Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 282427

Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #100 on: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 03:00:10 πμ
Κανενα πρόβλημα, ενταξει τα βλέπω.
Στις ποσες στροφές εξω εχεις ρυθμίσει τις Pilot Screws?
Οι δικές μου είναι 3 1/2 και οι δύο.
Και αυτό είναι το πισω αριστερό μετα απο 3.700χλμ που τα άλλαξα.



H ρύθμιση δεν έχει πειραχτεί από κανέναν. Μάλλον είναι η μαμά χόντα ή όποια ρύθμιση "έκατσε" προτού πέσει στα χέρια μου. Για την ακρίβεια δεν ξέρω καν στο πόσο μπορεί να είναι αυτή τη στιγμή.

@ Johnny_Nik

Το μείγμα σου δεν είναι φτωχό μια χαρά το βλέπω και από την όψη (σαν καφετζού θα ακουστώ τώρα  ;D)
Το μηχανάκι κυκλοφορεί αρκετά σε πόλη? Από μπαμ στη εξάτμιση πώς πας?


Όλα τα χιλιόμετρα σε πόλη (προς το παρόν τουλάχιστον) και με οδήγηση "αυτοκινητάδικη" ώσπου να νιώσω ότι μπορώ να το χειριστώ με περισσότερη ασφάλεια. Σκασἰματα κάνει μόνο αν αφήσω το γκάζι απότομα από άνοιγμα (πχ μετά από προσπέραση). Γενικά σκάει αν γκαζώνω και αφήνω το γκριπ να γυρίσει απότομα μόνο του πίσω. Σε πορεία κανονική με το γκάζι σταθερό δεν κάνει κανένα σκάσιμο. Επίσης, αν αφήσω το γκρίπ για να ρολάρει ο κινητήρας μόνος του (πχ σε κατηφόρα) κάνει και πάλι σκασίματα (μαλλον λογικό ??).

Τέλος, παρατηρώ περίεργη συμπεριφορά στο ρελαντί. Όταν είναι σε "φυσιολογικές" θερμοκρασίες, δηλαδή κάτω από τη μέση και αφού έχει ζεσταθεί είναι στις 1200 που λέει το μάνιουαλ. Αν όμως η θερμοκρασία πλησιάσει τη μέση ή φτάσει στο σημείο να ανάψει βεντιλατέρ (μου έχει ανάψει αρκετές φορές λόγο του τρόπου οδήγησης) τότε φτάνει αρκετά πιο πάνω ~1400. (Εδώ παίζει τίποτα με το μείγμα πάλι?)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #101 on: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 09:52:16 πμ
@Stoneman

Με τι ταχύτητα τα έκανες τα 3700 χιλιόμετρα (70 - 90)?
Λίγο φτωχό μου φαίνεται.

Θανάση σε αυτά τα μπουζί η ρύθμιση ηταν στις 3 στροφές εξω, οπως δλδ τις είχε ρυθμίσει ο καρπυρατεράς που το είχα παέι.
Τώρα είναι στις 3.5 και οι δύο. Και μετα απο 3500 περίπου χλμ είναι ετσι το πίσω αριστερά:



Τελικά τι είναι;

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

...Μάλλον είναι η μαμά χόντα ή όποια ρύθμιση "έκατσε" προτού πέσει στα χέρια μου.

Μάλλον ...

Για την ακρίβεια δεν ξέρω καν στο πόσο μπορεί να είναι αυτή τη στιγμή.

Για ρίξε μια ματιά, σημειώνοντας ποσο είναι τώρα με ακρίβεια. Ισως χρειαστει να την επαναφερεις.

Όλα τα χιλιόμετρα σε πόλη (προς το παρόν τουλάχιστον) και με οδήγηση "αυτοκινητάδικη" ώσπου να νιώσω ότι μπορώ να το χειριστώ με περισσότερη ασφάλεια. Σκασἰματα κάνει μόνο αν αφήσω το γκάζι απότομα από άνοιγμα (πχ μετά από προσπέραση). Γενικά σκάει αν γκαζώνω και αφήνω το γκριπ να γυρίσει απότομα μόνο του πίσω. Σε πορεία κανονική με το γκάζι σταθερό δεν κάνει κανένα σκάσιμο. Επίσης, αν αφήσω το γκρίπ για να ρολάρει ο κινητήρας μόνος του (πχ σε κατηφόρα) κάνει και πάλι σκασίματα (μαλλον λογικό ??).

