Hellas Transalp Forum

Καρμπυρατέρ (καθαρισμός / επισκευές / ρυθμίσεις)

επισκέπτης · 112317

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #75 on: Παρασκευή 09 Ιούνιος 2017, 20:45:12 μμ
Εμένα μου αρέσει η Νο3. Μπουζί εμπρός κυλίνδρου φωτό.

Αν κ οι φωτό είναι θαμπές λόγω μάλλον λάθους εστίασης κ δεν πολυφαίνονται λεπτομέρειες.

Γνώμη μου πάντα στην πρώτη ευκαιρεία ανέβασε το ζιγκλερ του μίγματος όπως έκανε κ ο Γιάννης ωστε να έχεις περιθώρια για ρυθμίσεις κ μην την ψειρίζεις κ πολύ την μαιμού, σιγά τον κινητηρα με τα πολλά αλόγατα κ τις ρυθμίσεις ακριβείας .

Και άλλαξε τους λαιμούς , σίγουρα χάνουν , δεν δικαιολογείται εκεί περιμετρικά τέτοια μπίχλα.



john lk

  • Guest
Reply #76 on: Σάββατο 10 Ιούνιος 2017, 10:41:12 πμ
Συμφωνω Νικο, ο εμπρος εχει καλυτερο χρωμα απο τον πισω ο οποιος δειχνει λιγακι φτωχος (γι΄αυτο ειπα να ξεβιδωσει κατα 1/4 τον πισω).



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #77 on: Σάββατο 10 Ιούνιος 2017, 15:34:45 μμ
Λοιπόν κύριοι νομίζω σκοπός επετεύχθει!  :dancing:

Μετά απο μιά βόλτα 65χλμ πάνω κάτω την εθνική οδό, στα ίδια σημεία όλων των δοκιμών πάντα και μέσα στις συνθήκες κυκλοφορίας, χωρίς να έχω δηλαδή περιθώριο να επιταχύνω παντού και πάντα και έχοντας δεδομένο οτι μετά την τελευταία δίαιτα είμαι 103 κιλά, έχω να πώ τα εξής:
Ως προς την συμπεριφορά του μοτέρ, με τις ρυθμίσεις στα 5 1/4 εμπρός και 5 1/2 ο πίσω, η μηχανή πάει αρκετά καλα! και εξηγούμαι: Στην ανηφόρα προς άγιο στέφανο σε όλη τη διαδρομή και σε σημεία που δέν πήγαινε ούτε 130, τώρα κρατά τα 130 με το 1/3 του γκαζιού και έχει περιθώριο επιτάχυνσης, όχι τόσο στην ανηφόρα αλλά στην ευθεία νομίζω οτι είναι νορμάλ αφού πήγε μέχρι 145 - 150.
Στην κατηφόρα κρατούσε τα 140 καλά, πήγαινε εύκολα μέχρι 150 και είδα και 165, όχι όμως στη δεύτερη βόλτα και με τον αέρα κόντρα ενώ δεν είχα και περιθώριο να επιταχύνω. (Εδώ να σημειώσω και το κουφό οτι στην πρώτη βόλτα που βγήκα και δεν είχε τόση κίνηση και αέρα κόντρα είδα ανώτατη ταχύτητα 160, και όταν έφτασα σπίτι να δώ τα μπουζί, η πίπα του επρός εύκολου είχε πεταχτεί, ίσα που την κρατούσε το μπουζί απο τη μύτη δηλαδή, οπότε ξαναβγήκα δοκιμή. Συμπέρασμα και με 3 μπουζί βρε το τρανσάλπάκι πάει 160 τελική  :2hysterical:).
Στη δεύτερη βόλτα με όλα σωστά η μηχανή δούλευε πιο γλυκά και με όλα όσα περιέγραψα πιο πάνω, δλδ κράταγε πολύ εύκολα τα 130 επιτάχυνε μέχρι 145-150 και τέλος πάντων μου φάνηκαν όλα όμορφα, εκτός απο το οτι με τον αέρα κόντρα πάνω απο 145 δεεεεεεεννν.

Ως προς τα μπουζί.
Το μπροστά κρατούσε το ίδιο χρώμα με πολύ ελαφρώς πιο άνοιχτή την ακίδα, αλλά όλα καλα.
Το πίσω γκριζάρισε και άλλο την ακίδα, με μικρή διαφορά απο το μπροστά, απλά η βάση της ακίδας στο κεραμικό δλδ είναι λίγο πιό άνοιχτή, αν και άρχισε να γκριζάρει.

