Hellas Transalp Forum

Προβλημα με την θερμοκρασια

kostas88 · 66349

Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #25 on: Σάββατο 30 Αύγουστος 2014, 16:15:53 μμ
Σήμερα είπα να κάνω το τελικό στάδιο.
Αρχικά οπτική επιθεώρηση για τυχόν διαρροή:   οκ, ουδέν πρόβλημα.
Έλεγχος στάθμης ψυκτικού υγρού: οκ, όλα καλά.
 
Επόμενο πράγμα ήταν να της φορέσω τα "ρούχα" της. (όλα καλά αλλά η τελευταία βίδα με ..μπιπ......)
Κατά τις 16:00 την βολτάρησα. (πιστεύω ότι η ατμοσφαιρική θερμοκρασία είναι η καλύτερη αυτή την ώρα).
Διαδρομή Νίκαια, Σχιστό, Σκαραμαγκάς, ΕΟ (Καβάλας), Χαϊδάρι, Νίκαια. 25 χλμ.
Το κακό ήταν ότι είχε αέρα και δεν μπόρεσα να την "τρέξω" όπως θα ήθελα.

Με ταχύτητα 100-120-130 το maximum ήταν εδώ


Σε συνθήκες πόλης με ταχύτητα που να μην ξεπερνάει τα 40 χλμ αλλά όχι μπλοκάρισμα ήταν εδώ


Έκανα ας πούμε συνθήκες μεγαλύτερης κίνησης  :goofy: :goofy: και το maxmum που πήγε ήταν αυτό

Αυτό έπεσε μόλις μεγάλωσε η ταχύτητα.

Κάτι που παρατήρησα στο σχήμα που έχουν τα "πλαστικά" είναι ότι οδηγούν τον αέρα στα ψυγεία, ίσως να είναι και ιδέα μου, αλλά αυτό κατάλαβα.

Δλδ . τον έβρασες? για λέγε ... 
Σούπα κόντεψα να τον κάνω. Σκέφτηκα και να τον αυγοκόψω  :2hysterical: :2hysterical:
Αυτό τώρα είναι καλό δλδ? το να λειτουργεί ο κινητήρας κρύος?
Συνήθως όταν βάζω μπροστά την αφήνω και δουλεύει πάντα 1' τουλάχιστον. Δεν θα έκανα αφαίρεση θερμοστάτη άν ήταν χειμώνας. Μου ξαναέτυχε κάτι τέτοιο σ' αυτοκίνητο και το καλοκαίρι ήταν μια χαρά. Μόλις χειμώνιασε ανέβαζε αργά θερμοκρασία και δεν είχα καλοριφέρ.

Δεν είναι τρύπα ασφαλείας αυτό Ιωάννη, αλλά μια πολύ μελετημένη δίοδος που αργά ζεσταίνει σε κάποια χαμηλότερη απο αυτή του κινητήρα θερμοκρασία το νερό στα ψυγεία ωστε οταν ανοιξει ο θερμοστάτης να αποφευχθεί το θερμικό σόκ στα μέταλα του κινητήρα.

Και απάντησέ μου επιτέλους σε αυτό : Ερώτηση: με τον κινητήρα κρύο και ζεστό έχεις κάποια διαφορά στην στάθμη του υγρού στο δοχείο διαστολής?
Είναι βασικό για την σωστή λειτουργία της τάπας του ψυγείου.
Δεν αντιλέγω, πιστευώ ότι σε μένα ίσως δούλεψε και σαν "ασφάλεια"
Δεν έχω παρατηρήσει κάποια εμφανή διαφορά στην στάθμη. Θα το ξανακοιτάξω. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να την αλλάξω κι αυτή.
« Last Edit: Σάββατο 30 Αύγουστος 2014, 16:50:28 μμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #26 on: Σάββατο 30 Αύγουστος 2014, 16:31:03 μμ
δεν εχει θεμα τσαμπα ανγχωνεσαι. εμενα ανεβαινει αρκετα μονο με φουλ ζεστη στη θησεως που εχει φαναρι καθε 3 μετρα. Τα μπαρ της τρομπας νερου τα ελενξε ο μαστορας; υπαρχει μηχανημα που μετραει τη πιεση.