Ιδια χρήση του κανω και εγώ, σκάει ελαφρα δλδ πρέπει να ''στησεις'' αυτί για να το παρατηρήσεις.

Τέλος, παρατηρώ περίεργη συμπεριφορά στο ρελαντί. Όταν είναι σε "φυσιολογικές" θερμοκρασίες, δηλαδή κάτω από τη μέση και αφού έχει ζεσταθεί είναι στις 1200 που λέει το μάνιουαλ. Αν όμως η θερμοκρασία πλησιάσει τη μέση ή φτάσει στο σημείο να ανάψει βεντιλατέρ (μου έχει ανάψει αρκετές φορές λόγο του τρόπου οδήγησης) τότε φτάνει αρκετά πιο πάνω ~1400. (Εδώ παίζει τίποτα με το μείγμα πάλι?)

Μια διαφορά υπάρχει στο ρελαντί απο κρύο σε ζεστό, αλλά οχι και 200 στρ/λ, οση και να είναι δεν αχολούμαι πιά, έχω ρυθμίσει το ρελαντί μια φορά σε θερμοκρασία  βεντιλατερ στις 1250-300και δεν την πειράζω.
Επειτα αν ανέβει αρκετά το ρελαντί χτυπάει το κιβώτιο στην πρώτη.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #102 on: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 11:58:40 πμ

Για ρίξε μια ματιά, σημειώνοντας ποσο είναι τώρα με ακρίβεια. Ισως χρειαστει να την επαναφερεις.

First thing tommorow morning. Σήμερα αν και έχει καλό καιρό δεν έχω κέφι για εργασίες.

Ιδια χρήση του κανω και εγώ, σκάει ελαφρα δλδ πρέπει να ''στησεις'' αυτί για να το παρατηρήσεις.

Αυτό που λές μπορεί να είναι και εμένα. Ελαφρά. Αλλά εγώ έχω μόνιμα στημένο αυτί για να τσακώσω κάποιον περίεργο ήχο. Σε μηχανάκι μετάχειρο που ποτέ δεν είχα ακούσει πως κάνει, όλα μου φαίνονται περίεργα  :2hysterical:

Μια διαφορά υπάρχει στο ρελαντί απο κρύο σε ζεστό, αλλά οχι και 200 στρ/λ, οση και να είναι δεν αχολούμαι πιά, έχω ρυθμίσει το ρελαντί μια φορά σε θερμοκρασία  βεντιλατερ στις 1250-300και δεν την πειράζω.
Επειτα αν ανέβει αρκετά το ρελαντί χτυπάει το κιβώτιο στην πρώτη.

Ωπ! Με τσάκωσες. Το είχα ρυθμίσει με τον κινητήρα ελαφρά ζεσταμένο. Αναμενόμενο όταν φτάνει στο βεντιλατέρ να ανεβαίνει. Δεν το έχω υπολογίσει με ακρίβεια αν φτάνει στις 1400 ή αν όντως το έχω "ρυθμίσει" στις 1200, σου μιλάω με νούμερα όπως τα βλέπω χονδρικά.. Πάντως το έκανα σε χαμηλότερη θερμοκρασία και ίσως αυτό εξηγεί το αποτέλεσμα. Υποψιάζομαι και κάποιο λαθάκι στο συγχρονισμό. Πρέπει να αγοράσω δικό μου carbtune...  8)
« Last Edit: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 12:11:43 μμ by Johnny_Nik »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #103 on: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 14:19:23 μμ
Υποψιάζομαι και κάποιο λαθάκι στο συγχρονισμό. Πρέπει να αγοράσω δικό μου carbtune...  8)

δεν ειναι απολυτο αυτο.
βεβαιωσου πρωτα οτι οι λαιμοι των εισαγωγων του καρμπυρατερ ειναι καλοι.
αν εχουν μικρα σκισηματα μπορει να τραβαει αερα απο εκει και να μην μπορει να γινει σωστη ρυθμιση.
στο δικο μου το εχω αυτο το προβλημα και νομιζω οτι ειναι και η αιτια για τις αρυθμιες στο ρελαντι.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #104 on: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 14:24:42 μμ
δεν ειναι απολυτο αυτο.
βεβαιωσου πρωτα οτι οι λαιμοι των εισαγωγων του καρμπυρατερ ειναι καλοι.
αν εχουν μικρα σκισηματα μπορει να τραβαει αερα απο εκει και να μην μπορει να γινει σωστη ρυθμιση.
στο δικο μου το εχω αυτο το προβλημα και νομιζω οτι ειναι και η αιτια για τις αρυθμιες στο ρελαντι.


