Δηλ.ο μάστορας έβαλε στο Τ.Α. του Τάσου ρυθμιστή προφόρτισης που προφορτίζει την ανάρτηση κι άλλο πέρα απο την προφόρτιση που μπορεί να έχει από τον δικό του ρυθμιστή(υπάρχει στην πίσω ανάρτηση του Τ.Α.03).
Μα πόσο το προφόρτισε στη μέση το πήγε ? εκτός και αν προφορτίζει με αυτό και κρατάει
το μαμίσιο στη θέση 0.
Δεν νομίζω το αντ/κό αυτό να ρυθμίζει αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς γιατί εκεί εμπλεκόμαστε με πάχος λαδιού ,διαμέτρους οπών...
Είπαμε (και αυτό δεν αμφισβητείται καν) ότι η προφόρτιση έχει να κάνει ΜΟΝΟ με την τάση του ελατηρίου. Άρα, για να επέμβεις σ' αυτήν ο μόνος τρόπος είναι να σφίξεις/ξεσφίξεις το ΙΔΙΟ το ελατήριο (ή να βάλεις αποστάτη αν υπάρχει ανάγκη για μόνιμη ρύθμιση).
Ένα εξάρτημα κάτω από τη σέλα, δεν μπορώ να φανταστώ με ποιο (μαγικό) τρόπο βιδώνει το ελατήριο. Μπορείς να μας το περιγράψεις?
Αντιθέτως, η απόσβεση συμπίεσης του εμβόλου μπορεί να ρυθμιστεί από οπουδήποτε, ακόμη και από το τιμόνι, με φιάλη αζώτου το οποίο διοχετευόμενο στο αμορτισέρ καθυστερεί τη ροή του λαδιού από τις ωπές κάνοντας το ουσιαστικά να συμπεριφέρεται σαν πιο χοντρό.
Συνεπώς, συμπεραίνω ότι ο φίλος μας μιλάει μάλλον για απόσβεση συμπίεσης και όχι προφόρτιση ελατηρίου. Αυτές οι δύο ρυθμίσεις άλλωστε, συχνά, συγχέονται από τους οδηγούς.
Αν μας περιγράψει κάπως πιο λεπτομερώς το εξάρτημα κάτω από τη σέλα, τι είναι, πώς είναι και κυρίως πώς το χειρίζεται, ίσως βγάλουμε άκρη.