Hellas Transalp Forum

Honda 700 Twin – All New Fuel Efficient Engine with Second Generation Dual Clutc

African Boy · 102750

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9460
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #150 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 18:15:44 μμ
μάλλον πρέπει να το δούμε σε άλλο νήμα.

Με τί τίτλο? Ρωτάω μπας και εχετε πάει αλλού και δεν σας βρώ ... σκούπα αφήσατε πίσω?

αλλά είμαστε τελείως εκτός θέματος.

Μα τελείως ...


είπαμε άλλο νήμα, το ξεσκίσαμε αυτό.

Καλά του κάναμε , τα λέμε, τα χώνουμε, καλά περνάμε.

Κάτσε να τελειώσει τα πιάτα και θα συνεχίσει :2hysterical:

Εκφράζεις προσμονή, η φόβο? :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Σκέψου να αρχίσω και εγώ τα δικά μου, που αγόρασα μια ΤΑ στα 49 μου, πρίν 3 χρόνια , και το προηγούμενο δίτροχό μου ηταν ενα παπί και μάλιστα 50αρι. :2hysterical:
Και ο λόγος που την πήρα ηταν γιατί ηταν ψηλή,  με ακτίνες, και μάλιστα την πρό του 2005 για να εχει ασημί ζάντες..
Τι να έπαιρνα γμτ! Αφού στην CB400 του δάσκαλου οταν εστριβα άνοιγα το πόδι μην βρεί στο τιμόνι και όλοι νόμιζαν οτι θα πλαγιάσω. :2hysterical:
Ισως είμαι στην αντίπερα όχθη με τον Κώστα Σι, εμενα τα παιδιά μεγαλώσανε και μ' έχουνε γραμμένο, οπότε πήρα κάτι να ευχαριστηθώ οτι μούμεινε ... :goofy:
Αυτό που αγόρασα όμως αποδείχτηκε ένα παπί που τρώει το φαί του. Γεματούλα, αν σου γείρει σε πήρε απο κάτω. Οικονομική αφού λόγω στύλ οδήγησης βγάζω πάντα πάνω απο 300χλμ το τεπόζιτο, απροβλημάτιστη, ροπάτη, δεν θέλει αλλαγές κάθε τόσο, και απο ανταλακτικά/αξεσουάρ εχει απ' όλα ο μπαξές ανάλογα την τσέπα σου και το πόσα θα σπρώξεις.
Το οτι δεν την πάω χώμα δεν φέρει αυτή την ευθύνη, αλλά εγώ που ακόμα και σε πατημένο χωματόδρομο αισθάνομαι ... κάπως. Ανασφάλεια, η δεν μου βγαίνει ο χωμάτινος εαυτός μου.
Βέβαια αν ημουν σε ενα νησί που επρόκειτο να βυθιστεί και μου έλεγαν οτι σε 100χλμ χώμα θα βρείς καραβι να την ''κάνεις'' δεν θα το σκεφτόμουν.

Αλλά τι να λέμε, σε λίγο ούτε αυτή δεν θα μπορώ να συντηρήσω. Κρίμα.



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #151 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 18:50:16 μμ
Όταν μετά από τόσα καταλήγουμε να συζητάμε πάλι γιατί και αν η ΤΑ κάποιου είναι η καλύτερη και τα βασικά επιχειρήματα είναι ότι δεν φτιάχνεις το Bmw στο χωριό και ένας μάστορας κάπου θέλει άλλα λεφτά για να βάλει λάδια φίλτρο και τακάκια σε ένα bmw και άλλα σε ένα γιαπωνέζικο ε τι να πεις. Κυλιέσαι στα γέλια σαν το ψηφιακό μπαρμπαδελάκι και το προσπερνάς.


Ξέρεις, η τεχνική υποστήριξη είναι βασικό κριτήριο σε οποιαδήποτε σύγκριση-αξιολόγηση μηχανής/μηχανήματος, όχι ειδικά TA vs GS. Βλέπω ανακάλυψες την Αμερική.

Από εκεί και πέρα αν για σένα Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα (και συγκεκριμένα η Καλλιρόης-Μιχαλακοπούλου), έχει καλώς. Για άλλους δεν είναι. Στην Αμαλιάδα π.χ. υπάρχει ένας μάστορας που ασχολείται και ξέρει δυο πράγματα από BMW. Αν είναι σωστός στην δουλειά του έχει καλώς, αν είναι τσαπατσούλης ή εβραίος; Θα την πάρεις τη μηχανή να την πας Πύργο, ή Πάτρα; (Σημείωση: Εγώ δεν κατάγομαι καν μέσα από την Αμαλιάδα, οπότε θα ήμουν καταδικασμένος).

