Δευτέρα 14 Οκτώβριος 2019, 21:23:21 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αναρτήσεις για Transalp  (Αναγνώστηκε 62248 φορές)
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #100 στις: Κυριακή 19 Σεπτέμβριος 2010, 15:14:25 μμ »

Αν και η honda το ονομάζει απόσβεση συμπίεσης, και εγώ (βάση της αίσθησης που έχω απο τη χρήση, αν και δεν ξέρω τι βαλβίδες έχει μέσα το αμορτισέρ. Δεν το βλέπω πάντως πιθανό να έχει ανεπίστροφες γιατί θα έπρεπε να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο) θα συμφωνήσω με αυτή την άποψη. Εκτός ότι σκληραίνει η αίσθηση του αμορτισερ στη συμπίεση, σφίγγει και η επαναφορά με αποτέλεσμα να εξαλείφεται, το μερικές φορές, παλατζάρισμα της μηχανής οταν φορτίζεται. (Είναι και ο λόγος που μου έχει κολλήσει και το ονομάζω απόσβεση επαναφοράς. Μάλλον ο πιο δόκιμος όρος είναι σκέτη απόσβεση!).

Ακριβως ετσι  Smiley

Παράθεση από: savvas
Εγώ το έχω μόνιμα στη σκληρή ρύθμιση (73 kgr) σε όλες τις χρήσεις, είτε είμαι δικάβαλος και φορτωμένος, είτε μόνος μου. Μου αρέσει πολύ σε αυτή τη θέση και στην άσφαλτο βελτιώνει σημαντικά την οδική συμπεριφορά. -Αν και προσωπικά είμαι σιδερο . Δεν ξέρω αν όλοι το βρίσκουν το ίδιο άνετο-
Μερικές φορές είχα παράπονα απο συνεπιβάτες (πιο ευαίσθητους/τες) σε χωματόδρομους ή σε ανώμαλη άσφαλτο, οπότε το γύριζα στη μέση ρύθμιση και το πρόβλημά του λυνόταν.

Εγω παλι το εχω λιγο κατω απο τη μεση μονος μου και το σηκωνω αρκετα (σχεδον τερμα) με δευτερο ατομο και φορτωμενος (π.χ. καλοκαιρινες διακοπες), οταν επισης σφιγγω και την προφορτιση. Για νορμαλ χωματα το αφηνω οπως και στην ασφαλτο οταν ειμαι μονος μου (οπου το μηχανακι πλεει λίιιγο αλλα ειναι οκ για χωμα). Για πολυ δυσκολα περασματα απο χωματα (κοτρωνια κλπ) ξεσφιγγω την προφορτιση και λίιγο και την αποσβεση.

Αυτες οι ρυθμισεις αποσβεσης (κυριως μεση και σχεδον τερμα δικαβαλος) ειναι ενταξει τωρα που το αμορτισερ εχει πεσει (91Κ χμ). Οταν ητανε καινουργιο οι αντιστοιχες ητανε σχεδον μινιμουμ και μεση αντιστοιχα. Και εδω ειναι που το αμορτισερ του 650 (και 700) υπερτερει απο αυτο του 600 που δεν εχει ρυθμιση αποσβεσης.

Αυτο παντως που λειπει σε ολα τα ΤΑ ειναι τηλε-προφορτιση, οι ροδελλες του δικου μου ελατηριου την εχουν "ακουσει" απο τις συχνες σφυροκατσαβιδιες...  Embarrassed
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 19 Σεπτέμβριος 2010, 15:47:29 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

nikosr
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 804


« Απάντηση #101 στις: Δευτέρα 20 Σεπτέμβριος 2010, 09:09:44 πμ »

Γιώργη αφού δεν έχεις γατζόκλειδο πάρε πολύ χοντρο κατσαβίδι και κεφάλωσέ το ή κόψ΄ το μπροστά με τροχό και θα φαρδύνει πολύ  Wink


Έλα ρε φίλε ολόκληρη ανακατασκευή έκανες δεν θα κολώσεις σε δυο ροδέλες 
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #102 στις: Δευτέρα 20 Σεπτέμβριος 2010, 11:45:46 πμ »

