Hellas Transalp Forum

Προβλημα με την θερμοκρασια

kostas88 · 64950

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2472
  • XLV650, CRF1000
Reply #75 on: Τρίτη 14 Ιούνιος 2016, 20:11:11 μμ
Χαχα, θεμα κατα φωνη  ;D  Ειχα πιτσιλιες ψυκτικου απο δεξια στο μηχανακι εδω και καιρο και κοιταζοντας σημερα προσεκτικα ειναι πολυ πιθανο να κατεβαινει απο τις ψυκτρες (κρινοντας απο τις ασπριλες στα σημεια που ειδα)  :(  Αυριο το πρωι θα λυσω το ψυγειο και θα το παω στον ψυγεια για τσεκ. Και ηρθα στην Αθηνα για δουλεια και βγηκε αλλη δουλεια  >:(  Ειναι καιρο ετσι και θα το αφηνα αλλα πρεπει να ταξιδεψω.

Καινουργιο στο Ασημενιο κανει €330 :o  αλλα παιζουν και μεταχειρισμενα. Θα δειξει..


" the PouroDuro spirit "


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #76 on: Τρίτη 14 Ιούνιος 2016, 20:51:17 μμ
Θα προσπαθήσω να κάνω μια περιγραφή τι έγινε μ' εμένα. Γιώργο, ίσως κατα ένα μέρος να καλύψω κι εσένα.
Τον τελευταίο καιρό άρχισα να έχω κι εγώ πιτσιλιές κι αυτός ήταν ένας λόγος που περιόρισα τις μετακινήσεις στο απαραίτητο και μικρές διαδρομές.
Εξωτερικά δεν μπορούσα να δω πολλά-πολλά.
Σήμερα τα έλυσα. Υπήρχε "πρασινίλα σε πολλά σημεία κι ειδικά στο πάνω μέρος. Το αριστερό, ακριφώς από πάνω είχε και μικρές τρυπούλες, που φάνηκαν αφού ξύθηκε η πρασινίλα με συρματόβουρτσα.
Είχαν και στίγματα στις κυψέλες. Όταν τα λύσαμε, ένας γνωστός (έχει συνεργείο αυτοκινήτου) που τα είδε μου είπε ότι δεν τα βλέπει καλά.
Τα πήγα στον ψυγειά. Με το που τα είδε, μου λέει, " εγώ αυτά δεν στα φτιάχνω", "δεν το ρισκάρω". "Είναι διαβρωμένα του κερατά". "Ότι κι αν φτιάξω το πρόβλημα δεν θα λυθεί και δεν το διακινδυνεύω".
Κι εκεί πάνω πιάσαμε την κουβέντα. Μου είπε ότι κι αν κάνει σε κανένα μήνα το πολύ θα με ξαναδεί. Με την κουβέντα, μου είπε ότι κάνει και κατασκευές, (αυτό που είπα για ορειχάλκινο πιο πάνω). Τον ρώτησα πόσο θα πάει και είπε 150 το ένα. Η κουβέντα έμεινε εκεί.
Γυρίζοντας στο συνεργείο που την έχω, ό μηχανικός πήρε κάτι τηλέφωνα και ρωτούσε για ψυγεία, λέγοντας χαρακτηριστικά, τιμές για συνεργείο. Βρήκε σ' έναν μεταχειρισμένα 300 ευρώ.
Έκανα απ΄τον υπολογιστή που έχει στο συνεργείο μια "ψαχτική" στα γρήγορα κι οι τιμές που είδα παίζουν στο 300αρι πάνω-κάτω.
Είμαι σε σκέψη. Με αυτά που είδα κι άκουσα για μεταχειρισμένα είμαι κουμπωμένος. Δεν ξέρω...


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #78 on: Τρίτη 14 Ιούνιος 2016, 21:04:26 μμ
Τάπωσέ τα και στην μια είσοδο νερού , όποια βολεύει σε διατομή, βάλε την σωλήνα του νερού (του σπιτιού εννοείται) ανοιξε πίεση κ δες απο που τρέχουν.



Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #79 on: Τετάρτη 15 Ιούνιος 2016, 02:49:34 πμ
Τάπωσέ τα και στην μια είσοδο νερού , όποια βολεύει σε διατομή, βάλε την σωλήνα του νερού (του σπιτιού εννοείται) ανοιξε πίεση κ δες απο που τρέχουν.