Πάντως για να μην σε στεναχωρήσω, αυτό που είπα παραπάνω ισχύει κι αντίστροφα. Υπήρξε φορά που μου έμεινε η ΤΑ (καμένη ασφάλεια) και έτυχε το κοντινότερο συνεργείο να ήταν εξουσιοδοτημένος BMW (Ένας με κάτι αντίκες σε μια κάθετη στην Πειραιώς πλησίον πλατείας Κουμμουνδούρου). Ξέρεις τι μου είπε; «Τι μηχανή έχεις; Honda (σ.σ. Ούτε καν τι μοντέλο Honda...); Δεν αναλαμβάνω ευθύνη, πήγαινε εκεί, στα τάδε σημείο είναι ο δείνα που φέρνει Honda...»

Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου και την λογική σου, ο παππούς (διότι ήταν και κάποιας ηλικίας ο μάστορας)...  «Ή έμαθε στου κασίδι το κεφάλι με τα γερμανικά και ένας θεός ξέρει τι έμαθε και πόσα ή τσιγγουνεύεται να πάρει δέκα torx και ένα διαγνωστικό Honda και σου λέει φίδια.» ΟΚ! H συζήτηση εξελίσσεται σε καθαρά φιλοσοφική υπό αυτές τις συνθήκες :P
« Last Edit: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 18:51:52 μμ by Goikoetxea »




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #152 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 19:14:31 μμ
Ρε Γκοϊκοτέτοιε μου, ο Σώτος σε βάζει και έχω ξεκολοθεί στη φασίνα σήμερα;
Σου είπε ο μάστορας και μου παρείγγηλε το αηδόνι και το πετροχελιδόνι... Είχα και γιαπωνέζικα και Honda και ξέρω. Δεν μεγάλωσα στη Βαυβαρία.

Άντε να δεχτώ ότι σου λέει ο μπάρμπας που φτιάχνει μόνο παλιά μπόξερ, δεν ακουμπάω γιαπωνέζο και ο γιαπωνέζος ότι δεν ακουμπάει παλιό μπόξερ. Αλλά ως εκεί.

Τι να ξέρει δηλαδή παρπάνω ο μάστορας στο Rotax? Σφίγγουν αλλιώς οι βίδες; Από τη στιγμή που τόσος κόσμος συντηρεί και επισκευάζει τα bmw του μόνος του, ο μάστορας που είναι και επαγγελματίας μηχανολόγος δεν επιτρέπεται να σου πουλάει καπνοσυρίγγια. Άμα δε ξέρει, και δε θέλει κιόλας οκ, αλλά μη λέμε τώρα ότι να 'ναι.

Και για κόστος αφού δε σ' αρέσει να κάνουμε απλώς την πλάκα μας κάτσε και άκου τα. Συγκριτικό ΜΟΤΟ τεύχος 415, 15 Μαίου 2008,
ανάμεσα σε TA700, Versys, Vstrom F 650 GS twin.


Αντιγράφω:

Κόστος ζημιών όλων των περιερειακών πλαισίου (αν σπάσεις ΟΛΟ το μηχανάκι):

ΤΑ700: 2.110 ευρώ / F650 GS: 2.310 ευρώ

Εξι βασικά αναλώσιμα ανταλλακτικά συνολικό κόστος:

ΤΑ700 244 ευρώ / F 650 gs: 248 ευρώ

Κόστος συντήρησης ως τα 30.000 χιλιόμετρα:

ΤΑ 700: 524,62 ευρώ/ F650 GS: 310,77 ευρώ

Αυτάααααα...


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #153 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 19:41:50 μμ
Άντε να δεχτώ ότι σου λέει ο μπάρμπας που φτιάχνει μόνο παλιά μπόξερ, δεν ακουμπάω γιαπωνέζο και ο γιαπωνέζος ότι δεν ακουμπάει παλιό μπόξερ. Αλλά ως εκεί.

