Αρχικά η όλη ιστορία ξεκίνησε απο αυτό το θέμα:
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,21813.0.htmlπου ξεκίνησε ο transalparas και αφού ο Dimitri παραχώρησε , και τον ευχαριστώ για αυτό, ενα Carburetor Synchronizer με υποπιεσόμετρα της Rothewald , ενώ τα λόγια του εκτός του ότι με συγκίνησαν ...
Δεν υπάρχει λόγος για ευχαριστίες. Μια ομάδα είμαστε. Όπου μπορεί να βοηθήσει ο καθένας, καλό είναι.
... με ευχαρίστησαν τα μέγιστα αφού αυτό το ομαδικό κ φιλικό πνεύμα που συνάντησα κ συναντώ ακόμα στο φόρουμ είναι κάτι που μ΄αρέσει πολύ.

(αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει

)
Οταν ξεχνάμε τις φαγομάρες μας τελικά είμαστε πολύ ... μαμάτοι

Αν και αρχικά το ραντεβού είχε οριστεί για Κυριακή, δεν έκατσε, ετσι ο Μιχάλης ήρθε Δευτέρα πρωί και ήρθε η ώρα να ξεσκεπάσω την ΤΑ μου ...

Τώρα γιατί να ξεσκεπάσω ΚΑΙ την δική μου? γιατί, πρώτον δεν βάζω χέρι σε ξένο μηχανάκι , δεύτερον επειδή η ιστορία θα γινόταν τύπου '' βλέπε και κάνε οτι κάνω για να μαθαίνεις ''

αλλά και επειδή ήθελα επι τη ευκαιρία να κάνω και εγώ ενα συγχρονισμό αλλά αυτή τη φορά για να μου φύγουν οι σκέψεις μήπως το DIY Solinocarb-tune

κοινώς αυτό το κατασκεύασμα που έχω κατασκευάσει με οδηγίες απο το Ιντερνετ και 6-7 μέτρα σωλήνα αλφαδολάστιχου Φ4 mm είναι τελικά αξιόπιστο η όχι?
Απο την άλλη τα υποπιεσόμετρα με όργανα δεν μου πολυγεμίζουν το μάτι αφού οτι και να γίνει πάντα θα υπάρχει ενα εστω και μικρό σφάλμα του οργάνου. Ο Δημήτρης όμως με διαβεβαίωσε οτι λόγω επαγγέλματος είχε καλιμπράρει τα υποπιεσόμετρα στην δουλειά και ηταν οκ.
Ομολογώ οτι περισσότερο καιρό την βλέπω ετσι ...
παρα ... ντυμένη.

αφαιρέθηκαν λοιπόν τα τεπόζιτα και απο τα δύο μηχανάκια


το DIY βγήκε απο την υπόγα

Τα όργανα συναρμολογήθηκαν

κλίμακα - 1 bar

Eπειδή υποπίεση στους κυλίνδρους δεν είναι σταθερή αλλά παλμική ο κατασκευαστής έχει προβλέψει ενα πολύ εξυπνο τρόπο να δημιουργήσει ενα Βεντούρι που να εξαφανίζει τις ταλαντώσεις στις βελόνες των υποπιεσόμετρων, κάτι που στο δικό μου DIY κάνουν τα δύο γυάλινα μπουκάλια που βρίσκονται στο πάνω μέρος και λειτουργούν σαν ποσβεστήρες ταλαντώσεων του υγρού.
Ολα παίζονται απο δύο μπίλιες, μια για καθε όργανο ...

που τοποθετούνται εδώ ...

.... και κατόπιν βιδώνουμε πιέζοντας οσο πρέπει την σωλήνα μέχρι να πετύχουμε το να παραμένει σταθερή η βελόνα

Το δοχείο για την παροχή μπεζίνας τοποθετήθηκε στο ΤΑ του Μιχάλη

και κάναμε συγχρονισμό αρχικά με τα όργανα και μετά με το DIY για περισσότερη ακρίβεια. Τελικά η πρώτη μέρα εληξε κάνοντας συγχρονισμό μόνο στο ΤΑ του Μιχάλη επειδή λόγω περιορισμένου χρόνου δεν μπορούσα να βάλω τα πράματα σε μια σειρά.
Ο Μιχάλης εδεσε την ΤΑ του τελείωσε κ το καφεδάκι του και εφυγε με ένα χαμόγελο.
Το χάρηκα επειδή τώρα ''ξέρει'' πώς να το ξανακάνει.
Και περνάω στην δεύτερη μέρα. Ξανά όλα πάλι έξω απο την υπόγα, η ΤΑ ήταν ήδη λυμένη και έτοιμη, τα όργανα συναρμολογημένα , μπήκε το απαραίτητο ναυλον ωστε τοποθετώντας το δοχείο βενζίνης να μη έχουμε παρατράγουδα , φυσικά με
προσοχή επειδή ο κινητηρας θα ζεσταθεί κ υπάρχει φόβος να λιωσει το ναυλον αν ακουμπήσει σε καυτα τμηματα του κινητήρα

Τοποθέτησα δύο ''Τ'' για να μπορέσω να συνδέσω παράλληλα και τις δύο συσκευές ωστε να γίνονται ταυτόχρονες μετρήσεις και συγκρίσεις

Η Honda έχει προβλέψει στα γνήσια γκρίπ και ειδικό γατζάκι ώστε να να συγκρατείται το δοχείο παροχής καυσίμου


Τελικά σύνδεσα το αλφαδολάστιχο, το μαύρο σωλήνα απο τα υποπιεσόμετρα και ενα κομμάτι σιλικονούχο σωλήνα στα ''Τ'' , ο σωλήνας σιλικόνης σε σχέση με το κλασικό αλφαδολάστιχο δεν καίγεται κ με την θερμοκρασία δεν αλλάζει σχήμα ούτε διατομή ωστε να μην εφαρμόζει σωστα κ να τραβαει αέρα απο εκεί ο κύλινδρος .

Συνεχίζεται ...