Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 282541

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #125 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 10:43:06 πμ
20W50 ημισυνθετικα δεν βρηκα στο tradewind.αν και το γραφει,στην φωτο εχει μονο 10-40.

νικο που τα βρισκεις?




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #126 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 12:25:42 μμ
Επιστροφή από Σαρακάκη. Παραγγελία και σε δύο εργάσιμες θα μου τα έχει (απο που τα φέρνει??)

Στην αρχή μου βγάζει τιμή 1,5 και 1,8 ευρώ για το κάθε ένα και μένω λίγο απορώντας γιατί τόσο διαφορά από το σάιτ. Τελικά έσπευσε να το διορθώσει, γιατί όντως είχε κάνει λάθος και το κόστος που έβγαλε ήταν το κόστος που τα παίρνει ο Σαρακάκης. Κανονικά έχουν περί τα 4 ευρώ το καθένα. Άρα υπολογἰζουμε έτσι το καπέλο που βάζει περίπου...

Μεθαύριο καλώς εχόντων των πραγμάτων θα τα έχω στα χέρια μου. Μου έκανε εντύπωση που έχει τόσο κόσμο υπάλληλους, οι οποίοι γυρίζουν σαν να μην έχουν τίποτα να κάνουν στους διαδρόμους. Επίσης μου έκανε "κλικ" και θα το παραθέσω ως παράπονο, που ενώ έχει τρείς υπάλληλους για εξυπηρέτηση στα ανταλλακτικά μοτό, οι δύο δεν ασχολούνταν με πελάτες και όλοι κάναμε ουρά στον τρίτο. Όμως όταν ερχόταν κάποιος "γνωστός" τσουπ χωνόταν σε έναν από τους άλλους δύο. Πάντως ήταν άψογος και δεν ασχολήθηκε με το γεγονός του ότι πήγα με κωδικούς ανταλλακτικού (πράγμα για το οποίο είχα τσακωθεί στη Yamaha παλιότερα, καθώς οι κοινοί θνητοί δεν πρέπει να έχουν τους κωδικούς των ανταλλακτικών).




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3458
Reply #127 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 16:07:26 μμ
Τέτοιο θέμα δεν έχει (κωδικοί). Μου δώσανε κωδικούς για κάτι που είχα ρωτήσει να μην το ψάχνουμε άλλη φορά. Στα τακάκια, εσωτερικά (απ' την πλευρά των εμβόλων) έχει ένα λαμαρινάκι στο μέγεθος του τακακιού που σκοπό έχει να βοηθάει την ψύξη για να μην μεταφέρεται πολλή θερμότητα στα έμβολα. Αυτό υπήρχε; Πολλοι "ωραίοι" το στέλνουν κανονικά.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #128 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 16:48:46 μμ
Τέτοιο θέμα δεν έχει (κωδικοί). Μου δώσανε κωδικούς για κάτι που είχα ρωτήσει να μην το ψάχνουμε άλλη φορά. Στα τακάκια, εσωτερικά (απ' την πλευρά των εμβόλων) έχει ένα λαμαρινάκι στο μέγεθος του τακακιού που σκοπό έχει να βοηθάει την ψύξη για να μην μεταφέρεται πολλή θερμότητα στα έμβολα. Αυτό υπήρχε; Πολλοι "ωραίοι" το στέλνουν κανονικά.

Δυστυχώς ούτε αυτό υπήρχε...  :-[ και από ότι είδα δεν βγαίνει και σαν ανταλλακτικό. Πάει μήπως σετ με τα μαμά τακάκια;



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3458
Reply #129 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 16:52:03 μμ
Δυστυχώς ούτε αυτό υπήρχε...  :-[ και από ότι είδα δεν βγαίνει και σαν ανταλλακτικό. Πάει μήπως σετ με τα μαμά τακάκια;
Δεν θυμάμαι. Θα μάθω και θα σου πω.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #130 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 17:16:28 μμ
Δεν θυμάμαι. Θα μάθω και θα σου πω.