Ως προς τις ρυθμίσεις.
Η αίσθησή μου (μπορεί να κάνω και λάθος) είναι οτι η βάση για τις ρυθμίσεις είναι απο τις 5 στροφές έξω τα pilot, και πάς +/- μετά, τουλάχιστο στη δική μου μηχανή με K&N, Remus και μάλλον ζιγκλέρ και το λέω αυτό γιατί διαφορές με 1/4 της στροφής είδα μόνο γύρω στις 5. Κάτι 3 και 4 στροφές, το δικό μου τουλάχιστον δεν ένιωθε. Κάπου είχα δεί και σε ξένα φόρουμ οτι οι ρυθμίσεις πάνω απο 5 στροφές ανοιχτές οι Pilot έπαιζε, σε τρανσαλπ όμως με αλλαγμένες εξατμίσεις κλπ.

Ο stoneman έχει δίκιο γιατί είναι οριακές αυτές οι στροφές και δεν είμαι και 1000% σίγουρος οτι πρέπει να είναι έτσι, αλλά αφού λειτούργησε έστω και λίγο πρίν το πλήρες ξεβίδωμα βλέπουμε.
Σίγουρα δεν είναι τα τρελλά αλόγατα και δεν είναι και high tech, εγώ για αυτό την επέλεξα άλλωστε, αλλά είναι μια μοτοσυκλέτα που τη χρησιμοποιώ καθημερινά χωρίς προβληματισμους, βάρος, κατανάλωση κλπ (βλ Africa και Varadero), αλλά μπορώ να κάνω και τα ταξιδάκια μου μόνος και δικάβαλος φορτωμένος ή οχι, με 130 - 140, χωρίς να νιώθω οτι ταλαιπωρώ το μοτέρ (βλ. GS 650 και Freewind 650 με το οποίο έχω ταξιδέψει και είναι μια χαρά, αλλά έχεις αυτή την αίσθηση).

Το κυρίως μέρος λοιπόν αναφορικά με τη ρύθμιση το εντοπίσαμε, τώρα μικροβελτιώσεις που θα επέλθουν απο αλλαγή των λαιμών όπως λέει και ο Stoneman που έχει δίκιο, είναι ευπρόσδεκτες.

Τέλος θα ήθελα να σας ευχαριστήσω ξανά για το ενδιαφέρον, όπου μέσα απ τη συζήτηση πήρα το αποτέλεσμα που περίμενα στο τρανσάλπ μου.
Εάν προκύψει κάτι αξιοπρόσεκτο θα επανέλθω σε αυτή την ενότητα, ειδάλλως σίγουρα θα τα πούμε σε ένα σωρό άλλα (αναρτήσεις, λάστιχα, σέρβις, ταξιδιωτικά, περι μοτοσυκέτας κλπ).
 :salut:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #78 on: Σάββατο 10 Ιούνιος 2017, 15:45:34 μμ
Γιάννη οτι κ να κάνεις σε ενα μηχανάκι τόσων ετών αποτέλεσμα δεν θα βγάλεις .

Είναι τόσοι οι παράγοντες που επηρεάζουν την καύση που μετα απο κάποια στιγμή δεν αξίζει τον κόπο αλλά κ το χρήμα.
Αν το μηχανάκι πάει καλά , το αφήνεις κ ησυχάζεις .

Σε άλλο νήμα συζητούν για οικονομία την στιγμή που οι βενζινάδες έχουν κατακλέψει τον κόσμο.
Δεν αξίζει να ασχολείσαι αν πληρώνεις κ σου βάζουν νοθευμένη βενζίνη, τίγκα στα διογκωτικά η ακόμα κ λιγότερη ποσότητα.

Τι να λέμε τώρα ?

makmanl, ετσι όπως τα λές πέτυχες μια πολύ καλή σχέση απόδωσης/ρύθμισης .
Το μόνο που απομένει είναι οι λαιμοί κ οπως ηδη εγραψα (ισως) κ ενα μεγαλύτερο ζιγκλέρ στο μίγμα ωστε να εχεις την σημερινή κατάσταση σε εστω 2 στροφες λιγότερες.