Toυς είχα τσεκάρει όταν έκανα την πρώτη απόπειρα λυσίματος της μηχανής. Πέρα από αρκετή σκόνη δεν παρουσίαζαν άλλα σημάδια φθοράς. Ήταν βέβαια σχετικά "ξεροί" αλλά φαντάζομαι είναι αναμενόμενο μετά από τόσα χρόνια καθημερινής έκθεσης στα καιρικά φαινόμενα. Σκασίματα δεν είδα και προσπάθησα στο συγκεκριμένο να είμαι σχολαστικός. Τον συγχρονισμό τον έκανα με αλφαδολάστιχο περασμένο σε ένα ξύλο (το μανόμετρο του φτωχού). Το μόνο σίγουρο είναι ότι μιλάμε για πολύ λιγότερη ακρίβεια από ένα carbtune...



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #105 on: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 18:47:09 μμ
Πρέπει να αγοράσω δικό μου carbtune...  8)

Αυτό τι τόθελες? Ακου να αγορασεις ... σε πιάνω αδιάβαστο.

http://www.youtube.com/watch?v=2PiQBr20kM8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=_jS32or8c0U

αλλά εγώ εφτιαξα αυτό

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=H5Qu02pNRYI#!

με τις δύο μπουκαλες (δύο γυάλινα δοχεία του κιλού απο μέλι ) επάνω που λειτουργούν σαν αποσβεστήρας .

και ορίστε,  δεξιά



αριστερά



τροφοδοσία   :2hysterical:



κατσαβιδούμπα στην θεση της ...



και η ένδειξη



σωλήνα απο αλφαδολάστιχο 4mm, ενα κομμάτι μελαμίνα 150εκ, και λιγη σιλικόνη.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #106 on: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 19:24:17 μμ
Το ίδιο έκανα και εγώ, αλλά είχα μέσα ρίξει λάδι (ψιλό), το οποίο δεν λειτουργούσε σωστά, δηλαδή αν τράβαγε απότομα το ένα carb, απλωνόταν στο σωλήνα και δημιουργούσε διαφορά στα ύψη ώσπου να έρθει στα ίσια του. Τελικά ρύθμισα στο περίπου...

Απορία : Φίλτρο βενζίνης βλέπω, υποθέτω ότι το είχες για να φιλτράρεις το περιεχόμενο του "ορού" τροφοδοσίας; Η το έχεις μόνιμα επάνω;

ΥΓ: Το γραναζάκι βλέπω αφτερμάρκετ ή είναι ιδέα μου?  :goofy: :goofy:
« Last Edit: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 20:36:41 μμ by Johnny_Nik »



Offline transalpakias86

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 201
  • Όποιος την νύχτα περπατεί μπύρες και ποτά θα πιεί!
Reply #107 on: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 20:17:34 μμ
H ασφάλεια μου ήταν όπως η τρίτη στην εικόνα (με φαγωμένα δόντια αλλά είχα υλικό περί το 0.05mm ακόμα). ΕΠίσης ήταν φαγωμένη και από τις δύο πλευρές ενώ σημάδια από βίδες είχε προφανώς και από τις δύο λόγω του ότι είχε τοποθετηθεί και αναποδα αντί να αλλαχτεί. Δυστυχώς το aftermarket γρανάζι όπως διαπίστωσα επέτρεπε την ανάποδη τοποθέτηση.

Μέσα έξω έχω τζόγο, όσο επιτρέπει η ασφάλεια. Περιστρέφοντας με το χέρι το γρανάζι στον άξονα δεν έχω όμως καθόλου. Ο άξονας είναι επίσης σε άριστη κατάσταση χωρίς σημάδια, με αρκετή όμως σκουριά επάνω του. Ίσως τα σημάδια που λέω να είναι από την επαφή που είχε η ασφάλεια με τον άξονα καθαρίζοντας την σκουριά που έχει στο σημείο. Δεν φαίνεται δηλαδή με το μάτι κάτι υπερβολικό. Ελπίζω να μην έχω πρόβλημα στην πορεία, με λίγη προσπάθεια και από εμένα όσον αφορά τη φροντίδα της. Αν φτάσω στο σημείο των 700 ευρώ αυτό που εύχομαι περισσότερο είναι αν τα έχω να βρώ κάποιον που να ξέρει και να ασχοληθεί πάνω απ όλα με όρεξη. Παραθέτω φωτό από την περιοχή πριν αλλαχτούν τα αλυσιδογράναζα.

Γρανάζι, πολύ σκουριά επάνω του αλλά και στα υπόλοιπα μέρη.





Άξονας, σκουριά επίσης. Στη φωτό δεν φαίνεται καλά αλλά δεν έχει φαγώματα, και δεν παρουσιάζει κενό το γρανάζι, έστω και με πολλά χιλιόμετρα πάνω του.



και φυσικά η ασφάλεια (απορώ πόσο καιρό, πόσα γρανάζια και πόσα χιλιόμετρα έχει στην πλάτη της, και από τις δύο μεριές παρουσιάζε αυτή την εικόνα...)




Η ασφαλεια παει μαζι με το γραναζι η την αγοραζεις ξεχωριστα?
Μπορει να μου δωσει καποιος καποιον κωδικο για την ασφαλεια?
« Last Edit: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 20:20:41 μμ by transalpakias86 »




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #108 on: Σάββατο 02 Φεβρουάριος 2013, 20:37:14 μμ
Η ασφαλεια παει μαζι με το γραναζι η την αγοραζεις ξεχωριστα?
Μπορει να μου δωσει καποιος καποιον κωδικο για την ασφαλεια?



ΠΟυλιέται ξεχωριστά και θα τη βρείς από 6-8 ευρώ. Δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω με τον κωδικό μιας και δεν έχω πρόχειρο το σακουλάκι. Είχα ζητήσει όμως απλά μια ασφάλεια γραναζιού για ΤΑ 650. (Ούτε εγώ είχα κωδικό)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #109 on: Κυριακή 03 Φεβρουάριος 2013, 10:15:54 πμ
Το ίδιο έκανα και εγώ, αλλά είχα μέσα ρίξει λάδι (ψιλό), το οποίο δεν λειτουργούσε σωστά, δηλαδή αν τράβαγε απότομα το ένα carb, απλωνόταν στο σωλήνα και δημιουργούσε διαφορά στα ύψη ώσπου να έρθει στα ίσια του. Τελικά ρύθμισα στο περίπου...

Απορία : Φίλτρο βενζίνης βλέπω, υποθέτω ότι το είχες για να φιλτράρεις το περιεχόμενο του "ορού" τροφοδοσίας; Η το έχεις μόνιμα επάνω;

ΥΓ: Το γραναζάκι βλέπω αφτερμάρκετ ή είναι ιδέα μου?  :goofy: :goofy:


Στο πρώτο που εφτιαξα είχα χρησιμοποιήσει βαλβολίνη, για να κινειται αργά, επειδή στο αρχικό εβαλα λαδι 15αρι και λογω διαφορας στην υποπίεση δεν προλαβα και το ρουφηξε ολο ο πίσω κυλινδρος και ντουμανιασα :2hysterical: :2hysterical:

Οταν λες άπλωμα εννοείς οτι η επιφάνεια του υγρού πάλεται με την υποπίεση?
Τώρα με τους αποσβεστήρες εχω βαλει ψυκτικό υγρό μπλέ και δεν εχω το πρόβλημα του ''απλώματος'' , η σταθμη είναι σταθερή και η ρύθμιση παιχνίδι.

Ναι η ΤΑ δεν χρειάζεται φίλτρο, και μετα απο 10 χρόνια καθαρισα και το εσωτερικό του τεπόζιτου και ηταν τζάμπα κόπος.

Το γραναζι ΗΤΑΝ aftermarket , τώρα οχι.

Η ασφαλεια παει μαζι με το γραναζι η την αγοραζεις ξεχωριστα?
Μπορει να μου δωσει καποιος καποιον κωδικο για την ασφαλεια?

Αν και τον εχεις .... αλλά εχε χαρη που είσαι καλό παιδί
23811MN8000    και 7.66€   εδώ:  http://www.motopissaris.gr/search.php   και με 4 ακομα ευρά σπιτι σου.

