Και τελος εχω ρυθμισει την αλυσιδα οπως την βλεπεις στην φωτο με διπλο σταντ
Aπό 2,5 στα 7 κ κάτι , δλδ κάτι λιγότερο απο 5 εκ.
Δεν μπορώ να σου πώ,υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο, με κυριότερο την κατάσταση της πίσω ανάρτησης.
Αυτός είναι κ ο λόγος που (πιστευω) η Χοντα ζητάει να μετράμε αλυσίδα με την μηχανή στο πλαινό σταντ η κάποιος να την κρατάει ορθια, ετσι κατά κάποιον τρόπο το βαρος της μηχανής φορτίζει την πίσω ανάρτιση , λέμε τώρα ψειρίζοντας τας μαιμούδας.
Εγώ μια φορά έκανα την ρυθμιση με πλήρες φορτίο κ απο τότε εκεί την ρύθμιζα .
Ομως ατα 4 εως 4.5 εκ που ζητάει η Χοντα δικάβαλο στην δική μου ακούγονταν τα ρουλεμάν του κεντρικου αξονα να σφυρίζουν κ η αλυσίδα ηταν τεντωμένη σαν χορδή.
Το έχω γραψει εδώ
https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=18736.0 όταν ακόμα δεν ήξερα κ πολλά περί αλυσίδων
Το γιατί? δεν το εψαξα , επειδή όσο ψάχνεις πληρώνεις, είμαι κ του γνήσιου κ επειδή κοιτούσα πρός αλλαγή ανάρτησης θα μου κόστιζε πολύ ακριβά.
Ετσι συμβιβάστηκα στα 5,3 με 5.5 εκ, κ εκανα με αυτην την ρύθμιση κάπου 27000χλμ με το μηχανάκι κ η αλυσίδα μου δεν χρειάστηκε ποτέ τέντωμα.
Φυσικά είναι κ θέμα του πώς δουλεύεις το δαχτυλάκι σου, αν είσαι μπρατσαράς κ πιέζεις την αλυσίδα με διπλάσια δύναμη απο εμένα τότε σιγουρα θα βγαλεις διαφορετικές μετρήσεις, είναι κ αυτό βασικό.
Πιστεύω δλδ οτι για να έχουμε μια μέτρηση σωστή που να αποτελεί όμως κ μέτρο σύγκρισης για κάποιους άλλους πρέπει να τεντώνουμε την αλυσίδα μας σε μια ορισμένη δύναμη, τουλάχιστον οι αρχάριοι κ οι λιγότερο έμπειροι.
Οι παλαιότεροι την καταλαβαίνουν ακόμα κ με το μάτι που λένε κ ακόμα κ στην οδήγηση.
Δλδ με ενα δυναμόμετρο σαν αυτό :
Θα μπορούμε να δώσουμε μια συγκεκριμένη δύναμη στην αλυσίδα , κ η μετρηση που θα πάρουμε θα είναι πλέον αποδεκτή κ οχι υποκειμενική.