Hellas Transalp Forum

New Honda XL750L Transalp 2022

African Boy · 1895

Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3376
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #25 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2022, 15:42:36 μμ
Πολύ όμορφο!. Και 90 Αλογάκια !. Αν καρατήσει και την τιμή σε σχέση με τους αιώνιους ανταγωνιστές του τότε θα πάει καλά στις αγορές. Πίστεύω ότι  άμεσα υποψήφιοι είναι όσοι πούλησαν τα παλιά ΤΑ για να πάρουν VARADERO . Εγώ πάντως δεν είμαι ένας απ' αυτούς ;D



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7323
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #26 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 11:01:23 πμ
Καλά που δεν τούβαλε DCT και τέτοιες παπαριές .
Πολύ όμορφο και έξυπνο .
Ελαφρύ , ανάποδο μπροστά , έκτη , κινητήρας new ελαφρύς και οικονομικός .
Κακά τα ψέματα και HONDA , όποιος κατάλαβε κατάλαβε .
Οτι πρέπει είναι .
Είναι και όμορφο . Το μαύρο.
Μάλλον θ αναβάλω την πώληση της Ρούλας για κανα δυό χρόνια .
 


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9824
Reply #27 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 11:39:57 πμ
Νομίζω πως είναι σχεδόν αυτό που περιμέναμε τοοοοσα χρόνια από τη Χόνδα. Άργησε λιγάκι αλλά δεν μας πήραν τα χρόνια ακόμα  ;)

Σας στραγάλλια θα πουληθούν, βλέπω το HTC να γιγαντώνεται :eusa_clap:


Παύλος Καρούμπης


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7596
    • eGeorgalas
Reply #28 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 13:09:20 μμ
Αυτά που ήθελα από ένα σύγχρονο Transalp και αυτά που θέλαμε και περιμέναμε κούμπωσαν ιδανικά στο XL750....

Σίγουρα ήθελα τον 18άρι τροχό πίσω για πολλούς λόγους και επιλογές ελαστικών, και εννοείται τον 21 μπροστινό τροχό και εννοείται σαμπρέλες .. .
Σίγουρα ήθελα το ανεστραμμένο μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 43mm
Σίγουρα ήθελα δύναμη στον κινητήρα και ελαφρύτερο πλαίσιο και τα 208kg γεμάτα με τον δικύλινδρο εν σειρά οκταβάλβιδο κινητήρα των 90,5hp και 7,64Kg.m που ήρθε και έδεσε...
Σίγουρα ΔΕΝ ήθελα πάνω από 750cc "γιατί να πληρώνεις extra σήματα και ασφάλειες ....
Σίγουρα ήθελα την 6η overdrive σε συνδυασμό με τις 5 χαρτογαφήσεις
Έτσι ήρθε και ως επιστέγασμα η αυτονομία των 390km και τα 4,34lt/100...
Σίγουρα ήθελα τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη να είναι αφαιρούμενα .....
Σίγουρα ήθελα την σχάρα πίσω με εσωτερικές λαβές και μεγάλη βάση....

Και εννοείται ευπρόσδεκτα τα καλούδια με φορτιστές Type C, LED κλπ ..... .

Πράγματι άργησε αλλά νομίζω αποζημιωθήκαμε για την αναμονή ....

Εγώ κλείδωσα εδώ..... και προσωπικά θεωρώ πως είναι το καλύτερο Transalp όλων των εποχών .....



Α και μην ξεχνιόμαστε ...... Μόνο Japan .... .


 



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7596
    • eGeorgalas
Reply #29 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 13:40:34 μμ
Ωραίο μεν, αλλά με πιο ασφάλτινο προσανατολισμό. Όχι απαραίτητα κακό, αλλά για χώμα πρέπει να βάλεις νερό στο κρασί σου. Αλλά νομίζω εκεί στοχεύει για διαφοροποιηθεί από τον πιο χωμάτινο ανταγωνισμό.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Στέφανε δανείζομαι από το https://www.advrider.com/f/threads/2023-honda-xl750-transalp.1519478/page-65 το παρακάτω...

