Για να μην παρεξηγηθω , χωρις ιχνος αντιπαραθεσης να πω την δικη μου αποψη .
Θεωρω υπερβολικο να καταδικαζουμε μια μοτο που απλα μπορει να σε δυσκολεψει να..................βαλεις σαμαρια
και οτι στον ανεφοδιασμο πρεπει να κατεβει ο συνεπιβατης !!!
Στο κατω κατω αν μπορει καποιος να βρει μονο αυτα τα 2 μειον (?) αν μπορουν να θεωρηθουν ετσι , τοτε προκειται για μια καταπληκτικη μοτο.
Αν θελει καποιος ταξιδια , βαζει μπαγκαζιερες.
Ο χωρος για το κρανος ειναι μια καταπληκτικη ιδεα μιας και στις περισσοτερες των περιπτωσεων στην καθημερινη μετακινηση (τουλαχιστον προσωπικα) , χρησημοποιουμε την μπαγκαζιερα για να βαλουμε........ενα κρανος.
Απο κει και περα γιατι να παρει καποιος 500αρι σκουτερ? Τα ποιοτικα 500αρια ειναι πιο ακριβα , καταναλωνουν πολυ βενζινη , και στο φιναλε ειναι σκουτερ. Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο?
Θεωρω οτι η συγκεκριμενη μοτο τα εχει ολα. Τρελη καταναλωση και πρακτικοτητα (με τον χωρο αποσκευων). Οσα τεστ διαβασα αυτο αναφερουν εκτος και αν λενε ψεμματα για να πουληση η μοτο.
Θες ταξιδι ? Ανετα.
Πολη ? Ακομα πιο ανετα
Πρακτικοτητα ? Πολυ πιο ανετα.
Καταναλωση? Μην το ψαχνεις
Τελος παντων θα δουμε απο βδομαδα. Τριτη 27 μαρτιου παραλαμβανω ενα ασπρο
.
NC700X