Σε χαίρομαι για το κέφι σου .  :eusa_clap:



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #79 on: Σάββατο 10 Ιούνιος 2017, 16:52:50 μμ
Συμφωνώ στο να μήν ζούμε σε ουτοπία.
Εδώ είδα διαφορά μεταξύ δύο βενζινάδικων εταιρικών (της ίδιας μαμάς εταιρίας αλλα με διαφορετικο brand name).
Άν δε βάλω βενζίνη σε πρατήριο ότι νά ναι, οι διαφορές στην απόδοση του κινητήρα αλλα και την κατανάλωση είναι τραγικές και άντε μετά να μιλάμε για ρυθμίσεις.
Κέφι ναί, δυνατότητες περιορισμένες αλλά δε βαριέσαι, είναι όμορφο να βολτάρεις μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα μας.



john lk

  • Guest
Reply #80 on: Σάββατο 10 Ιούνιος 2017, 18:41:19 μμ
Νικο και Μακη, συμφωνω με τις αποψεις σας.
Το σημαντικο ειναι οτι ο Μακης πετυχε κατα 90-95% το επιθυμητο αποτελεσμα και προσωπικα δεν χρειαζεται να κανει κατι αλλο περα απο την αλλαγη των λαιμων (σημειωση οτι ισως χρειαστει να ξαναρυθμισει και ζυγοσταθμισει αν οι τωρινοι λαιμοι ρουφανε αερα).

Συμφωνω 100% οτι αυτα τα μοτερ τοσο σχεδιαστικα οσο και ηλικιακα μπορουν να σου δωσουν εως ενα σημειο και οχι παραπερα, μενει να ευχαριστιομαστε ολοι την ΤΑ μας με τα αρκετα καλα και λιγα κακα της (πιο πολυ ευχαριστιεμαι την ΤΑ μου τωρα απο την καινουργια TDM 900 που ειχα προ 10ετιας....περιεργο ετσι???)



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #81 on: Πέμπτη 22 Ιούνιος 2017, 21:49:16 μμ
... και μετά απο όλα αυτά τα πετυχημένα, σήμερα στην εθνική μου έκανε ένα ΜΠΑΜ  :o, πέταξε φλόγα δεξιά στο πόδι μου και η εξάτμιση πυροβολούσε σαν καλάσνικοφ.
Σταματάω μετά απο μερικά μέτρα, δούλευε κάτι σάν τρικύλινδρο κάτι άλλο, χρρρρ και πρρρ.
Έφτασα μεχρι το μάστορα με την καρδιά στην κωλότσεπη και μου είπε οτι έσκισε την πίσω εισαγωγή προς το φιλτροκούτι (μάλλον απο καρμπυρασιόν) και όντως το άκουγα να τραβά αέρα σάν παπάκι με φιλτροχοάνη.
Αύριο λύσιμο να μου αλλάξει εισαγωγή και να δώ τί γίνεται με ζιγκλεροβελόνες στο καρμπυρατέρ.
Ο δικός μου μου είπε οτι άν έχει aftermarket θα βάλουμε τα γνήσια ζιγκλέρ και μόνο!
Τί να πώ....



john lk

  • Guest
Reply #82 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 05:38:18 πμ
Να αλλαξεις και τους 2 λαιμους εισαγωγης,  ζιγκλερ να βαλεις τα μαμισια μεγεθη (115 εμπρος, 118 πισω για τα μοντελα 97-98-99), ρυθμισεις οπως εχουμε πει στα προηγουμενα ποστ (αν ομως οι εισαγωγες σου τραβαγαν λιγο αερα, τωρα οι ρυθμισεις θα ειναι διαφορετικες αλλα στο ιδιο σκεπτικο με πριν.

Τι εννοει ο μαστορας με την φραση ¨απο καρμπυρασιον¨?? (νεα ορολογια made in Greece??)



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #83 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 08:10:02 πμ
Τι εννοει ο μαστορας με την φραση ¨απο καρμπυρασιον¨?? (νεα ορολογια made in Greece??)

Οι γαλλομαθείς μαστόροι  :2hysterical: λένε καρμπυρασιόν την εξαγωγή καυσαερίων από την εισαγωγή. Γίνεται την στιγμή του όβερλαπ των βαλβίδων (εισαγωγής και εξαγωγής ανοιχτές) και μπορεί να γίνει επικίνδυνο αν πάρει φωτιά και η βενζίνη στα λεκανάκια των καρμπυρατέρ.

