Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 380715

Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #300 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 19:00:45 μμ


 
Χρησιμοποίησα το Flickr αλλά... και κάποια ακόμα.....
« Last Edit: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 19:11:35 μμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #301 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 20:59:03 μμ


 
Χρησιμοποίησα το Flickr αλλά... και κάποια ακόμα.....

Κάτι παίζει με τον κώδικα νομίζω. Κανονικά θα έρπεπε να φαίνονται (βλέπω τον κώδικα στο κείμενο, αλλά δεν εμφανίζει εικόνα). Είσαι σίγουρος ότι:

1. Ανεβάζεις την εικόνα σωστά?
2. Η εικόνα βρίσκεται σε Public φάκελο, ώστε να μπορούμε όλοι να την δούμε?

Αν τα παραπάνω ισχύουν μπορείς να δοκιμάσεις την παρακάτω απλή διαδικασία (αφορά το φότομπάκετ).

Υποθέτωντας ότι έχεις ανεβάσει την εικόνα  σωστά, με το ποντίκι κάνεις κλίκ επάνω στο γρανάζι στο δεξιό άκρο της εικόνας και διαλέγεις το Get Links:



Στη συνέχεια κλικάρεις το IMG Codes, και αντιγράφεται το λίνκ αυτόματα. Πηγαίνεις στο θέμα που θέλεις να ποστάρεις την εικόνα και κάνεις επικόλληση απλώς, και τίποτα άλλο. Αν θες να δείς αν όντως πέτυχε η συνταγή δες με προεπισκόπηση.



Σε περίπτωση που και πάλι δεν εμφανίζονται οι εικόνες, παρατήρησε στην πρώτη εικόνα των οδηγιών που έχω ανεβάσει, ότι δεξιά πάνω που γράφει τα στατιστικά μου αναφέρει κάπου τη λέξη public. Αντιστοιχεί στο άλμπουμ, και εάν το αναφέρει ως Private ή κάτι διαφορετικό τότε το έχεις προσωπικό ή/και κλειδωμένο για συγκεκριμένα άτομα , οπότε ακόμη και αν πάρεις τα λίνκ δεν μπορεί να τα δεί άλλος. Προτείνω photobucket σαν πιο απλή επιλογή, και σίγουρα συμβατή με το φόρουμ. Πρόσεξε, όταν δημιουργείς νέο άλμπουμ να έχεις τις παρακάτω ρυθμίσεις (απαραίτητα το Public που σου έχω στον κύκλο). Δεν βλέπω άλλο λόγο για να μην ανεβαίνουν οι φωτό.



Αν έχεις πρόβλημα με τη διαδικασία εδώ είμαι να βοηθήσω και να προσπαθήσω να την γράψω ακόμη πιο αναλυτικά.  ;D

Έντιτ: Δοκίμασα να αντιγράψω το λινκ από το Flikr, αλλά βλέπω ότι δεν το δέχεται. Θέλει κάτι ακόμη για να παίξει σωστά, κάτι όμως το οποίο δεν μπορώ να βρώ αυτή τη στιγμή. Γι αυτό θα σου προτείνω το photobucket.
« Last Edit: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 21:02:59 μμ by Johnny_Nik »



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #302 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 22:41:18 μμ
Πάντως στην αυλή κάτω απ' την τάντα τον απολαμβάνω.....
Νίκο, δεν ρώτησα εσένα, αλλά το ρώτησα γενικά, είναι κι άσχετο με το θέμα αλλά μού 'ρθε. Δεν μπορώ ν' ανεβάσω φωτογραφίες. Όσες φορές το επιχείρησα πάπαλα. Διαρκώς ένα τετράγωνο μ' ένα x. περιμένω λεπτομερείς οδηγίες για βήμα-βήμα απ' την αρχή. 'Ισως βοηθηθούν πολλοί, εκτός απο 'μένα
Γιάννη εγώ χρησιμοποιώ το imageshak και η διαδικασία είναι απλή,
1.Κάνεις register,σου απαντούν στο mail σου άμεσα και
2.Από εκεί που είσαι βλέπεις δύο πλαίσια,στο πρώτο στην άκρη του γράφει" browse".
3.Kάνεις κλικ το browse και αυτό σου ανοίγει αριστερά ένα παραθυράκι με τα έγραφα του υπολογιστή σου.
4.Πας καρφί στις εικόνες σου ,διαλέγεις τη φωτό που θες και κάνεις πάνω της κλικ.
5.ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ .Ο κωδικός της επιλεχθήσας εικόνας πήγε αυτόματα στο imageshak .
Δύο γραμμές πιο κάτω σου λέει σε μπλε πλαίσιο "upload now".To κλικάρεις και η φωτό ανεβαίνει στο imageshak.
Aριστερά βλέπεις τη φωτό και τέρμα δεξιά σου λέει"continue to image links"με μπλε γράμματα.
Κάνεις κλικ τα μπλε γράμματα και αυτό σου βγάζει 5 λινκ.Διαλέγεις το τρίτο και το κάνεις copy.
Γυρίζεις στο μύνημα που έγραφες, το κάνεις paste και τελείωσες.
Η φωτό έχει ανέβει.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #303 on: Κυριακή 02 Ιούνιος 2013, 15:16:52 μμ

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!!!! Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια!!!!!
Πρέπει να υπάρχει και θέμα με μεγάλα αρχεία. Ας πούμε 8,9,10 ΜΒ.
« Last Edit: Κυριακή 02 Ιούνιος 2013, 15:21:54 μμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #304 on: Πέμπτη 06 Ιούνιος 2013, 17:23:19 μμ
Σήμερα έκανα ένα σύντομο ταξιδάκι στη επαρχία, και συγκεκριμένα στο κομμάτι Αθήνα, Κόρινθος, Τρίπολη, Δημητσάνα και Λαγκάδια. Αν και το ταξιδάκι ήταν καθαρά για επαγγελματικούς και προσωπικούς λόγους τράβηξα ορισμένες φωτό και θα κάνω ένα μικρό αφιέρωμα όταν επιστρέψω. Αν και δεν έχω πολά να πώ και σίγουρα οι περισσότεροι θα έχουν πάει. Στα μηχανολογικά  μας τώρα:

Έκανα από γεμάτος, 220 χιλιόμετρα και τεπόζιτο έφτασε περίπου στη μέση. Για του λόγου το αληθές γέμισα 5 χιλιόμετρα πριν το χωριό μου και έβαλα 9.86 λίτρα. Τουτέστιν είχαμε μια κατανάλωση της τάξης των 4.48 λίτρων/100 χιλιόμετρα. Το περισσότερο ταξίδι έγινε σε Εθνική με σταθερές ταχύτητες από 90 έως 110χάω στις προσπεράσεις. Μονοκάβαλος, με κεντρική μόνο βαλίτσα και τον αέρα κόντρα στο περισσότερο της διαδρομής μου.

Εντυπώσεις από το λάδι:

Θυμίζω ότι είχα Torco 20W50 ημισυνθετικά, στην προηγούμενη αλλαγή. Είμαι περίπου 700 χιλιόμετρα πριν την επόμενη αλλαγή, και το λάδι βρίσκεται ακόμη σε άριστη κατάσταση. Δεν έχει κάψει σταγόνα. Σε ανοιχτό δρόμο αποδίδει πάρα πολύ καλύτερα από ότι μέσα στην πόλη. Ήσυχες αλλαγές, μαλακό κιβώτιο και καθόλου θόρυβος. Καλό λάδι γενικά, και θα το ξαναέβαζα εάν το έβρισκα. Αλλά επειδή κάτι κουβέντες ακούγονται ότι καταργήθηκε μάλλον θα πάω σε κάτι άλλο την επόμενη. Αν το βρώ με κλειστά μάτια θα το ξαναβάλω. Ίσως από τα καλύτερα λάδια που έχω δουλέψει σε κινητήρα.

Ζελατίνα έχω μια ψηλή της ermax με τρύπες χαμηλά. Δεν έχω δεί άλλη τέτοια. Υποθέτω ότι οι τρύπες είναι για να μπαίνει αέρας και να σου έρχεται στο πρόσωπο πάνω από το κενό των οργάνων χωρίς θόρυβο (??) Εκτός από τον αέρα όμως διάφορα πετούμενα μου έρχονταν από τις τρύπες αυτές κατευθείαν στη μούρη  :2hysterical: και το κράνος έγινε το ίδιο χάλια με το αν είχα χαμηλή ζελατίνα. Πάλι καλά με έχει καλύψει στο θέμα θορύβου. Άσε που σκότωσα τόσα πετούμενα που μάλλον θα αρχίσουν να με κυνηγάνε οι φιλοζωικές εταιρείες.  :o

Κατά τα άλλα δεν έχω κάτι το αρνητικό να αναφέρω. Λειτουργία φυσιολογική, κατανάλωση όπως έγραψα πιο πάνω, το βεντιλατέρ δεν πήρε μπρος ούτε μία φορά, και η θερμοκρασία δεν έφτασε ούτε στη μέση. Το Κ&Ν φίλτρο ακούγεται όντως, μέσα στην πόλη δεν το καταλαβαίνεις, αλλά με σταθερό γκάζι στις 4500~5000 στροφές και χωρίς άλλους εξωτερικούς παράγοντες θορύβου κατάλαβα τι εννούν οσοι λένε οτι κάνει φασαρία. Δεν υπάρχει όμως σκέψη για αλλαγή, όχι πριν το πρώτο καθάρισμα τουλάχιστον.

ΥΓ: Νίκο έβαλα χέρι στα καρμπς, και υπάρχει πιθανότητα να είναι τα ίδια σε διαστάσεις με της TA. Υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να κάνει το διάφραγμα. Έχω ένα καλό, και το άλλο είναι τρύπιο, με τις τρύπες να φαίνονται χωρίς να χρειάζεται να τις ψάξεις. Αν κάνουν και τα ζιγκλέρ "γίναμε"  8)

ΥΓ2: Το μπροστινό είναι όντως μαλακό. Στις μικρολακούβες και τις ατέλειες του δρόμου εντός και εκτός πόλης αποδίδει πάρα πολύ καλά για τα γούστα μου. Όμως στη διαδρομή που έκανα σήμερα μου έδειξε ότι δεν αντέχει την πίεση σε ταχύτητα και στροφή ταυτόχρονα, οπότε το πήγαινα χαλαρά. Να δοκιμάσω με χοντρότερο λάδι και μετά να πάω σε ελατήρια ή να τα αφήσω μια καλή να τα κάνω μαζί?

Αυτά... Τα περί ταξιδιωτικού θα τα γράψω μόλις με το καλό επιστρέψω (αν ο καιρός βοηθήσει αύριο το βράδυ).
« Last Edit: Πέμπτη 06 Ιούνιος 2013, 17:27:36 μμ by Johnny_Nik »



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #305 on: Παρασκευή 07 Ιούνιος 2013, 07:17:27 πμ
Χθες το απόγευμα έλυσα και την δικιά μου!!!
Την έκανα "μπίλιες"  :goofy: :goofy:
Άλλαξα μπουζί , φίλτρα λάδια - ξύδια και σήμερα το απόγευμα περιμένω τον gold figer
να έρθει να μου ρυθμίσει τις βαλβίδες!!! ;D γιατί δεν κατέω


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #306 on: Παρασκευή 07 Ιούνιος 2013, 08:11:41 πμ
..... και θα το ξαναέβαζα εάν το έβρισκα.

Ο λαμπριανίδης στο σάϊτ του δεν τα έχει πάντα. Στο μαγαζί του όμως ,είχε τα πάντα.
Εχεις και πμ.

Ζελατίνα έχω μια ψηλή της ermax με τρύπες χαμηλά.

Την ξέρω αυτήν, δεν εχει κανει κανείς σχετικό παράπονο, αστην όπως είναι.

Το Κ&Ν φίλτρο ακούγεται όντως, μέσα στην πόλη δεν το καταλαβαίνεις, αλλά με σταθερό γκάζι στις 4500~5000 στροφές και χωρίς άλλους εξωτερικούς παράγοντες θορύβου κατάλαβα τι εννούν οσοι λένε οτι κάνει φασαρία. Δεν υπάρχει όμως σκέψη για αλλαγή, όχι πριν το πρώτο καθάρισμα τουλάχιστον.

Ακούγεται στα ανοίγματα , η συνέχεια?

ΥΓ: Νίκο έβαλα χέρι στα καρμπς, και υπάρχει πιθανότητα να είναι τα ίδια σε διαστάσεις με της TA. Υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να κάνει το διάφραγμα. Έχω ένα καλό, και το άλλο είναι τρύπιο, με τις τρύπες να φαίνονται χωρίς να χρειάζεται να τις ψάξεις. Αν κάνουν και τα ζιγκλέρ "γίναμε"  8)

Αυτή την παραγραφο δεν την καταλαβα.

ΥΓ2: Το μπροστινό είναι όντως μαλακό. Στις μικρολακούβες και τις ατέλειες του δρόμου εντός και εκτός πόλης αποδίδει πάρα πολύ καλά για τα γούστα μου. Όμως στη διαδρομή που έκανα σήμερα μου έδειξε ότι δεν αντέχει την πίεση σε ταχύτητα και στροφή ταυτόχρονα, οπότε το πήγαινα χαλαρά. Να δοκιμάσω με χοντρότερο λάδι και μετά να πάω σε ελατήρια ή να τα αφήσω μια καλή να τα κάνω μαζί?

H Honda χρησιμοποιεί 5αρι λάδι μπροστινού, μπορείς όμως να βάλεις πιό παχύ. Εγώ εβαλα 10αρι  , αυτό http://www.togelos.gr/proionta?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=692&category_id=240   αλλά η διαφορά ηταν ασήμαντη, όμως μου αρέσει η αίσθηση καναπέ στο οδήγημα, δεν λέει το κούτσουρο, αν μπλέξεις με αναρτήσεις πιστεύω οτι μετα απο καιρό αν κοιτάξεις πίσω θα καταλάβεις οτι εχεις σπρώξει πολλά ευρά, αλλά θα εχεις μάθει και πολλά.
Μερικοί βάζουν μίξη απο λάδια και το φέρνουν εκεί που θέλουν Γνώμη μου οτι ενα μηχανάκι σαν την ΤΑ αν του σκληρύνεις τις αναρτήσεις επιβαρύνεις το πλαίσιο που όλοι ομολογούν οτι είναι ολίγον "χαλαρό" αρα δεν αξίζει τον κόπο να κοπανιέσαι σε λακκούβες και να εχεις ενα πλαίσιο που να χορεύει.

Εχεις και άλλο πμ

Αυτά...

Αυτά.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #307 on: Παρασκευή 07 Ιούνιος 2013, 12:19:51 μμ

Ακούγεται στα ανοίγματα , η συνέχεια?

Στα ανοίγματα περισσότερο και με σταθερό γκάζι πάνω από 5000 στροφές και πάνω. Αν δεν έχει άλλα οχήματα στην περιοχή το ακούς πιο έυκολα.


Αυτή την παραγραφο δεν την καταλαβα.

Αυτή παράγραφος λέει ότι έχω δύο καρμπυρατέρ, τα οποία κατά πάσα πιθανότητα είναι το ίδιο νούμερο με της ΤΑ. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί εκτός από το διάφραγμα (μαζί με το σλάιντ) να ταιριάζουν και άλλα πράγματα τα οποία εγώ δεν χρειάζομαι, αλλά μπορεί να χρειάζεσαι εσύ.  ;D


H Honda χρησιμοποιεί 5αρι λάδι μπροστινού, μπορείς όμως να βάλεις πιό παχύ. Εγώ εβαλα 10αρι  , αυτό http://www.togelos.gr/proionta?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=692&category_id=240   αλλά η διαφορά ηταν ασήμαντη, όμως μου αρέσει η αίσθηση καναπέ στο οδήγημα, δεν λέει το κούτσουρο, αν μπλέξεις με αναρτήσεις πιστεύω οτι μετα απο καιρό αν κοιτάξεις πίσω θα καταλάβεις οτι εχεις σπρώξει πολλά ευρά, αλλά θα εχεις μάθει και πολλά.
Μερικοί βάζουν μίξη απο λάδια και το φέρνουν εκεί που θέλουν Γνώμη μου οτι ενα μηχανάκι σαν την ΤΑ αν του σκληρύνεις τις αναρτήσεις επιβαρύνεις το πλαίσιο που όλοι ομολογούν οτι είναι ολίγον "χαλαρό" αρα δεν αξίζει τον κόπο να κοπανιέσαι σε λακκούβες και να εχεις ενα πλαίσιο που να χορεύει.

Εχεις και άλλο πμ

Αυτά.

Βλέπω τα pm. Ξεκινάω το διάβασμα. Προς το παρόν δεν σκοπεύω να κινηθώ προς αυτό το τομέα, αφού το μηχανάκι τσουλάει. Θέλει λιγότερο ζόρισμα από την πλευρά μου και αυτό είναι οικονομικότερο και επίσης εφικτό. (Μόνο αν δεις πως το πλάγιαζα θα καταλάβεις τι θέλω να πώ). Το θέμα αναρτήσεις όπως και εξάτμιση δεν το βλέπω γενικώς στον ορίζοντα. Προφανώς δεν μου φαίνεται λογικό να σκάσω μια 300άρα ή 600άρα ακόμα για ανάρτηση ή εξάτμιση σε ένα μηχανάκι που τώρα δεν πουλιέται ούτε 2000. Δεν έχει νόημα. Ακόμη και στο παλιό επισκεύασα τη δικιά του, και δεν βελτιωσα ούτε το ελατήριο που σκεφτόμουν. Πάω για τα πμ.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #308 on: Παρασκευή 07 Ιούνιος 2013, 21:03:57 μμ
Μάλλον απάντησα και στα pm. Πάμε τώρα στο θέμα που είχαμε τσεκάρει μαζί, την προηγούμενη φορά. Από τον πίσω κύλινδρο, έχω σε κάποιο σημείο διαρροή λαδιού. Δεν έχω εντοπίσει όμως από που προέρχεται. Ψάχνοντας με τον Stoneman βρήκαμε χαλαρό το σωληνάκι των αναθυμιάσεων και το γυρίσαμε ανάποδα να σφραγίζει καλύτερα. Όμως είδα και πάλι λάδια να έχουν τρέξει από αριστερά όπως κάθεται ο οδηγός, προς τα κάτω και επίσης να έχουν λερώσει και λίγο από τη μεριά της εξάτμισης.

Προσπάθησα με το χέρι να εντοπίσω τη διαρροή χωρίς όμως επιτυχία. Δεν μπορώ να καταλάβω εάν έρχονται από τις αναθυμιάσεις, ή αν τελικά είναι από τη μεγάλη φλάτζα του ψευτοκάπακου (έτσι το λένε?) Τα καπακάκια των βαλβίδων δεν είχαν δείξει σημάδια διαρροής όταν τα ψάχναμε. Θα ξανασκουπίσω την περιοχή μήπως το εντοπίσω αλλά δεν μπορώ να καταλάβω. Εύχομαι να είναι το σωληνάκι των αναθυμιάσεων αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως τα λάδια καταλήγουν αριστερά (καταλαβαίνω ότι η μηχανή γέρνει προς τα εκεί), όμως σε πορεία αυτό δεν εξηγείται. Θα πάρω ένα σωληνάκι για αρχή και βλέπουμε... Oι φωτό από τα τρεξίματα:






Έχω κυκλώσει τα σημεία όπου είδα ότι έχει "γλύψει" το λάδι. Στη φωτό που έχω το βελάκι θέλω να δείξω που "πιάνω" λάδια όταν ψάχνω να βρώ από που προέρχονται. Εκεί όμως είναι λογικό να πηγαίνουν αφού προς τα εκεί γέρνει η όλη υπόθεση. Αν είναι τελικά από το σωληνάκι δεν μπορώ να καταλάβω τι πορεία ακολοθούν να για καταλήξουν στα σημεία που έχω κυκλώσει, χωρίς να αφήνουν άλλα σημάδια στο πήγαινε. Το σωληνάκι των αναθυμιάσεων είναι από τη δεξιά μεριά όπως κάθεται ο οδηγός.

Πόσο πιθανό είναι να είναι η μεγάλη φλάτζα το πρόβλημα? Δεν θυμάμαι αν έχω διαβάσει κάτι αντίστοιχο εδώ παλιότερα.
« Last Edit: Παρασκευή 07 Ιούνιος 2013, 21:05:51 μμ by Johnny_Nik »



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #309 on: Σάββατο 08 Ιούνιος 2013, 11:16:33 πμ
Ναι μπορει να ειναι η φλαντζα στο ψευτοκαππακο ...μην δοκιμασεις ομως να σφιξεις τις βιδες που το κρατανε ειναι ευαισθητες και κλωτσανε ...βεβαια μια δοκιμη να δεις μηπως ειναι χαλαρες μπορειςνα κανεις χωρις ομως να βαλεις δυναμη ..πιστευω καταλαβαινεις τι λεω  :)




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #310 on: Σάββατο 08 Ιούνιος 2013, 12:20:22 μμ
Ναι μπορει να ειναι η φλαντζα στο ψευτοκαππακο ...μην δοκιμασεις ομως να σφιξεις τις βιδες που το κρατανε ειναι ευαισθητες και κλωτσανε ...βεβαια μια δοκιμη να δεις μηπως ειναι χαλαρες μπορειςνα κανεις χωρις ομως να βαλεις δυναμη ..πιστευω καταλαβαινεις τι λεω  :)

Ένα ροπόκλειδο και δοκιμή. Δεν νομίζω να κάνω ζημιά έ?  :goofy:



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #311 on: Σάββατο 08 Ιούνιος 2013, 12:46:50 μμ
Ένα ροπόκλειδο και δοκιμή. Δεν νομίζω να κάνω ζημιά έ?  :goofy:
Θα σου ελεγα (καθυστερημενα  :goofy: ) με ενα απλο κλειδι βαζοντας το και με μια πολυ ελαφρια ωθηση να δεις αν θα παρει αν δεις οτι δε τοτε ΜΗΝ ζορισεις δεν χρειαζετε ..αν ειναι λασκα με αυτη την ελαφρια θα ακουσει ..και βεβαια ΟΣΟ ακουσει δεν χρειαζετε παραπανω  ;)




Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #312 on: Κυριακή 09 Ιούνιος 2013, 06:35:43 πμ
Ξεκίνησα από χτες το service στην μηχανή.... Πολύ περιορισμένος χώρος ρε παιδιά. Τα χέρια μου δεν χωράνε πουθενά !  :2dizzy: :2dizzy: :2dizzy:


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #313 on: Κυριακή 09 Ιούνιος 2013, 21:20:43 μμ
Ξεκίνησα από χτες το service στην μηχανή.... Πολύ περιορισμένος χώρος ρε παιδιά. Τα χέρια μου δεν χωράνε πουθενά !  :2dizzy: :2dizzy: :2dizzy:

Ωραία ,  :thumbright:  άνοιξε ενα δικό σου νήμα με οτι κάνεις, και οτι δυσκολίες συναντήσεις ... νάχουμε να λέμε  ;D ;D

Τι εργασίες θα κάνεις? Γιά λέγε , για λέγε ...



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #314 on: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 08:32:08 πμ

Τι εργασίες θα κάνεις? Γιά λέγε , για λέγε ...


Νήμα καινούργιο δεν υπάρχει λόγος να ανοίξω, μιας και το συγκεκριμένο δίνει απαντήσεις σε όλα !

Οι εργασίες ήταν τα κλασικά : λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, μπουζί, ρύθμιση βαλβίδες και κάτι ψιλοπράγματα ακόμα...

Έκανα όμως τρελλές ανακαλύψεις !

Ανακάλυψη 1η : Έχει πάααααααααρα πολλές βίδες !
Ανακάλυψη 2η : Έχει τα πιο ηλήθια κλιψ και σπάνε για πλάκα...
Ανακάλυψη 3η : Το φίλτρο αέρα είναι πολύ πρόστυχο ! Ήθελε μισή ώρα μπινελίκια για να κάτσει στην θέση του...
Ανακάλυψη 4η : Το φίλτρο λαδιού βγήκε μετά απο κατσαβίδιασμα και βοήθεια του φιλτρόκλειδου...
Ανακάλυψη 5η : Έριξα το γέλιο της αρκούδας μόλις χρειάστηκε να αλλάξω τα ''δύσκολα'' μπουζί...
Ανακάλυψη 6η : Έριξα κλάμα με το τσουβάλι μόλις αντίκρυσα που είναι τοποθετημένες οι βαλβίδες...
Ανακάλυψη 7η : Για να προφορτίσεις λίγο το ελατήριο του πίσω αμορτισέρ πρέπει να λύσεις σχεδόν τη μισή ουρά...
Ανακάλυψη 8η και τελευταία : Το επόμενο μεγάλο service θα το κάνει στο συνεργείο !

Κάτι μικροαλλαγές που έκανα είναι ανευ λόγου. Δηλαδή άλλαξα τα λαμπάκια του καντράν και τα έκανα led, έβαλα xenon στο φανάρι (το οποίο και ρύθμισα έτσι ώστε να μην στραβώνει).

Αυτά....   :goofy: :goofy: :goofy:


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #315 on: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 09:28:21 πμ
Ανακάλυψη 1η : Έχει πάααααααααρα πολλές βίδες !
Έλυσα BMW 1200LT (Την τουριστική). Εκεί να δείς βίδες....  :2hysterical: Θα έλεγα ότι κυμαίνονται σε λογικά πλαίσια στην ΤΑ

Ανακάλυψη 2η : Έχει τα πιο ηλήθια κλιψ και σπάνε για πλάκα...

Αυτό είναι αποτέλεσμα πολυκαιρίας. Όχι ότι τα κλιψ δεν είναι της πλάκας, αλλά σίγουρα αν είναι και 10 χρονών έχουν μια τάση προς το σπάσιμο. Αν θέλεις ανταλλακτικά και δεν έχεις μην πας στην Χόντα γιατί έχουν 2.5 ευρώ το ένα. Με 1.5 νομίζω βρίσκεις στην Ελλάδα ιμιτασιόν (το ένα) και με ένα ταληράκι αν ασχολείσαι φέρνεις από το ebay 10 να βάζεις και να σπάς με την ησυχία σου. Τα τελευταία αν και κατώτερης ποιότητας (σπάνε ακόμα και καινούργια  :2hysterical:), έρχονται σίγουρα φθηνότερα από τα άλλα.

Ανακάλυψη 3η : Το φίλτρο αέρα είναι πολύ πρόστυχο ! Ήθελε μισή ώρα μπινελίκια για να κάτσει στην θέση του...

Βρίσκει σε ένα σωληνάκι με Τ, το οποίο κάνει μια καμπύλη περίεργη αν θυμάμαι καλά. Αν το περάσεις από εκεί θέλει να έχεις πάρα πολύ χαλαρά τους σφιχτήρες (ακόμα χαλαρότερα από ότι όταν το έβγαλες). Εγώ το πέτυχα με την πρώτη τις δύο φορές που δοκίμασα. Την τρίτη (μαζί με τον Stoneman) μας ζόρισε είναι η αλήθεια.

Ανακάλυψη 4η : Το φίλτρο λαδιού βγήκε μετά απο κατσαβίδιασμα και βοήθεια του φιλτρόκλειδου...

Κλασσική περίπτωση υπερβολικού σφιξίματος. Φοβάμαι και εγώ το δικό μου ότι θα έιναι έτσι γιατί του έδωσα λίγο παραπάνω με το κλειδί την τελευταία φορά...

Ανακάλυψη 5η : Έριξα το γέλιο της αρκούδας μόλις χρειάστηκε να αλλάξω τα ''δύσκολα'' μπουζί...

Σε νιώθω... Πρώτη μου φορά, να έχω κάνει τη μηχανή βίδες για να τα φτάσω... Περνούσαν οι πεζοί και ψάχνονταν :2hysterical: (ελλείψει χώρου το έφτιαχνα σε ένα φαρδύ πεζοδρόμιο γωνία μπροστά από ένα παλιό μοτομάγαζο)

Ανακάλυψη 6η : Έριξα κλάμα με το τσουβάλι μόλις αντίκρυσα που είναι τοποθετημένες οι βαλβίδες...

Εγώ τη γλυτωσα. Το μηχανάκι ήταν λυμμένο και ευτυχώς είχα την απαραίτητη βοήθεια. Δεν χρειάστηκαν καν ρύθμισμα

Ανακάλυψη 7η : Για να προφορτίσεις λίγο το ελατήριο του πίσω αμορτισέρ πρέπει να λύσεις σχεδόν τη μισή ουρά...

Ούτε εκεί έβαλα χέρι...

Ανακάλυψη 8η και τελευταία : Το επόμενο μεγάλο service θα το κάνει στο συνεργείο !

Μα γιατί? Τώρα που του πήρες τον αέρα? Χρόνο να έχεις μόνο. Εγώ όλο τρώγομαι με τα ρούχα μου και συνέχεια κάτι σκαλίζω. Στο τέλος θα το διαλύσω και θα ησυχάσω, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

έβαλα xenon στο φανάρι (το οποίο και ρύθμισα έτσι ώστε να μην στραβώνει).

Είχα συζητήσει κάποτε με το μέλος Stoneman για το θέμα HID ή Ξένον (όπως τα προτιμάς) και επειδή φορούσα παλιότερα στη προηγούμενη μοτό μου θα σου πώ τις εντυπώσεις μου σαν αναβάτης και όχι σαν τον απέναντι που δήθεν τον στραβώνουν τα ξένον κλπ. Η ΤΑ έχει λάμπα Η4, με δύο δέσμες, από τις οποίες λειτουργεί η μία σε κάθε σκάλα. Τα αντίστοιχα κιτ για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούν ένα μαγνητάκι το οποίο κουνάει το λαμπτήρα μέσα ή έξω ανάλογα με το κιτ που έχεις πάρει. Ξέχασα να αναφέρω ότι κανονικά, ένα σοβαρό κιτ, γύρω από τη λάμπα θα πρέπει να διαθέτει ανακλαστήρα (σαν κυπελάκι στην κάτω μισή πλευρά) ώστε να περιορίζει το άπλωμα της δέσμης. Ο ανακλαστήρας αυτός έχει μια επιπλέον τρύπα στο κάτω μέρος από όπου περνά η δέσμη στη "μεγάλη σκάλα". Μετακινείται το μαγνητάκι λοιπόν, και η λάμπα έρχεται στην τρύπα, φωτοβολεί ελάχιστα δυνατότερα από ότι πριν και αυτό μεταφράζεται στη μεγάλη σου σκάλα. Το πρόβλημα ποιο είναι θα μου πεις:

Δεν έχεις μεγάλη σκάλα!! Αυτό που συμβαίνει (και θα το παρατηρήσεις στο δρόμο) είναι να μετακινείται η δέσμη σου 2 ή 3 μέτρα πιο μπροστά από τη μηχανή. Δεν φωτίζει περισσότερο και δεν "γεμίζει" το οπτικό σου πεδίο όπως η μεγάλη σκάλα μιας κανονικής λάμπας. Φυσικά δεν χρειάζεται να σου πώ ότι μαζί με αυτό χάνεις εντελώς και το σηνιάλο. Το ξένον θα κάνει την κίνησή του όταν πιέσεις το διακόπτη αλλά δεν θα προλάβει να "δυναμώσει" έστω και αυτό το λίγο που κάνει τη διαφορά (και καλά). Επειδή όμως θα έχεις λευκότερο φως στη μικρή σκάλα, σίγουρα θα νιώθεις ότι φωτίζει περισσότερο και στην ουσία θα πιστεύεις ότι αναβάθμισες πράγματι τα φώτα σου (και εν μέρη αυτό συμβαίνει). Επειδή όμως εγώ είχα ταξιδέψει βράδια εκτός, η απώλεια της μεγάλης σκάλας με προβλημάτισε ιδιαίτερα με αποτέλεσμα να είναι ένας από τους λόγους που τα έβγαλα.

Αυτά από το οπτικό μέρος. Οι συνέπειες του ξένον τώρα, στο φανάρι σου. Έχω παρατηρήσει ότι τα κιτ ξένον κάνουν δύο ζημιές, όσο ακριβά και αν είναι. Η πρώτη είναι να επιταχύνουν το θάμπωμα του φαναριού εξωτερικά, εάν αυτό είναι πλαστικό. Δεν ξέρω γιατί, αλλά συμβαίνει. Το δεύτερο που προκαλούν, είναι ότι καταστρέφουν τον εσωτερικό καθρέπτη με τον καιρό. Αρχίζει να κάνει κάποια ραγίσματα, και στο τέλος ξεφλουδίζει. Το δεύτερο το είχα πάθει στην παλιά μου μοτό και το φανάρι ήταν γυάλινο. Και τα δύο φαινόμενα τα παρατήρησα σε Mercedes συγγενικού προσώπου που έβαλε ξένον κιτ μετά την αγορά και όχι το επίσημο της Mercedes.

Επίσης κάτι το οποίο δεν το έχω επιβεβαιώσει προσωπικά, αλλά το έχω πάρα πολλές φορές ακούσει είναι, ότι παρατεταμένη χρήση τους με τον κινητήρα εκτός λειτουργίας, εκτός από κακό στη μπαταρία κάνουν για κάποιο λόγο κακό και στον ανορθωτή. Όπως είπα δεν το έχω επιβεβαιώσει οπότε κράτα μια πισινή σε αυτό. (Γι αυτό το γράφω με μικρά)

Όσο για το θέμα στράβωμα των απέναντι. Εάν είναι ρυθμισμένα σωστά ΔΕΝ στραβώνουν, γι αυτό το άφησα για το τέλος. Έχω παρατηρήσει ότι όταν ένα αυτοκίνητο με ξένον έρχεται από απέναντι, το άσπρο φως που βγάζει "σε τραβάει" και έτσι κοιτάς κατευθείαν στα φανάρια του. Νομίζω ότι αυτο συμβαίνει επειδή το λευκό είναι για το μάτι κάτι "καινούργιο" αφού το 80% των αυτοκινήτων έχει κλασσική λάμπα. Λογικό και επόμενο είναι να νιώθεις ότι σε στραβώνει, εάν το κοιτάς κατευθείαν στην "πηγή". Ακόμη και σε αυτοκίνητο με κανονικές λάμπες αν κοιτάζεις παρατεταμένα το φανάρι του θα σε τυφλώσει. Εάν η δέσμη δεν φτάνει στο ύψος των καθρεπτών δεν υπάρχει πρόβλημα. Εγώ δεν τα προτίμησα στην ΤΑ για τους πρακτικούς λόγους που ανέφερα πιο πάνω.

Δεν στα λέω αυτά για να τα βγάλεις (άλλωστε την εγκατάσταση την έκανες), είναι απλές παρατηρήσεις από πρώην σε νύν χρήστη λαμπτήρα ξένον. Πάντως για την ιστορία το φανάρι της ΤΑ είναι ακριβό σαν ανταλλακτικό. Μια παρατήρηση. Η ΤΑ, έχει από τα καλύτερα φανάρια σε επίπεδο απόδοσης φωτισμού, από όσα οχήματα και μηχανές έχω οδηγήσει. Πιστεύω ότι μια "αναβάθμιση" στη λάμπα της θα ήταν υπερ αρκετή και δεν επιβαρύνει όυτε με κόστος ούτε με εξτρά εργασίες, ενώ δεν της στερεί και από τη λειτουργικότητα. 
« Last Edit: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 09:33:21 πμ by Johnny_Nik »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #316 on: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 11:08:04 πμ
στο αυτοκινητο μου (mazda 6 ) ειχα βαλει λαμπες PIAA.ειχα εντυπωσιαστει με την αποδωση τους.πραγματικα ηταν πολυ καλες.
τις ειχα χρυσοπληρωσει βεβαια,100 ευρω το ζευγαρι.  :o ειχα μεινει ομως απολυτα ικανοποιημενος.ελα ομως που εγινα και εγω θυμα της μοδας και του μαρκετινγκ και αποφασισα να τις βγαλω και να βαλω xenon. στην αρχη νομιζα οτι ειχα μεγαλη διαφορα,αλλα στο τελος δεν νομιζω οτι αξιζαν τα χρηματα που εδωσα.





Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #317 on: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 12:17:39 μμ
Το επόμενο μεγάλο service θα το κάνει στο συνεργείο !


Με την εμπειρία που απέκτησες η δεύτερη φορά θα σου είναι πιό εύκολη.

Και ευτυχώς η ΤΑ σπανίως χρειάζεται κάτι...

Το ίδιο χάλι έχουν όλες οι σύγχρονες μοτό.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #318 on: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 12:21:28 μμ
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και την συμπαράσταση....

Τουλάχιστον γράσαρα τις υποδοχές των ''καρφιών'' του φέρινκ έτσι ώστε να μπαινοβγαίνουν εύκολα !

Τα κλιψ, στο ebay πως τα βρίσκουμε Johnny_Nik ?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #319 on: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 13:25:46 μμ
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και την συμπαράσταση....

Τουλάχιστον γράσαρα τις υποδοχές των ''καρφιών'' του φέρινκ έτσι ώστε να μπαινοβγαίνουν εύκολα !

Τα κλιψ, στο ebay πως τα βρίσκουμε Johnny_Nik ?

Εδώ:

http://www.ebay.com/itm/271014704081?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Έχω αγοράσει 2 δεκάδες, τα στέλνει και τα έχεις μέσα σε μια εβδομάδα το πολύ. Έχει καλές κριτικές σαν πωλητής. Απλά είναι λίγο ευαίσθητα και αυτά, δεν ειναι για βγάλε βάλε συνέχεια.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #320 on: Δευτέρα 10 Ιούνιος 2013, 16:21:33 μμ
Αυτά εχουν μικρότερο δε διάμετρο "κεφάλι" και είναι 7 mm ενώ τα γνήσια 6mm.
Αποτελεσμα? σφηνώνουν και για να βγούν θέλουν κατσαβίδιασμα, που αν σου ξεφύγει το κατσαβίδι  ...  την  :humping: και  :bang:

 ;D ;D



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #321 on: Τρίτη 11 Ιούνιος 2013, 08:54:09 πμ
Πάει και αυτο το servise τελείωσε!!!
66000 km ρε πως μαζεύοντε τα άτιμα
Την έλυσα την μηχανή όλοκληρη κανονικά, φύγαν απο πάνω τα πάντα.
Εγινε ένας γενικός έλεγχος αλλάχτηκε και ενα μικρό κολάρο αναθυμιάσεων που τα χα θέμα!!!
και...........
- Ρύθμιση βαλβίδες και αλλαγή οι φλάντζες στα καπάκια. (μόνο η μία εισαγωγής στο μπροστινό κύλινδρο    ήταν  λιγάκι κλειστή, οι άλλες δεν χρειάστηκαν τίποτα)
- Συγχρονισμός καρμπυρατέρ και ρύθμιση
- Καθάρισμα φίλτρο ΚΝ και λάδωμα με τα ειδικα υγρά του ;D
- Αλλαγή το σφουγγαράκι στην εισαγωγή του φιλτρόκουτου (το παλιο σκορπισε στα χέρια :goofy:)
- Μπουζί
- Φίλτρο λαδιού
- Λάδια
- Αντιψυκτικό
- Υγρα φρένων

Όλα τα παραπάνω αναλώσιμα αγορασμένα γνήσια απο Honda
49 ευρώ + λάδια Castrol 15/50 27 ευρώ
Σύνολο 76 ευρώ!!

Αντε και του χρόνου

ΥΓ. Ευχαριστώ τον Θανάση aerios που ανέλαβε την ρυθμιση Καρμπς - βαλβίδες


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #322 on: Τρίτη 11 Ιούνιος 2013, 09:25:28 πμ

Αντε και του χρόνου

Σαν και εμένα είσαι και εσύ? Κάθε χρόνο ρυθμίζεις βαλβίδες?  :eusa_think:

ΥΓ. Ευχαριστώ τον Θανάση aerios που ανέλαβε την ρυθμιση Καρμπς - βαλβίδες

Είπα κι εγώ ...  ;D

Αυτή η Honda βρε παιδί μου τα πάντα εν Honda εποίησεν, οταν κάνεις μια δουλειά λύνεις τόοοοοσα πράγματα που τελικά τα αλλάζεις όλα . ;D



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #323 on: Τρίτη 11 Ιούνιος 2013, 10:27:24 πμ
Σαν και εμένα είσαι και εσύ? Κάθε χρόνο ρυθμίζεις βαλβίδες?  :eusa_think:



Εχω να τις ρυθμίσω απο το 2008  στα 30000 χιλιομετρα τοτε!!και όπως διάβασες παραπάνω τσάμπα τις ανοίξαμε!!
Μια μονο ηθελε λιγο πειραγμα  ;)


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #324 on: Τρίτη 11 Ιούνιος 2013, 10:56:14 πμ
Εχω να τις ρυθμίσω απο το 2008  στα 30000 χιλιομετρα τοτε!!και όπως διάβασες παραπάνω τσάμπα τις ανοίξαμε!!
Μια μονο ηθελε λιγο πειραγμα  ;)
Εσύ όλα τα αλλά να κοιτάς! μην κοιτάζεις να μου δώσεις εναν αριθμό λογαριασμού τραπέζης, να στείλεις κανενα λουκάνικο προς τα εδώ!
Α! κοίταξε να δεις, θα τα δώσεις του Θανάση μια και εσύ απαξιεις να κατέβεις στην Κρήτη, και εγώ θα του δώσω τα λεπτά μόλις πατήσει το πόδι του στην Κρήτη, ή βάλε τα στο λεοφωρείο και θα δώσω τα λεπτά του Θανάση, αλλά το καλύτερο ειναι να μου δωσεις έναν λογαριασμό ένεκα κρίσεως