Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 489272

toshmagic

  • Guest
Reply #100 on: Κυριακή 24 Ιούνιος 2007, 23:08:49 μμ
Να συνεισφέρω και εγώ στο θέμα μετά από εξόρμηση του ΣΚ μονοκάβαλα με κάποια μπαγκάζια.

Το γέμισα ευλαβικά μέχρι τα μπούνια. Αφού σταματημένο στο πλάγιο σταντ υπερχείλιζε από τη διαφυγή.

Με μικτή οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο κυρίως με ταχύτητες 120-130 και περίπου στο 1/3 της διαδρομής σε επαρχιακό με σβέλτη οδήγηση έδειξε 334 χλμ στο μερικό χιλομετρητή και το δείκτη κάτω από το κόκκινο και στο γέμισμα πήρε  18 λίτρα (αυτό θεωρητικά σημαίνει 1 λίτρο υπόλοιπο).
Νομίζω αρκετά τίμια.

Η παραπάνω είναι και η μεγαλύτερη αυτονομία που έχω πετύχει με το 650.

Η μικρότερη αυτονομία μου ήταν στα 190 χλμ σε ταξίδι μόνο Εθνική με ταχύτητες 150+ (μετά έμεινε ω τι χαρά 100 μέτρα από βενζινάδικο)

Βέβαια η εξάτμιση είναι πιο ελεύθερη



Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #101 on: Κυριακή 24 Ιούνιος 2007, 23:22:22 μμ

Με μικτή οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο κυρίως με ταχύτητες 120-130 και περίπου στο 1/3 της διαδρομής σε επαρχιακό με σβέλτη οδήγηση έδειξε 334 χλμ στο μερικό χιλομετρητή και το δείκτη κάτω από το κόκκινο και

334 χλμ??? σιγουρα ??? μήπως 234?



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #102 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 01:48:57 πμ
Εγώ στην δική μου δεν το έχω δει αυτό (334χλμ.) αλλά με αυτά τα λίτρα βενζίνης ,
τον κυβισμό  τις στροφές του κινητήρα , και το ότι τεσπα είναι μηχανή αυτά θα έπρεπε να βλέπουμε όλοι..
καλή οδήγηση φαίνεται ότι έκανες toshmagic .. μπράβο !!

Sotiri τα 234χλμ  για 18 λιτρα βενζίνης είναι κατανάλωση αυτοκινήτου !!!
αμα είχαμε και τέτοια κατανάλωση παπί και άγιος ο θεός θα ήμουνα … εκτός αν είσαι όλο κόκκινα !!!


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10465
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #103 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 10:40:54 πμ
Παντως ειναι εντυπωσιακή η κατανάλωση για τα κιλά της μηχανής...για ολες τις μηχανές λέω.
Το ΣΚ έκανα με το Corsa 1.2, 670χλμ+ με 38 ευρώ ή 38 λίτρα ή 5,6lt/100χλμ , ενω με ενα ΤΑ θα είχα κάνει τα ίδια χιλιόμετρα...πιο αργά και άν τα είχα κάνει.Τα ίδια και με το Varadero με την ίδια ταχύτητα με το Corsa. 120-140km/h

Τι ειναι αυτο που προκαλει αυτη τη μεγάλη διαφορά ?



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #104 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 11:06:17 πμ
Παντως ειναι εντυπωσιακή η κατανάλωση για τα κιλά της μηχανής...για ολες τις μηχανές λέω.
Το ΣΚ έκανα με το Corsa 1.2, 670χλμ+ με 38 ευρώ ή 38 λίτρα ή 5,6lt/100χλμ , ενω με ενα ΤΑ θα είχα κάνει τα ίδια χιλιόμετρα...πιο αργά και άν τα είχα κάνει.Τα ίδια και με το Varadero με την ίδια ταχύτητα με το Corsa. 120-140km/h

Τι ειναι αυτο που προκαλει αυτη τη μεγάλη διαφορά ?