... και μετά απο όλα αυτά τα πετυχημένα, σήμερα στην εθνική μου έκανε ένα ΜΠΑΜ  :o, πέταξε φλόγα δεξιά στο πόδι μου



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #84 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 14:47:41 μμ
Τελευταία νέα απο τα Γαλλομαθή σαλόνια. Αυτά που έχει πάνω το καρμπυρατέρ είναι όλα εμπορίου! (μάλλον aftermarket είναι η μετάφραση).
Δεν ήταν "καρμπυρασιόν" τέλως πάντων. Έφυγε η βίδα του αέρα στο δρόμο είπε και έκανε το μπάμ που έκανε.

Η παραγγελία για γνήσια απο τη Χόντα λέει κάνει 15 ημέρες!
Τώρα ψάχνει στα μεταχειρισμένα και θα με στείλει να πάρω, ζιγκλέρ, προζιγκλέρ, βίδα αέρα κλπ



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #85 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 15:01:46 μμ
Και φυσικά δεν βρίσκει λέει, μπορούμε όμως να βάλουμε μτχ καρμπυρατέρ με 150 €.

Παιδιά που μπορώ να βρώ τα πράγματα να τα πάω αύριο να τελειώνω?



john lk

  • Guest
Reply #86 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 17:25:08 μμ
Να βαλει μια βιδα Μ5 στην εισαγωγη εκει που εφυγε με αλουμινιενια ροδελα και μαλλον δεν θα χρειαστεις τιποτα αλλο, ουτε ζιγκλερ ουτε λαιμους ...τιποτα (κατα 90%)



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #87 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 17:29:51 μμ
Φιλε John. Δεν έχει κοπεί ο λαιμος τελικά.
Βγήκε και χάθηκε η Pilotscrew του πίσω κυλίνδρου.
Μίλησα πριν λίγο και μου ειπε οτι και τα προζιγκλέρ δεν είναι τα νούμερα της μάνας του. Ένα που διάβασε είναι 116.



john lk

  • Guest
Reply #88 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 17:37:35 μμ
Οκ Μακη, οποτε χρειαζεσαι να αλλαξεις το pilot screw του πισω κυλινδρου (σου προτεινω να αλλαξεις και του εμπρος για να εχεις ομοιομορφια στην ρυθμιση) και να βαλεις 118 πισω (ειναι σιγουρος οτι διαβασε 116 και οχι 118 ??, τα νουμερα στα ζιγκλερ ειναι μινιον). Πιστευω ομως οτι και 116 πισω να εχεις δεν ειναι το τελος του κοσμου, ο εμπρος τι νουμερο ζιγκλερ φοραει??

Επισης το γεγονος οτι βγηκε (ξεβιδωθηκε) το pilot screw πισω δειχνει οτι το μικρο Ο ρινγκ που ειχε ηταν μαλλον πατημενο και δεν το κρατησε να μην ξεβιδωθει. Εγω δεν εχω αντιμετωπησει τετοιο θεμα στα δικα μου pilot screws.



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #89 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 17:50:17 μμ
Μπάχαλο βρε Γιάννη, άστα.
Το 116 που διάβασε (το άλλο δε φαινόταν είπε) είναι μάλλον το μπροστά του Dynojet (που λέγαμε).
Βίδα αέρα θα ήθελα να αλλάξω και την άλλη, αλλά εδώ δε βρίσκουμε τη μία!

Τη Δευτέρα μου είπε θα ψάξει στα μεταχειρισμένα γιατί αύριο είναι κλειστά.
Υπάρχει περίπτωση να βρώ βίδα αέρα με τα παρελκόμενα, εμπορίου? (για αύριο δηλαδη)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #90 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 19:15:26 μμ
Ο  Σαρακάκης με μια μικρή επιβάρυνση σου φέρνει ότι θές αν δεν το έχει ετοιμοπαράδοτο σε 5 εργάσιμες.

Aν εχεις το μοντελο του 1999, η pilot είναι 
Reference No: 5
Part Number: 16016-MAH-610
Εξάρτημα: SCREW SET
Απαιτούμενα τεμάχια: 2
Τιμή:  13,30 €  + φπα

Δλδ υπολόγιζε στα 35-40 ευρώ σετ δλδ βίδα , ελατηριο, οριγκ κ ροδελα.



