Δευτέρα 14 Οκτώβριος 2019, 21:01:49 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αναρτήσεις για Transalp  (Αναγνώστηκε 62245 φορές)
Chris the Loutrinos
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 892



« Απάντηση #50 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:50:06 μμ »

Καλημερα παιδακια μετα απο 4 χρονια συμβιωσης με  Smileyτην καλη μου σκεφτομαι να κανω καποιες βελτιωσεις στη μηχανουλα μου (ΤRANSALP 650 04) αναρτησεις πισω WP με υδραυλικη προφορτιση (950 ευρω) μπροστα αλλαγη ελατηριων και λαδιων (150 ευρω) φιλτρο K/N (65 ευρω) σωληνακια υψηλης μπροστα και αλλαγη τακακια (160 ευρω) 16 (45 ευρω) γραναζι μπροστα η οχι  Huh(αμα εχετε να μου προτεινετε κατι καλυτερο ακουω προτασεις) συν μια εξατμισουλα (REMUS μηπως Huh και εδω ακουω γνωμες) για την οποια δεν εχω αποφασισει ακομα δηλαδη υπολογιζω γυρω στα 1700 ευρω (μαζι με την εξατμιση) ειναι πολλα τα λεφτα μπαμπα στρουμφ η οχι

Καλησπερα να ρωτησω,οι τιμες που μας λες ειναι μονο αγορα ή και τοποθετηση?
Γιατι 45 γιουργια για ενα γραναζι μου φαινονται κομματι πολλα αν σου πω οτι εγω το jt 16αρι το πηρα 18€!!!
Καταγράφηκε

Μάνος Παπακυριακού
1972-2010
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #51 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 14:06:38 μμ »

Chris με τοποθέτηση είναι. Στην Θεσαλλονίκη πάντα έτσι δίνουν τιμές. Εκτος αν ο φίλος πήρε τιμές απο το τηλέφωνο.

Και έχε και υπόψη σου πως στην Βόρεια Ελλάδα οι τιμές είναι κομματάκι πιο τσιμπημένες Wink
Καταγράφηκε
Σεραφειμ
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 124



« Απάντηση #52 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 14:22:42 μμ »

Chris για το 16 θα ρωτησω τιμες το ερωτημα ειναι να το βαλω η οχι γιατι απο οτι εχω διαβασει για το 650 δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα (Chris de ze ) εκτος και αν δεν καταλαβα καλα.Βασικα ο λογος που σκεφτομαι να το αλλαξω ειναι για μεγαλυτερη αυτονομια.Αποστολε τη Μicron δεν την ηξερα μεχρι που την ειδα στο μηχανικο (Μακης Θαλασσουδης εκ Θεσσαλονικης πολυ καλος μηχανικος τουλαχιστο μεχρι τωρα) χθες απλως τη REMUS την ειδα πανω στο ακατανομαστο 650 και μου αρεσε παρα πολυ Smiley Δεν ξερω αλλα πιστευω οτι στις επομενες μερες θα εχω καταληξει
Καταγράφηκε

να θυμάστε ότι ο καθένας είναι κάποιος, ένα πολύτιμο, υπεύθυνο άτομο, δημιουργός του εαυτού του, να το υπερασπίζεστε το εγώ σας, πυρήνα κάθε ελευθερίας, η ελευθερία είναι καθήκον, περισσότερο από δικαίωμα είναι καθήκον."

Αλ.Παναγούλης
Chris the Loutrinos
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 892



« Απάντηση #53 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 14:46:45 μμ »

Απ'οτι εχω διαβασει-ακουσει η αλλαγη μπροστινου γραναζιου επιβαλλεται στα 600αρια.
Νομιζω οτι στα 650 δεν ειναι απαραιτητη.
Δεν ειχα δει οτι μιλαμε για Β Ελλαδα.
Γιατι δεν ψαχνεσαι στο net πιθανων να βρεις καλυτερες τιμες.
Στην τελικη να σου στειλουμε απο Αθηνα τα βαλεις μονος εαν πιανει το χερακι σου.
Καταγράφηκε

Μάνος Παπακυριακού
1972-2010
takisd
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 241

TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY


« Απάντηση #54 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 15:03:18 μμ »

16 (45 ευρω) γραναζι μπροστα η οχι  Huh

Πρίν από 2 εβδομάδες, αλλαγή γραναζιού μπροστινού (σε ΤΑ 600) : 16Τ JT  22,5E + 10E εργασία = 32,5Ε σύνολο ( στην Πάτρα )
Καταγράφηκε

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10458


Γαβ !


