Hellas Transalp Forum

Honda 700 Twin – All New Fuel Efficient Engine with Second Generation Dual Clutc

African Boy · 104041

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2662
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #100 on: Πέμπτη 29 Μάρτιος 2012, 08:44:30 πμ
...  ωραιος ηχος (ειδικα στο ρελαντι, σκετος τρανσαλποηχος)

Δηλαδή τα κομβία του στροφάλου είναι σε ...περίεργες μοίρες;  ;D


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2662
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #101 on: Πέμπτη 29 Μάρτιος 2012, 08:53:35 πμ
Ααα ναι τώρα το είδα 270 μοίρες. Ευτυχώς γιατί η Honda έχει μια εμονή, να μην αντιγράφει σωστές επιλογές άλλων κατασκευαστών.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline babis5570

  • NC700X abs
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 91
Reply #102 on: Πέμπτη 29 Μάρτιος 2012, 14:16:48 μμ
Ας γραψουμε και καποιες εντυπωσεις.

Την μοτο την παρελαβα στις  24/03/12 .

Εμφανιση : Η πιο ομορφη...........αφου την εχω  ;D

Φρενα: Ειχα ενδοιασμούς για τον μονο δισκο , αλλα τελικα τα φρενα ειναι εξαιρετικα. Δεν τα εχω δοκιμασει βεβαια με δευτερο ατομο ή αποτομο φρεναρισμα μιας και ειμαστε στο στρωσιμο.

Κινητηρας : Τι να λεμε τωρα ? ΔΙΑΜΑΝΤΙ . Δεν σκορτσαρει με τιποτα ακομα και με 4η-5η ταχυτητα και 40km/h , και με 6η με 50 km/h . Απιστευτη γραμμικοτητα και ροπη αθφονη απο 0 στροφες  :D . Εχει καποιους κραδασμους (μην φανταστειτε τιποτα τρομερο) απο 3000 στροφες και πανω και ευτυχως μαλιστα , γιατι θα νομιζα οτι οδηγω κανα ηλεκτρικο οχημα. Ψηλα προφανως (δεν το εχω παει ακομα) δεν θα  εχει τιποτα το ιδιατερο μιας και στις 6250 εχει κοφτη  :o .
Η μοτο με (περιπου ) 2500 στροφες , παντα με 6η μεσα εχει 85 km/h και στις 3500 στροφες (περιπου) εχει 120 km/h  :eusa_clap: .

Ποιοτητα: Απλα ΚΟΡΥΦΗ. Made in Japan.

Πρακτικότητα : Ολα τα λεφτα.

Οργανα : Ολες οι λειτουργιες , ευαναγνωστα , αλλά μικρα . Δεν ειναι του γουστου μου μιας και μου αρεσουν τα αναλογικα ή mix .

Κρατημα : Τελειο , ουτως ή αλλως ειναι street μηχανη με θεση οδηγησης (η οποια ειναι ονειρο) on-off και ψηλες αναρτησεις να καβαλα κανα πεζοδρομιο και να πηγαίνει σε βατο χωμα καλυτερα απο μια street. Ουτως ή αλλως και χωμα , το TA700 που ειχα , ειχα παει κανα 5 χιλιομετρα σε βατο χωμα συνολικα στα 3 χρονια που την ειχα.

Θεση οδηγησης : Τελεια , αλλα το καλυμα της σελας γλιστραει λιγο και τα στριταδικα μακρια μαρσπιε βρισκουν στην γαμπα οταν εισαι σταματημενος.
Πισω σελα δεν ξερω , ουτε εχω ανεβασει αλλο ατομο να μου πει εντυπωσεις.

Καταναλωση: Με χρηση λογω στρωσίματος  90% επαρχιακο δίκτυο  και 10% πολη . Ταχυτητες εκτος πολης απο 85 km/h (2500 στρ) με ανογματα αρκετα εως 120 km/h (3500 στρ. περιπου)  με μεσο ορο περιπου τα 100 km/h τα περισσοτερα χιλιομετρα . Το καλο εδω ειναι οτι , αν και στρωνεται , επειδη εχει τοση δυναμη χαμηλα , αυτες ειναι και οι ταχυτητες που συνηθως κανω οταν βγαινω εκτος πολης (μιας και εδω δεν εχουμε Εθνικη Οδο) με κανενα ανοιγμα στα 130-140 ετσι για ξεκαρφωμα ή για καποια ασφαλή προσπεραση.
Με αυτες τις συνθηκες για 308 χιλιομετρα εβαλα 9.8 λιτρα βενζινης. Δηλαδη περιπου 3.2 lt/100 .

Θεωρω οτι η HONDA εφτιαξε την απολυτη all round μηχανη , ικανη στην πολη , στα ταξιδια , με πρακτικοτητα και οικονομικη .





