Hellas Transalp Forum

Honda 700 Twin – All New Fuel Efficient Engine with Second Generation Dual Clutc

African Boy · 106076

Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #175 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 21:52:52 μμ
Xa xa xa xa xa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline Panos69

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #176 on: Κυριακή 25 Νοέμβριος 2012, 19:22:19 μμ
Ψάχνοντας για το NC700X διάβασα (αποσπασματικά είναι η αλήθεια - είναι και τεράστιο) το thread αυτό.

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ένα άλλο Transalp, αλλά ως λογική.

H HONDA ήθελε ένα εύκολο, πολύ οικονομικό, πολύ ροπάτο μηχανάκι με λογικό ύψος (η έκδοση X είναι ίσως για ψηλούς αναβάτες-δεν βλέπω άλλη διαφορά με την S), που ΔΕΝ βάζει φωτιά στην άσφαλτο γιατί δεν χρειάζεται.

ΔΕΝ ήθελε (προφανώς) κάτι σε on-off, ούτε είδα να ισχυρίζεται κάτι τέτοιο. Ήθελε ψηλό ΟΝ όπως αυτά που βγάζει ο ανταγωνισμός της (Versys, VStrom).

Οι κλασσικές κατηγορίες αλλάζουν και γίνονται πιο ειδικές ανάλογα με την χρήση. Adventure, commuter κλπ.

Η "μικτή" κατηγορία "on-off" ίσως μας τελειώνει σιγά - σιγά. Ακόμα και το BMW F800 όπως και το Tiger 800 έχουν και street εκδόσεις που πουλάνε μια χαρά.

Η Honda καταφέρνει με οικονομικές/συμβατικές/συντηρητικές επιλογές να πρωτοπορεί και τολμά να προτείνει λύσεις για τον πολύ κόσμο που τρομάζει ή απλά δεν χρειάζεται τα πολλά άλογα και τις ατελείωτες διαδρομές στις αναρτήσεις.

Αυτά ας τα χαίρονται όσοι είναι άξιοι και μπορούν να τα κουμαντάρουν. Μηχανάκια για τον λαό, κύριοι.

Ο χρόνος θα δείξει πόσο αποδεκτή θα γίνει η λογική αυτή.
« Last Edit: Κυριακή 25 Νοέμβριος 2012, 19:37:02 μμ by Panos69 »



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #177 on: Κυριακή 25 Νοέμβριος 2012, 20:50:54 μμ
Μηχανάκι για το λαό είναι το Στρόμα, με κοντά +20 άλογα και χώρους στα λεφτά και το βάρος του CBX. To CBX είναι μάλλον μηχανάκι για ...κορόιδα. Άντε και κάνα πιτσιρίκι που θέλει νομιμότητα και "μεγάλη" μηχανή. Και πολύ σύντομα το κόβω να ταξινομηθεί μαζί με το Varadero 125 και άλλες "λαμπρές" ιδέες του μάρκετινγκ της χόντα.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Panos69

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #178 on: Κυριακή 25 Νοέμβριος 2012, 22:18:36 μμ
Ο κόσμος αλλάζει. Και οι μηχανές φυσικά το ίδιο. Νέες ανάγκες, νέες κατηγορίες.

Σίγουρα όπως για πολλούς σήμερα είναι υπερβολή και ιεροσυλία (να μην πω αδερφίστικο) τo ABS, το DCT και το ASR στις μηχανές, το ίδιο θα ήταν πριν Χ δεκαετίες για τους σκληροπυρηνικούς της εποχής, η μίζα και το δισκόφρενο.

Σκεφτείτε απλά τί μπορεί να ειπώθηκε την εποχή που έσκασε μύτη το Africa Twin και το Transalp...

"Τί είναι αυτά τα χάλια; Δεν έχει μανιβέλα;".

"Τί είναι όλα αυτά τα πλαστικά γύρω γύρω; Θα ανεβάζει θερμοκρασία για πλάκα!".
« Last Edit: Κυριακή 25 Νοέμβριος 2012, 22:24:26 μμ by Panos69 »



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #179 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2012, 08:34:25 πμ
Η Αφρικα και το CBX στο ίδιο βαρέλι; Χμμμ κάτι μας διαφεύγει εδώ...


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Panos69

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #180 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2012, 12:54:46 μμ
Η Αφρικα και το CBX στο ίδιο βαρέλι; Χμμμ κάτι μας διαφεύγει εδώ...

Μην κολλάς στις προδιαγραφές, την λογική εννοώ.

Αμφιβάλλεις ότι τα NC και τα CB όπως τα λανσάρει η Honda φτιάχνουν νέα κατηγορία;

Είναι πρωτοποριακά (σαν ιδέα και όχι τόσο σαν τεχνολογία) και είμαι σίγουρος για αυτό απλά και μόνο από τις θυελλώδεις συζητήσεις που έχουν ξεσηκώσει. Καλή ώρα όπως εδώ.

Αν μας αρέσει ή όχι αυτή η κατηγορία είναι προσωπικό θέμα.

Αν αρέσει και στον κόσμο και πόσο, θα φανεί σε λίγο καιρό.
« Last Edit: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2012, 13:03:48 μμ by Panos69 »



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #181 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2012, 19:24:58 μμ
Η Άφρικα ήταν η high end απάντηση σε μια ήδη υπάρχουσα κατηγορία που άνοιξαν οι Γερμανοί με τα 800άρια GS. Και γιαυτό η Άφρικα ήταν υψηλότατης ποιότητας, τεχνολογίας, απόδοσης και τιμής.

Το CBX είναι φτηνιάρικο και μετριότατο σε υλικά τεχνολογία και σχεδίαση και ακόμα πιο φτηνιάρικο σαν κόνσεπτ, -με ένα μηχανάκι φτιάχνουν τρία τέσσερα, φτηνά να είναι και όπως να είναι- με μόνη φιλοσοφία -το ξανάπα- την ιπποδύναμη περιορισμένη στα όρια του "μικρού" ευρωπαϊκού διπλώματος και οικονομική κατανάλωση. Και σκουτερο-λούκ.

