Hellas Transalp Forum

Αναρτήσεις για Transalp

TAΣΟΣ · 116968

Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #25 on: Δευτέρα 24 Μάρτιος 2008, 09:55:39 πμ
Τάσο, καλημέρα αν μπορείς βάλε μια φωτογραφία του αμορτισέρ να δούμε ...
Ευχαριστώ



Bavarian

  • Guest
Reply #26 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 22:57:45 μμ
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου.Και τα Wilbers είναι πολύ καλά αμορτισέρ χωρίς να χρειάζεται ένα τσουβάλι λεφτά.Τα φορούσα στο GS μου από το 2003 μέχρι το 2007 που το πούλησα.430 ευρώ έχουν και αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα από την ΗΛΙΟΦΙΛ.Εχει και για το 600 και για το 650.


http://www.wilbers.de/2008/html/images/download/modell_preisliste/federbeine.pdf



Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #27 on: Τετάρτη 26 Μάρτιος 2008, 23:56:07 μμ
Αν υπάρχει με υδραυλική προφόρτηση σε αυτά τα χρήματα θα είναι super θα το ερευνήσω

Ευχαριστώ ;)



Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #28 on: Τρίτη 01 Απρίλιος 2008, 13:04:54 μμ
Ποία η γνώμη των ειδικών για πίσω ανάρτηση Hagon με υδραυλική προφόρτηση για το ΤΑ650?

Ρωτάω διότι κάνει μόνο 425 € λέτε να αξίζει?

Ευχαριστώ
« Last Edit: Τρίτη 01 Απρίλιος 2008, 13:36:33 μμ by thleon »



Offline petervic

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 635
Reply #29 on: Τρίτη 01 Απρίλιος 2008, 14:45:27 μμ
Χτες στην έκθεση περνώντας από το περίπτερο του αντιπρόσωπου της WP ρώτησα για σετάκι ανάρτησης μπρος-πίσω.
Τι αλλάζουμε?
1. Ελατήρια μπροστά 110Ε
2. Αμορτισερ πίσω
α. Λαδιού-αζώτου με ρυθμίσεις σε ύψος κλπ. 650-700Ε (δεν θυμάμαι ακριβώς)
β. Λαδιού-αζώτου με ρυθμιστή εξωτερικό και τις ρυθμίσεις ύψους κλπ. γύρω στα 900Ε

Σύνολο περίπου 1100Ε (φυσικά χωρίς τα εργατικά ;D ;D)



Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V


Offline Chris the Loutrinos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 893
Reply #30 on: Παρασκευή 11 Απρίλιος 2008, 12:04:36 μμ
Ψαχνομαι για να αλλαξω ελατηρια μπρος πισω στο Transalp μου.
Μετα απο ολες τις συζητησεις που εχουν γινει εδω μεσα κατεληξα και την κατασταση της μηχανης μου οτι η αλλαγη ελατηριων επιβαλεται.
Εκανα μια μικρη ερευνα και εμαθα οτι για το πισω αμορτισερ το ελατηριο της WP δεν ταιριαζει ακριβως και χρειαζονται αποστατες για να ερθει στα επιθυμητο υψος, το οποιο δε το συνιστουσε το μαγαζι που μιλησα.
Κατα ποσο ισχυει αυτο?
Επισης στο ιδιο μαγαζι εχουν ενα κιτ(ελατηρια μπρος-πισω + λαδια) τις Hyperpro,το οποιο και μου προτειναν.
Εδω θελω την αποψη των ειδικων.
Ποια ειναι καλυτερα ελατηρια για μια πιο μακροχρονια λυση?


Μάνος Παπακυριακού
1972-2010


Offline bomba

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 21
Reply #31 on: Παρασκευή 11 Απρίλιος 2008, 12:25:42 μμ
Χτες στην έκθεση περνώντας από το περίπτερο του αντιπρόσωπου της WP ρώτησα για σετάκι ανάρτησης μπρος-πίσω.
Τι αλλάζουμε?
1. Ελατήρια μπροστά 110Ε
2. Αμορτισερ πίσω
α. Λαδιού-αζώτου με ρυθμίσεις σε ύψος κλπ. 650-700Ε (δεν θυμάμαι ακριβώς)
β. Λαδιού-αζώτου με ρυθμιστή εξωτερικό και τις ρυθμίσεις ύψους κλπ. γύρω στα 900Ε
Σύνολο περίπου 1100Ε (φυσικά χωρίς τα εργατικά ;D ;D)

απαραδεκτο το κοστος

ερωτω το εξης

μπορεις στο ψαλιδι να βαλεις γαντζοκλειδο σχετικα ευκολα?υπαρχει ευκολη προσβαση?