 


NC700X


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10465
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #103 on: Πέμπτη 29 Μάρτιος 2012, 14:27:16 μμ
Καταναλωση: Με χρηση λογω στρωσίματος  90% επαρχιακο δίκτυο  και 10% πολη . Ταχυτητες εκτος πολης απο 85 km/h (2500 στρ) με ανογματα αρκετα εως 120 km/h (3500 στρ. περιπου)  με μεσο ορο περιπου τα 100 km/h τα περισσοτερα χιλιομετρα . Το καλο εδω ειναι οτι , αν και στρωνεται , επειδη εχει τοση δυναμη χαμηλα , αυτες ειναι και οι ταχυτητες που συνηθως κανω οταν βγαινω εκτος πολης (μιας και εδω δεν εχουμε Εθνικη Οδο) με κανενα ανοιγμα στα 130-140 ετσι για ξεκαρφωμα ή για καποια ασφαλή προσπεραση.
Με αυτες τις συνθηκες για 308 χιλιομετρα εβαλα 9.8 λιτρα βενζινης. Δηλαδη περιπου 3.2 lt/100 .

Θεωρω οτι η HONDA εφτιαξε την απολυτη all round μηχανη , ικανη στην πολη , στα ταξιδια , με πρακτικοτητα και οικονομικη . 

Αν αυτά τα νούμερα παραμείνουν... τότε η τελευταία σου πρόταση θα είναι πραγματικότητα. Συμπληρώνω ... και πολύ ομορφη.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11455
Reply #104 on: Πέμπτη 29 Μάρτιος 2012, 16:33:27 μμ
ωραια πραγματα


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #105 on: Πέμπτη 29 Μάρτιος 2012, 16:53:44 μμ
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7552
    • eGeorgalas
Reply #106 on: Πέμπτη 29 Μάρτιος 2012, 17:44:16 μμ
Για σιγά σιγά να μας ανεβάζεις και καμία φωτό....  ;D


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


andy

  • Guest
Reply #107 on: Πέμπτη 29 Μάρτιος 2012, 23:31:02 μμ
Το nc και το indegra(scooter) τα είδα χθες στην Αμφιθέας έξω από ένα μαγαζί και σταμάτησα να τα χαζέψω.
Το μηχανάκι είναι γ@μ@το και πολύ ελαφρύ. Δεν το οδήγησα αλλά φαντάζομαι ότι μόλις ξεκινάει θα είναι ένα ασφαλέστερο "παπί". Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης αλλά οι αναρτήσεις  μου φάνηκαν "ούζο"(για άλλη μια φορά η HONDA έκανε το θαύμα της :jack:).
Το σκούτερ μου φάνηκε πιο δεμένο μηχανάκι και με πιο επιθετική θέση.

babis5570 πότε θα το φέρεις από το ΣΥΜΟΦΕ να το δούμε "καλύτερα"...και φυσικά να κεράσεις και κάνα γλυκάκι;;; :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline babis5570

  • NC700X abs
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 91
Reply #108 on: Παρασκευή 30 Μάρτιος 2012, 09:11:56 πμ



Shot at 2012-03-30



Shot at 2012-03-30


Shot at 2012-03-30


Shot at 2012-03-30


NC700X


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #109 on: Παρασκευή 30 Μάρτιος 2012, 11:09:10 πμ
Πολυ ομορφη !!!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Πες μας λιγες εντυπωσεις αν θες πως ειναι στα ταξιδια, γενικα εκτος πολης, επαρχιακους δρομους, στροφιλικια, ανηφορες κλπ. Προστασια απο αερα και τετοια.

Πολυ καλη επιλογη μοτοσυκλετας, και ειδικα made in Japan  :thumbup: :thumbup:


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9466
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #110 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2012, 17:19:37 μμ
Μια που ασχολήθηκα , βρήκα δύο καλά βιντεάκια σχετικά με το θέμα ...

Μια περιγραφή ...

http://www.youtube.com/watch?v=xTOy5wZWKJQ&feature=related

(εχει και χειρόφρενο για την αυτόματη λειτουργία, στο 8:56)

και η λειτουργία του κιβωτίου, που δεν ξέρω αν διατίθεται και χωρίς αυτό, αλλά και κατ' εμέ δεν αξίζει να την αγοράσεις χωρίς αυτό, δλδ η όλα η τπτ :

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_54613&feature=iv&src_vid=xTOy5wZWKJQ&v=N35c9ksEKUo
« Last Edit: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2012, 17:21:09 μμ by Stoneman »



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #111 on: Τετάρτη 17 Οκτώβριος 2012, 21:28:11 μμ
Γουστάααρω να πηγαίνω από τον Ash -πένα χειρούργος και ακριβοδίκαιος- στον Ζουράρη σε δύο πόστ δρόμο!

Πολύ δύσκολοι πελάτες μου γίνατε από όταν φτήνηνε -στα 20 χρόνια του- το ΤΑ.  :2hysterical:
Θέλετε και καινούργια Αφρικάνα να βγει και ΤΑ και να είναι  on off ζόρικα και Honda και φτηνά. Και made in Japan. Γιατί ρε παιδιά;

Όταν η Αφρικάνα μεσουρανούσε ήταν η ακριβότερη της κατηγορίας της. Έκανε κοντά τα τριπλα από ένα XT600 που ο φτωχοέλληνας ψηνότανε στην ανάγκη ότι ήταν μεγάλο on off. Το αμέσως απο κάτω της Άφρικα, ΤΑ ήταν εξίσου πανάκριβο για όσα πρόσφερε -ούτε καν  ρυθμιζόμενη προφόρτιση πχ- απλά όταν πήγε η παραγωγή στην Ισπανία και Ιταλία και έκανε ήδη δέκα φορές απόσβεση η Honda, έπεσε η τιμή και ουχί τρελά. Για να λέμε και τα σύκα σύκα, στα λεφτά που ήταν το ΤΑ 650 στην προσφορά το 2006 έπαιρνες το 2011 V strom που αν και είναι άλλο πράμα είναι φρεσκότερο δυνατότερο και έχει και abs!

