Τετάρτη 08 Απρίλιος 2020, 20:40:10 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αναρτήσεις για Transalp  (Αναγνώστηκε 70483 φορές)
john400v
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


« Απάντηση #125 στις: Πέμπτη 05 Μάιος 2011, 12:35:20 μμ »

οχι
ειναι σκληρο λαστιχο βλεπε συνεμπλοκ... και με το σφυξιμο ηρθε και εδεσε..
δεν ειναι κακη ιδεα ομως και κολλα...
Καταγράφηκε
BostonGeorge
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 339



« Απάντηση #126 στις: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 23:25:21 μμ »

Ψάχνομαι και εγώ για καινούριες αναρτήσεις . Η ανάρτηση κάτω απο την σέλα λειτουργεί καλά (μάλλον) και μπροστά στο πιρούνι . Τι θα πρωτείνατε μιας και εγώ σιγά σιγά θα το κάνω για χωμάτινες διαδρομές κυρίως το μηχανάκι ... Αν βάλω αναρτήσεις για χώμα θα πρέπει να αλλάξω και το μπροστινό φτερό ;
Καταγράφηκε



Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us/www.transalpforu
john400v
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


« Απάντηση #127 στις: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 00:49:56 πμ »

ποιο μοντελο εχεις?
γενικα μια ευκολη λυση ειναι να αλλαξεις ελατηρια μπρος-πισω
πισω προσωπικα θα το ηθελα λιγο ψιλοτερο και ψαχνω να βρω την λυση... σκεφτομαι να βαλω εναν αποστατη στο σημειο του αμορτισερ που δενει με το link...

οσο για το φτερο, το αλλαζεις λογο λασπης οχι λογω αναρτησης η επιδη σου αρεσει "αλλιως" Smiley
Καταγράφηκε
BostonGeorge
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 339



« Απάντηση #128 στις: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 11:19:09 πμ »

ποιο μοντελο εχεις?
γενικα μια ευκολη λυση ειναι να αλλαξεις ελατηρια μπρος-πισω
πισω προσωπικα θα το ηθελα λιγο ψιλοτερο και ψαχνω να βρω την λυση... σκεφτομαι να βαλω εναν αποστατη στο σημειο του αμορτισερ που δενει με το link...

οσο για το φτερο, το αλλαζεις λογο λασπης οχι λογω αναρτησης η επιδη σου αρεσει "αλλιως" Smiley

Honda Transalp XLV400 '91 - '92 .
Και εγώ θα το ηθελα ψηλότερο , δεν ξέρω αν θα μου αρέσει με το φτερό τόσο ψηλά , δεν το έχω δει απο κοντά αλλα αν είναι για την λάσπη ... Εκτός απο ελατήρια κάτι άλλο μπορούμε να κάνουμε ; Δηλαδή αλλαγή ολόκληρης της ανάρτησης ; Ελατήριο κάτω απο την σέλα θέλει σίγουρα ...
Καταγράφηκε



Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us/www.transalpforu
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2546


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #129 στις: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 11:26:22 πμ »

..... θα το ηθελα λιγο ψιλοτερο και ψαχνω να βρω την λυση... σκεφτομαι να βαλω εναν αποστατη στο σημειο του αμορτισερ που δενει με το link...

Πρόσεχε: 1 πόνος στο αμορτισέρ δίνει 3 στη ρόδα!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
john400v
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


« Απάντηση #130 στις: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 12:34:02 μμ »

ενας ποντος... γιατι αμα ειναι πονος... Smiley
 
εγω παντως τωρα εχω το πισω αμορτισερ τερμα σφικτο, δεν παει αλλο (ειμαι και 100 κιλα) και με ικανοποιει μια χαρα δεν λεω... απλα θα το ηθελα λιγο ψηλοτερο πισω...





« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 12:44:13 μμ από john400v » Καταγράφηκε
Tedyboys
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 85


Οι μονοζυγωτικές κουκλάρες στην Τransalp


« Απάντηση #131 στις: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2011, 01:12:50 πμ »