εκεί αποσκοπούσε η ερώτησή μου, αν βρει την τρύπα, υπάρχει έυκολος, γρήγορος και φθηνός τρόπος να την επισκευάσει


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #80 on: Τετάρτη 15 Ιούνιος 2016, 09:39:44 πμ
Και κάτι ενδιαφέρον, το βρήκα ψάχνοντας το θέμα ηλεκτρόλυση.  Αξίζει μία απάντηση.
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=10374

Απ΄ότι διάβασα, βρήκα, το μεγάλο πρόβλημα είναι η ηλεκτρόλυση. Περισσότερο ζημιά παθαίνει ο Χάλυβας, μετά το Αλουμίνιο, και τελευταίος ο χαλκός.
 
Ύστερα και κάτι άλλο

http://www.off-road.gr/phpbb3/viewtopic.php?t=2652

Άσχετο αλλά και σχετικό ταυτόχρονα...


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline xarisTA650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 56
Reply #81 on: Τετάρτη 15 Ιούνιος 2016, 10:36:29 πμ
Επειδή είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, δυστυχώς αν δε γίνεται σωστή συντήρηση των ψυγείων με σωστό αντιψυκτικό (g-12) και αλλαγή όταν χρειάζεται τα ψυγεία καταστρέφονται, βουλώνουν και κάνουν μικρές τρυπίτσες με αποτέλεσμα να χρειάζεται αλλαγή.

Εγώ το αντιμετώπισα στο δεξιό ψυγείο. Δυστυχώς οι τιμές ήταν υπερβολικές για τα 650. Τελικά βρήκα με 40 ευρώ μεταχειρισμένο σε άψογη κατάσταση από africa. Χρειάζεται βέβαια μικρές μετατροπές στα κολλάρα αλλά δουλεύει χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Οπότε μην κοιτάτε μονο απο 650. Ρίξτε μια ματιά απο 600 ή africa ή ακόμα και varadero. 



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #82 on: Τετάρτη 15 Ιούνιος 2016, 13:42:39 μμ
Είδες ο κινέζος;
160€ δύο αλουμινένια ψυγεία και σετάκι κολάρα σιλικόνης στη πόρτα σας!

http://www.ebay.co.uk/itm/281742712888?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #83 on: Τετάρτη 15 Ιούνιος 2016, 18:40:06 μμ
Και κάτι ενδιαφέρον, το βρήκα ψάχνοντας το θέμα ηλεκτρόλυση.  Αξίζει μία απάντηση.
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=10374

Αν ισχύει αυτό που γράφει:

-  Το απιον(τ)ισμένο νερό .......( μερικά ακαταλαβίστικα να το παίζουμε κ επιστήμονες ωστε να αποκτούμε και κύρος)......Το νερό αυτό για τον παραπάνω λόγω παρουσιάζει πιο ελαττωμένο pH (μεγαλύτερη οξύτητα) οπότε προσβάλλει "περισσότερο" (ταχύτερα κ.λπ.) τα μέταλλα (άρα και το ψυγείο που χρησιμοποιείται). 

Τότε το νεράκι που χρησιμοποιείται στα ηλεκτρικά σίδερα κλπ ΔΕΝ κάνει για κινητήρες ...
Ενα λάθος που εγώ λόγω άγνοιας κάνω εδώ κ καιρό ....
Αντε στα έξοδα πάλι. :2slap:


 
Ύστερα και κάτι άλλο

http://www.off-road.gr/phpbb3/viewtopic.php?t=2652
 

Τι μαθαίνει κανείς , πάλι καλά που στα μηχανάκια μας είναι όλα αλουμινένια .... :pope:



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #84 on: Πέμπτη 16 Ιούνιος 2016, 08:51:17 πμ
Αν ισχύει αυτό που γράφει:

-  Το απιον(τ)ισμένο νερό .......( μερικά ακαταλαβίστικα να το παίζουμε κ επιστήμονες ωστε να αποκτούμε και κύρος)......Το νερό αυτό για τον παραπάνω λόγω παρουσιάζει πιο ελαττωμένο pH (μεγαλύτερη οξύτητα) οπότε προσβάλλει "περισσότερο" (ταχύτερα κ.λπ.) τα μέταλλα (άρα και το ψυγείο που χρησιμοποιείται). 

