Κάπου το έχω ματαδιαβασει αυτό ....
https://www.kkbike.it/en/68-africa-twin-xrv-650-750Να αντιγραψω τα όσα εχει γραψει ο καλός φίλος κ γνώστης Κώστας , που είναι Gatos στο όνομα κ στα μηχανολογικά που εγώ υστερώ κάπως
απο εδώ λοιπόν :
http://www.advride.gr/threads/%CE%91%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%B1-transalp.4510/page-4<< Bήμα(πχ 520-525) - Kωδ.Καρέ(πχ Ζ13) -&- Κωδικός σκληρότητας (πχ C45-C49) > αναγράφονται πάνω στα γρανάζια !!!
Απο κεί κ πέρα ,υπάρχει κ κάποιος συγεκριμένος κωδικός ,ο οποίος εξειδικεύει ακόμα περισσότερο τον άξονα που πρέπει να φορεθεί το κάθε γρανάζι.
Να το εξειδικεύσουμε για το Transalp.
Προτεινόμενο κ σύμφωνα με τις προδιαγραφές του άξονα του ΤΑ ,είναι το απο κάτω.
(Δώστε βάση σε όλες τις διαστάσεις)
Αν κάποια στιγμή ,ένας "μάστορας" βάλει ,ή ένας πωλητής ανταλλακτικών δώσει στον αναβάτη για να το βάλει ,το απο κάτω ,
το γρανάζι θα κουμπώσει μιά χαρά ,αφού καρέ + βήμα είναι τα ίδια.
Το πάχος όμως αυτού του γραναζιού (άρα κ του καρέ) είναι 10,2mm έναντι 13,5mm του σωστού.
Υπάρχει λοιπόν πολύ σοβαρή πιθανότητα αυτή η παράμετρος να δημιουργήσει μή προβλεπόμενη φθορά στο καρέ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Απο την άλλη πλευρά ,το απο κάτω γρανάζι ,επίσης φωλιάζει μιά χαρά στον άξονα του ΤΑ (βλ.βήμα & διαστάσεις καρέ)
και πιθανά να μπορεί να δώσει κ λύση μακροημέρευσης του άξονα,
ή λύση χωρίς λύσιμο μοτέρ ,σε κάποιο φθαρμένο καρέ ,
αφού λόγω του μεγαλύτερου πάχους του (17,5mm) θα πατήσει σε μεγαλύτερο (βλ.πρόβλεψη) ή σε καλό κομμάτι του καρέ (βλ.περίπτωση φθοράς καρέ)
Βέβαια θα χρειαστεί κάποια τροποποίηση σε βάση κ βίδες στήριξης κ τρύπημα του γραναζιού.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το δικό μου συμπέρασμα λοιπόν ,είναι ότι ,
ΑΝ μπεί το ΣΩΣΤΟ γρανάζι ,ανεξαρτήτως μάρκας ,ΔΕΝ νομίζω να υπάρξει πρόβλημα.
Απο την άλλη
Η πεποίθηση οτι ΜΟΝΟ "μαμά" γρανάζι γιά νο προμπλέμο ,πηγάζει απο τον μηδενισμό πιθανότητας τοποθέτησης συμβατού -αλλά όχι απολύτως σωστού γραναζιού- ,λόγω άγνοιας ή αδιαφορίας ,μαστόρων ή αναβατών.