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #91 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 19:26:53 μμ
Ευχαριστώ. Θα κοιτάξω να δώ τί θα βρώ και αμα είναι μετά για 5 μέρες...τι να κάνω θα περιμένω.
Να φανταστώ οτι δε δουλεύει Σάββατο. Θα πεταχτώ πάντως κοντά είναι. Ευχαριστώ ξανά.



john lk

  • Guest
Reply #92 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 20:57:19 μμ
Μακη, οπως ηδη ειπα η pilot screw μαλλον ξεβιδωθηκε επειδη επιανε με 1-2 στροφες μονο. Για να μην ξαναγινει αυτο να του ζητησεις να βαλει ελαχιστη κολλα σπειρωματος (την μπλε η την πρασινη - ΟΧΙ την κοκκινη που ειναι πολυ σκληρη και δεν ξεβιδωνει με τιποτα!!!) ετσι ωστε να δημιουργησει μια τριβη στο σπειρωμα και μην ξαναφυγει.
Στις δικες μου pilot screws εχω περασει ενα επιπλεον Ο ρινγκ (του εμποριου) στον λαιμο του  screw λιγο πιο εξω απο το σπειρωμα και οπως μπαινει μεσα στην τρυπα του καρμπυρατερ το συγκρατει να μην περιστρεφεται και ξεβιδωνει. Μπορεις να του ζητησεις να βαλει και στα δυο, ειναι παναπλη δουλεια (και στεγανοποιουν καλυτερα απο ρουφηγμα αερα)



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #93 on: Παρασκευή 23 Ιούνιος 2017, 22:12:28 μμ
Αν η Pilot ήταν τόσο έξω ώστε να την χάσεις, σου χρειάζεται μεγαλύτερο προζιγκλέρ. Είχα αναφέρει σε παλιότερο ποστ μου για την 650 ότι με μεγαλύτερο προζιγκλέρ είχα "κερδίσει" περίπου 2 στροφές μέσα από το μαμά. Για εμένα προσωπικά καλό θα ήταν να απέφευγες λύσεις τύπου λοκτάιτ, ειδικά αν σκοπεύεις να κινηθείς προς καινούργια προζιγκλέρ ή άλλο σετ καρμπυρατέρ τα οποία θα ζητάνε τις Pilot τόσο έξω όσο αναφέρθηκε πιο πίσω.  ;)

Αν έφυγαν οι βίδες για άλλο λόγο (αν είχαν δηλαδή πάνω από 2 στροφές περιθώριο) εγώ θα κοίταζα το Oring, αλλά και το ελατήριο, ίσως περισσότερο το ελατήριο που έχει η pilot εσωτερικά της.



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #94 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 00:14:26 πμ
.... και μετά απο πολύ τρέξιμο σήμερα, και αφού αγόρασα καρμπυρατέρ μεταχειρισμένο χωρίς μεμβράνες και tps για να γλυτώσουμε κανα φράγκο (ευρώ δλδ), ανακάλυψε ο μάστορας οτι είναι σκισμένη μία μεμβράνη!  :bomb:
...και άλλο τρέξιμο και βρήκα αργά πρίν κλείσουν τα μαγαζιά μεμβράνη (όχι γνήσια) απο το Θεσσαλονικιό, αλλά μου λέει ο μηχανικός οτι εντάξει μέν, αλλά οτι έχει κάποιο δισταγμό για το πόσο αρμονικά θα δουλέψει η μια μαμίσια μεμβράνη με αυτή που πήρα.
Μπήκαν ζιγκλέρ προζιγκλέρ και pilot screws απο το μεταχειρισμένο τα οποία ήταν γνήσια όπως είδα και γώ και αναμένω μήπως βρεί ο μηχανικός μία γνήσια μεμβράνη και να μου κρατήσει αυτή που αγόρασα, ή να βάλουμε μάλλον δύο σαν αυτή που αγόρασα.
Το σήριαλ συνεχίζεται.......