Τότε το νεράκι που χρησιμοποιείται στα ηλεκτρικά σίδερα κλπ ΔΕΝ κάνει για κινητήρες ...
Ενα λάθος που εγώ λόγω άγνοιας κάνω εδώ κ καιρό ....
Αντε στα έξοδα πάλι. :2slap:

Μνημειο ασχετοσύνη ειναι αυτο που εγραψε ο ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ως χημικος. Προκειται περι ασχετου με περικεφαλαια (για να μην πω τιποτε χειροτερο...)  :goofy:
Αυτος απο βιβλιο χημειας, δεν εχει δει ουτε το εξωφυλλο....



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2472
  • XLV650, CRF1000
Reply #85 on: Πέμπτη 16 Ιούνιος 2016, 20:32:47 μμ
Επανερχομαι στη δικη μου περιπτωση, ελυσα χθες το φαιρινγκ με σκοπο να αδειασω το αντιψυκτικο και να βγαλω/ελεγξω το δεξι ψυγειο αλλα καθως ητανε σε κοινη θεα αφησα πρωτα το μηχανακι να ζεσταθει μεχρι να δουλεψει το βεντιλατερ 2-3 φορες και δεν ειδα ουτε σταγονα, αν ειχε τρυπα επρεπε ναχει τρεξει με τοση πιεση εσωτερικα. Αφου το αφησα λοιπον να κρυωσει, εσφιξα τα 4 κολλαρα (απο 2 σε καθε ψυγειο) και επλυνα τις πιτσιλιες. Απο τοτε εκανα 200χμ και δεν εχω δει πιτσιλια αλλα ειναι υπο παρακολουθηση καθως θα παιξει ταξιδι Ποντο τον Αυγουστο και Σερβια τον Σεπτεμβρη.

Να πω επισης οτι εχω αλλαξει το ψυκτικο καθε 3-4 χρονια και οχι καθε 2 χρονια που λεει η Χονδα, ελπιζω να μην ειναι αυτος ο λογος αν το ψυγειο/ψυγεια ταχει/ταχουν παιξει (η πρωτη σε 0.5 χρονο στα 12Κ σε εξουσιοδοτημενο και μετα σε 3.5 χρονια στα 54Κ, σε 4 χρονια στα 80Κ, σε 3 χρονια στα 112Κ και τωρα ταχω μεσα για 3+ χρονια στα 152Κ).


" the PouroDuro spirit "


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #86 on: Παρασκευή 17 Ιούνιος 2016, 06:28:41 πμ
Απλά, Γιώργο, κάνε τακτικό έλεγχο στάθμης στα ψυγεία.
Σκέφτομαι, να κόψω ένα κομάτι απ' το πλαστικό που καλύπτει την τάπα, για ευκολότερη πρόσβαση.
Πάντως, εδώ, τα ψυγεία, μεταχειρισμένα ή καινούρια after market (κινέζικα ως επι το πλείστον) παίζουν
στα 300 ευρώ και κύρια αυτά που στο ebay βρίσκεις με 150 σύνολο (αγορά και μεταφορικά μαζί).
Τί παίζει;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2472
  • XLV650, CRF1000
Reply #87 on: Παρασκευή 17 Ιούνιος 2016, 08:36:31 πμ
Απλά, Γιώργο, κάνε τακτικό έλεγχο στάθμης στα ψυγεία.
Σκέφτομαι, να κόψω ένα κομάτι απ' το πλαστικό που καλύπτει την τάπα, για ευκολότερη πρόσβαση.