Πέραν τούτου ούτε κατηγορία δημιουργεί -τα μεσαία on off υπάρχουν έτη πολλά- ούτε και (χάρη στην τιμολόγηση της Χόντα) θα καλύψει καμία ανάγκη. Και μπορώ από τώρα -πριν καν βγεί η επίσημη τιμή- να ρισκάρω και με στοίχημα για το ότι θα πατώσουν οι πωλήσεις στην Ελλάδα. 

Αλλά εδώ θα μαστε και θα το δούμε.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


ekos

  • Guest
Reply #182 on: Δευτέρα 26 Νοέμβριος 2012, 22:17:31 μμ
Και μπορώ από τώρα -πριν καν βγεί η επίσημη τιμή- να ρισκάρω και με στοίχημα για το ότι θα πατώσουν οι πωλήσεις στην Ελλάδα. 
Αυτό το στοίχημα το βάζω και εγώ. Ολες οι πωλήσεις νέων μοτοσικλετών (όχι σκουτερ) θα πατωσουν



Offline manolo

  • MudMonster
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 881
  • Three and the Koukos Band
Reply #183 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2012, 09:17:48 πμ
Δεν αξίζουν καμία συγκριση τα μοντέλα τους μιας και δεν ανήκουν στις ίδιες κατηγορίες. Είναι από μόνα τους σε δικιά τους κατηγορία, σχετικά φτηνά, συντηριτικά, οικονομικά σε σχέση με την κατανάλωση και τίποτα άλλο. Το παλιό ρητό της Honda  POWER OF DREAMS έχει καταστρατηγηθεί από την ίδια. Μόνο όνειρα δεν είναι, απλώς μετακίνηση ή POWER OF CONSERVATIVE  :P :P :P
Αλλά εκεί αποσκοπούν Βαγγέλη, στο να βγάλουν κέρδος ακόμα και μέσα στην κρίση που μαστίζει την Ευρώπη (άσε την Ελλάδα έξω, εμείς έχουμε ξεφύγει.... :-[)


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #184 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2012, 11:39:34 πμ
Μα για να βγάλεις κέρδος πρέπει πριν από όλα να πουλήσεις. Αν δεν πάει ταμείο ο άλλος, δεν πα να έχεις το καλύτερο μηχάνημα στον κόσμο, δεν θα βγάλεις μία. Πόσο μάλλον όταν δεν το έχεις και δεν πείθεις.

Η μεγάλη μαγκιά της Χόντα είναι πως κατάφερε από την αρχή της ιστορία της να πείθει, όταν όλα ήταν εναντίον της. Όταν όλοι γελούσαν με τους γιαπωνέζους και τα supercub Που τα πουλούσαν στα μαγαζιά με τα γεωργικά εργαλεία και τα σιδηρικά, έλεγε "είναι φθηνό όσο και καλό -αξιόπιστο" κλπ κλπ. Και ήταν.

Η δεύτερη μεγάλη της μαγκιά ήταν ότι κάθε σέντσι που έβγαζε το ξανάριχνε στα προιόντα της. Έτσι απέκτησε σε χρόνο μηδέν μια γκάμα προιόντων που ζήλευαν μεγάλες εταιρείες, με μηχανές για κάθε χρήση, κυβισμό, βαλάντιο, γούστο και "άκουγε" συνέχεια την αγορά.

Δεν "φτιάχτηκε" με μόστρα, διαφημίσεις, μάρκετινγκ κλπ όσο με την μαρτυρία των ίδιων πελατών της που πήραν το προιόν τους βγήκε αστέρι και το είπαν και στους γύρω τους. Όπως η Φολκσβάγκεν μετά τον πόλεμο κλπ κλπ

Τώρα πάνε ανάποδα. Μέτριο προιόν, υψηλή τιμή, πολύ συσκευασία και διαφήμιση.

Ναι το πιστεύω και εγώ ότι η ελληνικές on off εμμονές είναι πολύ μικρό δημογραφικό δείγμα για να ασχοληθούν. Αλλά πάλι δεν τους κόστιζε και τίποτα να βγάλουν μία έκδοση πιο λιτή σε κουστούμια και φραμπαλά και να ρίξουν την ίδια αξία σε καλύτερες αναρτήσεις και τροχούς. Όλοι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές που το κάνουν κερδισμένοι βγήκαν.

Και ναι είναι μικρό το δημογραφικό δείγμα των on off αναγκών της νότιας ευρώπης, αλλά σε σχέση με το τι ήταν πχ το αρχικό δείγμα των γραφικών τρελών του ξεκινήματος του Paris Dakar -που δημιούργησε μια ολόκληρη χρυσοφόρα αγορά- είναι τεράστιο. Και έχει και λεφτά για ξόδεμα. Απλά θέλει "τρόπο"για να ανοίξει το πορτοφόλι.

Δείτε τι κατάφερε η ΚΤΜ σε πόσο λίγο χρόνο, ακολουθώντας στην ουσία τις αρχές που είχε κάποτε ο Σοϊχίρο. Άκου τι θέλει η αγορά, δώσε το και ξαναδώσε πίσω όσο περισσότερα μπορείς από τα κέρδη σου σε αυτήν σε επιπλεόν προιόντα.

Όχι "αυτό με συμφέρει γιατί έχει το μέγιστο κέρδος (ή απλά αυτό έχω) και αυτό θα πάρεις θες δε θες". Αυτά τα έκανε η Harley και πήγε να κλείσει τρεις φορές.   

