1) Το 16Τ στα 600 ναι επιβάλλεται (εδώ και 12+ χρόνια επιμένω σε αυτό). Με αυτό το γρανάζωμα το ΤΑ600 έχει περ. ίδια συνολική σχέση μετάδοσης με το μαμά 650. Ακόμα και η Χόντα το κατάλαβε και το εφάρμοσε στο 650. Στο 650 δεν είναι απαραίτητο, γιατί μετά θα μακρύνει αρκετά η σχέση μετάδοσης με κάποια ίσως αρνητική επίδραση στις επιταχύνσεις (ιδιαίτερα με 2 άτομα).
2) Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι όποιος πάρει ένα μαμά ΤΑ, και είναι και λίγο έμπειρος οδηγός, ψάχνεται από την πρώτη στιγμή για βελτίωση της ανάρτησης. Είναι απαράδεκτη η μαμά ανάρτηση (βλ. σούπα). Πριν δώσετε λοιπόν €1000+ για κάποια ακριβή λύση, κάντε αυτό που έχω αναφέρει σε άλλο post σχετικά με την οικονομική λύση (λάδια 10άρια μπροστά, τάκος πίσω). Δεν θα γίνει WP αλλά σίγουρα δεν θα σας παιδεύει πια έντονα η σκέψη για βελτίωση. Το μηχανάκι θα στηθεί πολύ καλύτερα στο δρόμο και θα έχετε καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Αν μετά πάλι ψάχνεστε, πηγαίνετε για την ακριβή λύση.
3) Σωληνάκια υψηλής, ιδιαίτερα μπροστά, είναι κάτι που θα βοηθήσει πολύ στην αίσθηση του φρεναρίσματος (στα ΤΑ400/600 επιβάλλεται).
4) Φίλτρο Κ&N είναι μια πολύ καλή και οικονομική λύση (μακροπρόθεσμα).
5) Για εξάτμιση διαλέξτε μια αξιόπιστη και καλή μάρκα αν πρόκειται να την αλλάξετε. Γιατί αλλιώς μπορεί και να χάσετε σε επιδόσεις. Η μαμά είναι υπολογισμένη σε κάθε τι ως προς την απόδοση/κατανάλωση/θόρυβο σε σχέση με την τροφοδοσία που παρέχουν τα καρμπς σε όλη τη γκάμα των στροφών. Δεν ισχύει το ότι βάζω μια πιο ελεύθερη και το μηχανάκι ... φυσάει! Παίζουν πολλοί παράγοντες. Αν είναι πιο ελεύθερη, θέλουν κατάλληλη ρύθμιση και άλλα πράγματα (πχ. καρμπς).
« Last Edit: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 20:38:32 μμ by Chris_de_Ze »
Ιδρυτικό μέλος HTC. XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.