john lk

  • Guest
Reply #95 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 09:24:29 πμ
Δηλαδη αν καταλαβα καλα εχεις και χισμενη μεμβρανη και εφυγε το ενα pilot screw.
Κατα την γνωμη μου πρεπει να αλλαξεις και τα δυο pilot screws και ολα τα ζιγκλερ (ρελαντι και κυριο) και στα δυο καρμπς - οπως λες και εσυ - και να βαλεις δυο καινουργιες μεμβρανες απο τον Θεσσαλονικο για να εισαι ησυχος. Επισης (μια που εισαι μεσα στον χορο) θα σου ελεγα να αλλαξεις και τις μεμβρανες των air cut off valves και στα δυο καρμπς (και αυτα απο τον Θεσσαλονικιο, ειναι σχετικα φθηνες).
Βεβαιωσου οτι τα κυρια ζιγκλερ ειναι τα 115 εμπρος, 118 πισω. Αλλα ακομα και αν δεν ειναι αυτα τα νουμερα και ειναι πχ 118, 120 αντιστοιχα, δεν χανεται ο κοσμος (μπορει να ειναι απο παλιοτερη ΤΑ - δες προηγουμενα ποστ μου).
Τελος ζητησε του να ρυθμισει (αν χρειαζεται) τα φλοτερ στα λεκανακια στα 7 χιλιοστα απο το προσωπο του λεκανακιου χωρις να συμπιεζεται το ελατηριο της βαλβιδας.

Ετσι θα εχεις δυο πληρως επισκευασμενα καρμπς που θα κρατησουν για αλλα τοσα χρονια!!



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #96 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 16:26:04 μμ
Λοιπόν τα ζιγκλέρ τα τσέκαρα μόνος μου μιάς και είχε μεγενθυτικό φακό ο άνθρωπος που αγόρασα το μεταχειρισμένο  :magnify:.
Τα άλλαξε όλα απο το δικό μου καρμπ ο μάστορας και έβαλε τα 115 και 118 βελόνες κλπ. Pilot άλλαξε αυτή που με χαιρέτησε, και τώρα που το θυμάμαι  είχε στο δούλεμά της ρε παιδιά μια αίσθηση σαν να μην πιάνει σε ελατήριο ενώ του μπροστινού όταν βίδωνα ξεβίδωνα είχε μια αίσθηση σαν να σφίγγει - ξεσφίγγει ελατήριο, ένα αναιπέσθητο κριτς κριτσ ...... μάλλον κακως δεν έδωσα σημασία σε αυτό τότε. Βρε λέτε να έλειπε το τσιμουχάκι μέσα τελείως και να μήν μπορούσε να πιάσει πάνω στο ελατήριο και ότι και να ρύθμιζα ήταν στο βρόντο? Είναι η Pilot screw του πίσω κυλίνδρου που μου έβγαινε φτωχός.

Οι μεμβράνες απο το Θεσσαλονικιό με το κόψε πάνω και κόλλα είναι οκ? Έπειτα μου φάνηκαν λίγο πιο χοντρές απο τις μαμίσιες είναι στη λειτουργία τους το ίδιο?
Άν βάλω τη μία που πήρα στο μπροστά καρμπυρατέρ και αφήσω τη μαμίσια στο πίσω (με το σκεπτικό να μειώσω τυχόν υστέρηση στο άνοιγμα του γκαζιού επειδή η aftermarket είναι πιο χοντρή) είναι εντάξει? ή πρέπει να είναι και οι δύο μεμβράνες ίδιες?

Για τις air cut off δε θυμάμαι που βρίσκονται Γιάννη αυτή τη στιγμή, θα ψάξω λίγο στο φόρουμ, έχεις ένα δίκιο πάντως, αλλά ισχύει η απορία μου αν δουλεύουν καλά σαν τις γνήσιες.

Μακάρι πάντως να δουλέψει καλά όλο το εγχείρημα γιατί το transalpaki μου μάλλον μπορεί να πάει αρκετά καλύτερα ενώ τώρα ζορίζονταν να πάει 145 και 155 μετά το σκάλισμα, ενώ θυμάμαι παλιά με φίλο δικάβαλο ταξίδι με ένα δικό του του '95 πηγαίναμε πορεία 145 για πλάκα, έως 170 τελική. Είναι αυτό που ζητάω δηλαδή απο μια μηχανή που ξέρω οτι τό χει και είναι η χρυσή τομή, το απόλυτο All Around για την Ελλάδα και μάλιστα αυτή την εικόνα την έχω μόνο για το 600. Το 650 μου θυμίζει λίγο Africa στην οδήγηση και μετατοπίζεται ελαφρώς η χρήση του αναφορικά με το all around. (ναι το 600 κανει καλύτερο enduro στην Οίτη).



