Θα προσθέσω κι εγώ κάτι από την εμπειρία μου.
Στην προηγούμενη δουλειά μου, δούλευα στην Euromat, μια εταιρία που προωθούσε ένα σύστημα αυτόματης τροφοδοσίας καυσίμων. Παρατήρησα οτι είχαμε πολλά alarms, από περιπτώσεις που πελάτες μας έβαζαν περισσότερο καύσιμο από την ονομαστική (αυτή που δίνει ο κατασκευαστής) χωρητικότητα του ρεζερβουάρ.
Σε περιπτώσεις μεγάλων φορτηγών, ήταν αναμενόμενο, καθώς πολλοί από αυτούς για μεγαλύτερη αυτονομία, έβαζαν 2ο τεπόζιτο που ένωναν με ένα σωληνάκι με το κύριο. Βρέθηκε όμως και περίπτωση ενός Scoda αν θυμάμαι καλά, που έβαλε 4 λίτρα παραπάνω από τα 60 που έπρεπε να χωράει. Και φαντάζομαι οτι θα είχε κανα λίτρο όταν έφτασε στο πρατήριο.
Οσο κι αν φαίνεται περίεργο λοιπόν, το γεγονός αυτό, ενισχύει τα γραφόμενα του Μιχάλη.
Επίσης σκεφτείτε οτι από το ρεζρβουάρ μέχρι το θάλαμο καύσης, πάλι υπάρχει χώρος για λίγο καύσιμο στη διαδρομή.
Κάτι άλλο όμως που γνωρίζω και έρχεται σε αντίφαση με τα παραπάνω, είναι οτι το καύσιμο όταν δεν είναι στάσιμο, έχει την τάση να φουσκώνει. Ολοι θα έχετε παρατηρήσει οτι μόλις σταματήσετε να βάζετε βενζίνη στο ρεζερβουάρ σας, σιγά - σιγά η στάθμη κατεβαίνει. Το γεγονός αυτό το εκμεταλεύονται άλλωστε και όλοι οι πρατηριούχοι και μόλις κόψει από μόνη της η αντλία, περιμένουν λίγα δευτερόλεπτα, και μετά βάζοντας σιγά - σιγά, ρίχνουν λίγο ακόμα για να στρογγυλοποιήσουν το ποσό.
« Last Edit: Τετάρτη 04 Απρίλιος 2007, 09:50:50 πμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »
There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V