1) Δικάβαλος σε φανάρια σταμάτα ξεκίνα?
2) Δικάβαλος και φορτωμένος στην κατάρα?
3) Αστοχο ίσως παράδειγμα αλλά κάποτε που το είχα κάνει σε παπάκι(και μη μου πείς άστο το παπάκι οι ίδιοι νόμοι ισχύουν.)δεν μπορούσα να ξεκινήσω σε ανηφόρα.
4) Όσο γιά την οικονομία να την δω γιάτι αν πρόκειται γιά 15,000χλμ:100x0.5=75 ευρο το χρόνο θα το αφήσω καλύτερα.
5) Επίσης 300 στροφές λιγότερες για δύο ώρες για τον κινητήρα του Τ.Α. πόσο θα το ξεκουράσουν.
Από προσωπική εμπειρία 10+ ετών:
1) Κανένα πρόβλημα ακόμα και φορτωμένος σε ανηφόρα (2 άτομα, 2 σαμάρια, 1 βαλίτσα, tankbag, ομπρέλα, ελιές, λάδια, μέλια, σουβενίρ από το νησί...)
2) Σε οποιαδήποτε ανηφόρα (εθνικού, επαρχιακού, δασικού δρόμου) και φορτωμένος
3) Αστοχο! Το παπάκι δεν έχει ούτε τη ροπή ούτε την ιπποδύναμη του ΤΑ. Άσε που είναι και ημιαυτόματο (βλ. απώλειες στη μετάδοση).
4) Δεν έχω δεί διαφορές στην κατανάλωση. Αν υπάρχουν, θα είναι αμελητέες.
5) ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά! Έχεις ταξιδέψει καλοκαίρι (>35 βαθμούς) εθνική για πολλές ώρες? Ο κινητήρας του ΤΑ ειδικά μετά τις 6.000 στρ. ζεσταίνεται πάρα πολύ και ανεβάζει επικίνδυνα θερμοκρασία! Για να διατηρήσω μια συνεχή ταχύτητα 140 χλμ, τώρα έχω <6.300 στροφές (πριν ήθελα >6700).
Το μαθηματικό παράδειγμα που ανέφερα με τους 30 ίππους, 4500 στροφές και 100χλμ/ώρα, δεν σε έπεισε? Πιστεύεις ότι απαιτούνται 30 ίπποι για να κινήσεις 300-400 κιλά με 100χλμ/ώρα? Τη στιγμή που ένα όχημα τριπλάσιου σχεδόν βάρους (1000 κιλά) απαιτεί μόνο 25?