john lk

  • Guest
Reply #97 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 16:38:20 μμ
Μακη, εγω αλλαξα (κολλησα) μονος μου τις αφτερμαρκετ μεμβρανες πριν απο 3 1/2 χρονια χωρις κανενα προβλημα, δουλευουν τελεια!!, προτιμητεο ειναι να αλλαξεις και τις δυο για ομοιομορφη λειτουργια. Πρεπει να κοψεις / αφαιρεσεις το πλαστικο δαχτυλιδι απο το σλαιντ για να κατσει η πιο χοντρη πατουρα της αφτερμαρκετ μεμβρανης.
Η air cut off βρισκεται διπλα απο το τσοκ, θα δεις ενα στρογγυλο καπακι με δυο βιδακια, προσοχη γιατι κρατιεται απο ενα κεντρικο ελατηριο εσωτερικα. Ειναι μια μεμβρανη με μεταλικη ροδελα και ακιδα στο κεντρο, η καινουργια ερχεται κομπλε με το ελατηριο και ενα μικρο οβαλ Ο ρινγκ.

Η δικια μου ΤΑ πιανει 155 τελικη δικαβαλος και σχετικα βαρια φορτωμενη και 165 μονοκαβαλος χωρις αλλα φορτια. (μαζι με την γυναικα μου ειμαστε καπου 180+ κιλα, ξεχωρα απο τα μπαγκαζια που κουβαλαμε!!!)



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #98 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 17:05:37 μμ
Θα πώ του μάστορα για τα air cut off ευχαριστώ που μου έγραψες το σκονάκι μου! χαχαχα γιατί αύριο δε θα μπορέσω να πάω στο μοντάρισμα εχω πολυ δουλεια. Τη διαδικασία για τις μεμβράνες μου την έδειξε ο άνθρωπος στην αργυρούπολη που τις πήρα. Για αυτή την πιο χοντρή πατούρα σε ρώτησα άν θα δουλεύουν το ίδιο με τις μαμά γιατί σκέφτηκα μήπως έχουν πιο "βαρύ" δούλεμα.

Αυτό εννοώ με το τρανσαλπάκι, άν μου λές 180 κιλά + μπαγάζια με τελική 155...ΟΟΟΚ! να μπορώ να ταξιδεύω με 130 - 140 χωρίς να νιώθω οτι στίβω το γκάζι, αλλά και να είναι το καύσιμό του νορμάλ, όχι όπως πρίν τις ρυθμίσεις που ήταν σαν της Africa που είχα που έκαιγε 12 λεπτά το χιλιόμετρο για πλάκα. Και το αστείο είναι οτι πρίν μου κάνει το μπάμ το καρμπυρατερ η μηχανή πήγαινε σχετικά καλά και την έφερα και με κατανάλωση 9 με 10 λετπά το χιλιόμετρο και με βαρύ χεράκι σχετικα.
Εϊχα δεί και τις εισαγωγές τότε στις οποίες ψέκασα σπρέυ καρμπυρατέρ και δεν τραβούσε μέσα, μάλιστα καθάρισαν και έφυγε και η λαδίλα που φαινόταν στις φωτό που είχα ανεβάσει, αρα ήταν οκ. Και να σκεφτείς οτι μου φαινόταν οτι λειτουργούσε καλά, ενώ όπως δείχνουν τα πράγματα κάτι δεν πήγαινε καλα με τη βίδα που έφυγε. Ιδωμεν...



john lk

  • Guest
Reply #99 on: Κυριακή 25 Ιούνιος 2017, 17:26:43 μμ
Η πιο χοντρη πατουρα και οτι γενικα φαινεται πιο παχια απο την παλια (οφειλεται οτι ειναι καινουργια, οταν παλιωσει θα ¨λεπτυνει¨) δεν αλλαζει την λειτουργια της μεμβρανης, παραμενει το ιδιο ελαστικη.
Οσον αφορα την καταναλωση με μπερδευει οταν την υπολογιζω σε χρημα (οι τιμες στα βενζιναδικα δεν ειναι ιδιες). Παντα υπολογιζω σε λιτρα/100 χλμ. Γεμιζω παντα μεχρι το ιδιο σημειο και βλεπω τα λιτρα που εβαλα και τα διαιρω δια τα χλμ που εχω κανει απο γεμισμα σε γεμισμα (παντα μηδενιζω τον μερικο χιλιομετρητη). Στην πολη ειμαι στα 6,2 λ/100 χλμ στην εθνικη δικαβαλος/φορτωμενος στα 110-120 ειμαι στα 6 λ/100 χλμ