Hellas Transalp Forum

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ TRANSALP 400/600

stef · 95900

Offline stef

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
on: Παρασκευή 12 Ιανουάριος 2007, 23:45:44 μμ
καλησπερα ,
εδω και δυο μερες αντιμετωπιζω ενα προβληματακι μαλλον με την  μια ηλεκτρονικη (δεν δουλευει το στροφομετρο)
αυτο συμβαινει οταν μεινει η μηχανη εξω  στην υγρασια και αφου δουλεψει λιγο με τουσ δυο κυλινδρους μετα απο 40-50 δευτερολεπτα δουλευει κανονικα .
ξερει μηπως καποιος τι μπορει να συμβαινει?
αν ειναι η ηλεκτρονικη επισκευαζεται η παμε για καινουρια?
 
ευχαριστω εκ των προταιρων
« Last Edit: Κυριακή 28 Σεπτέμβριος 2008, 07:58:33 πμ by Chris_de_Ze »



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #1 on: Σάββατο 13 Ιανουάριος 2007, 00:54:02 πμ
Υπαρχουν ηλεκτρολογοι που λενε οτι τις επισκευαζουν...
Υπαρχουν επίσης και κατι administrators εδω μεσα, που επισης λενε οτι τις επισκευαζουν...

Εγω 2 φορες που μου ειχε χαλασει, την ειχα δωσει για επισκευη... και τις δυο φορες μετα απο λιγο καιρο αγορασα καινουρια...

Το προβλημα ειναι οι ψυχρες κολήσεις πισω απο την φισα... Ομως γι ανα φτασεις εκει, πρεπει να κανεις μια μικρη εγχειρηση...
Επισης για να σιγουρευτεις οτι οντως ειναι θεμα ηλεκτρονικής και οχι κατι άλλο,  μπορεις μια μερα να τους αλλαξεις θεση και να δεις αν την επομενη φορα που θα αντιμετωπισεις το προβλημα, δουλευει το στροφομετο η οχι...
Ετσι απλα για double check...
Αληθεια ποσοπανε τωρα, εχειςμαθει τιμη καινουριας?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #2 on: Κυριακή 14 Ιανουάριος 2007, 07:52:34 πμ
Αν είναι ίδια με του ΤΑ 600 '96 είχε περί τα 150 ευρώ το 2004. Εγώ στα μεγάλα ταξίδια έχω μαζί μου μια ελληνική για παν ενδεχόμενο αγορασμένη από το sx electronics στον Πειραιά 100ευρώ. Έχει και site αν θυμάμαι καλά, ψάξτο στο google.Αν δεν το βρεις πες μου να ψάξω τα χαρτιά μου να βρω την απόδειξη.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #3 on: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 13:53:22 μμ
το site
http://sxelectronics.gr/sx1g.htm

φτιάχνει και ανορθωτές και εχει και πληροφορίες σχετικά με τον έλεγχο του ανορθωτή


Offline stef

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #4 on: Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2007, 22:27:27 μμ
Ευχαριστω για τισ πληροφοριες!!
Βρηκα καινουρια ηλεκρονικη της ιδιας εταιριας με αυτη που εχει πανω η μηχανη με 90 ευρω!!!
 ;D ;D



Offline zxz

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #5 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 20:48:41 μμ
ξεκιναω στραβα ρε γ@μοτο ξερει κανεις που θα βρω μεταχειρο εγγεφαλο??????????
ναι ναι ειναι γεγονος ΧΑΛΑΣΕ
« Last Edit: Δευτέρα 21 Απρίλιος 2008, 12:48:26 μμ by Chris_de_Ze »



costas

  • Guest
Reply #6 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 20:51:44 μμ
καλά τώρα μόλις ήρθες και σου χάλασε ο εγκέφαλος; τι γκαντεμιά!!!!!!!!!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #7 on: Πέμπτη 30 Αύγουστος 2007, 20:54:48 μμ
Για ΤΑ 650 του 2003 εννοείς?
Με ψάξιμο σε μαγαζιά με μεταχειρισμένα (που θα βρεις στις τελευταίες σελίδες των μοτοπεριοδικών). Και θα πρέπει μετά να προγραμματίσεις και τα κλειδιά σου. Αλλιώς πρέπει να πάρεις μαζί πακέτο και την κλειδαριά και τα κλειδιά και το immobilizer.