Honda really missed the mark on this one.

Definitely not the T7 killer I was shopping for. I was really looking forward to riding better than Pol Tarres.

F’ you, Honda! Why did you create a bike suitable for 99.99% of buyers when you could have placated my delusions as I ride a 460# ADV bike like hard enduro with cruise control to Starbucks.

F’ you, Honda!!! F’ you!!!


Ασφάλτινο προορισμό θα έλεγα το XL700V με τους 17 και τους 19 τροχούς και χαμηλές αναρτήσεις...

Το XL750  δεν θα το ανακάτευα καθόλου στον ασφάλτινο προορισμό αφού είναι στημένο για περισσότερο χωμάτινες εξορμήσεις που δικαιολογείται από τροχούς και τις αναρτήσεις...

Καταλαβαίνω τι εννοείς και σίγουρα δεν είναι Τ7 .... αλλά η φιλοσοφία του Transalp δεν ήταν αυτή ......

Όπως και να έχει χάρηκα που η λογική του σύγχρονου Transalp ξέφυγε από αυτή του XL700V .....
« Last Edit: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 15:09:32 μμ by African Boy »


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7596
    • eGeorgalas
Reply #30 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 13:41:43 μμ


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 557
Reply #31 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 15:22:12 μμ
Στέφανε δανείζομαι από το https://www.advrider.com/f/threads/2023-honda-xl750-transalp.1519478/page-65 το παρακάτω...

Honda really missed the mark on this one.

Definitely not the T7 killer I was shopping for. I was really looking forward to riding better than Pol Tarres.

F’ you, Honda! Why did you create a bike suitable for 99.99% of buyers when you could have placated my delusions as I ride a 460# ADV bike like hard enduro with cruise control to Starbucks.

F’ you, Honda!!! F’ you!!!


Ασφάλτινο προορισμό θα έλεγα το XL700V με τους 17 και τους 19 τροχούς και χαμηλές αναρτήσεις...

Το XL750  δεν θα το ανακάτευα καθόλου στον ασφάλτινο προορισμό αφού είναι στημένο για περισσότερο χωμάτινες εξορμήσεις που δικαιολογείται από τροχούς και τις αναρτήσεις...

Καταλαβαίνω τι εννοείς και σίγουρα δεν είναι Τ7 .... αλλά η φιλοσοφία του Transalp δεν ήταν αυτή ......

Όπως και να έχει χάρηκα που η λογική του σύγχρονου Transalp ξέφυγε από αυτή του XL700V .....

Συμφωνώ στην αλλαγή χαρακτήρα από το ΤΑ700 και ήταν απαραίτητο,, ειδικά με τον υφιστάμενο ανταγωνισμό σήμερα που όλα τα μεσαία φοράνε 21/8 στη χειρότερη 21/17. Είναι δύσκολο να βγάλει κανείς ασφαλή συμπεράσματα τώρα, από την οθόνη. Μπορεί η μικρότερη διαδρομή των αναρτήσεων να μην προβληματίζει και τα ελατήρια και το valving να είναι τόσο καλό που να μην προβληματίζει εκτός δρόμου. Άγνωστο. Μακάρι να είναι ομοιογενές και να μην θελει τίποτα. Θεωρώ ότι το όπως το παρουσίασαν είναι πιο ευπεπτο σε μεγαλύτερο κοινό, χωρίς να κοιτα στα μάτια τους καθαρους "χωμάτινους". Γνώμη μου, μέχρι να το καβαλήσω (και να το σηκώσω απο κάτω).



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2701
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #32 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 17:18:44 μμ
+1 και από εμένα. Με DCT όμως - κι' ας λέει ο Λούρος - και τιούμπλες.
Και το πρώτο Τρανσάλπ αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7323
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #33 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 18:30:48 μμ
+1 και από εμένα. Με DCT όμως - κι' ας λέει ο Λούρος -
Τι να λέω γω.
Και να πάει άπατο .
Δες τα CRF  καλύτερα πουλαν χωρίς , άσε το crossturer  που τόφτιαξε και το εγκατέλειψε .
Επίσης αμα σου κάνει κανα τσάκα τσάκα δε πειράζεις τίποτα ,μόνο κοιτάς .

Ωραίος ο λεβιεδάκος λέμεεεε ... ;D


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9607
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #34 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 21:55:17 μμ
Μπορεί να μην είναι XLV είναι όμως τρανσάλπ κ Χόντα .

Αν ήμουν 15 χρόνια νεότερος θα έμπαινα σίγουρα στα έξοδα .  :goofy: :goofy:



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2428
  • XLV650, CRF1000
Reply #35 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 23:01:27 μμ
Παιδες, το Τρανσαλπ 700 ητανε "Τρανσαλπ" δηλ οχι Τρανσαλπ συμφωνα με την παραδοση των δικυλινδρων on-OFF Χονδα απο το 1987 μεχρι και το 2007, δηλ για 21 ολοκληρα χρονια (XLV600, XRV650, XRV750, XLV650 με τη σειρα που εμφανιστηκαν). Το Τρανσαλπ 750 φαινεται να γυρναει στην παραδοση των δικυλιδρων on-OFF Χονδα της παλιας καλης εποχης, και οπως και τα Τρανσαλπ 600/650, ενω δεν τους φαινεται απο τα specs, στο χωμα ειναι το ιδιο καλα με τα Αφρικα της εταιρειας.

Το μονο που με χαλαει στο 750 ειναι το οτι το αμορτισερ δεν εχει τουλαχιστο ρυθμιση αποσβεσης, που ειχανε ακομη και τα 650/700. Απο την αλλη, αν το αμορτισερ ειναι καλης ποιοτητας, αυτο που χρειαζεται κυριως ειναι η προφορτιση ελατηριου που την εχει, σε αντιθεση με ολα τα XLV/XRV. Να πω οτι ο κυριος λογος που εγω αλλαξα το αμορτισερ του 650 (στα 100Κ χιλιομετρα να προσθεσω) ητανε η ελλειψη προφορτισης που χρειαζεται για δυο ατομα, φορτιο, χωμα κλπ.

Επισης εμφανισιακα η εξατμιση ειναι αδιαφορη ενω στα 600/650 ητανε σημα κατατεθεν. Παντως το μηχανακι ειναι ομορφο μενοντας πιστο στην παραδοση και θα πουλησει. Οσο για τη συγκριση με το Τ700, ειναι απλα διαφορετικο μηχανακι (με 15-20 αλογα περισοτερα στον τροχο, καλυτερο ABS, ανεση για οδηγο ΚΑΙ συνεπιβατη αλλα φυσικα λιγοτερο off-road/rally-focused).

ΥΓ1 Συγνωμη στους κατοχους XLV700 αλλα τα σχετικα εχουνε γραφτει πολλες φορες, η Χονδα εχασε τοτε μεγαλη ευκαιρια να συνεχισει την παραδοση που ειχε δημιουργησει. Ευτυχως με τα καινουργια Αφρικα και τωρα Τρανσαλπ συνεχιζει τη μεγαλη αυτη παραδοση στο σημερα.

ΥΓ2 Εγω Τρανσαλπ ειχα το 650 με το οποιο εκανα πραγματα που δε θα κανω ευκολα με αλλο μηχανακι (εχω γραψει συνολικα 250Κ χμ με δυο Αλπ650), και το κεφαλαιο Τρανσαλπ εχει κλεισει για μενα, ειδικα καθως εχω και Αφρικα 1000.


" the PouroDuro spirit "


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7596
    • eGeorgalas
Reply #36 on: Πέμπτη 10 Νοέμβριος 2022, 11:34:10 πμ


Honda Transalp 750 2023 - Ποια θα είναι η τιμή του;



Όπως είναι αναμενόμενο, μετά την παρουσίαση μίας νέας μοτοσυκλέτας πληθαίνουν οι φήμες σχετικά με την έλευσή της στην αγορά, και φυσικά, το σημαντικότερο που ενδιαφέρει το αγοραστικό κοινό, την τιμή.

