Hellas Transalp Forum

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ TRANSALP 400/600

stef · 99410

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #75 on: Πέμπτη 27 Μάρτιος 2008, 19:04:16 μμ
Λίγο "κουφό" αυτό που είπε ο μηχανικός σου!
Προσπάθησε τουλάχιστον να στο αιτιολογήσει με ποιο τρόπο έγινε αυτό ή πώς τα "συνέδεσε" μεταξύ τους?
Λογικά, είναι άσχετα μεταξύ τους.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline fparis

  • Anaconda Team Member
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1007
Reply #76 on: Πέμπτη 27 Μάρτιος 2008, 19:12:43 μμ
Δεν το δικαιολογισε γιατι μολις το ακουσα δεν καθησα να ασχοληθω. Ειναι στην εγγυηση. Απλα οταν ληξη η εγγυηση θα το πηγενω αλλου.


Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…


Offline fparis

  • Anaconda Team Member
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1007
Reply #77 on: Κυριακή 30 Μάρτιος 2008, 19:14:54 μμ
Μια ερωτηση
Ειδα τις ηλεκτρονικες μου και προσεξα οτι τα εξαρτηματα του κυκλωματος ειναι μεσα σε ενα υλικο σαν μαυρη σιλικονη και απο την αλλη υπαρχει το πλαστικο καπακι που μαλλον καλυπτει το μερος των κολησεων.
Ισχυει;
Και αν ναι πως θα το ανοιξω για να το τσεκαρω και να το φτιαξω αν χριαστει;

Βιδες δεν υπαρχουν αλλα αποτι βλεπω μαλλων θελει κοψημο με ενα κοπιδι γυρο γυρο.

Τα φωτα σας.
« Last Edit: Κυριακή 30 Μάρτιος 2008, 19:20:33 μμ by Chris_de_Ze »


Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #78 on: Κυριακή 30 Μάρτιος 2008, 19:18:28 μμ
Όπως το είπες. Θέλει (πολύ προσεκτικό) κόψιμο με ενα κοπίδι ή με ένα ξυράφι.
« Last Edit: Κυριακή 30 Μάρτιος 2008, 19:20:50 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline fparis

  • Anaconda Team Member
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1007
Reply #79 on: Κυριακή 06 Απρίλιος 2008, 20:46:05 μμ
Λοιπον δοκημασα να ανοιξω την ηλεκτρονικη για να την φτιαξω.
Δεν γινεται χωρης να την καταστρεψεις. Δεν ξερω αν κανω κατι λαθος αλλα μαλλον θα πρεπει να αγορασω κενουρια τωρα :goofy:

ξερει κανεις καμια καλη τιμη γιατι κατι 100σταρες βρησκω.

Σκευτικα να φτιαξω μια αντιγραφοντας αυτη που χαλασα αλλα θα παρει λιγο χρονο. ;D


Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #80 on: Κυριακή 06 Απρίλιος 2008, 23:29:07 μμ
75 ευρώ στον Γαλέο χωρίς την έκπτωση την έκπτωση Ιαπωνίας..


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #81 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 12:13:56 μμ
Λοιπον δοκημασα να ανοιξω την ηλεκτρονικη για να την φτιαξω.
Δεν γινεται χωρης να την καταστρεψεις. Δεν ξερω αν κανω κατι λαθος αλλα μαλλον θα πρεπει να αγορασω κενουρια τωρα :goofy:

ξερει κανεις καμια καλη τιμη γιατι κατι 100σταρες βρησκω.

Σκευτικα να φτιαξω μια αντιγραφοντας αυτη που χαλασα αλλα θα παρει λιγο χρονο. ;D

Γίνεται γίνεται μην λεμέ τα ιδία .. 4 χρονιά με επισκευασμένη ηλεκτρονική είμαι.. απλά θέλει προσοχή και υπομονή
  http://www.ta-deti.de/ta/knownproblems.html#partno   


May the force be with you..