Γοογλάρισα τον κωδικό και δείχνει τα μαμά τακάκια με το μέταλλο που αναφέρεις, οπότε λογικά θα έρχονται έτσι μαζί. Κάνω και μια λίστα με τα υπόλοιπα πράγματα που θέλω να πάρω σε επόμενη επίσκεψη στο Σαρακάκη.

Ερώτηση τώρα:

Τα Motul 5100 είναι 100% συνθετικά? (http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=968&category_id=19&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el). Λέω να βάλω 15W-50

ή προτιμήσω Torco, τα βλέπω και φθηνότερα, αλλά ποιά από τα δύο:

(Τ4) http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=139&category_id=37&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

(Τ4R) http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=137&category_id=37&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

Επίσης δεν βγαίνουν σε 15W-50 απ ότι βλέπω...



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #131 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 18:16:59 μμ
τα Τ4 ειναι ορυκτελαιο απλο και συνηθιζεται να βαζουμε το 20W50 σε απλο ορυκτελαιο.

τα Τ4R ειναι ημισυνθετικα.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #132 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 21:03:20 μμ
τα Τ4 ειναι ορυκτελαιο απλο και συνηθιζεται να βαζουμε το 20W50 σε απλο ορυκτελαιο.

τα Τ4R ειναι ημισυνθετικα.


Θενξ! Οπότε στο ημίσυνθετικό πάω για 10-40 και αν επιλέξω ορυκτέλαιο πάω για 20-50; (Με βλέπω στο τέλος για μοτούλ που ήταν δοκιμασμένα αλλά δεν τα συμπαθώ καθόλου)  :goofy:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #133 on: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 19:27:05 μμ
Απο εδώ  http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=37&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

Το TOR-T4  είναι ορυκτέλαιο (  petroleum blend lubricant )
Το TOR-T4R είναι ημισυνθετικό  ( synthetic and petroleum )
To TOR-T4SR είναι φούλ συνθετικό.  ( T-4SR is a 100% synthetic oil  )

Επειδή το φούλ συνθετικό δεν παίζει στην ΤΑ, δεν είναι και κανένα ss, αλλά δεν παίζει και για την τσέπη μου, θα βάλω αυτό  http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=138&category_id=37&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el    αφού δεν υπάρχει σε 15W-50.

Δυστυχώς ούτε αυτό υπήρχε...  :-[ και από ότι είδα δεν βγαίνει και σαν ανταλλακτικό. Πάει μήπως σετ με τα μαμά τακάκια;

Εχω ενα σετ τακάκια που τα άλλαξα νομίζοντας οτι είναι τελειωμένα αλλά είχαν ακόμα  80% πάστα και τα κράτησα.  Αν θες να κοιτάξω να δώ αν εχω κρατήσει τα μεταλα αυτά να στα δώσω, εκτός και αν πρόκειται να αλλάξεις τακάκια σύντομα.





Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #134 on: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 20:06:16 μμ
Απο εδώ  http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=37&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

Το TOR-T4  είναι ορυκτέλαιο (  petroleum blend lubricant )
Το TOR-T4R είναι ημισυνθετικό  ( synthetic and petroleum )
To TOR-T4SR είναι φούλ συνθετικό.  ( T-4SR is a 100% synthetic oil  )

Επειδή το φούλ συνθετικό δεν παίζει στην ΤΑ, δεν είναι και κανένα ss, αλλά δεν παίζει και για την τσέπη μου, θα βάλω αυτό  http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=138&category_id=37&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el    αφού δεν υπάρχει σε 15W-50.

Εχω ενα σετ τακάκια που τα άλλαξα νομίζοντας οτι είναι τελειωμένα αλλά είχαν ακόμα  80% πάστα και τα κράτησα.  Αν θες να κοιτάξω να δώ αν εχω κρατήσει τα μεταλα αυτά να στα δώσω, εκτός και αν πρόκειται να αλλάξεις τακάκια σύντομα.




