Hellas Transalp Forum

Προβλημα με την θερμοκρασια

kostas88 · 70006

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #50 on: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 20:33:39 μμ

Σκέφτομαι ν' αλλάξω και την τάπα.
 
Τάπα   27,08
 

Πώς βγάζεις τέτοια συμπεράσματα?

Γιάννη πνίγεσαι σε μια σταγόνα νερό, η μάλλον ψυκτικό  :2hysterical:

Εχεις παρατηρήσει διαφορά στην στάθμη του δοχείου? Εχεις αφήσει το μηχανάκι να ζεσταθεί ελέγχοντας την στάθμη?
Σου γράφω παραπάνω, η διαφορά στην σταθμη του δοχείου σημαίνει σωστή λειτουργία της τάπας του ψυγείου.

« Last Edit: Τρίτη 28 Οκτώβριος 2014, 20:38:23 μμ by Stoneman »



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #51 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 14:41:39 μμ
Για την τάπα. Το λάστιχό της μου φαίνεται σαν πετσικαρισμένο κι από εκεί ορμώμενος.
Χθες, 28/10 ήταν γλυκός ο καιρός, είχα χρόνο περισσότερο, είπα να τα ξαναδώ ένα-ενα.
Άνοιξα την τάπα.
Έλεγχος στο δοχείο διαστολής και αφαίρεσα σκόπιμα υγρό, (ήταν και πάνω απ' το maxi).
Έλεγχος στο σωληνάκι που συνδέει το ψυγείο με το δοχείο διαστολής. Ήταν εντάξει.
Έλεγχος στάθμης ψυγείου. Συμπλήρωσα 40ml (μετρημένα με μεγάλη σύριγγα)
Έβαλα μπροστά, χωρίς την τάπα. Στην αρχή τράβαγε τα νερά κάτω. Μετά από λίγο κι όταν η μηχανή ζεστάθηκε τ' ανέβαζε πάνω ξεχειλίζανε, και μέσα απ' τα νερά βγαίνανε φυσαλίδες. Τα παραπανήσια (όσα ξεχειλίζανε) καταλήγαν στο δοχείο διαστολής. Αναμονή λίγο, άδειασμα του δοχείου, συμπλήρωμα και ξανά το ίδιο.
Στην αρχή τα νερά κάτω, μετά υπερχείληση που όσο πήγαινε (ανέβαζε θερμοκρασία) ήταν πιό έντονη. Αυτό έγινε αρκετές φορές. Σημειωτέον ότι γκάζωνα μέχρι τις 4000-4500 στροφές.
Παρατήρησα, ότι όταν ήταν ρελαντί και λίγες στροφές, τα κατέβαζε. Στις πολλές στροφές ξεχειλίζανε. Μόλις άφηνα το γκάζι, κατεβαίνανανε για λίγο και μετά σαν να βράζανε, φουσκώνανε και ξεχειλίζανε.
Τώρα που το σκέφτομαι είναι ότι δεν έκανα δοκιμή με την τάπα επάνω.
Σήμερα θα πάω να δω΄έναν ψυγειά, να τον ρωτήσω τι "παίζει με τα ψυγεία".
Νίκο, κατα 80% ΣΚ θα είμαστε παρέα. Μάλλον πάει τρόμπα (Ωχωχωχχχ!!!)


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #52 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 15:30:01 μμ

 σαν να βράζανε, φουσκώνανε και ξεχειλίζανε.
Τώρα που το σκέφτομαι είναι ότι δεν έκανα δοκιμή με την τάπα επάνω.

τα νερα δεν βραζουν ποτε,σε ενα κινητηρα που δουλευει σωστα.ειτε με την ταπα πανω ειτε χωρις ταπα.
τα νερα βραζουν οταν υπαρχει προβλημα και το δικο σου προβλημα ειναι,η μη σωστη ροη των νερων = αντλια.



ΥΓ. τα λαδια τα εχεις κοιταξει προσφατα? με τον κινητηρα ζεστο.




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #53 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 20:32:50 μμ
τα νερα δεν βραζουν ποτε,σε ενα κινητηρα που δουλευει σωστα.ειτε με την ταπα πανω ειτε χωρις ταπα.
τα νερα βραζουν οταν υπαρχει προβλημα και το δικο σου προβλημα ειναι,η μη σωστη ροη των νερων = αντλια.



ΥΓ. τα λαδια τα εχεις κοιταξει προσφατα? με τον κινητηρα ζεστο.

