Hellas Transalp Forum

Ψάχνω πρώτη μηχανή TA 600-650

drsperker · 788

Offline drsperker

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
on: Σάββατο 17 Ιούλιος 2021, 12:23:44 μμ
Καλησπέρα  και πολλά πολλά χαιρετίσματα σε όλους σας :D,

Ξεκινώ με το ότι έβγαλα πρόσφατα το Α δίπλωμά μου και σκέφτομαι να πάρω την πρώτη μου μηχανή ή καλύτερα το πρώτο μου δίκυκλο,  μιας και τελευταία φορά οδηγούσα ένα JOG στα 15 μου (28 πια) .

Όπως καταλαβαίνετε το θέμα μου είναι  πως ώς starter, δέν γνωρίζω και πολλά απο μηχανές/αγορά μεταχειρισμένων κτλπ . To budget που μπορώ να διαθέσω είναι 1000-1500 ευρώ και ρωτώντας απο εδώ και απο εκεί για κάτι ταξιδιάρικου στύλ (γιατί δέν είμαι άνθρωπος του γκαζιού γενικά) μου λένε Transalp Transalp Transalp.

Επειδή όμως υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που μου λένε , "ιιι τι θα κάνεις θα πετάξεις τα λεφτά σου,  πας να πάρεις μηχανάκι 25αετίας είσαι χαζός , δέν θα βρίσκεις ανταλλακτικά , αν θα βρείς θα τα πληρώνεις 2 φορές όσο το αγόρασες , θα δώσεις άλλα 3 χιλιάρικα πάνω και θα μετά θα το παρατήσεις  και και και θα είναι τρακαρισμένο και δέν θα το ξέρεις και θα σε κοροιδέψουν  " , έχει γίνει το κεφάλι μου κουδούνι και είπα έτσι να κάνω μια ερώτηση εδώ εσάς που αν είναι δυνατόν απο εμένα ξέρετε αρκετά παραπάνω.

Μπορώ με αυτο το budget να βρώ ένα Transalp 600-650 (γιατί για  400 ακουσα αρνητικά  και για αυτό, αλλά φυσικά είμαι ανοιχτός για κουβέντα ) το οποίο:

-  για τα επόμενα 4-5 χρόνια θα δουλέυει απροβλημάτιστο μηχανικά για 300km max ταξιδάκια και πόλη
 - δέν θα χρειαστεί να δώσω τα τριπλάσια για να μου δουλεύει και θα αρκεί το βασικό του service
-  δέν θα έχω πρόβλημα με ανταλλακτικά
;;;;

 Έχω μπεί σε σκέψεις άν τελικά  συμφέρει κάτι τέτοιο ή  συμφέρει να πάω να πάρω ένα καινούριο παπί  DY125RS για να είμαι ήσυχος μηχανικά / τράκες και όλα αυτά τα αρνητικά των μεταχειρισμένων  διότι μέχρι εκεί είναι το budget μου.. Ποιά είναι η γνώμη σας ;


Σας  ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ , εκ των προτέρων.

Χρήστος



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9445
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Σάββατο 17 Ιούλιος 2021, 16:01:28 μμ
Χρηστάρα το Τρανσάλπ είναι ενα τίμιο μηχανάκι . Θέλει τα βασικά που κάποια στιγμή θα μάθεις , νέος είσαι ακόμα , να τα κάνεις μόνος σου
ωστε το κόστος συντηρησης να πέσει πολύ χαμηλά .

Είναι μέτριο σε όλα αλλά τα κάνει όλα , κ πάει παντού αν μπορείς να κουμανταρεις τα κιλά του.

Στην πόλη είναι σαν φουσκωμένο παπί , μολις γυρίσουν οι τροχοι δεν καταλαβαίνεις τον ογκο του .

Ομως σε κάθε περίπτωση το μεταχειρισμένο είναι λαχείο , είναι πού θα πέσεις και ποιός ηταν ο πρηγούμενος ιδιοκτήτης.

Πολλοί κατεβαζουν χιλιόμετρα, κ γενικά αν δεν τον ξέρεις τον άλλον δεν πρέπει να τον εμπιστευτείς με την μια , αν δεν κατεχεις κ πολλά να πας με καποιον που το έχει η με καποιον μηχανικό της εμπιστοσύνης σου , και φυσικά θα το οδηγήσεις πριν να το πάρεις .
Ενα βασικό που πρέπει να προσέξεις είναι το καρέ του αξονα του εμπρός γραναζιου που αν ο αλλος ηταν σιδεροφάγος και εχει πρόβλημα τοτε το κόστος είναι μεγάλο.
Μην περιμένεις όμως με αυτα τα λ7 να βρεις μηχανάκι με καινουργια λάστιχα, καινουργια αλυσιδογράναζα κλπ κλπ

Οσο πέφτει η τιμή θα πέφτουν και οι απαιτήσεις σου .



Offline drsperker

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #2 on: Σάββατο 17 Ιούλιος 2021, 23:29:33 μμ
Stoneman ( πώς σε λένε ; ) να σαι καλά για τις πληροφορίες σου .

Ναι , ξέρεις ποιό είναι το θέμα , ότι εγώ προσωπικά δέν γνωρίζω  κάποιον μηχανικό :D . Θέλει να ρωτήσω μέσα απο γνωστούς/φίλους κτλπ για κάποιον καλό/έμπιστο.

Αυτό με το καρέ για ποιόν λόγο συμβαίνει ;  Τί του έκανε ο προηγούμενος και το έφαγε δηλαδη ;

Τί άλλα πρέπει να προσέξω ;  Πόσα λεφτά θεωρείς εσύ ότι είναι ΟΚ για ένα Transalp;  Βλέπω μερικά (car.gr) στα 1900 με 27.000Km  2007  που έχει και λάτστιχα (όπως φένεται στην εικόνα αλλά θα μου πείς εικόνα είναι). Πώς μπορείς να καταλάβεις άν έχουν κατεβάσει τα χιλιόμετρα ;  Είναι καθαρά απο πλευράς του μηχανικού έτσι ; 


Επίσης γιατί εφόσον είναι ένα τόσο αξιόπιστο μηχάνημα , κάποιος να το πουλάει ;  Γυρίζουν και αυτά στο μυαλό μου  , σκέφτομαι πως εγώ γιατί να πουλούσα κάτι που με ικανοποιεί 100% ?




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9445
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Κυριακή 18 Ιούλιος 2021, 08:30:49 πμ
Αν δεν γνωρίζεις μηχανικό , ζητας απο καποιον σύντροχο εδώ μέσα που να βρίσκεται στην περιοχή σου να πάτε να το δείτε παρέα , η πάς σε κάποιο εξουσιοδοτημένο της Χόντα στην περιοχή σου .

Για οτιδήποτε θες να μάθεις το φόρουμ εδώ είναι μια εγκυκλοπαίδεια για το μηχανάκι αυτό , πχ για την φθορά του αξονα μπορείς να διαβασεις εδώ:
https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=23273.0
η να δώσεις στο ψαχτήρι πχ  καρέ αξονα  , κ να σου βγάλει πολλά αποτελέσματα .
Ο άξονας απο οτι έχω καταλάβει τρώγεται απο λάθος ρύθμιση της αλυσίδας . Δεν ξέρω και αν απο κακή χρήση δεν είμαι σίγουρος .
Επειτα είναι θέμα συντήρησης , δλδ αν σου φαγωθεί το καρε του γραναζιου κ το αφήσεις καιρό επειδη θα έχει κενα με το αντίστοιχο του άξονα θα προκαλέσει ζημια.

Τα λ7 δεν παίζουν ρόλο , ενα καλό κ προσεγμένο μηχανάκι δεν έχει κόστος , δλδ αν εσύ που δεν ξέρεις πάρεις ένα χρέπι τότε θα στα φανε τα συνεργεία σίγουρα . Το θέμα είναι να μην πληρώσεις ακριβά ενα χρέπι.
Κάθε χρόνο ενα μηχανάκι κανει λογικά τα μισά χιλιόμετρα απο ένα αυτοκίνητο , δλδ ενα μοντελο του 2001 σε 20 χρόνια θα έχει πάνω απο 100.000χλμ λογικά .Τώρα αν αυτός που το έχει το έχει για βόλτες κ χαβαλέ κ δεν το χρησιμοποιεί χειμώνα αλλά μονο όταν ανοίξει ο καιρός , τότε θα κανει όπως εγω  :goofy: το πολύ 3000χλμ το χρόνο δλδ τα μισά .

Ομως μηχανάκι 20 ετίας με 30000 χλμ δεν πιστευω οτι θα βρείς . Επειτα τι να το κανω ενα μηχανάκι που εχει 30.000χλμ κ του αλλάζουν λάδια με οτι φθηνότερο υπάρχει κ αυτό όταν το θυμηθουν , με ενα μηχανάκι που εχει 80.000χλμ κ είχε όλα τα σερβις στην ωρα τους?

Μπορείς να μπείς στο ΦΒ στο "Αγοραπωλησίες HONDA TRANSALP & αξεσουάρ"  κ να δείς και εκει μηχανάκια, η να ρωτήσεις πάλι στο ΦΒ στην ομάδα μας 
Hellas Transalp Club   που εχει 4.200 μέλη αν πωλείται καποιο μηχανάκι .Ιως και εδώ στο φόρουν να εκκρεμεί καποια αγγελια στις Πωλήσεις .

Τι αλλο να προσέξεις ? Δίσκους μπροστα κ πίσω να μην είναι τελειωμένοι σαν τσιγαρόχαρτο , ενδειξη οτι ο αλλος η ηταν γκάζι φρενο μια ζωή η αφου το ελιωσε το δίνει για να το ξεφορτωθεί, να λειτουργουν ολα σωστα , διακοπτες , τσοκ, φωτα  , τον κινητήρα αν εχει τπτ διαρροές σε λάδι ειδικά στην φλάτζα στο ψευδοκάπακο του πίσω κυλίνδρου η σημαδια απο ψυκτικό υγρό που καθαρίστηκε πρόχειρα.
Το μόνο που δεν κοιτάζω οταν αγοράζω μηχανάκι είναι τα λάστιχα, εχω δική μου προτίμιση και πάντα τα αλλάζω .


Τώρα γιατι το δίνουν ? αλλοι βαριούνται κ αλλάζουν μηχανάκια σα τα πουκάμισα, εχω πχ φίλο που άλλαζε μηχανάκι κάθε Ανοιξη οταν τον γνώρισα είχε ηδη καβαλήσει 27  ;D , αλλοι παίρνουν μηχανάκι άλλης κατηγορίας, αλλοι τα κονομάνε κ πάνε σε κατι καινουργιο , και δυστυχώς μερικοι το έχουν τελειώσει και επειδη θελει πολλά για να το μαζέψουν το σπρώχνουν να γλυτώσουν .



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 494
Reply #4 on: Κυριακή 18 Ιούλιος 2021, 08:40:57 πμ


Stoneman ( πώς σε λένε ; ) να σαι καλά για τις πληροφορίες σου .

Ναι , ξέρεις ποιό είναι το θέμα , ότι εγώ προσωπικά δέν γνωρίζω  κάποιον μηχανικό :D . Θέλει να ρωτήσω μέσα απο γνωστούς/φίλους κτλπ για κάποιον καλό/έμπιστο.