Γιαννη, αυτο ακριβως εχει κανει ο Konkost, δεν ειναι κακη ιδεα. Παντως για προσβαση στην ταπα με το φαιρινγκ πανω, τα μόνα που χρειαζεται να βγoυνε ειναι πρωτα η πλαστικη βιδα που κραταει το εσωτερικο δεξι πλαστικο, μετα βγαζουμε αυτο το πλαστικο απο τη θεση του και το σπρωχνουμε προς το "εσωτερικο" της μηχανης, ξειβιδωνουμε την 10αρα βιδα του πλαστικου καλυματος και τη βγαζουμε προσεχοντας να μη χασουμε την πατουρα της και κατοπιν τραβωντας λιγο αυτο το πλαστικο εμφανιζεται η ταπα. Το ειχα γραψει και παλια καπου αυτο καθως πολλοι βγαζουν το φαιρινγκ  :o  Βεβαια με το κοψιμο του πανω μερους του πλαστικου αυτου που καλυπτει την ταπα, η προσβαση γινεται πανευκολη.
« Last Edit: Παρασκευή 17 Ιούνιος 2016, 10:47:06 πμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #88 on: Σάββατο 02 Ιούλιος 2016, 11:32:33 πμ
Μετά από τούτα και τ' άλλα, σκέφτομαι να γράψω κι εγώ ένα έππος. Πως λένε "Ομήρου Ιλιάς", "Βιργιλίου Αινειάς" ας πούμε, έμένα θα λέγεται "Ιωάννου Ψυγειάς"  :2hysterical: :2hysterical:
Τέλος πάντων, ο πρόλογος έγινε εδώ....
Θα προσπαθήσω να κάνω μια περιγραφή τι έγινε μ' εμένα. Γιώργο, ίσως κατα ένα μέρος να καλύψω κι εσένα.
Τον τελευταίο καιρό άρχισα να έχω κι εγώ πιτσιλιές κι αυτός ήταν ένας λόγος που περιόρισα τις μετακινήσεις στο απαραίτητο και μικρές διαδρομές.
Εξωτερικά δεν μπορούσα να δω πολλά-πολλά.
Σήμερα τα έλυσα. Υπήρχε "πρασινίλα σε πολλά σημεία κι ειδικά στο πάνω μέρος. Το αριστερό, ακριφώς από πάνω είχε και μικρές τρυπούλες, που φάνηκαν αφού ξύθηκε η πρασινίλα με συρματόβουρτσα.
Είχαν και στίγματα στις κυψέλες. Όταν τα λύσαμε, ένας γνωστός (έχει συνεργείο αυτοκινήτου) που τα είδε μου είπε ότι δεν τα βλέπει καλά.
Τα πήγα στον ψυγειά. Με το που τα είδε, μου λέει, " εγώ αυτά δεν στα φτιάχνω", "δεν το ρισκάρω". "Είναι διαβρωμένα του κερατά". "Ότι κι αν φτιάξω το πρόβλημα δεν θα λυθεί και δεν το διακινδυνεύω".
Κι εκεί πάνω πιάσαμε την κουβέντα. Μου είπε ότι κι αν κάνει σε κανένα μήνα το πολύ θα με ξαναδεί. Με την κουβέντα, μου είπε ότι κάνει και κατασκευές, (αυτό που είπα για ορειχάλκινο πιο πάνω). Τον ρώτησα πόσο θα πάει και είπε 150 το ένα. Η κουβέντα έμεινε εκεί.
Γυρίζοντας στο συνεργείο που την έχω, ό μηχανικός πήρε κάτι τηλέφωνα και ρωτούσε για ψυγεία, λέγοντας χαρακτηριστικά, τιμές για συνεργείο. Βρήκε σ' έναν μεταχειρισμένα 300 ευρώ.
Έκανα απ΄τον υπολογιστή που έχει στο συνεργείο μια "ψαχτική" στα γρήγορα κι οι τιμές που είδα παίζουν στο 300αρι πάνω-κάτω.
Είμαι σε σκέψη. Με αυτά που είδα κι άκουσα για μεταχειρισμένα είμαι κουμπωμένος. Δεν ξέρω...