Μετά από 133.000 χλμ άλλαξα τα ελατήρια στο μπροστινό σύστημα, βάζοντας τα WP  με το αντίστοιχο  10άρι λάδι  και τις μαμίσιες τσιμούχες. Οι τιμές τους αντίστοιχα 117, 15 και 56. Η εργασία του μάστορα κόστισε 70 ευρώπουλα. Σύνολο το κουστουμάκι μας στοίχισε 258 αλλά μια και σκοπεύω να την κρατήσω την ΤΑ εσαεί επιβάλεται μια σταδιακή ανανέωση σε ζωτικά της όργανα.
Οι πρώτες μου εντυπώσεις μετά από μια μικρή βόλτα ήταν μια αισθητή βελτίωση στο μπροστινό φρενάρισμα, μειώθηκε σημαντικά η βύθιση (είχα βάλει παλιότερα 10άρι λάδι) και πήρε λίγο ύψος το μπροστινό σύστημα. Κατά τα άλλα, σημαντική διαφοροποίηση στην ακρίβεια της διεύθυνσης δεν είδα, δεν ξέρω αν και αυτό θέλει κάποιο χρόνο με το καινούργιο λάδι, μια καλή δοκιμή θα γίνει το Σάββατο σε ταξίδι προς την Επίδαυρο. Βέβαια τη μηχανή τη διατηρώ σε εξαιρετική κατάσταση παρά τα χρονάκια της 8,5 και σε καθημερινά δρομολόγια για τη δουλειά ανεβαίνοντας Διόνυσο-Πεντέλη δεν είχα πρόβλημα να τη πλαγιάζω τη μηχανή αρκετά με σιγουριά και με αίσθηση ασφάλειας. Για του λόγου το αληθές συναντώ στο πρωινό το δρομολόγιο αρκετές φορές ένα αναβάτη με V-Strom στις ευθείες μου καλύπτει τη διαφορά που του παίρνω στα στροφιλίκια 20-30 μέτρα. Βέβαια αυτό είναι και θέμα διάθεσης και ικανότητας του οδηγού αλλά και στιβαρότητας της μηχανής. Φίλος μου που έχει τώρα V-Strom και παλιότερα την ΤΑ μου έχει πει για μια ασάφεια στο μπροστινό της σύστημα οι φίλοι που την έχουν θα ξέρουν καλύτερα.
Αυτά τα αναφέρω διότι μερικοί παντογνώστες θεωρούν επιτακτική την ανάγκη να αλλάξεις αμορτισερ στα 30.000 χλμ, παραβλέποντας την κατάσταση της μηχανής και το σημαντικότερο της χρήσης που της κάνεις σε αντιδιαστολή με το Chris_de_Ze που πολύ συνετά προτείνει 2 μικρές ανέξοδες αλλαγές με σημαντικά αποτελέσματα.
Καταγράφηκε

Οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #132 στις: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2011, 11:29:19 πμ »

Μετά από 133.000 χλμ άλλαξα τα ελατήρια στο μπροστινό σύστημα, βάζοντας τα WP  με το αντίστοιχο  10άρι λάδι  και τις μαμίσιες τσιμούχες. Οι τιμές τους αντίστοιχα 117, 15 και 56. Η εργασία του μάστορα κόστισε 70 ευρώπουλα. Σύνολο το κουστουμάκι μας στοίχισε 258 αλλά μια και σκοπεύω να την κρατήσω την ΤΑ εσαεί επιβάλεται μια σταδιακή ανανέωση σε ζωτικά της όργανα.
Οι πρώτες μου εντυπώσεις μετά από μια μικρή βόλτα ήταν μια αισθητή βελτίωση στο μπροστινό φρενάρισμα, μειώθηκε σημαντικά η βύθιση (είχα βάλει παλιότερα 10άρι λάδι) και πήρε λίγο ύψος το μπροστινό σύστημα. Κατά τα άλλα, σημαντική διαφοροποίηση στην ακρίβεια της διεύθυνσης δεν είδα, δεν ξέρω αν και αυτό θέλει κάποιο χρόνο με το καινούργιο λάδι, μια καλή δοκιμή θα γίνει το Σάββατο σε ταξίδι προς την Επίδαυρο. Βέβαια τη μηχανή τη διατηρώ σε εξαιρετική κατάσταση παρά τα χρονάκια της 8,5 και σε καθημερινά δρομολόγια για τη δουλειά ανεβαίνοντας Διόνυσο-Πεντέλη δεν είχα πρόβλημα να τη πλαγιάζω τη μηχανή αρκετά με σιγουριά και με αίσθηση ασφάλειας. Για του λόγου το αληθές συναντώ στο πρωινό το δρομολόγιο αρκετές φορές ένα αναβάτη με V-Strom στις ευθείες μου καλύπτει τη διαφορά που του παίρνω στα στροφιλίκια 20-30 μέτρα. Βέβαια αυτό είναι και θέμα διάθεσης και ικανότητας του οδηγού αλλά και στιβαρότητας της μηχανής. Φίλος μου που έχει τώρα V-Strom και παλιότερα την ΤΑ μου έχει πει για μια ασάφεια στο μπροστινό της σύστημα οι φίλοι που την έχουν θα ξέρουν καλύτερα.
Αυτά τα αναφέρω διότι μερικοί παντογνώστες θεωρούν επιτακτική την ανάγκη να αλλάξεις αμορτισερ στα 30.000 χλμ, παραβλέποντας την κατάσταση της μηχανής και το σημαντικότερο της χρήσης που της κάνεις σε αντιδιαστολή με το Chris_de_Ze που πολύ συνετά προτείνει 2 μικρές ανέξοδες αλλαγές με σημαντικά αποτελέσματα.

