, πατησιών, αλεξάνδρας, πανεπιστημίου κλπ, έβγαλα μπουζί και σήμερα, δεν δείχνουν κάτι περίεργο ή τουλάχιστο δεν βλέπω εγώ.
Προσπάθησα να σηκώσω φωτο αλλά δεν βρήκα ακόμη τον τρόπο.
Το μπροστά δεξιά δείχνει κάποιες επικαθήσεις καρβουνίλας στο δακτύλιο και τη βάση της ακίδας, δηλαδή λίγο πιό πλούσιο, ενώ το πίσω αριστερά με λιγότερες επικαθήσεις. Σημειωτέον οτι ο πίσω κύλινδρος έχει 1/4 με 1/2 στροφή πιό ανοιχτό pilot, δηλαδή 5 μπροστά και 5 1/4 πίσω.
Καί στα δύο δε, οι κορυφές της ακίδας είναι άσπρες. Είναι ανησυχητικό αυτό?
Στην εξάτμιση διακρίνεται κάτι σχετικά με την καύση? ή επειδή είναι πιό ανοιχτή πετάει ότι νάναι?
Αναφορικά με τα σπρέυ και τα υγρά, καλύτερα να βάζεις βενζίνη απο πρατήριο στανταρ, εταιρικό κατα προτίμηση και να κάνεις καθαρισμό καρμπυρατέρ σε τακτική συντήρηση, παρά χύμα βενζίνη όπου να ναι και να ψάχνεσαι για χώματα στο καρμπυρατερ.
Ένα σπρέυ που χρισημοποίησα παλιά στο αυτοκίνητο πάντως, επειδή είναι diesel πετούσε ποοοολλλύ μαυρίλα απο την εξάτμιση, αλλά τα πετρέλαια έχουν υπολοίματα πολλά. Κατα τα άλλα δεν μου γλύτωσε το βούλωμα των μπεκ απο μαπα καύσιμο.