αν ειναι ευκολη η προσβαση,τοτε να βαλεις ενα ΑΠΛΟ επισκευαζομενο επωνυμο αμορτισερ ΧΩΡΙΣ υδραυλικες ρυθμισεις και αλλα περιττα ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΑΝΤΟΛΕΣ...

τα ον οφ εχουν αναρτησεις με μεγαλες διαδρομες,και φορανε συνηθως τακουνατα ελαστικα...τις πολλες και περιεργες ρυθμισεις τις χρειαζονται -υπο συνθηκες- τα σουπερσπορ και οχι ολοι οι αναβατες και οχι παντα....

το βασικο ειναι να εχεις σωστο στατικο sag δηλαδη στατικη προφορτιση-δηλαδη ποσο βυθιζεται η μοτο με το βαρος σου πανω...και το να εχει φρεσκα λαδια η αναρτηση μεσα (φρεσκα εννοω 0-20.000 χλμ) για να λειτουργουν οι αποσβεσεις χωρις αποτομες συμπεριφορες (εκταση-συμπιεση)

οποτε,ενα απλο αμορτισερ κανει γυρω στα 450 ευρω και ενα σετ ελατηρια 110 ευρω αρα συνολικα θα δωσεις 600 ευρω...και πολλα ειναι...

παιζει επισης ΠΛΗΘΩΡΑ επιλογων σε μεταχειρισμενο στο ebay οποτε αγοραζεις μεταχειρω καποιο καλο αμορτισερ το επισκευαζεις στον κοκοτσακη (κ-σοκ) και εισαι κομπλε...

στο δικο μου ονοφ ειχα απλα αλλαξει ελατηρια με χαιπερπρο και μεχρι τα 45.000 που το χα ημουν πολυ καλα,ειτε μονος ειτε διπλος



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #32 on: Παρασκευή 11 Απρίλιος 2008, 12:34:13 μμ
Επισης στο ιδιο μαγαζι εχουν ενα κιτ(ελατηρια μπρος-πισω + λαδια) τις Hyperpro,το οποιο και μου προτειναν.
Από όσα έχω διαβάσει, αρκετοί σε ξένα φόρουμ έχουν βάλει Hyperpro και εκφράζονται πολύ θετικά και με καλά λόγια.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline sanguini

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #33 on: Κυριακή 20 Απρίλιος 2008, 23:07:17 μμ
Χτες στην έκθεση περνώντας από το περίπτερο του αντιπρόσωπου της WP ρώτησα για σετάκι ανάρτησης μπρος-πίσω.
Τι αλλάζουμε?
1. Ελατήρια μπροστά 110Ε
2. Αμορτισερ πίσω
α. Λαδιού-αζώτου με ρυθμίσεις σε ύψος κλπ. 650-700Ε (δεν θυμάμαι ακριβώς)
β. Λαδιού-αζώτου με ρυθμιστή εξωτερικό και τις ρυθμίσεις ύψους κλπ. γύρω στα 900Ε

Σύνολο περίπου 1100Ε (φυσικά χωρίς τα εργατικά ;D ;D)
οτι πληρωνεις παιρνεις.νομιζω ;)!το δικο μου φοραγε ακριβως αυτα που αναφερει ο φιλος +οτι εχει αλλαξει ταλατιχα που υπαρχουν στα καβαλετα με μεταλλικες ροδελες.η μηχανη ειναι παρα πολυ καλη και στην ασφαλτο(οδηγησα ενος φιλου που ηταν τελειως μαμα,και ηταν ... :asshaking:) και στο χωμα


οι ευθείες υπάρχουν για να ενώνουν τις στροφές!!!


Offline Chr1S73

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 41
Reply #34 on: Τρίτη 22 Απρίλιος 2008, 22:01:47 μμ
Στο μπροστινό σύστημα, τo ΤΑ (από τη Χόντα) έχει λάδι 5W στα καλάμια. Που είναι πολύ ψιλό λάδι. Στα 600 αλλάζει πολύ εύκολα (από μια βιδούλα μικρή που έχει στη βάση κάθε καλαμιού) Βάζοντας 10W αυξάνεις την απόσβεση (damping). Αυτό έχω κάνει και εγώ. Για την προσφόρτιση, βάζεις αποστάτες στα ελατήρια μέσα στις μπουκάλες (όπως είπε και ο Sotos). Θα σου συνιστούσα να τα κάνεις διαδοχικά για να δείς πώς σε βολεύει καλύτερα. Πρώτα αλλαγή λαδιού και μετά τους αποστάτες. Λάδι καλό έχει η WP.

