Μάστορη , το μεταχειρισμένο είναι λαχείο . Τέλος .
Οσα πιο πολλά ξέρεις , κ όσο πιο καλά το ελέγξεις απλά μειώνεις τις πιθανότητες να την πατήσεις .
Τι κοιτας φωτογραφίες ? Πάς , τις βλέπεις και σε κάθε μια όλο κ καποια διαφορά θα δείς . Μετά απο καμμιά 10ριά μηχανάκια θα αρχίσεις
να αποκτάς άποψη , αντε το πολύ πολύ δες τραβας φωτό τις ανεβάζεις εδώ , μας λές τι σου είπαν οι ιδιοκτήτες κ βλέπουμε ποια ισχυουν κ ποιά όχι .
Εμένα οταν πήγα να την αγοράσω το 2009 μου είπαν μοντέλο 2005, κ τιμή 3500, οταν σηκωσα την σέλα και είδα το αυτοκόλητο να γράφει XL650V2 (το τελευταιο νουμερο είναι το έτος κατασκευής ) του λέω ώπα μαστορη λάθος κάνεις είναι του 2002, μου λεει συγγνώμη την μπέρδεψα με την διπλανή , σιγα μην την μπέρδεψε , η αν είχα πληρώσει σιγά μην μου γύριζε πίσω την διαφορά , ετσι η τιμη πήγε στα 3000 με την μία.

Φυσικά ασχετος τότε με μηχανάκια , απο ενα παπί 50 κυβικά πήγαινα στα 650 τρομάρα μου

Δεν ηξερα , αλλά ρώταγα εδώ μεσα , όμως δεν είχα προλάβει να ρωτήσω κ πολλά ,
ετσι την πήρα με μια πίσω δισκόπλακα κομμένη στην μέση :

Kαι με χειροποίητα τακάκια , φτιαγμένα στο χερι ,αξία ανεκτιμητη

:


Η οποία δισκόπλακα αγοράστηκε απο Αγγλία στα 120 ευρω , κ μπήκε μαζί με τακάκια γνήσια , με κόστος συνολικά μαζί με κατι ψιλολόγια , επειδή εχω την λόξα να μην ξαναβαζω τις ίδις βίδες

κάπου στα 200 ευρουλάκια.

Οσο για τα ανταλλακτικά επειδή είμαι τρελός με τα Χόντα , οτι κ αν εχω ζητήσει μεχρι σήμερα , μεχρι κατι πλαστικά ροδελάκια του 0,02 ευρω το ένα για την ζελατίνα η αντιπροσωπεία τα είχε, κ να μην τα είχε τα φερνει σε δυο βδομάδες.
Ανταλλακτικά πάντα θα βρίσκεις , το κόστος είναι που τσούζει .