Τα λάδια αλλάχτηκαν πρόσφατα μαζί με το φίλτρο. Καλά καλά δεν έχουν ούτε 1000 χλμ. Τελευταία φορά που τα είδα ήταν πριν ξεκινήσω για το ΦΡ.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #54 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 20:40:58 μμ
Για την τάπα. Το λάστιχό της μου φαίνεται σαν πετσικαρισμένο κι από εκεί ορμώμενος.

Είπες , δεν τσεκάρω την λειτουργία της τάπας?  :2hysterical:

Χθες, 28/10 ήταν γλυκός ο καιρός, είχα χρόνο περισσότερο, είπα να τα ξαναδώ ένα-ενα.

Αντε να δούμε  ;D

Άνοιξα την τάπα.

Κινηση που δείχνει αποφασιστηκότητα, καλά πάμε ... :eusa_clap:

Έλεγχος στο δοχείο διαστολής και αφαίρεσα σκόπιμα υγρό, (ήταν και πάνω απ' το maxi).

Ασκοπη κίνηση... αν και κρύο θάπρεπε να είναι στο min και ζεστό στο max.

Έλεγχος στο σωληνάκι που συνδέει το ψυγείο με το δοχείο διαστολής. Ήταν εντάξει.

δλδ δεν ηταν βουλωμένο, αυτό εννοείς ?

Έλεγχος στάθμης ψυγείου. Συμπλήρωσα 40ml (μετρημένα με μεγάλη σύριγγα)

Σίγουρα δε ήταν 41ml? :goofy:

Έβαλα μπροστά, χωρίς την τάπα.

καλό αυτό.

Στην αρχή τράβαγε τα νερά κάτω.

καλό και αυτό .

Μετά από λίγο κι όταν η μηχανή ζεστάθηκε τ' ανέβαζε πάνω ξεχειλίζανε, και μέσα απ' τα νερά βγαίνανε φυσαλίδες.

Φυσιολογικό αυτό αφού ετσι γίνεται και η εξαέρωση. Μόνο που όταν αρχίσουν οι φυσσαλίδες δίνεις γκάζι.

Τα παραπανήσια (όσα ξεχειλίζανε) καταλήγαν στο δοχείο διαστολής.

Kαλό κ αυτό.

Αναμονή λίγο, άδειασμα του δοχείου, συμπλήρωμα και ξανά το ίδιο.

Αδειαζε, συμπλήρωνε, κ ξαναμανά, τελικά στάθμη δεν μέτρησες.
Τσάμπα στα γραφω μου φαίνεται.

Στην αρχή τα νερά κάτω, μετά υπερχείληση που όσο πήγαινε (ανέβαζε θερμοκρασία) ήταν πιό έντονη.

Δεν έπρεπε να το αφήσεις να ανεβάσει θερμοκρασία, 3-4 λεπτά είναι αρκετά.

Αυτό έγινε αρκετές φορές.

Δεν ακούς κ τι σου λένε, κάνεις οτι θές . :smackbottom:

Σημειωτέον ότι γκάζωνα μέχρι τις 4000-4500 στροφές.

Καλά εκανες

Παρατήρησα, ότι όταν ήταν ρελαντί και λίγες στροφές, τα κατέβαζε. Στις πολλές στροφές ξεχειλίζανε.

Φυσικά αφου την αφησες και ζεστάθηκε , τι αλλο περίμενες να κάνει? Το ανάποδο απο ότι στην αρχή που είναι κρύα ...

Μόλις άφηνα το γκάζι, κατεβαίνανανε για λίγο και μετά σαν να βράζανε, φουσκώνανε και ξεχειλίζανε.

Δεν βράζανε, αλλά τέλος πάντων .
Πιστεύω να ξέρεις οτι εξαέρωση κάνεις με το θερμοστάτη επάνω. Εξαερώνεις τον κινητήρα κ όχι τα ψυγεία αφού μετά αυτά εξαερώνονται ούτως η άλλως μέσω της τάπας.

Τώρα που το σκέφτομαι είναι ότι δεν έκανα δοκιμή με την τάπα επάνω.

Δλδ τι δοκιμή?  :eusa_think:

Σήμερα θα πάω να δω΄έναν ψυγειά, να τον ρωτήσω τι "παίζει με τα ψυγεία".

Εμ, φυσικό είναι , αμα κάνεις οτι σου κατέβει, βγάζεις και λάθος συμπεράσματα.
Τελικά θα στα πάρουν χοντρά κ δουλειά δεν θάχεις κάνει.