Είναι ένας καθαρά και μόνο συνδυασμός αεροδυναμικής, αδράνειας και ροπής. Επίσης στο αυτοκίνητο μπορείς να βάλεις νεκρά από οποιαδήποτε ταχύτητα.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #105 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 11:23:15 πμ
Ισως είναι η πολυστροφία της , μ ‘ ένα αυτοκίνητο δεν ξεκινάμε με τέτοιο γκάζι ώστε την αλλαγή
της επόμενης σχέσης  να την κάνουμε  μετά από τις 5000 στροφές…
εγώ την αλλάζω τουλάχιστον εκεί..
άμα οδηγούσα καμιά πιο street με μεγαλύτερο εύρος στροφών σίγουρα θα άλλαζα πολύ πιο πάνω  !!

Ποιος θα δοκιμάσει το εγχείρημα λοιπόν ?

Nα οδηγήσει μια μηχανή σαν να οδηγούσε το αυτοκίνητο του ?
Να μην βλέπει από τον καθρέφτη του ότι τα αυτοκίνητα που ξεκίνησε μαζί στο φανάρι  σιγά σιγά εξαφανίζονται !!!!
Να πηγαίνει εκεί ανάμεσα στις 3 με 4000 στρ.  άντε για 100 χμ. όχι για όλο το ρεζερβουάρ !!
 
Να δούμε τότε τι αριθμοί θα βγούνε?


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #106 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 11:26:57 πμ
Ισως είναι η πολυστροφία της , μ ‘ ένα αυτοκίνητο δεν ξεκινάμε με τέτοιο γκάζι ώστε την αλλαγή
της επόμενης σχέσης  να την κάνουμε  μετά από τις 5000 στροφές…
εγώ την αλλάζω τουλάχιστον εκεί..
άμα οδηγούσα καμιά πιο street με μεγαλύτερο εύρος στροφών σίγουρα θα άλλαζα πολύ πιο πάνω  !!

Ποιος θα δοκιμάσει το εγχείρημα λοιπόν ?

Nα οδηγήσει μια μηχανή σαν να οδηγούσε το αυτοκίνητο του ?
Να μην βλέπει από τον καθρέφτη του ότι τα αυτοκίνητα που ξεκίνησε μαζί στο φανάρι  σιγά σιγά εξαφανίζονται !!!!
Να πηγαίνει εκεί ανάμεσα στις 3 με 4000 στρ.  άντε για 100 χμ. όχι για όλο το ρεζερβουάρ !!
 
Να δούμε τότε τι αριθμοί θα βγούνε?


Μα έτσι οδηγώ, και για αυτό απορώ και 334 μου φαίνονται πάρα πολλά. Εκτός άμα το 650 έχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ από το 600. Τότε εντάξει



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #107 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 11:33:23 πμ
Κάτι τέτοιο είναι αδύνατο. Κάθε κινητήρας έχει τη δική του "προσωπικότητα" τις δικές καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης, οπότε ο κάθε κινητήρας οδηγείται διαφορετικά. Εγώ στο αυτοκίνητο π.χ. το στροφόμετρο μου με το δείκτη κάθετα δείχνει στις 3000 στροφές κι εκεί μου δίνει 120χλμ. Και κάθε 500 στροφές επιπλέον, μου δίνει άλλα 20 χλμ. Οταν οδηγώ χαλαρά, ταχύτητες αλλάζω νωρίτερα, ακόμα κι από τις 2500 στροφές. Δεν νομίζω οτι μπορείς στο ΤΑ να βάλεις 4η ή 5η σε τόσο χαμηλές στροφές. Θα βγούν έξω το πιστόνια και θα σε αρχίσουν στις σφαλιάρες  ;D.
Πάντως είναι γεγονός, οτι φεύγω πιο γρήγορα από το φανάρι με τη μηχανή, απ' ότι θα έφευγα εάν οδηγούσα αυτοκίνητο. Ταχύτητα αλλάζω στις 4500 πάντως.
Γενικά νομίζω οτι προσπαθούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline tthodor

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 243
Reply #108 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 11:53:19 πμ
Είναι ένας καθαρά και μόνο συνδυασμός αεροδυναμικής, αδράνειας και ροπής. Επίσης στο αυτοκίνητο μπορείς να βάλεις νεκρά από οποιαδήποτε ταχύτητα.

