Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 628676

Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #50 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2007, 21:28:03 μμ
κοιτα μιχαλη αν το καυσιμο ειναι...ουκρανικης προελευσης αποδιδει τα μεγιστα αλλα τελειωνει...τσακ μπαμ.  πολλα........λιτρα (€) το χιλιομετρο

  Όχι, όχι δεν είναι ουκρανικής. Λιθουανικής είναι και μετά από δύο χρόνια test....RIDE κάνει καλές καύσεις, δεν καίει πολύ, τραβάει στην ανηφόρα, έχει δύο πτυχία, μιλάει τέσσερις γλώσσες, γι΄αυτό λέω να την κρατήσω. Το μειονέκτημα είναι ότι έχει και...side car πέντε χρονών, αλλά είμαι αρκετά μεγάλος πια για να αλλάζω μοντέλα κάθε χρόνο. Το προηγούμενο....μοντέλο που είχα, Ρουμανικής προελεύσεως, μοντ '72, είχε τρομερή...ιπποδύναμη αλλά είχε και τρομεράααααα υψηλή κατανάλωση. Τόση όση δεν μπορείς να φανταστείς (ούτε κι εγώ).

 Την κατανάλωση μπορούσα να τη ρυθμίσω κάπως σε ένα καλό μηχανικό, με αρκετό ψάξιμο και υπομονή, αλλά το βασικό πρόβλημα ήταν ότι υπήρχε κάποιο μπέρδεμα με την άδεια, τέλη κυκλοφορίας κλπ με αποτέλεσμα να υπάρχει και δεύτερος ιδιοκτήτης εν ενεργεία.
  Πάντως ήταν μακράν το καλύτερο μηχανάκι που έχω..καβαλήσει!! Τρομερή σέλα! Απίστευτες επιδόσεις, επιταχύνσεις, όλα. Και τελική ταχύτητα κάπου 800! Μίλια όχι χιλιόμετρα!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


costas

  • Guest
Reply #51 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2007, 21:40:40 μμ
και γω που νόμιζα ότι λατρεύουμε τις γιαπωνέζες...........



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #52 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2007, 21:47:54 μμ
...και μετά από δύο χρόνια test....RIDE
Αυτό το RIDE είναι όλα τα ευρώ....
Μου αρέσει πολύ που σε αυτό το φόρουμ, γίνεται συνεχώς χρήση της ακριβούς ορολογίας για να αποφεύγονται οι παρενοήσεις.
Μιχάλη, συχγαρητήρια. Για τη χρήση του terminology εννοώ. Τα υπόλοιπα είναι δικό σου (και μόνο) θέμα.

Κάθε φορά που μπαίνω στο www.transalpforum.gr διαβάζω επιστημονικές αλήθειες...


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #53 on: Δευτέρα 04 Ιούνιος 2007, 07:36:20 πμ
Ρε σεις Φλωρινα και Στρατηγε.
Περνατε μπροστά από το σπίτι μου και δεν σταματατε για μια καλημερα και ενα καφε????????
Ντροπή σας :D
Την επομενη φορα σας περιμενω


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #54 on: Δευτέρα 04 Ιούνιος 2007, 21:03:44 μμ
Μου αρέσει πολύ που σε αυτό το φόρουμ, γίνεται συνεχώς χρήση της ακριβούς ορολογίας για να αποφεύγονται οι παρενοήσεις.
Μιχάλη, συχγαρητήρια. Για τη χρήση του terminology εννοώ. Τα υπόλοιπα είναι δικό σου (και μόνο) θέμα.

  Χμ! Τώρα με μπέρδεψες ρε Γιάννη. Πραγματικά σου άρεσε ή το λες ειρωνικά? Εγώ πάντως το βρήκα τόσο έξυπνο, όσο και αυθόρμητο, που γελούσα μόνος μου διαβάζοντάς το.
  Αν μη τι άλλο έχει χιούμορ και ταυτόχρονα δεν προσβάλει κανένα, δεν ξεφεύγει από το αντικείμενο μοτοσυκλέτα και όπως είπες δεν δημιουργεί παρεξηγήσεις. Παράλληλα, αποτελεί και μια κοινωνιολογική εργασία για τις ομοιότητες γυναίκας και μοτοσυκλέτας.
 
  Το χιούμορ είναι το καλύτερο φάρμακο, αντικαταθλιπτικό, αγχολυτικό, αντι-όλα.
Γελάτε γιατί χανόμαστε!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #55 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2007, 08:49:57 πμ
Ρε συ Μιχάλη ο Γιάννης κυριολεκτεί,. Αν τον παρακολουθησεις η αισθηση του χιουμορ του ειναι ανεπτυγμένη.
Αρα ολα ΟΚ. Το ποστ σου καλό


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #56 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2007, 09:09:49 πμ
Αυτό το RIDE είναι όλα τα ευρώ....
Μου αρέσει πολύ που σε αυτό το φόρουμ, γίνεται συνεχώς χρήση της ακριβούς ορολογίας για να αποφεύγονται οι παρενοήσεις.
Μιχάλη, συχγαρητήρια. Για τη χρήση του terminology εννοώ.

Κάθε φορά που μπαίνω στο www.transalpforum.gr διαβάζω επιστημονικές αλήθειες...


  Α, και να συμπληρώσω κάτι που ξέχασα γιατί βιαζόμουν.

  Δεν ξέρω τι επιστημονικές αλήθειες βρήκες αυτή τη φορά αλλά πίσω από το χιούμορ του μηνύματός μου κρύβονται πολλές (πικρές έως τραγικές) αλήθειες, πίστεψέ με! Φυσικά, δεν είναι εύκολο πάντα να τις ανιχνέυσει κανεία.

  Άλλωστε, αυτός είναι ένας από τους λόγους που πολλές φορές αντιμετωπίζουμε με χιούμορ τραγικές, ή έστω απλώς δυσάρεστες, καταστάσεις.
  Είναι ένας μηχανισμός άμυνας του ανθρώπινου είδους (ο τελευταίος ίσως) όταν πια δεν έχει άλλα όπλα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


tzenitzou

  • Guest
Reply #57 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2007, 09:35:36 πμ
  Όχι, όχι δεν είναι ουκρανικής. Λιθουανικής είναι και μετά από δύο χρόνια test....RIDE κάνει καλές καύσεις, δεν καίει πολύ, τραβάει στην ανηφόρα, έχει δύο πτυχία, μιλάει τέσσερις γλώσσες, γι΄αυτό λέω να την κρατήσω. Το μειονέκτημα είναι ότι έχει και...side car πέντε χρονών, αλλά είμαι αρκετά μεγάλος πια για να αλλάζω μοντέλα κάθε χρόνο. Το προηγούμενο....μοντέλο που είχα, Ρουμανικής προελεύσεως, μοντ '72, είχε τρομερή...ιπποδύναμη αλλά είχε και τρομεράααααα υψηλή κατανάλωση. Τόση όση δεν μπορείς να φανταστείς (ούτε κι εγώ).

 Την κατανάλωση μπορούσα να τη ρυθμίσω κάπως σε ένα καλό μηχανικό, με αρκετό ψάξιμο και υπομονή, αλλά το βασικό πρόβλημα ήταν ότι υπήρχε κάποιο μπέρδεμα με την άδεια, τέλη κυκλοφορίας κλπ με αποτέλεσμα να υπάρχει και δεύτερος ιδιοκτήτης εν ενεργεία.
  Πάντως ήταν μακράν το καλύτερο μηχανάκι που έχω..καβαλήσει!! Τρομερή σέλα! Απίστευτες επιδόσεις, επιταχύνσεις, όλα. Και τελική ταχύτητα κάπου 800! Μίλια όχι χιλιόμετρα!
Καλά............. ΄Πολύ προχωρημένο και μακράν το πιό έξυπνο ποστ που έχω διαβάσει εδώ και πολύ καιρό
Εψιλον,Υψιλον,Γάμα,Ε .......ΕΥΓΕ, που λέει και η φίλη μας η Ολίνα.(σύζυγος Ευτύχη για όσους δεντην ξέρουν)



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #58 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2007, 14:29:56 μμ
  Χμ! Τώρα με μπέρδεψες ρε Γιάννη. Πραγματικά σου άρεσε ή το λες ειρωνικά? Εγώ πάντως το βρήκα τόσο έξυπνο, όσο και αυθόρμητο, που γελούσα μόνος μου διαβάζοντάς το.
  Αν μη τι άλλο έχει χιούμορ και ταυτόχρονα δεν προσβάλει κανένα, δεν ξεφεύγει από το αντικείμενο μοτοσυκλέτα και όπως είπες δεν δημιουργεί παρεξηγήσεις. Παράλληλα, αποτελεί και μια κοινωνιολογική εργασία για τις ομοιότητες γυναίκας και μοτοσυκλέτας.
Μιχάλη συγνώμη αν σε μπέρδεψα. Πραγματικά γέλασα κι εγώ διαβάζοντάς το. Η "ειρωνία" πήγαινε στο οτι αφού τα λές χρησιμοποιώντας τη σωστή ορολογία, άρα εκφράζεσαι επιστημονικά, οι αλήθειες που λες είναι "επιστημονικές αλήθειες".

Συνέχισε να γράφεις μ' αυτό το στυλ. Εμένα μου αρέσει. Και οι κοινωνιολογικές σου εργασίες, είναι διατριβές!


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #59 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2007, 15:17:18 μμ
Για όσους εχουν varadero εχουν παρατηρήσει ποτέ απωλεια λαδιού ?
Σε ενα τελευταίο γρήγορο ταξιδάκι μάλλον πρέπει να μου εκαψε λίγο λαδάκι ?



flwrina

  • Guest
Reply #60 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2007, 16:44:00 μμ
απο πτι βλεπω εσεις της.....3 ηλικιας απο θεωριες καλα τα πατε...



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #61 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2007, 22:15:35 μμ
Ρε σεις Φλωρινα και Στρατηγε.
Περνατε μπροστά από το σπίτι μου και δεν σταματατε για μια καλημερα και ενα καφε????????
Ντροπή σας :D
Την επομενη φορα σας περιμενω
[/color]

Χρήστο δεν το ήξερα, συγνώμη! Δεν θα παραλείψω την επόμενη φορά να σε συναντήσω! Πάντως αν το είχα διαβάσει εχθές (δευτέρα) σήμερα τρίτη που κατέβηκα Αθήνα, αν και έβρεχε καρέκλες, θα έψαχνα να σε βρώ. next time σύγουρα!, Α, και να μην το ξεχάσω, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Λευτέρη από την Φλώρινα, είναι καταπληκτικός, άξιος αντιπρόσωπος του club στην Δ. Μακεδονία!



Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #62 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 07:59:41 πμ
Γιαννη για σενα το λεει ο Λευτερης.
Μονο εσενα εχουμε της 3ης ηλικιας εδω μεσα :D :D :D
Εγώ ειμαι μικρος ακομα (σε αστρικο χρονο ;D)


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #63 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 08:01:12 πμ
Χτες γέμισα με super το μοτερ. Για να δουμε θα βγαλω περισσοτερα χλμ ή οχι?


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


flwrina

  • Guest
Reply #64 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 10:00:01 πμ
αν αλλαξεις το μπροστινο γραναζι της αλυσιδας και το μεγαλωσεις κατα 1 δοντι και βρεθεις σε βαρβαααααααααατη κατηφορα τοτε ισως δεις και εσυ τα 200.  με απλη το εκανα εγω. λεςμε σουπερ να δινει και αλλο??



Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #65 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 10:31:22 πμ
Λευτέρη οταν λέω χλμ εννοώ απόσταση. Εγω βγαζω 220 περιπου χλμ με το ντεποζιτο ενω διαβαζω οτι βγαζουν 280 με 300


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


flwrina

  • Guest
Reply #66 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 10:34:35 πμ
με απλη  245 εχω βγαλει και εγω τωρα παραπανω δεν το ρισκαρα.18 λιτρα πηρε μετα. επειδη 5 μηνες δουλευα σουπερ το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν ειδα την παραμικρη αλλαγη σε τιποτα απολυτως



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #67 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 12:53:29 μμ
Χτες γέμισα με super το μοτερ. Για να δουμε θα βγαλω περισσοτερα χλμ ή οχι?

...το "δεξί χέρι" είναι που κάνει τη διαφορά στην κατανάλωση και όχι η βενζίνη!
Η αλλαγή μπροστινού γραναζιού (κατά +1 δόντι) βοηθά επίσης (ειδικά σε μακρυνές διαδρομές).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #68 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 13:00:19 μμ
Με ενα δοντι παραπανω τι κερδιζω σε στροφες. Παραδειγμα τα 100 χλμ αντι ας πουμε με 4500 στρφ σε ποσες θστργ θα τα πιανω? Θα κερδισω 500 στρφ?


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #69 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 14:34:26 μμ
Με ενα δοντι παραπανω τι κερδιζω σε στροφες. Παραδειγμα τα 100 χλμ αντι ας πουμε με 4500 στρφ σε ποσες θστργ θα τα πιανω? Θα κερδισω 500 στρφ?

= 4500*15/16 = 4219


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #70 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 15:17:20 μμ
Βοηθάει σίγουρα στην μείωση της κατανάλωσης και στην τελική κάποιον που κινείται σε μεγάλες ευθείες και σε δρόμους που δεν χρειάζονται πολλες αλλαγές.(Εγνατία - Αττική οδό)
Για κάποιον όμως που κινείται σε δρόμους με ανηφόρες και συχνές στροφές μάλλον θα έχει αντίθετα αποτελέσματα .
Επίσης δεν νομίζω να βοηθάει στο σταμάτα ξεκίνα της πόλης,η μηχανή θα ζορίζεται συνέχεια,θα μειώσει την επιτάχυνση της,και μάλλον θα καίει περισσότερο.
Πιστεύω πως η μαμά HONDA έβαλε το ιδανικότερο γρανάζι(κάτι ξέρουν αυτοί).
Καλύτερη λύση είναι να το αλλαζεις ενόψει ταξιδίών αλλά πάλι μπελάς είναι,λύσιμο-ρύθμιση αλυσίδας ....   και στο κάτω κάτω τι θα γλυτώσεις άντε 0,5 l/100 δηλ.τρίχες

Καλησπέρα σας. ;D


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #71 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 15:33:06 μμ
Για κάποιον όμως που κινείται σε δρόμους με ανηφόρες και συχνές στροφές μάλλον θα έχει αντίθετα αποτελέσματα .

Διαφωνώ πλήρως (από προσωπική εμπειρία)! Εχω κατά +1 δόντι γρανάζι, για περισσότερα από 10 χρόνια! Κανένα πρόβλημα (ή αυξημένη κατανάλωση) ούτε σε φανάρι, ούτε σε κίνηση, ούτε δικάβαλος, ούτε σε μεγάλες ανηφόρες, ούτε φορτωμένος "τίγκα", ούτε στο χώμα, ούτε σε ...ούτε...ούτε ....

Ο λόγος που το είχα κάνει ήταν για καλύτερη οικονομία και λιγότερο ζόρισμα κινητήρα σε μεγάλες (εθνικές) αποστάσεις. Για να το πάρουμε όμως και λογικά! Στην περιοχή των 4500 στροφών ο κινητήρας του ΤΑ αποδίδει 30+ ίππους! Αλλοίμονο αν σε ευθεία (βλ. εθνική) χρειάζεσαι 30 ολόκληρους ίππους για να κινήσεις 350-400 κιλά. Εδώ για ένα αυτοκίνητο (μέσης αεροδυναμικής) 1000 κιλών απαιτούνται περ. 25 ίπποι.

Άρα?

« Last Edit: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 15:39:10 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #72 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 15:48:54 μμ
Δικάβαλος σε φανάρια σταμάτα ξεκίνα?
Δικάβαλος και φορτωμένος στην κατάρα?
Δεν είμαι ο Πάπας Χρήστο αλλά λογικά πιστεύω ότι η μηχανή θα ζορίζεται πιό πολύ στις περιπτώσεις αυτές.
Αστοχο ίσως παράδειγμα αλλά κάποτε που το είχα κάνει σε παπάκι(και μη μου πείς άστο το παπάκι οι ίδιοι νόμοι ισχύουν.)δεν μπορούσα να ξεκινήσω σε ανηφόρα.
Όσο γιά την οικονομία να την δω γιάτι αν πρόκειται γιά 15,000χλμ:100x0.5=75 ευρο το χρόνο θα το αφήσω καλύτερα.
Επίσης 300 στροφές λιγότερες για δύο ώρες για τον κινητήρα του Τ.Α. πόσο θα το ξεκουράσουν.


Υ.Γ. Αν μου πείς ότι η οικονομία είναι μεγαλύτερη θα το αλλάξω σήμερα κιόλας,σοβαρά.



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #73 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 16:20:42 μμ
1) Δικάβαλος σε φανάρια σταμάτα ξεκίνα?
2) Δικάβαλος και φορτωμένος στην κατάρα?
3) Αστοχο ίσως παράδειγμα αλλά κάποτε που το είχα κάνει σε παπάκι(και μη μου πείς άστο το παπάκι οι ίδιοι νόμοι ισχύουν.)δεν μπορούσα να ξεκινήσω σε ανηφόρα.
4) Όσο γιά την οικονομία να την δω γιάτι αν πρόκειται γιά 15,000χλμ:100x0.5=75 ευρο το χρόνο θα το αφήσω καλύτερα.
5) Επίσης 300 στροφές λιγότερες για δύο ώρες για τον κινητήρα του Τ.Α. πόσο θα το ξεκουράσουν.

Από προσωπική εμπειρία 10+ ετών:
1) Κανένα πρόβλημα ακόμα και φορτωμένος σε ανηφόρα (2 άτομα, 2 σαμάρια, 1 βαλίτσα, tankbag, ομπρέλα, ελιές, λάδια, μέλια, σουβενίρ από το νησί...)
2) Σε οποιαδήποτε ανηφόρα (εθνικού, επαρχιακού, δασικού δρόμου) και φορτωμένος
3) Αστοχο! Το παπάκι δεν έχει ούτε τη ροπή ούτε την ιπποδύναμη του ΤΑ. Άσε που είναι και ημιαυτόματο (βλ. απώλειες στη μετάδοση).
4) Δεν έχω δεί διαφορές στην κατανάλωση. Αν υπάρχουν, θα είναι αμελητέες.
5) ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά! Έχεις ταξιδέψει καλοκαίρι (>35 βαθμούς) εθνική για πολλές ώρες? Ο κινητήρας του ΤΑ ειδικά μετά τις 6.000 στρ. ζεσταίνεται πάρα πολύ και ανεβάζει επικίνδυνα θερμοκρασία! Για να διατηρήσω μια συνεχή ταχύτητα 140 χλμ, τώρα έχω <6.300 στροφές (πριν ήθελα >6700).

Το μαθηματικό παράδειγμα που ανέφερα με τους 30 ίππους, 4500 στροφές και 100χλμ/ώρα, δεν σε έπεισε? Πιστεύεις ότι απαιτούνται 30 ίπποι για να κινήσεις  300-400 κιλά με 100χλμ/ώρα? Τη στιγμή που ένα όχημα τριπλάσιου σχεδόν βάρους (1000 κιλά) απαιτεί μόνο 25?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #74 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2007, 17:34:33 μμ
Λευτέρη οταν λέω χλμ εννοώ απόσταση. Εγω βγαζω 220 περιπου χλμ με το ντεποζιτο ενω διαβαζω οτι βγαζουν 280 με 300
  Παιδιά, από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα! Ο Λευτέρης μιλάει για τελική ταχύτητα (200 χ.α.ω.) κι εσύ Χρήστο για αυτονομία. Και ναι, μετρημένα έγκυρα έχω κάνει 278 χλμ με ένα ντεπόζιτο.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!