Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 628675

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #25 on: Πέμπτη 05 Απρίλιος 2007, 21:57:28 μμ
Εμένα μου κάνει εντύπωση πώς οι Ισπανοί τόσα χρόνια δεν έκαναν το ίδιο απλό πράγμα που έκανε ο Μιχάλης ώστε να διορθώσουν (επιτέλους) την ένδειξη του δείκτη βενζίνης! Τόσο δύσκολο ήταν? Απλώς θα άλλαζαν την αντίσταση στο ποτενσιόμετρο του δείκτη.

Με τις μετρήσεις που έδωσε ο Μιχάλης (και με δεδομένο ότι ένα γεμάτο ρεζερβουάρ αρκεί για 270-280 χλμ) μόνο η μεσαία γραμμή είναι τοποθετημένη σωστά. Ίσως θα μπορούσε κάποιος να κολήσει στο δείκτη (από την πάνω πλευρά ή με διαφανές αυτοκόλητο επάνω του) μια λωρίδα με (τις σωστές) ενδείξεις που να αντιστοιχούν στην πραγματικότητα. Και να έχει έτσι σωστή ένδειξη του δείκτη βενζίνης.
« Last Edit: Πέμπτη 05 Απρίλιος 2007, 22:06:18 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


flwrina

  • Guest
Reply #26 on: Πέμπτη 05 Απρίλιος 2007, 22:05:58 μμ
Σιγά μην τους ένοιαζε να βάλουν αυτοκόλλητη κλπ. εξάλλου αν είμασταν και χωρίς απορίες έλεγε???  και ίσα ίσα μας αρέσει να μαθαίνουμε τις όποιες "αδυναμίες" πάνω στα μότο μας!!!!  καλό μας κάνουν σίγουρα μαθαίνουμε....



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #27 on: Παρασκευή 06 Απρίλιος 2007, 07:12:54 πμ
  Δεν πειράζει Χρήστο. Για 'μένα προσωπικά είναι καλύτερα που υπάρχει αυτός ο δείχτης παρά να μην υπάρχει καθόλου. Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν τον ερμηνεύουμε από μόνο του αλλά πάντα σε συνδυασμό με το μερικό χιλιομετρητή. Και στα αυτοκίνητά μου έτσι κάνω.
  Στα δε αεροπλάνα, όπου μπαίνει θέμα ύψιστης ασφάλειας, μετράμε τα καύσιμα πάντα με το χέρι απ' ευθείας στο ρεζερβουάρ (με ένα ειδικό σωλήνα) ανεξάρτητα από το τι δείχνουν οι δείχτες.
  Ας ζήσουμε λοιπόν με αυτό κι ας μάθει ο καθένας μας να τον ερμηνεύει. Παλαιότερα, το suzuki freewind (αν θυμάστε) είχε ένα ηλεκτρονικό δείχτη που έδειχνε ανά τέταρτα!!!!! Δηλαδή, ο δέιχτης δεν μετακινούνταν αν δεν καταναλωνόταν πρώτα όλο το τέταρτο!!! Στο τελευταίο τέταρτο δηλαδή, έπρεπε να έχεις το νου σου γιατί θα μπορούσε να έχει όλο το τέταρτο ή μόνο τα τελευταία λίτρα. Κάπως έτσι είναι και τα V-Strom σήμερα.
  Για φαντάσου ότι το Varadero, για παράδειγμα, δεν έχει καν δείχτη παρά μόνο προειδοποιητική λυχνία χαμηλής στάθμης. Απαράδεκτο για τέτοια μοτοσυκλέτα! Απορώ πώς η honda υπέπεσε σε τέτοιο ατόπημα. Για να καταλάβεις, στην τελική απόφαση μου για αγορά transalp έπαιξε ρόλο και η ύπαρξη του δείχτη βενζίνης αφού με την προειδοποιητική λυχνία χαμηλής στάθμης είχα μείνει κάποτε από βενζίνη με την απρίλια!!!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #28 on: Παρασκευή 06 Απρίλιος 2007, 10:31:56 πμ
Σε σχεση με το τρανσαλπ που γυρναγες ρεζερβα, πηγαινες στην δουλεια, μετα ξεχναγες οτι ειχες γυρισει ρεζερβα και εμενες στεγνος για πλακα, το λαμπακι του βαραντερο το βρισκω πολυ πιο τιμιο, και με εχει βοηθησει πολυ περισσοτερο.