XL650V


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #27 on: Σάββατο 30 Αύγουστος 2014, 16:54:15 μμ
δεν εχει θεμα τσαμπα ανγχωνεσαι. εμενα ανεβαινει αρκετα μονο με φουλ ζεστη στη θησεως που εχει φαναρι καθε 3 μετρα. Τα μπαρ της τρομπας νερου τα ελενξε ο μαστορας; υπαρχει μηχανημα που μετραει τη πιεση.
Έχω ακούσει για χοντρά πράγματα που μπορεί να βγάλει η υπερθέρμανση. Φοβήθηκα και για την τρόμπα και δεν είμαι σε κατάσταση τόσο καλή για παραπάνω έξοδα κι έτσι "ψείρισα την μαϊμού" παραπάνω να σιγουρευτώ απόλυτα.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #28 on: Κυριακή 31 Αύγουστος 2014, 15:21:56 μμ
οποτε βαζεις εναν καινουριο θερμοστατη και ολα καλα.




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9966
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #29 on: Κυριακή 31 Αύγουστος 2014, 15:28:32 μμ
οποτε βαζεις εναν καινουριο θερμοστατη και ολα καλα.


Βάλε και μια 50αρα στην τσέπη , θα πάρεις και ρέστα THERMOSTAT ASSY.    19300-KE8-000     49.84€

Καλού κακού μην πετάξεις τον παλιό.



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #30 on: Κυριακή 31 Αύγουστος 2014, 17:23:14 μμ
Παίδες την τρόμπα νερού πως την ελέγχουμε αν δουλευει σωστα; (χωρις να παμε σε μαστορα)


XL650V


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #31 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2014, 00:46:55 πμ
Παίδες την τρόμπα νερού πως την ελέγχουμε αν δουλευει σωστα; (χωρις να παμε σε μαστορα)
Απ΄ότι έχω ακούσει βγάζει ένα θόρυβο, ευτυχώς δεν έχω σαφή αντίληψη. Εκείνο που είδα και θα το πω, είναι το γύρισμα των "νερών" στο ψυγείο. Βέβαια δεν είχα τον θερμοστάτη. Αυτό ίσως γίνει αν βγάλεις την τάπα και ζεστάνεις την μηχανή μέχρι ν΄ανοιξει ο θερμοστάτης. Τότε βλέπεις τα "νερά" να γυρίζουν στο ψυγείο σαν ένα ρυάκι. Είναι ένα δείγμα ότι η τρόμπα "γυρίζει τα νερά".


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 583
Reply #32 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2014, 04:57:00 πμ
καλό είναι να τσεκάρεις κάτω από την αντλία εκεί που έχει μια τρύπα, αν υπάρχει κάποια διαρροή


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #33 on: Πέμπτη 23 Οκτώβριος 2014, 13:46:02 μμ
Μάγκες! Κολοκύθια!
Εξακουλουθεί και ζεσταίνετε. Και να σκεφτείτε ότι δεν της έχω βάλει ακόμα τον θερμοστάτη. Φάνηκε στη διαδροή που έκανα για το ΦΡ πηγαίνοντας για το Λιβαδάκι. Δούλευε με ψηλά την θερμοκρασία και σε γκαζώματα την ανέβαζε κι άλλο. Έφτασε λίγο πριν απ' την γραμμή ψηλά προς το κόκκινο.
Πρώτη σκέψη να καθαρίσω τα ψυγεία. Ξαναματαψάξιμο.
Ξέρει κανένας αν παίρνουν καθάρισμα; Ξέρει κανένας κανένα ψυγειά, προς Πειραία μεριά;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 583
Reply #34 on: Πέμπτη 23 Οκτώβριος 2014, 14:00:06 μμ
Μάγκες! Κολοκύθια!
Εξακουλουθεί και ζεσταίνετε. Και να σκεφτείτε ότι δεν της έχω βάλει ακόμα τον θερμοστάτη. Φάνηκε στη διαδροή που έκανα για το ΦΡ πηγαίνοντας για το Λιβαδάκι. Δούλευε με ψηλά την θερμοκρασία και σε γκαζώματα την ανέβαζε κι άλλο. Έφτασε λίγο πριν απ' την γραμμή ψηλά προς το κόκκινο.
Πρώτη σκέψη να καθαρίσω τα ψυγεία. Ξαναματαψάξιμο.
Ξέρει κανένας αν παίρνουν καθάρισμα; Ξέρει κανένας κανένα ψυγειά, προς Πειραία μεριά;