Νίκο, κατα 80% ΣΚ θα είμαστε παρέα. Μάλλον πάει τρόμπα (Ωχωχωχχχ!!!)

Μα καλά, γυρίζουν τα νερά , ανεβοκατεβαίνει η στάθμη ανάλογα τις στροφές κ εσύ λές οτι φταίει η τρόμπα?  :2hysterical:

Γιάννη, αν δεν κάνεις ακριβώς αυτά που σου λέω, θα βγάζεις διαρκώς λάθος συμπεράσματα, το έχω ξαναγράψει αλλά το ξαναποστάρω να το ξαναδείς:



Το Αγγλικό το κατέχεις, διάβασε το πώς και κάνε ακριβώς οτι λέει η βίβλος για μια εξαέρωση. Μόλις 3-4 λεπτά λειτουργίας του κινητήρα είναι αρκετά.
Και αφού κάνεις την εξαέρωση, μέτρα επιτέλους την ρημάδα την διαφορά στάθμης στο δοχείο ανάμεσα κρύο - ζεστό κινητήρα, δεν χρειάζεται να τον βράσεις , ασε τον να ζεσταθεί ως την μέση.

Αν βγεί η τρόμπα , το σχέδιο δείχνει :



Νο3  GASKET, WATER PUMP COVER    19226-MM9-000    Τιμή:  3,33 €    (χωρίς ΦΠΑ 23%)
Νο8  OIL SEAL, 12X26X7 (ARAI)    91201-MV4-003    Τιμή:  3,33 €    (χωρίς ΦΠΑ 23%)
Νο9  O-RING, 32.95X2.62 (ARAI)    91302-MB0-013    Τιμή:  2,85 €    (χωρίς ΦΠΑ 23%)

ΥΓ: Παίρνω εδώ κ μισή ώρα στον Σαραβαλάκη αλλά δεν το σηκώνουν, φαίνεται τα κονομήσανε  ;D




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #55 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 21:18:02 μμ
Τελικά με κάλεσαν απο Σαρακάκη ... αντε τώρα να πείς κουβέντα .

Γιάννη , τα Νο3 και Νο9 υπάρχει , αλλά το Νο8 δεν υπάρχει και πρέπει να παραγγελθεί απο εξωτερικό.
Πιστεύω όμως οτι αυτό δεν χρειάζεται.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #56 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 01:12:22 πμ
Γεμίστε το σύστημα με τη συνιστώμενη ψυκτικό μέσω του ανοίγματος πλήρωσης, μέχρι το λαιμό πλήρωσης.
Αφαιρέστε την τάπα του ρεζερβουάρ και γεμίστε το ρεζερβουάρ με την άνω γραμμή επίπεδο.
Εξαερώστε τον αέρα από το σύστημα ως εξής.
1) Μετακινήστε τη μετάβαση σε ουδέτερη. Ξεκινήστε τον κινητήρα και αφήστε τον να λειτουργήσει στο ρελαντί για 2-3 λεπτά.
2) Τραβήξτε το γκάζι 3-4 φορές για την αφαίρεση αέρα από το σύστημα.
3) Σταματήστε τον κινητήρα και προσθέστε ψυκτικό υγρό μέχρι το λαιμό πλήρωσης. Επανεγκατάσταση τάπα του ψυγείου.
4) Ελέγξτε τη στάθμη του ψυκτικού υγρού στο ρεζερβουάρ και συμπληρώστε στο ανώτερο επίπεδο, εάν είναι χαμηλή.

Αντιμετώπιση προβλημάτων.

Μηχανή Θερμοκρασία πολύ υψηλή.
- Λανθασμένη μετρητή Θερμοκρασία ή θερμοστοιχείο (κεφάλαιο 20)
- Ελαττωματική τάπα του ψυγείου.
- Ανεπαρκές ψυκτικό.
- Περάσματα μπλοκαριστεί στο καλοριφέρ, σωλήνες ή το σακάκι του νερού.
- Αέρας στο σύστημα.
- Ελαττωματική αντλία νερού.
- Ο θερμοστάτης έχει κολλήσει κλειστή.
- Λανθασμένη διακόπτη του μοτέρ του ανεμιστήρα.


Καλή δουλειά ο google translate ε!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Είχα κάνει ένα προς ένα τα παραπάνω αλλά είπα να κάνω και κάτι ακόμα.
Ρώτησα για το καθάρισμα των ψυγείων, πάει 50 ευρά. Θέλω να δω ένα-ένα τα πράγματα.
Μια ακόμη οπτική (από κοντά) θεωρώ ότι θα είναι καλύτερα, όσο παραστατικός κι αν προσπάθησα να είμαι.
Το 8 είναι μια τσιμούχα που στεγανοποιεί τον περιστρεφόμενο άξονα αν δεν κάνω λάθος. 


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #57 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 02:15:39 πμ
Τα λάδια αλλάχτηκαν πρόσφατα μαζί με το φίλτρο. Καλά καλά δεν έχουν ούτε 1000 χλμ. Τελευταία φορά που τα είδα ήταν πριν ξεκινήσω για το ΦΡ.

δεν εννοουσα την ποσοτητα αλλα την ποιοτητα.φανταζομαι δεν ειδες τιποτα περιεργα χρωματα μεσα στο λαδι ετσι?

Ασκοπη κίνηση... αν και κρύο θάπρεπε να είναι στο min και ζεστό στο max.

στην ΤΑ δεν μπορω να δω καθως στο δοχειο διαστολης δεν φαινεται η σταθμη,ισως φταιει και το οτι το παραφλου ειναι κιτρινωπου χρωματος.

στο αυτοκινητο ομως νικο ισχυει το εντελως αναποδο.
κρυα η μηχανη η σταθμη ειναι στο ΜΑΧ.οταν ζεστενεται κατεβαινει στο ΜΙΝ.αν ανοιξω την ταπα οταν ειναι ζεστο,ακουγεται το χαρακτηριστικο φσσσσσσττττττ και ανεβαινει η σταθμη στο ΜΑΧ.





Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #58 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 04:13:25 πμ
δεν εννοουσα την ποσοτητα αλλα την ποιοτητα.φανταζομαι δεν ειδες τιποτα περιεργα χρωματα μεσα στο λαδι ετσι?

στην ΤΑ δεν μπορω να δω καθως στο δοχειο διαστολης δεν φαινεται η σταθμη,ισως φταιει και το οτι το παραφλου ειναι κιτρινωπου χρωματος.

στο αυτοκινητο ομως νικο ισχυει το εντελως αναποδο.
κρυα η μηχανη η σταθμη ειναι στο ΜΑΧ.οταν ζεστενεται κατεβαινει στο ΜΙΝ.αν ανοιξω την ταπα οταν ειναι ζεστο,ακουγεται το χαρακτηριστικο φσσσσσσττττττ και ανεβαινει η σταθμη στο ΜΑΧ.

Δεν τα είδα να "σαπουνίζουν" αλλά θα τα ξαναδώ.
Στο ΤΑ ούτε κι εγώ το έβλεπα μέχρι που τυχαία κάποιο βράδυ που ήθελα να δω κάτι φώτισα απ' την άλλη πλευρά και φάνηκαν μια χαρά. Από τότε φωτίζω ανάποδα και φαίνονται τζάμι.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2505
  • XLV650, CRF1000
Reply #59 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 04:19:37 πμ
Στο ΤΑ ούτε κι εγώ το έβλεπα μέχρι που τυχαία κάποιο βράδυ που ήθελα να δω κάτι φώτισα απ' την άλλη πλευρά και φάνηκαν μια χαρά. Από τότε φωτίζω ανάποδα και φαίνονται τζάμι.

Το κολπο που κανω εγω ειναι να κουνησω λιγο το μηχανακι και τοτε η σταθμη που παιζει φαινεται που ειναι  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #60 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 20:57:51 μμ

στο αυτοκινητο ομως νικο ισχυει το εντελως αναποδο.
κρυα η μηχανη η σταθμη ειναι στο ΜΑΧ.οταν ζεστενεται κατεβαινει στο ΜΙΝ.αν ανοιξω την ταπα οταν ειναι ζεστο,ακουγεται το χαρακτηριστικο φσσσσσσττττττ και ανεβαινει η σταθμη στο ΜΑΧ.



Λογικά και εδώ το ίδιο ισχύει Παναγιώτη, μάλλον το διατύπωσα λάθος.

Οσο για το ψυκτικό της Honda στο μπουκάλι είναι μπλέ, αλλά με τον καιρό γίνεται διάφανο.

Οταν την αγόρασα το είδα διάφανο και υπέθεσα οτι ο προηγούμενος είχε βάλει απεσταγμένο νερό , ετσι δοκίμασα λίγο με το δάχτυλο και ηταν γλυκό.
Μετά διάβασα οτι είναι σκέτο δηλητήριο  :2slap:



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #61 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 21:33:55 μμ

Οσο για το ψυκτικό της Honda στο μπουκάλι είναι μπλέ, αλλά με τον καιρό γίνεται διάφανο.

