Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 378795

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #250 on: Πέμπτη 23 Μάιος 2013, 15:34:49 μμ
Όσο πάει και στρώνει περισσότερο.

 :eusa_think:

Αλλά στο συγκεκριμένο κομματάκι είναι εξαιρετικά σταθερό.....

Ετσι νομίζεις  :goofy:

... όπως και σε όλη τη διαδρομή.

 :eusa_think:

Κάνε την εργασία σου και τα λέμε αργότερα. :2hysterical:



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #251 on: Πέμπτη 23 Μάιος 2013, 15:51:24 μμ
:eusa_think:

Ετσι νομίζεις  :goofy:

 :eusa_think:

Κάνε την εργασία σου και τα λέμε αργότερα. :2hysterical:

Κάνω και κανα διαλειμμα... Τι σκατά "Μηχανικός Ηλεκτρονικός" είμαι. Σου δίνει αλλο κύρος βρε παιδί μου. Μπορεί να μην είναι όσο σταθερό θα ήθελες, (και εγώ), αλλά πριν κόψω το λαστιχάκι είχα ανεβοκατέβασμα από 1100 έως 1500, και στη διαδρομή που έκανα από Αιγάλεω Ζωγράφου(με στάσεις σε κίνηση) <- Αυτό εννοώ όταν λέω έμεινε σταθερό σε όλη τη διαδρομή που έκανα. Αφού έκοψα το σωληνάκι και μετά, παίζει σε αυτό το σημείο. Το περιέργο είναι ότι το έκανε αφού έκανα κάμποσα χιλιόμετρα (με "ξεμπούκωμα") και έκτοτε παραμένει έτσι. Δεν βρίσκω αυτό που είχα τραβήξει πρίν βάλω χέρι....



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #252 on: Σάββατο 25 Μάιος 2013, 21:37:10 μμ
Ήρθε η ώρα για νέα σκαλίσματα... Ας κάνω μια μικρη μικρούλα εισαγωγή όμως πρώτα.

Όταν αγόρασα τη μηχανή, είδα ότι τα υγρά στα φρένα (μπρός και πίσω) ηταν πάρα πολύ χαμηλά και μαυρισμένα. Στο εμπρός, επειδή δεν είχα ξαναδοκιμάσει να εξαερώσω διπλό μπροστινό έριξα απλώς λίγα για να ανέβει η στάθμη και να μη μου ξεραίνεται το πλαστικό που βλέπεις τη στάθμη. Αργότερα όπως έμαθα μάλλον έκανα καλά γιατί, το να εξαερώσεις το μπροστινό απαιτεί, όρεξη, δύο άτομα και ατσάλινα νεύρα τα οποία δεν έχω όλες τις ώρες της ημέρας.  :2hysterical: Όμοια έπραξα και στο πίσω, το οποίο είχε πολύ καλό πάτημα, αλλά απλώς η στάθμη ήταν στο Low.

Λίγες μέρες μετά, μπήκαν και τακάκια πίσω όταν άλλαξα την αλυσίδα στο συνεργείο που την πήγα και θα την ξαναπάω μόνο για αλυσίδα (αφού δεν έχω πριτσιναδόρο)...

Και ερχόμαστε στο σήμερα... Κατέβαινα την περιφερειακή Υμηττού προς, Ηλιούπολη, εκεί στη μεγάλη κατηφόρα που βγαίνει στην πλατεία. Πατούσα το πίσω φρένο, αλλά ένιωθα ότι η μηχανή δεν έκοβε όπως έπρεπε. Λίγο πριν το φανάρι στην κατηφόρα, έδωσα λίγο παραπάνω δύναμη στο φρένο και αυτό "νέκρωσε"  :o. Είχα ηδη όμως κόψει ταχύτητα αρκετά και ταυτόχρονα έπιανα και το μπροστινό οπότε δεν με αιφνιδίασε όσο αν συνέβαινε σε άλλη περίπτωση. Στρίβω σε ένα στενάκι και σταματάω. Πατάω μία δύο φορές το πετάλι και αυτό ξαναέσφιξε και άρχισε να φρενάρει κανονικά...!!!  :o :o :o

Πάω σπίτι και βγάζω το καπάκι για να δώ τα υγρά. Η στάθμη είχε μειωθεί πάρα πολύ στο ίδιο σημείο με όταν είχα αγοράσει τη μηχανή και επίσης τα υγρά είχαν αποκτήσει ένα καφετί μαυριδερό χρώμα σαν να τα είχα μέσα χρόνια...

Εξαέρωση και αλλαγή πλέον είναι επιβεβλημένες και αυτό το γνωρίζω. Διαρροή (για να προλάβω) δεν υπάρχει, το έψαξα πάλι όταν το έφερα. Δεν υπάρχει κανένα σημάδι που να μαρτυρά κατι τέτοιο. Τι μπορεί να συνέβη?

-Να "έβρασαν" τα υγρά, όπως στα αυτοκίνητα?
-Να ήταν μάπα τα υγρά και να έγιναν όπως έγιναν?
-Υπάρχει περίπτωση να ευθύνονται τα τακάκια και να συνέβη το πρώτο?

Να σημειώσω ότι τα τακάκια δεν τα έβαλα εγώ, άρα δεν ξέρω και τι ρόλο βαράνε. Δεν μου κάθονταν καλά από την αρχή, όμως δεν τα πλήρωσα και δεν μπήκα στον κόπο να ασχοληθώ. Τα μπροστινά τα έβαλα μετά μόνος μου, και διάλεξα μια αρκετά καλή ποιότητα αφού πήγα αυτοπροσώπως στο φρενάδικο. Το μπροστινό φρένο, δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα και τα υγρά είναι όπως την πρώτη μέρα που τα γέμισα...
« Last Edit: Σάββατο 25 Μάιος 2013, 21:45:27 μμ by Johnny_Nik »



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #253 on: Σάββατο 25 Μάιος 2013, 21:52:28 μμ
Η ανάμειξη παλιών και νέων υγρών δεν είναι και ότι καλύτερο. Τα υγρά πέφτουν όταν φθείρονται τα τακάκια ή όταν έχεις διαρροή.
Η συμπεριφορά του πίσω φρένου εάν δεν δεν είναι θέμα εξαέρωσης τότε έχουν θέμα τα o-ring της τρόμπας. Με λίγα λόγια χάνεις πίεση και συνήθως αυτό το καταλαβαίνεις όταν για να φρενάρεις χρειάζεται "διπλοπεταλιά"

Α! και κάτι τελευταίο με τα φρένα γενικώς δεν παίζουμε! ;)



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #254 on: Σάββατο 25 Μάιος 2013, 22:22:40 μμ
Η ανάμειξη παλιών και νέων υγρών δεν είναι και ότι καλύτερο. Τα υγρά πέφτουν όταν φθείρονται τα τακάκια ή όταν έχεις διαρροή.
Η συμπεριφορά του πίσω φρένου εάν δεν δεν είναι θέμα εξαέρωσης τότε έχουν θέμα τα o-ring της τρόμπας. Με λίγα λόγια χάνεις πίεση και συνήθως αυτό το καταλαβαίνεις όταν για να φρενάρεις χρειάζεται "διπλοπεταλιά"

Α! και κάτι τελευταίο με τα φρένα γενικώς δεν παίζουμε! ;)

Φρένα έχω δουλέψει πολλές φορές, και νομίζω ότι μπορώ να ανταπεξέλθω. Έχω λύσει και ανακατασκευάσει δύο 4πίστονες και άλλες δύο διπίστονες δαγκάνες, μαζί και τις τρόμπες τους από το παλιό μου μηχανάκι, με 35.000+ χιλιόμετρα μετά την ημέρα εκείνη (ελάχιστη σημασία έχει ίσως). Αλλαγές στα τακάκια και εξαερώσεις κάνω σε όλα τα αυτοκίνητα της οικογένειας (εκτός από το καινούργιο με ABS) και ουδέποτε είχαμε κάποιο πρόβλημα (επίσης ανευ σημασίας, απλά το αναφέρω για να δείξω ότι δεν έχω και "μεσάνυχτα" στο αντικείμενο φρένα). Νομίζω ότι έχω τις βασικές γνώσεις για να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο ζήτημα. Φυσικά και δεν παίζουμε με τα φρένα, αλλά προφανώς δεν θα ασχολιόμουν εξ αρχής εάν γνώριζα ότι αυτό που πάω να κάνω δεν είναι ασφαλές για να βγεί μετά στο δρόμο. Άλλωστε πάντα πάω By the book, και ο κύριος Haynes, θεωρώ ότι είναι αναλυτικότατος, πόσο μάλλον εάν υπάρχει και μια εμπειρία.

Δεν θεωρώ εαυτόν παντογνώστη βέβαια. Ρώτησα για το που μπορεί να πήγαν τα υγρά, γιατί με τα "λίγα" που ανέφερα ότι έχω ασχοληθεί, δεν έχω δει υγρά να φεύγουν εκτός και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Έχω όμως ακούσει για τον "βρασμό" που μπορεί να συμβεί στα υγρά σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά δεν έτυχε ποτέ μου να συναντήσω κάτι τέτοιο και αναμενόμενο είναι να μη γνωρίζω τι γίνεται σε τέτοια περίπτωση.