Θένξ, έχω αλλάξει τακάκια αλλά εβαλα aftermarket, οπότε τα σιδεράκια δεν τα είχα. Αν δεν σου είναι κόπος ρίξε μια ματιά. :)

Λάδια θα πάω και εγώ για Torco από ότι φαίνεται, αλλά μετά το τέλος του μήνα για να κάνω και την τελευταία βόλτα από Σαρακάκη να πάρω φίλτρο και κάποια άλλα ψιλολόγια που χρειάζομαι. Ξέχασα, έβαλα και το λαμάκι σήμερα το απόγευμα. Δεν το δοκίμασα σε μεγάλη πορεία για να πώ αν έχει ή όντως διαφορά, όμως το πρώτο που παρατήρησα είναι ότι χάθηκε ένας ήχος που έκανε (μάλλον από τα τακάκια) όταν έπεφτα σε λακούβες. Τα τακάκια μου που τα είδα δεν έχουν πατήσει ακόμα τελείως (3 διαδρομές έχω κάνει πολύ κοντινές)
« Last Edit: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 20:17:57 μμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #135 on: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 20:40:48 μμ
Θένξ, έχω αλλάξει τακάκια αλλά εβαλα aftermarket, οπότε τα σιδεράκια δεν τα είχα. Αν δεν σου είναι κόπος ρίξε μια ματιά. :)

Οκ τα εχω, είναι δύο, ενα για καθε σετ τακάκια, και μπαίνει απο την μεριά που είναι τα έμβολα.
Στείλε πμ.

Οσο για τα λάδια, εχω την μηχανή τρία χρόνια και αλλάζω λάδια κάθε χρόνο, οπως εγραψα τα Amsoil είναι καλά αλλά ακριβά σε συνθετικά οσο και τα Torco , δεν δίνω 14 ευρώ το λίτρο, προτιμώ να τα φάω σουβλάκια. Οσο για τα Motul δεν εζησαν ούτε χρόνο.(δεδομένο οτι κανω περίπου 3000χλμ το χρόνο)



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #136 on: Τρίτη 12 Φεβρουάριος 2013, 22:17:15 μμ
Επειδή το φούλ συνθετικό δεν παίζει στην ΤΑ, δεν είναι και κανένα ss, αλλά δεν παίζει και για την τσέπη μου, θα βάλω αυτό  http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=138&category_id=37&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el    αφού δεν υπάρχει σε 15W-50.

παροτι στον τιτλο γραφει 20W50 το λαδι ειναι 10W40.
ανοιξε την φωτο να το δεις.
ενω στα αλλα δειχνει στην φωτο και τα δυο ιξωδη.
εκτος αν οντως υπαρχει 20W50 ημισυνθετικο(που δεν νομιζω) και απλα δεν εχει μπει η φωτο του.αν το μαθεις ενημερωσε σε παρακαλω.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #137 on: Τετάρτη 13 Φεβρουάριος 2013, 19:52:56 μμ
Χλωμό το βλέπω να είναι συνθετικό και να κοστίζει  9.5 ευρώ το λίτρο, θα δούμε ...



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #138 on: Παρασκευή 15 Φεβρουάριος 2013, 22:41:42 μμ
Σήμερα πήγα και στο Σαρακάκη για κάποια ακόμα ψιλολόγια. Νίκο, επειδή μιλήσαμε το πρωί το φιλτράκι αναθυμιάσεων το δίνει 1.35 και το καπάκι που είναι σπασμένο 0.51 λεπτά χωρίς ΦΠΑ και τα δύο!!! Λέω να τα πάρω και να τα αλλάξω βέβαια αργότερα. Γενικά οι τιμές είναι αρκετά πιο κάτω από εκείνα που έβγαζε στο site του Pissari. (Να σημειώσω ότι δεν έχω έκπτωση).

Φίλτρο λαδιού + Εργαλείο, Καπάκι αναθυμιάσεων + Φίλτρο, ροδέλα για την τάπα λαδιού και το χαμένο πλαστικό μέρος ανάμεσα στα φέρινγκ σύνολο 28 ευρώ. Βέβαια με λίγη καθυστέρηση γιατί το πλαστικό πρέπει να γίνει παραγγελία express, φυσικά με κόστος (1 ολόκληρο ευρώ). Νομίζω καλά είναι... Πού να είχα και έκπτωση!!!  :goofy: :goofy: Από Δευτέρα θα πάω να δώ και για τα λάδια.

ΥΓ: Έλεος!!! 5.5 ευρώ ΦΠΑ...  :-X :-X

ΥΓ2: Νίκο σε ευχαριστώ και από εδώ για τα λαμάκια που μου έφερες!!



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #139 on: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2013, 21:55:52 μμ
Σήμερα είπα να αλλάξω και τα λάδια μου, καθώς και να βάλω χέρι σε κάποια σημεία όπου είχα θέμα παλιότερα. Αφού είχα αγορασμένο και το φιλτράκι των αναθυμιάσεων είπα να το αλλάξω και αυτό μαζί με το καπάκι του και να κλείσω με το επερχόμενο λύσιμο της μοτό. Έτσι και έκανα, λύνοντας όμως βρήκα μια σωλήνα που έχει από το φιλτροκούτι και πάει προς ένα ματζαφλάρι πίσω από το βεντιλατέρ κομμένη (και κοκκαλωμένη). Από τη σωλήνα αυτή ακουγόταν ένας ήχος, όπως όταν είχα ξεσφιγμένο το ένα μπουζί. Βρήκα ευτυχώς και την άλλαξα σε ένα διπλανό μοτομάγαζο από άλλο honda που είχε διαλυμένο και παρατημένο για ανταλλακτικά.

Από τη στιγμή που την άλλαξα, επανήλθε η σταθερότητα στο ρελαντί και η βελόνα πια δεν παίζει. Παίρνει πιο εύκολα εμπρός και φυσικά κάνει λιγότερο θόρυβο. Δεν ξέρω πόσο καιρό λείπει το σωληνάκι ούτε τι κάνει και ελπίζω να μην έχει προκαλέσει κάποια ζημιά.

Στα του λαδιού... Είχα αγοράσει Torco T4R σε 20-50, και φυσικά άλλαξα και το φίλτρο λαδιού. Το καινούργιο φίλτρο, ήταν μικρότερο λίγα εκατοστά από αυτό που φορούσε ήδη η μηχανή, ήταν όμως αγορασμένο από την αντιπροσωπεία μέσω αριθμού πλαισίου, και δεν νομίζω να έγινε κάποιο λάθος. Διπλοτσέκαρα και τον κωδικό και είναι ο ίδιος που έχουμε στα μάνιουαλ που δίνει φίλτρο μαζί και το ποτηράκι για να ξεβιδώνει. Το παλιό φίλτρο ήταν γνήσιο χόντα και ένας θεός ξέρει από πότε. (Το αναφέρω γιατί έχω σταμπάρει πολλές παρατυπίες του εξουσιοδοτημένου που γίνονταν τα σέρβις).

Τα λάδια τα δούλεψα για κανα 15άρι χιλιόμετρα, και όπως σε όλες τις αλλαγές σε όλα τα οχήματα μου, το μηχανάκι ακούγεται να δουλεύει πιο στρωτά, το σασμάν δεν ακούγεται (όπως ακουγόταν με το παλιό) και ακόμα και αν δεν καταφέρω να βάλω την πρώτη ταχύτητα "τσεκουράτη" δεν μου κάνει αυτό το κρρρ που έκανε σε μεγάλο βαθμό, αλλά πλέον πιο περιορισμένα. Οι ταχύτητες μπαίνουν αρκετά πιο μαλακά από πριν. Περισσότερα θα μπορέσω να πώ όταν τα λάδια δουλέψουν αρκετά χιλιόμετρα. Πάντως οι πρώτες εντυπωσεις ήταν καλές.

ΥΓ: 2.6 λίτρα με αλλαγή φίλτρου?



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3357
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #140 on: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2013, 22:10:19 μμ
H σωλήνα που περιγράφεις πρέπει να είναι η αυτή που πηγαίνει στην Pair βαλβίδα. Αν αυτή ήταν στο κενό και έπαιρνε αέρα πρέπει να είχε πολλές αρρυθμίες στο δούλεμα. Κανονικά πρέπει να έχεις άλλη μηχανή τώρα



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #141 on: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2013, 22:15:01 μμ
H σωλήνα που περιγράφεις πρέπει να είναι η αυτή που πηγαίνει στην Pair βαλβίδα. Αν αυτή ήταν στο κενό και έπαιρνε αέρα πρέπει να είχε πολλές αρρυθμίες στο δούλεμα. Κανονικά πρέπει να έχεις άλλη μηχανή τώρα

Όντως, μιλάμε για τρελή διαφορά, ακόμα και στο δρόμο την είδα διαφορετική και ένιωθα ορισμένες φορές ότι είχε πάρα πολλούς κραδασμούς για 4Τ χόντα. Μάλλον ήταν από εκεί το πρόβλημά μου. Τι ακριβώς κάνει αυτή η βαλβίδα;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #142 on: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2013, 22:38:58 μμ
Τα Torco T4R σε 20-50 είναι ημισυνθετικά ετσι?

Επειδή βαριέμαι να γράφω και να μεταφράζω:






Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #143 on: Σάββατο 09 Μάρτιος 2013, 09:53:53 πμ
Τα Torco T4R σε 20-50 είναι ημισυνθετικά ετσι?

Ναι είναι ημισυνθετικά.

Επειδή βαριέμαι να γράφω και να μεταφράζω:


Με απλά λόγια ανακυκλώνει τις αναθυμιάσεις προσθέτοντας φρέσκο αέρα στο σύστημα. Αυτό που εγώ δεν έκανα ήταν να τσεκάρω για ζημιές τη βαλβίδα, αν και οι υπόλοιποι σωλήνες ήταν πολύ μαλακοί. Ίσως ο συγκεκριμένος να είχε πατηθεί σε κάποιο προηγούμενο λύσιμο και να κατέληξε έτσι. Τι να πώ. Το θέτω υπό παρακολούθηση μάλλον και βλέπουμε... Πάλι καλά που μπαίνει εύκολα χέρι στη βαλβίδα. Θα βγώ μια Α.Ο σήμερα να αλλάξω και την κάρτα για το μοτο pass να δώ τι λέει γενικότερα...  ;D

Οι εικόνες που στέλνεις κατά καιρούς είναι από άλλο μάνιουαλ? Δεν θυμάμαι να τις είδα στο Haynes το οποίο αναφέρει ροπή για την τάπα 30Nm... Στα λάδια ήταν ΟΚ πάντως...  8)
« Last Edit: Σάββατο 09 Μάρτιος 2013, 10:00:52 πμ by Johnny_Nik »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #144 on: Κυριακή 10 Μάρτιος 2013, 19:54:25 μμ
Μετά από 200 χιλιόμετρα σε λίγες μόλις μέρες:

Από τις αναθυμιάσεις που επισκεύασα δεν είδα κάτι το περίεργο. Όπως προανέφερα το μηχανάκι ηρέμησε. Επιπλέον όμως διορθώθηκε η κατανάλωση προς το πολύ καλύτερο και το ρελαντί παραμένει το ίδιο από την ώρα που κρατιέται μόνο του μέχρι τη θερμοκρασία βεντιλατέρ. Παλιότερα όσο ζεσταινόταν η μηχανή και ο καιρός αυτό ανέβαινε σταδιακά αρκετά ψηλά ἐως και 1500 στροφές. Το είχα ρυθμισμένο όταν δεν ανέβαινε άλλο πια στις 1200 και έτσι τώρα με τα νέα δεδομένα έχω πλέον 1000 και κάτι στροφές. Μια μικρορυθμισούλα και είμαστε εκεί που πρέπει, αύριο μόλις τη ζεστάνω σε θερμοκρασία βεντιλατέρ.

Από τα λάδια συνεχίζω να είμαι ευχαριστημένος, και δεν έχω κάτι περισσότερο να προσθέσω. Η πορεία εκτός πόλης ήταν πάρα πολύ ευχάριστη με όμορφες αλλαγές. Μένει μόνο να δώ τι λένε σε διάρκεια ζωής αλλά αυτό θα μπορώ να το ξέρω σχεδόν μέχρι την επόμενη αλλαγή.

Μετά τις παραπάνω επεμβάσεις, άρχισα πλέον να ακούω έναν άλλον ήχο τον οποίο δεν είχα ακούσει ξανά στη μηχανή όταν ήταν κρύα. Τώρα εάν καλυπτόταν από το σκασμένο σωληνάκι το οποίο εκ των πραγμάτων έκανε αρκετό θόρυβο δεν μπορώ να το γνωρίζω με σιγουριά. Ο θόρυβος ήταν το χαρακτιριστικό και ρυθμικό τακ τακ τακ που κάνουν όλες οι τρανσάλπ όταν είναι κρύες, μάλλον απο την καμπάνα. Δεν προσπάθησα να τον απομονώσω αλλά σίγουρα ακούγεται από τα δεξιά. Χάνεται τελείως μόλις ζεσταθούν τα λάδια, τα οποία θέλουν 2 με 3 λεπτά για να εξαφανίσουν το θόρυβο. Ίσως και λιγότερο σε πιο ζεστό καιρό.

Πριν την αλλαγή των λαδιών δεν τον είχα ακούσει ξανά, αλλά όπως είπα ίσως να τον κάλυπτε το σωληνάκι. Τα λάδια που φορούσε πρίν ήταν 10-40 Motul, τα οποία μιας και ήταν πιο ρευστά από τα 20-50, πρέπει να έπιαναν θερμοκρασία και να έκρυβαν το θόρυβο γρηγορότερα. (Ή μπορεί και να μην το έκαναν και να έκανε τον ίδιο θόρυβο χωρίς όμως να τον έχω παρατηρήσει). Πάντως από μια αναζήτηση στο φόρουμ είδα ότι πρόκειται για τον κλασσικό θόρυβο των ΤΑ και αφού σταματάει μόλις το μοτέρ είναι έτοιμο να ξεκινήσει τότε δεν θα το ψάξω περισσότερο.






Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #145 on: Τρίτη 02 Απρίλιος 2013, 12:39:40 μμ
Πίσω στα δικά μου, λοιπόν, για μερικές ακόμη παρατηρήσεις, οι οποίες μάλλουν χρήζουν επισκευής (?) .

Το παξιμάδι στην πάνω τιμονόπλακα δεν είναι στο κέντρο. Φαίνεται "στουμπηγμένο" προς τα πάνω. Γνωρίζω ότι το μηχανάκι έχει μια στατική πτώση εκ δεξιών. Δικαιολογείται όμως να είναι τόσο παράκεντρα η τιμονόπλακα; Μήπως παίζει κάτι άλλο που πρέπει να ψάξω? Το τιμόνι είναι ίσιο πάντως. Δεν φαίνεται να σκαλώνει κάτι κάπου. Φωτό:



Έχω διαρροή λαδιού, από δύο σημεία. Το ένα είναι η τάπα λαδιού, η οποία με ένα φρέσκο o-ring θα φτιάξει. (Φαίνεται στη φωτό). Το δεύτερο σημείο είναι από εκεί που βγαίνει το λεβιεδάκι του συμπλέκτη, από την καμπάνα. Αυτό επισκευάζεται, ή να το αφήσω έτσι? Δεν τρέχει πολύ, απλά η μηχανή έχει να καθαριστεί από τότε που την αγόρασα. Σε όλες τις ΤΑ που είδα στην περιοχή υπάρχει ανάλογη διαρροή από εκεί.








Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #146 on: Τρίτη 02 Απρίλιος 2013, 18:01:23 μμ
Το παξιμάδι του τιμονιού ετσι είναι και το δικό μου, μάλιστα επειδή δεν το θυμόμουν οταν άλλαξα λάδια στο μπροστινό νόμιζα οτι εκανα κάτι λάθος και το ξαναέβγαλα αλλά πάλι στην ίδια θέση εκατσε.

