Το ψυκτικό της ProHonda δεν είναι παραφλού. Είναι ψυκτικό. Κόστος 9 ευρώ το λίτρο, και αν δεν κάνω λάθος θέλει 2 και κάτι.
Το βρήκα στο e-moto.gr
(Τα Torco που έβαλες ηταν 20W-50 αν δεν κάνω λάθος, διάβασε εδώ
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,1641.700.html στο τέλος.)
Τον κινητήρα τον ενιωσα να δουλεύει καλύτερα οταν εβγαλα τα Amsoil 10-40 συνθετικό με τα Motul 5100 15W-50 σε ημισυνθετικό όμως, και είπα οτι εδώ είμαι , αλλά δυστυχώς για λίγο, μόλις στα 3000χλμ κουράστηκαν.
Ηξερα οτι ηθελα ενα λάδι 15W-50 καλύτερης ποιότητας απο το Motul αλλά σε λογική τιμή. Γι αυτό είπα να δοκιμάσω το IPONE 15,5 15w50
http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=99 που μου πρότειναν
Αλλά με μόλις 1 ευρώ διαφορά στο λίτρο βρήκα τα Amsoil 20W-50 σε 100% συνθετικό.
Οσο για το αν είναι παχύρευστο? Τι με νοιάζει? αφού δεν το δουλεύω στα 20W αλλά στα 50 , που είναι ίδια με τα 15W-50.
Οσο για το τι προτείνει η Honda? αυτό:
Δλδ με άλλα λόγια έβαλα και εγώ 20W-50,
Ο καλός ο μύλος τα αλέθει όλα, η Honda απο όσα εχω διαβάσει δεν προτείνει ιξώδες, απλά ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες στην περιοχή καθε χρήστη αυτός επιλέγει απο τον πίνακα.
Αρα τι να το κάνω το 10w40? θα πάω εγώ βόλτα με -10οC? μην τρελαθούμε κιόλας, εσύ μπορείς
Οπότε τι 15W-50 τι 20W-50 για μένα (για μένα ετσι? ) δεν παίζει ρόλο.
Λοιπόν εντυπώσεις μετα απο μια μεσημεριάτική βόλτα την προηγούμενη εβδομάδα μια ζεστή μέρα δικάβαλος, Ελευσίνα-Αλεποχώρι-Σχίνο-Πίσια-Περαχώρα-Λουτράκι και επιστροφή 50% παλιά Ε.Ο και 50% απο Νέα Ε.Ο.
Οσοι εχουν πάει ξέρουν απο τις στροφές στο πήγαινε.
α) Αλλαγές/κατεβάσματα 1η/2α σαν το Motul 15W-50 στις καλές του, τερμα τα κρρρρρ, τώρα σκετο κρ, δεν εχει μηδενιστεί ο θόρυβος, λάδι είναι δεν είναι γράσο, αλλά εχει μια αίσθηση στο πιό μαλακό.
β) Είχες γράψει οτι εβαλες ημισυνθετικό Torco 20W-50 και οτι σου ανέβασε τον θόρυβο απο την καμπάνα μέχρι να ζεσταθεί τι να πώ? εμένα τον μείωσε ελάχιστα και τον μαλάκωσε αρκετά ειτε είναι ζεστό είτε είναι κρύο το μοτερ ιδιος είναι.
β) Θερμοκρασίες , παραξενο αλλά σταθερά στον θερμοστάτη, πριν στην Ε.Ο. επεφτε πιο κάτω, ισως ομως να φταίει και η διαφορά της θερμοκρασίας που τις τελευταίες μέρες εχει ανέβει κατά πολύ.
γ) Μέγιστες θερμοκρασίες μια απο τα ίδια, βεντιλατερ δεν άναψε πουθενά ακομα και μέσα στο Λουτράκι που λόγω Πρωτομαγιάς γινόταν το σώσε.
δ) Βρισκω δυσκολότερα την νεκρά.
ε) Εξαφανίστηκε και ενας θόρυβος σαν κραδασμός στην σύμπλεξη ενα κάτι σαν πατινάρισμα που εμφανζόταν στις συχνές αλλαγές με θερμοκρασία στο βεντιλατερ μεσα σε κίνηση.
Συμπέρασμα, αν κρατήσουν τα Amsoil 20W-50 ,οπως κράτησαν και τα πρώτα 10W-40 συνθετικά που είχα βάλει, τοτε βρήκα το λάδι μου για την χρονική περίοδο που χρησιμοποιώ το μηχανάκι.