προφανώς και παίρνουν από καθάρισμα (εγώ θα πρότεινα αέρα με κομπρεσέρ, αλλά ίσως και να είναι πολύ βίαιος τρόπος)
« Last Edit: Πέμπτη 23 Οκτώβριος 2014, 15:07:16 μμ by trelomhxmhx »




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #35 on: Πέμπτη 23 Οκτώβριος 2014, 14:11:40 μμ
Γιάννη, φοβάμαι ότι το παιχνίδι είναι στην φτερωτή της αντλίας. Πρέπει να έχει μαλακώσει με τα χρόνια και στην μεγάλη ταχύτητα δεν έχει ψωμί να στείλει νερό.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #36 on: Πέμπτη 23 Οκτώβριος 2014, 14:16:27 μμ
Κάτσε τώρα σκέφτηκα και κάτι άλλο. Για κοίταξε τις βίδες της αντλίας μήπως είναι λίγο λάσκα και με την άνοδο θερμοκρασίας αρχίζει να παίρνει αέρα το σύστημα (το ίδιο ισχύει και για κολλάρα , κλπ)

(αντίστοιχο είχα πάθει παλιά σε αυτοκίνητο όπου με την άνοδο της θερμοκρασίας του μπλόκ άλλαζε η θέση την αντλίας βενζίνης και έμενα σε υψηλές ταχύτητες  >:()


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #37 on: Σάββατο 25 Οκτώβριος 2014, 09:51:05 πμ
Δεν θέλω να σκεφτώ ότι θα είναι εσώψυχα της αντλίας (φτερωτή κλπ). Δεν έχω άλλες οπτικές ενδείξεις, διαρροή πχ.
Αναγκαστικά, σκέφτομαι να τα πάρω με την σειρά. Καθάρισμα κι έλεγχος ψυγείου δεν θα της έκανε κακό πιστεύω.
Πάντως θα βάλω τα πράγματα πάλι σε σειρά.


Εκεί μου δουλεύει το πρωί πηγαίνοντας για την δουλειά (Νίκαια Νεάπολη-Πειραιάς κέντρο)


Το μεσημέρι, όταν ήταν ζεστός ο καιρός έφτανε καμιά φορά εδώ.
Βέβαια είναι μικρή η διαδρομή και δεν προλαβαίνει.

Στο ταξίδι που έκανα όμως...


Πηγαίνοντας 100-120 στην εθνική με στροφές 4000-5500 ήταν εκεί με πολύ μικρές αποκλίσεις πάνω ή κάτω.

Ανοίγοντας και φτάνοντας 145-160 ανέβαινε κι έφτασε και μέχρι εδώ

όταν όμως έκοβα έπεφτε.

Περνώντας την Λαμία στο ανέβασμα (είχε ψυχράνει ο καιρός) και κινούμενος με 100-110 ήταν εδώ

Κι έπεσε εδώ
 
   όταν πλησίασα στο χωριό και μειώθηκε η ταχύτητα αλλά και οι στροφές.

Έχω ψάξει ότι μπορώ και κρίνω κι ακολουθώντας ότι μου λέτε. Δεν έχω μπορέσει να διακρίνω κάτι. Κάνω εικασίες. Σημειωτέον δεν έχω θερμοστάτη. Δεν τον έβαλα ακόμα.
Το δοχειάκι υπερπλήρωσης είναι σε κανονικά επίπεδα. Δεν ξέρω...
« Last Edit: Σάββατο 25 Οκτώβριος 2014, 11:08:13 πμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #38 on: Σάββατο 25 Οκτώβριος 2014, 13:21:13 μμ
δεν χανεις τιποτα να καθαρισεις τα ψυγεια αλλα μαλλον δεν γλυτωνεις την αντλια.




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #39 on: Σάββατο 25 Οκτώβριος 2014, 16:11:27 μμ
δεν χανεις τιποτα να καθαρισεις τα ψυγεια αλλα μαλλον δεν γλυτωνεις την αντλια.

Αυτό είναι που φοβάμαι και που δεν θέλω να σκέφτομαι...


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9966
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #40 on: Σάββατο 25 Οκτώβριος 2014, 17:32:05 μμ
Πάντως θα βάλω τα πράγματα πάλι σε σειρά.

Ναι όπως έκανες μέχρι τώρα  , και χάσαμε την μπάλα :2hysterical:
 
Ανοίγοντας και φτάνοντας 145-160 ανέβαινε κι έφτασε και μέχρι εδώ
 

 :smackbottom:   
, οταν ανέβασε ως εκεί θερμοκρασία παρατήρησες αν είχε πάρει  το βεντιλατερ? μήπως δλδ σταμάτησες να δείς τι συμβαίνει και το ακουσες?
Και γενικά το βεντιλατέρ το ακούς ? Αν το βεντιλατερ λειτουργεί, σε ποιά θερμοκρασία η μάλλον θέση της βελόνας του οργάνου παίρνει?
Το βεντιλατερ ανοίγει στους 100 οC και κλείνει οταν κατεβάσει την θερμοκρασία του ψυκτικού στους 98οC.

Το δοχειάκι υπερπλήρωσης είναι σε κανονικά επίπεδα. Δεν ξέρω...

Το δοχείο διαστολής κατα τα λεγόμενά σου δεν αδειάζει, αλλά και δεν γεμίζει ώστε να τρέχει απο  την υπερχείλιση , αρα η τάπα του ψυγείου λογικά λειτουργεί.
Το ίδιο και τα ψυγεία σου? είναι γεμάτα σίγουρα?
 

Απο καλωδίωση και βαλβίδα θερμοκρασίας είσαι οκ? βρες την βαλβίδα θερμοκρασίας του οργάνου, βγάλε τον κονέκτορα  και ένωσε το καλώδιό της (πρασινο/μπλέ) με την γείωση ωστε να ελέγξεις αν το όργανο ανταποκρίνεται σωστά, θα πρέπει να κινηθεί πρός το H.
H βαλβίδα θερμοκρασίας  στους 120οC έχει αντίσταση 16ΩΜ, στους 80οC έχει 52ΩΜ, και στους 50oC έχει 154ΩΜ.

Απορία: Τον θερμοστάτη αφού δουλεύει γιατί δεν τον έχεις βάλει ακόμα επάνω? 




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #41 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 02:06:25 πμ
Ναι όπως έκανες μέχρι τώρα  , και χάσαμε την μπάλα :2hysterical:
 
 :smackbottom:   
, οταν ανέβασε ως εκεί θερμοκρασία παρατήρησες αν είχε πάρει  το βεντιλατερ? μήπως δλδ σταμάτησες να δείς τι συμβαίνει και το ακουσες?
Και γενικά το βεντιλατέρ το ακούς ? Αν το βεντιλατερ λειτουργεί, σε ποιά θερμοκρασία η μάλλον θέση της βελόνας του οργάνου παίρνει?
Το βεντιλατερ ανοίγει στους 100 οC και κλείνει οταν κατεβάσει την θερμοκρασία του ψυκτικού στους 98οC.
Το ανέβασμα το έκανε στην πορεία και δεν κατάλαβα αν πήρε. Μόλις η θερμοκρασία πήγε εκεί που πήγε κατέβασα κι αρχισε σταδιακά να κατεβαίνει κι αυτή. Το βεντιλατέρ το είδα να παίρνει μπροστά μόλις γύρισα κι έφτασα στο σπίτι. Τό άφησα και δούλεψε μέχρι που σταμάτησε κι έσβυσα τον κινητήρα.
Όταν πήρε μπροστά η θερμοκρασία ήταν εδώ.


Το δοχείο διαστολής κατα τα λεγόμενά σου δεν αδειάζει, αλλά και δεν γεμίζει ώστε να τρέχει απο  την υπερχείλιση , αρα η τάπα του ψυγείου λογικά λειτουργεί.
Το ίδιο και τα ψυγεία σου? είναι γεμάτα σίγουρα?
Θα κάνω πάλι έναν έλεγχο στα ψυγεία. Το δοχείο διαστολής δεν παίρνει τα "παραπανήσια νερά" σε περίπτωση διαστολής - υπερχείλησης και δεν τραβάει απ΄αυτό όταν "χρειάζεται" νερό;

Ναι όπως έκανες μέχρι τώρα  , και χάσαμε την μπάλα :2hysterical:
Απο καλωδίωση και βαλβίδα θερμοκρασίας είσαι οκ? βρες την βαλβίδα θερμοκρασίας του οργάνου, βγάλε τον κονέκτορα  και ένωσε το καλώδιό της (πρασινο/μπλέ) με την γείωση ωστε να ελέγξεις αν το όργανο ανταποκρίνεται σωστά, θα πρέπει να κινηθεί πρός το H.
H βαλβίδα θερμοκρασίας  στους 120οC έχει αντίσταση 16ΩΜ, στους 80οC έχει 52ΩΜ, και στους 50oC έχει 154ΩΜ.
Λίγο δύσκολο να κάνω τις μετρήσεις γιατί και χώρο δεν έχω κι ο καιρός δεν βοηθάει.