Αυτό με το καρέ για ποιόν λόγο συμβαίνει ;  Τί του έκανε ο προηγούμενος και το έφαγε δηλαδη ;

Τί άλλα πρέπει να προσέξω ;  Πόσα λεφτά θεωρείς εσύ ότι είναι ΟΚ για ένα Transalp;  Βλέπω μερικά (car.gr) στα 1900 με 27.000Km  2007  που έχει και λάτστιχα (όπως φένεται στην εικόνα αλλά θα μου πείς εικόνα είναι). Πώς μπορείς να καταλάβεις άν έχουν κατεβάσει τα χιλιόμετρα ;  Είναι καθαρά απο πλευράς του μηχανικού έτσι ; 


Επίσης γιατί εφόσον είναι ένα τόσο αξιόπιστο μηχάνημα , κάποιος να το πουλάει ;  Γυρίζουν και αυτά στο μυαλό μου  , σκέφτομαι πως εγώ γιατί να πουλούσα κάτι που με ικανοποιεί 100% ?

Πολλές ερωτήσεις μαζεμένες. Αυτό με το καρέ του άξονα είναι κοινή βλάβη σε όλα τα ΤΑ και ΑΤ και γίνεται από λάθος τεντωμα αλυσίδας. Χρειάζεται να έχει μπόσικα ετσι ωστε οταν πας δικαβαλος και φορτωμένος να εχει χώρο να τεντωσει. Οι περισσότεροι τη βλέπουν στο σταντ να κάνει κοιλιά και τη μαζεύουν λανθασμένα. Σαν βλάβη είναι η πιο ακριβή στα ΤΑ αφού πρέπει να ανοίξεις κινητήρα. Αν πρέπει να κοιτάξεις ένα πράγμα πριν ψωνίζεις είναι αυτό. Τα υπόλοιπα είναι απλά αναλώσιμα.

Σε ότι αφορά τα χιλιόμετρα δεν χρειάζεται να γυρίσει κανεις το κοντέρ αφου ετσι και αλλιως εχει 5 ψηφια, άρα ανα 100.000 μηδενίζει. Όταν βλέπεις κουφα χιλιόμετρα (πχ. 27.000 για μοντέλο του 2007) είναι 127000 η 227000. Οι πιθανότητες να εχει κάνει σε 14 χρόνια τόσα χλμ. Είναι ελάχιστες. Εάν αγόραζα πάλι ΤΑ θα κοιταγα να είναι όσο πιο καλά συντηρημενο με πλήρες ιστορικό από τον ιδιοκτήτη του. Απάντηση του στυλ "βαλβίδες ρύθμισε ο προηγούμενος" που είχα ακούσει για εμένα είναι απαράδεκτη.

Σε ότι αφορά το μηχανικό που λες υπάρχουν κάποια συνεργαζομενα με το κλαμπ που ειναι εξαιρετικοί. Γίνε μέλος για να πάρεις τις εκπτώσεις και να δουν τη μηχανή σου. Εγώ που είμαι περίεργος με τα συνεργεία με είχαν εντυπωσιάσει.

Τέλος στην ερωτηση γιατι να την πουλήσει κάποιος, εγω την έδωσα γιατι πηρα μια πιο σύγχρονη και το ΤΑ που έδωσα ήταν σε άριστη κατάσταση και δεν ήθελα τίποτα. Η τιμή ήταν πάνω από το μέσο όρο και αυτος που την πήρε της έβαλε μόνο βενζίνη. Αυτό που είπε ο stoneman ποιο πάνω είναι νόμος. Άμα πάρεις φτηνή μηχανή θα χρειαστείς χρημα να την φτιάξεις, αν είναι τσιμπημένη αλλα καλα φροντισμένη το αποσβενεις.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline VaSiLiSj

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #5 on: Κυριακή 18 Ιούλιος 2021, 23:19:00 μμ
Ανταλλακτικα βρισκεις και στο περιπτερο περα απο την αντιπροσωπια και σε τιμες χωμα γιαυτο εκανα την αγορα και εγω πριν ενα χρονο

Οτι σου ειπαν τα παιδια πιο πανω για το καρε του αξονα,τσεκαρετο να δεις αν ειναι φαγωμενο γιατι το κοστος εργασιας ειναι μεγαλο λογο του οτι πρεπει να κατεβει και να λυθει ολο το μοτερ...

Το καρε τρωγετε απο λαθος τεντωμα και απο μη γνησιο γραναζι μπροστα μαζι με την αλλαγη τις ασφαλειας του

Τα ποσα πραγματικα χιλιομετρα εχει σε αυτο το μοτερ μη σε νοιαζει και κοιτα για αγορα 650 τα προηγουμενα εβγαζαν θεμα με τις ηλεκτρονικες καποια στιγμη συμφωνα με τα οσα λενε οι κατοχοι τους
« Last Edit: Κυριακή 18 Ιούλιος 2021, 23:22:13 μμ by VaSiLiSj »



Offline drsperker

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #6 on: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 08:50:31 πμ
Αν δεν γνωρίζεις μηχανικό , ζητας απο καποιον σύντροχο εδώ μέσα που να βρίσκεται στην περιοχή σου να πάτε να το δείτε παρέα , η πάς σε κάποιο εξουσιοδοτημένο της Χόντα στην περιοχή σου .



Τα λ7 δεν παίζουν ρόλο , ενα καλό κ προσεγμένο μηχανάκι δεν έχει κόστος , δλδ αν εσύ που δεν ξέρεις πάρεις ένα χρέπι τότε θα στα φανε τα συνεργεία σίγουρα . Το θέμα είναι να μην πληρώσεις ακριβά ενα χρέπι.


Ομως μηχανάκι 20 ετίας με 30000 χλμ δεν πιστευω οτι θα βρείς . Επειτα τι να το κανω ενα μηχανάκι που εχει 30.000χλμ κ του αλλάζουν λάδια με οτι φθηνότερο υπάρχει κ αυτό όταν το θυμηθουν , με ενα μηχανάκι που εχει 80.000χλμ κ είχε όλα τα σερβις στην ωρα τους?



Τι αλλο να προσέξεις ? Δίσκους μπροστα κ πίσω να μην είναι τελειωμένοι σαν τσιγαρόχαρτο , ενδειξη οτι ο αλλος η ηταν γκάζι φρενο μια ζωή η αφου το ελιωσε το δίνει για να το ξεφορτωθεί, να λειτουργουν ολα σωστα , διακοπτες , τσοκ, φωτα  , τον κινητήρα αν εχει τπτ διαρροές σε λάδι ειδικά στην φλάτζα στο ψευδοκάπακο του πίσω κυλίνδρου η σημαδια απο ψυκτικό υγρό που καθαρίστηκε πρόχειρα.
Το μόνο που δεν κοιτάζω οταν αγοράζω μηχανάκι είναι τα λάστιχα, εχω δική μου προτίμιση και πάντα τα αλλάζω .



Μάλλον κάπως έτσι θα γίνει με τον μηχανικό γιατί δέν νομίζω να σου πώ την αλήθεια ότι έχουμε εξουσιοδοτημένο συνεργείο εδώ παρα μόνο αυτοκινήτων. (μένω Λάρισα)

Εντάξει το θέμα είναι να μήν πάρω και χρέπι και τρέχω κάθε τρείς και λίγο .

Ναι σε αυτό που λές συμφωνώ πάρα πολύ , οπότε δηλαδή άν ο άλλος δέν έχει π.χ βιβλίο service δέν ασχολούμαι κάν ;

Τους δίσκους συχνά στο car.gr τους βλέπω να λένε ότι τους έχουν αλλάξει , οπότε κρύβονται κάπως αυτά που λές με το γκάζι φρένο.


Σ'ευχαριστώ πάααρα πολύ  για ότι μου λές και θα μπώ και FB να κοιτάξω !



Offline drsperker

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #7 on: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 09:26:59 πμ

Πολλές ερωτήσεις μαζεμένες. Αυτό με το καρέ του άξονα είναι κοινή βλάβη σε όλα τα ΤΑ και ΑΤ και γίνεται από λάθος τεντωμα αλυσίδας. Χρειάζεται να έχει μπόσικα ετσι ωστε οταν πας δικαβαλος και φορτωμένος να εχει χώρο να τεντωσει. Οι περισσότεροι τη βλέπουν στο σταντ να κάνει κοιλιά και τη μαζεύουν λανθασμένα. Σαν βλάβη είναι η πιο ακριβή στα ΤΑ αφού πρέπει να ανοίξεις κινητήρα. Αν πρέπει να κοιτάξεις ένα πράγμα πριν ψωνίζεις είναι αυτό. Τα υπόλοιπα είναι απλά αναλώσιμα.

Σε ότι αφορά τα χιλιόμετρα δεν χρειάζεται να γυρίσει κανεις το κοντέρ αφου ετσι και αλλιως εχει 5 ψηφια, άρα ανα 100.000 μηδενίζει. Όταν βλέπεις κουφα χιλιόμετρα (πχ. 27.000 για μοντέλο του 2007) είναι 127000 η 227000. Οι πιθανότητες να εχει κάνει σε 14 χρόνια τόσα χλμ. Είναι ελάχιστες.

Σε ότι αφορά το μηχανικό που λες υπάρχουν κάποια συνεργαζομενα με το κλαμπ που ειναι εξαιρετικοί. Γίνε μέλος για να πάρεις τις εκπτώσεις και να δουν τη μηχανή σου. Εγώ που είμαι περίεργος με τα συνεργεία με είχαν εντυπωσιάσει.

Τέλος στην ερωτηση γιατι να την πουλήσει κάποιος, εγω την έδωσα γιατι πηρα μια πιο σύγχρονη και το ΤΑ που έδωσα ήταν σε άριστη κατάσταση και δεν ήθελα τίποτα. Η τιμή ήταν πάνω από το μέσο όρο και αυτος που την πήρε της έβαλε μόνο βενζίνη. Αυτό που είπε ο stoneman ποιο πάνω είναι νόμος. Άμα πάρεις φτηνή μηχανή θα χρειαστείς χρημα να την φτιάξεις, αν είναι τσιμπημένη αλλα καλα φροντισμένη το αποσβενεις.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Γειά σου stefosg !

Τί να κάνω ; αφού δέν τα ξέρω , άμα δέν ρωτήσω δέν θα μάθω :D   . Και αυτό με το καρέ δηλαδή που μου  λέτε δημιουργεί πρόβλημα(φθορά) μέσα στον κινητήρα;  Και μπορεί να το πάρω εγώ και μετά να μου χτυπήσει ;  Ο προηγούμενος που το έχει δέν το ξέρει αυτό  δέν του έχει πεί ο μηχανικός του κάποιος ξέρω γώ  ή απλά αδιαφορεί ;

Αυτό με τα χιλιόμετρα που είπες με χάζεψες τώρα .  Τί λες τώρα ...  ε σίγουρα αυτό είναι τότε  , σιγά μήν έχει κάνει ο άλλος 27.000Km .. Και δέν γίνεται να καταλάβεις άν το κοντέρ έχει μηδενίσει ήδη μια φορά έτσι ;

Λογικά θα πρέπει να πάω σε άλλη πόλη για να γίνει αυτό που λές . Δέν ξέρω , υπάρχουν και άτομα στην Λάρισα απο το club?

Ευτυχώς ακούω και θετικές πλευρές πωλήσεων γιατί το μόνο που ακούω απο κοντινούς είναι "του χάλασε και θέλει να το σκοτώσει δέν υπάρχει άλλος λόγος".

Σ'ευχαριστώ πολυυυυ stefosg



Offline drsperker

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #8 on: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 09:51:23 πμ
Ανταλλακτικα βρισκεις και στο περιπτερο περα απο την αντιπροσωπια και σε τιμες χωμα γιαυτο εκανα την αγορα και εγω πριν ενα χρονο



Τα ποσα πραγματικα χιλιομετρα εχει σε αυτο το μοτερ μη σε νοιαζει και κοιτα για αγορα 650 τα προηγουμενα εβγαζαν θεμα με τις ηλεκτρονικες καποια στιγμη συμφωνα με τα οσα λενε οι κατοχοι τους

Γειά σου Βασίλη !

Βρίσκω έ ;  Γιατί όλοι μου λένε ... "20ετίας μηχανημα είναι πεθαμένο και δέν έχει ανταλλακτικά δέν θα βρίσκεις και θα σου τρώνε και τα μαστόρια πολλά για να σου τα περάσουν  , πήγαινε πάρε V-strom , τα καρμπυρατέρ πέθαναν"  ..

Το άν είναι απο κανένα μαγαζάκι μεταχερισμένων ή απο ιδιώτη παίζει ρόλο ;



Offline VaSiLiSj

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #9 on: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 10:48:50 πμ
Γειά σου Βασίλη !

Βρίσκω έ ;  Γιατί όλοι μου λένε ... "20ετίας μηχανημα είναι πεθαμένο και δέν έχει ανταλλακτικά δέν θα βρίσκεις και θα σου τρώνε και τα μαστόρια πολλά για να σου τα περάσουν  , πήγαινε πάρε V-strom , τα καρμπυρατέρ πέθαναν"  ..

Το άν είναι απο κανένα μαγαζάκι μεταχερισμένων ή απο ιδιώτη παίζει ρόλο ;

Γεια χαρα ! κοιταξε επειδη τι πηρα για παντρεια  (πριν ειχα το Versys αλλα δυστιχως με τρακαραν μετα απο 10 γαμου) και για να ηρεμισει και η τσεπη μου πριν τι παρω το εψαξα μεχρι αηδειας,εμπιστος μαστορας μου λεει οτι η honda ειναι η μοναδικη εταιρια που διαθετει ανταλλακτικα για ποοοοολλαααα χρονια περα των 10 που οριζει ο νομος.

Μην ακους τι λενε στις καφετεριες και απο μη κατοχους τις.

Τα μαστορια θα σου περνουν πολλα αν εισαι κοροιδο η ειναι μ@λ@κες αυτοι ανεξαρτητου τι μηχανη εχεις,δυστιχως ετσι ειναι τα πραγματα εκει εξω οπου σε πιασουν αναλογα με το τι φατσα εχεις και αν κατεχεις τι παιζει με τις τιμες... αν δε ξερεις καλο ειναι να ρωτας εδω η καποιον που ξερεις για εμπιστα συνεργεια και κοστοι εργασιων ανταλλακτικων.  8)

Τα καρμπυρατερ τα πεθαναν οι προδιαγραφες  euro ,ανταλλακτικα βρισκεις αααααααν σου χαλασει και οχι να βαλεις στα απατα το χερι στη τσεπη για να αντικαταστησεις ενα μπεκ απο σαπια καυσιμα κλπ.  ;)

Γεινικα προτιμω μηχανη με οσο λιγοτερη τεχνολογια και ηλεκτρονικα διοτι οσο λιγοτερα τοσο καλυτερα για τι τσεπη μας !  8)

Η ζημια στο καρε ειναι μονο εξωτερικη δε δημιουργειτε απο μεσα,οποιος ειναι καθαρος πωλητης και δεν εχει να φοβιθει τιποτα  σε αφηνει και το τσεκαρει/ς ο μαστορας οπως εκανε και σε μενα
δεν ειναι τιποτα 2-3 βιδες ειναι το καπακι και αλλες 2 τις ασφαλειας και βγαινει το γραναζι βλεποντας το καρε υποθεση 10-15 λεπτα 8)

Να τσεκαρεις και το κτεο για να δεις αν τα χιλιομετρα ειναι πραγματικα και συμβαδιζουν με οτι λεει το κτεο 8)
« Last Edit: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 10:59:10 πμ by VaSiLiSj »



Offline drsperker

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #10 on: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 14:48:47 μμ
Πώς το "κόβετε" αυτό ας πούμε ;

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/35857646-honda-transalp-650



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 494
Reply #11 on: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 15:14:23 μμ
Προσωπικά δεν μου αρέσει. Δεν μου αρέσει αρχικά η αγγελία. Όταν ο άλλος που πουλάει δεν αφιερώνει 10 λεπτά να γράψει 10 γραμμές για την κατάσταση της μηχανής, μου δείχνει πιθανά αδιάφορο ιδιοκτήτη. Από τις φωτογραφίες έχει αρκετές αλλαγές αμφιβόλου ποιοτητας/λογικής.