Offline fparis

  • Anaconda Team Member
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1007
Reply #82 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 18:00:54 μμ
Γίνεται γίνεται μην λεμέ τα ιδία .. 4 χρονιά με επισκευασμένη ηλεκτρονική είμαι.. απλά θέλει προσοχή και υπομονή
  http://www.ta-deti.de/ta/knownproblems.html#partno   

Αυτο το εχω κοιταξει αλλα κατοπιν εορτης ::). Το προβλημα ειναι οτι την ανοιξα απο πανω και αναγκαστηκα την χαλασα. Δεν πειραζει την επομενη φορα θα ξερω πως να την κανω.  :goofy:


Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…


Offline xrisimix

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 37
Reply #83 on: Τετάρτη 16 Απρίλιος 2008, 21:48:09 μμ
Αντιμετώπισα και εγώ πρόβλημα με την ηλεκτρονική μερικές φορές στο πρωινό ξεκίνημα. Άνοιξα με τροχό το πλαστικό πίσω από τον κονέκτορα (στην ουσία το έτριψα) και πέρασα με το κολλητήρι τις κολλήσεις, μετά πέρασα και ένα φσσσιτ με ένα spray πλαστιποποίησης και από τότε (εδώ και δύο μήνες) δεν έχω κανένα πρόβλημα.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #84 on: Κυριακή 20 Απρίλιος 2008, 16:25:20 μμ
Από κάποιο παλαιότερο post στο οποίο είχαμε αναφέρει έναν τρόπο στήριξης (μπρούμυτα) των ηλεκτρονικών στο ΤΑ400/600.

Τις ακουμπάς μπρούμυτα (πάνω στο μπροστινό μέρος του πίσω φτερού) και κολητά τη μία στην άλλη, με τις συνδέσεις του να βλέπουν προς τα κάτω. Δεν έχω και κάποια φωτό να δείξω. Με αυτό τον τρόπο τις έχω εδώ και 12 χρόνια και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

Εδώ είναι και οι σχετικές φωτό που δείχνουν την τοποθέτησή τους. H λαστιχιένα βάση τους είναι η παλιά αυτούσια.





Οι ηλεκτρονικές στα παλιά XL600V έχουν κωδικό MS8 ή MM9.
Η MM9 (CI529) είναι φθηνότερη γιατί δεν έχει το functionality με το sidestand να σβήνει ο κινητήρας.

XL600VH/1987: Κωδικός 30410-MM9-008 (πάνω στην ηλεκτρονική γράφει MM9 CI529)
XL600VJ/1988: Κωδικός 30410-MM9-830 (πάνω στην ηλεκτρονική γράφει MM9 CI558)
XL600V/(1989-1995): Κωδικός 30410-MS8-610 (πάνω στην ηλεκτρονική γράφει MS8 CI558). Την ίδια ηλεκτρονική φοράνε και τα (πρώτα) Άφρικα 650 (XRV650).

Η νέα λαστιχένια βάση για τις 2 ηλεκτρονικές που υιοθέτησε η Χόντα το 1994 (και εφαρμόζεται σε όλα τα ΤΑ 1987-1995) έχει κωδικό: 30401-MM9-010.
« Last Edit: Πέμπτη 13 Νοέμβριος 2008, 08:33:37 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #85 on: Δευτέρα 25 Αύγουστος 2008, 11:46:29 πμ
Αλλάχτηκε και η 2η ηλεκτρονική, 75 ευρώ Γαλέος made in Japan.

Ανυπομονώ αύριο το πρωί να μου κάνει τα ίδια να σπάσω όλο το γκαράζ..  >:(

Για να δούμε..

Για ρίξε μου με πμ τηλέφωνο γιατί αρχίζουμε να έχουμε τα ίδια προβλήματα....



costas

  • Guest
Reply #86 on: Δευτέρα 25 Αύγουστος 2008, 23:52:14 μμ
Εδώ και 2 μέρες το ΤΑ κάνει διακοπές(οχι καλοκαιρινές), π.χ από 4000 στροφές πέφτει  500 και αμέσως ξανανεβαίνει!
Δεν το κάνει πάντα! Νομίζω οτι κάτι τρέχει με το ρεύμα, μπουζί; δεν ξέρω κατι τέτοιο!
Τα μπουζί μπορεί να έχουν να αλλαχτούν και 4 χρόνια , ίσως και παραπάνω!
Βέβαια την συντήρηση έχω σκοπό να την κάνω χειμώνα που θα λύσω με την ησυχία μου την μηχανή και θα την μαστορέψω!
 Δεν μου φαίνεται οτι είναι από βενζίνη!
Χρήστο ειδικά εσύ θα μου πεις σχετικά;Τι λέτε;;;
« Last Edit: Κυριακή 28 Σεπτέμβριος 2008, 07:53:09 πμ by Chris_de_Ze »



Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #87 on: Τρίτη 26 Αύγουστος 2008, 00:35:42 πμ
Δεν έχει σημασία πόσα χρόνια έχουν να αλλαχτούν τα μπουζί. Τα χλμ μετράνε
Για δώσε λοιπόν χλμ και μιλάμε...


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #88 on: Τρίτη 26 Αύγουστος 2008, 07:02:52 πμ
Κώστα όταν πέφτει στις 500, μπορείς να παρατηρήσεις αν δουλεύουν και οι 2 κύλινδροι εκείνη τη στιγμή ή ο ένας ή κανένας?

Μπουζί να αλλάξεις οπωσδήποτε. Μπορεί κάποιο να βραχυκυκλώνει και να σου κάψει πολλαπλασιαστή! Ή κάποιος πολλαπλασιαστής να τα έχει ήδη παίξει (μπορείς όμως να τους μετρήσεις με πολύμετρο για να δείς την κατάστασή τους). Άλλη αιτία είναι κάποια ηλεκτρονική (εσένα έχει 2).
Μετά έχουμε το σύστημα τροφοδοσίας που πρέπει να ελεγχθεί (καρμπς, εισαγωγή, φίλτρο, διακόπτης βενζίνης, φίλτρο ρεζερβουάρ, σωληνάκια υποπίεσης κλπ).
« Last Edit: Τρίτη 26 Αύγουστος 2008, 07:06:13 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #89 on: Τρίτη 26 Αύγουστος 2008, 08:53:36 πμ
Και εμένα η ηλεκτρονική μου φαίνεται, στη γριά και τις 2 τις είχα φτιάξει από μία φορά και τις είχα αλλάξει από μία φορά επίσης. Συνήθως ξεκινάει έτσι και σύντομα θα δουλεύει μόνο ο ένας κύλινδρος εάν είναι αυτό αν φτάσεις σε αυτό το σημείο καλύτερα να μην το κυκλοφορείς μέχρι να το φτιάξεις πάντως.
Βέβαια στη δική μου υπήρχε και το θέμα με τη σέλα που τις χαλούσε (ο Χρήστος θα θυμάται μάλλον) αλλά είχα βάλει λαμάκι για προστασία.

Χρήστο με το φίλτρο συνήθως κάνει πολλές αλλά μικρές διακοπές έτσι δεν είναι? Οταν είχα πρόβλημα με το φίλτρο σε απότομα ανοίγματα του γκαζιού έκανε πολλές και σύντομες διακοπές όχι να με ρίχνει στις 500


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #90 on: Τρίτη 26 Αύγουστος 2008, 13:47:43 μμ
Πες το Μεμο να σου δωσει τη δικια του για δοκιμη!! εχει αυτος!!  :dancing:




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #91 on: Τρίτη 26 Αύγουστος 2008, 13:56:22 μμ
Η ηλεκτρονική είναι η πιο πιθανή βλάβη. Ειδικά αν σε αυτό το μοντέλο δεν έχεις φροντίσει να τις βάλεις πλαγιαστά και τις έχεις ακόμα όρθιες (όπως από μαμά)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


costas

  • Guest
Reply #92 on: Τρίτη 26 Αύγουστος 2008, 14:01:40 μμ
Η ηλεκτρονική είναι η πιο πιθανή βλάβη. Ειδικά αν σε αυτό το μοντέλο δεν έχεις φροντίσει να τις βάλεις πλαγιαστά και τις έχεις ακόμα όρθιες (όπως από μαμά)

ωχωχωχωχωχωχωχωχ.... θα βγει ακινησία νωρίτερα από ότι περίμενα....... θάρθει ο χειμώνας γρηγορότερα για την μηχανή μου.....



costas

  • Guest
Reply #93 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2008, 19:37:46 μμ
Η ηλεκτρονική είναι η πιο πιθανή βλάβη. Ειδικά αν σε αυτό το μοντέλο δεν έχεις φροντίσει να τις βάλεις πλαγιαστά και τις έχεις ακόμα όρθιες (όπως από μαμά)

Δεν την κυκλοφορώ μη κάνω μεγαλύτερη ζημιά , σήμερα πήγα μια μικρή βολτούλα ... επιδεινώθηκε η κατάσταση....
Χρήστο... και λοιποί φίλοι....(αν πω βλακεία συμπάθάτε με) μία ή δύο ηλεκτρονικές έχει; πόσο κάνει η κάθε μία ;
(καινούρια - μεταχειρισμένη)!
Πως θα σιγουρευτώ ότι είναι αυτό το πρόβλημα και όχι π.χ βραχυκυκλωμένο μπουζί;;;
Ευχαριστώ!!!!



flwrina

  • Guest
Reply #94 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2008, 20:03:30 μμ
Δεν την κυκλοφορώ μη κάνω μεγαλύτερη ζημιά , σήμερα πήγα μια μικρή βολτούλα ... επιδεινώθηκε η κατάσταση....
Χρήστο... και λοιποί φίλοι....(αν πω βλακεία συμπάθάτε με) μία ή δύο ηλεκτρονικές έχει; πόσο κάνει η κάθε μία ;
(καινούρια - μεταχειρισμένη)!
Πως θα σιγουρευτώ ότι είναι αυτό το πρόβλημα και όχι π.χ βραχυκυκλωμένο μπουζί;;;
Ευχαριστώ!!!!
2 πρεπει να εχει. κοστος δεν ξερω αλλα πανω απο 700€ για καινουριες. βγαζεις τα μπουζι και τα μετρας η...απλα τα αλλαζεις...



costas

  • Guest
Reply #95 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2008, 20:52:45 μμ
2 πρεπει να εχει...........πανω απο 700€ για καινουριες

σοβαρολογείς;;;;;;;;;;;;;; ??? ??? ??? ??? ??? ???



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #96 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2008, 21:27:20 μμ
Κώστα το ΤΑ σου έχει 2 ηλεκτρονικές, ίδιες μεταξύ τους. Βγάλε τη σέλα και θα τις δείς από κάτω δύο μαύρα κουτάκια). Αν είναι ακόμα τοποθετημένες όπως από μαμά (δηλ. όρθιες), δες αν κουνάει καθόλου η βάση του βύσματος  που στερεώνεται πάνω σε κάθε μία. Αυτή είναι η πιο πιθανή βλάβη. Για να το προσέξεις καλύτερα, βγάλε τα βύσματα και δες αν οι (αρσενικοί) ακροδέκτες πάνω στις ηλεκτρονικές κουνιούνται. Μάρκαρε ποια ηλεκτρονική πάει σε ποιο βύσμα και μετά αντάλλαξέ τις μεταξύ τους. Λογικά (αν η μία είναι χαλασμένη) θα σου κάνει πάλι διακοπές αλλά οι στροφές δεν θα πέφτουν ακαριαία (το στροφόμετρο οδηγείται μόνο από τη μία από αυτές).

Άλλαξε και τα μπουζί οπωσδήποτε πριν κάνεις το τεστ. Σημειωτέον η χαλασμένη ηλεκτρονική (αν φταίνε οι ακροδέκτες της) επισκευάζεται (μπορείς να μας τη στείλεις να στη φτιάξουμε).

Οι μαμά ηλεκτρονικές είναι ακριβές. Δεν ξέρω αν υπάρχουν after market φθηνότερες. Ίσως από ιντερνετ αν έβρισκες μαμά φθηνότερες.
« Last Edit: Τρίτη 02 Σεπτέμβριος 2008, 01:14:02 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #97 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2008, 23:02:47 μμ
2 πρεπει να εχει. κοστος δεν ξερω αλλα πανω απο 700€ για καινουριες. βγαζεις τα μπουζι και τα μετρας η...απλα τα αλλαζεις...

Λευτέρη 700 είναι πολλά έχει χρόνια που τις άλλαξα βέβαια αλλά με τίποτα δεν είχα δώσει 100χιλιάρικα τη μία....


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #98 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2008, 23:03:26 μμ
Λευτέρη 700 είναι πολλά έχει χρόνια που τις άλλαξα βέβαια αλλά με τίποτα δεν είχα δώσει 100χιλιάρικα τη μία....

Εγώ ξέρω για 80 ευρώ ιμμιτασιόν γιαπωνέζικη......



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #99 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2008, 23:41:59 μμ
Κώστα, για κάνε κανένα τηλεφώνημα σε Τόγελο και Γαλλαίο να δείς αν έχουν after market ηλεκτρονική.

Χρήστο, πού έχει "80 ευρώ ιμμιτασιόν γιαπωνέζικη"?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.