Σίγουρα επηρεάζει η ρύθμιση στο διπλό σταντ γιατί στο διπλό ο πίσω άξονας του τροχού είναι πιο κοντά στον μπροστά άξονα του γραναζιού. Το σωστό είναι να ρυθμίζουμε στο πλαϊνό και ίσως καλύτερα με τον αναβάτη επάνω.
Σωστά, ο πίσω άξονας δεν έχει κέντρο της κίνησής του τον άξονα του εμπρός γραναζιού, αλλά τον άξονα του ψαλιδιού. Οπότε σε οποιαδήποτε άλλη θέση, πέραν του ευθυγραμμισμού τους, έιναι πιο κοντά τα δύο γρανάζια και η αλυσίδα πιό λάσκα.

Η Honda έχει υπολογίσει ότι ο τζόγος των 4-5 εκ. με την μηχανή στο πλαινό σταντ είναι επαρκής για να επιτρέπει στην αλυσίδα να μη ζορίζεται οταν ευθυγραμμίζονται τα δύο γρανάζια.
Αν η ανάρτηση είναι σουμιές, με το βάρος της θα έρχεται πιο κοντά στην νοητή ευθεία οπότε τα 4-5 εκ θα είναι και περισσότερα απο όσα χρειάζονται.