Για το πίσω αμορτισέρ, δεν αλλάζει εύκολα το λάδι (παρά μόνο σε ειδικό μαγαζί). Γιατί έχει μέσα και άζωτο και λάδι και είναι στεγανοποιημένο. Αλλά με ένα αποστάτη (πάλι από την WP) στη βάση στήριξης του αμορτισέρ θα δεις μεγάλη βελτίωση. Και θα έχεις και περισσότερες επιλογές στην προφόρτιση. (Το έχω κάνει στο δικό μου.)

Και οι δύο ανωτέρω λύσεις είναι πολύ οικονομικές και βελτιώνουν πολύ την οδηγική συμπεριφορά. Πριν "σκάσεις" λεφτά, πειραματίσου πρώτα με αυτές.


Χρησταρα μπορεις να μου δωσεις περισοτερες λεπτομεριες(ποσα γραμμαρια εβαλες στην καθε μπουκαλα?-το μονο που κανεις ειναι να ξεβιδωσεις την μικρη βιδα στο κατω μερος του καλαμιου και μετα οταν αδειασει ξεβιδωνεις το πανω και τα ριχνεις?-πρεπει να βγουν οι μποκαλες?)  για την αλλαγη λαδιων στις μπροστινες μπουκαλες?γιατι ακουω κι εναν περιεργο θορυβο καθε φορα που βυθιζονται και ειπα να δοκιμασω να κανω την αλλαγη με 10w


1)Οποιος φοβαται πεφτει
2)Αν ο θεος δεν υπαρχει οπως λες δεν εχω τιποτα να χασω αλλα αν υπαρχει οπως λεω θα χασεις τα παντα
3)Καλυτερα να με μισεις γι αυτο που ειμαι παρα να με αγαπας γι αυτο που δεν ειμαι
Τρια ασχετα μοτο?Ε και?θα βρω κι αλλα!!!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #35 on: Τρίτη 22 Απρίλιος 2008, 23:53:23 μμ
XL600V: 549cc (ύψος λαδιού 125cm)
XL650V: 542cc (ύψος λαδιού 141cm)

Για την αλλαγή λαδιού στα μπροστινά, παραθέτω παλαιότερο μήνυμα του φίλου Γιώργου από την Αγγλία:

Επειδή κάποιος με ρώτησε προσωπικά για το πως γίνεται η αλλαγή, γράφω δυό λόγια παρακάτω. Λύνουμε το πάνω καπάκι της μιας μπουκάλας και κατόπιν την κάτω αλενόβιδα με την μηχανή στο κεντρικό σταντ, μαζεύοντας το λάδι που στραγκίζει. Για να είμαστε σίγουροι ότι βγήκε όλο το λάδι, ξαναβιδώνουμε το πάνω καπάκι, κατεβάζουμε την μηχανή απο το κεντρικό σταντ και ανεβαίνοντας πάνω πιέζουμε το πηρούνι μέχρι να τρέξουνε και οι τελευταίες σταγόνες λάδι. Βιδώνουμε την κάτω αλενόβιδα, κάτι το οποίο μπορεί να χρειαστεί κάποιον να πιέζει το πηρούνι από πάνω, ανεβάζουμε πάλι τη μηχανή στο κεντρικό σταντ, ξεβιδώνουμε το καπάκι, μετράμε το λάδι που πρέπει να μπει και το βάζουμε με ένα πλαστικό χωνάκι. Βιδώνουμε το καπάκι και επαναλαμβάνουμε για το άλλο καλάμι.

Οταν τελειώσουμε πάμε βόλτα και απολαμβάνουμε την άλλη πια αίσθηση του μπροστινού αν έχουμε βάλει 15άρι λάδι. Δεν ξέρω για 20άρι στο ΤΑ αλλά πρόκειται να βάλω 20άρι στο XLR250 που έχω καθώς με το 15άρι δεν έχει αρκετή απόσβεση επαναφοράς. Η ακριβής ποσότητα λαδιού αναφέρεται στο Haynes manual που δεν το έχω εύκαιρο, θυμάμαι πάντως ότι είναι περίπου 600 κ.εκ. που σημαίνει ότι χρειάζονται δύο μπουκάλια του λίτρου για την αλλαγή.