Άμα θέτε σύγχρονες  Άφρικες υπάρχουν αλλά τις βγάζει η BMW και τις λένε F 800 GS. Άμα θέτε σύγχρονα ΤΑ (για φτηνότερα) τα βγάζει πάλι η BMW και τα λένε F 650 GS (twin). Σε πλήρη αναλογία με τις Άφρικες και τα ΤΑ κανένα από τα δύο δεν είναι φτηνό. Αλλά από την προσωπική μου εμπειρία μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αξίζουν και το τελευταίο ευρώ τους.

Αν δε θέτε προπελοφόρο και ακριβό, αν θέτε χώμα πάτε σε Τενερέ για φτηνό και ΚΤΜ για σωστό. Αν δε θέτε χώμα πάτε σε V strom. Γιατί πλάκα ξεπλάκα η τιμή του κάνει την συζήτηση περιττή. Άμα ο άλλος θέλει μια μοτό με "καυτότερο" -μη σου πω και μόνο εδώ που φτάσαμε- κριτήριο την τιμή... V strom για να μην χαλάμε και σάλιο. 

Mην γκρινιάζετε όμως γιατί αυτά τα "σκουπάκια" -σόρι προς τους ιδιοκτήτες αλλά με την αισθητική του εκεί που ανοίγει το ντουλαπάκι τον έκοβα ότι θα αδειάζεις τα σκουπίδια που τραβάει από τη μούρη- θα την σώσουν την Honda. Είναι φιλικά προς τους σκουτεράδες που είναι αυτή τη στιγμή η πλειοψηφία παγκοσμίως και αρκετά "αυτοκινητάδικα" στη λογική της λειτουργίας ώστε να ψαρέψουν και απελπισμένους ΙΧδες. Και ποιότητα Honda είναι και φιλοσοφία. Και την Honda με παπιά τη φτιάξανε κολοσσό, όχι με Τρανσάλπ και Αφρικάνες. Αυτό το λέμε "μάρκετιν".

Το εν λόγο "σκουπάκι" είναι  και νουνού και light. Και δεν καίει και το φτάνεις και δεν σε τρομάζει και δεν θα χαλάει με τίποτα αφού θα πηγαίνει σαν μισό Jazz και ψόφια μέχρι τις 6500 στραλ που λέει και ο Ash. Και ...και ...και

Απλά για συνειδητοποιημένους μοτοσικλετιστές δεν είναι. Δηλαδή άμα θες on off με ένα δύο χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις πολύ -μα πάρα πολύ- καλύτερες μηχανές. Για παράδειγμα ένα BMW F 650 GS (twin) έχει περίπου 2 χιλιάρικα αλλά 72 άλογα, σχεδόν 20 κιλά λιγότερα, καλύτερες αναρτήσεις, είναι πραγματικά ευέλικτο στην κίνηση και καίει ούτε 1 λίτρο στα 100 χλμ παραπάνω. Δε τα θες όλα αυτά; Είσαι τυχερός μόλις γλίτωσες 2 χιλιάρικα!


Απλά πρέπει και να ξέρεις τι θέλεις για να ξέρεις και πόσο θα το πλερώσεις και κατά συνέπεια και αν αξίζει. Αυτό το λέμε "μοτοσικλετιστής".

Τρανσάλπ πάντως και να βγάζανε σήμερα θα έκανε 10+ χιλιάρικα. Για να μην είναι σαν το ΤΑ 700 έτσι; Για να δω πόσοι θα πηγαίνανε τράπεζα μέσα στην κρίση για ανάληψη... δε βλέπω χεράκια!

Ξέρετε γιατί; Γιατί όπως είπανε και οι Rolling Stones "Υοu can't always get what you want but you might find that sometimes you get what you need".


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #112 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 07:08:35 πμ
Γουστάααρω να πηγαίνω από τον Ash -πένα χειρούργος και ακριβοδίκαιος- στον Ζουράρη σε δύο πόστ δρόμο!

Πολύ δύσκολοι πελάτες μου γίνατε από όταν φτήνηνε -στα 20 χρόνια του- το ΤΑ.  :2hysterical:
Θέλετε και καινούργια Αφρικάνα να βγει και ΤΑ και να είναι  on off ζόρικα και Honda και φτηνά. Και made in Japan. Γιατί ρε παιδιά;

Όταν η Αφρικάνα μεσουρανούσε ήταν η ακριβότερη της κατηγορίας της. Έκανε κοντά τα τριπλα από ένα XT600 που ο φτωχοέλληνας ψηνότανε στην ανάγκη ότι ήταν μεγάλο on off. Το αμέσως απο κάτω της Άφρικα, ΤΑ ήταν εξίσου πανάκριβο για όσα πρόσφερε -ούτε καν  ρυθμιζόμενη προφόρτιση πχ- απλά όταν πήγε η παραγωγή στην Ισπανία και Ιταλία και έκανε ήδη δέκα φορές απόσβεση η Honda, έπεσε η τιμή και ουχί τρελά. Για να λέμε και τα σύκα σύκα, στα λεφτά που ήταν το ΤΑ 650 στην προσφορά το 2006 έπαιρνες το 2011 V strom που αν και είναι άλλο πράμα είναι φρεσκότερο δυνατότερο και έχει και abs!

Άμα θέτε σύγχρονες  Άφρικες υπάρχουν αλλά τις βγάζει η BMW και τις λένε F 800 GS. Άμα θέτε σύγχρονα ΤΑ (για φτηνότερα) τα βγάζει πάλι η BMW και τα λένε F 650 GS (twin). Σε πλήρη αναλογία με τις Άφρικες και τα ΤΑ κανένα από τα δύο δεν είναι φτηνό. Αλλά από την προσωπική μου εμπειρία μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αξίζουν και το τελευταίο ευρώ τους.

Αν δε θέτε προπελοφόρο και ακριβό, αν θέτε χώμα πάτε σε Τενερέ για φτηνό και ΚΤΜ για σωστό. Αν δε θέτε χώμα πάτε σε V strom. Γιατί πλάκα ξεπλάκα η τιμή του κάνει την συζήτηση περιττή. Άμα ο άλλος θέλει μια μοτό με "καυτότερο" -μη σου πω και μόνο εδώ που φτάσαμε- κριτήριο την τιμή... V strom για να μην χαλάμε και σάλιο. 

Mην γκρινιάζετε όμως γιατί αυτά τα "σκουπάκια" -σόρι προς τους ιδιοκτήτες αλλά με την αισθητική του εκεί που ανοίγει το ντουλαπάκι τον έκοβα ότι θα αδειάζεις τα σκουπίδια που τραβάει από τη μούρη- θα την σώσουν την Honda. Είναι φιλικά προς τους σκουτεράδες που είναι αυτή τη στιγμή η πλειοψηφία παγκοσμίως και αρκετά "αυτοκινητάδικα" στη λογική της λειτουργίας ώστε να ψαρέψουν και απελπισμένους ΙΧδες. Και ποιότητα Honda είναι και φιλοσοφία. Και την Honda με παπιά τη φτιάξανε κολοσσό, όχι με Τρανσάλπ και Αφρικάνες. Αυτό το λέμε "μάρκετιν".

Το εν λόγο "σκουπάκι" είναι  και νουνού και light. Και δεν καίει και το φτάνεις και δεν σε τρομάζει και δεν θα χαλάει με τίποτα αφού θα πηγαίνει σαν μισό Jazz και ψόφια μέχρι τις 6500 στραλ που λέει και ο Ash. Και ...και ...και

Απλά για συνειδητοποιημένους μοτοσικλετιστές δεν είναι. Δηλαδή άμα θες on off με ένα δύο χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις πολύ -μα πάρα πολύ- καλύτερες μηχανές. Για παράδειγμα ένα BMW F 650 GS (twin) έχει περίπου 2 χιλιάρικα αλλά 72 άλογα, σχεδόν 20 κιλά λιγότερα, καλύτερες αναρτήσεις, είναι πραγματικά ευέλικτο στην κίνηση και καίει ούτε 1 λίτρο στα 100 χλμ παραπάνω. Δε τα θες όλα αυτά; Είσαι τυχερός μόλις γλίτωσες 2 χιλιάρικα!


Απλά πρέπει και να ξέρεις τι θέλεις για να ξέρεις και πόσο θα το πλερώσεις και κατά συνέπεια και αν αξίζει. Αυτό το λέμε "μοτοσικλετιστής".

Τρανσάλπ πάντως και να βγάζανε σήμερα θα έκανε 10+ χιλιάρικα. Για να μην είναι σαν το ΤΑ 700 έτσι; Για να δω πόσοι θα πηγαίνανε τράπεζα μέσα στην κρίση για ανάληψη... δε βλέπω χεράκια!

Ξέρετε γιατί; Γιατί όπως είπανε και οι Rolling Stones "Υοu can't always get what you want but you might find that sometimes you get what you need".
  :eusa_clap:  :eusa_clap:



Offline Hillmaster

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
Reply #113 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 08:55:07 πμ
Πολύ καλός ο Airhead!

Στάλθηκε από το Galaxy Nexus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Ηλίας Δημητριάδης


Offline IKAROS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
  • ανεμουριος
Reply #114 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 12:24:37 μμ
Γουστάααρω να πηγαίνω από τον Ash -πένα χειρούργος και ακριβοδίκαιος- στον Ζουράρη σε δύο πόστ δρόμο!

Πολύ δύσκολοι πελάτες μου γίνατε από όταν φτήνηνε -στα 20 χρόνια του- το ΤΑ.  :2hysterical:
Θέλετε και καινούργια Αφρικάνα να βγει και ΤΑ και να είναι  on off ζόρικα και Honda και φτηνά. Και made in Japan. Γιατί ρε παιδιά;

Όταν η Αφρικάνα μεσουρανούσε ήταν η ακριβότερη της κατηγορίας της. Έκανε κοντά τα τριπλα από ένα XT600 που ο φτωχοέλληνας ψηνότανε στην ανάγκη ότι ήταν μεγάλο on off. Το αμέσως απο κάτω της Άφρικα, ΤΑ ήταν εξίσου πανάκριβο για όσα πρόσφερε -ούτε καν  ρυθμιζόμενη προφόρτιση πχ- απλά όταν πήγε η παραγωγή στην Ισπανία και Ιταλία και έκανε ήδη δέκα φορές απόσβεση η Honda, έπεσε η τιμή και ουχί τρελά. Για να λέμε και τα σύκα σύκα, στα λεφτά που ήταν το ΤΑ 650 στην προσφορά το 2006 έπαιρνες το 2011 V strom που αν και είναι άλλο πράμα είναι φρεσκότερο δυνατότερο και έχει και abs!

Άμα θέτε σύγχρονες  Άφρικες υπάρχουν αλλά τις βγάζει η BMW και τις λένε F 800 GS. Άμα θέτε σύγχρονα ΤΑ (για φτηνότερα) τα βγάζει πάλι η BMW και τα λένε F 650 GS (twin). Σε πλήρη αναλογία με τις Άφρικες και τα ΤΑ κανένα από τα δύο δεν είναι φτηνό. Αλλά από την προσωπική μου εμπειρία μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αξίζουν και το τελευταίο ευρώ τους.

Αν δε θέτε προπελοφόρο και ακριβό, αν θέτε χώμα πάτε σε Τενερέ για φτηνό και ΚΤΜ για σωστό. Αν δε θέτε χώμα πάτε σε V strom. Γιατί πλάκα ξεπλάκα η τιμή του κάνει την συζήτηση περιττή. Άμα ο άλλος θέλει μια μοτό με "καυτότερο" -μη σου πω και μόνο εδώ που φτάσαμε- κριτήριο την τιμή... V strom για να μην χαλάμε και σάλιο. 

Mην γκρινιάζετε όμως γιατί αυτά τα "σκουπάκια" -σόρι προς τους ιδιοκτήτες αλλά με την αισθητική του εκεί που ανοίγει το ντουλαπάκι τον έκοβα ότι θα αδειάζεις τα σκουπίδια που τραβάει από τη μούρη- θα την σώσουν την Honda. Είναι φιλικά προς τους σκουτεράδες που είναι αυτή τη στιγμή η πλειοψηφία παγκοσμίως και αρκετά "αυτοκινητάδικα" στη λογική της λειτουργίας ώστε να ψαρέψουν και απελπισμένους ΙΧδες. Και ποιότητα Honda είναι και φιλοσοφία. Και την Honda με παπιά τη φτιάξανε κολοσσό, όχι με Τρανσάλπ και Αφρικάνες. Αυτό το λέμε "μάρκετιν".

Το εν λόγο "σκουπάκι" είναι  και νουνού και light. Και δεν καίει και το φτάνεις και δεν σε τρομάζει και δεν θα χαλάει με τίποτα αφού θα πηγαίνει σαν μισό Jazz και ψόφια μέχρι τις 6500 στραλ που λέει και ο Ash. Και ...και ...και

Απλά για συνειδητοποιημένους μοτοσικλετιστές δεν είναι. Δηλαδή άμα θες on off με ένα δύο χιλιάρικα παραπάνω παίρνεις πολύ -μα πάρα πολύ- καλύτερες μηχανές. Για παράδειγμα ένα BMW F 650 GS (twin) έχει περίπου 2 χιλιάρικα αλλά 72 άλογα, σχεδόν 20 κιλά λιγότερα, καλύτερες αναρτήσεις, είναι πραγματικά ευέλικτο στην κίνηση και καίει ούτε 1 λίτρο στα 100 χλμ παραπάνω. Δε τα θες όλα αυτά; Είσαι τυχερός μόλις γλίτωσες 2 χιλιάρικα!


Απλά πρέπει και να ξέρεις τι θέλεις για να ξέρεις και πόσο θα το πλερώσεις και κατά συνέπεια και αν αξίζει. Αυτό το λέμε "μοτοσικλετιστής".

Τρανσάλπ πάντως και να βγάζανε σήμερα θα έκανε 10+ χιλιάρικα. Για να μην είναι σαν το ΤΑ 700 έτσι; Για να δω πόσοι θα πηγαίνανε τράπεζα μέσα στην κρίση για ανάληψη... δε βλέπω χεράκια!

Ξέρετε γιατί; Γιατί όπως είπανε και οι Rolling Stones "Υοu can't always get what you want but you might find that sometimes you get what you need".

+1000 !!

Και εγω αμμα τα ειχα....ηξερα τι θα εγοραζα....(προπελα...οποτε οδηγαω του κρασοπατερα την ερωτεύομαι)
Τωρα αρκουμε στο να τα χλευαζω οπως πολλοι εδω μεσα, και απλα βολευομαι με το στρομ.




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9466
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #115 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 12:52:46 μμ
Πολύ σωστά τα είπε ο Βαγγέλης παραπάνω, μέσα σε λίγες αράδες περιέγραψε μια αλήθεια που λίγοι εχουν πραγματικά συνειδητοποιήσει.
Σεβαστές όμως οι απόψεις σας, αλλά είναι ''σας''.

