Τρίτη 17 Σεπτέμβριος 2019, 19:39:31 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αναρτήσεις για Transalp  (Αναγνώστηκε 61259 φορές)
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #75 στις: Παρασκευή 30 Ιανουάριος 2009, 19:38:10 μμ »

Τα περισσότερα ερωτήματά σου πάνω-κάτω έχουν σχολιασθεί και απαντηθεί.
Κάνε ένα search. Δες και το νήμα "Πίσω ανάρτηση".
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Berg
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #76 στις: Τρίτη 03 Φεβρουάριος 2009, 13:45:10 μμ »

Να ρωτησω κατι.....

Επειδη ειμαι στα 46.500χλμ και δε θυμαμαι, αν μου εχουν αλλαξει στο μπροστα τα λαδια, ελατηρια ή αλλες λαλακιες... στο πισω σιγουρα οχι.

Στα ποσα χλμ "πρεπει" να αλλαζεται το λαδι, ή το ελατηριο (μπρος-πισω αμορτισερ) ;

Από ότι είδα τελευταία που κάτι έψαχνα οι εταιρείες συστήνουν αλλαγή λάδια κάθε 2 χρόνια ή κάθε 20.000 Km.
Αλλά είπαμε η συχνότητα αλλαγής λαδιών εξαρτάται πάντα από την χρήση.
Καταγράφηκε
gixxerpap
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 26


« Απάντηση #77 στις: Τρίτη 10 Φεβρουάριος 2009, 20:30:44 μμ »

έχει ακούσει κανείς για αμορτισέρ της FG  για TA 650?
έχουμε μήπως κάποια σύγκριση μεταξύ wilbers & WP?
Καταγράφηκε
Tsargy
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133


« Απάντηση #78 στις: Σάββατο 25 Απρίλιος 2009, 12:03:38 μμ »

Σήμερα πήρα 2 φυσούνες  πηρουνιού και 2 λίτρα λάδι 10άρι belray. Αύριο το πρωί, αν δεν προκύψει κάτι έκτακτο θα βγάλω τα πηρούνια και με την βοήθεια των οδηγιών σας θα αλλάξω τα λάδια των πηρουνιών...
Αλήθεια, τόσο ακριβά είναι αυτά τα λάδια?? 15 € το λίτρο...
Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #79 στις: Σάββατο 25 Απρίλιος 2009, 18:02:47 μμ »

Σήμερα πήρα 2 φυσούνες  πηρουνιού και 2 λίτρα λάδι 10άρι belray. Αύριο το πρωί, αν δεν προκύψει κάτι έκτακτο θα βγάλω τα πηρούνια και με την βοήθεια των οδηγιών σας θα αλλάξω τα λάδια των πηρουνιών...
Αλήθεια, τόσο ακριβά είναι αυτά τα λάδια?? 15 € το λίτρο...

Ψάξε λιγάκι εδώ μέσα στα "φτιάξτο μόνος σου" για αλλαγή λαδιού στις μπουκάλες. Καλό είναι να αλλάξεις και τσιμούχες, σύμφωνα με την εμπειρία κάποιων φίλων.
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

Tsargy
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133


« Απάντηση #80 στις: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 01:38:06 πμ »

Όχι μόνο τα έχω ψάξει, αλλά τα έχω εκτυπώσει για να τα έχω μαζί μου...
Τσιμούχες δυστυχώς δεν πήρα, αλλά η πρώτη φορά που θα τις βγάλω είναι δύσκολη...Μετά θα είναι τυφλοσούρτης, οπότε αν δω ότι τα παίζουν με τα καινούργια λάδια, θα το ξανακάνω...
Ευχαριστώ για την επισήμανση...
Καταγράφηκε
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #81 στις: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 00:28:22 πμ »

σήμερα άλλαξα τα ελατύρια μπρος-πίσω (Hyperpro)  στο vara και πήρα άλλο μηχανάκι. Απίστευτη διαφορά και στο φρενάρισμα και στο στίψιμο. Το καλύτερο είναι ότι δεν επιρεάζεται πλέον από το δεύτερο άτομο(φυσιολογικό σαν την Μαργαρίτα όχι σαν και εμένα ή τον αρκούδο).
Αυριο θα γίνει η τελειωποιηση με την αλλαγή στα πλακάκια (τριγωνάκια) για χαμήλωμα 4cm. Πήρε 2cm ύψος -4= το ιδανικό ύψος για μένα.

στην φώτο η διαφορά
Καταγράφηκε
xplast
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3652


« Απάντηση #82 στις: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 00:30:57 πμ »

σήμερα άλλαξα τα ελατύρια μπρος-πίσω (Hyperpro)  στο vara και πήρα άλλο μηχανάκι. Απίστευτη διαφορά και στο φρενάρισμα και στο στίψιμο. Το καλύτερο είναι ότι δεν επιρεάζεται πλέον από το δεύτερο άτομο(φυσιολογικό σαν την Μαργαρίτα όχι σαν και εμένα ή τον αρκούδο).
Αυριο θα γίνει η τελειωποιηση με την αλλαγή στα πλακάκια (τριγωνάκια) για χαμήλωμα 4cm. Πήρε 2cm ύψος -4= το ιδανικό ύψος για μένα.

στην φώτο η διαφορά

Μήπως είσαι σε λάθος θέμα; Αναρτήσεις για ΤΑ λέει!!
Καταγράφηκε
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #83 στις: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 00:36:39 πμ »

Μήπως είσαι σε λάθος θέμα; Αναρτήσεις για ΤΑ λέει!!
είμαι γενικά σε λάθος forum Wink
Καταγράφηκε
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #84 στις: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 00:37:30 πμ »

Μεγειές τα Hyperpro!
Θα δεις διαφορά και στην οδήγηση λογικά!

Υ.Γ Το σχόλιο για τα κιλά .....ασχολίαστο!

Καταγράφηκε
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #85 στις: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 00:40:18 πμ »

είμαι γενικά σε λάθος forum Wink

Αστον ρε τον δίνεις και σημασία...σε λίγο καιρό που θα έχει το Τενερε , θα μαζέψω όλα τα ποστ που έχει γράψει για "τους αλλόθρησκους " και θα τον βάλω να τα φάει!

Σιγά μην αλλάζουμε φόρουμ κάθε φορά που αλλάζουμε μηχανή...θα το κλείσουμε το μαγαζί μετά!
Καταγράφηκε
xplast
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3652


« Απάντηση #86 στις: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 00:41:25 πμ »

Αστον ρε τον δίνεις και σημασία...σε λίγο καιρό που θα έχει το Τενερε , θα μαζέψω όλα τα ποστ που έχει γράψει για "τους αλλόθρησκους " και θα τον βάλω να τα φάει!

Σιγά μην αλλάζουμε φόρουμ κάθε φορά που αλλάζουμε μηχανή...θα το κλείσουμε το μαγαζί μετά!

Γκούχ, γκουχ, fazer, γκουχ, γκουχ.......
Καταγράφηκε
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #87 στις: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 00:44:21 πμ »

Γκούχ, γκουχ, fazer, γκουχ, γκουχ.......

Έκει να σε δω τι θα κάνει μετά!
Τουλάχιστόν κατα 99% αλλάζουμε ξανα σε ον οφ...να δω ποιον θα ρωτάς!

Υ.Γ Σαν Κλαμπ και φόρουμ έχουν πολύ διαφορετική νοοτροπία απο την δική μας...σου μιλάω εκ πείρας!
Καταγράφηκε
xplast
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3652


« Απάντηση #88 στις: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 00:45:49 πμ »

Έκει να σε δω τι θα κάνει μετά!
Τουλάχιστόν κατα 99% αλλάζουμε ξανα σε ον οφ...να δω ποιον θα ρωτάς!

Υ.Γ Σαν Κλαμπ και φόρουμ έχουν πολύ διαφορετική νοοτροπία απο την δική μας...σου μιλάω εκ πείρας!

Μα, δεν θα δώσω το ΤΑ γΙούδες!!
Καταγράφηκε
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #89 στις: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 00:47:00 πμ »

Γκούχ, γκουχ, fazer, γκουχ, γκουχ.......
Μα, δεν θα δώσω το ΤΑ γΙούδες!!
καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς Grin Grin
Καταγράφηκε
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #90 στις: Πέμπτη 15 Ιούλιος 2010, 17:38:53 μμ »

Οι αποστάτες (τάκοι) για τις μπροστινές μπουκάλες του 650 απο τι υλικό είναι και τι ύψος έχουν?Αν γνωρίζει κανείς.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2508


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #91 στις: Πέμπτη 15 Ιούλιος 2010, 18:04:22 μμ »

Από τεφλόν. Φτηνό, ελαφρύ και σίγουρο. Θα μπορούσε να είναι και αλουμινένιο. 10mm ύψος είναι καλά, ακόμα και για τα κιλά μου Grin
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #92 στις: Πέμπτη 15 Ιούλιος 2010, 18:07:18 μμ »

Οι αποστάτες (τάκοι) για τις μπροστινές μπουκάλες του 650 απο τι υλικό είναι και τι ύψος έχουν?Αν γνωρίζει κανείς.
Κανονικα απο το εργοστασιο δεν εχει αποστατες Αν ομως τοποθετησεις (που δεν το συνιστω) τοτε αυτοσχεδιασε!  Καποτε σε ενα ΧΤ για αποστατες ειχα χρησιμοποιησει αρκετες ροδελες με καταληλη διαμετρο Αυξομειωνοντας τις ροδελες ειχα την ευκαιρεια να ρυθμισω την προφορτιση στα μετρα μου
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 15 Ιούλιος 2010, 18:09:28 μμ από konkost » Καταγράφηκε
kakou
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 251



« Απάντηση #93 στις: Παρασκευή 17 Σεπτέμβριος 2010, 19:21:42 μμ »

Καλησπερα παιδια

Ο ρυθμιστης που υπαρχει στην αριστερη πλευρα στο 700 ρυθμιζει την προφορτιση η οχι?εχω μπερδευτει με προφορτιση,αποσβεση κτλ
Καταγράφηκε
savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #94 στις: Σάββατο 18 Σεπτέμβριος 2010, 00:02:06 πμ »

Καλησπερα παιδια

Ο ρυθμιστης που υπαρχει στην αριστερη πλευρα στο 700 ρυθμιζει την προφορτιση η οχι?εχω μπερδευτει με προφορτιση,αποσβεση κτλ

Την απόσβεση επαναφοράς ρυθμίζει. Για να ρυθμίσεις την προφόρτιση πρέπει να λύσεις κάτω απο τη σέλα τη μηχανή και να χρησιμοποιήσεις γαντζόκλειδο.
Καταγράφηκε
savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #95 στις: Σάββατο 18 Σεπτέμβριος 2010, 16:21:50 μμ »

Για τη ρύθμιση της προφόρτισης υπάρχει ήδη θέμα, δες εδώ

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,6890.0.html
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #96 στις: Κυριακή 19 Σεπτέμβριος 2010, 11:32:28 πμ »

Την απόσβεση επαναφοράς ρυθμίζει. Για να ρυθμίσεις την προφόρτιση πρέπει να λύσεις κάτω απο τη σέλα τη μηχανή και να χρησιμοποιήσεις γαντζόκλειδο.
Την αποσβεση συμπιεσης μαλλον θα εννοεις
Αν δεν υπαρχει γατζοκλειδο -οπως φυσικα ειναι καλυτερα- την ιδια δουλεια κανεις και με σφυρι και ενα πλατυ κατσαβιδι (ή οτιδηποτε αλλο βολευει)
Καταγράφηκε
savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #97 στις: Κυριακή 19 Σεπτέμβριος 2010, 13:17:22 μμ »

Την αποσβεση συμπιεσης μαλλον θα εννοεις
Αν δεν υπαρχει γατζοκλειδο -οπως φυσικα ειναι καλυτερα- την ιδια δουλεια κανεις και με σφυρι και ενα πλατυ κατσαβιδι (ή οτιδηποτε αλλο βολευει)
That's right. I stand corrected.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #98 στις: Κυριακή 19 Σεπτέμβριος 2010, 13:33:28 μμ »

Την αποσβεση συμπιεσης μαλλον θα εννοεις.

That's right. I stand corrected.

Εχοντας συζητησει το θεμα αυτο με τα παιδια του K-shock που εχουνε λυσει αμορτισερ απο ΤΑ650 που ειναι παρομοιο, η βιδα αυτη μεταβαλλει την αποσβεση συμπιεσης/επαναφορας μαζι και οχι μονο της συμπιεσης. Εχοντας παιξει μ'αυτη τη ρυθμιση αρκετα, κανει καποια δουλεια σε συναρτηση με την ρυθμιση της προφορτισης, αλλα θα ητανε φυσικα καλυτερο να μετεβαλλε μονο την αποσβεση επαναφορας. Ενα καλο after-market αμορτισερ ειναι η λυση.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

savvas
Επισκέπτης
« Απάντηση #99 στις: Κυριακή 19 Σεπτέμβριος 2010, 14:22:40 μμ »

η βιδα αυτη μεταβαλλει την αποσβεση συμπιεσης/επαναφορας μαζι και οχι μονο της συμπιεσης.

Αν και η honda το ονομάζει απόσβεση συμπίεσης, και εγώ (βάση της αίσθησης που έχω απο τη χρήση, αν και δεν ξέρω τι βαλβίδες έχει μέσα το αμορτισέρ. Δεν το βλέπω πάντως πιθανό να έχει ανεπίστροφες γιατί θα έπρεπε να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο) θα συμφωνήσω με αυτή την άποψη. Εκτός ότι σκληραίνει η αίσθηση του αμορτισερ στη συμπίεση, σφίγγει και η επαναφορά με αποτέλεσμα να εξαλείφεται, το μερικές φορές, παλατζάρισμα της μηχανής οταν φορτίζεται. (Είναι και ο λόγος που μου έχει κολλήσει και το ονομάζω απόσβεση επαναφοράς. Μάλλον ο πιο δόκιμος όρος είναι σκέτη απόσβεση!).

Εγώ το έχω μόνιμα στη σκληρή ρύθμιση (73 kgr) σε όλες τις χρήσεις, είτε είμαι δικάβαλος και φορτωμένος, είτε μόνος μου. Μου αρέσει πολύ σε αυτή τη θέση και στην άσφαλτο βελτιώνει σημαντικά την οδική συμπεριφορά. -Αν και προσωπικά είμαι σιδερο . Δεν ξέρω αν όλοι το βρίσκουν το ίδιο άνετο-
Μερικές φορές είχα παράπονα απο συνεπιβάτες (πιο ευαίσθητους/τες) σε χωματόδρομους ή σε ανώμαλη άσφαλτο, οπότε το γύριζα στη μέση ρύθμιση και το πρόβλημά του λυνόταν.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!