Χαιρομαι που διαπιστωνεις και εσυ αυτο που εχω τονισει καποιες φορες και εγω! Οτι η αλλαγη των μαμα ελλατηριων με αλλα σκληροτερα δεν ειναι θεμα γουστου αλλα θεμα ασφαλειας Και αναφερομαι στο φρεναρισμα γιατι αν πιασουμε την λειτουργια αυτη καθ' αυτη της αναρτησης τοτε θα παει μακρια η κουβεντα
Αυτα τα 258Ε που εδωσες ειναι  ισως η καλυτερη επενδυση που εχεις κανει στπν τομεα της ασφαλειας Αφου η πιθανοτητα  διπλωματος του μπροστινου σε φρεναρισμα πανικου τωρα πια απομακρυνεται (αλλα δυστυχως δεν εξαλειφεται)
Το οτι πλεον το μπροστινο συστημα ψηλωσε ειναι φυσιολογικο και οφειλεται στα σκληροτερα και σιγουρα καταλληλοτερα ελλατηρια απο εκεινα που φοραει απο το εργοστασιο Ποσο μαλλον οταν εκεινα ειχαν γραψει ηδη 133000 χλμ Το οποιο υψος χανοταν οφειλοταν στο οτι μεγαλο μερος της διαδρομης καταναλωνοταν  ηδη και μονο απο το βαρος μηχανη+αναβατης! Το μηχανακι εχει γινει βεβαια τωρα  λιιιιγο πιο αργο κατα την εισοδο στις (πολυ κλειστες) στροφες σε σχεση με πριν αλλα αν δεν οδηγεις επιθετικα ουτε που θα το αντιληφθεις Ομοιως αν δεν οδηγεις σπιρτοζικα ή/και επιθετικα ισως να μη διακρινεις και την υπαρκτη πλεον σε σχεση με πριν ακριβεια της κατευθυντικοτητας
Στο ταξιδι αυτο που μαλλον θα παρατηρησεις θα ειναι η καλυτερη πληροφορηση για το τι κανει καθε στιγμη ο μπροστα τροχος Καποιοι αυτο το λενε και απωλεια ανεσης Αν εχεις παντως την δυνατοτητα δοκιμασε να οδηγησεις για λιγο σε δρομο με εντονες ανωμαλιες Ειδικα αν το λαδι εχει ηδη ζεσταθει (πχ κατα την διαρκεια ταξιδιου) θα εκπλαγεις ευχαριστα!
Χωρις να θεωρω τον ευατο μου παντογνωστη ειμαι απο κεινους που κρινουν αναγκαια την αλλαγη των ελλατηριων-λαδιων οχι μονο απο τα 30000 χλμ αλλα και απο τα 30 χλμ ακομα! Αν βεβαια θελουμε να κανουμε το ΤΑ πιο ασφαλες αλλα και να το οδηγησουμε και λιγο διαφορετικα απο το "οδηγω και σε σκεφτομαι"!
Αν και δεν ξερω ποια ειναι η μια αλλαγη που προτεινει ο Chris νομιζω οτι η αλλη αφορα την τοποθετηση τακου στο ελατηριο του αμορτισερ ωστε να αυξηθει η προφορτιση (αν βεβαια θυμαμαι καλα) Πραγμα που φυσικα ειναι τελειως λαθος και δινει απλως την ψευδαισθηση οτι σκληρυνε το ελατηριο του αμορτισερ

Φιλικα
Καταγράφηκε
Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1263



« Απάντηση #133 στις: Σάββατο 12 Απρίλιος 2014, 11:38:25 πμ »

Για να μην ανοίγω άλλο θέμα....