Το αν είναι σκουπάκι  :2hysterical: εστω και επαναφορτιζόμενο, καρφάκι δεν μου καίγεται.
Το οτι είναι Honda  το εχω γραμμένο, σε μάρκα δεν κολάω.
Και οσο για το τι είναι? Ενα μηχανάκι τραβεστί κατ' εμέ. Αλλά αν εμένα με βοηθάει να μην καίω και να οδηγώ πιό ξεκούραστα που είναι τα βασικά που ζητάω , μου κάνει.
Επιταχύνσεις , ακραία κρατήματα, αδρεναλίνες κλπ δεν υπάρχουν στην λίστα των απαιτήσεών μου.
Τώρα το αν ξέρεις τι θέλεις, και πόσα θα σπρώξεις για αυτό που θέλεις, και που πιστεύεις οτι τα αξίζει δεν είναι ανάγκη να λέγεσαι  "μοτοσικλετιστής", μπορεί άνετα να λέγεσαι και ενημερωμένος αγοραστής.

 
....... αλλά με την αισθητική του εκεί που ανοίγει το ντουλαπάκι τον έκοβα ότι θα αδειάζεις τα σκουπίδια που τραβάει από τη μούρη....

Απαιχτο  :thumbup:   :2hysterical:   :2hysterical:



Offline Nickoss

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 100
Reply #116 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 14:05:06 μμ
Συμφωνω σε ολα με το Βαγγελη,αλλα να γραψω κι εγω δυο γραμμες...
1.Οταν ενα Beverly κανει κοντα στα 5 χιλιαρικα,ποσο να κανει ενα Transalp μετα ή οποιαδηποτε αλλη μοτο;
Αρα ενα τρανσαλπ ειναι φτηνο...vstom=value for maney
2.σκουπακι αισθητικη εχει βγαλει και η ΒΜW http://www.autozone.be/bmw-f-650-cs-zum-verkauf/motor-1912250
3.οσο για το 650gs δε νομιζω οτι το τρανσαλπ εχει να ζηλεψει τιποτα απο αυτο.τα οδηγω και τα 2 συνεχεια.




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #117 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 14:42:55 μμ
1. Σωστός για το Μπέβερλι, αλλά εκεί πληρώνεις και μόδα και ότι έπεσε πολύ δουλειά για να κάνει το μεγάλο σκούτερ "και καλά" ότι και οι μηχανές, χωρίς να "τρομάζει" ως "σκοτώστρα". Και έχει και κρυφό κόστος λειτουργίας αλλά άστο πάμε αλλού. Αλλά να πούμε και ότι το γ@μημένο το ΤΑ έχει σχεδιαστεί και παράγεται 30 fucken χρόνια. Δέκα αποσβέσεις έκαναν και ακόμα υπερτιμημένο είναι! Ρε γιαπωνέζε ή ρίξε την τιμή ή βελτίωσε το. Όχι την αντίκα με τα 50 άλογα 7000 χιλιάρικα! Έλεος. Δηλαδή έτσι αποθεώνεται κάθε v strom, αλλά ξεφτυλίζεται και η Honda όταν βγάζει καπάκι το σκουπάκι παραγωγής -σχεδίασης Japan και 2012 στα 7000!

Αν ήμουν Honda μανής και είχα πάρει ΤΑ700 θα είχα γίνει Ταλιμπάν με την κοροϊδία!

1β. Υπάρχει μια ολόκληρη κουβέντα στο γιατί μέσα σε τέτοια κρίση δεν μπορείς να πάρεις καινούργια μια φτηνή 500άρα δικύλινδρη μηχανή -το on off άστο πάει ακόμα μακρύτερα με το πόσο off- που να καίει λίγο και να μην θες δύο μηνιάτικα το χρόνο για να την συντηρείς. Εδώ δεν έχουμε φράγκο οι προδιαγραφές euro μας μάραναν;

Χρειαζόμαστε μηχανές φτηνές φιλικές και εύκολες.  Όχι για το θεαθήναι, αλλά γιατί μια τέτοια εναλλακτική μετακίνησης -με 4000 ευρώ πχ- αλλάζει όχι μόνο την καθημερινόητα στην πόλη των 5-6 εκατομμυρίων κατοίκων, αλλά και όλα τα οικονομικά δεδομένα στη χώρα. Σκέψου πόσες εργατώρες θα γλιτώσουμε, πόσο φτηνότερο θα γίνει το να δουλεύουμε, πόσα χρήματα θα έμεναν στην μπάντα, πόσες δουλειές θα μπορούσαν να αναλάβουν άνθρωποι χωρίς το κόστος της μετακίνησης.

Και από όλα αυτά τα συνεχώς σε κίνηση οχηματάκια πόσες δουλειές θα προέκυπταν. Δεν συζητάμε να τα έφτιαχναν έστω εν μέρη εδώ...

2. Σκουπάκι αισθητική στο τέλος θα βγάλει και η Harley όπως πάει. Όταν η BMW έβγαλε το πρώτο Funduro την έκραζαν από τους αντβεντουράδες της σαχάρας μέχρι τους παλιατζήδες του Μοναστηρακίου με τα φουρκόνια. Αλλά ανέβασε τζίρο 26% (αν θυμάμαι καλά) με δαύτα και βόλεψε κόσμο οπότε the rest is history. Oι εταιρείες δεν μπαίνουν στη μανούρα για να περνάμε καλά στο dirty BBQ αλλά για το κέρδος. Το BBQ είναι ενδιάμεσος σταθμός και αν κοστίζει τον παρακάμπτουν. Αυτή τη στιγμή οι μεγαλύτερες δυτικές μητροπόλεις επιβιώνουν και λειτουργούν χάρη στα σκούτερ. Μας αρέσει δε μας αρέσει εμείς με τις μοτοσικλέτες είμαστε για τους πολλούς οι "περίεργοι".

3. Οδηγάς και το δικύλινδρο F 650 gs και σου φαίνεται transalp?! Δεν βρίσκεις διαφορά στην συμπεριφορά... δεν βρίσκεις διαφορά στο γκάζι... δεν νιώθεις διαφορά στα κιλα... στο βενζινάδικο δε βλέπεις διαφορά; Είσαι τυχερός γλίτωσες κάνα δύο χιλιάρικα στο ταμείο! Πες μου όμως και μένα το μυστικό σου, πως το κάνεις? Τι καίει το ΤΑ σου... pelet?
« Last Edit: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 14:49:22 μμ by Airhead »


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline babisku

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
Reply #118 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 15:04:39 μμ
Δηλαδή για να καταλάβω θεωρείς πως το δικύλινδρο gs 650 είναι καλύτερο σε όλα από το τρανσαλπ 700 και εμάς που το πήραμε θύματα ή κορόιδα;



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2374
  • XLV650, CRF1000
Reply #119 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 15:17:47 μμ
Επειδη γραφονται διαφορα, ας πω κι'εγω δυο λογια κι'ας μην με ενδιαφερει καθολου το NC700. Σημερα το πρωι οντας αργοπορημενος για ενα meeting στις 10 πηγαινα "γρηγορουτσικα" κανοντας σλαλομ στην κινηση με το ΤΑ650 και με περναει ενα μηχανακι που ειχε στυλ roadster και δεν μπορεσα να καταλαβω τι ειναι. Αδραχνω κι'εγω το γκαζι και τον κυνηγαω για να δω περι τινος προκειται  ??? Ο τυπος πηγαινε αερα κι'εγω απο κοντα αλλα μου ξεφευγε στις επιταχυνσεις απο μικρη ταχυτητα. Τελικα μας πιανει ενα φαναρι πιο κατω και βλεπω οτι ητανε το NC700. Ωραιοοοο!! Και το λεω εγω που δεν μου αρεσει η αισθητικη πχ του Crossrunner προς το οποιο φερνει. Κυνηγι στο κυνηγι τελικα του πιανω κουβεντα σ'ενα φαναρι πολυ παρακατω, ο τυπος φανερα εμπειρος μοτοσυκλεστιστης οπως καταλαβα μιλωντας του για λιγο. Μου ειπε οτι ειναι πολυ ευχαριστημενος, οτι αν και εχει ενα δισκοφρενο ειναι μια χαρα στα φρενα (τον ρωτησα εγω για ειδα τη μονη μαργαριτα μεγαλης ομως διαμετρου μπροστα), οτι εχει πολυ καλο γκαζι και οτι του βγαζει 200 μιλια (320 χμ) αυτονομια κανοντας commuting καθε μερα.

Το μηχανακι μου φανηκε πολυ ομορφο και βλεποντας τον τυπο μπροστα να το κυνηγαει μου φανηκε να παει *πολυ καλα*. Και ειμαι σιγουρος οτι θα περασει ανετα ενα χωματοδρομο, που ειναι το περισοτερο που κανουν οι πιο πολλοι κατοχοι "ον-οφφ" στην Ελλαδα. Δεν καλυπτει φυσικα αυτους που συνειδητοποιημενα θελουν on-OFF αλλα μπορει να καλυψει πολλους αλλους για τη χρηση που κανουν.


(Και κατι σε σχεση με την "εφαπτομενικη" κουβεντα στο νημα περι κοινου ΤΑ και των GS650/800 μια και αναφερθηκε η αισθητικη. Για παραδειγμα, το GS650 ειναι αντικειμενικα ενα απο τα πιο ασχημα μηχανακια που κυκλοφορουν, το ΤΑ700 ειναι κουκλα μπροστα του  ;D, και ειναι κι'αυτο κατι που θα παρει υπ'οψη του ο μελλοντικος κατοχος. Και ας αφησουμε εξω το θεμα αξιοπιστια  ;) Το δε NC700 οπως το ειδα ειναι αλλου αισθητικα, θα τολεγα ομορφο  :) Απο αισθητικης πλευρας λοιπον, στο σπιτι του του κρεμασμενου...)
« Last Edit: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 15:57:33 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #120 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 16:10:13 μμ
Για μένα τον ...κρεμασμένο λοιπόν μόνο η αισθητική είναι υποκειμενική. :2hysterical: Όλα τα άλλα είναι καθαρά ...αντικειμενικά. Άμα ένα μηχανάκι καίει 4,2 lt στα 100 χιλιόμετρα καίει λιγότερο από ένα άλλο που καίει 6. Απλά. Άμα βγάζει 72 άλογα αντί για 60 βγάζει 12 άλογα παραπάνω. Blame it on... δυναμόμετρο. Άμα ζυγίζει το ένα 198 γεμάτο και το άλλο 218, ε κάποιος κυκλοφορεί σα να κουβαλάει συνέχεια ένα 20κιλο τσουβάλι τσιμέντο. Άμα το ένα στο δίνει η εταιρεία με ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση και το άλλο θέλει 700 γιούρα αφτερμάρκετ, ε κάτι σου λείπει.

Τώρα άμα τα παραπάνω δε σε νοιάζουν και δε θα τα ήθελες για 1-2 χιλιάρικα διαφορά, επιλογή σου, λεφτά σου και μαγκιά σου. Άλλωστε όπως έχω ματαπεί τα μηχανάκι πια είναι σαν τα ρούχα. Υπάρχουν σε όλα τα μήκη, στιλ, μεγέθη, τιμές χρώμα κλπ Το κουστούμι του ενός για τον άλλο μπορεί να είναι γελοίο και ας είναι και χαρισμένο, και ας είναι και πανάκριβο, γιατί απλά είναι άλλος άνθρωπος βρε αδερφέ.

Από την άλλη αν βάλω και το βρακί στο κεφάλι και αρχίσω τα "τι ωραίο καπέλο μου πουλήσανε, έχει και λάστιχο για να μην το παίρνει ο αέρας" ε θα γελάει ο κόσμος και δεν θα είναι απο κακεντρέχεια.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3361
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #121 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 17:21:34 μμ
Θα συμφωνήσω κι εγώ στο οτι είναι όλα υπερτιμημένα. Όλα όμως! Κι αυτό που έχεις εσύ Airhaed είναι πάαααρα πού υπερτιμημένο (καλό μηχανάκι καμία σχέση με το ΤΑ), Για πες μας πόσο κάνει το σελάκι για να μη πιάνεται το κολαράκι σε ταξίδια γιατι αυτό που έχει δεν είναι σέλα (400€ και άνω).
Με αυτή τι λογική λοιπόν σήμερα οι νεοι αγοραστές πάλι τιμόνι, ρόδα και δώρο το τασάκι παίρνουν.
Θα έγραφα κι άλλα αλλά φεύγω για βόλτα τώρα. ;D



Offline babisku

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
Reply #122 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 17:57:57 μμ
Θεωρείς τον εαυτό εξυπνότερο των άλλων επειδή αγόρασες μηχανή με καλύτερη κατανάλωση και περισσότερους ίππους. Με την λογική σου πιάστηκες και εσύ κορόιδο αφού δεν πήρες vstrom που ήταν και 3000 φθηνότερο.



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #123 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 18:01:35 μμ
Τώρα άμα τα παραπάνω δε σε νοιάζουν και δε θα τα ήθελες για 1-2 χιλιάρικα διαφορά, επιλογή σου, λεφτά σου και μαγκιά σου.

Με μια σημαντική λεπτομέρεια όμως: Το κόστος μιας μηχανής δεν είναι μόνο το κόστος αγοράς, είναι και το κόστος χρήσης και φυσικά συντήρησης. Το δεύτερο από μόνο του είναι αρκετός λόγος για πολύ κόσμο να μην πάει σε BMW. Όχι μόνο όσον αφορά το δίκτυο σέρβις, αλλά και το κόστος και (κυρίως) διαθεσιμότητα ανταλλακτικών τόσο καινούριων όσο και μεταχειρισμένων, ακόμα και το κόστος και ποικιλία aftermarket εξαρτημάτων. Η διαφορά είναι όχι απλά μεγάλη, χαώδης είναι.

Σωστά εν πολλοίς τα  υπόλοιπα που λες (ειδικά περί απόσβεσης και περιθωρίων κέρδους του κατασκευαστή), αλλά να τα λες όλα. :)
« Last Edit: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 19:14:03 μμ by Goikoetxea »




Offline Nickoss

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 100
Reply #124 on: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 18:40:30 μμ
Quote
Θεωρείς τον εαυτό εξυπνότερο των άλλων επειδή αγόρασες μηχανή με καλύτερη κατανάλωση και περισσότερους ίππους. Με την λογική σου πιάστηκες και εσύ κορόιδο αφού δεν πήρες vstrom που ήταν και 3000 φθηνότερο

+1000
Tου φιλου το 650gs το δικυλινδρο που οδηγω ποτε δεν εχει καψει λιγοτερο απο 5 λτ/100χλμ (τρελη διαφορα):eusa_naughty:
οσο για το γκαζι λογικο να ειναι πιο δυνατο αλλα ειναι 800 cc
Σε λιγο θα μας πει οτι και το Funduro εποχης Transalp ηταν καλυτερο απο το Transalp Ελαιος πια
αααα ναι, ηταν καλυτερο σε ζημιες,εβγαζε πολλες,το transalp οχι :2hysterical:

Θα συμφωνήσω κι εγώ στο οτι είναι όλα υπερτιμημένα. Όλα όμως! Κι αυτό που έχεις εσύ Airhaed είναι πάαααρα πού υπερτιμημένο (καλό μηχανάκι καμία σχέση με το ΤΑ), Για πες μας πόσο κάνει το σελάκι για να μη πιάνεται το κολαράκι σε ταξίδια γιατι αυτό που έχει δεν είναι σέλα (400€ και άνω).
Με αυτή τι λογική λοιπόν σήμερα οι νεοι αγοραστές πάλι τιμόνι, ρόδα και δώρο το τασάκι παίρνουν.
Θα έγραφα κι άλλα αλλά φεύγω για βόλτα τώρα. ;D



+++++++++++++++++10000000000000000000000000000000000000
« Last Edit: Πέμπτη 18 Οκτώβριος 2012, 22:49:10 μμ by Nickoss »