Επειδή εχω χάσει επεισόδια , αυτό το πράμα  σε ποιανού μηχανακι ηταν?  :smackbottom: :eusa_doh: :pope:




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #110 on: Κυριακή 03 Φεβρουάριος 2013, 10:24:11 πμ
Στο πρώτο που εφτιαξα είχα χρησιμοποιήσει βαλβολίνη, για να κινειται αργά, επειδή στο αρχικό εβαλα λαδι 15αρι και λογω διαφορας στην υποπίεση δεν προλαβα και το ρουφηξε ολο ο πίσω κυλινδρος και ντουμανιασα :2hysterical: :2hysterical:

Επειδή εχω χάσει επεισόδια , αυτό το πράμα  σε ποιανού μηχανακι ηταν?  :smackbottom: :eusa_doh: :pope:



Στο δικό μου!!!!  ;D Και ήταν έτσι ΚΑΙ από τις δύο πλευρές!!!! (Έτσι το αγόρασα όμως, δεν φταίω για το αποτέλεσμα, αλλάχτηκε πάντως)

Για το λάδι, όταν λέω άπλωνε εννοώ αυτό που είπες ακριβώς. Έπαιζε πολύ στην κορυφή του και ήταν δύσκολο να υπολογίσεις που βρίσκεσαι. Όσο πιο έντονο το παίξιμο τόσο χειρότερα, γιατί φαινόταν ότι δεν είχε τίποτα (σαν να κόλλαγε στα τοιχώματα ένα λεπτό φιλμ λαδιού φαντάσου)
« Last Edit: Κυριακή 03 Φεβρουάριος 2013, 10:29:42 πμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #111 on: Κυριακή 03 Φεβρουάριος 2013, 10:27:55 πμ
Απίστευτο! και μετα λέμε οτι χαλάνε, αν τα παρατήσεις σε παρατάνε.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #112 on: Κυριακή 03 Φεβρουάριος 2013, 10:32:37 πμ
Απίστευτο! και μετα λέμε οτι χαλάνε, αν τα παρατήσεις σε παρατάνε.


Πρέπει να είχε περάσει όλες τις αλλαγές αλυσιδογράναζων που έγιναν στο μηχανάκι. Στο συγκεκριμένο σημείο ήταν δυστυχώς αρκετά παραμελημένο (ευτυχώς χωρίς περαιτέρω ζημιές). Όταν το πήρα όλοι οι κρίκοι στην αλυσίδα ήταν κολλημένοι και στεγνοί. Για να μπορέσω να το δουλέψω 2 μέρες ώσπου να πάω για αλλαγή έβαζα με το δάχτυλο βαλβολίνη την οποία τη ρουφούσε σαν τρελό και πάλι επέστρεφε την αλυσίδα στεγνή. Μου "πήρε" περίπου 200ml βαλβολίνη  :o :o ώσπου να μαλακώσει....

Τα σέρβις όμως είναι το περιέργο ότι δεν τα παρέλειπε ποτέ. Αλλά μάλλον μετά την απομάκρυνση από το συνεργείο ξεχνούσε ότι έχει και άλλες μικρές "υποχρεώσεις"



Offline transalpakias86

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 201
  • Όποιος την νύχτα περπατεί μπύρες και ποτά θα πιεί!
Reply #113 on: Κυριακή 03 Φεβρουάριος 2013, 20:44:34 μμ


Οταν λες άπλωμα εννοείς οτι η επιφάνεια του υγρού πάλεται με την υποπίεση?


Αν και τον εχεις .... αλλά εχε χαρη που είσαι καλό παιδί
23811MN8000    και 7.66€   εδώ:  http://www.motopissaris.gr/search.php   και με 4 ακομα ευρά σπιτι σου.

Επειδή εχω χάσει επεισόδια , αυτό το πράμα  σε ποιανού μηχανακι ηταν?  :smackbottom: :eusa_doh: :pope:


Thanks nick  ;D
A και η δικια μου η ασφαλεια σε αυτην την κατασταση ειναι..  >:(




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #114 on: Κυριακή 10 Φεβρουάριος 2013, 09:44:31 πμ
Μετά από αλλαγή τακακίων εμπρός:

Ανακάλυψα ότι λείπει από τη μία δαγκάνα ένα λαμάκι που έχει και πιέζει τα τακάκια προς τα πάνω. Το περιέργο δε είναι ότι από την μία δαγκάνα λείπει αυτό, και από την άλλη το ανάποδό της, εκεί δηλαδή όπου απλά πατάει το τακάκι. Διαφορά στο φρενάρισμα δεν μου δείχνει, ούτε στον ήχο, ούτε παρουσιάζει κάποιο περίεργο ήχο. Προφανώς και από τις δύο λείπουν τα πλευρικά που αγκαλιάζουν το τακάκι, αλλά σε όσα μηχανάκια είχα δει με αλλαγμένα ποτέ δεν είδα να τα έχουν μεταφέρει στα καινούργια. Τα λαμάκια είμαι σίγουρος ότι δεν τα είχε εξ αρχής (δεν τα έχασα εγώ όταν το έλυσα γιατί το σκέφτηκα και αυτό.)

Τα αγοράζω ως ανταλλακτικο η να πάω να πάρω καμία μετάχειρη δαγκάνα και να μοιράσω τα λαμάκια της? Η μήπως να το αφήσω έτσι, όπως είναι....

Παρατηρήσεις: Τα τακάκια εμπρός δεν ήταν ομοιόμορφα πατημένα, όμως δεν ήταν και σετ. Αν και ίδιας μάρκας τα ζευγάρια ήταν διαφορετικά μεταξύ τους, και το ένα ζευγάρι ήταν πιο "λιωμένο" από το άλλο. Προφανώς σε κάποια αλλαγή κρίθικε σκόπημο να αλλαχτεί μόνο το ένα ζευγάρι; Αν και στα ιστορικά βλέπω ότι έχουν αλλαχτεί πάντα ως ζευγάρι. Υπάρχει περίπτωση να τα πατάει περισσότερο στον ένα δίσκο;



edit: Κάτι ακόμη το οποίο μάλλον έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης μου. Μερικές φορές όταν πάω σε στάση να βάλω πρώτη, κάνει ένα κρρρρ, όπου τρομάζω και το αφήνω για να μη γίνει ζημιά. Μοιάζει σαν να προσπαθείς να αλλάξεις ταχύτητα στο αμάξι αλλά δεν έχεις πατήσει καλά το συμπλέκτη. Δεν μου το κάνει σε άλλες ταχύτητες, παρά μόνο σε κατέβασμα σε πρώτη ή σε ξεκίνημα. Μάλλον πρέπει να πατάω λίγο πιο δυνατά το λεβιέ; Η παίζει κάποια ρύθμιση στη ντίζα που πρέπει να κάνω?
« Last Edit: Κυριακή 10 Φεβρουάριος 2013, 10:50:18 πμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #115 on: Κυριακή 10 Φεβρουάριος 2013, 17:03:23 μμ
Αυτο που σου λείπει είναι εδώ? είναι το 8 η το 10.



να τα αγοράσεις, για να τα εχει χρειάζονται. Και αφού τα τοποθετήσεις θα δείς και πιθανή αλλαγή στο πάτημα.

Οσο για τον θόρυβο, αφού ελέγξεις τα μπόσικα στη μανέτα του συμπλέκτη, κοιτα μην εχεις ανεβασμένο ρελαντί γιατί χειροτερεύει την κατασταση, και ο λεβιές θέλει αποφασιστικό πατημα η ανεβασμα δεν θελει σιγά σιγά.


Εχεις πμ.





Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #116 on: Κυριακή 10 Φεβρουάριος 2013, 19:17:44 μμ
Μου λέιπει ένα ελατήριο 10 και ένα 8. Περί τα 5 ευρώ έκαστο από ότι είδα στο pm. Θα πάω αύριο να τα πάρω, πιθανολογώ ότι θα χρειάζονται παραγγελία.

Για το σασμάν, το θόρυβο τον προκαλώ, είτε όντας αφηρημένος στο φανάρι είτε το πρωί που ξεκινάω. Δηλαδή απλά ξεχνιέμαι να δώσω αυτό το αποφασιστικό πάτημα που λές. Θα το παλέψω να το μειώσω για να μην πάρω κανά κιβώτιο στο χέρι. Πλέον το κάνω κανα δύο φορές την εβδομάδα.



Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #117 on: Κυριακή 10 Φεβρουάριος 2013, 21:04:09 μμ
Κοίταξε και το θέμα λάδια...


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3357
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #118 on: Κυριακή 10 Φεβρουάριος 2013, 21:19:21 μμ
...

edit: Κάτι ακόμη το οποίο μάλλον έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης μου. Μερικές φορές όταν πάω σε στάση να βάλω πρώτη, κάνει ένα κρρρρ, όπου τρομάζω και το αφήνω για να μη γίνει ζημιά. Μοιάζει σαν να προσπαθείς να αλλάξεις ταχύτητα στο αμάξι αλλά δεν έχεις πατήσει καλά το συμπλέκτη. Δεν μου το κάνει σε άλλες ταχύτητες, παρά μόνο σε κατέβασμα σε πρώτη ή σε ξεκίνημα. Μάλλον πρέπει να πατάω λίγο πιο δυνατά το λεβιέ; Η παίζει κάποια ρύθμιση στη ντίζα που πρέπει να κάνω?

Για το συγκεκριμένο φαινόμενο πολλές φορές ως αιτία είναι και η μη σωστή ρύθμιση  της αλυσίδας



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #119 on: Κυριακή 10 Φεβρουάριος 2013, 21:36:37 μμ
Κοίταξε και το θέμα λάδια...

Αυτά θα αλλαχτούν κάπου στο τέλος του μήνα μαζί με φίλτρο. Αν και ακόμα δεν ξέρω τι θα βάλω, ξέρω σίγουρα ότι τώρα φοράει 10W40 της Motul (τα κλασσικά που παίζουν και στα Vstrom). Δεν καίει καθόλου και είναι ακόμα σε καλή φαινομενικά κατάσταση. Σύμφωνα με το Service Booklet αλλάχτηκε στα 82.000, τώρα έχω 84.500 και όλα αυτά κάπου στο μακρινό και περασμένο Σεπτέμβρη. Τα αλλάζω μόνο και μόνο για να έχω μια σειρά και μια σιγουριά όσον αφορά την συντήρηση που έχει γίνει στο μηχανάκι. (Και φυσικά να βάλω τα σωστά, 15W50 ??)

Για το συγκεκριμένο φαινόμενο πολλές φορές ως αιτία είναι και η μη σωστή ρύθμιση  της αλυσίδας

Κάπου το είχα ξανακούσει. Η αλυσίδα είναι βάση μάνιουαλ ρυθμισμένη, και όπως είπα δεν εμφανίζεται συνέχεια παρά μόνο μία στο τόσο που μάλλον βλακωδώς πατάω πιο ελαφρά το λεβιέ απ ότι πρέπει. (Είχα καλομάθει με το Yamaha που με όση δύναμη και αν το ακούμπαγα αυτό κούμπωνε με το ίδιο πάντα κλακ)...




Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #120 on: Κυριακή 10 Φεβρουάριος 2013, 22:56:16 μμ
Εγώ φοράω τα 10/40 επειδή μου κάνει θόρυβο με τα 15/50. Επίσης, πάλι από προσωπική εμπειρία, τα λάδια που μου κάθονται καλύτερα στην μηχανή, είναι τα Torco. Τα απλά τα ημισυνθετικά, όχι τα ακριβά τα συνθετικά. Αν έχεις την δυνατότητα, βάλε τα.


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3357
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #121 on: Κυριακή 10 Φεβρουάριος 2013, 23:02:32 μμ
... Η αλυσίδα είναι βάση μάνιουαλ ρυθμισμένη, και όπως είπα δεν εμφανίζεται συνέχεια παρά μόνο μία στο τόσο που μάλλον βλακωδώς πατάω πιο ελαφρά το λεβιέ απ ότι πρέπει. (Είχα καλομάθει με το Yamaha που με όση δύναμη και αν το ακούμπαγα αυτό κούμπωνε με το ίδιο πάντα κλακ)...



Η αλήθεια είναι, όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, ότι το πάτημα στην 1η πρέπει να είναι κοφτό και αποφασιστικό!. Τσεκουράτο δηλ. ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9344
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #122 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 09:21:11 πμ
Τα ελάσματα να τα βάλλεις οπωσδήποτε. Αυτά τα βγάζουν ''κάποιοι'' σαν αυτούς:

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16644.0.html

... Η αλυσίδα είναι βάση μάνιουαλ ρυθμισμένη,

Ασε το μανουαλ και βάλε καποιον επάνω στα κιλά σου, η αν κυκλοφορείς δικάβαλος οπως εγώ στο 99.9% των μετακινήσεών σου βάλε δύο ατομα, χωρίς να πατανε κατω και ρύθμισε εκεί 1-1.5εκ τζόγο.
Πχ: Εμένα θέλει 5-5.5εκ τζόγο.

Εγώ φοράω τα 10/40 επειδή μου κάνει θόρυβο με τα 15/50. Επίσης, πάλι από προσωπική εμπειρία, τα λάδια που μου κάθονται καλύτερα στην μηχανή, είναι τα Torco. Τα απλά τα ημισυνθετικά, όχι τα ακριβά τα συνθετικά. Αν έχεις την δυνατότητα, βάλε τα.

Και εγώ Torco  θα βάλω φέτος, εχω τα Motul 5100 15W-50 ημισυνθετικά και μετα απο 3500χλμ δεν αποδίδουν τοσο καλά, ενώ στα πρώτα 2500χλμ είπα οτι βρήκα το σωστό λάδι για τα για τα γούστα μου.
Μάλιστα λέω να πάω στα 20W-50 ημισυνθετικά αφού η Torco σαν την Amsoil δεν εχει 15W-50.


Τσεκουράτο δηλ. ;D

Δεν παίζεσαι :2hysterical: :2hysterical:
« Last Edit: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 09:24:29 πμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #123 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 10:00:33 πμ
Τα ελάσματα να τα βάλλεις οπωσδήποτε. Αυτά τα βγάζουν ''κάποιοι'' σαν αυτούς:

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16644.0.html

Μάλιστα... Απόρώ γιατί τους έχουν ακόμα αμολημένους... Είχα και εγώ τέτοια παραδείγματα με ανταλλακτικά να μεταγγίζονται σε καλύτερο πελάτη και το αμάξι μου (τότε) να γυρίζει όλη την Αθήνα ενώ εγώ ο βλάκας πίστευα ότι ήταν σε συνεργείο και του άλλαζαν ιμάντα χρονισμού. Αν και είχε αλλαχτεί ο τύπος το κράταγε με το πρόσχημα ότι ήθελε δουλειά, προσπαθώντας να βρει τα ανταλλακτικά που έβγαλε και χάρισε στον άλλο. Φυσικά οι μετακινήσεις για το σκοπό αυτό έγιναν με το δικό μου αμάξι...

Για τα λαμάκια θα πάω μέσα στη μέρα μιας και δεν έχω πολύ ώρα που γύρισα από τη ρύθμιση της αλυσίδας με το σωστό τρόπο (παρακάτω οι λεπτομέρειες)

Ασε το μανουαλ και βάλε καποιον επάνω στα κιλά σου, η αν κυκλοφορείς δικάβαλος οπως εγώ στο 99.9% των μετακινήσεών σου βάλε δύο ατομα, χωρίς να πατανε κατω και ρύθμισε εκεί 1-1.5εκ τζόγο.
Πχ: Εμένα θέλει 5-5.5εκ τζόγο.

Πριν λίγο το τσέκαρα και έτσι. Δεν χρειάστηκε κάποια μικρορύθμιση παρ όλο που δεν το είχα φτιάξει με βάρος την πρώτη φορά. Χρησιμοποίησα τον αδερφό μου που είναι στα ίδια κιλά και τον φίλο του για το δικάβαλο. Μετά σκέφτηκα ότι σπάνια παίρνω δικάβαλο οπότε το έφερα πάλι στο ένα άτομο. Μάλλον θα το αφήσω έτσι προς το παρόν

Και εγώ Torco  θα βάλω φέτος, εχω τα Motul 5100 15W-50 ημισυνθετικά και μετα απο 3500χλμ δεν αποδίδουν τοσο καλά, ενώ στα πρώτα 2500χλμ είπα οτι βρήκα το σωστό λάδι για τα για τα γούστα μου.
Μάλιστα λέω να πάω στα 20W-50 ημισυνθετικά αφού η Torco σαν την Amsoil δεν εχει 15W-50.

Αυτό που με προβληματίζει στο συγκεκριμένο είναι το αν θα πρέπει να βάλω 15-50 ή 10-40 ή 20-50 που έχουν αναφερθεί.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #124 on: Δευτέρα 11 Φεβρουάριος 2013, 10:28:02 πμ
Μάλιστα λέω να πάω στα 20W-50 ημισυνθετικά


20W50 ημισυνθετικα?

χμ.......
λεω να τα δοκιμασω για να αυξησω τα χλμ αναμεσα σε καθε αλλαγη απο 4000χλμ σε 5000-6000χλμ.