Οταν την αγόρασα το είδα διάφανο και υπέθεσα οτι ο προηγούμενος είχε βάλει απεσταγμένο νερό , ετσι δοκίμασα λίγο με το δάχτυλο και ηταν γλυκό.
Μετά διάβασα οτι είναι σκέτο δηλητήριο  :2slap:

αφου εισαι ακομα ζωντανος και μια χαρα,τοτε το παραφλου της χοντα ειναι βρωσιμο.  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

επι ευκαιριας κοιταξα το εξελακι που κραταω για την συντηρηση της μηχανης και ειδα οτι το παραφλου το ειχα αλλαξει στις 7/7/2012 στα 66500 χλμ.
τωρα εχω 79000 περιπου,αλλα μαλλον πρεπει να τα αλλαξω,σωστα?




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #62 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 22:20:55 μμ

επι ευκαιριας κοιταξα το εξελακι που κραταω για την συντηρηση της μηχανης και ειδα οτι το παραφλου το ειχα αλλαξει στις 7/7/2012 στα 66500 χλμ.
τωρα εχω 79000 περιπου,αλλα μαλλον πρεπει να τα αλλαξω,σωστα?


Η Honda μας λέει:  Eλεγχος κάθε 12μήνες η 12000χλμ, και αλλαγή κάθε 36 μήνες η 36000χλμ, η όποιο έρθει πρώτο, δλδ αν κάνεις 36000χλμ σε ενα μήνα το αλλάζεις κάθε μήνα  ;D
 



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #63 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 22:52:17 μμ
οκ.
αλλα η χοντα επισης λεει αλλαγη λαδιων καθε 12000 χλμ?

εγω τα αλλαζω στα 5000 η στον χρονο πανω(συνηθως μαζι αυτα τα δυο)




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #64 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 23:03:09 μμ
Οταν λέει 12000χλμ για λάδια/φίλτρο εννοεί κάτω απο ορισμένες συνθήκες.

Πχ τα δικά σου χιλιόμετρα είναι περισσότερο ''πραγματικά'' χιλιόμετρα απο τα δικά μου.

Αλλο να δουλεύεις ενα κινητήρα σε ανοικτό δρόμο και άλλο σε κύκλο πόλης.
Οταν θές μισή ώρα να πάς κέντρο που σημαίνει 25χλμ για εμένα , και 15 λεπτά κινείσαι ενώ 15 είσαι ακίνητος σημαίνει οτι έκανες μισή ώρα οδήγησης? το οδόμετρο έγραψε 25χλμ αλλά ο κινητήρας δούλευε μισή ωρα , που λογικά με την μ.ω.τ που είχα ήταν σαν να έκανα 50χλμ.
Ετσι αλλάζω λάδια στα 6000χλμ αλλά είναι σαν να έχω διανύσει κοντά στα 10000χλμ.

Πιστεύω οτι  η συντήρηση πρέπει να γίνεται με ώρες λειτουργίας και όχι με χιλιόμετρα.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #65 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 23:14:59 μμ
Πιστεύω οτι  η συντήρηση πρέπει να γίνεται με ώρες λειτουργίας και όχι με χιλιόμετρα.

 :thumbright: :thumbright: :thumbright:

ακριβως ετσι!

οπως ειναι στα μηχανηματα εργων.
στο τρακτερ με αλλη ταχυτητα γυρναει ο ωρογραφος οταν ειναι σε πορεια και με αλλη οταν κανει οργωμα το μηχανημα.




Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 583
Reply #66 on: Παρασκευή 31 Οκτώβριος 2014, 01:18:24 πμ
κανονικά η ζωή ενός στοιχείου μηχανής μετριέται σε επαναλήψεις δηλαδή σε στροφές συνεπώς όντως τα χλμ δεν είναι αρκετά για να καταλάβεις απλώς αντιστοιχούν σε κάποιον μέσον όρο στροφών


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #67 on: Κυριακή 23 Νοέμβριος 2014, 03:39:10 πμ
Γιάννη, το έφτιαξες το μηχανάκι η το άφησες ετσι για να έχεις και ατμοκαθαριστή?

 ;D ;D



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #68 on: Τρίτη 14 Ιούνιος 2016, 22:43:50 μμ
Ψυγεία-Γιάννης 1 κι ο Γιάννης στα πρόθυρα εγκεφαλικού!
Είμαι γι' άλλα ψυγεία!!!
Είναι κυριολεκτικά διαβρωμένα και δεν τους φαίνοταν...
Τα έβγαλα και τα πήγα στον ψυγειά κι από εκεί ήλθε το "ραπόρτο"
Δεν υπάρχει κανένα νόημα να κάνω οτιδήποτε πάνω σ' αυτά.
300,00 Ευρά στο δόξα πατρί, έτσι... και... πρόθυρα εγκεφαλικού....

Ο ψυγειάς, εκέι που τα πήγα,  κάνει ανακατασκευές. Είναι από ορείχαλκο. Συμπτωματικά είδα κι ένα. Φάνηκε καλό. Δεν ξέρω...


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #69 on: Τρίτη 14 Ιούνιος 2016, 22:51:44 μμ
...
Ο ψυγειάς, εκέι που τα πήγα,  κάνει ανακατασκευές. Είναι από ορείχαλκο. Συμπτωματικά είδα κι ένα. Φάνηκε καλό. Δεν ξέρω...

Αρα είναι κια αυτός που θα πάρει τα λεφτά ;)



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2830
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #70 on: Τρίτη 14 Ιούνιος 2016, 22:56:21 μμ

Ο ψυγειάς, εκέι που τα πήγα,  κάνει ανακατασκευές. Είναι από ορείχαλκο. Συμπτωματικά είδα κι ένα. Φάνηκε καλό. Δεν ξέρω...

Γιάννη ο ορείχαλκος πιθανόν να κάνει ζημιά στα αλουμίνια μέσω ηλεκτρόλυσης. Ψάξε το πριν βάλεις άλλο ένα μέταλλο στο σύστημα ψύξης.
Τι λέει κι ο αποπάνω ο Αέριος;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #71 on: Τρίτη 14 Ιούνιος 2016, 23:07:48 μμ
Αρα είναι κια αυτός που θα πάρει τα λεφτά ;)
Δεν έχω πεί να προχωρήσει. 300 ζήτησε κι αυτός και στο 300 πάνω-κάτω βρίσκω από μια γρήγορη ψαχτική που έκανα.
Δεν ξέρω τι παίζει με τα ορειχάλκινα. Πολλοί λένε ότι είναι καλύτερα και το συνιστούν. Αυτό για αυτοκίνητα, για εδώ;
Είμαι σε σκέψη για τον λόγο που έγραψε κι ο Γιάννης (γκ), την ηλεκτρόλυση. Γνώμες.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 583
Reply #72 on: Τρίτη 14 Ιούνιος 2016, 23:09:16 μμ
Δεν έχω πεί να προχωρήσει. 300 ζήτησε κι αυτός και στο 300 πάνω-κάτω βρίσκω από μια γρήγορη ψαχτική που έκανα.
Δεν ξέρω τι παίζει με τα ορειχάλκινα. Πολλοί λένε ότι είναι καλύτερα και το συνιστούν. Αυτό για αυτοκίνητα, για εδώ;
Είμαι σε σκέψη για τον λόγο που έγραψε κι ο Γιάννης (γκ), την ηλεκτρόλυση. Γνώμες.

το δικό σου τη ζημιά έχει πάθει και που την έχει πάθει;

μπορείς να ανεβάσεις φωτογραφίες;


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #73 on: Τετάρτη 15 Ιούνιος 2016, 00:23:20 πμ
Αυτό το ''διαβρωμένα '' δεν το πολυκατάλαβα, εσύ για βουλωμένα δεν τα πήγες? :eusa_think:

Η ηλεκτρόλυση παίζει αλλά αν η ζημιά είναι να γινει σε 15 χρόνια ... πιάσ' τ' αυγό κ κούρευτο.

Είναι κ  που αυτός που βρήκε την αιτία έχει κ το ανταλλακτικό. :eusa_think:

Σε μεταχειρισμένα εψαξες?



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #74 on: Τετάρτη 15 Ιούνιος 2016, 00:44:53 πμ
..........
Είναι κ  που αυτός που βρήκε την αιτία έχει κ το ανταλλακτικό. :eusa_think:
.......

Αρα είναι κια αυτός που θα πάρει τα λεφτά ;)


Ακριβως...
και στις εποχες που ζούμε πως να μην είσαι καχύποπτος....
Τα ειδες εσυ οτι οντως είναι έτσι οπως τα λέει ?
Διαβρωμενα και αχρηστα ?
Ειχες διαροές?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km