« Απάντηση #55 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 15:32:53 μμ »

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά. Σχετικά με την βελτίωση της συμπεριφοράς της  πίσω ανάρτησης, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά πόσο έχετε πειραματιστεί με την ρύθμιση της προφόρτισης  του ελατηρίου της μαμάς ανάρτησης του ΤΑ 650, μέσω των παξιμαδιών που βρίσκονται στο κάτω μέρος του ελατηρίου, πριν καταλήξετε στις ακριβές λύσεις της αντικατάστασης του ελατηρίου ή και όλης της ανάρτησης . Προσωπικά και μετά από πολλές δοκιμές κατέληξα στο συμπέρασμα πως το ελατήριο  θα πρέπει να προφορτιστεί τόσο ώστε η μότο όταν είναι σε όρθια θέση, να μην ακουμπά στο πλάγιο σταντ και μόνο με το βάρος της,  η ανάρτηση δεν θα πρέπει να συμπιέζεται καθόλου (να βρίσκεται στο άνω σημείο της ακριβός πριν αρχίσει να συμπιέζετε), αυτό το καταλαβαίνουμε αν προσπαθήσουμε να σηκώσουμε την μότο από τις  χειρολαβές της ουράς πως δεν έχει άλλη διαδρομή προς τα επάνω. Πριν από αυτήν την ρύθμιση, η μότο είχε μία πλαστική αίσθηση ιδικά σε δρόμο με σαμαράκια και με δύο άτομα, επίσης άλλαξε και η αίσθηση για το που είναι το βάρος της μότο, τώρα αισθάνεσαι το μπροστινό πιο φορτισμένο με βάρος από ότι πριν και έτσι είναι, Να σημειώσω εδώ πως η εμπρόσθια ανάρτηση είναι WP, οι ταλαντώσεις πλέων έχουν εξαφανιστεί η μότο μπαίνει στις στροφές με σιγουριά και σωστές πληροφορίες. Το τίμημα όλων αυτών; Χάθηκε ένα μέρος από την άνεση.                   

Αυτού του τύπου η μέτρηση είναι καθαρά εμπειρική και μπορεί να βγάλει αλλα αποτελέσματα σε διαφορετικούς σε κιλά αναβάτες . Η σωστή ρύθμιση είναι μέσω του SAG, κάτι που πρέπει να γίνει με τον αναβάτη πάνω όπως οδηγεί τη μηχανή.

Φαντάσου πως μια τέτοια ρύθμιση για εναν 75 κιλά μπορεί να είναι ιδανική , αν ανέβει όμως ένας 120.... θα είναι σούπα
 
Καταγράφηκε

siflis (Σταυρος)
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 462



« Απάντηση #56 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 16:20:04 μμ »

απλως τη REMUS την ειδα πανω στο ακατανομαστο 650 και μου αρεσε παρα πολυ Smiley Δεν ξερω αλλα πιστευω οτι στις επομενες μερες θα εχω καταληξει
Εγω παντος δεν θα αλλαζα το super poze (δυκανο) με μια καραμπινα
Καταγράφηκε

The transact side of life
The TRANSALP side of life
Σεραφειμ
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 124



« Απάντηση #57 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 18:35:16 μμ »

Δηλαδη παιδακια μου λετε να κατεβω Αθηνα γιατι οι τιμες εκει ειναι καλυτερες (Chris τα χερακια μου δεν πιανουν σε σχεση με μηχανολογικα η' φοβαμαι μην κανω καμια πατατα ) και αν ναι ποσο ?Σταυρο για την εξατμιση ακουω γνωμες οπως και για το γραναζι ψαχνομαι  μπας και βγαλω καμια ακρη Roll EyesΓια αναρτησεις θεωρω οτι WP με υδραυλικη προφορτιση ειναι μονοδρομος οπως και τα σωληνακια υψηλης για τα φρενα. Smiley
Καταγράφηκε

να θυμάστε ότι ο καθένας είναι κάποιος, ένα πολύτιμο, υπεύθυνο άτομο, δημιουργός του εαυτού του, να το υπερασπίζεστε το εγώ σας, πυρήνα κάθε ελευθερίας, η ελευθερία είναι καθήκον, περισσότερο από δικαίωμα είναι καθήκον."