Εμείς δεν θα σας πούμε ότι ξέραμε ή μάθαμε ή έχουμε αποκλειστικές πληροφορίες, μιας και μέχρι να βγει επίσημα τιμοκατάλογος, όλα είναι ρευστά. Στα γερμανικά site έχει ήδη αρχίσει να κυκλοφορεί μία πιθανή τιμή για το νέο Honda Transalp 750. Αυτή, βρίσκεται στα 10.500euro. Ναι, μην τρέξετε στην τράπεζα να σηκώσετε λεφτά όμως.

Αν μία τέτοια τιμή ευσταθεί στην Γερμανία που έχει διαφορετικούς φόρους, τότε σε μας, υπολογίστε μία επιβάρυνσης της τάξεως 10 - 15%, δηλαδή, από 11.500 έως 12.000euro. Μία λογική τιμή πάντως θα ήταν στα 11.900euro, κάτω από το ψυχολογικό όριο των 12.000euro, ένα νούμερο που αμέσως θα το έβαζε να ''χτυπηθεί'' με το Yamaha Tenere 700 στην απλή του μορφή (11.290euro).

Αν και φαντάζουν παρόμοιες μοτοσυκλέτες, τόσο αυτό, όσο και το Suzuki V-Strom 800DE μάλλον τραβάνε τον δρόμο του Tiger 900 σε χρήση, και όχι τόσο off road όπως το Tenere, αν και διαθέτουν τους κατάλληλους τροχούς - το Transalp, υπολείπεται μάλιστα σε αναρτήσεις. Εν αναμονή λοιπόν  για να δούμε αν θα υπάρξει και ξεχωριστή έκδοση με αυτόματο κιβώτιο DCT, κάτι το οποίο δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, και σύμφωνα με το Hornet που παρουσιάστηκε πρώτο και μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, δεν αναφερόταν κάτι σχετικό σε κανένα press kit.

Τώρα, σύμφωνα με την τιμή του Hornet, θα πρέπει να αναφέρουμε πως η Honda Ιταλίας έχει ήδη παρουσιάσει την τιμή του, που βρίσκεται στα 1.000euro κάτω από το CB650R (!), ίσως σε μία προσπάθεια να μπει δυνατά στην αγορά. Με αυτό το σκεπτικό, και με μία ματιά στο σχετικό άρθρο που δημοσιεύσαμε πριν λίγες μέρες σχετικά με τις τιμές και τον ανταγωνισμό παραπλήσιων μοντέλων σε Ιταλία και Ελλάδα, μπορεί να βρισκόμαστε και πίσω από μία μεγάλη έκπληξη, αν το εργοστάσιο θελήσει να βάλει στην αγορά το Transalp 750 με δελεαστική τιμή.


Πηγή


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7596
    • eGeorgalas
Reply #37 on: Πέμπτη 10 Νοέμβριος 2022, 12:52:19 μμ
Το μονο που με χαλαει στο 750 ειναι το οτι το αμορτισερ δεν εχει τουλαχιστο ρυθμιση αποσβεσης, που ειχανε ακομη και τα 650/700. Απο την αλλη, αν το αμορτισερ ειναι καλης ποιοτητας, αυτο που χρειαζεται κυριως ειναι η προφορτιση ελατηριου που την εχει, σε αντιθεση με ολα τα XLV/XRV. Να πω οτι ο κυριος λογος που εγω αλλαξα το αμορτισερ του 650 (στα 100Κ χιλιομετρα να προσθεσω) ητανε η ελλειψη προφορτισης που χρειαζεται για δυο ατομα, φορτιο, χωμα κλπ.

Aν την τιμή την κρατήσουν χαμηλά όπως φημολογείται βλέπω UK 8000, το αποδέχομαι να μην έχει ρύθμιση απόσβεσης ...  Αν και κάτι θα έχουν προβλέψει....

Επισης εμφανισιακα η εξατμιση ειναι αδιαφορη ενω στα 600/650 ητανε σημα κατατεθεν. Παντως το μηχανακι ειναι ομορφο μενοντας πιστο στην παραδοση και θα πουλησει. Οσο για τη συγκριση με το Τ700, ειναι απλα διαφορετικο μηχανακι (με 15-20 αλογα περισοτερα στον τροχο, καλυτερο ABS, ανεση για οδηγο ΚΑΙ συνεπιβατη αλλα φυσικα λιγοτερο off-road/rally-focused).

Συμφωνώ ρε Γιώργο ... Την κοιτάω, την ξανά κοιτάω ... αλλά δεν ... Από τους λαιμούς ψηλά μέχρι το τελικό κάτι με χαλάει ....  Έστω να ερχόταν η απόληξη λίγο ψηλότερα...



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2428
  • XLV650, CRF1000
Reply #38 on: Πέμπτη 10 Νοέμβριος 2022, 16:42:23 μμ
Συμφωνώ ρε Γιώργο ... Την κοιτάω, την ξανά κοιτάω ... αλλά δεν ... Από τους λαιμούς ψηλά μέχρι το τελικό κάτι με χαλάει ....  Έστω να ερχόταν η απόληξη λίγο ψηλότερα...

Το προσεξα λιγο καλυτερα Λευτερη και αυτο που επισης με χαλαει σχετικα, εκτος απο το οτι η εξατμιση ειναι τελειως αδιαφορη, ειναι το οτι οι σωληνες της εξατμισης περνανε απο ΚΑΤΩ αντι απο το πλαϊ του κινητηρα, λες και ειναι roadster  ???  Το οποιο φυσικα μειωνει το ground clearance χωρις λογο. Επισης το μηχανακι δεν εχει καν μια ποδιά εστω της πλακας, αν και βεβαια τετοιες ποδιες θελουν αλλαγη για σοβαρη χωματινη χρηση.


" the PouroDuro spirit "


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9824
Reply #39 on: Πέμπτη 10 Νοέμβριος 2022, 17:30:22 μμ
Κι εγώ το πρώτο που σκέφτηκα ήταν οι απροστάτευτοι λαιμοί.

Είδα όμως πως έχουν βγάλει ήδη μια καλή πόδια για να τους προστατεύσει. Θα είναι ακριβή βέβαια, αλλά πόσο χρόνο θα χρειαστούν τα σαΐνια να την αντιγράψουν  ;)


Παύλος Καρούμπης


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7596
    • eGeorgalas
Reply #40 on: Παρασκευή 11 Νοέμβριος 2022, 13:03:10 μμ
Honda Transalp 750 Τιμή: Στα 12.000 ευρώ θα κυμανθεί

Το Honda Transalp 750 2023 παρουσιάστηκε στην έκθεση της EICMA, την Τρίτη που μας πέρασε και ήδη έχει δημιουργήσει βαβούρα γύρω από το όνομα του. Πόσο όμως θα κοστίζει;
Honda Transalp 2023 – Αυτή είναι η αναμενόμενη τιμή του

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μάθαμε σε πρώτο πρόσωπο, από τους ανθρώπους της Honda που βρίσκονται εκεί, το Honda Transalp 750 2023 θα έρθει σε μία τιμή που θα κυμανθεί, στο επίπεδο των 12.000 ευρώ. Αυτό μας δείχνει και δύο πιθανά σενάρια: Είτε το τελικό νούμερο θα βρίσκεται κάπου στα 11.900-11.995 ευρώ, είτε ελαφρώς πάνω από τα 12 χιλιάρικα (π.χ. 12.195 ευρώ ή κάτι τέτοιο).

Με ποια μοντέλα θα ανταγωνιστεί;

Χάρη στους 92 ίππους του, το Honda Transalp 750 2023 μπορεί να τεθεί απέναντι και σε μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού, όπως π.χ. το CFMOTO 800MT ή το BMW F850GS, ακόμα δε και με το καινούργιο Suzuki V-Strom 800. Λόγω ιπποδύναμης μπορεί να συγκριθεί φυσικά, και με το Aprilia Tuareg 660. Από την άλλη, σε πιο «άμεσο» ανταγωνισμό λόγω κυβισμού, τίθεται απέναντι στο Yamaha Tenere 700. Πως θα κινηθεί η κατηγορία με το Transalp στις επάλξεις, το 2023; Ίδωμεν!

Πηγή


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7596
    • eGeorgalas
Reply #41 on: Παρασκευή 11 Νοέμβριος 2022, 13:08:03 μμ
Το προσεξα λιγο καλυτερα Λευτερη και αυτο που επισης με χαλαει σχετικα, εκτος απο το οτι η εξατμιση ειναι τελειως αδιαφορη, ειναι το οτι οι σωληνες της εξατμισης περνανε απο ΚΑΤΩ αντι απο το πλαϊ του κινητηρα, λες και ειναι roadster  ???  Το οποιο φυσικα μειωνει το ground clearance χωρις λογο. Επισης το μηχανακι δεν εχει καν μια ποδιά εστω της πλακας, αν και βεβαια τετοιες ποδιες θελουν αλλαγη για σοβαρη χωματινη χρηση.

Κι εγώ το πρώτο που σκέφτηκα ήταν οι απροστάτευτοι λαιμοί.

Είδα όμως πως έχουν βγάλει ήδη μια καλή πόδια για να τους προστατεύσει. Θα είναι ακριβή βέβαια, αλλά πόσο χρόνο θα χρειαστούν τα σαΐνια να την αντιγράψουν  ;)

Με τις ποδιές το έχουμε .... Το τελευταίο που με προβληματίζει ...... Ακόμα και αυτή που έχει ως πλαστική μου φαίνεται ....

Θα του φτιάξουμε μια ωραία ποδιά που θα καλύπτει αυτή την παρωδία των λαιμών κάτω από τον κινητήρα ...

Απορώ πως το λανσάρουν στις περισσότερες φωτό χωρίς την ποδιά του ....

Ενώ σε αυτή παρακάτω κρύβεται ....





"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7596
    • eGeorgalas
Reply #42 on: Παρασκευή 11 Νοέμβριος 2022, 13:09:02 μμ
Λίγο πολύ πάμε στις 12.000€



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7596
    • eGeorgalas
Reply #43 on: Δευτέρα 14 Νοέμβριος 2022, 12:50:24 μμ
https://youtu.be/CMTJuQzLd7M

Αναμονή μέχρι τα μέσα Απριλίου του 2023 και τιμή φλερτ με τις 12.000,00€.... από την Ξυτάκη Μαρία..


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7596
    • eGeorgalas
Reply #44 on: Τρίτη 15 Νοέμβριος 2022, 16:23:10 μμ
Μάλιστα.....
Για αυτό οι περισσότερες φωτό είναι τραβηγμένες από την δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας...
Αν δούμε προσεχτικά την αριστερή της πλευρά θα δούμε γιατί οι λαιμοί της εξάτμισης έχουν αυτό το περίεργο σχήμα και πάνω από κάτω και όχι στα πλάγια....







"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9824
Reply #45 on: Τρίτη 15 Νοέμβριος 2022, 19:50:32 μμ

Αναμονή μέχρι τα μέσα Απριλίου του 2023 και τιμή φλερτ με τις 12.000,00€.... από την Ξυτάκη Μαρία..

Άρα προλαβαίνουν να μας δώσουν ένα για την ΙΤΤ.

ΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΔΣ;


Παύλος Καρούμπης


Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 297
Reply #46 on: Τετάρτη 16 Νοέμβριος 2022, 10:54:44 πμ
Ένα  για ΙΤΤ είναι λίγο

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk