Hellas Transalp Forum

Τρέμουλο (κραδασμοί, ταλαντώσεις) τιμονιού

επισκέπτης · 144467

flwrina

  • Guest
on: Δευτέρα 21 Μάιος 2007, 12:15:13 μμ
η μηχανη παρουσιαζει ενα τρεμουλο οταν αφηνω το τιμονι απο τα 30κμ  εως τα 120 που το χω δοκιμασει και παντα ειχα την μπαγκαζιερα μαζι μου.  δεν το παρουσιαζει παντα αλλα συχνα και ειναι σπαστικο εως και επικινδυνο. δεν ειναι εντονο, δεν οφειλετε σε στραβωμα ζαντας η ζυγισμα ελαστικου το εψαξα και αυτο, εξαλλου με τα δαχτυλα αν πιεσω ελαχιστα το τιμονι στις ακρες οταν το κανει σταματαει το οποιο τρεμουλο.... και απο προηγουμενες μηχανες που ειχα ειμαι βεβαιος οτι οφειλεται στα αντιβαρα τιμονιου που δεν υπαρχουν. στην τοπικη αγορα εψαξα αλλα συμβατο δεν βρηκα κατι. μου ειπαν επισηε οτι μαλλον δεν υπαρχουν για την συγκεκριμενη μηχανη. απο εμπειρια γνωριζει καποιος να πει αν ειχε το ιδιο προβλημα πως το ελυσε??   
« Last Edit: Τετάρτη 23 Μάιος 2007, 14:56:26 μμ by Sotos »



toshmagic

  • Guest
Reply #1 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2007, 12:22:02 μμ
η μηχανη παρουσιαζει ενα τρεμουλο οταν αφηνω το τιμονι απο τα 30κμ  εως τα 120 που το χω δοκιμασει και παντα ειχα την μπαγκαζιερα μαζι μου.  δεν το παρουσιαζει παντα αλλα συχνα και ειναι σπαστικο εως και επικινδυνο. δεν ειναι εντονο, δεν οφειλετε σε στραβωμα ζαντας η ζυγισμα ελαστικου το εψαξα και αυτο, εξαλλου με τα δαχτυλα αν πιεσω ελαχιστα το τιμονι στις ακρες οταν το κανει σταματαει το οποιο τρεμουλο.... και απο προηγουμενες μηχανες που ειχα ειμαι βεβαιος οτι οφειλεται στα αντιβαρα τιμονιου που δεν υπαρχουν. στην τοπικη αγορα εψαξα αλλα συμβατο δεν βρηκα κατι. μου ειπαν επισηε οτι μαλλον δεν υπαρχουν για την συγκεκριμενη μηχανη. απο εμπειρια γνωριζει καποιος να πει αν ειχε το ιδιο προβλημα πως το ελυσε??   

Τοποθέτηση κωνικών ρουλεμάν στο λαιμό τιμονιού η μονή θεραπεία και σωστή πίεση αέρα στο μπροστινό.



flwrina

  • Guest
Reply #2 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2007, 12:32:27 μμ
Τοποθέτηση κωνικών ρουλεμάν στο λαιμό τιμονιού η μονή θεραπεία και σωστή πίεση αέρα στο μπροστινό.

που θα βγω τετοια??  ειναι συγκεκριμενη μαρκα να τα ζητησω?  μεσω ιντερνετ να τα παραγγειλω εχεις τιποτα υπ οψιν? αααααα  θα καταστρεψω τις χειρολαβες για να τα βαλω?



toshmagic

  • Guest
Reply #3 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2007, 12:37:49 μμ
που θα βγω τετοια??  ειναι συγκεκριμενη μαρκα να τα ζητησω?  μεσω ιντερνετ να τα παραγγειλω εχεις τιποτα υπ οψιν? αααααα  θα καταστρεψω τις χειρολαβες για να τα βαλω?

Η τοποθέτηση πρέπει να γίνει σε συνεργείο, οι χειρολαβές δεν έχουν καμία σχέση (δε μιλάμε για αντίβαρα τιμονιού, τα οποία είναι έτσι και αλλιώς άχρηστα στο σύμπτωμα)
Μπορείς να πάρεις οποιαδήποτε μάρκα κωνικών ρουλεμάν (της SKF π.χ.), που να ταιριάζουν.
Θα σου πει ο μηχανικός που θα τα βάλει. (Για να τα βάλεις μόνος μάλλον δύσκολο)



Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #4 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2007, 14:05:24 μμ
Η τοποθέτηση πρέπει να γίνει σε συνεργείο, οι χειρολαβές δεν έχουν καμία σχέση (δε μιλάμε για αντίβαρα τιμονιού, τα οποία είναι έτσι και αλλιώς άχρηστα στο σύμπτωμα)
Μπορείς να πάρεις οποιαδήποτε μάρκα κωνικών ρουλεμάν (της SKF π.χ.), που να ταιριάζουν.
Θα σου πει ο μηχανικός που θα τα βάλει. (Για να τα βάλεις μόνος μάλλον δύσκολο)

Εγώ που έχω και τα αντιβαρα τιμονιού συνεχίζει το πρόβλημα να συμβαίνει.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #5 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2007, 14:10:07 μμ
Λευτέρη, 99% των περιπτώσεων που συμβαίνει αυτό που περιγράφεις είναι: κακή ακτινολόγηση. Κάνε πρώτα ακτινολόγηση στους τροχούς και μετά πες μας πάλι αν σου το παρουσιάζει για τα περαιτέρω.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Τάκης

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 341
Reply #6 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2007, 15:16:00 μμ
Συγνώμη που ρωτάω αλλά είμαι λίγο άσχετος.  Τι είναι η ακτινολόγηση, σε τι συνεργείο γίνεται και πως καταλαβαίνουμε ότι χρειάζεται;;;


Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #7 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2007, 15:23:56 μμ
  Είναι το σφίξιμο/ρύθμιση των ακτίνων, ώστε όλες να σηκώνουν/δέχονται τα ίδια φορτία σε όλη την περιφέρεια της ζάντας. Γίνεται σε βουλκανιζατέρ αλλά και σε καλούς μηχανικούς μοτοσυκλετών.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #8 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2007, 15:33:18 μμ
Τοκουνημα αυτο το ειχα παντα σε ολες μου τις χοντα...

Αφηνοντας το τιμονι επιβραδυνοντας απο τα 90... εκει γυρω στα 80-50 αρχιζει μια ταλαντωση ενοχλητική.

Τολυνω  μονο μεκωνικα ρουλεμαν,και βγαλσιμο της βαλιτσας απο την μηχανη. Για αυτο ειμαι παντα με ενα τανκμπαγκ μονο


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Παύλος Α

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 905
Reply #9 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2007, 15:35:56 μμ
Ένα ένα τα προβλήματα, και πρώτα από εκεί που άρχισε το θέμα…

Κατά την γνώμη μου το τρέμουλο όταν αφήνουμε τα χέρια στο τιμόνι είναι ή ρουλεμάν λαιμού ή βαριά μπαγκαζιέρα, δοκίμασε πρώτα αν έχεις το πρόβλημα χωρίς μπαγκαζιέρα, μετά κοίτα αν έχεις κενά στο ρουλεμάν λαιμού, αν η βλάβη είναι μικρή με λίγο σφίξιμο μπορεί να φτιάξει, αν πάλι η βλάβη είναι μεγάλη με το σφίξιμο θα κάνει σκάλα στο γύρισμα του τιμονιού.

Η αλλαγή ρουλεμάν σε κωνικά είναι η μόνιμη λύση, συμφωνώ με τον Τόλη.

Στο ερώτημα για τι είναι η ακτινολόγηση;;;

Απλά απλά, η ρύθμιση της ζάντας ώστε να πηγαίνει ίσια και να μην κάνει δεξιά αριστερά, είναι η ακτινολόγηση, η οποία γίνετε ρυθμίζοντας τις ακτίνες να έχουν το ίδιο τράβηγμα σε κάθε σημείο της ζάντας, αν τα λέω κάλά…



Παύλος Αγγελίδης


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #10 on: Δευτέρα 21 Μάιος 2007, 15:45:57 μμ
....σε τι συνεργείο γίνεται και πως καταλαβαίνουμε ότι χρειάζεται;;;

Ρώτα το "λαστιχά" της περιοχής σου να σου υποδείξει ένα τέτοιο μαγαζί. Αν είσαι Αθήνα, πήγαινε στη Μοτορόδα (Λ. Αλεξάνδρας)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #11 on: Τετάρτη 23 Μάιος 2007, 08:42:41 πμ
Έχει και το ΤΑ αντίβαρα τιμονιού.
Βρίσκονται τοποθετημένα εσωτερικά στο σωλήνα του τιμονιού και δεν φαίνονται.
Μπορείς να δείς την άκρη τους αν αφειρέσεις τα γκριπ του τιμονιού.
Όσο αφορά το τρέμουλο το κάνει και το δικό μου ΤΑ, ειδικά όταν έχω μπαγκαζιέρα.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #12 on: Τετάρτη 23 Μάιος 2007, 10:09:06 πμ
Μια μπαγκαζιέρα επιτείνει το πρόβλημα του τρέμουλου και το αναδεικνύει πιο έντονα, αλλά δεν είναι η καθαυτή αιτία! Η πιο κοινή αιτία είναι η κακή (ξερύθμιστη) ακτινολόγηση και η ασύμετρη ζυγοστάθμιση στις ζάντες. Άλλες (λιγότερο συχνές) αιτίες είναι: λασκαρισμένο ή φαγωμένο ρουλεμάν τροχού, στραβές ζάντες, στραβά τοποθετημένος πίσω τροχός, στραβωμένο μπροστινό σύστημα και ανάρτηση, στραβό τιμόνι.
 


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #13 on: Τετάρτη 23 Μάιος 2007, 14:46:57 μμ
Στο δικόμου το συγκεκριμένο πρόβλημα λύθηκε όταν άλλαξα λάστιχα απο brigestone
σε dynlop.
Ήμουν έτοιμος να την ψάξω με τα ρουλεμάν και εγώ και για καλή μου τύχη προηγήθηκε
η αλλαγή.
Τώρα αφήνω τιμόνι και πάει κορδόνι με οποιαδήποτε ταχύτητα.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Παύλος Α

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 905
Reply #14 on: Τετάρτη 23 Μάιος 2007, 14:54:35 μμ
Εδώ δικαιώνετε η λύση του Χρίστου, γιατί για να αλλάξεις λάστιχα δεν ξέρω αν έκανες ακτινολόγηση αλλά ζυγοστάθμιση σίγουρα θα έκανες


Παύλος Αγγελίδης


flwrina

  • Guest
Reply #15 on: Τετάρτη 23 Μάιος 2007, 15:10:04 μμ
με βλεπω παλι σαλονικα...εδω οταν αλλαξα πισω ελαστικο μου εβαλε 26 λιμπρες αερα και ειπε καλο ηταν και πηγαινα σαν βαρκα. που να κανω και ζυγισματα κλπ. ΚΑΗΚΑ!!!!!!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #16 on: Τετάρτη 23 Μάιος 2007, 15:28:26 μμ
Στο δικόμου το συγκεκριμένο πρόβλημα λύθηκε όταν άλλαξα λάστιχα απο brigestone
σε dynlop.

Στο δικό σου πρέπει να ήταν θέμα ζυγοστάθμισης όπως σωστά είπε και ο Παύλος.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #17 on: Τετάρτη 23 Μάιος 2007, 17:59:43 μμ
με βλεπω παλι σαλονικα...εδω οταν αλλαξα πισω ελαστικο μου εβαλε 26 λιμπρες αερα και ειπε καλο ηταν και πηγαινα σαν βαρκα. που να κανω και ζυγισματα κλπ. ΚΑΗΚΑ!!!!!!
 
 What? 26??? Μα η ίδια η μαμά honda συνιστά 29 και μάλιστα οι περισσότεροι (μεταξύ αυτών και εγώ) βάζουν και ακόμη παραπάνω!!!!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline panevag

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #18 on: Δευτέρα 28 Μάιος 2007, 17:17:19 μμ
 πρεπει να ευθυγραμμισεις τον πισω τροχο,συνιθως με την αλλαγη του πισω τροχου η  τοποθετηση δεν γίνεται σωστα.Αυτό θα γίνει με τους δυο σφικτήρες που υπάρχουν



Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #19 on: Δευτέρα 28 Μάιος 2007, 22:24:52 μμ
Λοιπόν έχω και έγω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αν κάνω για πλάκα οτι θα αφήσω τα χέρια από το τιμόνι αυτό αρχιζει να πέζει σταδιακά όλο και περισσότερο αν το αφίσω να κάνει πάνω από 4 παιξίματα θα πέσω.
Ρώτισα το αφεντικό μου (από αυτόν την αγώρασα) αν έχει τρακάρει και μου είπε οτι του έκανε απο την πρώτη μέρα. Μου είπε επίσησ οτι τον είχε ανησυχίσει και είχε δοκιμάσει ακτινολόγιση, ζυγοστάθμιση χώρις αποτέλεσμα. Να τονίσω οτι η μηχανή φορούσε παντα bridgestone και μπαγαζιέρα πολύ μεγάλη απο την πρώτη μέρα. Χωρίς την μπαγαζιέρα χάνετε αν όχι στο 100% στο 98% αυτό το φενόμενο.

Πάντος με ενδιαφέρει και εμένα λύση εκτός του να βγάλω την μπαγαζιέρα που είναι σα να έχω πορτμπαγαζ παντού!


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #20 on: Δευτέρα 28 Μάιος 2007, 22:36:03 μμ
  Το πρόβλημα δεν είναι η μπαγαζιέρα αυτή καθ' αυτή. Το πρόβλημα είναι αλλού, απλώς η ύπαρξη μπαγαζιέρας το κάνει εντονότερο (λόγω μετατόπισης του κέντρου βάρους προς τα πίσω). 
  Έχω κι εγώ μπαγαζιέρα αλλά η μηχανή έχει υποδειγματική ευστάθεια ακόμη κι αν αφήσω τα χέρια μου από το τιμόνι. Στην επόμενη βόλτα μας θυμήσου να σου δείξω.
  Δοκίμασες να σφίξεις λίγο περισσότερο την πίσω ανάρτηση? Δεν θα λύσει το πρόβλημα αυτό καθ'αυτό, θα μειώσει όμως την επίδραση της μπαγαζιέρας στο όλο πρόβλημα. Και στο μεταξύ, συνέχισε να ψάχνεις φυσικά.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #21 on: Δευτέρα 28 Μάιος 2007, 22:48:26 μμ
Βασικά επειδή άλλαξα πρόσφατα τακάκια στα δισκόφρενα και είδα οτι είχαν τρομερά μεγάλη διαφορά στη φθορά τα τακάκια της μίας δισκόπλακας απο την άλλη σκέφτικα μήπως είναι στραβή η μια από τις δύο μπροστινές απο την πρώτη μέρα αλλά δεν το έχω ψάξει παραπάνω


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7277
Reply #22 on: Τρίτη 29 Μάιος 2007, 00:01:37 πμ
Από τον περασμένο Νοέμβριο που άλλαξα λάστιχα, είχα πρόβλημα αστάθειας στο τιμόνι. Με ταχύτητες 80-90 χλμ είχα μεγάλες ταλαντεύσεις. Εκανα 3 φορές ακτινολόγηση στον μπροστινό τροχό χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Επίσης από τον Νοέμβριο είχα πρόβλημα με το αμορτισέρ (EMC) Οσο περνούσε ο καιρός, από την μία η αστάθεια στο τιμόνι κα από την άλλη το φτυσμένο αμορτισέρ, μου είχαν σπάσει τα νεύρα. Την περασμένη Παρασκευή έβαλα WP ανάρτηση και ως διά μαγείας το μηχανάκι άλλαξε εντελώς, χάθηκε και το τρέμουλο του τιμονιού.
Μου φαινόταν απίθανο η ανάρτηση να έχει σχέση με την αστάθεια (τρέμουλο) του τιμονιού αλλά αν δεν πάθεις, δεν μαθαίνεις.

Οσο γιά τα τακάκια σου Γιώργο, (γιά την μεγάλη που λες διαφορά στην φθορά) το πρόβλημα ίσως να είναι στις δαγκάνες.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #23 on: Τρίτη 29 Μάιος 2007, 00:24:58 πμ
Βασικά επειδή άλλαξα πρόσφατα τακάκια στα δισκόφρενα και είδα οτι είχαν τρομερά μεγάλη διαφορά στη φθορά τα τακάκια της μίας δισκόπλακας απο την άλλη σκέφτικα μήπως είναι στραβή η μια από τις δύο μπροστινές απο την πρώτη μέρα αλλά δεν το έχω ψάξει παραπάνω

Αν όλα τα άλλα είναι φυσιολογικά τότε το πιθανότερο είναι το πιστονάκι στη μία δαγκάνα να βρίσκει μεγαλύτερη αντίσταση κατά την κίνησή του) από το άλλο.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #24 on: Τρίτη 29 Μάιος 2007, 09:16:47 πμ
Την περασμένη Παρασκευή έβαλα WP ανάρτηση και ως διά μαγείας το μηχανάκι άλλαξε εντελώς, χάθηκε και το τρέμουλο του τιμονιού.
Μου φαινόταν απίθανο η ανάρτηση να έχει σχέση με την αστάθεια (τρέμουλο) του τιμονιού αλλά αν δεν πάθεις, δεν μαθαίνεις.
  Εννοείς πίσω ανάρτηση?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!