Μετά από αλλαγή τακακίων εμπρός:
Ανακάλυψα ότι λείπει από τη μία δαγκάνα ένα λαμάκι που έχει και πιέζει τα τακάκια προς τα πάνω. Το περιέργο δε είναι ότι από την μία δαγκάνα λείπει αυτό, και από την άλλη το ανάποδό της, εκεί δηλαδή όπου απλά πατάει το τακάκι. Διαφορά στο φρενάρισμα δεν μου δείχνει, ούτε στον ήχο, ούτε παρουσιάζει κάποιο περίεργο ήχο. Προφανώς και από τις δύο λείπουν τα πλευρικά που αγκαλιάζουν το τακάκι, αλλά σε όσα μηχανάκια είχα δει με αλλαγμένα ποτέ δεν είδα να τα έχουν μεταφέρει στα καινούργια. Τα λαμάκια είμαι σίγουρος ότι δεν τα είχε εξ αρχής (δεν τα έχασα εγώ όταν το έλυσα γιατί το σκέφτηκα και αυτό.)
Τα αγοράζω ως ανταλλακτικο η να πάω να πάρω καμία μετάχειρη δαγκάνα και να μοιράσω τα λαμάκια της? Η μήπως να το αφήσω έτσι, όπως είναι....
Παρατηρήσεις: Τα τακάκια εμπρός δεν ήταν ομοιόμορφα πατημένα, όμως δεν ήταν και σετ. Αν και ίδιας μάρκας τα ζευγάρια ήταν διαφορετικά μεταξύ τους, και το ένα ζευγάρι ήταν πιο "λιωμένο" από το άλλο. Προφανώς σε κάποια αλλαγή κρίθικε σκόπημο να αλλαχτεί μόνο το ένα ζευγάρι; Αν και στα ιστορικά βλέπω ότι έχουν αλλαχτεί πάντα ως ζευγάρι. Υπάρχει περίπτωση να τα πατάει περισσότερο στον ένα δίσκο;
edit: Κάτι ακόμη το οποίο μάλλον έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης μου. Μερικές φορές όταν πάω σε στάση να βάλω πρώτη, κάνει ένα κρρρρ, όπου τρομάζω και το αφήνω για να μη γίνει ζημιά. Μοιάζει σαν να προσπαθείς να αλλάξεις ταχύτητα στο αμάξι αλλά δεν έχεις πατήσει καλά το συμπλέκτη. Δεν μου το κάνει σε άλλες ταχύτητες, παρά μόνο σε κατέβασμα σε πρώτη ή σε ξεκίνημα. Μάλλον πρέπει να πατάω λίγο πιο δυνατά το λεβιέ; Η παίζει κάποια ρύθμιση στη ντίζα που πρέπει να κάνω?