Λες ότι ο δικός σου χάλασε! Τί παρουσίασε δηλαδή? Εσύ έβγαλες το συμπέρασμα ή στο είπαν σε καλό συνεργείο?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline zxz

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #8 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 14:49:50 μμ
οχι φιλε μου δεν το λεω εγω η αντιπροσωπια το λεει. Αν και καπως μπερδεμενα μου τα λενε οτι και καλα κλειδωσε και δεν μπορει να προγραμματισει τα κλειδια μου. εβαλε λεει απο αλλη μηχανη τον εγεφαλο και πηρε μποστα και κατι περιεργα ρωταω εγω τωρα τον εγγεφαλο τον εβαλε τον διακοπτη???? πως εβαλε μπρος??? Τεσπα τον αφηνω να λεει τις μ@λ@κιες του και αυριο που θα παω εκει θα τον βαλω να και προγραματισμο μπροστα μου γιατι οταν ειπα οτι δεν περνω καινουριο εγγεφαλο απο εκει αλλα θα βρω μεταχειρο αρχισε κατι περιεργα οτι μπορει να φταινε τα κλειδια και κατι τετοια κουφα



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #9 on: Παρασκευή 31 Αύγουστος 2007, 15:02:34 μμ
Είσαι Αθήνα ή κάπου αλλού? Σε ποια πόλη?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


rastabill

  • Guest
Reply #10 on: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2007, 23:34:35 μμ
Ενας συνάδελφος έχει ενα transalp του 92,στην κατοχή του το έχει πέντε χρόνια έχει είδη αλλάξει δύο φορές ηλεκτρονικές και τώρα πάει για τρίτη.Μου είπε ότι του ρετάρει και δεν του δουλεύει το στροφόμετρο αλλά δεν το κάνει πάντα.Εχουν κουσούρι τα transalp στις ηλεκτρονικές;



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #11 on: Σάββατο 08 Σεπτέμβριος 2007, 00:22:27 πμ
Ενας συνάδελφος έχει ενα transalp του 92,στην κατοχή του το έχει πέντε χρόνια έχει είδη αλλάξει δύο φορές ηλεκτρονικές και τώρα πάει για τρίτη.Μου είπε ότι του ρετάρει και δεν του δουλεύει το στροφόμετρο αλλά δεν το κάνει πάντα.Εχουν κουσούρι τα transalp στις ηλεκτρονικές;


Βασίλη  και  το  δικό  μου  στροφόμετρο  στο  400ράκι,  τους  6  πρώτους  μήνες  δούλευε  καλά.
Τα  τελευταία  3,5  χρόνια  δουλεύει  σπάνια,  πολύ  σπάνια.
Το  ποιο  πιθανόν  είναι  να  έχει  κοπεί  το  καλώδιο  και  να  κάνει  κάπου - κάπου  επαφή ;


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #12 on: Σάββατο 08 Σεπτέμβριος 2007, 01:13:13 πμ
Αφου λεει οτι ρετάρει ρε Μεμο... εσενα ρετάρει.
Βασιλη ναι , εχουν μια ευαισθησία τα παλια,αλλα συνήθως μπορεί να φτιαχτεί η ηλεκτρονική.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #13 on: Σάββατο 08 Σεπτέμβριος 2007, 01:22:13 πμ
Αφου λεει οτι ρετάρει ρε Μεμο... εσενα ρετάρει.

Για  κάντο  λίγο  ποιό  λιανά..... :goofy:
« Last Edit: Σάββατο 08 Σεπτέμβριος 2007, 01:27:52 πμ by memos »


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #14 on: Σάββατο 08 Σεπτέμβριος 2007, 07:36:44 πμ
Οι ηλεκτρονικές στα γιαπωνέζικα 600άρια κα 400άρια (μοντέλα έως και 95, όχι τα 96) δεν έχουν πρόβλημα καθεαυτές (ως συσκευές) αλλά λόγω της (κακής) τοποθέτησής τους (όρθιες) κάτω από τη σέλα, πιέζει η σέλα (με το βάρος των αναβατών) τη φίσα τους και στο σημείο εκείνο αποκολλούνται οι εσωτερικές συνδέσεις τους από την πλακέτα. Η "θεραπεία" είναι να ανοιχτούν προσεκτικά (με εγχείρηση) και να ξανακολληθούν (με κολητήρι) οι εσωτερικές κολήσεις/επαφές στο σημείο που ενώνεται η φίσα με την πλακέτα. Η "προληπτική θεραπεία" είναι να τοποθετηθούν πλάγια (υπάρχει σχετική ειδική λαστιχένια βάση από τη Χόντα) ή "μπρούμυτα" (όπως έχω κάνει εγώ) κάτω από τη σέλα ώστε να μην παρουσιάσουν τέτοιο πρόβλημα.

Πάντως όταν το πρόβλημα είναι στην αποκόλληση των εσωτερικών κολλήσεων, τότε διορθώνεται με "εγχείρηση". Αλλιώς, δεν διορθώνεται και χρειάζονται αλλαγή.
« Last Edit: Σάββατο 08 Σεπτέμβριος 2007, 08:02:34 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #15 on: Σάββατο 08 Σεπτέμβριος 2007, 07:45:36 πμ

Βασίλη  και  το  δικό  μου  στροφόμετρο  στο  400ράκι,  τους  6  πρώτους  μήνες  δούλευε  καλά.
Τα  τελευταία  3,5  χρόνια  δουλεύει  σπάνια,  πολύ  σπάνια.
Το  ποιο  πιθανόν  είναι  να  έχει  κοπεί  το  καλώδιο  και  να  κάνει  κάπου - κάπου  επαφή ;


Άλλο να ρετάρει ένας κύλινδρος και άλλο να μην δουλεύει το στροφόμετρο (δεν συνδέονται αυτά τα δύο κατ' ανάγκη πάντα).

Αν δουλεύουν σωστά οι κύλινδροι, τότε είτε το ίδιο το στροφόμετρο έχει πρόβλημα είτε η σύνδεσή του με την ηλεκτρονική.

Μέμο, κάνε μια εναλλαγή στις ηλεκτρονικές να δείς τί γίνεται. Έλεγξε επίσης τη σύνδεση από την ηλεκτρονική μέχρι το στροφόμετρο (μαύρο/κίτρινο καλώδιο). Για να ελέγξεις το ίδιο το στροφόμετρο, δυστυχώς, αυτό δεν μπορεί να γίνει εύκολα χωρίς ειδική συσκευή. Μπορείς όμως να ελέγξεις την τάση στους ακροδέκτες του, ενώ ο κινητήρας δουλεύει:
(α) μαύρο με πράσινο = 12V
(β) μαύρο/κίτρινο με πράσινο =/>10.5V
 
« Last Edit: Σάββατο 08 Σεπτέμβριος 2007, 08:01:51 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #16 on: Σάββατο 08 Σεπτέμβριος 2007, 09:07:30 πμ
Μέμο, κάνε μια εναλλαγή στις ηλεκτρονικές να δείς τί γίνεται. Έλεγξε επίσης τη σύνδεση από την ηλεκτρονική μέχρι το στροφόμετρο (μαύρο/κίτρινο καλώδιο). Για να ελέγξεις το ίδιο το στροφόμετρο, δυστυχώς, αυτό δεν μπορεί να γίνει εύκολα χωρίς ειδική συσκευή. Μπορείς όμως να ελέγξεις την τάση στους ακροδέκτες του, ενώ ο κινητήρας δουλεύει:
(α) μαύρο με πράσινο = 12V
(β) μαύρο/κίτρινο με πράσινο =/>10.5V
 

Καλημέρα  Χρήστο.
Θα  το  τσεκάρω  όπως  μου  είπες.
Σ΄ευχαριστώ. ;)


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #17 on: Τρίτη 11 Σεπτέμβριος 2007, 11:26:55 πμ
Οι ηλεκτρονικές στα γιαπωνέζικα 600άρια κα 400άρια (μοντέλα έως και 95, όχι τα 96) δεν έχουν πρόβλημα καθεαυτές (ως συσκευές) αλλά λόγω της (κακής) τοποθέτησής τους (όρθιες) κάτω από τη σέλα, πιέζει η σέλα (με το βάρος των αναβατών) τη φίσα τους και στο σημείο εκείνο αποκολλούνται οι εσωτερικές συνδέσεις τους από την πλακέτα. Η "θεραπεία" είναι να ανοιχτούν προσεκτικά (με εγχείρηση) και να ξανακολληθούν (με κολητήρι) οι εσωτερικές κολήσεις/επαφές στο σημείο που ενώνεται η φίσα με την πλακέτα. Η "προληπτική θεραπεία" είναι να τοποθετηθούν πλάγια (υπάρχει σχετική ειδική λαστιχένια βάση από τη Χόντα) ή "μπρούμυτα" (όπως έχω κάνει εγώ) κάτω από τη σέλα ώστε να μην παρουσιάσουν τέτοιο πρόβλημα.

Πάντως όταν το πρόβλημα είναι στην αποκόλληση των εσωτερικών κολλήσεων, τότε διορθώνεται με "εγχείρηση". Αλλιώς, δεν διορθώνεται και χρειάζονται αλλαγή.

έχουν  πρόβλημα δυστυχώς και σαν συσκευές . εγώ πάντως τις έχω επισκευάσει και τις δυο με τον τρόπο που θα βρείτε στο παρακάτω link και όχι μονό οι κολλήσεις της φισας αλλά σχεδον όλες ήταν ψυχρές..

http://www.ta-deti.de/ta/knownproblems.html#partno




May the force be with you..


Offline njoy

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Reply #18 on: Κυριακή 23 Σεπτέμβριος 2007, 18:25:38 μμ
καλησπερα ,
εδω και δυο μερες αντιμετωπιζω ενα προβληματακι μαλλον με την  μια ηλεκτρονικη (δεν δουλευει το στροφομετρο)
αυτο συμβαινει οταν μεινει η μηχανη εξω  στην υγρασια και αφου δουλεψει λιγο με τουσ δυο κυλινδρους μετα απο 40-50 δευτερολεπτα δουλευει κανονικα .
ξερει μηπως καποιος τι μπορει να συμβαινει?
αν ειναι η ηλεκτρονικη επισκευαζεται η παμε για καινουρια?
 
ευχαριστω εκ των προταιρων

Ta perasa pro 4minou filarako.Stin arxi mia edeixne nia den edeixne mexri pou midenise kai den kouniotane katholou(milao gia to strofometro).Alaja thn mia ilektroniki pou einai gia to strofometro kai ola ok.Evala mia giaponeziki oxi gnisia me 80 evropoula.



Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #19 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 10:11:56 πμ
Ta perasa pro 4minou filarako.Stin arxi mia edeixne nia den edeixne mexri pou midenise kai den kouniotane katholou(milao gia to strofometro).Alaja thn mia ilektroniki pou einai gia to strofometro kai ola ok.Evala mia giaponeziki oxi gnisia me 80 evropoula.

Αν έχεις κρατήσει την παλιά τη θέλω.. ;)


May the force be with you..


Offline xrisimix

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 37
Reply #20 on: Κυριακή 25 Νοέμβριος 2007, 09:56:06 πμ
Το πρόβλημα αυτό με το στροφόμετρο το έχω και εγώ εδώ και αρκετά χρόνια. Έχω κάνει σκάντζα τις ηλεκτρονικές αλλά εξακολουθεί να υφίσταται και είναι αρκετά έντονο όταν κάνει κρύο.
Έχω κάνει και εγώ επισκευή της μιας ηλεκτρονικής εδώ και περίπου 4 χρόνια (την χάλασα από δικιά μου απροσεξία). Από τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα με την λειτουργία της.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #21 on: Κυριακή 25 Νοέμβριος 2007, 10:46:25 πμ
Το πρόβλημα αυτό με το στροφόμετρο το έχω και εγώ εδώ και αρκετά χρόνια. Έχω κάνει σκάντζα τις ηλεκτρονικές αλλά εξακολουθεί να υφίσταται και είναι αρκετά έντονο όταν κάνει κρύο.
Έχω κάνει και εγώ επισκευή της μιας ηλεκτρονικής εδώ και περίπου 4 χρόνια (την χάλασα από δικιά μου απροσεξία). Από τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα με την λειτουργία της.

Άρα κάτι παίζει με το ίδιο το στροφόμετρο ή κάποια προβληματική σύνδεση.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #22 on: Πέμπτη 06 Μάρτιος 2008, 21:52:34 μμ
Λοιπόν εγώ μετά από 2 ηλεκτρολόγους (ο ένας την "έφτιαξε", ο άλλος την άλλαξε) εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με τις ηλεκτρονικές..

Πλέον κυκλοφορώ με ένα κλειδί για το πλαϊνό πλαστικό ώστε αν μου κάνει τα γνωστά, βγάζω το καπάκι και πιέζω με το χέρι την πλεξούδα της δεξιάς (όπως καθόμαστε στη μηχανή) ηλεκτρονικής και αμέσως φτιάχνει.. Μετά από τυχαία χρονικά διαστήματα πάλι τα ίδια..

Εγώ νόμιζα ότι η πλεξούδα της δεξιάς κάνει διακοπές αλλά τελικά από ότι διαβάζω είναι σίγουρα οι ξεκολλημένες ξηρές ενώσεις, σωστά;

Τέλος πάντων, δώστε μου οδηγίες να τελειώνω με αυτήν την ταλαιπωρία... Χρήστο πώς ακριβώς χωράνε ξαπλωτές, δεν φαίνεται να υπάρχει αρκετός χώρος..


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #23 on: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2008, 10:42:44 πμ
Τις ακουμπάς μπρούμυτα (πάνω στο μπροστινό μέρος του πίσω φτερού) και κολητά τη μία στην άλλη, με τις συνδέσεις του να βλέπουν προς τα κάτω. Δεν έχω και κάποια φωτό να δείξω. Με αυτό τον τρόπο τις έχω εδώ και 12 χρόνια και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.  Ή να πάρεις τη νέα λαστιχένια βάση που έχει βγάλει η Χόντα για να διορθώσει το πρόβλημα της επαφής τους με τη σέλα.
« Last Edit: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2008, 10:45:37 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #24 on: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2008, 11:43:13 πμ
Χρήστο από ότι βλέπω δεν ακουμπάει η σέλα τις ηλεκτρονικές, παρ' όλ' αυτά έβαλα και δύο σιλικονένια τακουνάκια ώστε να σηκωθεί κι άλλο στο επίμαχο σημείο η σέλα..

Το περίεργο είναι ότι δοκιμάζω να την μπλοκάρω (πίεση, στρέψη, θλίψη) αφού αρχίσει να δουλεύει και δεν κάνει καθόλου διακοπές.. Δεν μπορώ δηλαδή να προκαλέσω εκούσια τη γνωστή βλάβη.. Τι διάολο..

Σου παραθέτω μια φωτό από την μηχανή, κοίτα ότι η πλαστική βάση (αυτήν εννοούσες;) τις κρατάει όρθιες σε ύψος χαμηλότερο από τα σίδερα του πλαισίου που περνάνε εκατέρωθεν..

Πείτε καμία ιδέα έχω τρελαθεί..





Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.