1. Λείπουν τα αυτοκόλλητα, που σημαίνει ότι είναι μάλλον βαμμένη(;),
2. Οι λαστιχένιες προστασίες του πιρουνιού λέιπουν (πιθανά ταλαιπωρημένες τσιμούχες/πιρούνι)
3. Τιμόνι μη εργοστασιακό (το εργοστασιακό στράβωσε σε πτώση;)
4. Αλυσίδα αρκετά τεντωμένη νομίζω
5. Πίσω αμορτισέρ φαίνεται πίτα (άγνωστο γιατί)
6. Τα χλμ. αποκλείεται να είναι σωστά (μάλλον 127.000 είναι)

Αυτές μου αρέσουν περισσότερο π.χ.

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313132077-honda-xl-650v-transalp#bigger-photos
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313378287-honda-transalp-650
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313161945-honda-transalp-650
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/37240900-honda-xl-650v-transalp


Προσωπικά οι φωτογραφίες δεν μου δείχνουν κάποιον που την πρόσεχε (μπορεί να κάνω λάθος). Αν σου α΄ρεσει πάρε τηλέφωνο και ρώτα για την κατάσταση της μηχανής, ρώτα πότε ρύθμισε βαλβίδες, αν έχει αλλάξει αντλία νερού, πότε άλλαξε τελευτάια φορά παραφλού, αν έχει δει το καρέ του άξονα. Ανάλογα τις απαντήσεις αποφασίζεις.

Επίσης μπορείς να δεις και μηχανές παιδιών από το φόρουμ που γνωρίζουμε και τη μηχανή και τον άνθρωπό.

https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=25139.0
« Last Edit: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 15:22:55 μμ by stefosg »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9445
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 16:11:35 μμ
Οπως τα λέει ο Στέφανος στο 1...6  , ξαναβαμένο είναι ολοκληρο, η ηταν στα χαλια του η εχει πτώση .

Δεν διαβασα καν τι γραφει απο  τις φωτό κ μόνο φωνάζει μακρυα !

Ασε που δεν βρίσκεις μηχανακι ετσι απο φωτό , αν δεν το οδηγησεις

Εχω τύχει σε Τρανσαλπ που βούιζε η 3η ταχύτητα και ο αλλος αγόραζε ενισχυτικό ,στο μαγαζί που αγοράζω λάδια , κ ομολόγησε οτι θελει να μειώσει τον θόρυβο για να την πουλήσει.

Απο αυτές που προτείνει ο Στέφανος  θα πήγαινα να τις δω, αλλά δεν θα εδεινα πάνω απο 2200 - 2400 για τόσο παλιό μηχανάκι ,
είναι υπερεκτιμημένα .
« Last Edit: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 16:19:38 μμ by Stoneman »



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 494
Reply #13 on: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 19:05:23 μμ
Οπως τα λέει ο Στέφανος στο 1...6  , ξαναβαμένο είναι ολοκληρο, η ηταν στα χαλια του η εχει πτώση .

Δεν διαβασα καν τι γραφει απο  τις φωτό κ μόνο φωνάζει μακρυα !

Ασε που δεν βρίσκεις μηχανακι ετσι απο φωτό , αν δεν το οδηγησεις

Εχω τύχει σε Τρανσαλπ που βούιζε η 3η ταχύτητα και ο αλλος αγόραζε ενισχυτικό ,στο μαγαζί που αγοράζω λάδια , κ ομολόγησε οτι θελει να μειώσει τον θόρυβο για να την πουλήσει.

Απο αυτές που προτείνει ο Στέφανος  θα πήγαινα να τις δω, αλλά δεν θα εδεινα πάνω απο 2200 - 2400 για τόσο παλιό μηχανάκι ,
είναι υπερεκτιμημένα .
Μερικά τυχαία παραδείγματα ήταν. Θα μπορούσε να δει και του Παντελή που την έχω βάλει παραπάνω.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline VaSiLiSj

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #14 on: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 20:31:34 μμ
Θα συμφωνισω με τους απο πανω !
Αν και λεει καθε ελεγχος δεκτος τι να σου πω αν εισαι βολο πηγαινε να το δεις...
Υπαρχει και μια εταιρια νομιζω η μοναδικη στην Ελλαδα και με κινητη μοναδα σε βαν η οποια βλεπει με μηχανηματα οτι η μηχανη ειναι ολοισια η οχι και δινει και πιστοποιητικο, αν σε ενδιαφερει γκουγκλαρε να τους βρεις η μιλα να ψαξω



Offline VaSiLiSj

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #15 on: Δευτέρα 19 Ιούλιος 2021, 20:40:03 μμ
Ελα τους βρηκα...


https://motocert.gr



Offline drsperker

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #16 on: Τρίτη 20 Ιούλιος 2021, 16:40:54 μμ


1. Λείπουν τα αυτοκόλλητα, που σημαίνει ότι είναι μάλλον βαμμένη(;),
2. Οι λαστιχένιες προστασίες του πιρουνιού λέιπουν (πιθανά ταλαιπωρημένες τσιμούχες/πιρούνι)
3. Τιμόνι μη εργοστασιακό (το εργοστασιακό στράβωσε σε πτώση;)
4. Αλυσίδα αρκετά τεντωμένη νομίζω
5. Πίσω αμορτισέρ φαίνεται πίτα (άγνωστο γιατί)
6. Τα χλμ. αποκλείεται να είναι σωστά (μάλλον 127.000 είναι)



Νιώθω λές και μου δείνχουν την άλφα βήτα . Πώς είναι δυνατόν να τα καταλαβαίνετε όλα αυτά απο μια φωτογραφία θα με χαζέψετε :D .



Γεια χαρα ! κοιταξε επειδη τι πηρα για παντρεια  (πριν ειχα το Versys αλλα δυστιχως με τρακαραν μετα απο 10 γαμου) και για να ηρεμισει και η τσεπη μου πριν τι παρω το εψαξα μεχρι αηδειας,εμπιστος μαστορας μου λεει οτι η honda ειναι η μοναδικη εταιρια που διαθετει ανταλλακτικα για ποοοοολλαααα χρονια περα των 10 που οριζει ο νομος.