Επίσης δες και αυτό το thread (του φίλου Γιάννη από το Βέλγιο): Αλλαγή λαδιού μπροστινής ανάρτησης σε ΤΑ400/600

Αλλά πρόσεχε να μην κάνεις αυτό!
« Last Edit: Τετάρτη 23 Απρίλιος 2008, 00:10:49 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΓΙΑΝΝΗΣ TALON

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 28
Reply #36 on: Σάββατο 26 Απρίλιος 2008, 12:42:41 μμ
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά. Σχετικά με την βελτίωση της συμπεριφοράς της  πίσω ανάρτησης, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά πόσο έχετε πειραματιστεί με την ρύθμιση της προφόρτισης  του ελατηρίου της μαμάς ανάρτησης του ΤΑ 650, μέσω των παξιμαδιών που βρίσκονται στο κάτω μέρος του ελατηρίου, πριν καταλήξετε στις ακριβές λύσεις της αντικατάστασης του ελατηρίου ή και όλης της ανάρτησης . Προσωπικά και μετά από πολλές δοκιμές κατέληξα στο συμπέρασμα πως το ελατήριο  θα πρέπει να προφορτιστεί τόσο ώστε η μότο όταν είναι σε όρθια θέση, να μην ακουμπά στο πλάγιο σταντ και μόνο με το βάρος της,  η ανάρτηση δεν θα πρέπει να συμπιέζεται καθόλου (να βρίσκεται στο άνω σημείο της ακριβός πριν αρχίσει να συμπιέζετε), αυτό το καταλαβαίνουμε αν προσπαθήσουμε να σηκώσουμε την μότο από τις  χειρολαβές της ουράς πως δεν έχει άλλη διαδρομή προς τα επάνω. Πριν από αυτήν την ρύθμιση, η μότο είχε μία πλαστική αίσθηση ιδικά σε δρόμο με σαμαράκια και με δύο άτομα, επίσης άλλαξε και η αίσθηση για το που είναι το βάρος της μότο, τώρα αισθάνεσαι το μπροστινό πιο φορτισμένο με βάρος από ότι πριν και έτσι είναι, Να σημειώσω εδώ πως η εμπρόσθια ανάρτηση είναι WP, οι ταλαντώσεις πλέων έχουν εξαφανιστεί η μότο μπαίνει στις στροφές με σιγουριά και σωστές πληροφορίες. Το τίμημα όλων αυτών; Χάθηκε ένα μέρος από την άνεση.                   



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #37 on: Σάββατο 26 Απρίλιος 2008, 14:52:23 μμ
Για το πίσω έτσι ακριβώς όπως το είπες είναι η σωστή ρύθμιση.
Το έχουμε ξαναναφέρει σε αυτό το φόρουμ παλαιότερα.
Σε αυτή τη ρύθμιση είχα καταλήξει και εγώ πειραματιζόμενος (μετά από πάρα πολλές δοκιμές για μήνες).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #38 on: Παρασκευή 16 Μάιος 2008, 17:04:12 μμ
Έκλεισε!!!
Την Δευτέρα μπαίνουμε για την επέμβαση στο k-shock.... ;D
Μπροστά ελατήρια + λαδάκια και πίσω επισκευή αμορτισέρ και ελατήριο ;D . Το σύνολο 360 ευρώ :'(
Αλλά μετά.......



Offline Chris the Loutrinos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 893
Reply #39 on: Παρασκευή 16 Μάιος 2008, 17:12:38 μμ
Τι θα βαλεις τελικα Χρηστο?


Μάνος Παπακυριακού
1972-2010


Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #40 on: Παρασκευή 16 Μάιος 2008, 17:14:00 μμ
Τι θα βαλεις τελικα Χρηστο?

Ρε Χρηστο εδω εισαι. ???



Offline Chris the Loutrinos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 893
Reply #41 on: Παρασκευή 16 Μάιος 2008, 17:18:38 μμ
Ουι!!!!!!


Μάνος Παπακυριακού
1972-2010


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #42 on: Παρασκευή 16 Μάιος 2008, 17:27:07 μμ
Τι θα βαλεις τελικα Χρηστο?

Hyper Pro



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #43 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 17:41:52 μμ
Τις έβαλα και ησύχασα! Πιο στιβαρό το μηχανάκι, πήρε και 3-4 πόντους μπόι, δεν βυθίζεται τόσο το μπροστινό πια (κουράζει τα χέρια γρήγορα, αλλά θα στρώσω...), επιτέλους καταλαβαίνω τι κάνει το πίσω (πριν δεν είχε αίσθηση), καλύτερο κατέβασμα από πεζοδρόμια, αλλά δεν το πήγα ακόμα σε καμμιά "γρήγορη" διαδρομη για να συγκρίνω.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #44 on: Τρίτη 03 Ιούνιος 2008, 08:22:33 πμ
Πόσο το μαλί Τοτέ ?


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #45 on: Τρίτη 03 Ιούνιος 2008, 08:25:49 πμ
Πάντως την προηγούμενη Τρίτη που οδήγησα του Παυλου με WP ρυθμιζόμενη, εντυπωσιάστηκα!

Μιλάμε για άλλο μηχανάκι αλλα και 1000€  :'(



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #46 on: Τρίτη 03 Ιούνιος 2008, 09:28:02 πμ

Πόσο το μαλί Τοτέ ?

Έκλεισε!!!
Την Δευτέρα μπαίνουμε για την επέμβαση στο k-shock.... ;D
Μπροστά ελατήρια + λαδάκια και πίσω επισκευή αμορτισέρ και ελατήριο ;D . Το σύνολο 360 ευρώ :'(
Αλλά μετά.......

 ;)



Offline Σεραφειμ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 125
Reply #47 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:33:46 μμ
Καλημερα παιδακια μετα απο 4 χρονια συμβιωσης με  :)την καλη μου σκεφτομαι να κανω καποιες βελτιωσεις στη μηχανουλα μου (ΤRANSALP 650 04) αναρτησεις πισω WP με υδραυλικη προφορτιση (950 ευρω) μπροστα αλλαγη ελατηριων και λαδιων (150 ευρω) φιλτρο K/N (65 ευρω) σωληνακια υψηλης μπροστα και αλλαγη τακακια (160 ευρω) 16 (45 ευρω) γραναζι μπροστα η οχι  ???(αμα εχετε να μου προτεινετε κατι καλυτερο ακουω προτασεις) συν μια εξατμισουλα (REMUS μηπως ??? και εδω ακουω γνωμες) για την οποια δεν εχω αποφασισει ακομα δηλαδη υπολογιζω γυρω στα 1700 ευρω (μαζι με την εξατμιση) ειναι πολλα τα λεφτα μπαμπα στρουμφ η οχι


να θυμάστε ότι ο καθένας είναι κάποιος, ένα πολύτιμο, υπεύθυνο άτομο, δημιουργός του εαυτού του, να το υπερασπίζεστε το εγώ σας, πυρήνα κάθε ελευθερίας, η ελευθερία είναι καθήκον, περισσότερο από δικαίωμα είναι καθήκον."

Αλ.Παναγούλης


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #48 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:36:05 μμ
Αυτά που σου περισσεύουν, δωσ' τα στον Λούρο!!! ;D ;D ;D



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #49 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:44:05 μμ
Καλημερα παιδακια μετα απο 4 χρονια συμβιωσης με  :)την καλη μου σκεφτομαι να κανω καποιες βελτιωσεις στη μηχανουλα μου (ΤRANSALP 650 04) αναρτησεις πισω WP με υδραυλικη προφορτιση (950 ευρω) μπροστα αλλαγη ελατηριων και λαδιων (150 ευρω) φιλτρο K/N (65 ευρω) σωληνακια υψηλης μπροστα και αλλαγη τακακια (160 ευρω) 16 (45 ευρω) γραναζι μπροστα η οχι  ???(αμα εχετε να μου προτεινετε κατι καλυτερο ακουω προτασεις) συν μια εξατμισουλα (REMUS μηπως ??? και εδω ακουω γνωμες) για την οποια δεν εχω αποφασισει ακομα δηλαδη υπολογιζω γυρω στα 1700 ευρω (μαζι με την εξατμιση) ειναι πολλα τα λεφτα μπαμπα στρουμφ η οχι

...νορμάλ μου φαίνονται τα 1700 για όλα τα παραπάνω...ψάχνοντας μπορεί να τα βρεις και με 1500 αλλα δεν νομίζω να πάει παρακάτω σε καινούρια.

Εξάτμιση δες και Micron πολύ καλή, και πιο φθηνή σε γενικές γραμμές σαν εταιρία απο την Remus.