Τετάρτη 01 Απρίλιος 2020, 13:09:08 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αναρτήσεις για Transalp  (Αναγνώστηκε 69899 φορές)
TAΣΟΣ
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« στις: Τρίτη 08 Μάιος 2007, 00:03:04 πμ »

Χρειαζομαι αναρτησεις στο μηχανακι μου επειγοντος!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Για μπροστα ελατηρια WP για πισω?Huh??
Eιμαι ανοιχτος σε προτασεις και αποψεις ...γνωριζεται αν εχει βγαλει αμορτισερ για TR  η onhils?Huh?
Ευχαριστω εκ των προτερων
ΤΑΣΟΣ
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 17 Απρίλιος 2010, 15:15:16 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 08 Μάιος 2007, 00:48:36 πμ »

H Ohlins δεν  βγάζει πια αμορτισέρ για το ΤΑ παρά μόνο για Βαραντέρο και Αfrica.
Το δικό σου είναι 600?
Παλιά θυμάμαι έβγαζε για το 600 (είχε κάπου 150.000 δρχ). Αλλά το έχει καταργήσει πια. Ίσως το βρείς μεταχειρισμένο στο εξωτερικό.
Γιατί δεν βάζεις White Power αφού πάς για "καλή λύση". Συνεχίζει να βγάζει για το 600.

Επίσης (αν είσαι Αθήνα), υπάρχει μαγαζί ειδικό (Κ-Shock) για αναρτήσεις στη Ραγκαβή (πίσω από τη ΓΑΔΑ). Μπορεί να σου επισκευάσει τα δικά σου με πολύ καλά αποτελέσματα (για οικονομική λύση). Βάζεις και ένα τάκο WP πίσω και σκληραίνεις την ανάρτηση.
 
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
TAΣΟΣ
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« Απάντηση #2 στις: Τρίτη 08 Μάιος 2007, 01:01:43 πμ »

Εκανα επισκευη στο παλιο της μανας του αλλα σε ενα χρονο παει  βαρκα -γιαλος το μηχανακι, για αυτο λεω να τα χωσω μπας και ξενοιασω για καμια πενταετια Grin
Και  ναι 600 ειναι και επειδη σε βλεπω γνωστη του αντικειμενου TA μαλλον στενος κορσες θα σου γινω
για να σκληρηνει λιγο το μπροστινο τι μπορω να κανω Huh?να βαλω αλλα λαδια και τι λαδια Huh??Για πες
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11109



« Απάντηση #3 στις: Τρίτη 08 Μάιος 2007, 01:41:00 πμ »

Στο μπροστινο εκανα μιξη 10ρι με 15ρι λαδι. Ειχα βαλει και 2 κυλινδρακια απο τεφλον για προφορτιση.
Το ειχα χαμηλωσει και 15 χιλιοστα.
Ηταν η χρυση τομη για μενα. Καπως πιο απόλυτο μεν, αλλα πιο στιβαρό (τηρουμενων των αναλογιών παντα...).
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 08 Μάιος 2007, 01:52:18 πμ από Sotos » Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #4 στις: Τρίτη 08 Μάιος 2007, 08:40:54 πμ »

Στο μπροστινό σύστημα, τo ΤΑ (από τη Χόντα) έχει λάδι 5W στα καλάμια. Που είναι πολύ ψιλό λάδι. Στα 600 αλλάζει πολύ εύκολα (από μια βιδούλα μικρή που έχει στη βάση κάθε καλαμιού) Βάζοντας 10W αυξάνεις την απόσβεση (damping). Αυτό έχω κάνει και εγώ. Για την προσφόρτιση, βάζεις αποστάτες στα ελατήρια μέσα στις μπουκάλες (όπως είπε και ο Sotos). Θα σου συνιστούσα να τα κάνεις διαδοχικά για να δείς πώς σε βολεύει καλύτερα. Πρώτα αλλαγή λαδιού και μετά τους αποστάτες. Λάδι καλό έχει η WP.

Για το πίσω αμορτισέρ, δεν αλλάζει εύκολα το λάδι (παρά μόνο σε ειδικό μαγαζί). Γιατί έχει μέσα και άζωτο και λάδι και είναι στεγανοποιημένο. Αλλά με ένα αποστάτη (πάλι από την WP) στη βάση στήριξης του αμορτισέρ θα δεις μεγάλη βελτίωση. Και θα έχεις και περισσότερες επιλογές στην προφόρτιση. (Το έχω κάνει στο δικό μου.)

Και οι δύο ανωτέρω λύσεις είναι πολύ οικονομικές και βελτιώνουν πολύ την οδηγική συμπεριφορά. Πριν "σκάσεις" λεφτά, πειραματίσου πρώτα με αυτές.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Tassos (Chios)
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1388



« Απάντηση #5 στις: Τρίτη 08 Μάιος 2007, 11:29:35 πμ »

Καλημέρα,

στο συνεργείο ο μάστορας μου προσάρμοσε ένα έμβολο με ρυθμιστή προφόρτισης. Επειδή εξωτερικά δεν υπήρχε χώρος το έβαλε κάτω από τη σέλα. Όλα αυτά στο μαμίσιο αμορτισερ. Το αποτέλεσμα εξαιρετικό. 2 άτομα και φορτωμένο με 3 βαλίτσες και τανκ μπαγκ 2000 χλμ πέρυσι το Πάσχα και λες και οδηγούσα άλλο μηχανάκι. Το θέμα είναι να βρεθεί μάστορας που θέλει να ασχοληθεί και να το αναλάβει

Χαιρετώ

Τ.
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 08 Μάιος 2007, 11:39:56 πμ »

Τάσο Μ.

Τί μάρκα έμβολο έβαλε? Ίδια μάρκα με το υπάρχον? Το μαμίσιο αμορτισέρ είναι Showa, το οποίο είναι αρκετά καλής ποιότητας.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11109



« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 08 Μάιος 2007, 11:40:38 πμ »

Καλημέρα,

στο συνεργείο ο μάστορας μου προσάρμοσε ένα έμβολο με ρυθμιστή προφόρτισης. Επειδή εξωτερικά δεν υπήρχε χώρος το έβαλε κάτω από τη σέλα. Όλα αυτά στο μαμίσιο αμορτισερ. Το αποτέλεσμα εξαιρετικό. 2 άτομα και φορτωμένο με 3 βαλίτσες και τανκ μπαγκ 2000 χλμ πέρυσι το Πάσχα και λες και οδηγούσα άλλο μηχανάκι. Το θέμα είναι να βρεθεί μάστορας που θέλει να ασχοληθεί και να το αναλάβει

Χαιρετώ

Τ.

Απο περιεργεια, ποιο ηταν το κοστος για αυτη την εργασία και το εξαρτημα αυτο??
Και τι μαρκα ηταν? Γνωριζεις?

Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
Tassos (Chios)
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1388



« Απάντηση #8 στις: Τρίτη 08 Μάιος 2007, 12:16:55 μμ »

η όλη ιστορία κόστισε 120 ευρά.

δεν θυμάμαι τι μάρκα ήταν το έμβολο αλλά πρέπει να ήταν ανταλλακτικό για αμορτισερ που φοράει κάποιο μοντέλο aprilia

Τ.
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10462


Γαβ !


« Απάντηση #9 στις: Τρίτη 08 Μάιος 2007, 14:07:37 μμ »

μπορουμε να δουμε φωτο ?
Καταγράφηκε

eXoTiC
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 452


Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010


« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 20:30:57 μμ »

Ας μου αναλύσει κάποιος τη λέξη προφόρτηση παρακαλώ. Σε ΤΑ 650 υπάρχει κάτι που θα κάνει το μηχανάκι να συμπεριφέρεται καλύτερα σε στροφές και στο δρόμο;
Καταγράφηκε

Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 21:36:37 μμ »

Καλημέρα,

στο συνεργείο ο μάστορας μου προσάρμοσε ένα έμβολο με ρυθμιστή προφόρτισης. Επειδή εξωτερικά δεν υπήρχε χώρος το έβαλε κάτω από τη σέλα

  Με την περιγραφή που δίνεις, μάλλον μιλάς για ρυθμιστή απόσβεσης συμπίεσης και όχι προφόρτισης ελατηρίου.
  Η προφόρτιση έχει να κάνει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο με το ελατήριο, η απόσβεση συμπίεσης και η απόσβεση επαναφοράς με τη λειτουργία του εμβόλου.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 21:39:20 μμ »

Ας μου αναλύσει κάποιος τη λέξη προφόρτηση παρακαλώ. Σε ΤΑ 650 υπάρχει κάτι που θα κάνει το μηχανάκι να συμπεριφέρεται καλύτερα σε στροφές και στο δρόμο;

Όταν σφίγγεις/ξεσφίγγεις τη (μεγάλη βιδωτή) ροδέλα που έχει επάνω, φορτίζεις/αποφορτίζεις το ελατήριο του αμορτισέρ.

Με τη δεδομένη ανάρτηση μπρος-πίσω η (οικονομική) λύση είναι: (α) προσθήκη αποστάτη (τάκου) στο πίσω και (β) πιο παχύρευστο λάδι (10W) μπροστά

Η εναλλακτική (ακριβή) λύση είναι ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω (πχ. WP) και άλλα ελατήρια μπροστά (πχ. WP)
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7261


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 11:22:39 πμ »

Δηλ.ο μάστορας έβαλε στο Τ.Α. του Τάσου ρυθμιστή προφόρτισης που προφορτίζει την ανάρτηση κι άλλο πέρα απο την προφόρτιση που μπορεί να έχει από τον δικό του ρυθμιστή(υπάρχει στην πίσω ανάρτηση του Τ.Α.03).
Μα πόσο το προφόρτισε στη μέση το πήγε ? εκτός  και αν προφορτίζει με αυτό και κρατάει
το μαμίσιο στη θέση 0.
 Δεν νομίζω το αντ/κό αυτό να ρυθμίζει αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς γιατί εκεί εμπλεκόμαστε με πάχος λαδιού ,διαμέτρους οπών...
Αν πάλι υπάρχει πράγματι κάτι τέτοιο (εννοώ να μπορείς να παίζεις με την απόσβεση στο ήδη υπάρχον αμορτισέρ)θα με ενδιέφερε πολύ.
Τάσο αν είναι έτσι σε παρακαλώ να μου πείς πως θα ζητήσω το εν λόγο αντ/κο.

  Ξαναήρθε ο  και θα πάω Πρέβεζα  το ΣΚ.



Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 17:33:42 μμ »

Δηλ.ο μάστορας έβαλε στο Τ.Α. του Τάσου ρυθμιστή προφόρτισης που προφορτίζει την ανάρτηση κι άλλο πέρα απο την προφόρτιση που μπορεί να έχει από τον δικό του ρυθμιστή(υπάρχει στην πίσω ανάρτηση του Τ.Α.03).
Μα πόσο το προφόρτισε στη μέση το πήγε ? εκτός  και αν προφορτίζει με αυτό και κρατάει
το μαμίσιο στη θέση 0.
 Δεν νομίζω το αντ/κό αυτό να ρυθμίζει αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς γιατί εκεί εμπλεκόμαστε με πάχος λαδιού ,διαμέτρους οπών...

   Είπαμε (και αυτό δεν αμφισβητείται καν) ότι η προφόρτιση έχει να κάνει ΜΟΝΟ με την τάση του ελατηρίου. Άρα, για να επέμβεις σ' αυτήν ο μόνος τρόπος είναι να σφίξεις/ξεσφίξεις το ΙΔΙΟ το ελατήριο (ή να βάλεις αποστάτη αν υπάρχει ανάγκη για μόνιμη ρύθμιση).
  Ένα εξάρτημα κάτω από τη σέλα, δεν μπορώ να φανταστώ με ποιο (μαγικό) τρόπο βιδώνει το ελατήριο. Μπορείς να μας το περιγράψεις?
  Αντιθέτως, η απόσβεση συμπίεσης του εμβόλου μπορεί να ρυθμιστεί από οπουδήποτε, ακόμη και από το τιμόνι, με φιάλη αζώτου το οποίο διοχετευόμενο στο αμορτισέρ καθυστερεί τη ροή του λαδιού από τις ωπές κάνοντας το ουσιαστικά να συμπεριφέρεται σαν πιο χοντρό.

  Συνεπώς, συμπεραίνω ότι ο φίλος μας μιλάει μάλλον για απόσβεση συμπίεσης και όχι προφόρτιση ελατηρίου. Αυτές οι δύο ρυθμίσεις άλλωστε, συχνά, συγχέονται από τους οδηγούς.
 Αν μας περιγράψει κάπως πιο λεπτομερώς το εξάρτημα κάτω από τη σέλα, τι είναι, πώς είναι και κυρίως πώς το χειρίζεται, ίσως βγάλουμε άκρη.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2007, 19:39:25 μμ »

Αντιθέτως, η απόσβεση συμπίεσης του εμβόλου μπορεί να ρυθμιστεί από οπουδήποτε, ακόμη και από το τιμόνι, με φιάλη αζώτου το οποίο διοχετευόμενο στο αμορτισέρ καθυστερεί τη ροή του λαδιού από τις ωπές κάνοντας το ουσιαστικά να συμπεριφέρεται σαν πιο χοντρό.

Όλα τα πίσω αμορτισέρ περιέχουν μέσα άζωτο υπό πίεση. Απλώς άλλα έχουν (εξωτερικό) ρυθμιστή απόσβεσης και άλλα όχι. Στα μπροστινά, μόνο στα πολύ πολύ ακριβά.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7261


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 13:39:56 μμ »

   
  Ένα εξάρτημα κάτω από τη σέλα, δεν μπορώ να φανταστώ με ποιο (μαγικό) τρόπο βιδώνει το ελατήριο. Μπορείς να μας το περιγράψεις?
 
Αυτό εννοώ και επίσης αν τελικά το καταφέρνει πόσο τελικά το προφορτίζει αν η μαμίσια είναι τέρμα προφορτισμένη
τότε πρέπει να προφορτίζει για πάρα΄πολλα κιλά .



     Αντιθέτως, η απόσβεση συμπίεσης του εμβόλου μπορεί να ρυθμιστεί από οπουδήποτε, ακόμη και από το τιμόνι, με φιάλη αζώτου το οποίο διοχετευόμενο στο αμορτισέρ καθυστερεί τη ροή του λαδιού από τις ωπές κάνοντας το ουσιαστικά να συμπεριφέρεται σαν πιο χοντρό.

 
Γίνεται να μπεί τέτοιο στο υπάρχον αμορτισέρ του Τ.Α.? Θα με ενδιέφερε πολύ.




      Αν μας περιγράψει κάπως πιο λεπτομερώς το εξάρτημα κάτω από τη σέλα, τι είναι, πώς είναι και κυρίως πώς το χειρίζεται, ίσως βγάλουμε άκρη.


Συμφωνώ απόλυτα.
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
Tassos (Chios)
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1388



« Απάντηση #17 στις: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 00:50:53 πμ »

Πολύ καλησπέρα,

συγνώμη για την τόσο καθυστερημένη απάντηση αλλά ήμουν εκτός διτκύου για πολύ καιρό. Αυτό που έκανε ο τύπος στο συνεργείο ήταν να πάρει το μαμίσιο και να το κάνει όπως στην φωτογραφία. Επειδή η ρύθμιση δεν μπορούσε να μπει εξωτερικά μπήκε κάτω από τη σέλα.
Ουσιαστικά συμπιέζει το ελατήριο όπως και το παξιμάδι που έχει αλλά χωρίς εργαλεία και πολύ πιο εύκολα.

Τ.

ΥΓ: αύριο θα στείλω και φωτό από τη μηχανή
Καταγράφηκε
Tassos (Chios)
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1388



« Απάντηση #18 στις: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 20:21:57 μμ »

Όπως σας είχα υποσχεθεί.
Με την πρώτη ευκαιρία (service) θα στείλω και φωτό της ανάρτησης με το έμβολο που έχει ενσωματωθεί

Τ.
Καταγράφηκε
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #19 στις: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 21:44:53 μμ »

  Και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω από τη φωτό, πώς επενεργεί στο ελατήριο το συγκεκριμένο εξάρτημα? Μοιάζει με ντίζα, αλλά δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Κι αν είναι ντίζα που απλώς βιδώνει, τι ακριβώς ρυθμίζει? Μια βίδα? Το ίδιο το ελατήριο? Το κολιέ που σφίγγει το ελατήριο?
  Αν όντως ρυθμίζει την τάση του ελατηρίου, τότε η λειτουργία του είναι καθαρά για διευκόλυνση και μόνο αφού απλώς δεν χρειάζεσαι το ειδικό εργαλείο, ούτε την ταλαιπωρία του σφιξίματος. Βιδώνεις απλά αυτό και τέλος. Είναι όμως έτσι?
  Τι λες κι εσύ βρε Χρήστο?
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 00:55:08 πμ »

    Τι λες κι εσύ βρε Χρήστο?

Λειτουργεί με υδραυλικό αποστάτη, δηλ. κάτι παρόμοιο όπως ένας υδραυλικός γρύλος.
Εδώ η μία βάση του ελατηρίου κινείται/ολισθαίνει πάνω-κάτω και έχει μεταβλητή θέση. Περιστρέφοντας το μαύρο κουμπί, το λάδι (ως ασυμπίεστο υγρό) μετακινεί τη βάση η οποία συμπιέζει το ελατήριο. Κλασική αρχή υδραυλικού γρύλου (πχ. σαν και αυτόν που χρησιμοποιούμε να ανυψώνουμε το αυτοκίνητό μας).
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 11109



« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 03:04:13 πμ »

Υρδαυλικη προφορτιση ειναι Μιχαλη. Σωληνακι ειναι αυτο που βλεπεις, δεν ειναι ντιζα. Και με την μαυρη βιδα, στελνει υγρα ωστε να συμπιεσει το ελατηριο (καμια σχεση με τα υγρα του αμορτισερ)


Ουπς, τωρα ειδα την απαντηση του Χρηστου. Σιγα μην δεν απαντουσες transbull (καλο)!


Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 16:01:14 μμ »

  Άρα λοιπόν, δεν είναι ότι προσφέρει κάτι παραπάνω απλώς σε διευκολύνει στο να μη χρειάζεσαι εργαλεία για να ρυθμίσεις το ελατήριο και σε γλιτώνει και από την ταλαιπωρία. Απλά γυρνάς το ρυθμιστή με το χέρι και αυτό είναι. Τώρα λύθηκε το μυστήριο.
 
 Και πού και πώς (και πόσο) υπάρχει αυτό το μαραφέτι?
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7261


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 16:14:54 μμ »


Ρε παιδιά τι δε καταλαβαίνω καλά ?
Στο Τ.Α.01 που έχω η προφόρτιση ρυθμίζεται με μία βίδα που έχει στα αριστερά πράγμα που είναι πολύ εύκολο να γίνει.
Γιατί να βάλω αυτό το καβλιτσέκι γιά να προφορτίζω και να πιάσω και όλο το χώρο κάτω από τη σέλα.

Μήπως τελικά είναι ρυθμιστής για την απόσβεση συμπίεσης και ας μου πεί κάποιος γίνεται τέτοια πατέντα στο υπάρχον αμορτισέρ ?

Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 18:49:29 μμ »

Ρε παιδιά τι δε καταλαβαίνω καλά ?
Στο Τ.Α.01 που έχω η προφόρτιση ρυθμίζεται με μία βίδα που έχει στα αριστερά πράγμα που είναι πολύ εύκολο να γίνει.
Γιατί να βάλω αυτό το καβλιτσέκι γιά να προφορτίζω και να πιάσω και όλο το χώρο κάτω από τη σέλα.

Μήπως τελικά είναι ρυθμιστής για την απόσβεση συμπίεσης και ας μου πεί κάποιος γίνεται τέτοια πατέντα στο υπάρχον αμορτισέρ ?

  Η βίδα που αναφέρεις, στο αριστερό πλαστικό κάλυμα, ρυθμίζει την απόσβεση συμπίεσης (αφορά το έμβολο). Το εξάρτημα που εικονίζεται εδώ ρυθμίζει, απ' ό,τι μας λένε τα παιδιά, την προφόρτιση του ελατηρίου (τάση) και μάλιστα υδραυλικά. Πολύ ενδιαφέρον (όσο και απλό).

 
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 7 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!