 





TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline manolo

  • MudMonster
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 881
  • Three and the Koukos Band
Reply #185 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2012, 12:08:33 μμ
Μα αυτό είναι το θέμα, με μηχανές που άλλες εποχές κανένας δεν θα αγόραζε, τώρα με μικρό κόστος αγοράς για τους πελάτες είναι πιο εύκολο να αγοράσει κάποιος. Η ίδια η Honda με αυτού του είδους μηχανές (ακόμα πιο χαμηλό κόστος παραγωγής αφού χρησημοποιούν δοκιμασμένη εως παλιά τεχνολογία και ταυτόχρονα μηχανές 3 σε 1) κερδίζει περισσότερα. Για πόσο καιρό νομίζεις ότι οι Ευρωπαίοι θα βγάζουν μηχανές όπως τις ξέρουμε; Αν δεν ακολουθήσουν το παράδειγμα των Γιαπωνέζων θα τους πάρει η μπάλα (βλέπε κρίση).
Ούτε και εμένα μου αρέσει αυτό (σου είπα οι μηχανές Ηonda  τώρα πια :pissing: :pissing: :pissing:) αλλά προς τα εκεί οδεύουμε. Όποιος προλάβει πρόλαβε.
Όσο για την τιμή που αναφέρεις, να κάνεις συγκρίσεις  μόνο με τις τιμές του εξωτερικού. Εδώ στο Ελλαδιστάν οι τιμές ξεφεύγουν (τιμή στην Αγγλία κάτω από τα  6000 Ε και όχι 7500Ε ???) και το BMW G650 gs που είναι δεκαετίας και... στα 6500Ε (πάντα Αγγλία!!!).
Άρα ο ξένος τι θα πάει να πάρει όταν μάλιστα δεν του αρέσουν και τα on-off;


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #186 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2012, 12:53:17 μμ
Η μεγάλη μαγκιά της Χόντα είναι πως κατάφερε από την αρχή της ιστορία της να πείθει, όταν όλα ήταν εναντίον της. Όταν όλοι γελούσαν με τους γιαπωνέζους και τα supercub Που τα πουλούσαν στα μαγαζιά με τα γεωργικά εργαλεία και τα σιδηρικά, έλεγε "είναι φθηνό όσο και καλό -αξιόπιστο" κλπ κλπ. Και ήταν.

τα παπιά και γενικώς τα μικρά μηχανάκια δεν έχουν περιθώριο κέρδους. Οι μεγάλες κι ακριβές μηχανές έχουν. Επιπλέον, το ότι τα μικρά μηχανάκια έχουν πέραση σε παρακμιακές αγορές όπως της Ελλάδας (κι όχι μόνο τώρα επί κρίσης) δεν δείχνει τίποτα για την οικονομική ευρωστία της εταιρείας. Το μόνο στο οποίο μπορούν να βοηθήσουν είναι στην «διάδοση» του ονόματος της εταιρείας όπως οι πάλαι ποτέ KYMCO και SYM. Καμία σοβαρή μη-φασονατζίδικη βιομηχανία δεν περιμένει να εξελιχθεί και αναδειχθεί φτιάχνοντας μπιχλιμπίδια επ' άπειρον. Τα φτιάχνει μεν γιατί απ' αυτά κινείται η αγορά, αλλά σοβαρά κέρδη δεν έχει απ' αυτά. Πόσο να το πουλήσεις ένα παπί, ειδικά όταν έχεις κι ανταγωνισμό από παντού; Ενώ μεγαλύτερες μηχανές άνετα χτυπάνε πενταψήφια νούμερα για το τίποτα (κατασκευαστικό κόστος) κι αυτό το καταλαβαίνεις στις υποτιθέμενες περιόδους προσφορών-ξεστοκαρίσματος, όταν και βλέπεις τιμές των χιλιαριών κτλ να πέφτουν 3 και 4 και 5 χιλιάδες ευρώ μέσα σε μια νύχτα...






Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #187 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2012, 12:53:43 μμ
H αλήθεια είναι ότι ο ξένος είναι άλλη υπόθεση. Γιατί ας πούμε χώματα στην Αγγλία απαγορεύονται, όπως και στη Γερμανία λόγω ...οικολογίας. Ο καιρός πάλι αλλά και οι αποστάσεις τους πάνε αλλού όχι σε on off. Αλλά το μεγάλο κοινό αυτών είναι στην νότια ευρώπη.

Εκεί οι ευρωπαίοι έχουν το πάνω χέρι από τους δασμούς και τις euro 5 και μόνο. Γιαυτό και βγάζουν συνεχώς μηχανές γιατι παίζουν σε μια σκακιέρα που έστησαν στα μέτρα τους.

Αλλά εκεί πάλι άν κάνεις κινήσεις τύπου v strom έχεις χώρο να μπεις σφήνα. Με βασικό αβαντάζ την τιμή, δηλαδή το value for money. Eδώ η χόντα δεν έχει ούτε αυτό. Γιατί για να στο πω ανάποδα, αν αυτό το cbx βγει στα 5000 ευρώ δεν συζητάμε τίποτα. Θα πήγαινα και εγώ να πάρω ένα που λέει ο λόγος! Αλλά είπαμε: 4700 έχει η χόντα ελλάς το CRF 250 L.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline manolo

  • MudMonster
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 881
  • Three and the Koukos Band
Reply #188 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2012, 13:14:55 μμ
Όντως στην Αγγλία έχει κάπου 4300Ε. Μη ξεχνάς όμως πως μόνο ο κινητήρας είναι κοινός με το CBR250, όλα τα άλλα είναι διφορετικά συν το consept δημιουργίας. Στο nc  και cb όμως η κατάστση διαφέρει , είναι 3 μοντέλα που μοράζονται σχεδόν τα πάντα, άρα το κόστος παραγωγής πέφτει κατά πολύ. Πάρε παράδειγμα στα αυτοκίνητα πχ της VW το πάτωμα είναι κοινό για 4 ίσως και περισσότερα μοντέλα όχι μόνο από την μητρική, αλλά και από τις θυγατρικές, μόνο και μόνο για να πέσει το κόστος. Άρα όπου ναναι θα γίνει και στην κατασκευή των μηχανών από τους Ευρωπαίους, αλλιώς όπως είπα θα τους πάρει η μπάλα.
Εδώ θα είμαστε και το πολύ σε 2 χρόνια αν δεν αλλάξουν τα πράγματα, οι Ευρωπαίοι θα ξεχάσουν τα καλά μοντέλα.