Τουλαχιστον στο θυμιζει παντα... "κοιτα να δεις... εχεις μονο λιγη ακομα βενζινη"

Ενας δεικτης δεν θα ηταν κακος, αλλα να δειχνει σωστα και να μην σε κοροιδευει...

Τελος παντων, επειδη και τα λαμπακια καιγονται, και αμα εχεις και τον ηλιο πισω σου, δεν ειναι και πολυ σιγουρο οτι θα το δεις εγκαιρα, πιστευω οτι ο χιλιομετρητης ειναι ο καλυτερος φίλος σου...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #29 on: Παρασκευή 06 Απρίλιος 2007, 17:29:12 μμ
Τελος παντων, επειδη και τα λαμπακια καιγονται, και αμα εχεις και τον ηλιο πισω σου, δεν ειναι και πολυ σιγουρο οτι θα το δεις εγκαιρα, πιστευω οτι ο χιλιομετρητης ειναι ο καλυτερος φίλος σου...
Α, μπράβο Σωτήρη. Μιλάς σωστά. Το λαμπάκι, για πολλούς λόγους, είναι ευκολότερο να μην το δείς κάποια στιγμή βρε αδερφέ και να μείνεις, ενώ το δείχτη θες δεν θες τον βλέπεις συνεχώς απλά γιατί βρίσκεται εκεί συνεχώς.
 Έτσι την πάτησα κάποτε σε ένα ταξίδι με την απρίλια, λίγο ο ενθουσιασμός, λίγο η γρήγορη οδήγηση που δεν μπορείς να κοιτάς εδώ κι εκεί, λίγο η κούραση, λίγο απο δω, λίγο από κει, ναι μεν το είδα αλλά εκεί που το είδα δεν υπήρχε βενζινάδικο για μεγάλη απόσταση.
  Γι' αυτό πιστεύω ότι ο δείχτης είναι καλύτερος ακόμη κι αν δείχνει αλαλούμ.

  Και τι εννοείς? Το παλιό ΤΑ δεν είχε ούτε καν λαμπάκι?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #30 on: Παρασκευή 06 Απρίλιος 2007, 19:00:51 μμ
Παιδιά, το ΤΑ 650, παίρνει 19 lt. γιατί πρέπει να έχει ένα κενό αέρος, για τις τυχόν αναθυμιάσεις. Σε περίπτωση που το γεμίσεις τελείως, υπάρχει φόβος να εκραγεί το ρεζερβουαρ, λόγο θερμοκρασίας και συστολής - διαστολής. Στο δικό μου, χωρίς να έχω κάνει την μέτριση του Μιχάλη, εμπειρικά, ξέρω ότι με βγάζει γύρω στα 280 χλμ. Εγώ ανεφοδιάζω κάθε 250 χλμ, και βάζω γύρω στα 15 με 17 λίτρα. Κάθε φορά που ανεφοδιάζω, μηδενίζω και τον μετρητή για να είμαι σίγουρος. Βέβαια η κίνησή μου είναι σε νορμάλ επίπεδα, γιατί αλλιώς πρέπει να ανεφοδιάσω νωρίτερα.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #31 on: Δευτέρα 09 Απρίλιος 2007, 22:24:48 μμ
Το ΤΑ600 δεν έχει δείκτη ούτε λαμπάκι. Έχει τον παλιό τρόπο με τη "θέση ρεζέρβα" στο διακόπτη καυσίμου. Οπότε κάποια στιγμή (περ. στα 200 χλμ) όταν αρχίζει και ρετάρει ο κινητήρας και δεν αποκρίνεται άμεσα στο γκάζι (ευτυχώς δεν το κάνει απότομα αλλά σταδιακά οπότε σε προειδοποιεί), γυρίζεις το διακόπτη στη θέση ρεζέρβα και συνεχίζεις.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #32 on: Δευτέρα 09 Απρίλιος 2007, 23:32:36 μμ
Το ΤΑ600 δεν έχει δείκτη ούτε λαμπάκι. Έχει τον παλιό τρόπο με τη "θέση ρεζέρβα" στο διακόπτη καυσίμου. Οπότε κάποια στιγμή (περ. στα 200 χλμ) όταν αρχίζει και ρετάρει ο κινητήρας και δεν αποκρίνεται άμεσα στο γκάζι (ευτυχώς δεν το κάνει απότομα αλλά σταδιακά οπότε σε προειδοποιεί), γυρίζεις το διακόπτη στη θέση ρεζέρβα και συνεχίζεις.