Αυτές οι ρυθμιζόμενες τάπες πιρουνιού, κάνουν τίποτα ή τζάμπα κόπος?
Σκέφτομαι να βάλω ένα ζευγάρι για να μπορώ να ρυθμίζω λίγο (λέω λίιιιιιιιιιιιγο) την αίσθηση που προσφέρει το μπροστινό.
Θα κλαίω μόνο τα 40 γιούρια που κάνουν ή θα κλαίω και πιθανή ζημιά που θα δημιουργήσω Huh
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5431



« Απάντηση #134 στις: Σάββατο 12 Απρίλιος 2014, 11:52:06 πμ »

βαλτα μωρε και εσυ τωρα.αμα κλαψεις εσυ τουλαχιστον δεν θα την πατησει και κανεις αλλος.

αντε να σου κανουμε και παρεα στο κλαμα.

 Tongue Tongue Tongue Tongue
Καταγράφηκε

nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #135 στις: Σάββατο 12 Απρίλιος 2014, 13:26:54 μμ »

27 ευρώ έχει η γνήσια, νομίζω. Οπότε εγώ θα τις έπαιρνα, λόγω του ότι την μία τη πλήγωσα λίγο.
Φίλος που δοκίμασε σε χτ, είπε ότι κάνουν δουλειά.
Προσοχή στα σπειρώματα, μη γίνει καμιά ζημιά στα καλάμια...

Στάλθηκε από το HUAWEI G525-U00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1263



« Απάντηση #136 στις: Σάββατο 19 Απρίλιος 2014, 18:42:19 μμ »

Σήμερα έκανα κι εγώ αλλαγή στα λάδια της μπροστινής ανάρτησης. Αφού έλυσα ότι έπρεπε να λύσω, πήρα τις μπουκάλες ανά χείρας και ξεκίνησα το καθάρισμα.
Διαβάζοντας πολλά και διάφορα εδώ μέσα για τις μπουκάλες, τα λάδια, το καθάρισμα, το λύσε-δέσε κλπ κλπ, περίμενα με το που θα ανοίξω την τάπα να βγει κάνας κροκόδειλος μαζί με την παρέα του. Αντ'αυτών πήρα στο δοχείο μου από 540ml (μαύρου πίσσα κατράμι) λάδι, σημάδι πως δεν έχουμε διαρροές και καθαρίζοντας-ξεπλένοντας δεν υπήρχε μούργα (πράγμα που δηλώνει το καλώς έχει στην συντήρηση απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της ΤΑ) μιας και οι μπουκάλες είχαν ξανανοιχτεί...
Αφού έβαλα νεα λαδάκια (AMSoil forck therapy 10w), στρίμωξα και 2 ροδέλες σαν αποστάτη (5mm) ίσα ίσα να πατάει το ελατήριο (το οποίο είναι μια χαρά σε μήκος) και όταν πήγα να ξεκινήσω την τοποθέτηση, πόνεσα.... Πόνεσα πολύ στην εικόνα της μηχανής χωρίς μπροστινό...



Βέβαια, όταν μοντάρισα πάλι το πηρούνι, αποκαταστάθηκε και η εικόνα και το χαμόγελο στα χείλη μου...
Μόλις το πήγα και βόλτα ? χε χε χε ! ! ! Άλλη συμπεριφορά τελείως. Έχω την αίσθηση πως κάθεται λίγο πιο ψηλά απο πρίν και σίγουρα δεν έχω τόσο μπρουμούτισμα στο φρενάρισμα όπως πρίν.
Βελτιώθηκε η συμπεριφορά γενικότερα και δείχνει πιο ομοιογενές το σύνολο.
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5431



« Απάντηση #137 στις: Σάββατο 19 Απρίλιος 2014, 20:06:07 μμ »

αν διακρινω σωστα,το τριποδο το εχεις βαλει πανω σε γρυλο?

δεν ειναι και οτι καλυτερο αυτη η λυση γιατι δεν ειναι πολυ δυσκολο να ακουμπησει καποιος ή ακομα και ο ιδιος την ωρα ενος τσιγαρου για διαλειμα. ειναι προτιμοτερο να δενεις με καστανια απο την πισω σχαρα σε σταθερο σημειο προς τα κατω ωστε να ειναι σιγουρη η μηχανη οτι δεν θα κουνηθει.

κατα τα αλλα μπραβο για την δουλεια που εκανες. εγω παροτι με τα εργαλεια και τις μαστοριες γενικα εχω καλες σχεσεις,σε τετοιες εργασιες εχω εναν φοβο οποτε δεν το προσπαθω.εχω και ελειψη σε υπομονη που με την μικρη φοβια δεν ειναι καλος συνδιασμος.
 
Καταγράφηκε

zami
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 818



« Απάντηση #138 στις: Σάββατο 19 Απρίλιος 2014, 21:51:42 μμ »


κατα τα αλλα μπραβο για την δουλεια που εκανες. εγω παροτι με τα εργαλεια και τις μαστοριες γενικα εχω καλες σχεσεις,σε τετοιες εργασιες εχω εναν φοβο οποτε δεν το προσπαθω.εχω και ελειψη σε υπομονη που με την μικρη φοβια δεν ειναι καλος συνδιασμος.
 
Ακριβώς τα ίδια και εγώ....Σκεψου ότι και καλός είμαι με τα "εργαλεία" αλλα και έχω αγοράσει και το service manual και πάλι δεν τις πιάνω αυτές τις δουλειες...
Καταγράφηκε

HONDA ή γενόσιμο?
Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1263



« Απάντηση #139 στις: Δευτέρα 21 Απρίλιος 2014, 08:51:50 πμ »

αν διακρινω σωστα,το τριποδο το εχεις βαλει πανω σε γρυλο?

Ο γρύλος με το τρίποδο ήταν υποστηρικτικό μέτρο για το βράδυ... Η μηχανή ήταν δεμένη με ιμάντα και ''καθισμένη'' προς τα πίσω.

@zami : Τις ίδιες φοβίες είχα κι εγώ, και δεν πιάνω να κάνω κάτι αν δεν είμαι σίγουρος 100% πως θα το κάνω σωστά.
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



« Απάντηση #140 στις: Σάββατο 16 Αύγουστος 2014, 15:20:44 μμ »

Πριν 9 μήνες μετά από πολύ σκέψη άλλαξα τα ελατήρια μπροστά και πίσω με Hyperpro 130(ελατηρια και λαδια) + 60 εργασια. Πριν κανω την αλλαγη ελεγα τσαμπα λεφτα θα δωσω , σιγα μη δω διαφορα. Η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ... Η μηχανή πλαγιαζει τοσο ανετα , το φρεναρισμα ειναι καλυτερο και πιο ασφαλες , στο χωμα παει πολυ πιο ευκολα. το μονο μειον οτι καταπονειται λιγο περισσοτερο η μεση στις λακουβες γιατι οι μαμα ηταν πολυ πιο μαλακες. Και μη ξεχασω η μηχανη ψηλωσε εγινε ακριβως οπως τη θελω ( ειμαι 1,86)
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
kotsidas
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2


« Απάντηση #141 στις: Δευτέρα 29 Ιούλιος 2019, 16:49:39 μμ »

 Παιδια , εχει ασχολιθει - προσπαθησει κανεις να βαλει πισω αναρτηση WP απο ΚΤΜ 640 σε ΤΑ600 ? 
Καταγράφηκε
Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1263



« Απάντηση #142 στις: Τρίτη 30 Ιούλιος 2019, 06:49:49 πμ »

Και μη ξεχασω η μηχανη ψηλωσε εγινε ακριβως οπως τη θελω ( ειμαι 1,86)

Αν έχεις την καλοσύνη, μπορείς να εξηγήσεις πως έγινε αυτό ?
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 332



« Απάντηση #143 στις: Τετάρτη 31 Ιούλιος 2019, 12:33:04 μμ »

Αν έχεις την καλοσύνη, μπορείς να εξηγήσεις πως έγινε αυτό ?
Φαντάζομαι όταν το πιρούνι και το αμορτισέρ έχουν "κλασει" κάθονται και τα νέα σκληρότερα ελατήρια επαναφέρουν το ύψος εκεί που θα έπρεπε να ήταν. Και εμένα η πρώτη αίσθηση όταν καβαλησα μετά από αλλαγή μπρος πίσω ήταν ότι ψηλωσε κα7 σκληρυνε, όπως και του φίλου παραπάνω

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2546


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #144 στις: Τετάρτη 31 Ιούλιος 2019, 17:59:35 μμ »

Παιδια , εχει ασχολιθει - προσπαθησει κανεις να βαλει πισω αναρτηση WP απο ΚΤΜ 640 σε ΤΑ600 ? 

Από εδώ μέσα κανείς μάλλον, αλλά γίνεται με κόψε ράψε, η μηχανή όμως ψηλώνει πολύ.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 332



« Απάντηση #145 στις: Παρασκευή 31 Ιανουάριος 2020, 13:45:03 μμ »

Ψάχνοντας όλα τα σχετικά θέματα περι αναρτήσεων, είπα να προσθέσω σε αυτό εδώ τις δικές μου παρατηρήσεις σχετικά με το θέμα αναρτήσεων, ώστε να υπάρχει όλη η ππληροφορία. Νομίζω πριν από περίπου 4-5 χρόνια (και 60.000 χλμ περίπου) είχα πάρει από γνωστο κατάστημα πίσω από τη ΓΑΔΑ μεταχειρισμένο πίσω αμορτισέρ WP το οποίο ήταν ανακατασκευασμένο και στο πιρούνι εμπρός άλλαξα τα εργοστασιακά ελατήρια με προοδευτικά Hyperpro και 20αρι λαδι, όπως όριζε ο κατασκευαστής. Μου φαινόταν από την αρχή πολύ χοντρό το λάδι αλλά δε σήκωναν κουβέντα. Μετά την τοποθέτηση όντως η αλλαγή θυμάμαι τότε ήταν μεγάλη, αλλά το μπροστινό ήταν όντως αρκετά σκληρό, αλλά το συνήθισα γρήγορα. Την προηγούμενη εβδομάδα κατα τη διάρκεια ανακατασκευής της πίσω δαγκάνας και του σέρβις είδα το μοχλικό λουσμένο με λάδι. Αμέσως φαντάστηκα ότι το αμορτισέρ πίσω μας άφησε καιρούς και ξέρασε τα πάντα στο δρόμο... Αυτή τη φορά επέλεξα να πάω σε άλλο γνωστό μαγαζί στην Καλλιρόης που είναι και αντιπρόσωποι της WP. Αφού παρέδωσα πιρούνι και αμορτισέρ, η πρώτη ερώτηση ήταν τι λάδι φοράει το μπροστινό και γιατί είναι έτσι τσιμέντο... Να μην μπω σε λεπτομέριες, το πιρούνι έγινε μόνο αλλαγή λαδιών με 15άρια ενώ λοιπά εξαρτήματα δεν αντικαταστάθηκαν αφού ήταν σε άριστη κατάσταση. Το πίσω έγινε ανακατασκευή εξολοκλήρου και ρυθμίστηκε και το SAG στη μηχανή. Ένα έχω να πώ. Άλλος πλανήτης. Είχα συνηθίσει τόσο καιρό το κοπάνημα που δεν είχα καταλάβει ότι το πίσω είχε κλάσει μέντες πολύ καιρό πρίν και το εμπρός δε διάβαζε σωστα το δρόμο. Το αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή είναι μία τρομερή ποιότητα κύλισης, με το εμπρός να διαβάζει όσο πρέπει, αλλά παράλληλα να αποσβαίνει λακούβες, ενώ το πίσω έχει επίσης γλυκία λειτουργία και σε λακούβες πλέον δε σου φεύγουν τα σφραγίσματα. Στα θετικά επίσης να συμπεριλάβω την καλύτερη συμπεριφορά κατα το φρενάρισμα, το τιμόνι έγινε πουπουλο, ενώ γενικά η ενεργητική ασφάλεια αυξήθηκε κατακόρυφα.

Που θέλω να καταλήξω. ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. Θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα. Θα νομίζετε ότι οδηγείτε άλλη μηχανή. Τουλάχιστον.

Πρός τους μηχανολογικά καταρτισμένους, γνωρίζει κανείς αν υπάρχει τρόπος να ρυθίζουμε αυτή την τιμημένη προφόρτιση ελατηρίου χωρίς να χρειάζεται να λύσουμε μοχλικό. Θέλω να μπορω να σφίγγω το ελατήριο για τα δικάβαλα ταξίδια. Ρώτησα αλλά δεν υπάρχει υδραυλική προφόρτιση για το αμορτισέρ. Παλίο λεεί... μη χέσω. Τα ΤΑ δεν παλιώνουν! 
Καταγράφηκε
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 237



« Απάντηση #146 στις: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2020, 02:26:11 πμ »

Πολυ ωραιο ποστ. Οσον αφορα την επισκευη του πισω αμορτισερ αξιζει και τι ακριβως γινεται στην επισκευη;
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 332



« Απάντηση #147 στις: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2020, 08:02:53 πμ »

Πολυ ωραιο ποστ. Οσον αφορα την επισκευη του πισω αμορτισερ αξιζει και τι ακριβως γινεται στην επισκευη;
Αν κατάλαβα καλά λες πόσο αξίζει. Το συγκεκριμένο κατάστημα χρέωσε 110 ευρώ  για εργασία και ανταλλακτικά και ουσιαστικά άλλαξε οτιδήποτε λαστιχενιο νέα υγρά και άζωτο υπό πίεση (Αν δε κάνω λαθος).

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2287


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #148 στις: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2020, 13:01:25 μμ »

Ψάχνοντας όλα τα σχετικά θέματα περι αναρτήσεων, είπα να προσθέσω σε αυτό εδώ τις δικές μου παρατηρήσεις σχετικά με το θέμα αναρτήσεων, ώστε να υπάρχει όλη η ππληροφορία. Νομίζω πριν από περίπου 4-5 χρόνια (και 60.000 χλμ περίπου) είχα πάρει από γνωστο κατάστημα πίσω από τη ΓΑΔΑ μεταχειρισμένο πίσω αμορτισέρ WP το οποίο ήταν ανακατασκευασμένο και στο πιρούνι εμπρός άλλαξα τα εργοστασιακά ελατήρια με προοδευτικά Hyperpro και 20αρι λαδι, όπως όριζε ο κατασκευαστής. Μου φαινόταν από την αρχή πολύ χοντρό το λάδι αλλά δε σήκωναν κουβέντα. Μετά την τοποθέτηση όντως η αλλαγή θυμάμαι τότε ήταν μεγάλη, αλλά το μπροστινό ήταν όντως αρκετά σκληρό, αλλά το συνήθισα γρήγορα. Την προηγούμενη εβδομάδα κατα τη διάρκεια ανακατασκευής της πίσω δαγκάνας και του σέρβις είδα το μοχλικό λουσμένο με λάδι. Αμέσως φαντάστηκα ότι το αμορτισέρ πίσω μας άφησε καιρούς και ξέρασε τα πάντα στο δρόμο... Αυτή τη φορά επέλεξα να πάω σε άλλο γνωστό μαγαζί στην Καλλιρόης που είναι και αντιπρόσωποι της WP. Αφού παρέδωσα πιρούνι και αμορτισέρ, η πρώτη ερώτηση ήταν τι λάδι φοράει το μπροστινό και γιατί είναι έτσι τσιμέντο... Να μην μπω σε λεπτομέριες, το πιρούνι έγινε μόνο αλλαγή λαδιών με 15άρια ενώ λοιπά εξαρτήματα δεν αντικαταστάθηκαν αφού ήταν σε άριστη κατάσταση. Το πίσω έγινε ανακατασκευή εξολοκλήρου και ρυθμίστηκε και το SAG στη μηχανή. Ένα έχω να πώ. Άλλος πλανήτης. Είχα συνηθίσει τόσο καιρό το κοπάνημα που δεν είχα καταλάβει ότι το πίσω είχε κλάσει μέντες πολύ καιρό πρίν και το εμπρός δε διάβαζε σωστα το δρόμο. Το αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή είναι μία τρομερή ποιότητα κύλισης, με το εμπρός να διαβάζει όσο πρέπει, αλλά παράλληλα να αποσβαίνει λακούβες, ενώ το πίσω έχει επίσης γλυκία λειτουργία και σε λακούβες πλέον δε σου φεύγουν τα σφραγίσματα. Στα θετικά επίσης να συμπεριλάβω την καλύτερη συμπεριφορά κατα το φρενάρισμα, το τιμόνι έγινε πουπουλο, ενώ γενικά η ενεργητική ασφάλεια αυξήθηκε κατακόρυφα.

Που θέλω να καταλήξω. ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. Θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα. Θα νομίζετε ότι οδηγείτε άλλη μηχανή. Τουλάχιστον.

Πρός τους μηχανολογικά καταρτισμένους, γνωρίζει κανείς αν υπάρχει τρόπος να ρυθίζουμε αυτή την τιμημένη προφόρτιση ελατηρίου χωρίς να χρειάζεται να λύσουμε μοχλικό. Θέλω να μπορω να σφίγγω το ελατήριο για τα δικάβαλα ταξίδια. Ρώτησα αλλά δεν υπάρχει υδραυλική προφόρτιση για το αμορτισέρ. Παλίο λεεί... μη χέσω. Τα ΤΑ δεν παλιώνουν! 

Στεφανε, σχετικα με το λαδι πηρουνιου για Hyperpro ελατηρια, το 20αρι της Hyperpro εχει κινηματικο ιξωδες παρομοιο με αλλα 15αρια λαδια, δηλ. συμπεριφερεραι σα 15αρι. Το χρησιμοποιω χρονια στο Τρανσαλπ που εχω στην Ελλαδα και το πηρουνι ειναι μια χαρα / ενδοτικο. Στο Αγγλικο, στο οποιο εχω επισης Hyperpro ελατηρια, βαζω 15αρι Silkolene που το βρισκω ευκολα εδω και τα δυο πηρουνια εχουν ουσιαστικα την ιδια συμπεριφορα. Summary: Σιγουρα οχι 20αρι αλλο απο αυτο της Hyperpro σε πηρουνι ΤΑ, αλλιως καποιο 15αρι.


Σχετικα με την προφορτιση πισω, στο 650 πρεπει να βγει το δεξι πλαϊνο καπακι και να τραβηχτει η μπαταρια, στο 600 ακομη και με WP δε νομιζω οτι πρεπει να λυθει το μοχλικο (!) Παντως ενα αμορτισερ με τηλεπροφορτιση ειναι αλλο πραγμα, ενας απο τους λογους που πηρα το Ohlins πριν καποια χρονια και το οποιο εχει κανει 60000χμ ειναι η ευκολια αλλαγης προφορτισης (και νοιωθω οτι θελει και το δικο μου ενα φρεσκαρισμα σε λαδια/αζωτο, το βαζω στο προγραμμα).
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
stefosg
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 332



« Απάντηση #149 στις: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2020, 13:32:18 μμ »

Στεφανε, σχετικα με το λαδι πηρουνιου για Hyperpro ελατηρια, το 20αρι της Hyperpro εχει κινηματικο ιξωδες παρομοιο με αλλα 15αρια λαδια, δηλ. συμπεριφερεραι σα 15αρι. Το χρησιμοποιω χρονια στο Τρανσαλπ που εχω στην Ελλαδα και το πηρουνι ειναι μια χαρα / ενδοτικο. Στο Αγγλικο, στο οποιο εχω επισης Hyperpro ελατηρια, βαζω 15αρι Silkolene που το βρισκω ευκολα εδω και τα δυο πηρουνια εχουν ουσιαστικα την ιδια συμπεριφορα. Summary: Σιγουρα οχι 20αρι αλλο απο αυτο της Hyperpro σε πηρουνι ΤΑ, αλλιως καποιο 15αρι.


Σχετικα με την προφορτιση πισω, στο 650 πρεπει να βγει το δεξι πλαϊνο καπακι και να τραβηχτει η μπαταρια, στο 600 ακομη και με WP δε νομιζω οτι πρεπει να λυθει το μοχλικο (!) Παντως ενα αμορτισερ με τηλεπροφορτιση ειναι αλλο πραγμα, ενας απο τους λογους που πηρα το Ohlins πριν καποια χρονια και το οποιο εχει κανει 60000χμ ειναι η ευκολια αλλαγης προφορτισης (και νοιωθω οτι θελει και το δικο μου ενα φρεσκαρισμα σε λαδια/αζωτο, το βαζω στο προγραμμα).
Γεια σου Γιώργο. Αν ο πρώτος είχε βαλειναλλο 20αρι που δεν ήταν της Hyperpro δε το γνωρίζω. Αυτό που ξέρω ειμαι ότι το πιρούνι δουλεύει όπως δεν έχει δουλέψει ποτέ μέχρι σήμερα, με την καλή έννοια. Και γ7α εμένα είναι μονόδρομος το 15αρι πλέον. Όσο για το πίσω μου κοστίζει που δεν έχει υδραυλική προφορτιση. Εγώ δεν χρειάζεται να βγάλω τίποτα και χρησιμοππιο ένα πάλι ισιο κατσαβίδι και σφυρί, αλλά δε βολεύει, έχω ταλαιπωρήσει τα δαχτυλίδια στο μεταξύ. Μεγάλη υπόθεση αυτό το ρημάδι το ρυθμιστικό. Αν το έχεις βαλει στο πρόγραμμα κάντο συνδυαστικά με το εμπρός πιρούνι για τι μετά θα καταλάβεις τη διαφορά. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως συνηθίζουμε τη Καλή λειτουργία στην ανάρτηση και ξεχνάμε πως είναι μια καλά ρυθμισμενη. Χωρίς πλάκα είναι λες και έχω άλλη μηχανή.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!