Και όχι μόνο . . . Όπως και να το κάνουμε η τεχνολογια των αυτοκινήτων έχει προχωρήσει πολύ περισσότερο, από ότι στις μηχανές, και κυρίως από τον κινητήρα του ΤΑ. Επίσης αυτό με την "νεκρά" που λες δεν είναι απόλυτα σωστό. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, όταν είσαι π.χ. σε μια κατηφόρα και κινήσαι χωρίς γκάζι με πέμπτη, έχεις ελάχιστη κατανάλωση, πολύ μικρότερη από το να είχες νεκρά και να ρόλαρες. Οι ηλεκτρονικές μονάδες των αυτοκινήτων λαμβάνουν πολλούς παράγοντες υπόψη και έτσι κατά κάποιο τρόπο όταν ρολάρεις χωρίς γκάζι, με ταχύτητα όμως, δεν στέλνουν πολύ κάυσιμο στους κιλύνδρους, αφού τα πιστόνια κινούνται λόγω της εμπλοκής του συστήματος μετάδοσης. Αντίθετα, αν έχεις νεκρά χρειάζεσαι μεγαλύτερη κατανάλωση προκειμένου να διατηρήσεις τον κινητήρα ζωντανό.


F800gs    116i


toshmagic

  • Guest
Reply #109 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 12:02:41 μμ
334 χλμ??? σιγουρα ??? μήπως 234?

Όντως 334 βάσει μερικού χιλιομετρητή
(πιστεύω ότι η βενζίνη, που έβαλα αρχικά ήταν άριστης ποιότητας και ότι συνέβαλε πολύ η εξάτμιση (ξαναλέω δεν είναι η μαμά)



flwrina

  • Guest
Reply #110 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 12:23:07 μμ
προχθες στα 200 διανυθεντα κμ εβαλα 10 λιτρα οποτε ισως ειναι εφικτο αυτο με τα 334 κμ, αλλα μεχρι 130-140 το πολυ...



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #111 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 12:39:53 μμ
  Υπάρχει κάτι που λέγεται "ειδική ισχύς". Είναι η μονάδα που ορίζει πόση ιπποδύναμη ΘΑ είχε ένας κινητήρας ΑΝ ήταν 1000 κ.ε. Είναι θεωρητική μονάδα μέτρησης και χρησιμοποιείται αποκλειστικά για μετρήσεις κια συγκρίσεις (κυρίως από τους κατασκευαστές).
 Έτσι, μπορούμε να συγκρίνουμε δύο διαφορετικούς κινητήρες αφού τους αναγάγουμε στα 1000 κ.ε. Αν ο κινητήρας του ΤΑ και του  Corsa ήταν 1000 κε και οι δύο, το ΤΑ θα είχε σχεδόν τη διπλάσια ιπποδύναμη, άρα και μεγαλύτερη κατανάλωση.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #112 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 13:25:52 μμ
Μιχάλη, η ειδική ισχύς δεν είναι και απαραίτητα ένα καθοριστικό μέτρο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Για παράδειγμα, ο κινητήρας του v-strom 650 έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη (άρα μεγαλύτερη ειδική ισχύ), αλλά το v-strom έχει μικρότερη κατανάλωση από το ΤΑ!
Στην περίπτωσή μας, η θερμοδυναμική απόδοση ενός κινητήρα (που είναι ένας ακόμα καθοριστικός παράγοντας) σε συνδυασμό με την αεροδυναμική και αδράνεια του οχήματος επηρεάζει την κατανάλωση.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #113 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 14:10:10 μμ
  Δεν είναι απαραίτητο ότι ένας κινητήρας μεγαλύτερης ιπποδύναμης θα έχει και μεγαλύτερη ειδική ισχύ. Στο 99% βέβαια των περιπτώσεων έτσι συμβαίνει, αλλά δεν είναι απαραίτητο.
  Και ναι, παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο όπως λες (ψεκασμός, καρμπυρατέρ, αεροδυναμική, βάρος κλπ)




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


costas

  • Guest
Reply #114 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 15:58:39 μμ
μεγάλη σημασία στην κατανάλωση έχει το γκάζι, όσο το ανοίγεις τόσο μεγαλύτερη κατανάλωση αποκορύφωμα είναι η προσωπική μου εμπειρία με την εξωλέμβια μου 30 hp δίχρονη με καρμπυλατέρ!
τσίτα καίει 13 λίτρα την ώρα και με μισά γκάζια 6 λίτρα την ώρα, που σημαίνει την μέρα αν πάω τσίτα θέλω 65 ευρώ ενώ αν πηγαίνω πιό χαλαρά 30 ευρώ(5 ώρες κίνηση όλη την μέρα) . ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ



Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #115 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 21:45:44 μμ
μεγάλη σημασία στην κατανάλωση έχει το γκάζι, όσο το ανοίγεις τόσο μεγαλύτερη κατανάλωση αποκορύφωμα είναι η προσωπική μου εμπειρία με την εξωλέμβια μου 30 hp δίχρονη με καρμπυλατέρ!
τσίτα καίει 13 λίτρα την ώρα και με μισά γκάζια 6 λίτρα την ώρα, που σημαίνει την μέρα αν πάω τσίτα θέλω 65 ευρώ ενώ αν πηγαίνω πιό χαλαρά 30 ευρώ(5 ώρες κίνηση όλη την μέρα) . ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ


ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ γιατί τά διανυθέντα μίλια είναι τά ίδια


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline kostis zervos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #116 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 21:46:32 μμ
Καμένα βούρλα (εκεί στο ολοκαύτομα των ξανθών γυναικών)
Άσχετο αλλά πρέπει να το γνωρίζετε.Δεν είναι καμμένα βούρλα αλλά Βουρλά απο τα Βουρλά το προάστειο της Σμύρνης που για τους γνωστούς λόγους κάηκαν.Αρκετοί πρόσφυγες απο την Σμύρνη πήγαν στη Λέσβο και τον Βόλο,Νέα Ιωνία(Νίκη Βόλου απο το έβλημα του Πανιωνίου τη Θεά Νίκη) και άλλοι πήγαν εκεί και σε ανάμνηση της καταστροφής το μέρος αντί για νέα Βουρλά ,όπως όλα τα άλλα προσφυγικά , το ονόμασαν καμμένα Βουρλά για να μην ξεχνούν.Με τα χρόνια ανέβηκε ο τόνος αφού προκειται για το ίδιο φυτό μόνο που στη μητέρα πατρίδα το λένε Βούρλο και όχι βουρλό.Στρατηγέ απορώ που δεν το γνωρίζεις.Και είμαι Νεοσμυρνιώτης Πόντιος και είμαι λίγο παράξενος,με αυτά τα θέματα(και με άλλα) και με πειράζει να γίνονται αστεία με αυτά.

Όσο για αυτονομία όλοι θυμούνται ότι πήγα στο Πήλιο και ακόμα παρα πέρα,Τσαγκαράδα(με το 600) , δηλαδή 370 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα απο την Αθήνα.Βέβαια πηγαινα κάπως προσεκτικά.............Φυσικά έκαψα και 1,5 λίτρο λαδιού αλλά αυτό είναι άλλο καύσιμο.



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #117 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 21:50:53 μμ
Κάτι τέτοιο είναι αδύνατο. Κάθε κινητήρας έχει τη δική του "προσωπικότητα" τις δικές καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης, οπότε ο κάθε κινητήρας οδηγείται διαφορετικά. Εγώ στο αυτοκίνητο π.χ. το στροφόμετρο μου με το δείκτη κάθετα δείχνει στις 3000 στροφές κι εκεί μου δίνει 120χλμ. Και κάθε 500 στροφές επιπλέον, μου δίνει άλλα 20 χλμ. Οταν οδηγώ χαλαρά, ταχύτητες αλλάζω νωρίτερα, ακόμα κι από τις 2500 στροφές. Δεν νομίζω οτι μπορείς στο ΤΑ να βάλεις 4η ή 5η σε τόσο χαμηλές στροφές. Θα βγούν έξω το πιστόνια και θα σε αρχίσουν στις σφαλιάρες  ;D.
Πάντως είναι γεγονός, οτι φεύγω πιο γρήγορα από το φανάρι με τη μηχανή, απ' ότι θα έφευγα εάν οδηγούσα αυτοκίνητο. Ταχύτητα αλλάζω στις 4500 πάντως.
Γενικά νομίζω οτι προσπαθούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.


δεν σου απαγορέυει κανείς όμως και στο αμάξι να αλλάζεις σχέση στο σασμάν στις 6000 !!! εκεί να δεις μετά κατανάλωση !

