Έβαζα το κλειδί και το λαμπάκι στο HISS δεν άναβε καθόλου. Έκοβε την τρίτη ασφάλεια (10Α) από κάτω, 4η από πάνω, αμέσως μετά τις 15άρες. Μιζάριζε αλλά "αέρα", στην ουσία δεν είχα ανάφλεξη. Αν δεν κόβει το HISS τότε μάλλον έκοβε την ηλεκτρονική (?). Η επέμβαση είχε γίνει στο καλώδιο μετά την ασφάλεια και όχι πριν από αυτή, δλδ σε αυτό που έβγαινε από την ασφαλειοθήκη και πήγαινε στον προορισμό του (ηλεκτρονική λογικά?)
Ναι η ασφάλεια που λές εχει ενα μαυρο/κόκκινο καλώδιο που παει στον Kill Switch. Ομως για να μην παιδεύεσαι κατεβασε απο εδώ το Ηλεκτρικό Διάγραμμα αν δεν τό έχεις:
http://rapidshare.com/files/3493929575/23%20-%201.jpgΕγώ εκοψα το Y/R (κίτρινο/κόκκινο) που δίνει εντολή στο ρελέ της μίζας.
Χώμα δεν πάω (ποτέ), αλλά θα το έχω για καθημερινό, περίπου 15-20 χιλιόμετρα τη μέρα συν τις "εξόδους" (μονοήμερες ή ΣΚ εκδρομές). Αξίζει Κ&Ν ή να φυσήξω αυτό που ήδη είχε μπας και καθαρίσει, ή απλά να πάρω το δικό του να τελειώνω; (η διαφορά δεν πρέπει να είναι πάνω από 10 ευρώ, αξίζει όμως τον κόπο; Για κάθε πότε μιλάμε ότι θα θέλει αλλαγή;
Το γνήσιο είναι ψεκασμένο με ενα ψιλό λάδι, οχι βέβαια σαν το Κ&Ν, και γι αυτό το λόγο δεν πρέπει να το φυσάμε η να το πλένουμε. Αφού αλλάζει κάθε 20000χλμ δεν είναι δα και τρομερό έξοδο.
Το Κ&Ν αλλάζει και τον ηχο του κινητήρα
,
Αλλά επειδή μεταβάλει την αναλογία καυσίμου πρός αέρα και λόγω καρμπς δεν μπορεί το μηχανάκι να το καταλάβει θα δουλεύει λίγο στεγνά, δλδ με φτωχότερο μίγμα, οπότε απαιτεί και αλλαγή ζιγκλέρ οχι τόσο για δύναμη αλλά για προστασία των μετάλων στο άνω τμήμα της κεφαλής που η βενζίνη παίζει το ρόλο λιπαντικού.
Ο συναγερμός θα αλλαχτεί. Το αν θα συνδεθεί ή όχι το Immobilizer (του συναγερμού ε) ακόμα δεν το έχω αποφασίσει. Υπάρχει μία περίπτωση να μην το συνδέσω, αλλά επίσης υπάρχει και η περίπτωση να αγοράσω το φθηνό μοντέλο του spyball το οποίο δεν διαθέτει τέτοια δυνατότητα. Αυτό που με απασχολεί είναι έστω να χτυπήσει αν κάποιος πάει να βάλει χέρι. Τώρα αν την έχουν βάλει στο μάτι είμαι σίγουρος ότι δεν θα τους εμποδίσει ούτε αν κόψει τη μίζα, ούτε αν κόβει την ηλεκτρονική. Το φορτώνουν και απο δώ πάνε και οι άλλοι....
Ναι εχεις δίκιο, σε παραγγελιά δεν την γλυτώνεις γιατί σε μελετάνε πρίν.
Το θέμα είναι να αποφύγεις τους βολτατζήδες που την σπάνε και την παρατάνε οταν μείνει απο βενζίνη.
Αυτό που δεν εχω καταλάβει μέχρι στιγμής είναι το πώς αυτοί της 2ης κατηγορίας βάζουν μπροστά τον κινητήρα.
Πρέπει να κουβαλάνε μαζί μια ECU και το κλειδί της και αφού σπάσουν την κλειδαριά του τιμονιού πλησιάζουν στην κεραία του HISS το δικό τους κλειδί και αν δεν έχουν κόψει τα καλώδια απλά στρέφουν τον διακόπτη με ενα κατσαβίδι.
Αλλιώς πώς να πάρει ο κινητήρας?
Το θεμα είναι πώς τα προλαβαίνουν όλα αυτά, δλδ πρέπει να είναι άτομο που να ξερει , να βγάλει τα πλαστικά, να φτάσει στην ECU και να την αλλάξει ....
Τι να πώ.