Στο ΤΑ, διαρροή δεν υπάρχει, και θα το ψάξω και αύριο. Εξαέρωση ομως δεν έιχα κάνει και υγρά συμπλήρωσα (κακώς) για να γλυτώσω από αυτό το ζήτημα, μια μικρή λεπτομέρεια, είναι ότι βρήκα και έβαλα τα ίδια υγρά που θεωρητικά είχε η τρόμπα στο τελευταίο της σέρβις-αλλαγή υγρών, και αυτό γιατί το περισσευμα το είχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης στην κατοχή του*. Επίσης τα τακάκια είναι καινούργια (ακόμα δεν έχει φαγωθεί ούτε η λείανση που έχουν στις άκρες για να μην σφυρίζουν, άσχετα με το αν σφυρίζουν τελικά από τη μέρα που μπήκαν πάνω).

*Αν τα υγρά ήταν πολυκαιρισμένα, αυτό εξηγεί εν μέρη το ότι κάτι δεν πήγε καλά.

ΥΓ: Με πολλά πράγματα δεν θα έπρεπε να παίζουμε. Ακόμη και σε μια αλλαγή λαδιών μπορεί να γίνει κάτι και να θέσει σε κίνδυνο τον ιδιοκτήτη, τη μηχανή ή ακόμη και τρίτους. (Για φαντάσου να πεταχτούν λάδια στον πίσω τροχό, σαν να μην έχεις φρένα ένα πράγμα). Από σέρβις μπροστινών καλαμιών, από πειραματισμούς με το σύστημα τροφοδοσίας, από ηλεκτρικά, από πειραματισμούς με την αλυσίδα... Αυτό τι σημαίνει? Ότι πρέπει να πηγαίνουμε γραμμή σε ένα συνεργείο και να του λέμε φτιάξε, να ζητάει εκείνος τη μάνα του και τον πατέρα του (ενδεικτικά σου αναφέρω, αλλαγή λαδιών στα 55 ευρώ) και να του πούμε και ευχαριστώ? Φυσικά μιλάω εκ του ασφαλούς, γιατί κάποια πράγματα τα γνωρίζω, και πιάνουν τα χέρια μου, οπότε και μπορώ να επέμβω, αν και έχω αρκετά να μάθω ακόμη. Χωρίς παρεξήγηση, δεν είμαι υπέρ της τακτικής των μαστόρων (αισχροκέρδεια και κοροιδία σε πολλά επίπεδα) και όσο μπορώ δεν θα την ακολουθήσω....

Φυσικά και ΔΕΝ προτρέπω σε κάποιον που δεν ξέρει να πάει να κάνει του κεφαλιού του
, αναφέρθηκα στα παραπάνω για να ξεκαθαρίσω τη προσωπική μου άποψη και θέση.
« Last Edit: Σάββατο 25 Μάιος 2013, 22:33:14 μμ by Johnny_Nik »



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #255 on: Σάββατο 25 Μάιος 2013, 22:56:03 μμ
Φρένα έχω δουλέψει πολλές φορές, και νομίζω ότι μπορώ να ανταπεξέλθω. ..

Δεν θεωρώ εαυτόν παντογνώστη βέβαια. Ρώτησα για το που μπορεί να πήγαν τα υγρά, γιατί με τα "λίγα" που ανέφερα ότι έχω ασχοληθεί, δεν έχω δει υγρά να φεύγουν εκτός και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Τότε θα έπρεπε να ξέρεις ότι όταν δεν έχει διαρροή και αέρα στο κύκλωμα αλλά πρόβλημα στο κυλινδράκι της τρόμπας (ψωρίαση από πολυκαιρισμένα υγρά, φθαρμένα o-oring) τα υγρά δεν πάνε πουθενά! ούτε καν στα πιστόνια από τις δαγκάνες ή για να πάνε πρέπει να κάνεις διπλοπεταλιά



Τα παραπάνω δεν τα έγραψα για να ξεκινήσει καμία αντιπαράθεση ( δεν έχει και νόημα δηλαδή) I am too old for that. ;)
« Last Edit: Σάββατο 25 Μάιος 2013, 23:43:19 μμ by Aerios »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #256 on: Σάββατο 25 Μάιος 2013, 23:15:06 μμ
Τότε θα έπρεπε να ξέρεις ότι όταν δεν έχει διαρροή και αέρα στο κύκλωμα αλλά πρόβλημα στο κυλινδράκι της τρόμπας (ψωρίαση από πολυκαιρισμένα υγρά, φθαρμένα o-oring) τα υγρά δεν πάνε πουθενά! ούτε καν στα πιστόνια από τις δαγκάνες ή για να πάνε πρέπει να κάνει διπλοπεταλιά για να πάνε στη δαγκάνα


Ίσως ήρθε τότε η ώρα για έναν καθαρισμό και έλεγχο στην τρόμπα. Πάντως μετά το συμβάν δεν το ξαναέκανε, και όσο και αν προσπάθησα να αναπάράγω τις συνθήκες και το πρόβλημα, απλά δεν τα κατάφερα. Φρενάρει κανονικά με ένα πάτημα, αλλά μου αφήνει πλέον μια "σπογγώδη" αίσθηση, σημάδι του ότι υπάρχει αέρας στο κύκλωμα. Πριν "σκάσει" είχε την αίσθηση που θα έπρεπε να έχει κανονικά κατά το φρενάρισμα.

Τα παραπάνω δεν τα έγραψα για να ξεκινήσει καμία αντιπαράθεση ( δεν έχει και νόημα δηλαδή) I am too old for that. ;)

Προφανώς και εγώ δεν τα έγραψα για να ξεκινήσω μια αντιπαράθεση η οποία δεν υπήρξε εξ αρχής.  ;) Απλά προσπάθησα να ξεκαθαρίσω τους λόγους που προσωπικά ασχολούμαι ακόμη και με τα φρένα. Εδώ γράφτηκα για να βοηθηθώ και να μάθω πράγματα τα οποία δεν γνωρίζω και δεν έχω συναντήσει όσο καιρό ασχολούμαι με το άθλημα. Δεν ήρθα να πάρω, τη θέση κανενός, ούτε για να ανοίξω αντιπαραθέσεις χωρίς λόγο. Αν όσα έγραψα πιο πάνω φάνηκαν έτσι τότε μάλλον πρέπει να προσέχω λίγο τον τρόπο που γράφω ώστε να μην αφήνω περιθώρια για παρεξηγήσεις  :)



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #257 on: Σάββατο 25 Μάιος 2013, 23:19:43 μμ
Ξεκίνα με αλλαγή υγρών. Μισή ωρίτσα δουλειά είναι. Και τσάκω μια  :beer:



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #258 on: Σάββατο 25 Μάιος 2013, 23:33:47 μμ
Και ερχόμαστε στο σήμερα... Κατέβαινα την περιφερειακή Υμηττού προς, Ηλιούπολη, εκεί στη μεγάλη κατηφόρα που βγαίνει στην πλατεία. Πατούσα το πίσω φρένο, αλλά ένιωθα ότι η μηχανή δεν έκοβε όπως έπρεπε. Λίγο πριν το φανάρι στην κατηφόρα, έδωσα λίγο παραπάνω δύναμη στο φρένο και αυτό "νέκρωσε"  :o. Είχα ηδη όμως κόψει ταχύτητα αρκετά και ταυτόχρονα έπιανα και το μπροστινό οπότε δεν με αιφνιδίασε όσο αν συνέβαινε σε άλλη περίπτωση. Στρίβω σε ένα στενάκι και σταματάω. Πατάω μία δύο φορές το πετάλι και αυτό ξαναέσφιξε και άρχισε να φρενάρει κανονικά...!!!  :o :o :o

Πάω σπίτι και βγάζω το καπάκι για να δώ τα υγρά. Η στάθμη είχε μειωθεί πάρα πολύ στο ίδιο σημείο με όταν είχα αγοράσει τη μηχανή και επίσης τα υγρά είχαν αποκτήσει ένα καφετί μαυριδερό χρώμα σαν να τα είχα μέσα χρόνια...

πολυκαιρισμενα υγρα φρενων σημαινει μειωμενη(κατα πολυ)αποδοση.οχι τοσο στο ποσο καλα φρεναρουν αλλα για ποσα φρεναρισματα μπορουν να φρεναρουν.

πιθανολογω(γιατι μονο αυτο μπορουμε να κανουμε)
αερας στο κυκλωμα.
σε καθε περιπτωση επιβαλεται εξαερισμος και φυσικα νεα φρεσκα υγρα.το κοστος ειναι τοσο μικρο που για την σημαντικοτητα της εργασιας ισως θα επρεπε να γινεται και πιο τακτικα απο τα 2 χρονια που συνηθως γινονται οι αλλαγες στα υγρα.





Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #259 on: Κυριακή 26 Μάιος 2013, 09:15:22 πμ
Γιάννη, εμπρός γνήσια τακάκια/δίσκους, πίσω γνήσια δισκόπλακα και οργανικά της EBC.

Tα οργανικά είναι καλά για καθημερινή χρήση αλλά αν εχεις υπερβολικές απαιτήσεις , που απο οτι εχουμε συζητήσει δεν εχειςς, δεν κάνουν.

Εγώ πήρα 3 μπουκάλια υγρό DOT 4 .
Πεταλιές με το χερι στο πίσω μεχρι να αδειάσει όλο το κύκλωμα , μετα καινούργια υγρά και ενα ολοκληρο μπουκάλι να ξεπλυθεί καλά.
Μπροστά μια απο τα ίδια , αδειασα το κύκλωμα με την μανετα και μετα με μια σύριγγα μεγαλη τράβηξα τα υπόλοιπα παλιά υγρά απο τον εξαερωτήρα.
Μετά ενα μπουκάλι υγρά και τραβούσα με την σύριγγα απο τον εξαερωτήρα να κατεβει και στις δύο δαγκάνες , και τέλος ενα μπουκάλι για περισσότερο καθαρισμα και τελική εξαέρωση.


..... έριξα απλώς λίγα για να ανέβει η στάθμη και να μη μου ξεραίνεται το πλαστικό που βλέπεις τη στάθμη.

Αυτό δεν το καταλαβα, εγώ γέμισα μέχρι επάνω. Αφού δεν εχει μέγιστο , εχει μόνο LOWER δλδ την στάθμη που λογικά θα φτάσει οταν χρειαστείς ελεγχο η και αλλαγη τακακια.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #260 on: Κυριακή 26 Μάιος 2013, 10:14:27 πμ
εαν θυμαμαι καλα εχει και UPPER ενδειξη.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #261 on: Κυριακή 26 Μάιος 2013, 13:06:20 μμ
Ξεκίνα με αλλαγή υγρών. Μισή ωρίτσα δουλειά είναι. Και τσάκω μια  :beer:

Ξεκίνησα με το πίσω, το οποίο είναι και το "προβληματικό", αλλά και το πιο εύκολο. Έβαλα υγρά καινούργια από το κουτάκι τους σφραγισμένα, όπως έπρεπε, έκανα έναν καθαρισμό (πέταξα αρκετά υγρά) και προχώρησα στην εξαέρωση. Το φρένο έγινε κόκκαλο, όπως θα έπρεπε. Σε μια διαδρομή που έκανα το δοκίμασα και φρενάρει κανονικά, ενώ πλέον εάν το παρακάνω μπλοκάρει και ο τροχός πίσω, με ένα μόνο πάτημα. Το σφύριγμα βέβαια σφύριγμα και γι αυτό ευθύνονται τα μάπα τακάκια πίσω. Ώρα για μπύρα (πέρασε η ώρα του σέρβις). Η όλη διαδικασία δεν μου πήρε πάνω από ένα μισάωρο.

πολυκαιρισμενα υγρα φρενων σημαινει μειωμενη(κατα πολυ)αποδοση.οχι τοσο στο ποσο καλα φρεναρουν αλλα για ποσα φρεναρισματα μπορουν να φρεναρουν.

πιθανολογω(γιατι μονο αυτο μπορουμε να κανουμε)
αερας στο κυκλωμα.
σε καθε περιπτωση επιβαλεται εξαερισμος και φυσικα νεα φρεσκα υγρα.το κοστος ειναι τοσο μικρο που για την σημαντικοτητα της εργασιας ισως θα επρεπε να γινεται και πιο τακτικα απο τα 2 χρονια που συνηθως γινονται οι αλλαγες στα υγρα.

Εγώ στο παλιό μου έκανα κάθε ένα χρόνο μετά την επισκευή. Πριν την επισκευή ήμουν αναγκασμένος να βάζω χέρι κάθε τόσο για να διορθώνω διάφορα οπότε επαιρνε η μπάλα τα υγρά. Όλα δείχουν ότι στην ΤΑ έπαιξε αέρας στο κύκλωμα. Προς το παρόν την παρακολουθώ και βλέπουμε. Τέλος της ερχόμενης εβδομάδας θα ασχοληθώ και με το μπροστινό. Τα υγρά του ήταν εξίσου πολυκαιρισμένα με του πίσω και δεν θα ήθελα να έχουμε ανάλογα θεάματα...  :goofy:

Γιάννη, εμπρός γνήσια τακάκια/δίσκους, πίσω γνήσια δισκόπλακα και οργανικά της EBC.

Tα οργανικά είναι καλά για καθημερινή χρήση αλλά αν εχεις υπερβολικές απαιτήσεις , που απο οτι εχουμε συζητήσει δεν εχειςς, δεν κάνουν.

Εγώ πήρα 3 μπουκάλια υγρό DOT 4 .
Πεταλιές με το χερι στο πίσω μεχρι να αδειάσει όλο το κύκλωμα , μετα καινούργια υγρά και ενα ολοκληρο μπουκάλι να ξεπλυθεί καλά.
Μπροστά μια απο τα ίδια , αδειασα το κύκλωμα με την μανετα και μετα με μια σύριγγα μεγαλη τράβηξα τα υπόλοιπα παλιά υγρά απο τον εξαερωτήρα.
Μετά ενα μπουκάλι υγρά και τραβούσα με την σύριγγα απο τον εξαερωτήρα να κατεβει και στις δύο δαγκάνες , και τέλος ενα μπουκάλι για περισσότερο καθαρισμα και τελική εξαέρωση.


Αυτό δεν το καταλαβα, εγώ γέμισα μέχρι επάνω. Αφού δεν εχει μέγιστο , εχει μόνο LOWER δλδ την στάθμη που λογικά θα φτάσει οταν χρειαστείς ελεγχο η και αλλαγη τακακια.

Νομίζω ότι μέσα η τρόμπα έχει ένα σημάδι. Αυτό αντιστοιχεί στο μέγιστο, εάν κάνω λάθος και δνε έχει σημάδι εγώ γεμίζω μέχρι να καλυφθεί το "τζαμάκι". Γενικά δεν θέλει πάραγέμισμα γιατί μετά το βγάζει από τα πλάγια και γίνονται ζημιές. Η πίσω δισκόπλακα είναι γνήσια νομίζω, αλλά και να μην είναι είναι καινούργια στο μηχανάκι. Μπήκε λίγο καιρό πριν το αγοράσω εγώ και δεν θα ήθελα να μπώ σε έξοδα για καινούργια χωρίς λόγο. Ίσως περιοριστώ σε μια αλλαγή τακακίων το πολύ μέχρι το τέλος του μήνα.

εαν θυμαμαι καλα εχει και UPPER ενδειξη.

Upper έχει σίγουρα στο πίσω. Το μπροστά (τουλάχιστον το δικό μου) δεν έχει κάτι. Ίσως το σημαδάκι εσωτερικά που νομίζω ότι έχει να είναι το upper (??)



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #262 on: Κυριακή 26 Μάιος 2013, 13:30:39 μμ
στο μπροστα εχει ενα σημαδι που το βλεπεις με ανοιχτο το καπακι φυσικα.

εαν θυμαμαι καλα,το σημαδι αυτο πρεπει να ειναι ισα ισα να καλυπτει οπως λες το τζαμακι,ισως και λιγο παραπανω.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #263 on: Δευτέρα 27 Μάιος 2013, 10:15:46 πμ
Θυμάστε τον καθαρισμό της ντίζας του κοντέρ?

Ακόμη υπάρχει πρόβλημα. Το οποίο όμως παίζει σταδιακά. Δηλαδή:

Το πρωί ξεκινάω πχ από Αιγάλεω να κινηθώ προς Ζωγράφου. Η μηχανή κρύα όπως και όλα τα επιμέρους εξαρτήματα. Το κοντέρ δουλεύει κανονικά από 0 έως όσα χιλιόμετρα φτάσω. Στην πορεία (περίπου 2~3 χλμ) από την αφετηρία όταν η βελόνα φτάνει κοντά στη γραμμή που υπάρχει ανάμεσα στο μηδέν και στο 20 αρχίζει να τρέμει. Όσο προχωράω προς Ζωγράφου (και τα κομμάτια ζεσταίνοντα) παρουσιάζεται τρέμουλο στη βελόνα στη φάσμα 20~0 χαω. Αν συνεχίσω να κινούμαι σε μεγαλύτερη διαδρομή τότε το πρόβλημα σκαρφαλώνει έως τα 30χαω και από εκεί και κάτω το τρέμουλο δυναμώνει.

Η ντίζα καθαρίστηκε λοιπόν, και δεν έχει εμφανή σημάδια φθοράς, υπάρχει άραγε περίπτωση να παίζει κάτι εκεί ακόμα το οποίο δεν έλυσε το καθάρισμα? Επιπλέον το ότι το κάνει μετά από μεγάλη πορεία με προβληματίζει. Που μπορεί να οφείλεται κάτι τέτοιο? Ατέρμονας? Πλαστικό γραναζάκι (που είναι σχετικά φθηνό), ή ακόμα χειρότερα, κανένα κοντέρ?  >:(



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #264 on: Δευτέρα 27 Μάιος 2013, 12:55:41 μμ
Κάνε μια δοκιμή, βάλε ενα τρυπάνι στην ντίζα αφού την βγάλεις απο τον τροχό και δες αν εξακολουθεί να τρέμει.
Αν συνεχίζει την εβαψες ,κοινώς, εχεις θέμα με την φωλιά της στα όργανα, αν σταματήσει .... μην το τσουλάς και φέρτο απο εδώ, εχω και ενα εξωτερικό απο την παλιά δική μου μήπως εχει φαγωθεί.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #265 on: Δευτέρα 27 Μάιος 2013, 13:05:04 μμ
Κάνε μια δοκιμή, βάλε ενα τρυπάνι στην ντίζα αφού την βγάλεις απο τον τροχό και δες αν εξακολουθεί να τρέμει.
Αν συνεχίζει την εβαψες ,κοινώς, εχεις θέμα με την φωλιά της στα όργανα, αν σταματήσει .... μην το τσουλάς και φέρτο απο εδώ, εχω και ενα εξωτερικό απο την παλιά δική μου μήπως εχει φαγωθεί.

Δοκιμάζω και σου λέω. Είχα αναφέρει πιο πάνω ότι το σιδεράκι που βγαίνει από τον ατέρμονα έχει λάσκα και παίζει γενικώς. Είναι φυσιολογικό αυτό?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #266 on: Δευτέρα 27 Μάιος 2013, 13:16:12 μμ
Εξαρτάται πως την εννοείς αυτή την "λασκα"



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #267 on: Δευτέρα 27 Μάιος 2013, 13:22:37 μμ
Εξαρτάται πως την εννοείς αυτή την "λασκα"


Το κουνάς αριστερά δεξιά (όχι κυκλικά) και "παίζει" Τώρα αν έχει ένα περιθώριο ανοχής δεν το γνωρίζω. Εμένα μου φαίνεται πολύ πάντως...



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #268 on: Δευτέρα 27 Μάιος 2013, 23:35:03 μμ
Θυμάστε τον καθαρισμό της ντίζας του κοντέρ?

Ακόμη υπάρχει πρόβλημα. Το οποίο όμως παίζει σταδιακά. Δηλαδή:

Το πρωί ξεκινάω πχ από Αιγάλεω να κινηθώ προς Ζωγράφου. Η μηχανή κρύα όπως και όλα τα επιμέρους εξαρτήματα. Το κοντέρ δουλεύει κανονικά από 0 έως όσα χιλιόμετρα φτάσω. Στην πορεία (περίπου 2~3 χλμ) από την αφετηρία όταν η βελόνα φτάνει κοντά στη γραμμή που υπάρχει ανάμεσα στο μηδέν και στο 20 αρχίζει να τρέμει. Όσο προχωράω προς Ζωγράφου (και τα κομμάτια ζεσταίνοντα) παρουσιάζεται τρέμουλο στη βελόνα στη φάσμα 20~0 χαω. Αν συνεχίσω να κινούμαι σε μεγαλύτερη διαδρομή τότε το πρόβλημα σκαρφαλώνει έως τα 30χαω και από εκεί και κάτω το τρέμουλο δυναμώνει.

Η ντίζα καθαρίστηκε λοιπόν, και δεν έχει εμφανή σημάδια φθοράς, υπάρχει άραγε περίπτωση να παίζει κάτι εκεί ακόμα το οποίο δεν έλυσε το καθάρισμα? Επιπλέον το ότι το κάνει μετά από μεγάλη πορεία με προβληματίζει. Που μπορεί να οφείλεται κάτι τέτοιο? Ατέρμονας? Πλαστικό γραναζάκι (που είναι σχετικά φθηνό), ή ακόμα χειρότερα, κανένα κοντέρ?  >:(
Λοιπον και επειδη ειμαι παθων μην ασχολεισαι αλλο με την υπαρχουσα ντιζα Μπορει το συρμα να ειναι σε τελεια κατασταση αλλα το περιβλημα τα εχει φαει τα ψωμια του Καπου εσωτερικα εχει φθαρει και γι αυτο η βελονα κανει αυτα τα νουμερα Απλα αγοραζεις αλλη ντιζα και καθαρισες

Το τεστ με το τρυπανι ισως δεν δειξει την φθορα (αναλογα με τις στροφες του τρυπανιου και αν η ντιζα δεν περνα απο την σηνηθης διαδρομη της) αλλα και αν δεις τρεμουλο της βελονας, μην νομιζεις οτι φταιει το κοντερ Η πιθανοτητα αυτη ειναι απειροελαχιστη



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #269 on: Δευτέρα 27 Μάιος 2013, 23:41:04 μμ
Δοκιμάζω και σου λέω. Είχα αναφέρει πιο πάνω ότι το σιδεράκι που βγαίνει από τον ατέρμονα έχει λάσκα και παίζει γενικώς. Είναι φυσιολογικό αυτό?
Δεν εχει τζογο Τουλαχιστον οχι τετοιον που να τον αισθανεσαι εντονα
Και επισης δεν πρεπει να υπαρχει μεγαλυτερος απο περιπου ενα χιλιοστο τζογος στο πανω κατω Αν κατι τετοιο συμβαινει λιαν συντομως θα αποχαιρετησεις το πλαστικο γραναζακι αρχικα και καποια στιγμη και ολον τον ατερμονα



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #270 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 07:40:21 πμ
... μια μικρή λεπτομέρεια, είναι ότι βρήκα και έβαλα τα ίδια υγρά που θεωρητικά είχε η τρόμπα στο τελευταίο της σέρβις-αλλαγή υγρών, και αυτό γιατί το περισσευμα το είχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης στην κατοχή του*...

*Αν τα υγρά ήταν πολυκαιρισμένα, αυτό εξηγεί εν μέρη το ότι κάτι δεν πήγε καλά.

Τα υγρά φρένων έχουν τη φοβερή ...ικανότητα να απορροφούν την υγρασία. Τα παλιά υγρά φρένων που είχε κρατήσει ο τέως κάτοχος, απλά ...έμοιαζαν με υγρά φρένων, αλλά ήταν νερό! Με το που συμπλήρωσες λοιπόν μέσα στα ήδη βρόμικα (και μειωμένης ικανότητας) υγρά, απλά επιδείνωσες το πρόβλημα.

Ο κανόνας λέει ότι ΔΕΝ βάζουμε υγρά από ανοιχτό μπουκαλάκι... Το πρόβλημα το έλυσες, οπότε τα γράφω για την ιστορία...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #271 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 08:59:05 πμ
Ο κανόνας λέει ότι ΔΕΝ βάζουμε υγρά από ανοιχτό μπουκαλάκι...

O Κανόνας το λέει σίγουρα, αλλά όταν η τσέπη έχει άλλη άποψη, και σε συνδυασμό με την έλλειψη όρεξης για σωστή δουλειά, τα αποτελέσματα τα είδες πιο πάνω :2hysterical:

Δεν εχει τζογο Τουλαχιστον οχι τετοιον που να τον αισθανεσαι εντονα
Και επισης δεν πρεπει να υπαρχει μεγαλυτερος απο περιπου ενα χιλιοστο τζογος στο πανω κατω Αν κατι τετοιο συμβαινει λιαν συντομως θα αποχαιρετησεις το πλαστικο γραναζακι αρχικα και καποια στιγμη και ολον τον ατερμονα

Θα τραβήξω τη ντίζα να δώ ακριβώς για πόσο τζόγο μιλάμε. Είμαι σίγουρος ότι πετριμετρικά παίζει. Αλλά στο πάνω κάτω δεν το δοκίμασα είναι η αλήθεια... (Πάλι έξοδα γμτ..... ???)



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #272 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 10:34:34 πμ
O Κανόνας το λέει σίγουρα, αλλά όταν η τσέπη έχει άλλη άποψη, 4-5 ευρω εχει ρε συ το μπουκαλακι Σιγα τα λεφτα μπροστα στο ρισκο που περνεις! και σε συνδυασμό με την έλλειψη όρεξης για σωστή δουλειά, τα αποτελέσματα τα είδες πιο πάνω :2hysterical:

Θα τραβήξω τη ντίζα να δώ ακριβώς για πόσο τζόγο μιλάμε. Είμαι σίγουρος ότι πετριμετρικά παίζει. Αλλά στο πάνω κάτω δεν το δοκίμασα είναι η αλήθεια... (Πάλι έξοδα γμτ..... ???)Μην κανεις κανενα αλλο εξοδο πλην της ντιζας που δεν βλεπω να την γλυτωνεις Μεχρι να τα παιξει Αν και οποτε! Πριν πας για ντιζα ριξε μια ματια παντως και στο πλαστικο γραναζι



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #273 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 10:36:59 πμ
O Κανόνας το λέει σίγουρα, αλλά όταν η τσέπη έχει άλλη άποψη, και σε συνδυασμό με την έλλειψη όρεξης για σωστή δουλειά, τα αποτελέσματα τα είδες πιο πάνω :2hysterical:

Τώρα, να σου πω ότι έχεις άδικο για την τσέπη? Δεν έχεις... Αλλά προτιμώ να δώσω 5€ από το να ρισκάρω ένα ΜΗ φρενάρισμα όταν θα το χρειαστώ...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #274 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 13:00:26 μμ
Επιστρέφω με κακά δυστυχώς νέα.... Μακάρι να βγώ λάθος όταν το λυθεί και επισήμως αλλά φοβάμαι ότι ζητάει ατέρμονα (λεφτά).

Έβγαλα τη ντίζα και ξαναδοκίμασα το κενό, που έχει το σιδεράκι που βγαίνει από τον ατέρμονα. Παίζει αριστερά δεξιά ως προς τον άξονά του περί το 1 χιλιοστό. Ίσως και πολύ λιγότερο. Όμως....

Μέσα έξω πάει σχεδόν 0.5 cm. Μάλλον μας την έκανε έ??   :( :(
« Last Edit: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 13:07:17 μμ by Johnny_Nik »