Και εγώ κάπου εκεί βρίσκομαι ίσως και κάποια χιλιόμετρα παραπάνω για να μπώ ρεζέρβα.(230-240 περίπου). Θα ήθελα και εγώ να δοκιμάσω την αυτονομία της μέχρι το τέλος, αλλά δεν ξέρω άμα έχει τρόμπα η μηχανή και της προκαλέσω κάποια φθορά.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #33 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2007, 07:28:37 πμ
Οχι δεν εχει τρομπα και δεν μπορεις να της προκαλεσεις καποια ζημια απο τετοια δοκιμη.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #34 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2007, 12:04:39 μμ
Η διαφορά μεταξύ των 200 και 240 χλμ που παρατηρείται για να μπεί το ΤΑ600 σε ρεζέρβα έγκειται στο γεγονός ότι άλλα μοντέλα (σύμφωνα με τη Χόντα) είναι εξοπλισμένα με ρεζέρβα  2.5 λτ (στην πραγματικότητα είναι 4 λτ) και άλλα 3.5 λτ (στην πραγματικότητα είναι 5 λτ).
Αντλία βενζίνης δεν υπάρχει.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #35 on: Τετάρτη 11 Απρίλιος 2007, 17:41:00 μμ
Παιδιά, το ΤΑ 650, παίρνει 19 lt. γιατί πρέπει να έχει ένα κενό αέρος, για τις τυχόν αναθυμιάσεις. Σε περίπτωση που το γεμίσεις τελείως, υπάρχει φόβος να εκραγεί το ρεζερβουαρ, λόγο θερμοκρασίας και συστολής - διαστολής. Στο δικό μου, χωρίς να έχω κάνει την μέτριση του Μιχάλη, εμπειρικά, ξέρω ότι με βγάζει γύρω στα 280 χλμ. Εγώ ανεφοδιάζω κάθε 250 χλμ, και βάζω γύρω στα 15 με 17 λίτρα. Κάθε φορά που ανεφοδιάζω, μηδενίζω και τον μετρητή για να είμαι σίγουρος. Βέβαια η κίνησή μου είναι σε νορμάλ επίπεδα, γιατί αλλιώς πρέπει να ανεφοδιάσω νωρίτερα.

τετοιος κίνδυνος εκρηξης του ρεζερβουάρ δεν υπάρχει φυσικα ! η ταπα ειναι και βαλβίδα εξαέρωσης
αλλα και στο ενδιάμεσο υπάρχει σωληνάκι υπερχείλισης. Σε καμια περίπτωση δεν κανει μπαν αν δεν ρίξεις σπιρτο μέσα.
αν βεβαια εχει βουλώσει η βαλβίδα εξαέρωσης το πολυ πολυ να μη κατεβάζει καυσιμο.
Σε varadero η αντλια κάποτε ειχε ρουφίξει προς τα μέσα το τεποζιτο !!! (μιλαμε για δυναμη !)
αρα ... το νου μας στα σωληνάκια.
 


Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #36 on: Πέμπτη 17 Μάιος 2007, 09:37:20 πμ
χμμ μάλλον έχω το νεο ΤΑ μοντέλο 2008
Μεγιστο γέμισμα με τον δείκτη στις αναθυμιάσεις 16,8 λιτρα
Μέγιστη εμβελια μέχρι στιγμής 230 χλμ με μικτη οδήγηση ( κανονικη και με γρήγορα ξεσπάσματα)
Με 5€ ο δείκτης φουλάρει.
Εσεις με τα παλια μια χαρά είστε ;D ;D ;D ;D ;D


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #37 on: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2007, 19:13:12 μμ
Λοιπόν, έκανα σήμερα ταξίδι Αθήνα - Κοζάνη. Ξεκίνησα φουλαρισμένος τίνγκα, πήγα καρφωμένος με 160 σε όλη την διαδρομή, πλην Αγ. Κωνσταντίνο όπου μείωσα στα 100, με 80, και έβαλα βενζίνη μετά τα Καμένα βούρλα (εκεί στο ολοκαύτομα των ξανθών γυναικών.... ;D  ;D) και γέμισα 17 λίτρα, (είχα δηλαδή σχεδόν 2 λίτρα) και έκανα συνολικά 190 χιλμ. Από εκεί, μέχρι την Λάρισα (βενζινάδικο carefoure), έβαλα άλλα 15 λίτρα (ταχύτητα πάλι στα 160). Συμπεράσματα δικά σας.



Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #38 on: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2007, 19:19:13 μμ
Συμπέρασμα: "Τρέχεις πολύ Στρατηγέ μου" ;D ;D ;D ;D ;D ;D



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #39 on: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2007, 19:49:38 μμ
Το έχουμε ξαναπεί Θανασάκη ότι μετά τις 5.500 ο κινητήρα του ΤΑ είναι αδηφάγος και σε βενζίνη και σε λάδι. Κάνε ένα κόπο να ελέγξεις και τη στάθμη του λαδιού! Μην εκπλαγείς!

Στις 7000-7500 στροφές (συνεχώς) σε εθνική μπορείς να δείς και κατανάλωση βενζίνης 9.75λτ/100χλμ (στο λέω από προσωπική εμπειρία)!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


okeanos

  • Guest
Reply #40 on: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2007, 22:14:54 μμ
Στρατηγέ μου, η μηχανή μας έχει 5 ταχύτητες! :goofy:



flwrina

  • Guest
Reply #41 on: Σάββατο 02 Ιούνιος 2007, 02:11:11 πμ
Το έχουμε ξαναπεί Θανασάκη ότι μετά τις 5.500 ο κινητήρα του ΤΑ είναι αδηφάγος και σε βενζίνη και σε λάδι. Κάνε ένα κόπο να ελέγξεις και τη στάθμη του λαδιού! Μην εκπλαγείς!

Στις 7000-7500 στροφές (συνεχώς) σε εθνική μπορείς να δείς και κατανάλωση βενζίνης 9.75λτ/100χλμ (στο λέω από προσωπική εμπειρία)!


και βαλε......    λοιπον:λαμια-ελλασωνα  15 λιτρα,  ελλασωνα-φλωρινα 17 λιτρα. συνολικα κμ  380 περιπου.   ταχυτητες 160+   καπου για πολυ λιγο 200 και απο λαδι 150 ml περιπου. και με αλλαγμενο εμπρος αστερι κατα 1 δοντι πανω..   συμπερασμα??????????????????   δεν παμε απο εθνικη ποτε!!!!