Τα καρμπυρατερ τα πεθαναν οι προδιαγραφες  euro ,ανταλλακτικα βρισκεις αααααααν σου χαλασει και οχι να βαλεις στα απατα το χερι στη τσεπη για να αντικαταστησεις ενα μπεκ απο σαπια καυσιμα κλπ.  ;)

Γεινικα προτιμω μηχανη με οσο λιγοτερη τεχνολογια και ηλεκτρονικα διοτι οσο λιγοτερα τοσο καλυτερα για τι τσεπη μας !  8)


Όντως τώρα ; Αυτό με τα 10 χρόνια ισχύει ; Δηλαδή άν πάρει κάποιος μια άλλη μηχανή που δέν είναι honda , σε 10 χρόνια δέν έχει ανταλλακιτκά ; Αυτό άν ισχύει είναι πολύ σημαντική πληροφορία για μερικούς που έρχονται και μου λένε να πάρω suzuki/kawasaki /  κτλπ.

Οι προδιαγραφές euro δέν γνωρίζω ακριβώς τί είναι αλλά λίγο που το είδα το καταλαβαίνω ότι "κάποιος" απαιτεί να έχει η μηχανή πάνω κάποια πράγματα.

Μαρέσει αυτό που λές με τα ηλεκτρονικά και απο την άποψη ότι τα ηλεκτρονικά οι περισσότεροι μηχανικοί τα αλλάζουν γιατί δέν γνωρίζουν ή θέλουν όντως αλλαγή..
 Ξέρεις τί όμως ; Τα καρμπυρατέρ λένε ότι έχουν περισσότερη κατανάλωση και πως αυτά που δίνεις π.χ στο κάυσιμο είναι περισσότερα απο το να αλλάξεις ένα μπέκ μία στο τόσο . (έτσι λένε στην καφετέρια :D )





Εχω τύχει σε Τρανσαλπ που βούιζε η 3η ταχύτητα και ο αλλος αγόραζε ενισχυτικό ,στο μαγαζί που αγοράζω λάδια , κ ομολόγησε οτι θελει να μειώσει τον θόρυβο για να την πουλήσει.

Απο αυτές που προτείνει ο Στέφανος  θα πήγαινα να τις δω, αλλά δεν θα εδεινα πάνω απο 2200 - 2400 για τόσο παλιό μηχανάκι ,
είναι υπερεκτιμημένα .


Ενισχυτικό για τον θόρυβοο ;; Μονίμως στην απατεωνιά είμαστε έτσι ;

Ναι , ξέρεις τί ;  Δέν έχω τόσα χρήματα εγώ αυτήν την στιγμή .. Θέλω κανένα 1 χιλιάρικο  περίπου για να τα φτάσω.


 

Υπαρχει και μια εταιρια νομιζω η μοναδικη στην Ελλαδα και με κινητη μοναδα σε βαν η οποια βλεπει με μηχανηματα οτι η μηχανη ειναι ολοισια η οχι και δινει και πιστοποιητικο, αν σε ενδιαφερει γκουγκλαρε να τους βρεις η μιλα να ψαξω

Και αυτοί μπορούν να το κάνουν και χωρίς να είσαι εσύ εκεί ας πούμε ; Και να σου στείλουν την κατάσταση την μηχανής ; .. O.o Τι μου λές τώρα ..thank youuuuuuuuuuuuuu !



Offline drsperker

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #17 on: Τρίτη 20 Ιούλιος 2021, 20:24:41 μμ



Offline sot econ

  • Μέλος ΗTC
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 239
Reply #18 on: Τρίτη 20 Ιούλιος 2021, 21:38:34 μμ
Δεν φαίνεται χρέπι όσο μπορώ να δω απο τις φωτό αλλά ...
όσο μπορεί να μετράει η γνώμη μου θα σου έλεγα να ξεχάσεις  transalp - Vstrom κλπ

Έχεις, όπως είπες,  ένα budget 1.000 -1.500 € που με το ζόρι, απο ότι βλέπω το φτάνεις στα 2.000

Μην περιμένεις να βρείς μοτό 600+ κυβικών με αυτά τα χρήματα, η οποία δεν θα σου ζητήσει λεφτά απο την πρώτη στιγμή.

Δυστυχώς η συντήρηση της μηχανής είναι ένα ακριβό σπορ.

Άντε και η μηχανή που δείχνεις είναι ατρακάριστη και δεν έχει μηχανικά προβλήματα.
Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις την επόμενη κιόλας ημέρα προκειμένου να είσαι ασφαλής.

Σου αναφέρω ενδεικτικά.

Θα κάνεις ένα service για είσαι σίγουρος για λάδια, φίλτρα,  βαλβίδες κλπ κόστος απο 100€ (αν το κάνεις μόνος σου) έως 150 - 250€
Εάν θέλει αλυσιδογράναζα υπολόγιζε 120 - 150€
Λάστιχα 150-200€
Τακάκια 70€

Οπότε θα χρειαστεί ακόμα ένα 500αρικο χωρίς να σου βγάλει κανένα άλλο θέμα.

Ζύγισέ το καλά γιατί οι εποχές δεν είναι καθόλου εύκολες και ακόμα και τα Honda θέλουν συντήρηση.
Ναι ανταλλακτικά θα βρείς αλλά δες και τις τιμές τους, δεν είναι και τσάμπα.

Φιλικά



Offline VaSiLiSj

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #19 on: Τρίτη 20 Ιούλιος 2021, 22:47:06 μμ
Ναι Χρηστο ισχυει,μετα τα 10 χρονια οποια εταιρια θελει να εχει υποστηριξη ανταλλακτικων συνεχιζει,το θεμα ειναι οτι μια Japan μηχανη μετα τα 10 χρονια θα σου ζηταει ανταλλακτικα απο φυσιολογικη φθορα

Προδιαγραφες euro ειναι  οσο ξερω μονο για τις εκπομπες ρυπων,οσο πιο πανω το νουμερο του euro τοσο πιο φιμωμενο ειναι και σερνετε  σε σχεση με το να μην ηταν φιμωμενο

Ειπαμε ασε τι καφετερια... το συγκεκριμενο μοτερ εχει 2 μπουζι ανα κυλινδρο που σημαινει τελεια καυση  και καταναλωση εφοσον τα αλλαζεις οταν πρεπει με τι καλυψη των χιλιωμετρων που οριζει ο κατασκευαστης και με σωστα ρυθμισμενα καρμπυρατερ.

Ενα θα σου πω  πριν ειχα το versys του 2008 που εργοστασιακα ηταν ψεκαστο και φορουσε μπουζι ιριδιου ,ε καινε το ιδιο  στις ιδιες συμπεριφοραες του δεξιου μου χεριου.
Τωρα αν ο καθενας αλλαζει μπουζι καθε 50.000km+ δεν εχει ρυθμισει ποτε καρμπυρατερ ,βαλβιδες και δεν εχει λαδωσει ποτε αλυσιδα ε ναι τοτε καινε ολα υπο αυτες τις συνθηκες το  πατο τους.

Σχετικα με τι motocert η λογικη λεει οτι πρεπει να εισαι και εσυ εκει μαζι με τι μηχανη τωρα για περισσοτερα καλεσε τους να μαθεις

Εσυ μεχρι ποσα χρηματα εχεις max για αγορα,εχεις εισοδημα καθε μηνα η εισαι ανεργος ?
« Last Edit: Τρίτη 20 Ιούλιος 2021, 22:51:19 μμ by VaSiLiSj »



Offline drsperker

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #20 on: Τρίτη 20 Ιούλιος 2021, 23:22:18 μμ

όσο μπορεί να μετράει η γνώμη μου θα σου έλεγα να ξεχάσεις  transalp - Vstrom κλπ

Έχεις, όπως είπες,  ένα budget 1.000 -1.500 € που με το ζόρι, απο ότι βλέπω το φτάνεις στα 2.000

Μην περιμένεις να βρείς μοτό 600+ κυβικών με αυτά τα χρήματα, η οποία δεν θα σου ζητήσει λεφτά απο την πρώτη στιγμή.

Δυστυχώς η συντήρηση της μηχανής είναι ένα ακριβό σπορ.

Ζύγισέ το καλά γιατί οι εποχές δεν είναι καθόλου εύκολες και ακόμα και τα Honda θέλουν συντήρηση.
Ναι ανταλλακτικά θα βρείς αλλά δες και τις τιμές τους, δεν είναι και τσάμπα.

Φιλικά

Με βάζεις σε σκέψεις τώρα ......

 




Εσυ μεχρι ποσα χρηματα εχεις max για αγορα,εχεις εισοδημα καθε μηνα η εισαι ανεργος ?

max 1500..

Έχω ένα 600αρι το μήνα αλλά εντάξει 200 max να μείνουν στην άκρη τον μήνα ....

Μήπως να πάω να πάρω ένα καινούριο παπί ;



Offline VaSiLiSj

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #21 on: Τετάρτη 21 Ιούλιος 2021, 00:00:47 πμ
Το παπι απο εξοδα ειναι τσαμπε αν νομιζεις οτι δε θα ξενερωσεις με γκαζια και τελικη μαξ 110 σπασμενο αλλιως ανετα βγαινεις για μενα και για αγορα αλλα και συμβιωση με τρανσαλπινα



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1345
Reply #22 on: Τετάρτη 21 Ιούλιος 2021, 05:25:46 πμ
Αυτήν πώς την βλέπετε ;


https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/312815838-honda-transalp-650

Δεν είναι του 2006. Το πολύ να είναι του 2003-2004


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline drsperker

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #23 on: Τετάρτη 21 Ιούλιος 2021, 10:07:10 πμ
Το παπι απο εξοδα ειναι τσαμπε αν νομιζεις οτι δε θα ξενερωσεις με γκαζια και τελικη μαξ 110 σπασμενο αλλιως ανετα βγαινεις για μενα και για αγορα αλλα και συμβιωση με τρανσαλπινα

Πήγα σήμερα να δώ ένα παπί  , ε πάνω κάτω μου βγαίνει 2000 χοντρά  καιιι κάπου το ξανα σκέφτομαι (ούτε κάν 110 max ,  100 ) , γιατί πόσο θέλει το transalp έξοδα συντήρησης στο μήνα ; πάνω απο 100 ; τραγικό μου φένεται .

Δεν είναι του 2006. Το πολύ να είναι του 2003-2004

Έτσι ε ;  Απο πού το βλέπεις θα θελα να ξερα

 ΑΆααρε Παντελήηηη είσαι Αθήνα ρε γαμώτο ...Όλο την αγγελία σου κοιτάω :D



Offline VaSiLiSj

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #24 on: Τετάρτη 21 Ιούλιος 2021, 11:51:11 πμ
Χρηστο τσιμπα τι τρανσαλπινα οταν τι βρεις,μη το κουραζεις πολυ γιατι στο τελος θα κανεις καμια μ@λ@κι@ και θα το μετανιωσεις που δε τι πηρες...