Αλ.Παναγούλης
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #58 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 21:28:21 μμ »

1) Το 16Τ στα 600 ναι επιβάλλεται (εδώ και 12+ χρόνια επιμένω σε αυτό). Με αυτό το γρανάζωμα το ΤΑ600 έχει περ. ίδια συνολική σχέση μετάδοσης με το μαμά 650. Ακόμα και η Χόντα το κατάλαβε και το εφάρμοσε στο 650. Στο 650 δεν είναι απαραίτητο, γιατί μετά θα μακρύνει αρκετά η σχέση μετάδοσης με κάποια ίσως αρνητική επίδραση στις επιταχύνσεις (ιδιαίτερα με 2 άτομα).

2) Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι όποιος πάρει ένα μαμά ΤΑ, και είναι και λίγο έμπειρος οδηγός, ψάχνεται από την πρώτη στιγμή για βελτίωση της ανάρτησης. Είναι απαράδεκτη η μαμά ανάρτηση (βλ. σούπα). Πριν δώσετε λοιπόν €1000+ για κάποια ακριβή λύση, κάντε αυτό που έχω αναφέρει σε άλλο post σχετικά με την οικονομική λύση (λάδια 10άρια μπροστά, τάκος πίσω). Δεν θα γίνει WP αλλά σίγουρα δεν θα σας παιδεύει πια έντονα η σκέψη για βελτίωση. Το μηχανάκι θα στηθεί πολύ καλύτερα στο δρόμο και θα έχετε καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Αν μετά πάλι ψάχνεστε, πηγαίνετε για την ακριβή λύση.

3) Σωληνάκια υψηλής, ιδιαίτερα μπροστά, είναι κάτι που θα βοηθήσει πολύ στην αίσθηση του φρεναρίσματος  (στα ΤΑ400/600 επιβάλλεται).

4) Φίλτρο Κ&N είναι μια πολύ καλή και οικονομική λύση (μακροπρόθεσμα).

5) Για εξάτμιση διαλέξτε μια αξιόπιστη και καλή μάρκα αν πρόκειται να την αλλάξετε. Γιατί αλλιώς μπορεί και να χάσετε σε επιδόσεις. Η μαμά είναι υπολογισμένη σε κάθε τι ως προς την απόδοση/κατανάλωση/θόρυβο σε σχέση με την τροφοδοσία που παρέχουν τα καρμπς σε όλη τη γκάμα των στροφών. Δεν ισχύει το ότι βάζω μια πιο ελεύθερη και το μηχανάκι ... φυσάει! Παίζουν πολλοί παράγοντες. Αν είναι πιο ελεύθερη, θέλουν κατάλληλη ρύθμιση και άλλα πράγματα (πχ. καρμπς).
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 21:38:32 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Σεραφειμ
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 124



« Απάντηση #59 στις: Σάββατο 14 Ιούνιος 2008, 14:01:51 μμ »

Χρηστο ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες για ακομα μια φορα Wink
Καταγράφηκε

να θυμάστε ότι ο καθένας είναι κάποιος, ένα πολύτιμο, υπεύθυνο άτομο, δημιουργός του εαυτού του, να το υπερασπίζεστε το εγώ σας, πυρήνα κάθε ελευθερίας, η ελευθερία είναι καθήκον, περισσότερο από δικαίωμα είναι καθήκον."

Αλ.Παναγούλης
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #60 στις: Σάββατο 14 Ιούνιος 2008, 15:12:12 μμ »

Να προσθέσω τα εξής στα παραπάνω. Το αμορτισέρ του ΤΑ650 είναι πολύ καλύτερο από του ΤΑ600, με μεγαλύτερη (και ρυθμιζόμενη) απόσβεση - είναι το ίδιο με το CBR600 του 2000 - και κρατάει για πολύ περισότερα χιλιόμετρα. Κατά τη γνώμη μου για το ΤΑ650 το ιδανικό λάδι του μπροστινου με τα μαμίσια ελατήρια είναι 15άρι και όχι 10άρι για να είναι συμβατό το μπροστινό με το πίσω, από τη μαμά του το μπροστινό παραείναι μαλακό με ανεπαρκή απόσβεση (ενώ το πίσω είναι μια χαρά). Αυτό που λείπει είναι υδραυλική προφόρτιση του πίσω ελατηρίου όπως έχει το Varadero και άλλα μηχανάκια, για να προφορτιστει το ελατήριο πρέπει να μετακινηθεί η μπαταρία και να χρησιμοποιηθεί η βάρβαρη μέθοδος σφυρί-κατσαβίδι με κομμένη μύτη.

Αν όμως παίξει κανείς μπορεί να φέρει την πίσω ανάρτηση στα μέτρα του. Αυτό που με εξέπληξε πρόσφατα είναι οτι μετά απο 65Κ χιλιόμετρα ασχολήθηκα και πάλι προσφατα με το πίσω αμορτισέρ για ένα δικάβαλο ταξίδι στο Πήλιο και αυξάνοντας την απόσβεση και την προφόρτιση έγινε τέλειο για τις συγκεκριμένες συνθήκες, πράγμα που δεν περίμενα καθώς νόμιζα οτι είχε ουζάρει. Γενικά αν ξέρει κανείς μπορεί να φέρει το αμορτισέρ του ΤΑ650 στα μέτρα του και φαίνεται να κρατάει για πολλά πολλά χιλιόμετρα.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #61 στις: Σάββατο 14 Ιούνιος 2008, 18:21:21 μμ »


για να προφορτιστει το ελατήριο πρέπει να μετακινηθεί η μπαταρία και να χρησιμοποιηθεί η βάρβαρη μέθοδος σφυρί-κατσαβίδι με κομμένη μύτη.


Υπάρχει και άλλος τρόπος, εγώ το κάνω με κλειδί για ελατήριο από ΧΤ660.
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« Απάντηση #62 στις: Τρίτη 17 Ιούνιος 2008, 15:12:15 μμ »

Σήμερα πήρα τηλέφωνο και έκλεισα ραντεβού στο Κ-Shock για αλλαγή αναρτήσεων…….

Χρήστο ρώτησα για τον αποστάτη, (τάκο) και ήταν κατηγορηματικός πως δεν θα κερδίσεις τίποτα, κ.λ.π.
καλύτερα να πάς για καινούργιο αμορτισέρ…

Επίσης για το μπροστινό, μου ανάφερε πώς αν αλλάξουμε ελατήρια, θα βάλουμε 20άρια λαδάκια ενώ αν δεν τα αλλάξουμε απλά
θα τοποθετήσουμε 15αράκι και όχι 10αράκι…….

Τελικά τι κάνουμε;;;; Undecided Undecided
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
m1035
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 37



« Απάντηση #63 στις: Τετάρτη 18 Ιούνιος 2008, 02:19:50 πμ »



Φαντάσου πως μια τέτοια ρύθμιση για εναν 75 κιλά μπορεί να είναι ιδανική , αν ανέβει όμως ένας 120.... θα είναι σούπα
 

εγω που ειμαι 125 κιλα τι να κανω???
σκεφτομαι να βαλω τα πηρουνια απο xr 600 γιατι ειμαι και πανυψηλος  (οπως περιγραφεται εδω http://www.transalp.org/phpbb2/viewtopic.php?t=52&postdays=0&postorder=asc&start=0 )και τακο 3-4 cm πισω 

σιγουρα γινεται σε ΤΑ 600... τα πηρουνια του ΤΑ 650 ειναι ιδια με του 600???

αλλες ιδεες για ψηλωμα και βελτιωση της αναρτησης εχετε? πειτε μου γιατι με τη σουπα αναρτηση εχω αρχισει γενικοτερα τις σουπες τελευταια...

Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #64 στις: Τετάρτη 18 Ιούνιος 2008, 09:37:15 πμ »

Παιδιά, εγώ έκανα απλώς τις μετατροπές που ανέφερα (10άρι λάδι μπροστά, 2cm τάκος πίσω) και από τότε δεν ψάχνομαι με τις μαμά αναρτήσεις. Ελατήρια δεν άλλαξα. Το 10άρι ή 12.5άρι λάδι μπροστά για μένα είναι μια χαρά. Αν είναι πιο παχύρευστο (15, 20) μπορεί να κάνει λίγο "κούτσουρο" το μπροστινό.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« Απάντηση #65 στις: Τετάρτη 18 Ιούνιος 2008, 15:55:25 μμ »

Παιδιά, εγώ έκανα απλώς τις μετατροπές που ανέφερα (10άρι λάδι μπροστά, 2cm τάκος πίσω) και από τότε δεν ψάχνομαι με τις μαμά αναρτήσεις. Ελατήρια δεν άλλαξα. Το 10άρι ή 12.5άρι λάδι μπροστά για μένα είναι μια χαρά. Αν είναι πιο παχύρευστο (15, 20) μπορεί να κάνει λίγο "κούτσουρο" το μπροστινό.


Χρήστο τον τάκο πίσω (αποστάτη) τον τοποθέτησες μόνο σου;


Στην μηχανή μπορώ να της δώσω λίγο αέρα στο ύψος 3-4 πόντους με αυτό τον τρόπο;






Υ.Γ. Χρήστο, εντάξει βρήκα κάποιες απαντήσεις σε θέματα που είχαμε αναπτύξει στο παρελθόν  που είχες απαντήσει………. Wink
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 18 Ιούνιος 2008, 19:58:15 μμ από LEON » Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #66 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2008, 00:04:53 πμ »

Για να τοποθετηθεί πίσω ο τάκος θα πρέπει να λυθεί το πίσω μοχλικό. Μπορείς να το κάνεις και μόνος σου (δεν μου πήρε πολύ ώρα να γίνει).
Λάδι μπροστά πάλι αλλάζεις μόνος σου αλλά (στα ΤΑ650) θέλει να έχεις και κάποιο βοηθό (να κρατάει τη μηχανή) γιατί είναι λίγο χρονοβόρα διαδικασία.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« Απάντηση #67 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2008, 02:22:18 πμ »

Για να τοποθετηθεί πίσω ο τάκος θα πρέπει να λυθεί το πίσω μοχλικό. Μπορείς να το κάνεις και μόνος σου (δεν μου πήρε πολύ ώρα να γίνει).
Λάδι μπροστά πάλι αλλάζεις μόνος σου αλλά (στα ΤΑ650) θέλει να έχεις και κάποιο βοηθό (να κρατάει τη μηχανή) γιατί είναι λίγο χρονοβόρα διαδικασία.


Σ ευχαριστώ Χρήστο, θα το προσπαθήσω μόνος μου και ότι είναι θα σου πω…..
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
m1035
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 37



« Απάντηση #68 στις: Κυριακή 06 Ιούλιος 2008, 21:35:29 μμ »

Πηγα σε γνωστο μαγαζι αναρτησεων και μου ειπαν οτι χρειαζομαι ελατηρια μπρος και πισω..
εχω ΤΑ 06 με 27.000 χλμ και ειμαι 125 κιλα.. μπορει να ειναι ετσι?
η μηπως θελανε λεφτα για διακοπες?

επειδη σκεφτομαι σοβαρα να ακολουθησω τη συμβουλη του chris de ze, που βρισκω τακο και λαδια αναρτησεων για να παω σε δικο μου μηχανικο και να τελειωνω χωρις να μπλεκω με τα γνωστα μαγαζια αναρτησεων?
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #69 στις: Δευτέρα 07 Ιούλιος 2008, 00:17:35 πμ »

Τάκο και λάδια είχα πάρει από την WP (αντιπρόσωπος: Extra Products – Τασούλης, Καλλιρρόης 55)

ΥΓ: Δεν θα γίνει η ανάρτησή σου super-duper αλλά θα βελτιωθεί αρκετά σε σχέση με το πως είναι από μαμά.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 29 Σεπτέμβριος 2008, 08:06:39 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
xplast
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3652


« Απάντηση #70 στις: Σάββατο 24 Ιανουάριος 2009, 13:20:02 μμ »

Μπορεί κάποιος να μου πει τι διάσταση έχουν τα μπροστινά καλάμια; Εννοώ την διάμετρο.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 17 Απρίλιος 2010, 15:14:55 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #71 στις: Σάββατο 24 Ιανουάριος 2009, 13:52:40 μμ »

Μπορεί κάποιος να μου πει τι διάσταση έχουν τα μπροστινά καλάμια; Εννοώ την διάμετρο.

41mm
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Berg
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #72 στις: Τετάρτη 28 Ιανουάριος 2009, 00:46:20 πμ »

Σήμερα άλλαξα τα ελατήρια στο μπροστινό της ΤΑ650 και έβαλα της WP.
Η διαφορά είναι αιθητή. Πιό στιβαρή αίσθηση και κόπηκαν πιά τα βυθίσματα του μπροστινού στα φρένα.
Λάδι WP μίξη 10 και 15. Λειτουργεί μια χαρά.
Καταγράφηκε
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5133


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #73 στις: Πέμπτη 29 Ιανουάριος 2009, 17:13:00 μμ »

Να ρωτησω κατι.....

Επειδη ειμαι στα 46.500χλμ και δε θυμαμαι, αν μου εχουν αλλαξει στο μπροστα τα λαδια, ελατηρια ή αλλες λαλακιες... στο πισω σιγουρα οχι.

Στα ποσα χλμ "πρεπει" να αλλαζεται το λαδι, ή το ελατηριο (μπρος-πισω αμορτισερ) ;
Το 90-95% των χιλιομετρων μου ειναι μονοκαβαλο...
Το 100% των χιλιομετρων μου ειναι σε ασφαλτο (εκτος και αν εχουν πεσει τιποτα χωματα απο κανενα φορτηγο...)
Απο βαρος δικο μου τιποτα... πουπουλο... 65κιλα... με το ζορι καθεται το ΤΑ....

Υπαρχει τροπος να τα μετρησεις;

Σε συμπεριφορα της μηχανης, δεν εχω παρατηρησει καμια αλλαγη προς το χειροτερο (αν και μπορει να συνηθιζεις τη φθορα σε σχεση με τη συμπεριφορα)....
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 29 Ιανουάριος 2009, 17:14:45 μμ από Hypersonic » Καταγράφηκε

Berg
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #74 στις: Παρασκευή 30 Ιανουάριος 2009, 15:27:48 μμ »

Να ρωτησω κατι.....

Επειδη ειμαι στα 46.500χλμ και δε θυμαμαι, αν μου εχουν αλλαξει στο μπροστα τα λαδια, ελατηρια ή αλλες λαλακιες... στο πισω σιγουρα οχι.

Στα ποσα χλμ "πρεπει" να αλλαζεται το λαδι, ή το ελατηριο (μπρος-πισω αμορτισερ) ;

Ελατήριο δεν χρειάζεται να αλλάξεις από φθορά. Απλά ένα καλό After market ελατήριο βελτιώνει την συμπεριφορά.
Λάδια καλό είναι να αλλάξεις. Η συχνότητα της αλλαγής εξαρτάται από τα χιλιόμετρα και τον τρόπο χρήσης, (χώμα - δικάβαλο κλπ)


Υπαρχει τροπος να τα μετρησεις;

Κάτι πρέπει να γράφει στο manual για την στάθμη και τον τύπο. Μάλλον το 10 είναι καλύτερο τελικά γιατί το κάνει λίγο πιό αργό που του χρειάζεται.

Σε συμπεριφορα της μηχανης, δεν εχω παρατηρησει καμια αλλαγη προς το χειροτερο (αν και μπορει να συνηθιζεις τη φθορα σε σχεση με τη συμπεριφορα)....

Είναι ότι με τον πάροδο του χρόνου συνηθίζεις την αλλαγή στην συμπεριφορά. Μόνο αν ανέβεις σε κατι καινούργιο ή με άλλο ελατήριο καταλαβαίνεις την διαφορά.
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!