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #42 on: Σάββατο 02 Ιούνιος 2007, 20:43:04 μμ
Το έχουμε ξαναπεί Θανασάκη ότι μετά τις 5.500 ο κινητήρα του ΤΑ είναι αδηφάγος και σε βενζίνη και σε λάδι. Κάνε ένα κόπο να ελέγξεις και τη στάθμη του λαδιού! Μην εκπλαγείς!
Άκου το Χρήστο. Εγώ πραγματικά εξεπλάγην όταν τυχαία θέλησα να ελέγξω τα λάδια ανυποψίαστος ότι όλα πάνε καλά., μετά από υψηλόστροφες κούρσες στην εθνική. Το ίδιο θα πάθεις κι εσύ.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #43 on: Σάββατο 02 Ιούνιος 2007, 22:19:56 μμ



    Η μέτρηση έγινε με δύο επιβαίνοντες, με χαλαρή ταξιδιωτική οδήγηση με ταχύτητες μέχρι 120 χλμ/ω. Σήμερα θα ξαναγίνει σε εθνικό δίκτυο με δύο άτομα για να συγκρίνουμε νούμερα.




Δώσε μας περιγραφή τού δευτέρου ατόμου.
Ύψος, βάρος, ηλικία, χρώμα μαλιών, διαστάσεις κλπ. κλπ.


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #44 on: Σάββατο 02 Ιούνιος 2007, 22:54:44 μμ
Oχ την πάτησα δλδ. εγώ που πολλές φορές πιάνω κόφτες στην πρώτη ή στη δευτέρα τερμα κατω το στροφόμετρο και πάω συχνά με 170 δε θα βρώ στάλα λάδι! Για να μη κατέβω κάτω με τις πυτζάμες να δω.
Ερώτηση παίζει να τα φτύσει ο κινητήρας ή απλά θα καίει λίγο λαδάκι και όλα οκ?
Ερώτηση με τον καιρο θα  αρχίσει να καίει όλο και πιο πολυ λάδι έτσι?
Που είναι το FXακι μου που το πήγαινα 5 χρόνια μονο με κόφτες και σε κάθε στροφή κατεβασιές και δεν κατάλαβε τπτ ούτε λάδι έκαιγε. Ήταν και suzuki μη μου βγει χειρότερο το honda!


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #45 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2007, 07:02:15 πμ

Δώσε μας περιγραφή τού δευτέρου ατόμου.
Ύψος, βάρος, ηλικία, χρώμα μαλιών, διαστάσεις κλπ. κλπ.

Ύψος: 1,75 μ
Βάρος: 70 χγμ
Ηλικία: 29
Χρώμα μαλλιών:ξεπλυμένο ξανθό (φυσικό, όχι βαμένο)
Χρώμα ματιών:γαλάζιο
Διαστάσεις: βορειοευρωπαϊκή νταρντάνα, πρώην ανατολικού μπλοκ




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #46 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2007, 08:16:11 πμ


Ύψος: 1,75 μ
Βάρος: 70 χγμ
Ηλικία: 29
Χρώμα μαλλιών:ξεπλυμένο ξανθό (φυσικό, όχι βαμένο)
Χρώμα ματιών:γαλάζιο
Διαστάσεις: βορειοευρωπαϊκή νταρντάνα, πρώην ανατολικού μπλοκ




    πόσο σού καίει τό χιλιόμετρο  ??


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #47 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2007, 17:17:31 μμ

    πόσο σού καίει τό χιλιόμετρο  ??

   Χεχε! Αυτή εδώ είναι οικονομική, δεν μπορώ να πω! Το Ρουμάνικο....μοντέλο που είχα πριν ήταν ο ορισμός της κατανάλωσης!!!!!!!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


flwrina

  • Guest
Reply #48 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2007, 17:21:14 μμ
κοιτα μιχαλη αν το καυσιμο ειναι...ουκρανικης προελευσης αποδιδει τα μεγιστα αλλα τελειωνει...τσακ μπαμ.  πολλα........λιτρα (€) το χιλιομετρο



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #49 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2007, 20:56:54 μμ
Κοίταξα και λάδι, αλλά ευτυχός κανονική η στάθμη, άρα, μόνο βενζίνη (άλλωστε το ήξερα ότι θα κάψει με την ταχύτητα που είχα).