Κάτσε ρε συ έαρχεντ, δηλαδή θεωρούσες και θεωρείς ότι οποιοσδήποτε μάστορας αναλαμβάνει και φτιάχνει οποιοσδήποτε μηχανάκι; Πλάκα κάνεις τώρα, ε;

Quote
Τι να ξέρει δηλαδή παρπάνω ο μάστορας στο Rotax? Σφίγγουν αλλιώς οι βίδες; Από τη στιγμή που τόσος κόσμος συντηρεί και επισκευάζει τα bmw του μόνος του, ο μάστορας που είναι και επαγγελματίας μηχανολόγος δεν επιτρέπεται να σου πουλάει καπνοσυρίγγια. Άμα δε ξέρει, και δε θέλει κιόλας οκ, αλλά μη λέμε τώρα ότι να 'ναι.

Δηλαδή η λύση που δίνεις σε περίπτωση ανύπαρκτου ή δυσεύρετου σέρβις είναι να... το φτιάξω μόνος μου. Κι αν δεν ξέρω; Ελπίζω να μην μου πεις να κάτσω να μάθω, να αγοράσω απαραίτητα εργαλεία κι εξοπλισμό κτλ κτλ κτλ γιατί άμα είναι έτσι δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν συνεργεία και μαστόροι, θα έπρεπε να είχαν κλείσει όλοι.

Quote
Και για κόστος αφού δε σ' αρέσει να κάνουμε απλώς την πλάκα μας κάτσε και άκου τα. Συγκριτικό ΜΟΤΟ τεύχος 415, 15 Μαίου 2008,
ανάμεσα σε TA700, Versys, Vstrom F 650 GS twin.

Αντιγράφω:

Κόστος ζημιών όλων των περιερειακών πλαισίου (αν σπάσεις ΟΛΟ το μηχανάκι):

ΤΑ700: 2.110 ευρώ / F650 GS: 2.310 ευρώ

Εξι βασικά αναλώσιμα ανταλλακτικά συνολικό κόστος:

ΤΑ700 244 ευρώ / F 650 gs: 248 ευρώ

Κόστος συντήρησης ως τα 30.000 χιλιόμετρα:

ΤΑ 700: 524,62 ευρώ/ F650 GS: 310,77 ευρώ

Αυτάααααα...

Με νούμερα επιλεκτικά παρατιθέμενα μπορείς να παρουσιάσεις στρεβλή εικόνα. Τα παραπάνω νούμερα υποτίθεται ότι είναι υπό ιδανικές συνθήκες, και με την προϋπόθεση ότι το μηχανάκι δεν θα πάθει τίποτα άλλο.

Για να σου δείξω την ματαιότητα του πράγματος, σε άλλο συγκριτικό σε περιοδικό αυτοκινήτων λέει για την Porche Cayenne ο συντάκτης: Μέχρι τα 70.000 το κόστος συντήρησης είναι μηδέν €!!! Πρόσεξε, δεν λέει ψέματα ο άνθρωπος, αλήθεια λέει, όντως είναι μηδέν ευρώ για το προγραμματισμένο σέρβις! Αλλά αυτό σημαίνει ότι το μηχάνημα δεν πρόκειται να χαλάσει ποτέ ή αν πάθει οτιδήποτε άλλο το κόστος θα είναι πάλι μηδέν ευρώ; Όχι βέβαια. Αν χρειαστείς ανταλλακτικό το κόστος θα είναι πάλι μηδέν ευρώ; Όχι βέβαια. Αν αναζητήσεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά κι εξαρτήματα θα βρεις με την ίδια ευκολία και στο ίδιο κόστος σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο απείρως πιο διαδεδομένο μηχανάκι (όπως το ΤΑ στην προκειμένη περίπτωση); Όχι βέβαια. Το κόστος εργασίας θα είναι το ίδιο; Όχι βέβαια. Και εν τέλει, το κόστος του "δωρεάν" ή φτηνότερου προγραμματισμένου πρώτου σέρβις περιλαμβάνεται στην απείρως υψηλότερη αρχική τιμή αγοράς ναι ή όχι;

Καλές είναι οι γερμανίδες, καλό είναι να σ' αρέσει η έλικα στο σηματάκι τους, αλλά μέχρι κάποιο σημείο. Δεν υπάρχει λόγος να φανατίζεσαι, αρχίζεις να θυμίζεις τον γνωστό μύθο του Αισώπου για την αλεπού με την κομμένη ουρά... :P

http://www.youtube.com/watch?v=0hpgbEZlZI8
« Last Edit: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 19:52:03 μμ by Goikoetxea »




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #154 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 21:01:29 μμ
Δεν επέλεξα τίποτα, τρία πεδία έψαξαν οι άνθρωποι, τρία παρέθεσα. Δεν θα πληκτρολογήσω όλο το τεστ.

Αν θες σέρβις και τα νορμάλ πράματα ναι όλοι μπορούν. Όλοι όσοι είναι σοβαροί μάστορες τέλος πάντων. Αν είναι να κατεβάσεις μοτέρ, ναι πήγαινε σε εξουσιοδοτημένο όπως για κάθε μοτό.

Τι δεν μπορούν; Να αλλάξουν τακάκια; δίσκους; ελατήρια αναρτήσεων; λάδια, φίλτρα; Τι;

Από την άλλη ειδικά αν μένεις σε επαρχία και μακριά πρέπει και να μαστορεύεις και πέντε πράματα μόνος σου, ακριβώς επειδή είναι  ζήτημα αυτάρκειας.

Από Καγιέν σόρι δεν ξέρω. Ούτε από ουρές. Και μένω σε αυτά που ξέρω. Αντίθετα με σένα χωρίς παρεξήγηση που σου είπε ένας μάστορας στην Αμαλιάδα και το δεσες κόμπο στο μαντήλι.

Για ρώτα το μάστορα άμα ξαναπάς, εκείνο το διαστημικό λεωφορείο μπας και πέρασε από την περιοχή;


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #155 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 21:11:07 μμ

Κόστος συντήρησης ως τα 30.000 χιλιόμετρα:

ΤΑ 700: 524,62 ευρώ/ F650 GS: 310,77 ευρώ

Αυτάααααα...

... ναι όντως! Αυτά είναι για τα ...ανέκδοτα!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline oenas

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 106
Reply #156 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 22:38:26 μμ
Αν και είχα πει να μην ξαναγραψω σε αρθρο που εχει συγκριση ΤΑ με gs αλλα δεν αντεξα....
Δεν μπορώ να καταλαβω τι σχεση εχουν τα δυο μηχανάκια και αναφέρεστε....το ενα ειναι εργαλειο και το αλλο παπακι.
Ούτε με το 800 αρι δεν μπορουμε να το συγκρίνουμε, αλπά τα δικά μας είναι  "του λαού" ας πούμε με δεκαετίες πριν τεχνολογία....
Πολύ θα ήθελα να δω αν έπευταν φράγγα σε όλους εμας αν θα πέρναμε το μονόφθαλμο και πολλυ λιγο 700αρι.
Καλα τα εργαλεία μας αλλα λίγα φιλαρακια μου.....και παλια πλεον...
Παντος και το 800αρι το tiger δεν ειναι κακο και δεν βλεπω να λεμε τιποτα... ;)  παλι με ΤΑ ασχολουμαστε.
Αλλα τα 10000 ειναι πολα τα λεφτα αρη....
Και με την λεξη χοντα ρε παιδια....τσιχλα την καναμε....υπαρχουν και αλλα αξιοπιστα, δηλαδή το KLE 500 τι εχει? Σκυλι είναι και χώμα πάει και μην πω οτι εγω με το δικό μου δύσκολα το πιάνω...και ειναι και ποιο φτηνο

Παντος για να έχουμε τα BMW σαν αλατι σε καθε ποσταρισμα κατι θελει να πει ο ποιητης ε?....κρυφοι ποθοι!

Μακαρι να εχουμε χρημα να κανουμε βολτες τα 650 μασ και τα υπολοιπα ισος καποτε.....(να υπαρχει και καμια ελπιδα ντε...)

Συμφωνω με τον σωτο οτι το κεφι πληρωνετε!.....αν μπορεις να το υποστηριξεις.
« Last Edit: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 22:42:47 μμ by oenas »



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2368
  • XLV650, CRF1000
Reply #157 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 22:59:35 μμ
Ρε παιδια, τι γραφεται σ'αυτο το νημα, οτι ναναι  ???  Ρε μοντερατορες, το νημα ειναι για το NC700, για μεταφερτε αλλου αφου το νημα ειναι ηδη αλλου. Και συ ρε ταλιμπανο-βαυαρο-αεροκεφαλε  ;D ανοιξε αλλο νημα για τα ψυχο-τετοια σου.

Αν και είχα πει να μην ξαναγραψω σε αρθρο που εχει συγκριση ΤΑ με gs αλλα δεν αντεξα....
Δεν μπορώ να καταλαβω τι σχεση εχουν τα δυο μηχανάκια και αναφέρεστε....το ενα ειναι εργαλειο και το αλλο παπακι.
Ούτε με το 800 αρι δεν μπορουμε να το συγκρίνουμε, αλπά τα δικά μας είναι  "του λαού" ας πούμε με δεκαετίες πριν τεχνολογία....

Εσυ τωρα σε τι αναφερεσαι οτι το ενα ειναι εργαλειο και το αλλο παπι? Συγκρινε κανεις τα ΤΑ600/650 με το 1200GS, γιατι αυτο νομιζω οτι εννοεις, οτι ναναι..

Quote from: oenas
Και με την λεξη χοντα ρε παιδια....τσιχλα την καναμε....υπαρχουν και αλλα αξιοπιστα, δηλαδή το KLE 500 τι εχει? Σκυλι είναι και χώμα πάει και μην πω οτι εγω με το δικό μου δύσκολα το πιάνω...και ειναι και ποιο φτηνο

Παντος για να έχουμε τα BMW σαν αλατι σε καθε ποσταρισμα κατι θελει να πει ο ποιητης ε?....κρυφοι ποθοι!

Καλα, μαθε πρωτα να πας το 650αρι σου να μη σε περνανε τα ΚΛΕ  :2hysterical: και μετα ικανοποιεις και τον ποθο σου με ενα ελικοφορο  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline oenas

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 106
Reply #158 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2012, 23:06:12 μμ


Καλα, μαθε πρωτα να πας το 650αρι σου να μη σε περνανε τα ΚΛΕ  :2hysterical: και μετα ικανοποιεις και τον ποθο σου με ενα ελικοφορο  ;)

Το 650 καλα το παω...αλλα μην υποτιμας και το αλλο γιατί αν ο αλλος ξερει να το παει καλα δεν ειναι ευκολος αντιπαλος... :)
Οσο για τον κρυφο ποθο που λες...παει και αυτος...σε μια αλλη ζωη....ουτε βαραντερο που και αυτο μου  αρεσει εστο και λιγοτερο δεν μου περναει απο το μυαλο  :-X



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9460
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #159 on: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2012, 08:25:42 πμ
Εχω μιά απορία. Πόσα ταξίδια , και εννοώ ταξίδια οχι Αθήνα - Πάτρα, κάνουν οι ιδιοκτήτες η ονειροπόλοι των 1000cc και πάνω?
Σε τι χρησιμεύει ενα 1200αρι μέσα στην κίνηση?
H παραμένει αραχτό για μια στο τόσο οταν βρεθούν τα φράγκα και αν κάτσει, αρκεί να τόχουμε δλδ, και την δουλειά την βγάζει ενα παπί η σκουτερ?
Πολύ περισσότερο στο χώμα? Εκεί δεν το πάς σε πάει. Εκτός και αν είσαι πρωταθλητής βαρών και κάνεις προπόνηση.
Και να μην μιλάμε για το τι κοστίζει ενα πλάγιασμα σε πλαστικά ....
Ακόμα και η ΤΑ είναι βαριά για σοβαρό χώμα.
Απλά οι περισσότεροι δεν εχουν το χρήμα να εχουν ενα street και ενα χωματερό και αναγκάζονται στην μετριότητα ενός on/off.

Οπότε τι μιλάμε για τους εφετζήδες φετιχιστές ανεξαρτήτως μάρκας? Ψυχανάλυση θα κάνουμε?



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #160 on: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2012, 08:39:31 πμ
Εγώ θα έλεγα περισσότερο «χρυσή τομή» παρά «μετριότητα». βέβαια είναι και τι ψάχνει ο καθένας...




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2368
  • XLV650, CRF1000
Reply #161 on: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2012, 10:01:28 πμ
Σε τι χρησιμεύει ενα 1200αρι μέσα στην κίνηση?
H παραμένει αραχτό για μια στο τόσο οταν βρεθούν τα φράγκα και αν κάτσει, αρκεί να τόχουμε δλδ, και την δουλειά την βγάζει ενα παπί η σκουτερ?

Σε απολυτως τιποτα στην πολη και ειναι και βασανο στη σφιχτη κινηση το καλοκαιρι. Ενω με ενα μεσαιο ον-οφφ δεν χρειαζεται παπι ή σκουτερ.

Quote from: Stoneman
Πολύ περισσότερο στο χώμα? Εκεί δεν το πάς σε πάει. Εκτός και αν είσαι πρωταθλητής βαρών και κάνεις προπόνηση.
Και να μην μιλάμε για το τι κοστίζει ενα πλάγιασμα σε πλαστικά ....
Ακόμα και η ΤΑ είναι βαριά για σοβαρό χώμα.

Εννοειται οτι τα mega on-off δεν ειναι για πολλα πολλα σε σοβαρο χωμα (εκτος των KTM990 που ειναι πραγματικα on-off και οχι "πουλ-μουρ adventure" on-off). Και για ναρθουμε στο φετιχ πολλων εδω μεσα, στο 1200GS, αυτα που γραφονται σε τεστ κλπ σε κανουν να πιστευεις οτι το μηχανακι "παει" στο χωμα, αλλα ελα που τοσα χρονια στα βουνα δεν εχω δει ΟΥΤΕ ΕΝΑ σε καποιο σοβαρο αντβεντσουρ-ραϊντ  ;)  Μεχρι που πηγαμε ενα τριημερο μερικες βδομαδες πριν και ηρθε και φιλος κουκου/πουροντουρου με 1200GS. Ε λοιπον το μηχανακι απλα περναει στα δυσκολα και δεν εχει καμμια σχεση με ενα Τρανσαλπ στο σοβαρο χωμα.

Οσο για τα ΤΑ, ναι ειναι κι'αυτα σχεδον στο οριο του βαρους για σοβαρο χωμα αλλα σε σχεση με τα μαμουθ μεγκα ον-οφφ συμπεριφερονται σαν ψηλοφτερα εντουρακια  ;) ;D 8)  Και το κυριοτερο, μπορει να τα φχαριστηθει κανεις στο χωμα, οχι απλα να περασει. Θα ανεβασω καποια σχετικα στο νημα "χωματινες δυνατοτητες του ΤΑ"

Quote from: Stoneman
Απλά οι περισσότεροι δεν εχουν το χρήμα να εχουν ενα street και ενα χωματερό και αναγκάζονται στην μετριότητα ενός on/off.

Εγώ θα έλεγα περισσότερο «χρυσή τομή» παρά «μετριότητα». βέβαια είναι και τι ψάχνει ο καθένας...

Ετσι. Για οσους ειναι "συνειδητοποιημενοι" κατοχοι μεσαιου ον-οφφ και παιρνουν οσα μπορει να τους δωσει (πχ σοβαρο χωμα, δευτερευοντες επαρχιακους κλπ) τοτε ειναι σαφως χρυση τομη. Για τους αλλους με το φετιχ που ονειρευονται "περιπετεια" αλλα κι'αυτη θα ητανε σε ασφαλτοδρομους αν το ειχανε, αντε και εναω χωματοδρομο που περνανε αερα οι Κορολες, ειναι σαφως μετριοτητα.


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2368
  • XLV650, CRF1000
Reply #162 on: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2012, 10:51:09 πμ
Και γι'αυτους που ονειρευονται "αντβεντσουρ", μπορουν να την εχουν με το μεσαιο ον-οφφ και ειδικα με το καρμπυρατερατο Τρανσαλπ 600/650 χωρις οδικες βοηθειες, επιστροφη με τρενο/νταλικα, επιστροφη το μηχανακι κομματια σε κουτα κλπ.

ENJOY  8) 8)



" the PouroDuro spirit "


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #163 on: Σάββατο 20 Οκτώβριος 2012, 10:55:52 πμ
κι επίσης μην ξεχνάμε: http://www.tokyotolondon.com/



:P




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2661
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #164 on: Δευτέρα 22 Οκτώβριος 2012, 08:17:53 πμ
... Άμα θες να πάς μογγολία πάρε ότι καβαλάνε οι μογγόλοι. IZH? Ok IZH! Kατά Ινδία; Enfield και καθάρισες. Πρώην σοβιετία; Ural.

Με μπευρδεύετε γιατρέ μου, εγώ που θέλω να πάω και Μογγολία και ινδία και Πρώην Σοβιετία και παντού και ντίρτυ Μπάρμπεκιου, τι να πάρω;

..... για θα σε στείλει για ρουλεμάν λαιμού στην Κουάλα Λουμπούρ και μέχρι να φτάσει το back order από Σαυρακάκη θα σου έχουν γίνει τα μάτια σκιστά από το πολύ ρύζι.

Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΛΑΙΜΟΥ ΤΟ ΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΥΓ. Όπως είπα σε μερικούς νεομπαμπάδες πέρσυ στην πανελλήνια, 17 χρόνια τα φιλοξενούμε και μετά ανοίγουν τα φτερά τους και φεύγουν.
Enjoy λοιπόν, γιατί η σκατίλα και τα μωρομάντηλα δεν είναι παντοτινά.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2368
  • XLV650, CRF1000
Reply #165 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 14:36:03 μμ
Εχει πλακα το τι θεωρει "αντβεντσουρ" μηχανακι ο (συνηθως) πουλ-μουρ Ελληνας, κατα μεγαλη πλειοψηφια το GS 1200 ακομα κι'αν εχει can-bus, βγαζει προβληματα κλπ, σε σχεση με εναν βορειοευρωπαιο που θα προτιμησει ενα απλο, ικανο μεν αλλα επισκευασιμο μηχανακι.

Την περασμενη Κυριακη ειχε φοβερη μερα εδω και αφου εβγαλα το Τρανσαλπακι πρωτα τσαρκα στα λασπωμενα green lanes του Surrey, τελικα κατεληξα στη μαζωξη μηχανων στο Dorking για καφεδακι. Παρκαρα διπλα σε διαφορα αλλα super-sports (πλειψηφια κατα πολυ στην Αγγλια) και εκανα μια βολτιτσα να χαζεψω τα μηχανακια. Οταν γυρισα στο μηχανακι μου ειδα τρεις τυπους ντυμενους για πιστα να το κοιτανε και να το περιεργαζονται σαν να βλεπανε κανενα MV Agusta  ;D 8)

Πριν προλαβω να πω κατι, μου λεει ο ενας απο αυτους. "Hey mate, I am thinking of going for a year off round the world and have been eyeing up a bike like yours, what's your experience wth it?" (Φιλε, σκεφτομαι να γυρισω τον κοσμο για ενα χρονο και βλεφαριαζω κανενα μηχανακι σαν το δικο σου, ποιες ειναι οι εμπειριες σου μαζι του?). Εγω απανταω "Υπαρχουν αρκετα μηχανακια γι'αυτη τη δουλεια, παντως σιγουρα αυτο ειναι ενα απο αυτα καθως περναει παντου και δε σπαει δε χαλαει, με το αλλο ιδιο που εχω στην Ελλαδα εχω κανει 100+Κ χμ χωρις προβλημα".

Ο τυπος μου λεει ευχαριστω κλπ και τοτε βλεπω ενα κατακαινουργο ασκονιστο 1200 GS Adventure Triple Black που ειναι παρκαρισμενο 3 μηχανακια παρακατω (το δικο μου ειναι μεσα στη λασπη αλλα λαμπει επισης στο ωραιο ασημι μεταλλικο του  8)). Τοτε του λεω "Στα σιγουρα παντως δε θαπαιρνα με τιποτα εκεινο γιατι μαλλον θα μ'αφησει - it will break down"  ;) ετσι για να δω τι θα πει. Πεταγεται τοτε ο τυπος διπλα του κει λεει "You mean it will break down 20 times!" (Εννοεις οτι θα σ'αφησει 20 φορες!). Γελια απ'ολους ;D  ;D

Τωρα αν μιλαμε για ανβεντσουρ σε επιπεδο  φροϋδικων ονειρων, παιρνει ο καθενας οτι θελει, αυτο που τον επιβεβαιωνει  ;) και κανει τα ονειρα του πιο υγρα  :2hysterical:
« Last Edit: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 14:37:41 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #166 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 15:40:26 μμ
Φαντάσου αυτοί τι γέλια κάνανε όταν έφυγες, με τον Ελληνάρα που ήθελε να βγάλει ντε και καλά τον ματρακά του καλύτερο από το gs  :2hysterical:

...καλά παιδιά πάντως τα βρετάνια, περιμένανε να φύγεις πρώτα. :2hysterical:

Και να ξέρεις αυτοί οι τύποι ξέρουν και καλό φώτοσοπ. Θυμάσαι ο Thandim και οι παρέα του πόσο καλά είχανε βάλει τα μηχανάκια τους σε τοπία από Μαρόκο, ερήμους κλπ; Μεγάλα ταλέντα σου λέω  :2hysterical: Αφού έβλεπες τις φωτό και δεν το πίστευες ότι δεν έχει πάει κανένας τους έξω από το νομό Αττικής και κάνανε πως τρέχανε και στην έρημο οι ψεύτες!  :2hysterical:

Αμ το άλλο... που ένας τους έκατσε και αγόρασε ολόκληρο blue box και το έστησε στο σαλόνι του και γύρισε ψεύτικο βίντεο να πηδοβολάει στους αμμόλοφους; Να δεις που είχε βάλει τη μάνα του να του κουνάει το μηχανάκι με αυτόν επάνω μέχρι που της φύγανε τα μπικουτί της γυναίκας, έτσι για να το ανεβάσει στο γιουτούμπε. Και είναι πολλοί... τους ξέρω εγώ...  :2hysterical:


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline tiflaeisai

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 21
Reply #167 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 16:57:59 μμ
Μύθος... τα ΒΜW είναι τα απόλυτα adventure μηχανάκια. Και δε σπάνε δε χαλάνε... είναι δεδομένο...
 :eusa_liar:

Ε, το γύρο του κόσμου τον κάνεις με το ΤΑ πάντως (600-650). Δε θα τα φας σε επισκευές αλλά μάλλον σε βενζίνα. Γι αυτό θέλει το μοτεράκι με ψεκασμό=οικονομία



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2368
  • XLV650, CRF1000
Reply #168 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 17:01:44 μμ
Κι'ελεγα κι'εγω "λες να μην τσιμπησει"  :2hysterical: :2hysterical:

Τα Βρετάνια  ;D παντως τον ματρακα κοιταξανε και κατι τετοιο θελανε για ναρθουνε πισω καβαλα και οχι με το μηχανακι σε κουτα σα τον φιλο του ThanDim  ;) :o


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2368
  • XLV650, CRF1000
Reply #169 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 17:09:23 μμ
Ε, το γύρο του κόσμου τον κάνεις με το ΤΑ πάντως (600-650). Δε θα τα φας σε επισκευές αλλά μάλλον σε βενζίνα. Γι αυτό θέλει το μοτεράκι με ψεκασμό=οικονομία

Μπαα, με τις ταχυτητες που πας σε χωρες της ανατολης και φυσικα εκτος αυτοκινητοδρομων το μηχανακι καιει μια χαρα, εδω ο Βροχιδης πηγε με XR250 και σε σημεια ελεγε οτι τα 90χμω ητανε ..υπερηχητικα  ;D  Ασε που δεν φοβασαι μη βαλεις καμμια "βενζινη" της συμφορας  :o

Παντων Τιφλακο και με το Στρωμα μια χαρα θασαι, κι'αυτο εχει δειξει οτι δε σπαει / δε χαλαει, αρκει να προσεχεις τι βενζινη βαζεις  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline tiflaeisai

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 21
Reply #170 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 17:26:17 μμ
Και γω το ίδιο έλεγα... θα τσιμπίσει, δε θα τσιμπίσει...  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9460
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #171 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 17:39:07 μμ
Βρε δε πά να λέτε, οτι θέλετε.
Αμα υπήρχε χρήμα να σπρώξω θα αγόραζα αυτό που δείχνει το βίντεο στο 07:25, το NC700S , Fun Naked

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N35c9ksEKUo

γούστα είναι αυτά.

Το κάνατε το θέμα Ευρώπη-Ιαπωνία και πάλι ...  :2hysterical:



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #172 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 17:59:03 μμ
Λέτερ φρομ Ίνγλαντ:

"You 'll never believe what that crazy Greek just told us mate... I was watching his rusty old Transalp, as it was fading away in time in the parking lot, wondering why these gas holes run around anymore, and he came by and tried to sold me his most adventurous pose, man! And at the same time we started being silly, trying not to note his glimmering eyes falling on a mate's Bmw he started badmouthing them! What is wrong with these people? Trying to convince everybody that these crapy Japanese fat ass bikes are the best? I can sympathise with the poorest europeans around but give it a rest mate... and get a bike. One that won't give the horsepower of a single cylinder with a fuel consumsion and the weight of a litle boat. And stop trying to downgrade everybody's ride just to feel better for your miserable rusty pile of junk". 


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2368
  • XLV650, CRF1000
Reply #173 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 18:11:50 μμ
Unπαιχτable  :2hysterical: :2hysterical: made my afternoon m8  :2hysterical: :2hysterical:


" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #174 on: Πέμπτη 15 Νοέμβριος 2012, 20:46:06 μμ
Doin' mi best m8, gottago now, mi sheila yankin' mi chain again... tootaloo


TEAM Αϊστοπαμπωλ