Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 285043

Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #175 on: Τετάρτη 10 Απρίλιος 2013, 07:55:59 πμ
Για τις ακτίνες

Αυτό δεν θα το σκεφτόμουν με τίποτα  ;D (Ακτίνες δεν πειράζω έτσι κ αλλιώς)



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11447
Reply #176 on: Τετάρτη 10 Απρίλιος 2013, 12:39:38 μμ
Σήμερα σκάλιζα τα εργαλεία που έχει μέσα η ΤΑ. Πέρα από τα προφανή έπεσα επάνω σε ένα κλειδί το οποίο είχε δύο εγκοπές. Φαντάστηκα ότι θα ήταν για να πιάνουν κάποιο από τα κατσαβίδια που έχει μέσα στα εργαλεία της (πολύ περίεργο σύστημα το κατσαβίδι της ΤΑ, αλλά ας το παραβλέψουμε). Οι εν λόγω εγκοπές γράφουν νούμερα (5.9 και 5.6 φαντάζομαι χιλιοστά). Όμως.... Που στο καλό χρησιμεύουν οι εγκοπές? Τι υποτίθεται ότι ρυθμίζεις ή ελέγχεις με αυτό κλειδί; Φωτό:

Κοντινό οι εγκοπές...

Ειναι για τις ακτινες των τροχων.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5154
  • Μπαμπάς * 2
Reply #177 on: Τετάρτη 10 Απρίλιος 2013, 15:20:58 μμ
.... εγώ το εχω αδειάσει μια φορά πριν 3 χρόνια και δεν εχει ξαναμαζέψει....


Προϋποθεση για να μαζεψει ειναι να κυκλοφορει η μηχανη (με το μοτερ πανω στο πλαισιο)

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #178 on: Τετάρτη 10 Απρίλιος 2013, 21:55:08 μμ
Προϋποθεση για να μαζεψει ειναι να κυκλοφορει η μηχανη (με το μοτερ πανω στο πλαισιο)

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Και όχι μόνο. Στο μάνιουαλ αναφέρει ότι εκεί μαζεύει περισσότερη ποσότητα όταν η μηχανή δουλεύει συνεχώς σε υψηλές ταχύτητες. Αν κρίνω από τη δική μου οδήγηση, η οποία είναι παρεμφερής με εκείνη του Stoneman, τότε μου φαίνεται απόλυτα λογικό να μαζέψει ελάχιστη ή και καθόλου ποσότητα.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2637
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #179 on: Πέμπτη 11 Απρίλιος 2013, 08:09:29 πμ
Έχε γούστο να έκανα και εγώ καμιά πατάτα στην αλλαγή και να ψάχνομαι στην επόμενη. Δεν θυμάμαι πόσο το έσφιξα, αλλά δεν θέλει πάνω από 10Nm.

10 Νιούτον μέτρα δηλαδή 1 κιλό σε μοχλο μήκους 1 μέτρου. Τα ροπόκλειδα που λυγίζουν τη μετράνε δεν την μετράνε τόση ροπή. Είναι η ροπή που συνιστάται για βίδες Μ5 ή Μ6. Δηλαδή με το χέρι μόνο, άντε για ψυχολογικούς λόγους με τα δυό χέρια!!!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #180 on: Σάββατο 13 Απρίλιος 2013, 20:49:38 μμ
Σήμερα είπα να ξαναβάλω χέρι στην "τζαμαρία" η οποία είχε ένα μικρό ράγισμα από την στατική πτώση της μηχανής που στοίχισε έναν καθρέφτη προτού την αγοράσω εγώ. (Έχω βάλει έναν ιμιτασιόν αλλά πρέπει να αγοράσω τον μαμά όταν βρω τα χρήματα). Το λοιπόν η ζελατίνα ήταν (είναι) ermax, και είχε ένα σπάσιμο αριστερά κοντά στην μία τρύπα της για τη βίδα. Την επισκεύασα σχολαστικά με πολυεστέρα και σίγουρα δεν υπάρχει κίνδυνος πλέον να την φάω κατακέφαλα. Το αποτέλεσμα (αν και δεν έχω φωτό) σίγουρα θα κρατήσει και δεν είναι και άσχημο οπτικά (γιατί  έγινε εσωτερικά και καλύπτεται από το καντράν). Χρήματα για αλλαγή δεν υπήρχαν και η μαμά είναι πολύ χαμηλή. Μαζί με την επισκευή άλλαξα και τα λαστιχάκια που την κρατάνε θέση της.

Η ζελατίνα σταθεροποιήθηκε σωστά και σταμάτησε να τρίζει. Τα λαστιχάκια που έβαλα ήταν ένα κλικ πιο μικρά (νομίζω λιγότερο από χιλιοστό) από τα μαμά και τα βρήκα σε ένα σετάκι βίδες που είχα πάρει για φέρινγκ κάποτε πολύ φθηνά. Εύχομαι και ελπίζω να κρατήσουν. Τα χοντίσια είναι πανάκριβα. Αν δω ότι έχω πρόβλημα όμως θα προχωρήσω και πάλι σε αλλαγή. Τι άλλες εναλλακτικές υπάρχουν εκτός από γνήσια? Αξίζει τον κόπο?

Και κάτι ακόμα, επειδή με τους θορύβους δεν τα πάω καλά. Όταν είναι κρύο, όπως είχα πει άκουγα ένα θόρυβο στα δεξιά που σταματούσε όταν πάταγα συμπλέκτη. Τώρα ο ίδιος θόρυβος ακούγεται όταν πατάω συμπλέκτη και σταματάει όταν τον αφήνω. Αυτά ώσπου να φτάσει η θερμοκρασία στην πρώτη γραμμή (δηλαδή για λιγότερο από 2-3 λεπτά). Καινούργιο μου φαίνεται. Να φταίνε τα λάδια; ;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9357
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #181 on: Σάββατο 13 Απρίλιος 2013, 21:11:13 μμ
Τι άλλες εναλλακτικές υπάρχουν εκτός από γνήσια? Αξίζει τον κόπο?

Υπάρχει η μόνιμη και φθηνή λύση:
α) κόβεις τα λαστιχα που εχεις σε τόσο μήκος οσο το πάχος ζελατίνας και φέριγκ, δλδ να είναι πρόσωπο
β) αγοράζεις ροδέλες διαμέτρου κάπου 2εκ κατάλληλες για τις υπάρχουσες βίδες. Και αυτασφαλιζόμενα παξιμάδια.
γ) κόβεις λαστιχένιες ροδέλες απο μια παλιά σαμπρέλα ποδηλάτου στην διάμετρο των ροδέλων που αγόρασες.
δ) Περνάς βίδα γνήσια/πλαστική ροδέλα γνήσια/ κομένο λαστιχένιο παξιμάδι και πίσω λαστιχένια ροδέλα / ροδελα και αυτασφαλιζόμενο παξιμάδι.
ε) Σφίγγεις ελαφρά (ετσι κια αλλιώς δεν θα φύγει το παξιμάδι) μέχρι να σταθεροποιηθεί, να παίζει όμως όσο και με το λαστιχοπαξίμαδο.
και είσαι μάχιμος.
Προσοχή στο σφίξιμο μην σπασει το φέριγκ η ραγίσει η ζελατίνα.
 

Και κάτι ακόμα, επειδή με τους θορύβους δεν τα πάω καλά. Όταν είναι κρύο, όπως είχα πει άκουγα ένα θόρυβο στα δεξιά που σταματούσε όταν πάταγα συμπλέκτη. Τώρα ο ίδιος θόρυβος ακούγεται όταν πατάω συμπλέκτη και σταματάει όταν τον αφήνω. Αυτά ώσπου να φτάσει η θερμοκρασία στην πρώτη γραμμή (δηλαδή για λιγότερο από 2-3 λεπτά). Καινούργιο μου φαίνεται. Να φταίνε τα λάδια; ;


Είναι η καμπάνα, και δεν νομίζω οτι φταίνε τα λάδια, εμένα ακουγόταν με τα 10W-40 , ηρεμησε λίγο με τα 15W-50, και τώρα με τα 10W-40 επανήλθε στα παλιά επίπεδα.

Δεν εχω ασχοληθεί με την όποια επισκευή απαιτεί ο θόρυβος αυτός, και το κόστος.

Σε αυτό ας απαντήσει κάποιος άλλος, δλδ αν είναι κάτι ανησυχητικό η οχι. Δεδομέμου οτι στα 3 χρόνια έχει παραμείνει στο ίδιο επίπεδο.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #182 on: Σάββατο 13 Απρίλιος 2013, 21:20:29 μμ
Υπάρχει η μόνιμη και φθηνή λύση:
α) κόβεις τα λαστιχα που εχεις σε τόσο μήκος οσο το πάχος ζελατίνας και φέριγκ, δλδ να είναι πρόσωπο
β) αγοράζεις ροδέλες διαμέτρου κάπου 2εκ κατάλληλες για τις υπάρχουσες βίδες. Και αυτασφαλιζόμενα παξιμάδια.
γ) κόβεις λαστιχένιες ροδέλες απο μια παλιά σαμπρέλα ποδηλάτου στην διάμετρο των ροδέλων που αγόρασες.
δ) Περνάς βίδα γνήσια/πλαστική ροδέλα γνήσια/ κομένο λαστιχένιο παξιμάδι και πίσω λαστιχένια ροδέλα / ροδελα και αυτασφαλιζόμενο παξιμάδι.
ε) Σφίγγεις ελαφρά (ετσι κια αλλιώς δεν θα φύγει το παξιμάδι) μέχρι να σταθεροποιηθεί, να παίζει όμως όσο και με το λαστιχοπαξίμαδο.
και είσαι μάχιμος.
Προσοχή στο σφίξιμο μην σπασει το φέριγκ η ραγίσει η ζελατίνα.

Εάν έχω θέμα θα το τσεκάρω στα προσεχώς. Αλλά ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα, γιατί έχουν κάτσει ωραία τα λαστιχάκια όπως ήταν τα μαμά. Το ωραίο της υπόθεσης ήταν ότι στην ermax έκατσαν καλά, ενώ στη μαμίσια ζελατίνα έπεφταν στις τρύπες όταν τα βίδωνα.



Είναι η καμπάνα, και δεν νομίζω οτι φταίνε τα λάδια, εμένα ακουγόταν με τα 10W-40 , ηρεμησε λίγο με τα 15W-50, και τώρα με τα 10W-40 επανήλθε στα παλιά επίπεδα.

Δεν εχω ασχοληθεί με την όποια επισκευή απαιτεί ο θόρυβος αυτός, και το κόστος.

Σε αυτό ας απαντήσει κάποιος άλλος, δλδ αν είναι κάτι ανησυχητικό η οχι. Δεδομέμου οτι στα 3 χρόνια έχει παραμείνει στο ίδιο επίπεδο.

Εγώ το παρατήρησα τώρα, αλλά είμαι 1000% βέβαιος ότι το έκανε και πριν, απλά δεν είχε πέσει στην αντίληψή μου. Δεν σκέφτομαι να ασχοληθώ, εάν ήταν κάποιο σοβαρό πρόβλημα μάλλον δεν θα σταματούσε ο θόρυβος. Στο παλιό μου μοτόρι, παρόμοιος ήχος όταν ήταν κρύο αντιστοιχούσε σε ένα ρουλεμάν σε στυλ ροδέλας που είχε στην καμπάνα για να ρολάρει το καπάκι με τον λεβιέ όταν είχα πατημένο συμπλέκτη. Αυτό το έκανε ώσπου να ζεσταθούν τα λάδια (είχα 10-30) και δεν το έλυσα ποτέ. Το ρουλεμάν αλλάχτηκε και πάλι το ίδιο έκανε. Εάν βγεί πόρισμα μη ανησυχητικό δεν σκοπεύω (τουλάχιστον ώσπου να έρθει η ώρα για δίσκους) να δώ τι συμβαίνει εκεί μέσα...

Ελπίζω να είναι φυσιολογικό γιατι μεταφορικό άλλο δεν υπάρχει.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9357
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #183 on: Δευτέρα 15 Απρίλιος 2013, 09:19:02 πμ
Ναι αυτό με την καμπάνα δεν το εχω εμπεδώσει ...
Για να μας πεί κάποιος του μηχανολογικού τι παίζει, και απο που προέρχεται ο θ'όρυβος.



Offline ~DIMITRIS_AEK~

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 577
  • ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΖΕΥΓΑΡΩΝΕΤΕ.
Reply #184 on: Δευτέρα 22 Απρίλιος 2013, 07:42:18 πμ
καλημέρα σας, μια ερώτηση..
για αλλαγή φίλτρου αέρα με ΚΝ θα πρέπει να το λαδώσω το φίλτρο πριν το βάλω η το βάζω κατευθείαν από το κουτί όπως μου ήρθε?




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3359
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #185 on: Δευτέρα 22 Απρίλιος 2013, 07:48:01 πμ
καλημέρα σας, μια ερώτηση..
για αλλαγή φίλτρου αέρα με ΚΝ θα πρέπει να το λαδώσω το φίλτρο πριν το βάλω η το βάζω κατευθείαν από το κουτί όπως μου ήρθε?

Αν είναι σφραγισμένο το τοποθετείς κατευθείαν.



Offline ~DIMITRIS_AEK~

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 577
  • ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΖΕΥΓΑΡΩΝΕΤΕ.
Reply #186 on: Δευτέρα 22 Απρίλιος 2013, 09:03:10 πμ
Αν είναι σφραγισμένο το τοποθετείς κατευθείαν.

αυτο ειναι για ολες τις μοτο? η για τα τρανσαλπ μονο? πιο συγκεκριμενα, το φιλτρο ειναι να μπει στο gs 1200, και εκει κατευθειαν το τοποθετο ετσι??  ευχαριστω για την αμμεση απαντηση..




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #187 on: Δευτέρα 06 Μάιος 2013, 10:10:07 πμ
Σκέφτομαι να αλλάξω το παραφλού που έχει η μηχανή με εκείνο από τη Honda. Αν και στην τελευταία αλλαγή (όταν αλλάχτηκαν τα orings) μπήκε ένα το οποίο τηρεί τις προδιαγραφές, επειδή η μάρκα του δεν μου γέμισε το μάτι λέω να πάω στο "δικό της".

Ξέρει κανείς πόσο κοστίζει; Υπάρχει κάποιος κωδικός ή να ζητήσω απλά παραφλού;

Επίσης, αν θυμάμαι καλά η Honda βάζει agip λάδια. Ακόμη είμαι σε φάση που δεν ξέρω αν θα κρατήσω τελικά τα Torco, βέβαια τώρα που ζέστανε ο καιρός δουλεύει πάρα πολύ καλύτερα σε σχέση με πριν που ήταν πιο κρύος. Αξίζει να κάνω κίνηση προς Honda μεριά και να πάρω λάδια από εκεί ή είναι πολλά τα λεφτά (η απλώς δεν αξίζει τον κόπο);





Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9357
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #188 on: Τρίτη 07 Μάιος 2013, 19:18:15 μμ
Το ψυκτικό της ProHonda δεν είναι παραφλού. Είναι ψυκτικό. Κόστος 9 ευρώ το λίτρο, και αν δεν κάνω λάθος θέλει 2 και κάτι.
Το βρήκα στο e-moto.gr

(Τα Torco που έβαλες ηταν 20W-50 αν δεν κάνω λάθος, διάβασε εδώ http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,1641.700.html  στο  τέλος.)


Τον κινητήρα  τον ενιωσα να δουλεύει καλύτερα οταν εβγαλα τα Amsoil 10-40 συνθετικό με τα Motul 5100 15W-50 σε ημισυνθετικό όμως, και είπα οτι εδώ είμαι , αλλά δυστυχώς για λίγο, μόλις στα 3000χλμ κουράστηκαν.

Ηξερα οτι ηθελα ενα λάδι 15W-50 καλύτερης ποιότητας απο το Motul αλλά σε λογική τιμή. Γι αυτό είπα να δοκιμάσω το IPONE 15,5 15w50 http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=99 που μου πρότειναν
Αλλά με μόλις 1 ευρώ διαφορά στο λίτρο βρήκα τα Amsoil 20W-50 σε 100% συνθετικό.
Οσο για το αν είναι παχύρευστο? Τι με νοιάζει? αφού δεν το δουλεύω στα 20W αλλά στα 50 , που είναι ίδια με τα 15W-50.

Οσο για το τι προτείνει η Honda? αυτό:



Δλδ με άλλα λόγια έβαλα και εγώ 20W-50,


Ο καλός ο μύλος τα αλέθει όλα, η Honda απο όσα εχω διαβάσει δεν προτείνει ιξώδες, απλά ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες στην περιοχή καθε χρήστη αυτός επιλέγει απο τον πίνακα.
Αρα τι να το κάνω το 10w40? θα πάω εγώ βόλτα με -10οC? μην τρελαθούμε κιόλας, εσύ μπορείς  :goofy: :goofy:
Οπότε τι 15W-50 τι 20W-50 για μένα (για μένα ετσι? ) δεν παίζει ρόλο.
Λοιπόν εντυπώσεις μετα απο μια μεσημεριάτική βόλτα την προηγούμενη εβδομάδα μια ζεστή μέρα  δικάβαλος, Ελευσίνα-Αλεποχώρι-Σχίνο-Πίσια-Περαχώρα-Λουτράκι και επιστροφή 50% παλιά Ε.Ο και 50% απο Νέα Ε.Ο.
Οσοι εχουν πάει ξέρουν απο τις στροφές στο πήγαινε.

α) Αλλαγές/κατεβάσματα 1η/2α σαν το Motul 15W-50 στις καλές του, τερμα τα κρρρρρ, τώρα σκετο κρ, δεν εχει μηδενιστεί ο θόρυβος, λάδι είναι δεν είναι γράσο, αλλά εχει μια αίσθηση στο πιό μαλακό.
β) Είχες γράψει οτι εβαλες ημισυνθετικό Torco 20W-50   και οτι σου ανέβασε τον θόρυβο απο την καμπάνα μέχρι να ζεσταθεί  τι να πώ? εμένα τον μείωσε ελάχιστα και τον μαλάκωσε αρκετά ειτε είναι ζεστό είτε είναι κρύο το μοτερ ιδιος είναι.
β) Θερμοκρασίες , παραξενο αλλά σταθερά στον θερμοστάτη, πριν στην Ε.Ο. επεφτε πιο κάτω, ισως ομως να φταίει και η διαφορά της θερμοκρασίας που τις τελευταίες μέρες εχει ανέβει κατά πολύ.
γ) Μέγιστες θερμοκρασίες μια απο τα ίδια, βεντιλατερ δεν άναψε πουθενά ακομα και μέσα στο Λουτράκι που λόγω Πρωτομαγιάς γινόταν το σώσε.
δ) Βρισκω δυσκολότερα την νεκρά.
ε) Εξαφανίστηκε και ενας θόρυβος σαν κραδασμός στην σύμπλεξη ενα κάτι σαν πατινάρισμα που εμφανζόταν στις συχνές αλλαγές με θερμοκρασία στο βεντιλατερ μεσα σε κίνηση.

Συμπέρασμα, αν κρατήσουν τα Amsoil 20W-50 ,οπως κράτησαν και τα πρώτα 10W-40 συνθετικά που είχα βάλει, τοτε βρήκα το λάδι μου για την χρονική περίοδο που χρησιμοποιώ το μηχανάκι.
« Last Edit: Τρίτη 07 Μάιος 2013, 19:23:23 μμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #189 on: Τρίτη 07 Μάιος 2013, 21:49:27 μμ
Το ψυκτικό της ProHonda δεν είναι παραφλού. Είναι ψυκτικό. Κόστος 9 ευρώ το λίτρο, και αν δεν κάνω λάθος θέλει 2 και κάτι.
Το βρήκα στο e-moto.gr

Θα ρωτήσω και Σαρακάκη αν καταφέρω να πάω για τον καθρέφτη που μου λείπει. Αν δεν έχει τραγική διαφορά στην τιμή θα πάρω από εκεί. Θυμάμαι κάπου είχα διαβάσει ότι το παραφλού, δεν είναι παραφλού, απλά έχει μείνει σαν ονομοασία από τα φίατ (?). Τέλοσπάντων όπως και να έχει, ψυκτικό ή παραφλού, για να μή θρυνήσουμε θύματα (τρόμπες νερού), λέω να πάω στο χόντα. Άλλωστε δεν έχω απαιτήσεις για τρομερές επιδόσεις και φαντάζομαι ούτε και ο κινητήρας.


(Τα Torco που έβαλες ηταν 20W-50 αν δεν κάνω λάθος, διάβασε εδώ http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,1641.700.html  στο  τέλος.)


Τον κινητήρα  τον ενιωσα να δουλεύει καλύτερα οταν εβγαλα τα Amsoil 10-40 συνθετικό με τα Motul 5100 15W-50 σε ημισυνθετικό όμως, και είπα οτι εδώ είμαι , αλλά δυστυχώς για λίγο, μόλις στα 3000χλμ κουράστηκαν.

Ηξερα οτι ηθελα ενα λάδι 15W-50 καλύτερης ποιότητας απο το Motul αλλά σε λογική τιμή. Γι αυτό είπα να δοκιμάσω το IPONE 15,5 15w50 http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=99 που μου πρότειναν
Αλλά με μόλις 1 ευρώ διαφορά στο λίτρο βρήκα τα Amsoil 20W-50 σε 100% συνθετικό.
Οσο για το αν είναι παχύρευστο? Τι με νοιάζει? αφού δεν το δουλεύω στα 20W αλλά στα 50 , που είναι ίδια με τα 15W-50.

Οσο για το τι προτείνει η Honda? αυτό:



Δλδ με άλλα λόγια έβαλα και εγώ 20W-50,


Με έχεις μπερδέψει, νόμζα ότι τελικά είχες βάλει 10-40, αλλά βλέπω ότι έβαλες 20-50? Κάπου φαίνεται έχασα τη μπάλα γιατί το έχεις ψάξει πολύ το θέμα...

Ο καλός ο μύλος τα αλέθει όλα, η Honda απο όσα εχω διαβάσει δεν προτείνει ιξώδες, απλά ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες στην περιοχή καθε χρήστη αυτός επιλέγει απο τον πίνακα.
Αρα τι να το κάνω το 10w40? θα πάω εγώ βόλτα με -10οC? μην τρελαθούμε κιόλας, εσύ μπορείς  :goofy: :goofy:
Οπότε τι 15W-50 τι 20W-50 για μένα (για μένα ετσι? ) δεν παίζει ρόλο.
Λοιπόν εντυπώσεις μετα απο μια μεσημεριάτική βόλτα την προηγούμενη εβδομάδα μια ζεστή μέρα  δικάβαλος, Ελευσίνα-Αλεποχώρι-Σχίνο-Πίσια-Περαχώρα-Λουτράκι και επιστροφή 50% παλιά Ε.Ο και 50% απο Νέα Ε.Ο.
Οσοι εχουν πάει ξέρουν απο τις στροφές στο πήγαινε.

α) Αλλαγές/κατεβάσματα 1η/2α σαν το Motul 15W-50 στις καλές του, τερμα τα κρρρρρ, τώρα σκετο κρ, δεν εχει μηδενιστεί ο θόρυβος, λάδι είναι δεν είναι γράσο, αλλά εχει μια αίσθηση στο πιό μαλακό.
β) Είχες γράψει οτι εβαλες ημισυνθετικό Torco 20W-50   και οτι σου ανέβασε τον θόρυβο απο την καμπάνα μέχρι να ζεσταθεί  τι να πώ? εμένα τον μείωσε ελάχιστα και τον μαλάκωσε αρκετά ειτε είναι ζεστό είτε είναι κρύο το μοτερ ιδιος είναι.
β) Θερμοκρασίες , παραξενο αλλά σταθερά στον θερμοστάτη, πριν στην Ε.Ο. επεφτε πιο κάτω, ισως ομως να φταίει και η διαφορά της θερμοκρασίας που τις τελευταίες μέρες εχει ανέβει κατά πολύ.
γ) Μέγιστες θερμοκρασίες μια απο τα ίδια, βεντιλατερ δεν άναψε πουθενά ακομα και μέσα στο Λουτράκι που λόγω Πρωτομαγιάς γινόταν το σώσε.
δ) Βρισκω δυσκολότερα την νεκρά.
ε) Εξαφανίστηκε και ενας θόρυβος σαν κραδασμός στην σύμπλεξη ενα κάτι σαν πατινάρισμα που εμφανζόταν στις συχνές αλλαγές με θερμοκρασία στο βεντιλατερ μεσα σε κίνηση.

Συμπέρασμα, αν κρατήσουν τα Amsoil 20W-50 ,οπως κράτησαν και τα πρώτα 10W-40 συνθετικά που είχα βάλει, τοτε βρήκα το λάδι μου για την χρονική περίοδο που χρησιμοποιώ το μηχανάκι.

Όπως τα λές, μου δυνάμωσε το θόρυβο. Το ίδιο είχα παρατηρήσει και στο δίχρονο που είχα πρίν όταν έβαζα Torco, βαλβολίνη για δίχρονο σασμάν με προδιαγραφές για 80άρα βαλβολίνη και "ρευστότητα" κοντά στα 10-40. Το δίχρονο μάλιστα κοντά στα 1000 χιλιόμετρα, τα οποία είναι λίγα για αλλαγή λαδιού στο σασμάν μου έβγαζε τα Torco σαν νερό τελείως. Όσο πλησίαζα τα 1000 τόσο δυνάμωνε και ο θόρυβος, ποτέ όμως δεν έκατσα παραπάνω για να δώ τι παίζει. Στην τρίτη αλλαγή έβαλα απλό λάδι για μοτό 10-30 μάλιστα και ακόμα κρατάει (έχω πια πάνω από 6000χιλιόμετρα). Ίσως να μην έχει σχέση με το δικό μου θέμα, αλλά από την άλλη μπορεί να δείχνει ένα αδύναμο σημείο των Torco. Θέλω να το παρακολουθήσω λίγο ακόμη και αν δώ ότι δεν μου πάει καλά θα πάρουν δρόμο και θα ψάξω για κάτι καλύτερο. Το καλό είναι ότι δεν έχω κατανάλωση και μπορώ να παίξω μέχρι και 10-40. Σϊγουρα η Ηοnda δεν λέει κάτι για το ιξώδες; Γιατί πάντα ακούω 15-50 όπου και αν ρωτήσω.

Λές ότι σπάνια σου ανάβει το βεντιλατέρ, και η οδήγηση που κάνουμε αν θυμάμαι καλά είναι παρόμοια. Δεν ξέρω αν "παίζεις" σε κίνηση όσο εγώ (το 90% των διαδρομών μου), αλλά εμένα μου ανεβάζει αρκετά συχνά στο σημείο όπου ανάβει το βεντιλατέρ, και φυσικά λειτουργεί κανονικά και δεν ανεβαίνει άλλο. Δεν είχα τη χαρά να δοκιμάσω σε ανοιχτό δρόμο. Πάντως τώρα που ζέστανε ο καιρός ανάβει πιο συχνά. Δεν φαίνεται να έχω θέμα με το σύστημα ψύξης μου, και υποθέτω ότι και το δικό σου δουλεύει σωστά (ο θερμοστάτης κλείνει κανονικά), οπότε είτε φταίει το ψυκτικό που μπήκε τελευταία φορά στο δικό μου, ή υπάρχει κάτι διαφορετικό στις εκδόσεις των δύο μοτό το οποίο παίζει ρόλο(θυμίζω ότι η δικιά μου είναι η V4). Αλλά κάτι τέτοιο μου ακούγεται περίεργο.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9357
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #190 on: Τετάρτη 08 Μάιος 2013, 12:56:52 μμ
Θα ρωτήσω και Σαρακάκη αν καταφέρω να πάω για τον καθρέφτη που μου λείπει.

Κάπου εδώ  μέσα κάποιος χαρίζει ενα ζευγάρι

Θυμάμαι κάπου είχα διαβάσει ότι το παραφλού, δεν είναι παραφλού, απλά έχει μείνει σαν ονομοασία από τα φίατ (?).

Σωστα τα λές

Τέλοσπάντων όπως και να έχει, ψυκτικό ή παραφλού, για να μή θρυνήσουμε θύματα (τρόμπες νερού), λέω να πάω στο χόντα. Άλλωστε δεν έχω απαιτήσεις για τρομερές επιδόσεις και φαντάζομαι ούτε και ο κινητήρας.

Και πάλι σωστα τα λές

Με έχεις μπερδέψει, νόμζα ότι τελικά είχες βάλει 10-40, αλλά βλέπω ότι έβαλες 20-50? Κάπου φαίνεται έχασα τη μπάλα γιατί το έχεις ψάξει πολύ το θέμα...

Εβαλα τα Castrol που σου πόσταρα σε 10w-40 ημισυνθετικό και τα άλλαξα με 20w-50 Αmsoil στα 300χλμ, τελικά για εμάς τους νότιους το λάδι μας είναι το 15w-50.

Όπως τα λές, μου δυνάμωσε το θόρυβο.

Αρα μιλάμε για άλλο ''θόρυβο'' εμένα ακούγεται οταν πατάω μανετα συμπλέκτη και σταματάει οταν την αφήνω, αλλά παρόλο που περίμενα να δυναμώσει μαλάκωσε και σε κάποιο ποσοστό μειώθηκε αλλά ελάχιστα.


Το ίδιο είχα παρατηρήσει και στο δίχρονο που είχα πρίν όταν έβαζα Torco, βαλβολίνη για δίχρονο σασμάν με προδιαγραφές για 80άρα βαλβολίνη και "ρευστότητα" κοντά στα 10-40. Το δίχρονο μάλιστα κοντά στα 1000 χιλιόμετρα, τα οποία είναι λίγα για αλλαγή λαδιού στο σασμάν μου έβγαζε τα Torco σαν νερό τελείως. Όσο πλησίαζα τα 1000 τόσο δυνάμωνε και ο θόρυβος, ποτέ όμως δεν έκατσα παραπάνω για να δώ τι παίζει. Στην τρίτη αλλαγή έβαλα απλό λάδι για μοτό 10-30 μάλιστα και ακόμα κρατάει (έχω πια πάνω από 6000χιλιόμετρα).

Δεν κατεχω απο φριτέζες

Ίσως να μην έχει σχέση με το δικό μου θέμα, αλλά από την άλλη μπορεί να δείχνει ένα αδύναμο σημείο των Torco. Θέλω να το παρακολουθήσω λίγο ακόμη και αν δώ ότι δεν μου πάει καλά θα πάρουν δρόμο και θα ψάξω για κάτι καλύτερο. Το καλό είναι ότι δεν έχω κατανάλωση και μπορώ να παίξω μέχρι και 10-40. Σϊγουρα η Ηοnda δεν λέει κάτι για το ιξώδες; Γιατί πάντα ακούω 15-50 όπου και αν ρωτήσω.

Torco 20w-50 και δεν εμεινες ευχαριστημένος? Τι να πώ, αμερικανάκια είναι και αυτά, θυμάσαι αν στο μπουκάλι εγραφε χωρα κατασκευής? Συμφορουμίτης που βάζει φανατικά Amsoil σε 700αρα εβαλε Amsoil μη κατασκευασμένα στο Αμέρικα και εγραψε οτι είδε διαφορά.Το 10w-40 για Αθήνα και καλοκαίρι το θεωρώ λεπτό, αλλά γούστα είναι αυτά.

Λές ότι σπάνια σου ανάβει το βεντιλατέρ, και η οδήγηση που κάνουμε αν θυμάμαι καλά είναι παρόμοια. Δεν ξέρω αν "παίζεις" σε κίνηση όσο εγώ (το 90% των διαδρομών μου), αλλά εμένα μου ανεβάζει αρκετά συχνά στο σημείο όπου ανάβει το βεντιλατέρ, και φυσικά λειτουργεί κανονικά και δεν ανεβαίνει άλλο. Δεν είχα τη χαρά να δοκιμάσω σε ανοιχτό δρόμο. Πάντως τώρα που ζέστανε ο καιρός ανάβει πιο συχνά. Δεν φαίνεται να έχω θέμα με το σύστημα ψύξης μου, και υποθέτω ότι και το δικό σου δουλεύει σωστά (ο θερμοστάτης κλείνει κανονικά), οπότε είτε φταίει το ψυκτικό που μπήκε τελευταία φορά στο δικό μου, ή υπάρχει κάτι διαφορετικό στις εκδόσεις των δύο μοτό το οποίο παίζει ρόλο(θυμίζω ότι η δικιά μου είναι η V4). Αλλά κάτι τέτοιο μου ακούγεται περίεργο.

Οχι , εγραψα οτι στην κίνηση στο Λουτράκι δεν αναψε το βεντιλατερ, αλλά καμμία σχέση Λουτράκι και Αθήνα, στην Αθήνα κάνω αποτρίχωση στο δεξί ποδάρι.
Οπως περιγράφεις την λειτουργία του είσαι σωστός , το ίδιο κάνει και σε εμένα.








Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #191 on: Τετάρτη 08 Μάιος 2013, 14:11:44 μμ
Κάπου εδώ  μέσα κάποιος χαρίζει ενα ζευγάρι


Τους βλέπω ρεζερβέ. Με βλέπω να αγοράζω τελικά... (Και είναι και τσιμπημένη η τιμή αν θυμάμαι καλά).

Αρα μιλάμε για άλλο ''θόρυβο'' εμένα ακούγεται οταν πατάω μανετα συμπλέκτη και σταματάει οταν την αφήνω, αλλά παρόλο που περίμενα να δυναμώσει μαλάκωσε και σε κάποιο ποσοστό μειώθηκε αλλά ελάχιστα.

Αυτή ακριβώς είναι η συμπεριφορά στο δικό μου. Κάνει το θόρυβο όταν πατάω μανέτα και σταματάει όταν την αφήνω. Μόνο κρύο όμως. Αν δουλέψει λίγο και ζεσταθούν τα λάδια δεν ακούγεται τίποτα απολύτως ότι και αν κάνω. Δεν είχα παρατηρήσει πώς συμπεριφερόταν πριν την αλλαγή.


Torco 20w-50 και δεν εμεινες ευχαριστημένος? Τι να πώ, αμερικανάκια είναι και αυτά, θυμάσαι αν στο μπουκάλι εγραφε χωρα κατασκευής? Συμφορουμίτης που βάζει φανατικά Amsoil σε 700αρα εβαλε Amsoil μη κατασκευασμένα στο Αμέρικα και εγραψε οτι είδε διαφορά.Το 10w-40 για Αθήνα και καλοκαίρι το θεωρώ λεπτό, αλλά γούστα είναι αυτά.

Για να πώ την αλήθεια ακόμα δεν έχω καταλήξει αν μου κάνει ή όχι. Δεν ξέρω αν οι θόρυβοι που κάνει είναι λόγω λαδιού ή όχι. Το σασμάν συμπεριφέρεται πάρα πολύ καλά είναι η αλήθεια και είναι τελείως αθόρυβο σε σχέση με το προηγούμενο λάδι, το οποίο όμως ήταν αρκετά δουλεμένο. Δεν καίει γραμμάριο λάδι (ούτε και πριν με τα 10-40). Δεν με ταλαιπωρεί καθόλου στη νεκρά, και την βρίσκω πανεύκολα, ενώ πριν έψαχνα πάνω κάτω και όλο την περνούσα, όσο χαλαρά και αν έπαιζα με το λεβιέ. Μένει μόνο το τελικό αποτέλεσμα, το πώς δηλαδή θα μου βγουν όταν έρθει η ώρα για αλλαγή, και το πως θα συνεχίσουν να συμπεριφέρονται όσο πλησιάζει η αλλαγή. Έχουμε ακόμα περί τα 3500 χιλιόμετρα.

Η βαλβολίνη της φριτέζας αποδείχτηκε πολύ κακή επιλογή για τα δικά μου δεδομένα, αλλά και για τη μηχανή.Ελπίζω σε αυτή τη περίπτωση να έιναι διαφορετικά τα πράγματα. Δεν θέλω να σου πώ ψέμματα μιας και δεν έχω μαζί μου το μπουκάλι. Κάπου έγραφε USA( νομίζω όχι μόνο στην ετικέτα)



Οχι , εγραψα οτι στην κίνηση στο Λουτράκι δεν αναψε το βεντιλατερ, αλλά καμμία σχέση Λουτράκι και Αθήνα, στην Αθήνα κάνω αποτρίχωση στο δεξί ποδάρι.
Οπως περιγράφεις την λειτουργία του είσαι σωστός , το ίδιο κάνει και σε εμένα.

Καλά για την αποτρίχωση δεν το συζητάω... Άμα ανάψει κιόλας το βεντιλατέρ στο στέλνει όλο πάνω σου να το χαίρεσαι  :2hysterical: :2hysterical:




« Last Edit: Τετάρτη 08 Μάιος 2013, 14:17:51 μμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9357
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #192 on: Τετάρτη 08 Μάιος 2013, 15:48:14 μμ
Τους βλέπω ρεζερβέ. Με βλέπω να αγοράζω τελικά... (Και είναι και τσιμπημένη η τιμή αν θυμάμαι καλά).

Στείλε ενα πμ δεν κάνει τπτ, οσο για καθρέπτες εχει και μη γνήσιους με πολύ καλή μπίλια και δύσκολα τους ξεχωρίζεις, δεν είναι δα και τόοοοσο κρίσιμο υλικό ωστε να θέλεις γνήσιο.

Αυτή ακριβώς είναι η συμπεριφορά στο δικό μου. Κάνει το θόρυβο όταν πατάω μανέτα και σταματάει όταν την αφήνω. Μόνο κρύο όμως. Αν δουλέψει λίγο και ζεσταθούν τα λάδια δεν ακούγεται τίποτα απολύτως ότι και αν κάνω. Δεν είχα παρατηρήσει πώς συμπεριφερόταν πριν την αλλαγή.

Εντάξει εγώ το ακούω και μετα το ζέσταμα, λιγότερο αλλά αν σκύψεις και στήσεις αυτί το ακούς.

Για να πώ την αλήθεια ακόμα δεν έχω καταλήξει αν μου κάνει ή όχι. Δεν ξέρω αν οι θόρυβοι που κάνει είναι λόγω λαδιού ή όχι. Το σασμάν συμπεριφέρεται πάρα πολύ καλά είναι η αλήθεια και είναι τελείως αθόρυβο σε σχέση με το προηγούμενο λάδι, το οποίο όμως ήταν αρκετά δουλεμένο. Δεν καίει γραμμάριο λάδι (ούτε και πριν με τα 10-40). Δεν με ταλαιπωρεί καθόλου στη νεκρά, και την βρίσκω πανεύκολα, ενώ πριν έψαχνα πάνω κάτω και όλο την περνούσα, όσο χαλαρά και αν έπαιζα με το λεβιέ. Μένει μόνο το τελικό αποτέλεσμα, το πώς δηλαδή θα μου βγουν όταν έρθει η ώρα για αλλαγή, και το πως θα συνεχίσουν να συμπεριφέρονται όσο πλησιάζει η αλλαγή. Έχουμε ακόμα περί τα 3500 χιλιόμετρα.

Δεν εγραψες αν είναι ημισυνθετικά η συνθετικά τα Torco.

Kάπου είχαμε γράψει και σε ενα θέμα σχετικό με το ρελαντί θυμάσαι?
Το μόνο θέμα που εχω μέχρι στιγμής είναι αυτό, θα το βρώ όμως που θα πάει?

Εχω ελέγξει λαιμούς στα καρμπς, και στοφιλτροκούτι,
Εχω ελέγξει και τις υποπιέσεις του PAIR και της βαλβίδας καυσίμου
Εχω καθαρίσει καρμπς
εχω αλλάξει μουζί
βαλβίδες οκ (το έκανε και πριν)
συγχρονισμός οκ (το έκανε και πριν)
και ψάχνω ακόμα ... λες νάναι φευγάτος καποιος κύλινδρος?
Ελα κάποια στιγμή να  συγχρονίσουμε και το δικό σου.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #193 on: Τετάρτη 08 Μάιος 2013, 17:19:47 μμ
Στείλε ενα πμ δεν κάνει τπτ, οσο για καθρέπτες εχει και μη γνήσιους με πολύ καλή μπίλια και δύσκολα τους ξεχωρίζεις, δεν είναι δα και τόοοοσο κρίσιμο υλικό ωστε να θέλεις γνήσιο.

Έχω έναν ιμιτασιόν στη θέση του σπασμένου (τον έβαλα αφού αγόρασα τη μοτό), το πρόβλημά μου είναι ότι δεν δείχνει το ίδιο ειδωλο με τον μαμά καθρέφτη. Κοντά στις άκρες παραμορφώνει, και θέλει ιδιαίτερο κόπο για να ρυθμιστεί και να βλέπεις "σωστά". Ήταν από τους πιο ακριβούς ιμιτασιόν αλλά δυστυχώς το μόνο καλό που έχει είναι η μπίλια όπως λες η οποία είναι βράχος. Αν το πιάσουμε με περισσότερη λεπτομέρεια το ζήτημα, από την πίσω πλευρά (στη φάτσα της μοτό) δεν έχει τα γράμματα και τη βίδα που έχει η μαμά, και έτσι δεν είναι ομοιόμορφο το αποτέλεσμα. Επίσης το λαστιχάκι που καλύπτει τη βίδα στο τιμόνι είναι της πλάκας και ήδη έχει αρχίσει να κόβεται.

Πρόκειται καθαρά περί δικού μου κολλήματος - χαζομάρας.  :2hysterical:

Εντάξει εγώ το ακούω και μετα το ζέσταμα, λιγότερο αλλά αν σκύψεις και στήσεις αυτί το ακούς.

Δεν έκατσα να ασχοληθώ. Σίγουρα κάτι θα ακούγεται και αφού ζεσταθεί αλλά δεν γίνεται αντιληπτό αν δεν στήσεις αυτί, δεν το έκανα ποτέ, λόγω του ότι δεν το άκουγα μετά από πορεία. Μάλλον δεν πρόκειται για κάποιο πρόβλημα. Το πόσο θα ακούγεται όταν είναι κρύο μάλλον έχει να κάνει με τα λάδια και με το πόσο γρήγορα αυτά ζεσταίνονται.

Δεν εγραψες αν είναι ημισυνθετικά η συνθετικά τα Torco.

Έβαλα ήμισυνθετικά, ακολουθώντας τις προδιαγραφές της Χόντα. Άλλωστε μιας και μιλάμε για μια μηχανή η οποία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί "επιδόσεων", πιστεύω ότι ένα ημισυνθετικό, είναι λεφτά χωρίς αντίκρυσμα μιας και δεν μπορεί η μηχανή να εκμεταλλευτεί πλήρως τις ιδιότητές τους. (είχα στην άκρη του μυαλού μου και το ενδεχόμενο να τα καίει τα συνθετικά, όπως πολλάκις διάβασα εδώ μέσα και δεν ήθελα να μπλέξω με περισσότερα μέτωπα).

Kάπου είχαμε γράψει και σε ενα θέμα σχετικό με το ρελαντί θυμάσαι?
Το μόνο θέμα που εχω μέχρι στιγμής είναι αυτό, θα το βρώ όμως που θα πάει?

Εχω ελέγξει λαιμούς στα καρμπς, και στοφιλτροκούτι,
Εχω ελέγξει και τις υποπιέσεις του PAIR και της βαλβίδας καυσίμου
Εχω καθαρίσει καρμπς
εχω αλλάξει μουζί
βαλβίδες οκ (το έκανε και πριν)
συγχρονισμός οκ (το έκανε και πριν)
και ψάχνω ακόμα ... λες νάναι φευγάτος καποιος κύλινδρος?
Ελα κάποια στιγμή να  συγχρονίσουμε και το δικό σου.

Edit για να περιορίσω λίγο τη σκέψη μου. Το πρόβλημα υπάρχει και σε εμένα, δεν έχει αλλάξει κάτι, απλά δεν το προσέχω και έτσι το ξεχνάω.

Σκέφτομαι την περίπτωση να έχει θέμα το TPS που είναι πάνω στα carbs. Είχα παρόμοιο πρόβλημα στο αμάξι με "παίξιμο" στο ρελαντί, αλλά δεν το έλυσα ποτέ γιατί το TPS είναι κολλημένο πάνω στην πεταλούδα και θέλει ~400 ευρώπουλα για αλλαγη. Έλυνα όμως το πρόβλημα ψεκάζοντας σπρέι επαφών στην τρύπα που διάβαζε το TPS. Δούλευε μέν αλλά προσωρινά.

Ηλεκτρολογικά απ όσο θυμάμαι δεν το έχεις ψάξει το θέμα. Υπάρχει κάτι στο μάνιουαλ που να λέει πως μπορείς να τσεκάρεις τον αισθητήρα αυτό; Αν τον αποσυνδέσεις αλλάζει κάτι; (Τα λέω σαν σκέψεις, δεν ξέρω αν είναι σωστό να λειτουργήσει η μηχανή χωρίς το TPS, ή αν θα λειτουργήσει γενικώς)

Θυμάμαι ότι ο ένας κύλινδρος σου έβγαζε τα μπουζί πιο μαύρα σαν λαδωμένα. Εάν έχεις θέμα όντως δεν ξέρω αν θα μπορούσε να επηρρεάζει τόσο το ρελαντί. Εμένα το κάνει και βγάζει όλα τα μπουζί ομοιόμορφα. Μια μέτρηση συμπίεσης θα ήθελα να την κάνω κάποια στιγμή (για να δώ εάν έγινε ζημιά από το μπουζί που βρήκα χωρίς ακίδα), όργανο υπάρχει, απλά δεν κατάφερα να βρώ χρόνο για τα απαραίτητα λύσε δέσε και μια μπαταρία εξωτερική για να μην ξεπατώνω της μηχανής.

Ο συγχρονισμός μου απαιτεί αναθεώρηση σίγουρα. Πιστεύω ότι μόνο με ένα εργαλείο στυλ carbtune, θα μπορέσω να πετύχω το αποτέλεσμα αρκετά κοντά στο σωστό. Επειδή όμως πρέπει έτσι και αλλιώς να μάθω τη διαδικασία, όποτε θέλεις θα με ενδιέφερε να το φέρω για να κάνουμε μαζί έναν συγχρονισμό, μιας και εγώ δεν έχω ούτε τον απαραίτητο χώρο γι αυτό το λόγο, και κινδυνεύω ανα πάσα στιγμή να με πάρουν με τις πέτρες... ;D
« Last Edit: Τετάρτη 08 Μάιος 2013, 17:38:12 μμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9357
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #194 on: Τετάρτη 08 Μάιος 2013, 18:15:00 μμ
Edit για να περιορίσω λίγο τη σκέψη μου. Το πρόβλημα υπάρχει και σε εμένα, δεν έχει αλλάξει κάτι, απλά δεν το προσέχω και έτσι το ξεχνάω.

Που θα πάει, θα το βρώ, αν και απο το Mamual βλέπω:

Engine stalls, hard to start, rough idling

fuel line restricted
ignition system malfuction
fuel mixture too lea/rich
fuel contaminated/ deteriorated-jet clogged
intake air leak
idle speed misadjusted
float level misadjusted
fuel tank breather clogged
pilot screw misadjusted
slow circuit or starting enrichment valve circuit clogged
Garburetor syncronization misadjusted
valve clearance misadjusted
Cylinder compression too low

Backfiring or misfiring during acceleration

ignition system malfunction
fuel mixture too lean


Σκέφτομαι την περίπτωση να έχει θέμα το TPS που είναι πάνω στα carbs. Είχα παρόμοιο πρόβλημα στο αμάξι με "παίξιμο" στο ρελαντί, αλλά δεν το έλυσα ποτέ γιατί το TPS είναι κολλημένο πάνω στην πεταλούδα και θέλει ~400 ευρώπουλα για αλλαγη. Έλυνα όμως το πρόβλημα ψεκάζοντας σπρέι επαφών στην τρύπα που διάβαζε το TPS. Δούλευε μέν αλλά προσωρινά.