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2670
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #189 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2012, 14:02:26 μμ
Η επιτυχία της Χόντα ήταν κάπως πιό επίπονη και περίπλοκη.

Μετά το 2ο παγκόσμιο πόλεμο, τα ανθρωπάκια με τα σχιστά μάτια ήρθαν ταπεινωμένα από τον πόλεμο (γιατί η ήττα δεν είναι μέσα στην κουλτούρα τους) στα γκραν πρί και την πρώτη χρονιά έφυγαν ταπεινωμένοι επίσης.
Την δεύτερη χρονιά ήλθαν με εξακύλινδρα 250 και πεντακύλινδρα 125 και πήραν από τους πάντες τα σώβρακα για δεκαετίες. Η τεχνολογία περνούσε αμέσως στα μοντέλα παραγωγής. Είδαμε ρυθμούς περιστροφής κινητήρων απίστευτους και με ασύγκριτα μεγαλύτερη αξιοπιστία από τα γνωστά αργόστροφα.
Όταν εμφανίστηκε η 450 DOHC οι κατίνες της Ευρώπης δεν της επέτρεψαν να τρέξει στην κατηγορία 500 cc, στο Isle of man γιατί δεν ήταν ακριβώς 500cc! Αυτό δεν μπορούσε να σταθεί για πολύ και την επόμενη χρονιά η DOHC τα πήρε όλα κι΄έφυγε.

Η Χόντα έριχνε και πολύ χρήμα στη διαφήμιση. Η Dream 305cc της δεκαετίας του 60 με το αρθρωτό μπροστινό σαν του παπιού, εμφανίστηκε και σε ταινία του Elvis, αλλά το κοινό δεν τσιμπούσε ακόμα. Στην Ελλάδα οι Χοντέοι απευθύνθηκαν στους αδελφούς Παπουτσά που είχαν πολλές αντιπροσωπίες και παρ' όλο που τους έδιναν μηχανές τσάμπα, να πληρωθούν όοοοταν πουληθούν, εισέπραξαν άρνηση και τελικά βρήκαν το Σαρακάκη.

Επιτυχίες στους αγώνες, τρομερά μοντέλα, αλλά άνθρακες ο θησαυρός.... Οι μηχανόβιοι (η μοτοσυκλέτα δεν ήταν προϊόν μαζικής κατανάλωσης ακόμα) διάλεγαν κραδασμούς και αναξιοπιστία.

Τέλη της δεκαετίας του 60 η Χόντα ήταν για κλείσιμο. Ο Χόντα έχοντας ένα καταπληκτικό προϊόν, την πρώτη εφτάμισυ από την οποία προέκυψε σειρά τετρακύλινδρων, πήρε όσα δάνεια μπορούσε και τα έρριξε στη διαφήμιση "Συναντάς τον καλύτερο κόσμο πάνω σε μια Χόντα". Παρ' όλο που το σλόγκαν δεν μου αρέσει, όπως οι σαχλαμάρες "Οι ξύπνιοι οδηγούν Ρενώ" και οι αμπελοφιλοσοφίες της  Άουντι, οι Αμερικανοί (εκεί ήταν από ανέκαθεν προσηλωμένος ο Χόντα, ΤΣΙΜΠΗΣΑΝ. Η μοτοσυκλέτα δεν πέτυχε απλώς, αλλά έκλεισε τα περισσότερα ευρωπαϊκά εργοστάσια. Ακολούθησαν οι άλλες τετρακύλινδρες της Χόντα και οι άλλοι Ιαπωνέζοι.

Οι Ιάπωνες δεν κατάφεραν απλά μια εμπορική επιτυχία. Το σημαντικό είναι ότι γνώρισε ο πολύς κόσμος τη μοτοσυκλέτα. Πολλοί φανατικοί της ευρωπαϊκής σχολής σήμερα, μάλλον δεν θα είχαν μοτοσυκλέτα, αν η μοτοσυκλέτα σου κοπάναγε την κνήμη για να πάρει εμπρός και έσβηνε όποτε ήθελε. Γι' αυτό δεν κάνω πλάκα όταν λέω είναι ευτύχημα που έκλεισαν κάποια ευρωπαϊκά εργοστάσια...

Οι περισσότεροι ευρωπαίοι έμαθαν και επανήλθαν.
Κάποιοι έχοντας αγοράσει τα ταμπελάκια κάποιων θρύλων, τα κολλούν σε φασόν κινέζικες κατασκευές.
Αυτοί δεν έμαθαν.     


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2377
  • XLV650, CRF1000
Reply #190 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2012, 18:36:28 μμ
Πολυ καλη ιστορικη αναδρομη Γιαννη, τα περισοτερα απ'αυτα τα αγνοουσα.

Οι Ιάπωνες δεν κατάφεραν απλά μια εμπορική επιτυχία. Το σημαντικό είναι ότι γνώρισε ο πολύς κόσμος τη μοτοσυκλέτα. Πολλοί φανατικοί της ευρωπαϊκής σχολής σήμερα, μάλλον δεν θα είχαν μοτοσυκλέτα, αν η μοτοσυκλέτα σου κοπάναγε την κνήμη για να πάρει εμπρός και έσβηνε όποτε ήθελε. Γι' αυτό δεν κάνω πλάκα όταν λέω είναι ευτύχημα που έκλεισαν κάποια ευρωπαϊκά εργοστάσια...

Οι περισσότεροι ευρωπαίοι έμαθαν και επανήλθαν.
Κάποιοι έχοντας αγοράσει τα ταμπελάκια κάποιων θρύλων, τα κολλούν σε φασόν κινέζικες κατασκευές.
Αυτοί δεν έμαθαν.     

