Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 380776

Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #325 on: Τρίτη 11 Ιούνιος 2013, 12:40:35 μμ
Λοιπόν το μηχανάκι του Γιώργου είναι σε άριστη κατάσταση και οι βαλβίδες του ήταν οκ!. Τώρα τη μία που την βρήκα λίίγο κλειστή την πείραξα για να μη πάρω τζάμπα το μεροκάματο ;D. Κι έτσι να την άφηνα δεν έιχε κανένα θέμα.
Συμπέρασμα λοιπόν για ακόμη μια φορά μην ασχολείστε με τις βαλβίδες αν δεν έχετε κάνει τουλάχιστον 32000χλμ μετά την τελευταία ρύθμιση.
Κατα τ'αλλα τα Carbs θα χρειαστούν μια γενική συντήρηση την επόμενη φορά δηλ στα 75000χλμ γιατί το ρελαντί τους στρώνει στις 4 στροφές έξω (τα pilots).



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #326 on: Τρίτη 11 Ιούνιος 2013, 15:37:57 μμ

Συμπέρασμα λοιπόν για ακόμη μια φορά μην ασχολείστε με τις βαλβίδες αν δεν έχετε κάνει τουλάχιστον 32000χλμ μετά την τελευταία ρύθμιση.

Σοφά λόγια. :goofy:

Κατα τ'αλλα τα Carbs θα χρειαστούν μια γενική συντήρηση την επόμενη φορά δηλ στα 75000χλμ γιατί το ρελαντί τους στρώνει στις 4 στροφές έξω (τα pilots).

Μην μου μιλάτε για καρμπς, οχι αλλα καρμπς  :alright:

Και τι φταίει "μάστορα" σε αυτή την περίπτωση? Θέλει bypass? μπαλονάκι? τι?



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #327 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 11:39:43 πμ
σημερα λοιπον,μετα απο 3+ χρονια συμβιωσης,της εβαλα χερι και μου εδωσε τα υγρα της.  :goofy: :goofy: :goofy:

αλλαγη λαδιων μετα απο 4200 χλμ και ενα χρονο παρα 2 μηνες.

οπως ειδα απο το excellακι που κραταω,τα προηγουμενα λαδια ηταν motul 3000 20-50,μιας και εκει που τα αλλαζα ειχε σταματησει να φερνει castrol.  σημερα λοιπον αλλαξα τα λαδακια της με castrol act evo 20W50 και φυσικα φιλτρο λαδιου,το γνησιο αυτη την φορα.
πανευκολη διαδικασια οπως μου ελεγαν ολοι και καταλαβα γιατι δεν μου χρεωνε εργασια αυτος που μου τα αλλαζε 3 χρονια τωρα.

το πρωτο που εκανα ηταν να ξεσφιξω λιγο την ταπα που βγαινουν τα λαδια,ισα ισα να ξεσφιξει ευκολα αργοτερα.εβαλα μπρος τον κινητηρα και τον αφησα μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια και να φτασει αναμεσα στο κρυο και στην μεση.σβησιμο του κινητηρα και εμπρος για δουλεια.
το φιλτρο λαδιου,εχωντας ενα εργαλειο απο το lidl που ειχα παρει δεν με ζορισε καθολου.μαλιστα,επειδη εχω διαβασει τοσα και τοσα εδω μεσα,αναρωτιομουν μηπως το δικο μου δεν ηταν σωστα τοποθετημενο.διαροες κτλ δεν ειχα απο πουθενα ποτε.
αδεισμα πρωτα τα λαδια εχωντας την μηχανη στο διπλο σταντ και αφου στραγγιξε την εβαλα και στο πλαινο σταντ για να αδειασει καλα.στην συνεχεια το φιλτρο το οποιο εσφιξα καλα αλλα οχι πολυ.
εβαλα μεσα 2,2 κιλα λαδι,την εβαλα μπρος για κανα 3λεπτο και την εσβησα.την κατεβασα απο το διπλο και μετα συμπληρωσα ακομα 400 ml.δεν εφτασε μεχρι στην πανω γραμμη αλλα επειδη δεν ηταν σε θερμοκρασια λειτουργιας το αφησα για να το τσεκαρω οταν θα εχει την σωστη θερμοκρασια ο κινητηρας.


παροτι τα λαδια ειχαν 4200 χλμ και ειχε περασει σχεδον ενας χρονος,αν ηξερα σε τι κατασταση ηταν ισως να τα αφηνα να βγαλουν ολο το καλοκαιρι.φαινοντουσαν σαν καινουρια.
τα παλια λαδια τα εβαλα σε ενα 4λιτρο μπιτονι απο αυτα που εχουν νερο για ατμοσιδερο.το ειχα σφαξει καταλληλα κανοντας του μια μεγαλη τρυπα για να παρει το λαδι.οταν το αδειασα σε ενα 6λιτρο δοχειο ωστε οταν γεμισει να το παω σε καποιο συνεργειο να το αδειασω,κοιταξα αν μεινει μαυριλα κατω,ειδα λοιπον οτι οχι μονο μαυριλα δεν ειχε μεινει αλλα η ποσοτητα λαδιου ηταν σαν το καινουριο λαδι.

το οτι η μηχανη κανει το 90% των χλμ στην εθνικη οδο μαλλον οφειλεται στο οτι το λαδι μπορουσε να μεινει ακομα μεσα.


ΥΓ. φυσικα λερωθηκα βγαζωντας τα λαδια αλλα ειπαμε ειμαι πρωταρης,την επομενη δεν θα λερωθω τοσο.  :2hysterical:




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #328 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 11:56:51 πμ

παροτι τα λαδια ειχαν 4200 χλμ και ειχε περασει σχεδον ενας χρονος,αν ηξερα σε τι κατασταση ηταν ισως να τα αφηνα να βγαλουν ολο το καλοκαιρι.φαινοντουσαν σαν καινουρια.
τ
Τα χιλιομετρα για 20-50 που ειχες βαλει ηταν λιγα ειχες ευκολα το καλοκαιρι διοτι 20-50 και λειτουργια χειμωνα που να καουν  ;)

Ελπιζω στο φιλτρο λαδιου πριν να το βιδωσεις να λαδωσες την φλαντζα που εχει ;




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #329 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 13:05:19 μμ
απο τα 4200 χλμ,τα χειμωνιατικα δεν ηταν πανω απο 1000.την προηγουμενη αλλαγη την ειχα κανει στις 22/8 και αφου στο χρονο τα λαδια θελουν αλλαγη ασχετως χλμ,ειπα να τα αλλαξω νωριτερα ωστε στα ζορια του καλοκαιριου τα λαδια να ειναι φρεσκα.επειδη πλεον δεν εχω το μαγαζι και δεν κανω καθημερινα τα 60χλμ της δουλειας,τα ετησια χλμ της μηχανης εχουν περιοριστει παρα πολυ και βρισκονται σχεδον στο επιπεδο της αλλαγης.δλδ στον χρονο πανω,σχεδον εχω κανει τα 4500 χλμ που αφηνω τα απλα ορυκτελαια μεσα στον κινητηρα.
απλα επειδη η δικια μου μηχανη τα κανει ολα σχεδον στην εθνικη οδο,μαλλον δεν ταλαιπωρουνται πολυ.ισως δλδ να μπορουσαν να βγαλουν και δευτερο καλοκαιρι. να σημειωσω οτι στα 4200 χλμ απο το σαζμαν δεν ειχα κανεναν προβλημα και οι αλλαγες ηταν ευκολες και αθορυβες.


αλλα δεν βαριεσαι,μια φορα τον χρονο λαδια δεν ειναι και τοσο μεγαλο εξοδο, 8,5 ευρω το λιτρο.




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #330 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 13:17:27 μμ
και μιας και καταπιαστηκα σημερα,ειπα να λυσω και την αριστερη μανετα για να δω γιατι η δικια μου δεν ειχε 2 σκαλες στο τσοκ οπως μου ελεγε ο stoneman.

εκτος λοιπον οτι οι 2 φλατζοκοντρες ηταν αναποδα(η πανω ηταν απο κατω και τουμπαλιν) διαπιστωσα οτι ελειπε και μια ροδελα-φλατζα που μπαινει αναμεσα στην κατσαβιδοβιδα και το μανετακι του τσοκ.εβαλα μια ροδελα που βρηκα προχειρη και ω εκ θαυματος,η μανετα του τσοκ δουλευει σωστα πλεον. ηταν ετσι απο την πρωτη μερα που πηρα στα χερια μου την μηχανη οποτε ο προηγουμενος,σε καποιο επισημο η μη συνεργειο,ειχε παθει την ζημια.τωρα ολα οκ.





Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #331 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 15:05:07 μμ

Ελπιζω στο φιλτρο λαδιου πριν να το βιδωσεις να λαδωσες την φλαντζα που εχει ;

Τι γίνεται εάν δεν τη λαδώσεις?



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #332 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 15:42:33 μμ
Τι γίνεται εάν δεν τη λαδώσεις?

ειναι βεβαιο οτι οταν χρειαστει να το βγαλεις,θα σου βγαλει την παναγια.σιγουρο θεωρηται και το κατσαβιδιασμα του φιλτρου.

εγω παντως το λαδωσα.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #333 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 17:17:26 μμ
....εκτος λοιπον οτι οι 2 φλατζοκοντρες ηταν αναποδα(η πανω ηταν απο κατω και τουμπαλιν) διαπιστωσα οτι ελειπε και μια ροδελα-φλατζα που μπαινει αναμεσα στην κατσαβιδοβιδα και το μανετακι του τσοκ.εβαλα μια ροδελα που βρηκα προχειρη και ω εκ θαυματος,η μανετα του τσοκ δουλευει σωστα πλεον.

Συμπέρασμα: η τηλεφωνικη βοήθεια είναι πιό αμμεση και πιό κατατοπιστική απο τα πμ  ;D ;D

Τι γίνεται εάν δεν τη λαδώσεις?

Λογικά βάζοντας λάδι μπορείς να την στρέψεις ευκολότερα σε πιό "σφιχτή" θέση με το χέρι η με το εργαλείο, αυτό μονο μου ερχεται σαν αιτία, σαν λίπανση δεν εχει νόημα αφού είναι στρογγυλό oring και πιάνει σημειακά.
Πάντως βάζω πάντα λάδι και δεν τολμώ να το διακινδυνεύσω να μην βάλω. :goofy: Τώρα αν κρατάει λάδι στην επιφάνεια επαφής με τον κινητήρα λογικά εχει δίκιο και ο Παναγιώτης και μπαίνει και βγαίνει εύκολα. :goofy: :goofy:



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #334 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 18:13:01 μμ
Συμπέρασμα: η τηλεφωνικη βοήθεια είναι πιό αμμεση και πιό κατατοπιστική απο τα πμ  ;D ;D

 :thumbright: :thumbright: :thumbright:

πριν παρω τηλ τον νικολα και μου δωσει τα φωτα του,η τελευταια σκεψη μου ηταν "δεν μπορει να ειμαι τοσο χαζος ρε γμτ,εδω κατι λειπει,ενας μονο μπορει να μου απαντησει"  και στην συνεχεια πηρα τον νικο και ολα πηραν τον δρομο τους.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #335 on: Δευτέρα 17 Ιούνιος 2013, 19:57:18 μμ
Εγώ σήμερα ασχολήθηκα με ένα γρήγορο λάδωμα αλυσίδας. Όταν λέω γρήγορο το εννοώ, δεν πήρα παραφινέλαιο, δεν καθάρισα τίποτα, έπιασα όσο γράσσο είχε μείνει στο σπρέι που έβαζα και το ριξα πάνω. Δεν σκοπεύω να ασχοληθώ, όχι σύντομα τουλάχιστον με σωστό λάδωμα.

Είδα ακόμη και το κενό που έχει ο άξονας με το γρανάζι (είχα αναφέρει ότι ήταν φαγωμένος). Έβαλα ταχύτητα και προσπάθησα να κουνήσω τη ρόδα. Τώρα που βρήκε αντίσταση έδειξε ότι πράγματι το φάγωμα είναι αρκετό και έχει κενό. Αν το μετρούσα με το μάτι θα έλεγα κοντά στο χιλιοστό, ίσως και παραπάνω. Πήρα από εκεί μια απογοήτευση και συνέχισα με τα λάδια που χάνει ο πίσω κύλινδρος.

Δοκίμασα τις βίδες και δεν παίρνουν άλλο. Επίσης τσέκαρα και το σωληνάκι των αναθυμιάσεων μπας και μου βγεί φθηνά η ζημιά, αλλά δεν χάνει από εκεί. Άλλη μια κρυάδα....

Αύριο πάω να αγοράσω τη φλάτζα (ή να την παραγγείλω αν δεν υπάρχει). Αλλά με στεναχωρεί ιδιαίτερα το θέμα με τον άξονα. Με δεδομένο ότι πρόκειται για μια ακριβή "ζημιά", η οποία όμως δεν έχει επεκταθεί, τι μπορώ να κάνω για να το "κρατήσω" όσο το δυνατόν περισσότερο?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #336 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 09:03:04 πμ

Αύριο πάω να αγοράσω τη φλάτζα (ή να την παραγγείλω αν δεν υπάρχει).

Εξοδα πάλι, έξοδα .... ;D

Αλλά με στεναχωρεί ιδιαίτερα το θέμα με τον άξονα. Με δεδομένο ότι πρόκειται για μια ακριβή "ζημιά", η οποία όμως δεν έχει επεκταθεί, τι μπορώ να κάνω για να το "κρατήσω" όσο το δυνατόν περισσότερο?

Να μην σε στεναχωρεί καθόλου. Και δεν πρόκειται να επεκταθεί , τουλάχιστον με τον τρόπο που οδηγάμε εμείς οι δύο και ενα μόνο δόντι να είχε μείνει θα περνάγαμε μια δεκαετία  :goofy: :goofy: και ανετα ....

Για να σου απαντήσω πώς να το "κρατήσεις" περισσότερο θα έπρεπε να ξερω την αιτία που το προκαλεί.
Οπότε ας απαντήσει κάποιος άλλος.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #337 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 09:10:43 πμ
Για να σου απαντήσω πώς να το "κρατήσεις" περισσότερο θα έπρεπε να ξερω την αιτία που το προκαλεί.
Οπότε ας απαντήσει κάποιος άλλος.

Δεν είναι η αιτία τα άφτερμάρκετ γρανάζια σε συνδυασμό με το ότι τα έβαζαν με τον άξονα "στεγνό" χωρίς το γράσσο?



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #338 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 14:10:07 μμ
μετα την κρητη, εχω προετοιμασια για servis στο βαρα... και λεω προετοιμασια γιατι θα με τσουξει οικονομικα.... δεν ειναι τα κλασικα, λαδια, φιλτρα, μπουζι τακακια, αλλα τα extra που βγηκαν... δισκο αμπραγιαζ + φλατζα και ρουλεμαν ψαλιδιου.... ασε που θα μεινει στο νοσοκομειο 2-3 μερες.... αν δειτε το ψαλιδι, κουνιεται ευκολα δεξια-αριστερα απο την πισω ροδα (στο διπλο σταντ)... για το δε δισκο, η μανετα του συμπλεκτη εχει αρκετο τζογο και ειναι αρκετα σκληρη παροτι ολοκαινουρια. πριν 3-4 μερες "πατιναρε" το βαρα στην εθνικη, δηλ πηγαινοντας με 70 με το που εδινα γκαζι ανεβαζε στροφες αλλα οχι ταχυτητα, δεν εδινε (το ιδιο ειχα παθει με το ΤΑ στο ΦΡ στην υπατη, και ηταν τελικα καμενο μπουζι) εδω υπεθεσα οτι ηταν δισκος (λογο δυσκολιας συμπλεκτη) τελικα μαλλον ηταν η αλυσιδα τελικα, γιατι μολις την τεντωσα (ηθελε...) δεν μου το ξαναεκανε... αλλα το δισκο λεω να τον αλλαξω καλου κακου....



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #339 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 14:23:20 μμ
Δεν είναι η αιτία τα άφτερμάρκετ γρανάζια σε συνδυασμό με το ότι τα έβαζαν με τον άξονα "στεγνό" χωρίς το γράσσο?

Δεν το νομίζω , η φθορά ισως προέρχεται απον κραδασμούς απο λασκαρισμένη αλυσίδα, αποτομες αλλαγες ταχυτήτων, ανοιξε κλεισε γκάζι αποτομα κλπ, ετσι πιστεύω εγώ με τα λίγα που ξέρω. :eusa_think:
Το γράσο το βοηθάει περισσότερο στην κινηση στον διαμήκη αξονα στην διαδρομή μέχρι να κοντράρει η ασφάλεια και οχι σε οτι εχει να κάνει με δυνάμεις περιστροφής.

Στρατηγέ Αθανάσιε, μήπως να δώσεις το Vara σε κάποιον που κάνει και κανα ταξιδάκι και να επαναφέρεις την ΤΑ σε λειτουργία? Και οικονομικότερη είναι και πιο μαζεμένη , αντε να σε χαρώ γιατί σε βλέπω και "ζορίζεσαι" σε πολλά επίπεδα :goofy: :goofy:
Γνώμη μου .... φιλικά πάντα.



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #340 on: Τρίτη 18 Ιούνιος 2013, 15:24:17 μμ
Στρατηγέ Αθανάσιε, μήπως να δώσεις το Vara σε κάποιον που κάνει και κανα ταξιδάκι και να επαναφέρεις την ΤΑ σε λειτουργία? Και οικονομικότερη είναι και πιο μαζεμένη , αντε να σε χαρώ γιατί σε βλέπω και "ζορίζεσαι" σε πολλά επίπεδα :goofy: :goofy:
Γνώμη μου .... φιλικά πάντα.

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
οτι ζοριζομαι ειναι αληθεια... αν και οικονομικα το ιδιο θα ζοριζομουν και με το ΤΑ (το οποιο το εχω ακομα στην κατοχη μου...) αλλα ταξιδακια εχω κανει αρκετα! και κοντινα και μακρυνα, ενω για το καλοκαιρακι προγραμματιζω και νεα ταξιδακια...χεχεχεχε
χωρις πλακα, νομιζω οι 2 φθορες ειναι φυσιολογικες στα χλμ (55.000) με δεδομενο οτι δεν εχουν αλλαχθει ποτε.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #341 on: Τρίτη 25 Ιούνιος 2013, 16:26:09 μμ
Ψώνισα και τη φλάτζα του καπακιού που χάνει. Μιας και το κόστος προσφέρθηκε να το καλύψει άλλος, τον οποίο θα εξυπηρετήσω αγοράζοντας κάποια ανταλλακτικά από το Σαρακάκη, δεν το σκέφτηκα και πολύ. Μου πρότειναν να δοκιμάσω με φλατζόκολλα να κλείσω και πάλι το καπάκι αλλά δεν θα ήθελα να βάλω ματζούνια και προσωρινές (πλην μόνιμες) λύσεις. Ειδικά αφού δεν θα μου κοστίσει τίποτα απολύτως.

Έψαξα για το σωληνάκι το οποίο φεύγει από το καπάκι και πάει στο φιλτροκούτι. Είχα αναφέρει παλιότερα ότι είχε ξεραθεί και προσωρινά το γυρίσαμε ανάποδα με το Νίκο, για να δούμε εάν έχανε από εκεί. Όμως δεν ήταν από εκεί. Πάλι όμως θα προτιμούσα να μπεί φρέσκο, αφού έτσι κ αλλιώς θα φτάσω μέχρι εκεί. Όμως το σωληνάκι δεν το έχει ο Σαρακάκης, ούτε κανένας άλλος. Με δείγμα ίσως βρώ κάτι να ταιριάζει, όμως δεν μπορώ να λύσω τη μηχανή για να πάρω τους δρόμους ψάχνοντας.

Όλες οι εργασίες θα γίνουν μαζικά στο τέλος Ιουλίου, οπότε και θα είμαι εκτός Αθήνας και θα έχω απεριόριστο χώρο και χρόνο για να δουλέψω. Επειδή όμως οι εργασίες θα γίνουν στην Επαρχία, θα πρέπει να έχω ήδη τα ανταλλακτικά στα χέρια μου. Ο λόγος λοιπόν για το κομμάτι 31 της εικόνας



Αναφέρεται σαν tube 14x30mm, όμως η Honda, έχει μια περίεργη άποψη όσον αφορά τις διαστάσεις σωληνακίων και oring, καθώς άλλοτε μετρά εξωτερική διάμετρο, άλλωτε εσωτερική, και στις περισσότερες περιπτώσεις, χρησιμοποιεί νούμερα που δεν υπάρχουν στο εμπόριο. Έχει αλλάξει κανείς το εν λόγω σωληνάκι και αν ναι ξέρουμε ακριβή διάσταση? Η απλά να πάω by the book και να το ψάξω με τη διάσταση που γράφει η Honda?

Για το τέλος, δίνω μια σελίδα και τροφή για σκέψη, στο πρόβλημα με τον φαγωμένο άξονα που αντιμετωπίζω. Αν και το κενό δεν είναι τόσο τραγικό, ωστε να χρήζει αντικατάστασης άμεσα, δεν έχει πάψει να με απασχολεί. Από την αναζήτηση λύσεων, βρήκα μια αρκετά ενδιαφέρουσα, η οποία βρίσκει εφαρμογή σε άξονες που έχουν ξεκινήσει να φθείρονται. Συγκεκριμένα, αν και θα έχει αναφερθεί ξανά, πρόκειται για τη λύση με το κόκκινο loctite και το κόλλημα του γραναζιού στον άξονα. Περισσότερα εδώ:

http://bloggis.se/Tramsvalp/85103

Τι γνώμη έχετε για μια τέτοια λύση? Σίγουρα κάπου θα... πάσχει.  ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #342 on: Τρίτη 25 Ιούνιος 2013, 18:15:32 μμ
Πρωτον την φλάτζα την αλλάζεις, φλατζόκολες και λοιπά είναι λύσεις ανάγκης τύπου βρίσκομαι στον Βόρειο πόλο και δεν εχει αντιπροσωπεία η Honda.

Δεύτερον , η σωλήνα .... τελευταία φόρα που εκανα το μηχανάκι βίδες εβγαλα το σωλήνα και τον μέτρησα, και για πιό σιγουριά το ετριψα σε λάδι και εβγαλα το αποτύπωμά του σε χαρτί.
Οι διαστάσεις είναι 17mm εσωτερική διάμετρος και 22mm εξωτερική.
Τώρα τι είναι αυτο το 14*30 της Honda μας? Να είναι το παλιό ξεχειλωμένο? Δεν ξέρω.
Πάντως 3εκ μήκος παίζει να είναι, και αν βρείς 15mm σε σιλικονούχο πιστεύω οτι 1mm θα "πάρει" ανοιγμα δεν μπορεί.

Οσο για τον αξονα στο ξαναλέω αδικα ασχολείσαι και αγωνιάς, απο την στιγμή που οδηγάς σαν ανθρωπος και εχεις το γνήσιο γραναζι μπροστά μην ανησυχείς.
Και για να πάρεις κουράγιο δες τις παρακάτω φωτό:
Εδώ μερικές "τελειωμένες" ασφάλειες



ενας αξονας λίγο "στριφτός" ...  :2hysterical:



ενας "αδύνατος"   :goofy:





και η λύση με το κόλημα οριστικά και αμετάκλητα  :o :o με ροζουλί   loctite   :2hysterical:





Τώρα το τι αναβάτης ηταν αυτός που του εφυγε το γραναζι και "εφαγε" το καπάκι του καταλαβαίνεις τα μηχανάκια σε τι ανθρώπους πέφτουν, τουλάχιστον κουφούς  :2hysterical:



Συμπέρασμα: είναι νωρίς για να ανησυχείς.


Τα λέμε.
« Last Edit: Τρίτη 25 Ιούνιος 2013, 18:23:29 μμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #343 on: Τρίτη 25 Ιούνιος 2013, 21:36:28 μμ
Πρωτον την φλάτζα την αλλάζεις, φλατζόκολες και λοιπά είναι λύσεις ανάγκης τύπου βρίσκομαι στον Βόρειο πόλο και δεν εχει αντιπροσωπεία η Honda.

Ακριβώς αυτό έλεγα εξ αρχής κ γι αυτό είπα ότι θα την αγόραζα μόλις επέστρεφα από το τριήμερο. Η εξυπηρέτηση που θα κάνω για συνεργείο στην επαρχία, καθαρίζει το οικονομικό τελείως από τον ορίζοντα, και προσθέτει ένα ακόμη λόγο, ώστε να μην το καθυστερήσω για Αύγουστο μεριά που σκεφτόμουν αρχικά.

Επίσης η λύση της φλατζόκολλας, αναφέρεται και στον "Είμαι μάστορας με @@ και επισκευάζω φθηνά, ενώ σου πουλάω τη λύση ακριβά" ή "Νομίζω ότι η φλάτζα είναι ακριβή, οπότε θα μου έρθει φθηνότερα ένα σωληνάριο κόλλα". Για την ιστορία η φλάτζα έχει 18 ευρώ, χωρίς εκπτώσεις κλπ κόλπα. Τώρα πολλά η λίγα ο καθένας κρίνει και αποφασίζει.

Δεύτερον , η σωλήνα .... τελευταία φόρα που εκανα το μηχανάκι βίδες εβγαλα το σωλήνα και τον μέτρησα, και για πιό σιγουριά το ετριψα σε λάδι και εβγαλα το αποτύπωμά του σε χαρτί.
Οι διαστάσεις είναι 17mm εσωτερική διάμετρος και 22mm εξωτερική.
Τώρα τι είναι αυτο το 14*30 της Honda μας? Να είναι το παλιό ξεχειλωμένο? Δεν ξέρω.
Πάντως 3εκ μήκος παίζει να είναι, και αν βρείς 15mm σε σιλικονούχο πιστεύω οτι 1mm θα "πάρει" ανοιγμα δεν μπορεί.

3 εκατοστά είναι και από εκεί προκύπτει το 30mm. Τώρα με το 14 δεν ξέρω τι θέλει να πεί η Χόντα. Φοβάμαι ότι μετράει εσωτερική διάμετρο, αλλά και πάλι δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω. Θα κοιτάξω για σιλικονούχο, και θα πάρω κοντά στο 14 και ένα 17άρι αν βρώ. Άλλωστε για 10 πόντους που θα αγοράσω δεν θα μου κάνει μεγάλη διαφορά και όποιο ταιριάξει στην τρύπα θα το κρατήσω.

Οσο για τον αξονα στο ξαναλέω αδικα ασχολείσαι και αγωνιάς, απο την στιγμή που οδηγάς σαν ανθρωπος και εχεις το γνήσιο γραναζι μπροστά μην ανησυχείς.
Και για να πάρεις κουράγιο δες τις παρακάτω φωτό:
Εδώ μερικές "τελειωμένες" ασφάλειες
[...]

Συμπέρασμα: είναι νωρίς για να ανησυχείς.


Είναι νωρίς να ανησυχώ. Αρκετά νωρίς, με βάση τον τρόπο οδήγησης και το φάγωμα που τελικά έχει ο άξονας. Εξηγούμαι:

Σήμερα έβγαλα το καπάκι, και την ασφάλεια. Βάζω ταχύτητα και προσπαθώ να παρατηρήσω πόσο τζόγο έχει το γρανάζι με τον άξονα. Ε λοιπόν είναι πολύ λιγότερο από όσο είχα παρατηρήσει την προηγούμενη φορά, και αυτό γιατί ο συνολικός τζόγος που έβλεπα εγώ, ήταν ο τζόγος της αλυσίδας + το κενό που παρουσιαζόταν κατά τη στρέψη ώσπου να με μπλοκάρει η συμπίεση του κινητήρα. Αν και την πρώτη φορά, είχα φροντίσει ώστε να βρεθώ στη συμπίεση και μετά να κοιτάξω για τζόγο, δεν το είχα καταφέρει με επιτυχία γιατί ήμουν μόνος μου. Έτσι πρέπει χονδρικά να έβγαλα μια περιστροφή 7~9 μοίρες, πράγμα που δείχνει αρκετή φθορά. Τα πράγματα όμως δεν έχουν έτσι. Έχοντας βγάλει την ασφάλεια προσπάθησα να παρατηρήσω και πάλι το κενό, έχοντας αυτή τη φορά ένα φίλο να "χειρίζεται" τη ρόδα. Ο τζόγος δεν πρέπει να ξεπερνά τις 2 άντε βια 3 μοίρες, και είναι ελάχιστος, σε σχέση με κάτι 5άρια και 8άρια που διάβαζα στο XRV Forum όταν έψαχνα τη λύση.

Το κόλλημα γενικώς από ότι κατάλαβα, κάνει την αλυσίδα να μην κεντράρει με τα γρανάζια μπρός και πίσω και να φθείρεται γρήγορα. Να μου πείς μικρό το κακό, εάν είναι να γλυτώσεις την 700άρα που θα πάει η επισκευή, ενώ θέλει και τρόχισμα όταν είναι να μπεί φρέσκο γρανάζι. Η λύση με το λοκταιτ, δημιουργεί ένα προσωρινό κόλλημα, το οποίο όμως μπορείς να "κόψεις" στο σπίτι με έναν εξωλκέα και να αλλάξεις πανεύκολα το γρανάζι. Λέει ότι διατηρεί τον άξονα, και δεν τον αφήνει να φαγωθεί, αφού το γρανάζι δεν έχει πια freeplay με τον άξονα, ούτε μέσα έξω, αλλά ούτε και περιστροφικά.


Όπως είπες άδικα ανησυχώ, και το "χώνεψα" με προσεχτικότερο έλεγχο και μέτρηση. Αν συνεχίσω να οδηγώ όπως οδηγώ, πιστεύω και εγώ ότι θα κρατήσει πολύ παραπάνω από τα 60.000 χιλιόμετρα που μου είπες. (Χονδρικά 6 χρόνια χρήσης μου αντιστοιχεί αυτή η τιμή), οπότε δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να ασχολούμαι εξ αρχής. Ίσως το ότι οδηγώ καθημερινά στην κίνηση της Αθήνας να του "φάει" λιγη από τη διάρκεια ζωής του, αλλά και πάλι, θα είναι αρκετά τα χιλιόμετρα. Μετά αν το έχω ακόμη στα χέρια μου θα πέσει κόλλημα.  ;D ;D

Τα λέμε.

Τα λέμε!!
« Last Edit: Τρίτη 25 Ιούνιος 2013, 21:39:18 μμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #344 on: Πέμπτη 27 Ιούνιος 2013, 17:14:47 μμ
Θα δεχόμουν μια φθορά στο άξονα λόγω κακής χρήσης/συντήρησης αν πχ ηταν φαγωμένος σε ενα μόνο σημείο της ελεύθερης κίνησης του γραναζιού μέσα /εξω.
Δλδ σαν να προτιμούσε το γρανάζι να κάθεται σε ενα μόνο σημείο.
Ομως μια ομοιόμορφη φθορά σαν τη δική σου δεν θα με ανησυχούσε.

Γνώμη μου πάντα.



Offline rebeval500

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #345 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 11:44:47 πμ
Καλημερα!!!Δεν ξερω αν ειναι το σωστο post εδω αλλα θα ηθελα να κανω μερικες σχετικα για το serviceτης γριουλας μου της ΤΑ 650.Θελωνα ρυθμισω μονος μου τις βαλβιδες πιανουν τα χερια μου και για αυτο καταφευγω σε αυτη τη λυση διοτι δεν υπαρχουν χρηματα για μαστορους.Τοθεμα μου ειναι βγαζουμε ψευτοκαπακο ή υπαρχουν καπακια που βλεπουμε και ρυθμιζουμε κατευθειαν τις βαλβιδες?Και για να αλλαξω και ψυκτικα υγρα λυνω στην τρομπα νερου την κατω βιδα για να αδειασω τα υγρα παιζει αυτος ο τροπος ή κατι αλλο κανουμε λυνοντας κανενα κολλαρο για να αδειασω?Περιμενω απαντησεις σας ευχαριστω πολυ προκαταβολικα για τις απαντησεις σας!!!


Θελω να ΖΗΣΩ!!!!!


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #346 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 12:22:54 μμ
Καλημερα!!!Δεν ξερω αν ειναι το σωστο post εδω αλλα θα ηθελα να κανω μερικες σχετικα για το serviceτης γριουλας μου της ΤΑ 650.Θελωνα ρυθμισω μονος μου τις βαλβιδες πιανουν τα χερια μου και για αυτο καταφευγω σε αυτη τη λυση διοτι δεν υπαρχουν χρηματα για μαστορους.Τοθεμα μου ειναι βγαζουμε ψευτοκαπακο ή υπαρχουν καπακια που βλεπουμε και ρυθμιζουμε κατευθειαν τις βαλβιδες?Και για να αλλαξω και ψυκτικα υγρα λυνω στην τρομπα νερου την κατω βιδα για να αδειασω τα υγρα παιζει αυτος ο τροπος ή κατι αλλο κανουμε λυνοντας κανενα κολλαρο για να αδειασω?Περιμενω απαντησεις σας ευχαριστω πολυ προκαταβολικα για τις απαντησεις σας!!!
Για να ρυθμισεις βαλβιδες εχει μικρα καπακια που δινουν προσβαση απευθειας στις βαλβιδες ..πιθανον να χρειαστεις ομως τα o-rings που εχουν αν εχουν παρα πολλα χιλιομετρα στην πλατη τους απο την τελευταια φορα .
Το ψυκτικο υγρο αδειαζει απο την βιδα αποστραγγισης που εχει απο κατω η αντλια νερου (δεν την λυνης την αντλια ) .

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19688.0.html

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,15165.0.html

Στα παραπανω λινκς μπορεις να δεις διαφορα χρησιμα τιπς που θα σε βοηθησουν .




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #347 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 16:33:33 μμ
Καιρό είχα να γράψω....

Λοιπόν.... Τι έχουμε σήμερα στο μενού? Ραγισμένη πίσω δισκόπλακα!!!!  :2hysterical:

Είχε μέρες που με έτρωγε η τσέπη μου. Ήταν να αλλάξω τα τακάκια με καινούργια (οργανικά - μαλακή πάστα) γιατί τα παλιά σφύριζαν και είδα το ράγισμα να μου χαμογελάει... Άρα...

1. Θέλω δισκόπλακα (?)

2. Πάλι καλά έχω καινούργια τακάκια να της βάλω όταν με το καλό...

3. Η παλιά γιατί να ράγισε ? Υποθέτω ότι δεν πρέπει να είναι και γνήσια για να το κάνει αυτό.

Fωτογραφία τράβηξα μεν, η χαρακιά δεν φαίνεται δε... Είναι σαν τρίχα και δεν φαίνεται από την πίσω πλευρά. Επίσης σε κάποια σημεία δείχνει να έχει χτυπήματα, όπως κάνουν τα χαλίκια στις επιφάνειες του αυτοκινήτου. Τι παίζει εδώ? Όπως δεν είπαμε είναι η πίσω, αλλά δεν είπαμε ότι εγώ αλλάζω τακάκια δύο φορές μπροστά και μία πίσω, οπότε δεν το χρησιμοποιώ τοοοοοσο πολύ. Μήπως μπορώ να την αφήσω λίγο καιρό πάνω και να την αλλάξω αργότερα (μέσα στο χειμώνα πχ?)



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #348 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 17:05:17 μμ
Καιρό είχα να γράψω....

Λοιπόν.... Τι έχουμε σήμερα στο μενού? Ραγισμένη πίσω δισκόπλακα!!!!  :2hysterical:

Είχε μέρες που με έτρωγε η τσέπη μου. Ήταν να αλλάξω τα τακάκια με καινούργια (οργανικά - μαλακή πάστα) γιατί τα παλιά σφύριζαν και είδα το ράγισμα να μου χαμογελάει... Άρα...

1. Θέλω δισκόπλακα (?)

2. Πάλι καλά έχω καινούργια τακάκια να της βάλω όταν με το καλό...

3. Η παλιά γιατί να ράγισε ? Υποθέτω ότι δεν πρέπει να είναι και γνήσια για να το κάνει αυτό.

Fωτογραφία τράβηξα μεν, η χαρακιά δεν φαίνεται δε... Είναι σαν τρίχα και δεν φαίνεται από την πίσω πλευρά. Επίσης σε κάποια σημεία δείχνει να έχει χτυπήματα, όπως κάνουν τα χαλίκια στις επιφάνειες του αυτοκινήτου. Τι παίζει εδώ? Όπως δεν είπαμε είναι η πίσω, αλλά δεν είπαμε ότι εγώ αλλάζω τακάκια δύο φορές μπροστά και μία πίσω, οπότε δεν το χρησιμοποιώ τοοοοοσο πολύ. Μήπως μπορώ να την αφήσω λίγο καιρό πάνω και να την αλλάξω αργότερα (μέσα στο χειμώνα πχ?)
Οτι θες δισκοπλακα δεν το συζηταμε .....το αν πρεπει να την αφησεις επανω μεχρι το χειμωνα δεν απαντω διοτι αν σπασει καταλαβαινεις τις συνεπειες ... δεν ειναι αναγκη να βαλεις γνησια ...μπορεις να βρεις γνησια μεταχειρω σε καλη τιμη




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #349 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 17:29:34 μμ
Καλημερα!!!Δεν ξερω αν ειναι το σωστο post εδω αλλα θα ηθελα να κανω μερικες σχετικα για το serviceτης γριουλας μου της ΤΑ 650.Θελωνα ρυθμισω μονος μου τις βαλβιδες πιανουν τα χερια μου και για αυτο καταφευγω σε αυτη τη λυση διοτι δεν υπαρχουν χρηματα για μαστορους.Τοθεμα μου ειναι βγαζουμε ψευτοκαπακο ή υπαρχουν καπακια που βλεπουμε και ρυθμιζουμε κατευθειαν τις βαλβιδες?Και για να αλλαξω και ψυκτικα υγρα λυνω στην τρομπα νερου την κατω βιδα για να αδειασω τα υγρα παιζει αυτος ο τροπος ή κατι αλλο κανουμε λυνοντας κανενα κολλαρο για να αδειασω?Περιμενω απαντησεις σας ευχαριστω πολυ προκαταβολικα για τις απαντησεις σας!!!

Πρώτον δεν είναι γριούλα, είναι μια ώριμη νταρντάνα που τάχει τα κιλά και τα "πιασίματά" της. ;D

Δεύτερον για ρύθμιση βαλβίδων εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20075.0.html    θα δείς πώς θα βγάλεις σωστά το φέριγκ,   εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20087.0.html   μια "άλλη" άποψη για την ρύθμιση βαλβίδων, και γιατί οχι αν εχεις κέφια και χρόνο εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20128.0.html  ενα καθαρισμό καρμπς.
Οι βαλβίδες έχουν καπάκια, δεν θα τα έλεγα ανετα αλλά ουτε και οτι σε βοηθάνε και πολύ στη ρύθμιση.
Ειδικά για την εμπρός βαλβίδα εξαγωγής χρειάζεται να βγάλεις η μάλλον να λύσεις τις πάνω σωλήνες και να απομακρύνεις το δεξί ψυγείο ωστε να σου δώσει χέρι.
Επειδή μάλιστα πάνω απο το πίσω καπάκι των βαλβίδων εισαγωγής περνάει ο σωλήνας ψυκτικού του πίσω κυλίνδρου καταλαβαίνεις οτι είναι και η καλύτερη στιγμή να αλλάξεις ψυκτικό .
Ψυκτικό αγόρασε αυτό



η οποιοδήποτε άλλο βρείς που όμως όπως λέει στο Owner's Manual η αλλιως Εγχειριδιο Κατοχου ,της XL650V2 στο κεφαλαιο λειτουργια σελιδα 22 ,οπου αναφερεται στο ψυκτικο υγρο ,και γραφει ακριβως:
<< ... να μην περιέχει περιεχει αντιδιαβρωτικα συστατικα με αλατα πυριτικου οξεως μπορει να γινει αιτια προωρης φθορας της ανλιας νερου ,του κυκλωματος, η να προκαλεσει εμφραξη στις διοδους του ψυγειου.>>

Το ψυκτικό το αδειάξεις απο την δεκάρα βίδα/τάπα της αντλίας αλλάζοντας μετά την ροδέλα.

Και επι τη  ευκαιρία αλλάζεις και μπουζί.