Γιώργη αφού δεν έχεις γατζόκλειδο πάρε πολύ χοντρο κατσαβίδι και κεφάλωσέ το ή κόψ΄ το μπροστά με τροχό και θα φαρδύνει πολύ  Wink

Γεια σου Νικο, αυτο ακριβως εχω κανει εδω και χρονια, εχω κοψει με τροχο την "μυτη" στιβαρου μεγαλου αλουμινενιου κατσαβιδιου, αλλα και παλι οι ροδελλες ειναι απο σχετικα μαλακο μεταλλο και καταστρεφονται ευκολα..
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Tedyboys
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 85


Οι μονοζυγωτικές κουκλάρες στην Τransalp


« Απάντηση #103 στις: Κυριακή 10 Οκτώβριος 2010, 01:48:45 πμ »

Προσωπικά και μετά από πολλές δοκιμές κατέληξα στο συμπέρασμα πως το ελατήριο  θα πρέπει να προφορτιστεί τόσο ώστε η μότο όταν είναι σε όρθια θέση, να μην ακουμπά στο πλάγιο σταντ και μόνο με το βάρος της,  η ανάρτηση δεν θα πρέπει να συμπιέζεται καθόλου (να βρίσκεται στο άνω σημείο της ακριβός πριν αρχίσει να συμπιέζετε), αυτό το καταλαβαίνουμε αν προσπαθήσουμε να σηκώσουμε την μότο από τις  χειρολαβές της ουράς πως δεν έχει άλλη διαδρομή προς τα επάνω.

Κάνοντας τη δοκιμή που αναφέρεις όρθια η μηχανή το πλαινό σταντ απέχει 7-8 εκατοστά από το έδαφος οπότε και αυτό είναι μία ένδειξη ότι το ελατήριο είναι σε καλή κατάσταση?
Αρχίζω και τρώγομαι με τις αναρτήσεις αν και μετά από 125.000 χλμ τα αισθάνομαι σε πολύ καλή κατάσταση και δεν έχω παράπονα. Αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα βάλω WP μπροστά
για να βελτιωθεί η συμπεριφορά της.
Καταγράφηκε

Οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #104 στις: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 21:39:33 μμ »

Γεια σου Νικο, αυτο ακριβως εχω κανει εδω και χρονια, εχω κοψει με τροχο την "μυτη" στιβαρου μεγαλου αλουμινενιου κατσαβιδιου, αλλα και παλι οι ροδελλες ειναι απο σχετικα μαλακο μεταλλο και καταστρεφονται ευκολα..

Από Yamaha το αντίστοιχο εργαλείο της ανάρτησης των ΧΤ 660 (που φυσικά θέλει μόνο να σκύψεις λίγο και σε 1 λεπτό είσαι έτοιμος).

Είδατε η Γιαμάχα... Grin

Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

john400v
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


« Απάντηση #105 στις: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2011, 11:48:08 πμ »

θελω να ρωτησω δυο πραματακια...

τα λαδια για το πιρουνι πρεπει να ειναι "ειδικα" ή ενα κοινο λαδι σε αναλογο SAE 10-15-20 κανει...
επισης για την πισω αναρτηση, ο 'τακος" που μπορει να μπει που ακριβως μπαινει??? αναμεσα στο ελατηριο 'η εκει που πιανει η αναρτηση σαν αποστατης?
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10810



« Απάντηση #106 στις: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2011, 13:16:23 μμ »

Αναμεσα στο ελατηριο από όσο ξερω. Ουσιαστικά δηλαδη προφορτίζεις το ελατηριο.

τα λάδια για το πιρουνι ειναι ειδικά (fork oil)
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2509


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #107 στις: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2011, 13:18:44 μμ »

θελω να ρωτησω δυο πραματακια...

τα λαδια για το πιρουνι πρεπει να ειναι "ειδικα" ή ενα κοινο λαδι σε αναλογο SAE 10-15-20 κανει...
επισης για την πισω αναρτηση, ο 'τακος" που μπορει να μπει που ακριβως μπαινει??? αναμεσα στο ελατηριο 'η εκει που πιανει η αναρτηση σαν αποστατης?