Για O-ring της τάπας  Σπ. Πάτση 59. Νούμερο 21.5 Χ 3.2

Για το λεβιεδάκι του συμπλέκτη εχει μια τσιμούχα εσωτερικά 12Χ18Χ5, Είναι το Νο10 εδώ:



αλλά  χρειάζεται να βγάλεις το καπάκι για να την αλλάξεις, μέσα εχει μια τρύπα που μπαίνει ενας πύρος κάθετα. Δοκίμασε να πλύνεις καλά το σημείο της επαφής της τσιμούχας με τον άξονα αφού η βρώμα  που εισχωρεί ανάμεσα ευθύνεται για την διαρροή, και μετά λίπανέ το με γράσο σιλικόνης, η σπρέυ σιλικόνης ισως μαλακώσει και στρώσει.

Για θορύβους μην πολυδίνεις σημασία, μηχανάκι είναι, δεν εχει καπώ. :2hysterical:
Οσο για την καμπάνα που λές οτι ακούς, οταν τραβήξεις συμπλέκτη σταματάει? Μήπως είναι ο τεντώτήρας της καδένας?
Και αν ακούς τον θόρυβο στις χαμηλές στροφές, μια συμβουλή, τραβα τσοκ η γκάζωσε, κάτι δεν λιπαίνεται.
« Last Edit: Τρίτη 02 Απρίλιος 2013, 18:14:56 μμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #147 on: Τρίτη 02 Απρίλιος 2013, 20:58:31 μμ
Το παξιμάδι του τιμονιού ετσι είναι και το δικό μου, μάλιστα επειδή δεν το θυμόμουν οταν άλλαξα λάδια στο μπροστινό νόμιζα οτι εκανα κάτι λάθος και το ξαναέβγαλα αλλά πάλι στην ίδια θέση εκατσε.

Για O-ring της τάπας  Σπ. Πάτση 59. Νούμερο 21.5 Χ 3.2

Για το λεβιεδάκι του συμπλέκτη εχει μια τσιμούχα εσωτερικά 12Χ18Χ5, Είναι το Νο10 εδώ:



αλλά  χρειάζεται να βγάλεις το καπάκι για να την αλλάξεις, μέσα εχει μια τρύπα που μπαίνει ενας πύρος κάθετα. Δοκίμασε να πλύνεις καλά το σημείο της επαφής της τσιμούχας με τον άξονα αφού η βρώμα  που εισχωρεί ανάμεσα ευθύνεται για την διαρροή, και μετά λίπανέ το με γράσο σιλικόνης, η σπρέυ σιλικόνης ισως μαλακώσει και στρώσει.

Για θορύβους μην πολυδίνεις σημασία, μηχανάκι είναι, δεν εχει καπώ. :2hysterical:
Οσο για την καμπάνα που λές οτι ακούς, οταν τραβήξεις συμπλέκτη σταματάει? Μήπως είναι ο τεντώτήρας της καδένας?
Και αν ακούς τον θόρυβο στις χαμηλές στροφές, μια συμβουλή, τραβα τσοκ η γκάζωσε, κάτι δεν λιπαίνεται.

To λεβιεδάκι μένει ώς έχει λοιπόν. Ο θόρυβος ΝΟΜΙΖΩ μειώνεται όταν τραβάω το συμπλέκτη, αλλά σταματάει σίγουρα όταν ζεσταθεί το λάδι. Παρουσιάζεται όταν είναι κρύο και παίζει οριακά στις 1000 στροφές. Αλλά αφού σταματάει δεν ανυσηχώ. Τεντωτήρας δεν φαίνεται να είναι. Ο πρώτος μηχανικός που το πήγα, δεν άκουσε κάτι, όπως και άλλοι δύο που επισκεύθηκα περαστικός. Αυτό που μου είπαν και οι τρείς με σιγουριά είναι ότι το μηχανάκι "μπερδεύει", άρα έχω σίγουρα κάνει μαλακία στον συγχρονισμό (που είχα κάποτε επιχειρήσει)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #148 on: Τετάρτη 03 Απρίλιος 2013, 09:14:01 πμ
To λεβιεδάκι μένει ώς έχει λοιπόν.

Ναι.