Για γραψτα'αυτα σε καποιο αλλο φορουμ   ;) :o :2hysterical: :2hysterical:


" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #191 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 00:30:16 πμ
Ναι όντως το ότι καβαλάμε μηχανές τόσος κόσμος το χρωστάμε στους Γιαπωνέζους αλλά δεν είναι και ακριβώς όπως αναφέρονται παραπάνω τα πράγματα. Όπως αναφέρεται και στην ιστορία της Χοντα, ο ίδιος ο Χόντα έφτιαχνε αρχικά μοτοποδήλατα με βασικό κομμάτι κερδοφορίας του τα ...παράνομα καύσιμα που πουλούσε γιαυτά, καθότι τα κανονικά παρέχονταν με δελτίο από την αμερικανική δύναμη κατοχής της μεταπολεμικής ιαπωνίας.

Ο ίδιος ο Χόντα αρχικά αποδέχθηκε ότι οι ευρωπαίοι ήταν πολύ καλύτεροι τους μηχανολογικά. Δήλωνε λάτρης των βρετανικών μοτό. Αυτό τον έκανε και τόσο καλό μεταξύ μας, δεν είχε κόμπλεξ να το παραδεχθεί και γιαυτό και τους ξεπέρασε. Έχει μάλιστα γραφτεί και σχετικό επισόδειο όπου πήγε Αγγλία και αγόρασε πολλά ανταλλακτικά βρετανικών μοτό για να τα μελετήσει και αντιγράψει. Όταν λοιπόν του είπαν να πληρώσει υπέρβαρο για τις αποισκευές έκανε μανούρα -καθότι τσιφούτης- και ισχυρίστηκε πως έτσι και αλλιώς δεν είναι δίκαιο να πληρώνει αυτός ο μικρόσωμος ιάπωνας το ίδιο εισιτήριο με τους βαρύτερους επιβάτες! Στο τέλος μάλιστα λένε ότι για να μην πληρώσει, φόρεσε όσα ρούχα μπορούσε το ένα πάνω από το άλλο, πέταξε τα υπόλοιπα, και έβαλε στις βαλίτσες του τα ανταλλακτικά!

Οι πρώτες του προσπάθειες ήταν ελεϊνές αντιγραφές και το έλεγε και ο ίδιος. Εν μέρη ευθύνοταν η έλλειψη αξιπρεπών πρώτων υλών στην μεταπολεμική κατάσταση στην Ιαπωνία, εν μέρη η έλλειψη επαφής τους με το αγοραστικό κοινό αυτών των μοτο που καμία σχέση δεν έχει με το σημερινό. Στην πραγματικότητα χρειάστηκαν κοντά 20 χρόνια να γίνουν πραγματικά ανταγωνιστικοί. Και ναι αργότερα έβγαζαν 6κίλυνδρα 250 στους αγώνες αλλά ποτέ για πούλημα στα μαγαζιά. Δι ευνόητους λόγους κόστους.

Οι μοτό τότε -το 50 και νωρίς στα 60ς- ήταν κυρίως χόμπι για πλουσίους και εκκεντρικούς ή εργαλεία του στρατού και της αστυνομίας.

Αυτό που το σλόγκαν  "You meet the nicest people on a honda" που βγήκε για το πρώτο παπί του χόντα -με φωτό ζευγαράκι αμερικανάκια κολεγιόπαιδα σε παπί- ήταν στην πραγματικότητα μια απάντηση στο αδιέξοδο της χόντα. 

Δια του λόγου το αληθές:

http://www.nytimes.com/imagepages/2009/07/12/automobiles/12honda-inline1.html

Με βασική αγορά για να μαζέψει λεφτά την Αμερική -οι άλλοι που να τα βρούνε μεταπολεμικα;- δεν ήταν ανταγωνιστικός. Όσοι θέλανε φτηνές μηχανές έπαιρναν army surplus χάρλευ του στρατού μεταχείρω και κοψοχρονιά. Όσοι θέλανε επιδόσεις παίρνανε εγγλέζικες.

Αυτό που διορατικότατα είδαν οι μαρκετίστες της Χόντα ήταν ότι και οι δύο παραπάνω κατηγορίες ήταν τύποι που α=δεν ήθελες να ξέρεις ή να έχεις γείτονες β. ήταν εκτός μπάντζετ σου και επιδόσεων των ιαπωνικών μοτό μέχρι και το 1960 περίπου. Είχαν μάλιστα το βίτσιο να μην τους νοιάζει αν θα έτρεχε λάδια το κάρτερ τους, αν η μοτό τους ήταν το γρηγορότερο όχημα στην πολιτεία (βλέπε Bonneville κλπ).

H Χόντα λοιπόν πήγε το παιχνίδι σε άλλο πεδίο μάχης πιο βολικό. Έφτιαξε αρχικά φτηνά μικρά βολικά και μοντέρνα πραγματάκια που δεν έκαιγαν τίποτα, δεν χάλαγαν ποτέ, δεν έκαναν καν θόρυβο -ειδικά με τα δεδομένα της εποχής- δεν σε λέρωναν και δεν ήθελαν να ξέρεις και από μηχανή για να οδηγήσεις.

Ήταν βέβαια ψόφια και εντελώς βηταδούρες -πλαίσιο από στραντζαριστή λαμαρίνα και μοχλικό μπροστά όταν άλλοι είχαν περάσει στα τηλεσκοπικά και το ενισχυμένο χωροδικτίωμα;- αλλά έκαναν την δουλειά τους αξιοπρεπέστατα και φτηνά. Τώρα αν ήσουν ήδη μοτοσικλετιστής εκείνη την εποχή δεν θα ανέβαινες σε τέτοιο ούτε με ξύλο αλλά τες παν.

Με τα κέρδη αυτών χρηματοδότησαν την "μεγάλη ιαπωνική επίθεση" όπως την χαρακτήρισαν οι ιστορικοί. Οι οποία είχε και πατάτες μεγάλες αλλά είχε και το cb 750 που άλλαξε τον μοτοκόσμο με την πρώτη superbike που μπορούσες να πηγαίνεις και στη δουλειά σου και για κόντρες. Και βέβαια αντέγραψαν τα ευρωπαϊκά scrambler και έφτιαξαν εντούρο από 80 μέχρι 500 κυβικά που πήγαιναν παντού τσάμπα, με κινητήρες που δεν χαλάγανε με τίποτα κλπ πάμφθηνα -αν και λίγο σώβρακα εκ κατασκευής με σκελετούς τσίχλες που κοβόντουσαν από μόνοι τους (μην ακούσω παπαριές, είχαμε όλοι στη γειτονιά μου από ένα XLάκι ξανακολλημένο, του κολλητού μου είχε κόψει σκελετό σε 3 σημεία!) και ξεπουλήσανε.   

Μετά τους έκατσε η μεγάλη πετρελαϊκή κρίση και καπάκι η οικονομική κρίση στην Αμερική. Και ταυτόχρονα είχαν ήδη καβαλήσει το τεχνολογικό κύμα των ηλεκτρονικών που οι περισσότεροι ανταγωνιστές τους είχαν αγνοήσει επιδεικτικά. Έτσι πήραν κεφάλι.

Τώρα αν είναι ευτύχημα που έκλεισαν τα ευρωπαϊκά εργοστάσια... να σου πω:

Αν είχαν κλείσει οι ευρωπαίοι δεν θα είχαν από ποιόν να αντιγράφουν οι Ιάπωνες, γιατί μεταξύ μας για κοντά 30 χρόνια μόνο βελτιωμένα αντίγραφα έβγαζαν. Καραβελτιωμένα μεν αντίγραφα δε. Επιπλέον όλοι με γιαπωνέζικα μάθαμε, αλλά όταν μάθαμε, όσοι καβαλήσανε κάνα πιο μερακλίδικο ευρωπαϊκό και έβαλαν το χέρι στην τσέπη δεν ξανακοιτάξανε πίσω τους. Ε μάθανε και οι Ευρωπαίοι λίγο καλύτερα το μάρκετινγκ, βάλανε και κάμποσο νερό στο κρασί τους και να τα τώρα τα χάλια. Μεσαίο on off Honda δεν βλέπεις στην αντιπροσωπεία ούτε με το μακαρόνι.


TEAM Αϊστοπαμπωλ



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2670
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #193 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 09:39:51 πμ
Στην αρχή - αμέσως μετά τον πόλεμο - ο Χόντα δούλευε στην ART και τοποθετούσε κινητήρες που έφτιαχναν άλλοι, σε σκελετούς ποδηλάτων που επίσης έφτιαχναν άλλοι. Αναφέρομαι στην περίοδο των γκραν πρι και μετά.

Όπως σωστά επισημαίνεις ο Χόντα αγόρασε εξαρτήματα γαι να μάθει την ουσία του πράγματος την τεχνολογία. Η Γιαμάχα αντέγραψε την αγγλική αρχιτεκτονική κατά συρροή και κατ' εξακολούθηση. Η καλύτερη εκδοχή αγγλικού πάραλελ τουίν είναι η XS 650 ;D
Και συνέχισε με τις τρικύλινδρες Τράιουμφ και BSA, αλλά ακόμα και τη V2 Vincent με κρεμάμενο κινητήρα και μονοσόκ όπως η Vincent. Η παρεξηγημένη XV 920.
H Χόντα σαν αρχιτεκτονική στην πρώτη της σειρά Dream, Hawk, Benly, αντέγραψε την NSU. Φτηνός, μαζικής παραγωγής, πρεσαριστός από λαμαρίνα σκελετός.
Οι Κάβα και Σουζούκι ακολουθούσαν με δίχρονα.

Τα περί αντιγραφής όμως φτάνουν πολλές φορές την υπερβολή και την ασχετοσύνη.
Οι Χαρλεάδες ας πούμε ισχυρίζονται ότι οποιαδήποτε V2 αντιγράφει τη Χάρλεϋ. Τρίχες!
Ακόμα πιό αστείο είναι ότι η μεγάλη Βέφα αντιγράφει τη μεγάλη GS. Έλεος, η Βέφα έχει 2 κυλίνδρους, 3 εκεντροφόρους, 12 βαλβίδες, 1 αντλία νερού και 1 ψυγείο νερού περισσότερα, για να πούμε για αυτά που φαίνονται, γιατί υπάρχουν και τα άλλα που δεν φαίνονται, ποιότητα επιφανείας, ανοχές, κράματα, θερμικές κατεργασίες.
Το ίδιο αστείο είναι να ισχυρισθεί κάποιος ότι η GS αντιγράφει τους Ιάπωνες τώρα που έγινε υδρόψυκτη.
 
Φυσικά υπάρχουν και άλλα...
Οι σχιστομάτηδες - την καλή εποχή τουλάχιστον - έδιναν πολύ καλύτερες προμήθειες και τρόπους πληρωμής στους εμπόρους.
Γερμανία και Ιαπωνία απαγορευόταν να άχουν στρατούς και να φτιάχνουν όπλα, άρα τα καλύτερα μυαλά τα απασχολούσαν στην αυτοκινητοβιομηχανία και μοτοβιομηχανία.

Εκείνο που κάνει τη διαφορά όμως, είναι και η νοοτροπία και η συμπεριφορά προς τον πελάτη. Ας δούμε δυό παραδείγματα.

Το παπί στην αρχή πούλησε στην Αμερική, όχι βέβαια όπως στην Ελλάδα που είναι το εθνικό μας μέσο μετακίνησης, μέτρια πράγματα. Ένας ντήλερ όμως ξεκ@λ@θηκε κυριολεκτικά να πουλάει. Οι ίδιοι οι Ιάπωνες τον επισκεύτηκαν να δούν τι κάνει. Ο τύπος εφοδίαζε το παπί με ένα δεύτερο τεράστιο γρανάζι στον τροχό δίπλα στο στάνταρ και ένα κομμάτι αλυσίδας επι πλέον για να συνδεθεί το μεγάλο γρανάζι.
Την επόμενη χρονιά η Χόντα λανσάρησε το ct. Με δεύτερο γρανάζι και πρόσθετο κομμάτι αλυσίδας, πάνω εξάτμιση, κάγκελα, όπως περίπου τα σημερινά των on off.
Tα επόμενα χρόνια πρόσθεσε κιβώτιο βοηθητικής στο εξωτερικό αριστερό καπάκι του κινητήρα, αντί του τζύπσι δεύτερου γραναζιού. Αν και δεν συμπαθώ τα παπιά θα ήθελα ένα ct δεύτερης γενιάς, αλλά ct δεν πρέπει να έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα. Ψάχνω μήπως το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού - που βρίσκεται στο e bay - ταιριάζει στο c90. Γνωρίζει κανείς;

Πάμε και στο άκρον άωτο του δογματοσμού. Από αυτοβιογραφία αρχιδοκιμαστή της BSA.
 Αγόρασαν για δοκιμή την τετρακύλινδρη 750.
 Όλα τα μεγάλα κεφάλια τη BSA στην πίστα. Μετά λίγους γύρους η αλυσίδα έσπασε, τυλίχτηκε στο εμπρός γρανάζι, διάλυσε τα κάρτερ και πτώση. Οι μεγάλοι αποφάνθηκαν ότι το μηχανάκι είναι άχρηστο και πήγαν στα γραφεία να συνεχίσουν το τσάι τους.
 Μη σας φαίνεται περίεργο που ο δοκιμαστής έχει περίπου την ίδια γνώμη με μένα για τα μυαλά που διοικούσαν την αγγλική μοτοβιομηχανία. Όλοι αγοράζουν την πραμάτεια των αντιπάλων Βαγγέλη, το θέμα είναι αν διαθέτουν τον εγκέφαλο για σωστή κρίση.

Το παραπάνω παράδειγμα δεν διαχωρίζει Ευρώπη  Ιαπωνία. Χαρακτηρίζει τους υπερφύαλους Άγγλους κυρίως και Ιταλούς. Η BMW γράφει ιστορία στο σεβασμό του πελάτη, όταν η Norton στο παρελθόν, όταν διαλύονταν οι στρόφαλοι των Commando, σε 3 με 5000 μίλια!!!!! έλεγε στους πελάτες: Ας προσέχατε!

Τελικά όλα αυτά ωφέλησαν τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Η κρίση είναι μια άλλη υπόθεση.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9475
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #194 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 10:08:13 πμ
Ενας ψυχολόγος θα είχε πολλή δουλειά εδώ μέσα.

Αφήστε τους Ιάπωνες και τους Ευρωπαίους, δεν είναι εκεί το θέμα μας, επιτέλους.
Ετυχε το μηχανάκι να είναι Honda.
Δεν μας αφορά γιατί φτιάχτηκε, ουτε με τί, ουτε πώς, μια γνώμη δίνουμε αν μας αρέσει η οχι.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3361
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #195 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 10:20:46 πμ
Εδώ  (εννοώ στο Forum) νομίζω ότι Hondo-αντιπαραθέσεις διατηρούνται σε ένα καλό επίπεδο Νικόλα. Σε κάτι άλλα forum που διαβάζω που και που  πλέον μόνο ώς επισκέπτης βλέπω ότι έχουν εκτροχιαστεί ;)



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #196 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 10:38:57 πμ
A, δεν έχω κανέναν ενδοιασμό για την αντιγραφή,. Παρθενογέννεση δεν υπάρχει έτσι και αλλιώς ούτε στην τέχνη ούτε στην τεχνολογία. Και οι BMW τις Victory αντέγραψαν και το παπί προέκυψε από ένα απλό ερώτημα "τι φτιάχνουμε να ξεπουλήσουμε; τι χρειάζονται όλοι και μπορούν όλοι να πληρώσουν όλοι; ποιός το έχει κάνει στο παρελθόν;" και η απάντηση ήταν απλή όσο και μεγαλειώδης. Η Vespa του Piaggio ήταν το "λαϊκό όχημα" που είχε ξετινάξει δέκα χρόνια πριν την αγορά. Ε, ο Χόντα έκανε όχι ένα αλλά δύο άλματα μπροστά.

1ον Μπόρεσε να αναρωτηθεί και να απαντήσει κάτι θεμελιώδες σε μηδενική βάση και χωρίς κόμπλεξ.

2ον Μπόρεσε να τολμήσει να κάνει ένα πραγματικά αποφασιστικό άλμα. Να πει θα κάνουμε τον διάδοχο της βέσπα -κάτι αρχετυπικά και παγκόσμια αναγνωρίσιμου- και θα το κάνουμε καλύτερο. Όχι να πει "για να δούμε μπας και αν και ίσως". Θα το κάνουμε πάει και τέλειωσε. Όχι αντιγραφή όμως. Εξέλιξη. Ναι είχε μοχλικό μπροστά για φτήνια αλλά έκανε την ίδια (άθλια) δουλειά με τον μισό όγκο και βάρος. Ναι είχε ποδιά αλλά ήταν πλαστική, αεροδυναμική, μικρή, αποτελεσματική και δεν σε πετσόκοβε άμα έπεφτες.

Και τόλμησε να πει σε όλους ότι το μέλλον είναι τετράχρονο, παρά τις ευκολίες και το μεγαλύτερο περιθώρειο κέρδους των δίχρονων κινητήρων. Γιατί έβλεπε μακριά και χωρίς παρωπίδες.

Αυτή είναι και η ένσταση μου για τα σημερινά Χόντα δίτροχα. Δεν έχουν πια τσαγανό, δεν σου προκαλούν εκείνη την εντύπωση που σου προκαλούσαν παλιά τα μοντέλα της.

Και ναι έχουν τεχνολογία οι Ιάπωνες αλλά τους λείπει ακόμα η επιθετική προσέγγιση και οι ιδιαιτερότητα των ευρωπαίων. Γιαυτό και οι ιαπωνικές μοτό σχεδιάζονταν παντα για τις πωλήσεις και το κέρδος ψάχνοντας να "κόψουν δρόμο" στη διαδικασία από παντού. Αυτό είχε πάντα καλά και κακά.

Έπαιρνες φτηνή μηχανή για όλα τα πορτοφόλια αλλά από ένα κοπρομέταλο που όταν έσπαγε το κοίταζες και δεν πίστευες ότι άντεξε και τόσο. Και για δεκαετίες δεν μπορούσαν να πλησιάσουν τον τρόπο που οι ευρωπαικές έστριβαν φρέναραν και "ζυγίζοταν" με τον αναβάτη. Σε κάποιες κατηγορίες μάλιστα ακόμα δεν το μπορούν οι Ιάπωνες.

Χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ τα ον οφ της χόντα έχουν ανθρωπομετρικά απίστευτη σχεδίαση, το στήσιμο που έχει ένα στοκ ΚΤΜ για παράδειγμα δεν το έχουν με τίποτα, και συχνά δεν το πιάνουν ούτε και με αφτερ μάρκετ.


Για σκέψου τι μηχανές έχουν βγάλει η Ducati ή η ΚΤΜ, που σαν εταιρείες έχουν το 1/1000 του μεγέθους και της δυναμικής της Χόντα!

Και ναι χαλάνε τα ιταλικά και τα εγγλέζικα αλλά αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ. Ειναι θέμα κουλτούρας αλλά και κόστους εργατώρας σε κάθε χώρα. Άμα δεν περάσει έλεγχο ποιότητας μοτέρ ιάπωνα εργάτη μπορεί και να φάει το στρόφαλο από τον καημό του. Του Ιταλού και όλο να πέσει από τον σκελετό θα πει "κοίτα όμως τι ωραίο που είναι και στο πάτωμα ε; Έργο τέχνης! ...πάμε να κεράσω μία γκράπα!".

Εδώ μερικά μικρά γερμανικά μηχανάκια τους δίνουν να μοντάρουν απλώς στο Νοάλε και τα μισά βγαίνουν μπουρδέλ@!

Όσο για τους Άγγλους, είχανε ήδη φαλιρίσει λόγω πολέμου σαν βιομηχανία πριν καν αρχίσει ο ανταγωνισμός. Απλά δεν μπορέσαν ποτέ να περάσουν στη νέα εποχή.  

Το CT110 -το 8τάχυτο- που ψάχνεις υπάρχει περίπτωση να το βρεις σε έκδοση για τα ταχυδρομεία νομίζω που είχε βγάλει η Χόντα, σε κάναν ΟΔΔΥ δηλαδή που θά νει όμως σάπιο. Αλλιώς θα κάνει ένα μάτι. Εκτός αν μπεις στον κόπο να φέρεις από Αυστραλία ή λατινική αμερική αλλά πάλι ρίσκο είναι. Ένας στο advrider το είχε ψάξει το θέμα σε ξεχωριστό θρεντ.  


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #197 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 10:45:41 πμ
Και ναι, η BMW αντέγραψε τους ιάπωνες, όταν ήθελε να τους νικήσει στο ίδιο τους το παιχνίδι. Γιαυτό έβγαλε μεσαία μονοκύλινδρα υδρόψυκτα on off, όταν αυτοί το παράτησαν το σπορ. Αλλά με abs, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, καταλύτη, κλπ κλπ. Θα σου πει κάποιος "ναι αλλά χάλασε η εταιρεία όταν άρχισε να πουλάει μηχανές με αλυσίδα". Οκ αυτές με τον άξονα μπορούσες να τις αγοράσεις εσύ; Πότε γεμισε ο τόπος BMW; Όταν έβγαλε τις Κ, που ήταν υπερμηχανές για την εποχή τους, έβλεπες μία στο δρόμο και πήγαινες και το έλεγες στην παρέα σου. Τώρα;
 Άρα;


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9475
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #198 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 10:59:07 πμ
Αρα? :eusa_think:

Δυστυχώς η αλυσίδα είναι ο μοναδικός τρόπος μετάδωσης κινησης στον πίσω τροχό με τις μικρότερες κινούμενες μάζες, και οτι αυτό σημαίνει σε μέγιστη μεταφορά κινητικής ενέργειας από μείωση τριβών , μικρότερο βάρος και αρα λιγότερη επιβάρυνση της ανάρτησης απο αναρτώμενο βάρος κλπ.

Δλδ αυτοί στα GP είναι ασχετοι η βαριούνται να ακολουθήσουν λύσεις Γερμανικές?

Απλά λερώνει η άτιμη  :cussing: και θέλει πολύ στοργή και προδερμ.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2377
  • XLV650, CRF1000
Reply #199 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 11:48:27 πμ
Και ναι χαλάνε τα ιταλικά και τα εγγλέζικα αλλά αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ. Ειναι θέμα κουλτούρας αλλά και κόστους εργατώρας σε κάθε χώρα. Άμα δεν περάσει έλεγχο ποιότητας μοτέρ ιάπωνα εργάτη μπορεί και να φάει το στρόφαλο από τον καημό του. Του Ιταλού και όλο να πέσει από τον σκελετό θα πει "κοίτα όμως τι ωραίο που είναι και στο πάτωμα ε; Έργο τέχνης! ...πάμε να κεράσω μία γκράπα!". 

Εγραψες παλι Αεροκεφαλε  ;D ;D

Και θα συμφωνησω οτι "τα σημερινά Χόντα δίτροχα δεν έχουν πια τσαγανό, δεν προκαλούν εκείνη την εντύπωση που σου προκαλούσαν παλιά τα μοντέλα της". Και η επιθετικοτητα στη σχεδιαση και το τσαγανο χαθηκε λιγο μετα το 2000, δηλ. τα τελευταια 10 χρονια. Θυμαμαι οταν βγηκανε μοντελα σαν το Blackbird to 1997 κοβανε την ανασα με τη σχεδιαση τους και τις γενικοτερες ικανοτητες τους και ξερω πολυ κοσμο που ειπε "αυτο θελω!". Το ιδιο επαθα εγω και αλλοι οταν ειδαμε το VFR VTEC που βγηκε το 2002 και που ητανε νομιζω το τελευταιο πρωτοποριακο μοντελο με σχεδιαση που ειναι απολυτα συγχρονη ακομα και σημερα.
« Last Edit: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 11:50:02 πμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "