Για την τάπα. Το λάστιχό της μου φαίνεται σαν πετσικαρισμένο κι από εκεί ορμώμενος.
Είπες , δεν τσεκάρω την λειτουργία της τάπας?

Χθες, 28/10 ήταν γλυκός ο καιρός, είχα χρόνο περισσότερο, είπα να τα ξαναδώ ένα-ενα.
Αντε να δούμε

Άνοιξα την τάπα.
Κινηση που δείχνει αποφασιστηκότητα, καλά πάμε ...

Έλεγχος στο δοχείο διαστολής και αφαίρεσα σκόπιμα υγρό, (ήταν και πάνω απ' το maxi).
Ασκοπη κίνηση... αν και κρύο θάπρεπε να είναι στο min και ζεστό στο max.
Έλεγχος στο σωληνάκι που συνδέει το ψυγείο με το δοχείο διαστολής. Ήταν εντάξει.
δλδ δεν ηταν βουλωμένο, αυτό εννοείς ?
Έλεγχος στάθμης ψυγείου. Συμπλήρωσα 40ml (μετρημένα με μεγάλη σύριγγα)
Σίγουρα δε ήταν 41ml?

Έβαλα μπροστά, χωρίς την τάπα.
καλό αυτό.
Στην αρχή τράβαγε τα νερά κάτω.
καλό και αυτό .
Μετά από λίγο κι όταν η μηχανή ζεστάθηκε τ' ανέβαζε πάνω ξεχειλίζανε, και μέσα απ' τα νερά βγαίνανε φυσαλίδες.
Φυσιολογικό αυτό αφού ετσι γίνεται και η εξαέρωση. Μόνο που όταν αρχίσουν οι φυσσαλίδες δίνεις γκάζι.
Τα παραπανήσια (όσα ξεχειλίζανε) καταλήγαν στο δοχείο διαστολής.
Kαλό κ αυτό.
Αναμονή λίγο, άδειασμα του δοχείου, συμπλήρωμα και ξανά το ίδιο.
Αδειαζε, συμπλήρωνε, κ ξαναμανά, τελικά στάθμη δεν μέτρησες.
Τσάμπα στα γραφω μου φαίνεται.
Στην αρχή τα νερά κάτω, μετά υπερχείληση που όσο πήγαινε (ανέβαζε θερμοκρασία) ήταν πιό έντονη.
Δεν έπρεπε να το αφήσεις να ανεβάσει θερμοκρασία, 3-4 λεπτά είναι αρκετά.
Αυτό έγινε αρκετές φορές.
Δεν ακούς κ τι σου λένε, κάνεις οτι θές .

Σημειωτέον ότι γκάζωνα μέχρι τις 4000-4500 στροφές.
Καλά εκανες
Παρατήρησα, ότι όταν ήταν ρελαντί και λίγες στροφές, τα κατέβαζε. Στις πολλές στροφές ξεχειλίζανε.
Φυσικά αφου την αφησες και ζεστάθηκε , τι αλλο περίμενες να κάνει? Το ανάποδο απο ότι στην αρχή που είναι κρύα ...
Μόλις άφηνα το γκάζι, κατεβαίνανανε για λίγο και μετά σαν να βράζανε, φουσκώνανε και ξεχειλίζανε.
Δεν βράζανε, αλλά τέλος πάντων .
Πιστεύω να ξέρεις οτι εξαέρωση κάνεις με το θερμοστάτη επάνω. Εξαερώνεις τον κινητήρα κ όχι τα ψυγεία αφού μετά αυτά εξαερώνονται ούτως η άλλως μέσω της τάπας.
Τώρα που το σκέφτομαι είναι ότι δεν έκανα δοκιμή με την τάπα επάνω.
Δλδ τι δοκιμή?

Σήμερα θα πάω να δω΄έναν ψυγειά, να τον ρωτήσω τι "παίζει με τα ψυγεία".
Εμ, φυσικό είναι , αμα κάνεις οτι σου κατέβει, βγάζεις και λάθος συμπεράσματα.
Τελικά θα στα πάρουν χοντρά κ δουλειά δεν θάχεις κάνει.
Νίκο, κατα 80% ΣΚ θα είμαστε παρέα. Μάλλον πάει τρόμπα (Ωχωχωχχχ!!!)
Μα καλά, γυρίζουν τα νερά , ανεβοκατεβαίνει η στάθμη ανάλογα τις στροφές κ εσύ λές οτι φταίει η τρόμπα?

Γιάννη, αν δεν κάνεις ακριβώς αυτά που σου λέω, θα βγάζεις διαρκώς λάθος συμπεράσματα, το έχω ξαναγράψει αλλά το ξαναποστάρω να το ξαναδείς:

Το Αγγλικό το κατέχεις, διάβασε το πώς και κάνε ακριβώς οτι λέει η βίβλος για μια εξαέρωση. Μόλις 3-4 λεπτά λειτουργίας του κινητήρα είναι αρκετά.
Και αφού κάνεις την εξαέρωση, μέτρα επιτέλους την ρημάδα την διαφορά στάθμης στο δοχείο ανάμεσα κρύο - ζεστό κινητήρα, δεν χρειάζεται να τον βράσεις , ασε τον να ζεσταθεί ως την μέση.
Αν βγεί η τρόμπα , το σχέδιο δείχνει :

Νο3 GASKET, WATER PUMP COVER 19226-MM9-000 Τιμή: 3,33 € (χωρίς ΦΠΑ 23%)
Νο8 OIL SEAL, 12X26X7 (ARAI) 91201-MV4-003 Τιμή: 3,33 € (χωρίς ΦΠΑ 23%)
Νο9 O-RING, 32.95X2.62 (ARAI) 91302-MB0-013 Τιμή: 2,85 € (χωρίς ΦΠΑ 23%)
ΥΓ: Παίρνω εδώ κ μισή ώρα στον Σαραβαλάκη αλλά δεν το σηκώνουν, φαίνεται τα κονομήσανε