Αυτό δεν το πειράζω, δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό αγοράζεις ολοκληρο το καρμπ

Ηλεκτρολογικά απ όσο θυμάμαι δεν το έχεις ψάξει το θέμα. Υπάρχει κάτι στο μάνιουαλ που να λέει πως μπορείς να τσεκάρεις τον αισθητήρα αυτό; Αν τον αποσυνδέσεις αλλάζει κάτι; (Τα λέω σαν σκέψεις, δεν ξέρω αν είναι σωστό να λειτουργήσει η μηχανή χωρίς το TPS, ή αν θα λειτουργήσει γενικώς)

Είναι και που δεν αφήνω το μίγμα στην ησυχία του, ποτε πάνω ποτε κάτω, μια απο αυτες τις μέρες  θα βγάλω τα καινούργια μπουζί (500χλμ)  να ρίξω μια ματιά, και θα ποσταρω και φωτό

Θυμάμαι ότι ο ένας κύλινδρος σου έβγαζε τα μπουζί πιο μαύρα σαν λαδωμένα. Εάν έχεις θέμα όντως δεν ξέρω αν θα μπορούσε να επηρρεάζει τόσο το ρελαντί. Εμένα το κάνει και βγάζει όλα τα μπουζί ομοιόμορφα. Μια μέτρηση συμπίεσης θα ήθελα να την κάνω κάποια στιγμή (για να δώ εάν έγινε ζημιά από το μπουζί που βρήκα χωρίς ακίδα), όργανο υπάρχει, απλά δεν κατάφερα να βρώ χρόνο για τα απαραίτητα λύσε δέσε και μια μπαταρία εξωτερική για να μην ξεπατώνω της μηχανής.

Εχεις συμπιεσόμετρο? Είναι ακριβό? πως το λειτουργούμε?

Ο συγχρονισμός μου απαιτεί αναθεώρηση σίγουρα. Πιστεύω ότι μόνο με ένα εργαλείο στυλ carbtune, θα μπορέσω να πετύχω το αποτέλεσμα αρκετά κοντά στο σωστό. Επειδή όμως πρέπει έτσι και αλλιώς να μάθω τη διαδικασία, όποτε θέλεις θα με ενδιέφερε να το φέρω για να κάνουμε μαζί έναν συγχρονισμό, μιας και εγώ δεν έχω ούτε τον απαραίτητο χώρο γι αυτό το λόγο, και κινδυνεύω ανα πάσα στιγμή να με πάρουν με τις πέτρες... ;D

Για το carbtune δεν δίνω λ7 εχω το homemade, αλλά θα πάρω κάποια στιγμή το colortune της Morgan και μετά θα αλλάξω μηχανάκι.:goofy: :goofy: :2hysterical:



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #195 on: Τετάρτη 08 Μάιος 2013, 19:00:22 μμ
Εχεις συμπιεσόμετρο? Είναι ακριβό? πως το λειτουργούμε?

Το είχα φέρει από ebay, κάπου τα 30 ευρώ κόστισε και το είχα για τη φριτέζα μου. Μπορεί να μην είναι 100% ακριβείας μιας και είναι αναλογικό όμως τυχόν διαφορά θα την παρατηρήσεις εύκολα. Το συμπιεσόμετρο μπαίνει σε μία από τις τρύπες στα μπουζί και μιζάρεις, με ανοιχτό τέρμα γκάζι μέχρις ότου η ένδειξη του δεν ανεβαίνει άλλο. Αυτή είναι και η τιμή για τον κύλινδρο. Μηδενίζεις και πας στον επόμενο. Εάν έχουν διαφορά μεταξύ τους, παρατηρήσιμη θα την δείς.

Από το διάβασμα που έχω ρίξει ξέρω ότι ο κινητήρας δεν πρέπει να λειτουργεί κατά τη μέτρηση, και δεν πρέπει να πάρει μπρος κατά το μιζάρισμα. Βέβαια αυτά αναφέρονται σε κινητήρες όπου έχουν ένα μόνο μπουζί ανά κύλινδρο. Ίσως στο ΤΑ να είναι διαφορετικά. Ορισμένοι συνιστούν να αποσυνδέεις τους πολλαπλασιαστές ή τα μπουζί, ή να έχεις κλειστή την ανάφλεξη. Δεν ξέρω όμως τι γίνεται με το άκαυτο μείγμα σε αυτή τη περίπτωση, το οποίο λογικά καταλήξει στον καταλύτη (?). Στη φριτέζα που μετρούσα είχα μανιβέλα και όχι μίζα και έτσι ο διακόπτης ήταν στη θέση OFF. Εγώ πάντως θα ρισκάρω, μία φορά πιστεύω ότι δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα, δεν νομίζω να ρίξει τόσο πολύ μείγμα προτού πιάσει τη μέγιστη τιμή συμπίεσης.

Για το carbtune δεν δίνω λ7 εχω το homemade, αλλά θα πάρω κάποια στιγμή το colortune της Morgan και μετά θα αλλάξω μηχανάκι.:goofy: :goofy: :2hysterical:

Ούτε εγώ έχω λεφτά για τέτοια εργαλεία δυστυχώς. Τότε που είχα τα λεφτά και την ευκαιρία να πάρω ένα σχεδόν τσάμπα, δεν το έκανα και τώρα βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο  :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9357
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #196 on: Τετάρτη 08 Μάιος 2013, 19:47:40 μμ
Δεν χρειάζεται να το μπουκώσεις , απλά βάζεις το συμπιεσόμετρο στα εύκολα μπουζί, βγάζεις την υποπίεση απο την βαλβίδα καυσίμου και αδειάζεις τα καρμπς απο το drain.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #197 on: Τετάρτη 08 Μάιος 2013, 20:41:59 μμ
Δεν χρειάζεται να το μπουκώσεις , απλά βάζεις το συμπιεσόμετρο στα εύκολα μπουζί, βγάζεις την υποπίεση απο την βαλβίδα καυσίμου και αδειάζεις τα καρμπς απο το drain.

Σωστόοοος!!!!! Ούτε που μου πέρασε από το μυαλό.  :eusa_clap:

Αν ενδιαφέρεσαι, όταν έρθω με το καλό για να δούμε το συγχρονισμό στο δικό μου κερνάω μέτρηση συμπίεσης!!  8)



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3359
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #198 on: Τετάρτη 08 Μάιος 2013, 21:09:54 μμ
To TPS που βρίσκεται στο αριστερό Carb μην το πειράζετε! Δεν έχει καμία σχέση με το ρελαντί. Μπορείτε να βγάλετε τη φίσα για να το διαπιστώσετε.
Το ρελαντί επηρεάζεται από την ηλεκτρονική (η οποία άν έχει θέμα θα το δείξει και αλλού), από τα μπουζοκαλώδια /πίπες, από τη γραμμή των pilots /bypass (καθαρίστε καλά τις μικρές τρυπούλες που βρίσκονται στο nenturi εκεί που τερματίζει η πεταλούδα, καθαρίστε/φυσίξτε το slowjet). Aν βγάλετε τα carbs συγχρονίστε τα όπως λέει το service manual της Honda (φέρτε πρώτα την πεταλούδα του πίσω κυλίνδρου στην άκρη της οπής bypass και μετά με την βίδα συγχρονισμού ευθυγραμμήστε την πεταλούδα του εμπρός κυλίνδρου με εκείνη του πίσω). Ξεκινάμε με το πίσω κύλινδρο γιατί αυτός είναι ο αναφοράς στο συγχρονισμό. Φυσικά εννοείται ότι έχουμε το κίτ με τις φλάντζες των Carb πριν ξεκινήσουμε το overhaul.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9357
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #199 on: Πέμπτη 09 Μάιος 2013, 08:56:16 πμ
..... κερνάω μέτρηση συμπίεσης!! 

Ενι τάιμ, το τηλ το έχεις, κερνάω καφεδάκι σπιτικό.