Τα λάδια είναι πηρουνιού, Fork oil,. Για τη ρευστότητα οι περισσότεροι εδώ λένε ότι το μαμά 10άρι είναι χοντρό και προτείνουν 5άρι. Συμφωνώ και εγώ.
Ο "τάκος" είναι μιά ροδέλα φτιαγμένη στον τόρνο που μπαίνει ανάμεσα στο ελατήριο και το στοπ του και το προφορτίζει όσο το ύψος της.  
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
azwros
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3927


Ερωτας με την πρώτη ματιά!!


« Απάντηση #108 στις: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2011, 13:30:07 μμ »

Πόσο να στοιχίζουν τα μπροστινά ελατήρια  WP;
Καταγράφηκε

Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
kakou
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 251



« Απάντηση #109 στις: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2011, 13:44:52 μμ »

Για το 700 μου χαν πει κοντα 130...
Καταγράφηκε
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #110 στις: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2011, 14:52:42 μμ »

Πόσο να στοιχίζουν τα μπροστινά ελατήρια  WP;

Για το 650 ~ 120 και εχει η συσκευασία και λάδι για τις μπουκαλες.
Καταγράφηκε
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #111 στις: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2011, 16:08:09 μμ »

Τα λάδια είναι πηρουνιού, Fork oil,. Για τη ρευστότητα οι περισσότεροι εδώ λένε ότι το μαμά 10άρι είναι χοντρό και προτείνουν 5άρι.   

Νομίζω ότι το μαμά είναι 5W...

Όταν άλλαξα τα ελατήρια με HyperPrο, δεν είδα διαφορά στην άνεση από την μεγαλύτερη ρευστότητα (15ή 20 δεν θυμάμαι τώρα)....
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #112 στις: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2011, 16:09:16 μμ »

Πόσο να στοιχίζουν τα μπροστινά ελατήρια  WP;

Υπολόγισε αυτά που είπε ο Διαμαντής συν αν χρειαστεί να αλλάξεις και τις τσιμούχες.
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

Tassos (Chios)
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1387



« Απάντηση #113 στις: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2011, 16:10:04 μμ »

Νομίζω ότι το μαμά είναι 5W...

Όταν άλλαξα τα ελατήρια με HyperPrο, δεν είδα διαφορά στην άνεση από την μεγαλύτερη ρευστότητα (15ή 20 δεν θυμάμαι τώρα)....

Τα HyperPro θέλουν 20. Έτσι λέει το βιβλιαράκι



Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2509


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #114 στις: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2011, 16:52:43 μμ »

Στο μπροστινό σύστημα, τo ΤΑ (από τη Χόντα) έχει λάδι 5W στα καλάμια. Που είναι πολύ ψιλό λάδι. Στα 600 αλλάζει πολύ εύκολα (από μια βιδούλα μικρή που έχει στη βάση κάθε καλαμιού) Βάζοντας 10W αυξάνεις την απόσβεση (damping). Αυτό έχω κάνει και εγώ. Για την προσφόρτιση, βάζεις αποστάτες στα ελατήρια μέσα στις μπουκάλες (όπως είπε και ο Sotos). Θα σου συνιστούσα να τα κάνεις διαδοχικά για να δείς πώς σε βολεύει καλύτερα. Πρώτα αλλαγή λαδιού και μετά τους αποστάτες.
Για το πίσω αμορτισέρ, δεν αλλάζει εύκολα το λάδι (παρά μόνο σε ειδικό μαγαζί). Γιατί έχει μέσα και άζωτο και λάδι και είναι στεγανοποιημένο. Αλλά με ένα αποστάτη (πάλι από την WP) στη βάση στήριξης του αμορτισέρ θα δεις μεγάλη βελτίωση. Και θα έχεις και περισσότερες επιλογές στην προφόρτιση. (Το έχω κάνει στο δικό μου.)
Και οι δύο ανωτέρω λύσεις είναι πολύ οικονομικές και βελτιώνουν πολύ την οδηγική συμπεριφορά. Πριν "σκάσεις" λεφτά, πειραματίσου πρώτα με αυτές.
Αυτά γράφει ο δάσκαλος στη πρώτη σελίδα.
Συγνώμη έγραψα ανάποδα τις ρευστότητες.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #115 στις: Πέμπτη 21 Απρίλιος 2011, 15:03:02 μμ »



Το θέμα είναι ότι εάν δεν αλλάξεις ελατήρια, με την μεγαλύτερη ρευστότητα και μόνο, δεν νομίζω ότι επιτυγχάνεται κάποια ουσιαστική αλλαγή.  Wink

Τι 5 τι 10...άμα είναι μπαλοντίβανο... Grin
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

john400v
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


« Απάντηση #116 στις: Πέμπτη 21 Απρίλιος 2011, 15:22:24 μμ »

σημερα καναμε δουλιτσα!
αλλαξα λαδι στα καλαμια 15αρι...
εβγαλα το πισω αμορτισερ ,που μετα απο 65000χλμ ειναι παραδοξος μια χαρα ακομα, και εβαλα τακο 2 ποντους
και σηκωσα τον μαμα λασπωτηρα 7 ποντακια 

καμια σχεση η μηχανη με την πριν βουτυρενια αισθηση !!
στριβει και φρεναρει καλυτερα !!!

Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2509


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #117 στις: Παρασκευή 22 Απρίλιος 2011, 16:53:01 μμ »

Το εμπρός φτερό το στήριξες ψηλότερα; Μήπως βρει στην κάτω πλάκα, όταν τερματίσει η ανάρτηση.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
john400v
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


« Απάντηση #118 στις: Τρίτη 03 Μάιος 2011, 14:06:32 μμ »

τελικα το εβγαλα γιατι οντως ακουμπαγε στην πλακα....
εβαλα αλλο ομως... Tongue




Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #119 στις: Τετάρτη 04 Μάιος 2011, 09:08:07 πμ »

τελικα το εβγαλα γιατι οντως ακουμπαγε στην πλακα....
εβαλα αλλο ομως... Tongue





Αν προκειτε να πας σε χωματα λασπες -αφου γι' αυτο φανταζοναι το εβαλες- βαλε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και φυσουνες στα καλαμια!
Καλα για τα λαστιχα δεν το συζηταμε οτι δεν κανουν για τετοια χρηση!
Καταγράφηκε
john400v
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


« Απάντηση #120 στις: Τετάρτη 04 Μάιος 2011, 16:50:57 μμ »

 καλα εννοειται οτι δεν θα εχω αυτα λαστιχα... Cheesy

για φυσουνες σκεφτομαι κατι τις acerbis που ειδα και μου αρεσαν...
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2509


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #121 στις: Πέμπτη 05 Μάιος 2011, 09:21:38 πμ »

Ωραία ταίριαξε το φτερό! Το μονοκόματο (γιατί έχει και κάποιο διαιρούμενο) Acerbis motar είναι; Αν έχεις κάγκελα όμως, βρίσκει το πίσω μέρος του στα κάγκελα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #122 στις: Πέμπτη 05 Μάιος 2011, 10:15:49 πμ »

Aν στο 600 το ψηλο φτερο πιανει με δυο βιδες οπως στο 650 βαλε οπωσδηποτε loctite Με τους κραδασμους και τις ταλαντωσεις του φτερου μπορει να φυγει καμια απο τις δυο και μιας και βρισκονται απο κατω ουτε που θα το παρεις χαμπαρι
Καταγράφηκε
john400v
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


« Απάντηση #123 στις: Πέμπτη 05 Μάιος 2011, 12:04:19 μμ »

για να μπει σωστα επρεπε να μπουν αποστατες 3-4 ποντους. ετσι λοιπον εβαλα δυο λαστιχα κυλινδρικα και τους κραδασμους  και για να ερθει το φτερο να κατσει σωστα...
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #124 στις: Πέμπτη 05 Μάιος 2011, 12:14:53 μμ »

για να μπει σωστα επρεπε να μπουν αποστατες 3-4 ποντους. ετσι λοιπον εβαλα δυο λαστιχα κυλινδρικα και τους κραδασμους  και για να ερθει το φτερο να κατσει σωστα...
ΟΚ Εσυ ξερεις!
Εγω παντως στο δικο μου εβαλα σκληρους αποστατες και κολα σπειρωματων Τα κυλινδρικα λαστιχα που τοποθετησες δεν προκαλουν εντονες ταλαντωσεις στο φτερο απο καποια χλμ και πανω?
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 05 Μάιος 2011, 12:17:11 μμ από konkost » Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!