Απορία: Τον θερμοστάτη αφού δουλεύει γιατί δεν τον έχεις βάλει ακόμα επάνω? 
Τον θερμοστάτη δεν τον είχα βάλει απ' όταν έκανε τα πρώτα "νούμερα", γιατί ήταν OFF,λόγω κόστους τότε. Και χωρίς αυτόν το καλοκαίρι δεν υπάρχει πρόβλημα (δοκιμή σε αυτοκίνητα). Τον χειμώνα πρέπει να περιμένεις αρκετά για να ανεβάσει θερμοκρασία και μετά να ξεκινήσεις. Υπολόγιζα να τον βάλω τώρα αλλά....

Μια εικασία που κάνω είναι να είναι το ένα απ΄τα ψυγεία βουλωμένο. Θα την λύσω πάλι.
« Last Edit: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 02:10:22 πμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9966
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #42 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 09:16:38 πμ

Όταν πήρε μπροστά η θερμοκρασία ήταν εδώ.

Εντάξει μου φαίνεται, εκεί ανοίγει κανονικά, αρα απο βαλβίδα/ βεντιλατερ είσαι οκ.


Θα κάνω πάλι έναν έλεγχο στα ψυγεία.

Δλδ τι έχεις σκοπό να κάνεις? να τα βγάλεις απο πάνω και να τα προσπαθήσεις να τα καθαρίσεις?
Εχεις ρίξει μια ματιά με φακό στις ψύκτρες/διόδους του δεξιού ψυγείου , όσες τουλάχιστον φαίνονται απο το ανοιγμα της τάπας , να δείς αν δείχνουν καθαρές?


Το δοχείο διαστολής δεν παίρνει τα "παραπανήσια νερά" σε περίπτωση διαστολής - υπερχείλησης και δεν τραβάει απ΄αυτό όταν "χρειάζεται" νερό;

Σωστά τα λές, η μεταβολή της στάθμης στο δοχείο διαστολής είναι περίπου ανάμεσα στο min και max.
Πιστεύω να έχεις ελέγξει αυτήν την μεταβολή, είναι χαρακτηριστικό της σωστής λειτουργίας της τάπας, αλλά του σωλήνα που ενώνει ψυγείο με δοχείο.
Επίσης αν κατέβει η στάθμη του ψυκτικού στο ψυγείο πάνω απο κάποιο όριο η απουσία ψυκτικού δημιουργεί κενό στο πάνω μέρος του ψυγείου δεν αφήνει το ψυκτικό να πάει στο δοχείο και μερικές φορές δεν επικοινωνούν και τα ψυγεία μεταξύ τους.
Ομως αυτό συμβαίνει όταν έχεις διαρροή η περνάνε τα νερά στα λάδια.


Λίγο δύσκολο να κάνω τις μετρήσεις γιατί και χώρο δεν έχω κι ο καιρός δεν βοηθάει.

Γιάννη αυτή η δουλειά δεν γίνεται στο πεζοδρόμιο.


 Και χωρίς αυτόν το καλοκαίρι δεν υπάρχει πρόβλημα (δοκιμή σε αυτοκίνητα).   

Ο κατασκευαστής έχει τον θερμοστάτη για κάποιο λόγο, αλλιώς θα εβαζε μια bypass βάνα με θέση ''χειμώνας-καλοκαίρι''  :2hysterical:
Ο κινητήρας πρέπει να ζεσταίνεται γρήγορα και να λειτουργεί σε μια συγκεκριμένη θερμοκρασία.
Ο παλιός έχει μείνει μόνιμα ανοιχτός η κλειστός?


Υπολόγιζα να τον βάλω τώρα αλλά....

Δεν υπάρχει σάλιο , ξέρω .... μια απο τα ίδια ... :goofy:


Μια εικασία που κάνω είναι να είναι το ένα απ΄τα ψυγεία βουλωμένο. Θα την λύσω πάλι.

Μερικώς βουλωμένο εννοείς. Πάντως αν είναι να χρησιμοποιήσεις καθαριστικό για κυκλώματα ψύξης καλύτερα να βγάλεις τελείως τα ψυγεία απο πάνω, για να αποφύγεις τυχόν ζημιά στον κινητήρα.

Εχεις πμ.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #43 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 13:41:32 μμ
Τα ψυγεία σκέφτομαι να τα βγάλω και να τα πάω σε ψυγειά. Δεν ξέρω από τι υλικό είναι καμωμένα, κι εκεί κουμπώνομαι.
Σκέφτομαι ν' αλλάξω και την τάπα.
Το δεξί που μπορείς να δείς από πάνω φαίνεται εντάξει, φοβάμαι για τ' αριστερό.
Αν... αν...  την πού...σα...
Τάπα   27,08
Δεξί ψυγείο 274,09
Αριστερό ψυγείο  242,87
τρόμπα  216,13   
Όλα αυτά χωρίς ΦΠΑ.
Θέλω να σκέφτομαι ότι θα είναι τα ψυγεία και θα γίνει η δουλειά σ' έναν ψυγειά.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #44 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 17:28:26 μμ
Φίλε το πρόβλημα σου δεν είναι εκεί που νομίζεις. Εγώ έβγαλα όλους τους σωλήνες και τους έλεγξα έναν έναν. Μετά έβαλα λάστιχο βρύσης στο ένα μεταλλικό σωληνάκι (το δεξιά όπως καθόμαστε στην μηχανή) και έδωσα με πίεση νερό να καθαρίσουν όλα. Την πρώτη φορά που είχα καθαρίσει επιπόλαια το σύστημα νόμιζα πως είχαν καθαρίσει όλα αλλά έκανα λάθος. Μετά από αυτό άδειασα από το σύστημα ότι νερό βρύσης είχε μείνει μέσα και έβαλα το παραφλού που μου είχε προτείνει ο stoneman. Άλλαξα και την τάπα του ψυγείου που διαπίστωσα ότι είχε θέμα η τσιμούχα της και το σύστημα έφτιαξε με σωστές θερμοκρασίες.



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #45 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 17:43:31 μμ
Πριν όμως κάνεις οτιδήποτε άλλο λύσε και δες την αντλία σου. Μπορεί να έχει πρόβλημα αυτή. Το ότι ανεβάζεις θερμοκρασία στις υψηλές στροφές μπορεί να οφείλεται στο γύρισμα των νερών μπορεί όμως να οφείλεται και στον τρόπο που κάνει ανάφλεξη η μηχανή σου. Αν τα μιγματά σου είναι πολύ φτωχά είναι πολύ πιθανό να σου ανεβάζει θερμοκρασίες όπως και το να είναι αρύθμιστες οι βαλβίδες σου. Τα ψυγεία και οι σωλήνες δεν βουλώνουν εύκολα ειδικά σε ένα σχετικά καινούριο μηχανάκι αν δεν βάζεις μέσα λάθος υγρά (πχ νερό βρύσης ή παραφλού no name). Αν του είχες νερό βρύσης μέσα τότε σίγουρα έχεις σκουριά και κάπου δεν την έχεις καθαρίσει. Ψάξε το μηχανάκι σου κι εκείνο θα σου πει τι έχει. Σε αυτοκίνητο που είχα για χρόνια εγώ και το έκανα service εγώ έβαζα πάντα το παραφλού που πρότεινε ο κατασκευαστής του. Το έδωσα σε άλλον και σε δυο χρόνια (πήγαινε σε μάστορα που του έβαλε νερό βρύσης μέσα) έκαψε φλάτζα κεφαλής αφού τα ρήμαξε όλα η σκουριά.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #46 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 19:12:39 μμ
Καινούριο δεν θα τό 'λεγα. Τά 'χει τα χρονάκια του.
Έγινε 13 και πάει στο γυμνάσιο.  :2hysterical: :2hysterical:
Προβλήματα δεν είχα μέχρι φέτος το καλοκαίρι που κόλησε ο θερμοστάτης. Έβγαλα τον θερμοστάτη, έκανα χημικό καθαρισμό στο κύκλωμα ψύξης κι έβαλα παραφλού της Honda.
Με τις μικρομετακινήσεις που κάνω εδώ μέσα δεν έδειξε κάτι που να με ανησυχίσει.
Τώρα στο ΦΡ που ταξίδεψα είδα αυτά και ξαναξεκίνησα το ψάξιμο. Με ανοιχτή τάπα στο ψυγείο δείχνει να γυρίζουν έντονα τα "νερά". Δεν ξέρω.....


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9966
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #47 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 10:00:37 πμ
Προβλήματα δεν είχα μέχρι φέτος το καλοκαίρι που κόλησε ο θερμοστάτης

Η μάλλον ο θερμοστάτης ήταν η αιτία για να καταλάβεις οτι κάτι συμβαίνει.
Οπως εγώ έμεινα απο μπαταρία για να καταλάβω οτι είχα και βλαμένο ανορθωτή.

.... Με ανοιχτή τάπα στο ψυγείο δείχνει να γυρίζουν έντονα τα "νερά". Δεν ξέρω.....

Και φυσικά οταν δίνεις στροφές με ανοιχτή τάπα δείχνει οτι η σταθμη κατεβαίνει και οταν αφήνεις ρελαντί ξανανεβαίνει η στάθμη κ πάει να ξεχειλίσει, σωστά τα λέω?

Γιάννη ξαναδιαβάζω το θεμα σου απο την αρχή, παρατηρώ οτι είχες θέμα με τις θερμοκρασίες, δεν ξερω αν τις δείχνεις σωστά στις φωτό αλλά είναι κάπως ανεβασμένες, πχ εμένα έχει τις παρακάτω ενδείξεις:



Οπου, στο πράσινο ανοίγει το βεντιλατερ, τα κοκκινα είναι ενδείξεις σε πορεία και κίνηση καλοκαίρι, και τα μπλέ ενδείξεις σε πορεία και κίνηση  χειμώνα.

Επιμένω, ο θερμοστάτης σε τι βοήθησε που τον έβγαλες? είδες καλυτερευση?
« Last Edit: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 10:09:58 πμ by Stoneman »



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #48 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:05:46 μμ
Η μάλλον ο θερμοστάτης ήταν η αιτία για να καταλάβεις οτι κάτι συμβαίνει.
Και φυσικά οταν δίνεις στροφές με ανοιχτή τάπα δείχνει οτι η σταθμη κατεβαίνει και οταν αφήνεις ρελαντί ξανανεβαίνει η στάθμη κ πάει να ξεχειλίσει, σωστά τα λέω?

Οπου, στο πράσινο ανοίγει το βεντιλατερ, τα κοκκινα είναι ενδείξεις σε πορεία και κίνηση καλοκαίρι, και τα μπλέ ενδείξεις σε πορεία και κίνηση  χειμώνα.
Επιμένω, ο θερμοστάτης σε τι βοήθησε που τον έβγαλες? είδες καλυτερευση?
Μέχρι που παρουσίασε το πρόβλημα αυτές τις ενδείξεις είχα άντε να ανέβαιναν λίγο παραπάνω αλλά απειροελάχιστα μπορώ να πω.
Με ανοιχτή τάπα γίνεται αυτό που λές ακριβώς.
Χωρίς θερμοστάτη κυκλοφορούν τα νερά ελεύθερα απ' την αρχή και συνέχεια. Θεωρητικά έπρεπε να δουλεύει λίγο πιο κάτω απ' τις ενδείξεις που σημείωσες κι αυτό ήθελα να δω. Το καλοκαίρι δεν υπάρχει πρόβλημα και χωρίς τον θερμοστάτη. Απλά τον χειμώνα θα είναι λίγο χαμηλότερες κι αυτό φαίνεται σε ταξίδι. Με βοηθάει τώρα να μην ανεβάζει θερμοκρασία στις μικρομετακινήσεις μου. Με τον θερμοστάτη θα με πήγαινε εκεί που έχεις το δεύτερο κόκκινο (από χαμηλά προς τα πάνω) ενώ τώρα το πολύ να φτάσει στο δεύτερο σιέλ. Με βοήθησε η έλειψή του να πάρω χαμπάρι ότι υπάρχει και παραπέρα πρόβλημα.
Στο ταξίδι που έκανα δεν θα έπρεπε με κανένα τρόπο να ξεπεράσει το δεύτερο κόκκινο, αλλά........
« Last Edit: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:08:59 μμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #49 on: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 19:22:45 μμ
Αντλία δε νομίζω, από τη στιγμή που τα νερά γυρίζουν "ζωηρά". Έλεγξε αν τα ψυγεία ζεσταίνονται το ίδιο και τα δύο, έλεγξε το σωλήνα που πάει στο δοχείο διαστολής. Πιθανόν αν είναι βουλωμένο να έχεις μόνιμα αέρα στο κύκλωμα.