...Η καλυτερη συντηρηση για την αλυσιδα και λάδι/σπρει αλυσιδας μετα το καθάρισμα (....?)
Οταν την αγόρασα η αλυσίδα ηταν , πώς να το πώ ...., με δυσκολία μέτραγες τους κρίκους.
Την καθαρισα με παραφινέλαιο με μεγαλη ταλαιπωρία και δυσκολία.
Τότε εψαξα να βρώ ενα τρόπο να μην ξαναγίνει ετσι. Οπότε ενας φίλος απο εδώ μέσα μου πρότεινε αυτό που συνιστά η Honda στο users manual , την 90αρα βαλβολίνη. Εκοψα και ενα μπετόνι απο νερό για σίδερα και έτοιμος:
Αν και την λαδώνω συχνά, μερικές φορές δεν περιμένω τα χιλιόμετρα αλλά την ακούω, η λύση αυτή αποδείχτηκε και οικονομική , αφού με ενα λίτρο των 5 ευρώ περνάω κάπου 5000χλμ.
Απο το αρχικό καθαρισμα δεν την εχω ξανακαθαρίσει ποτέ, πράγμα καλό αφού δεν πέφτει καποιο χημικό στα o-rings , ο καθαρισμός γίνεται απο την ίδια την βαλβολίνη αφού όπως και τα λάδια του κινητήρα πεςριέχει ειδικά καθαριστικά πρόσθετα. Εδώ καθαρή πριν ξεκινήσω ....
Με το πρώτο πέρασμα η βαλβολίνη τρέχει μαύρη καθαρίζοντας την αλυσίδα ....
.... ενώ στο δεύτερο πέρασμα παραμένει σχεδόν καθαρή :
Η αλυσίδα πάντα εχει αυτή την εικόνα:
Μετά πάω σε ενα βενζινάδικο 1200 μετρα απο το σπίτι με 1η η 2α και λίγα χιλιόμετρα , εκεί ελέγχω πιέσεις στα λάστιχα.
Οταν σταματάω απο κατω στάζει και ο βενζινάς παραπονιέται οτι του λερώνω το μπετόν, και καθε φορά ρωτάει : - Τι θα γίνει ρε παιδί μου θα την φτιάξεις την διαρροή?
Μετα επιστροφή σπίτι .
Την αφήνω το βράδυ να στραγγίξει και απλά καθαρίζω το άλλο πρωί το πίσω γραναζι με ενα μωρομάντηλο αν εχει πολλά τρεξίματα, δεν χρειάζεται απλά το κάνω για να μην πεταξει βαλβολίνες και λερώσει. Και έτοιμος.
Τό οτι πετάει πετάει, αλλά με ενα μωρομάντηλο βγαίνει εύκολα αφού δεν κολάει σαν τα διάφορα σπρέυ.