Ο θόρυβος ΝΟΜΙΖΩ μειώνεται όταν τραβάω το συμπλέκτη, αλλά σταματάει σίγουρα όταν ζεσταθεί το λάδι. Παρουσιάζεται όταν είναι κρύο και παίζει οριακά στις 1000 στροφές. Αλλά αφού σταματάει δεν ανυσηχώ.

Μην το αφήνεις στις 1000στρ/λ ρελαντί. Και εμένα το κάνει αλλά πρέπει να το προσέξεις, και εχω 15W-50 λάδι. Και δεν νομίζεις , πράγματι μειώνεται οταν συμπλεκτάρεις αφού ανοίγουν οι δίσκοι και περνάει αναμεσα το λάδι.

Τεντωτήρας δεν φαίνεται να είναι. Ο πρώτος μηχανικός που το πήγα, δεν άκουσε κάτι, όπως και άλλοι δύο που επισκεύθηκα περαστικός.

ΟΚ.

Αυτό που μου είπαν και οι τρείς με σιγουριά είναι ότι το μηχανάκι "μπερδεύει", άρα έχω σίγουρα κάνει μαλακία στον συγχρονισμό (που είχα κάποτε επιχειρήσει)

Δλδ? τι εννοείς μπερδεύει, για περιέγραψέ το.
 Και τι ακριβώς εκανες οταν λές << είχα κάποτε επιχειρήσει>>



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #149 on: Τετάρτη 03 Απρίλιος 2013, 12:48:31 μμ

Μην το αφήνεις στις 1000στρ/λ ρελαντί. Και εμένα το κάνει αλλά πρέπει να το προσέξεις, και εχω 15W-50 λάδι. Και δεν νομίζεις , πράγματι μειώνεται οταν συμπλεκτάρεις αφού ανοίγουν οι δίσκοι και περνάει αναμεσα το λάδι.

Εγώ την πήρα με 10W40. Όταν έβαλα τα 20-50 παρατήρησα το θόρυβο. Πρίν δεν τον έκανε, η τουλάχιστον όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό όταν ήταν κρύο.



Δλδ? τι εννοείς μπερδεύει, για περιέγραψέ το.
 Και τι ακριβώς εκανες οταν λές << είχα κάποτε επιχειρήσει>>

Εννοώ ότι δεν έχει ομαλή λειτουργία ο κινητήρας, Νιώθω κραδασμούς (που λογικά δεν θα έπρεπε) . Η βελόνα παίζει πολύ και στις χαμηλές στροφές που έχει το πρωί φαίνεται σαν να κάνει αρυθμίες στη λειτουργία. Δεν μπορώ δυστυχώς να το περιγράψω καλύτερα. Παρόμοια συμπεριφορά είχα στο αυτοκίνητο προτού καθαριστούν τα μπεκ. (ίσως και εδώ να χρειάζομαι ένα καθάρισμα;; )

Ειχα δοκιμάσει να συγχρονίσω με ένα αλφαδολάστιχο. Μέσα στο αλφαδολάστιχο είχα ρίξει λάδι μίξης από 2Τ κινητήρα, το οποίο όμως στην επιφάνεια έκανε πολλούς κυματισμούς με αποτέλεσμα να ρυθμίσω ότι να ναι. (Αν προτιμάς να ανακατέψω τη ρύθμιση τελείως). Σε κάποια φάση το έφερα σε ένα σημείο. Ούτε καλύτερα ήταν, αλλά ούτε και χειρότερα. Έκτοτε το δουλεύω έτσι.

Κάτι άσχετο. Αν πατάω το πίσω φρένο σε ανηφόρα (δηλαδή ασκούνται δυνάμεις προς τα πίσω), μετά όταν πιάσω ευθεία και το ξαναπατήσω, κάνει ένα γκαπ, σαν να είχε σκαλώσει κάπου. Προσπάθησα και το πετυχαίνω και σε ευθεία. Μήπως πρέπει να κοιτάξω κάτι, ή είναι λόγω του ότι η δαγκάνα έχει ένα κενό μπρος πίσω;
« Last Edit: Τετάρτη 03 Απρίλιος 2013, 12:50:53 μμ by Johnny_Nik »