Το κακό είναι ότι αυτό τον καιρό τα "όβολα" δεν επαρκούν και βγήκε κάτι που δεν λογάριαζα.  Τα μεταχειρισμένα είναι και "λαχείο" αλλά δεν τα δίνουν και φθηνά-φθηνά.
Ξεκινάει λοιπόν το ψάξιμο.
Έκανα την σκέψη γι' aftermarket, αλλά από πού; Βρήκα, αλλά έδειχναν για "ιδιοκατασκευές" κι όχι κάτι ας το πούμε φασόν.
Βρήκα αλλά η τιμή ήταν όσο και τα μεταχειρισμένα, κοντά στα 280 με 300,  προέλευση... Κίνα...
Αυτό αποδείχθηκε όταν με την συνδρομή ενός φίλου ξεκίνησε το ψάξιμο στο ebay, όπου τα έβρισκα από 122 με επιπλέον κόστος τα μεταφορικά, που δεν ήταν και τόσο ευκαταφρόνητα κάποιες φορές.
Εκεί βρέθηκαν και μεταχειρισμένα, αλλά δεν υπήρχε μεγάλη απόκλιση σε τιμές, οπότε με τα μεταφορικά δεν άλλαζαν και πολλά-πολλά.
Ένας φίλος είχε πρόσφατα αγοράσει ένα δεξί σε καλή τιμή, δεν το χρειάστηκε και μου το έδινε. Πραγματικά, το πήρα.
Έπρεπε να βρώ το αριστερό. Βλέπω μια αγγελία στο car, 110 το έδινε, καλή τιμή, σαν καλός "Έλληνας ανατολίτης" το παζάρεψα, έπιασε, το πήρα 100 και φαίνοταν σε πολύ καλή κατάσταση.
Ο ίδιος δε μου είπε, χωρίς να προλάβω να πω εγώ κάτι, ότι αν υπάρξει πρόβλημα, να το πάω πίσω.
Όλα καλά... πάμε να τα βάλουμε... το αριστερό μια χαρά... το δεξι;
Με το που πήγαμε να βάλουμε το λεπτό κολάρο για την υπερχείληση, παραλίγο να μας μείνει το σωληνάκι στο χέρι. Σκέφτηκα να το κολήσω, αλλά... φευ... ήταν σάπιο... φτού κι απ΄την αρχή.
Ξανά ψάξιμο... τηλεφωνώ σ' έναν εκεί στο Περιστέρι που είχε αγγελία στο car για μεταχειρισμένα κι έλεγε "ρωτήστε τιμή" και παίρνω νια απάντηση σε τόνο Φωτόπουλος όταν μίλαγε μάγκικα, 200.
Ρωτώντας, αν παίζει κάτι καλύτερο σαν τιμή, με το ίδιο ύφος εισπράτω την απάντηση "αφου καινούρια έχουν 300". Απλά έκλεισα το τηλέφωνο... φαίνεται ότι οι πελάτες του συγκεκριμένου τα βγάζουν και τα δίνουν εύκολα.
Το ψάξιμο συνεχίστηκε, μέχρι που ένας γνωστός με πάει σ' ένα μαγαζί στην γειτονιά μου, ναι, στην γειτονιά μου όπου βρήκα και το δεξί στα 110.
Τα έβαλα, έγιναν τα σχετικά και άρχισε πάλι η μηχανούλα μου να εργάζεται.
Προσεκτικά βέβαια μην υπάρξει και κανένα απρόοπτο. Οι μέχρι τώρα ενδείξεις ξεπερνάνε τις προσδοκίες μου. Είναι θετικότατες...
Έτυχε κι έκανα διαδρομές που τα είχαν όλα. Κίνηση με χαμηλή ταχύτητα και πολλά σταματήματα, κίνηση με αρκετή ώρα σταματημένος, να μην περνάς από πουθενά, που η θερμοκρασία να φτάνει εκεί που παίρνει μπροστά ο ανεμιστήρας και μετά κάπως ελεύθερη κίνηση με ταχύτητα κοντά 70-80. Η ανταπόκριση ικανοποιητικότατη. Μόλις η μηχανή κινήθηκε, η θερμοκρασία κατέβαινε.
Αλλά και κυκλοφορία σ' ανοιχτό δρόμο με 120-130. Εκεί ξεκόλλαγε ο δείκτης αλλά προς τα κάτω.
Τέλος καλό, όλα καλά.



« Last Edit: Σάββατο 02 Ιούλιος 2016, 12:31:32 μμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #90 on: Σάββατο 02 Ιούλιος 2016, 20:14:53 μμ
Τι πέρασες κ εσύ, αντε να βάλεις κ το θερμοστάτη να ησυχάσεις ....



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2472
  • XLV650, CRF1000
Reply #91 on: Παρασκευή 08 Ιούλιος 2016, 22:08:49 μμ
Να πω οτι κι'εγω χρειαστηκα το δεξι ψυγειο γιατι ειχε αρχισει να ψιλοτρεχει εδω και καιρο και εβρισκα πιτσιλιες ψυκτικου απο δεξια. Εσφιξα ολα τα κολαρα και νομισα οτι ητανε καποιο απο αυτα αλλα πριν 3 μερες σε ταξιδι με ψηλες ταχυτητες ξανατρεξε. Οποτε χρειαστηκε ν'αλλαξω δεξι ψυγειο και επειδη βρηκα και τα δυο ψυγεια απο Τρανσαλπ 650 σε πολυ καλη κατασταση με 48Κ χμ που κοβοτανε για ανταλλακτικα, τα αλλαξα και τα δυο.

Παντως και να εμφανισει προβλημα τρεξιματος το ψυγειο δεν αφηνει τον αναβατη καθως η σταθμη του ψυκτικου κατεβαινει ελαχιστα και μπορουμε να συμπληρωσουμε απιονισμενο νερο και ειμαστε μια χαρα. Μεχρι και πολυημερο ταξιδι πολλων χιλιομετρων μπορει να βγει ετσι. Και κρινοντας απο το γεγονος οτι δεν υπαρχουν ευκολα μεταχειρισμενα ψυγεια απο Τρανσαλπ ή Αφρικα, σημαινει οτι τα ψυγεια τους εχουνε θεμα σε πολλα χιλιομετρα. Πληροφοριακα, το δικο μου ΤΑ ειχε/εχει 154Κ χμ τωρα που συνεβη αυτο.


" the PouroDuro spirit "


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #92 on: Σάββατο 09 Ιούλιος 2016, 09:50:43 πμ
Έχω να πω ότι πρέπει να υπάρχει ιός, που τελευταία έπεσε σε επιδημική μορφή.
Έπεσε επιδημία "ψυγειήτιδας". Δεν μπορώ να καταλάβω. Κτύπησε για τα καλά.
Και αναφέρομαι σ' αυτό γιατί, ψάχνοντας για ψυγεία, ακούς την φράση " μόλις το έδωσα",
"έχω ένα, αλλά το έχω πουλημένο..." κλπ, κλπ.
Πάνω εκεί, δουλεύουν κι οι μαυραγορίτες, όπως πχ αυτός στο Περιστέρι που ανάφερα παραπάνω.
200, κι αν θες.
Χθες πάντως είδα και το χειρότερο. Τρόμπα νερού. Σε φίλο, (είναι και στο club, δεν θυμάμαι με ποιο όνομα), ο Νίκος, άλλαξε τρόμπα νερού.
Του έτρεχε από την τρύπα που έχει από κάτω. Δεν την πολυκινούσε τελευταία και πρόσφατα είχε αλλάξει τα "νερά". Ευτυχώς δεν πήγαν στα λάδια.
Επιδημία....


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #93 on: Σάββατο 09 Ιούλιος 2016, 12:52:17 μμ
Φτου, φτου  :pope:



Offline Makman

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 147
Reply #94 on: Σάββατο 09 Ιούλιος 2016, 17:33:49 μμ
Έχω να πω ότι πρέπει να υπάρχει ιός, που τελευταία έπεσε σε επιδημική μορφή.
Έπεσε επιδημία "ψυγειήτιδας". Δεν μπορώ να καταλάβω. Κτύπησε για τα καλά.
Και αναφέρομαι σ' αυτό γιατί, ψάχνοντας για ψυγεία, ακούς την φράση " μόλις το έδωσα",
"έχω ένα, αλλά το έχω πουλημένο..." κλπ, κλπ.
Πάνω εκεί, δουλεύουν κι οι μαυραγορίτες, όπως πχ αυτός στο Περιστέρι που ανάφερα παραπάνω.
200, κι αν θες.
Χθες πάντως είδα και το χειρότερο. Τρόμπα νερού. Σε φίλο, (είναι και στο club, δεν θυμάμαι με ποιο όνομα), ο Νίκος, άλλαξε τρόμπα νερού.
Του έτρεχε από την τρύπα που έχει από κάτω. Δεν την πολυκινούσε τελευταία και πρόσφατα είχε αλλάξει τα "νερά". Ευτυχώς δεν πήγαν στα λάδια.
Επιδημία....
Μια και το ανεφερες, πριν μερικες μερες αλλαξα δισκους συμπλεκτη.Η τρομπα ηταν στα τελευταια της (72.000 km), και αγοραστηκε κιτ επισκευης 90€ και εγινε καινουρια.

Στάλθηκε από το Lenovo A916 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #95 on: Κυριακή 10 Ιούλιος 2016, 10:52:40 πμ
Και απο που αγοραστηκε αυτό το κιτ επισκευής, κ τι περιείχε?



Offline Makman

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 147
Reply #96 on: Κυριακή 10 Ιούλιος 2016, 11:06:04 πμ
Ο Σαρακακης δεν το ειχε, και το βρηκε σε αλλο καταστημα (σπαω το κεφαλι μου να θυμηθω, αλλα δεν....) και ειχε ρουλεμαν και τσιμουχες, παντα συμφωνα με τα λεγομενα του μηχανικου μου.

Στάλθηκε από το Lenovo A916 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk