Πρωτον την φλάτζα την αλλάζεις, φλατζόκολες και λοιπά είναι λύσεις ανάγκης τύπου βρίσκομαι στον Βόρειο πόλο και δεν εχει αντιπροσωπεία η Honda.
Ακριβώς αυτό έλεγα εξ αρχής κ γι αυτό είπα ότι θα την αγόραζα μόλις επέστρεφα από το τριήμερο. Η εξυπηρέτηση που θα κάνω για συνεργείο στην επαρχία, καθαρίζει το οικονομικό τελείως από τον ορίζοντα, και προσθέτει ένα ακόμη λόγο, ώστε να μην το καθυστερήσω για Αύγουστο μεριά που σκεφτόμουν αρχικά.
Επίσης η λύση της φλατζόκολλας, αναφέρεται και στον "Είμαι μάστορας με @@ και επισκευάζω φθηνά, ενώ σου πουλάω τη λύση ακριβά" ή "Νομίζω ότι η φλάτζα είναι ακριβή, οπότε θα μου έρθει φθηνότερα ένα σωληνάριο κόλλα". Για την ιστορία η φλάτζα έχει 18 ευρώ, χωρίς εκπτώσεις κλπ κόλπα. Τώρα πολλά η λίγα ο καθένας κρίνει και αποφασίζει.
Δεύτερον , η σωλήνα .... τελευταία φόρα που εκανα το μηχανάκι βίδες εβγαλα το σωλήνα και τον μέτρησα, και για πιό σιγουριά το ετριψα σε λάδι και εβγαλα το αποτύπωμά του σε χαρτί.
Οι διαστάσεις είναι 17mm εσωτερική διάμετρος και 22mm εξωτερική.
Τώρα τι είναι αυτο το 14*30 της Honda μας? Να είναι το παλιό ξεχειλωμένο? Δεν ξέρω.
Πάντως 3εκ μήκος παίζει να είναι, και αν βρείς 15mm σε σιλικονούχο πιστεύω οτι 1mm θα "πάρει" ανοιγμα δεν μπορεί.
3 εκατοστά είναι και από εκεί προκύπτει το 30mm. Τώρα με το 14 δεν ξέρω τι θέλει να πεί η Χόντα. Φοβάμαι ότι μετράει εσωτερική διάμετρο, αλλά και πάλι δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω. Θα κοιτάξω για σιλικονούχο, και θα πάρω κοντά στο 14 και ένα 17άρι αν βρώ. Άλλωστε για 10 πόντους που θα αγοράσω δεν θα μου κάνει μεγάλη διαφορά και όποιο ταιριάξει στην τρύπα θα το κρατήσω.
Οσο για τον αξονα στο ξαναλέω αδικα ασχολείσαι και αγωνιάς, απο την στιγμή που οδηγάς σαν ανθρωπος και εχεις το γνήσιο γραναζι μπροστά μην ανησυχείς.
Και για να πάρεις κουράγιο δες τις παρακάτω φωτό:
Εδώ μερικές "τελειωμένες" ασφάλειες
[...]
Συμπέρασμα: είναι νωρίς για να ανησυχείς.
Είναι νωρίς να ανησυχώ. Αρκετά νωρίς, με βάση τον τρόπο οδήγησης και το φάγωμα που τελικά έχει ο άξονας. Εξηγούμαι:
Σήμερα έβγαλα το καπάκι, και την ασφάλεια. Βάζω ταχύτητα και προσπαθώ να παρατηρήσω πόσο τζόγο έχει το γρανάζι με τον άξονα. Ε λοιπόν είναι πολύ λιγότερο από όσο είχα παρατηρήσει την προηγούμενη φορά, και αυτό γιατί ο συνολικός τζόγος που έβλεπα εγώ, ήταν ο τζόγος της αλυσίδας + το κενό που παρουσιαζόταν κατά τη στρέψη ώσπου να με μπλοκάρει η συμπίεση του κινητήρα. Αν και την πρώτη φορά, είχα φροντίσει ώστε να βρεθώ στη συμπίεση και μετά να κοιτάξω για τζόγο, δεν το είχα καταφέρει με επιτυχία γιατί ήμουν μόνος μου. Έτσι πρέπει χονδρικά να έβγαλα μια περιστροφή 7~9 μοίρες, πράγμα που δείχνει αρκετή φθορά. Τα πράγματα όμως δεν έχουν έτσι. Έχοντας βγάλει την ασφάλεια προσπάθησα να παρατηρήσω και πάλι το κενό, έχοντας αυτή τη φορά ένα φίλο να "χειρίζεται" τη ρόδα. Ο τζόγος δεν πρέπει να ξεπερνά τις 2 άντε βια 3 μοίρες, και είναι ελάχιστος, σε σχέση με κάτι 5άρια και 8άρια που διάβαζα στο XRV Forum όταν έψαχνα τη λύση.
Το κόλλημα γενικώς από ότι κατάλαβα, κάνει την αλυσίδα να μην κεντράρει με τα γρανάζια μπρός και πίσω και να φθείρεται γρήγορα. Να μου πείς μικρό το κακό, εάν είναι να γλυτώσεις την 700άρα που θα πάει η επισκευή, ενώ θέλει και τρόχισμα όταν είναι να μπεί φρέσκο γρανάζι. Η λύση με το λοκταιτ, δημιουργεί ένα προσωρινό κόλλημα, το οποίο όμως μπορείς να "κόψεις" στο σπίτι με έναν εξωλκέα και να αλλάξεις πανεύκολα το γρανάζι. Λέει ότι διατηρεί τον άξονα, και δεν τον αφήνει να φαγωθεί, αφού το γρανάζι δεν έχει πια freeplay με τον άξονα, ούτε μέσα έξω, αλλά ούτε και περιστροφικά.
Όπως είπες άδικα ανησυχώ, και το "χώνεψα" με προσεχτικότερο έλεγχο και μέτρηση. Αν συνεχίσω να οδηγώ όπως οδηγώ, πιστεύω και εγώ ότι θα κρατήσει πολύ παραπάνω από τα 60.000 χιλιόμετρα που μου είπες. (Χονδρικά 6 χρόνια χρήσης μου αντιστοιχεί αυτή η τιμή), οπότε δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να ασχολούμαι εξ αρχής. Ίσως το ότι οδηγώ καθημερινά στην κίνηση της Αθήνας να του "φάει" λιγη από τη διάρκεια ζωής του, αλλά και πάλι, θα είναι αρκετά τα χιλιόμετρα. Μετά αν το έχω ακόμη στα χέρια μου θα πέσει κόλλημα.
Τα λέμε.
Τα λέμε!!