και στο ΤΑ μπορεις να βάλεις 4η & 5η σε αυτες τις στροφές του κινητήρα , και τα πιστονια σου δεν θα παθουν απολύτος τίποτα...
εκτος αμα πηγαίνεις με 30 ! τοτε ναι θα έχεις προβλημα..


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #118 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 21:54:16 μμ
  Ρε παιδιά, το σκέφτομαι και το ξανασκέφτομαι.....Μα 334 χλμ με το ΤΑ? Πολλά δεν είναι ρε γαμώτ....?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #119 on: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 22:28:58 μμ
...Περιμένετε λίγο ακόμα και όπου νάναι θα βγεί ο Λούρος να μας πεί ότι από το πρωί της Κυριακής έχει πάρει το ΤΑ του και δεν έχει σταματήσει ούτε για ανεφοδιασμό!
Θα μείνει ρε παιδιά στη μέση της εθνικής Γιανιτσών - Θεσσαλονίκης! Λυπηθείτε τον!
Πείτε του του ανθρώπου πόσα χλμ μπορεί να κάνει με ένα ρεζερβουάρ!

(Πού'σαι ρε Θανάση ανεπανάληπτε!)
« Last Edit: Δευτέρα 25 Ιούνιος 2007, 22:37:05 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7279
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #120 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 13:12:49 μμ
...Περιμένετε λίγο ακόμα και όπου νάναι θα βγεί ο Λούρος να μας πεί ότι από το πρωί της Κυριακής έχει πάρει το ΤΑ του και δεν έχει σταματήσει ούτε για ανεφοδιασμό!
Θα μείνει ρε παιδιά στη μέση της εθνικής Γιανιτσών - Θεσσαλονίκης! Λυπηθείτε τον!
Πείτε του του ανθρώπου πόσα χλμ μπορεί να κάνει με ένα ρεζερβουάρ!

(Πού'σαι ρε Θανάση ανεπανάληπτε!)

 Α γειά σου και μόλις το ετοίμαζα να το στείλω.
Ειχα μάλιστα και δυό ΠΑΓΟΥΡΙΑ βενζίνα μαζί μου.


θΑ ΚΑΟΥΜΕ ΡΕΕΕΕ. :flames:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #121 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 13:23:19 μμ

θΑ ΚΑΟΥΜΕ ΡΕΕΕΕ. :flames:

Θανάση δεν παίζεσαι με τίποτα!! Έγραψες πάλι!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #122 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 13:46:58 μμ
Α γειά σου και μόλις το ετοίμαζα να το στείλω.
Ειχα μάλιστα και δυό ΠΑΓΟΥΡΙΑ βενζίνα μαζί μου.

Κοίτα να δεις. Για να βγάλεις 334 χιλιόμετρα θα πρέπει να πάρεις πολλά παγουρίνια μαζί σου, ειδικά αν έχεις την Κλάρα για συνοδηγό μέσα στο sidecar. Παίρνεις και το γεύμα της μαζί, όταν τη βγάζεις βόλτα?
Αχ, βάλ' της και μια κορδέλα στα μαλλιά ....

Θυμήθηκα και το σχετικό ανέκδοτο. Ξέρεις γιατί οι αγελάδες έχουν μεγάλα και πεταχτά μάτια κι ένα χαζό-ευτυχισμένο βλέμμα?
Γιατί ο άντρας τους είναι βόδι.  ;D
« Last Edit: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 14:12:29 μμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7279
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #123 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 14:07:53 μμ
 Για να βγάλει το Τ.Α.334 χλμ. μάλλον στον ΑΔΗ πρέπει να κατέβεις.(που αλλού να βρεις τέτοια κατηφόρα.)

  Όσο για την Κλάρα δεν είναι αυτό που νομίζεις.
  Εμένα Ωτοστόπ μου΄κανε ,την είχε παρατήσει ένας με μία Τ.Α.δεν πιστεύω να ξέρει κανένας απο δω μέσα τίποτα .(Γιάννη που ξέρεις τ'ονομά της?

ΠΑΡΑΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΙΑ.ΡΕΜΑΛΙΑ.      ΘΑ ΣΑΣ :snap:



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #124 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 14:16:11 μμ
Εσύ μεγάλε χάνεσαι άδικα εκεί που είσαι!
Γρήγορα στο MEGA για την επόμενη κωμική σειρά στην TV!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.