Hellas Transalp Forum

Honda 700 Twin – All New Fuel Efficient Engine with Second Generation Dual Clutc

African Boy · 104205

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2374
  • XLV650, CRF1000
Reply #200 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 11:54:54 πμ
Εδώ  (εννοώ στο Forum) νομίζω ότι Hondo-αντιπαραθέσεις διατηρούνται σε ένα καλό επίπεδο Νικόλα. Σε κάτι άλλα forum που διαβάζω που και που  πλέον μόνο ώς επισκέπτης βλέπω ότι έχουν εκτροχιαστεί ;)

Καλα, καποιος εκτροχιασμος υπαρχει κι'εδω κατα καιρους στα πολιτικα θεματα  :-X Οσο για καποια αλλα ή μαλλον καποιο αλλο φορουμ, αστο καλυτερα ;)  Εκει γραφω πια μονο για χωματερες εξορμησεις λογω γνωστης καλης εντουροπαρεας.


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2374
  • XLV650, CRF1000
Reply #201 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 12:31:43 μμ
Και ναι χαλάνε τα ιταλικά και τα εγγλέζικα αλλά αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ. Ειναι θέμα κουλτούρας αλλά και κόστους εργατώρας σε κάθε χώρα. Άμα δεν περάσει έλεγχο ποιότητας μοτέρ ιάπωνα εργάτη μπορεί και να φάει το στρόφαλο από τον καημό του. Του Ιταλού και όλο να πέσει από τον σκελετό θα πει "κοίτα όμως τι ωραίο που είναι και στο πάτωμα ε; Έργο τέχνης! ...πάμε να κεράσω μία γκράπα!".

Η μαλλον να διορθωσω: χαλανε τα Ιταλικα και τα Γερμανικα, γιατι τα μοντερνα εγγλεζικα δηλ. Triumph ειναι αρκετα αξιοπιστα απ'οτι βλεπω/ακουω. Για πες μας, τι λεει ο βαυαρος μηχανολογος οταν του φερνουν μοτερ που εχει φτυσει βαλβιδες ή εναν αξονα ψωριασμενο/κομμενο?  ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #202 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 13:15:11 μμ
Δεν ξέρω, δεν έχω δει με τα ματάκια μου κάτι τέτοιο και έχω γερμανικό από το 1999. Του 1984 είναι και του γ@μησα τη μάνα. Μιά φορά με άφησε καταμεσής το 2010. Και μετά από πολύ πλημμελή συντήρηση για να είμαι και ειλικρινής.

Έχω ακούσει διάφορα για πολλά -και ναι όλα χαλάνε στην τελική- αλλά το "εξ ακοής" δεν στέκει ούτε στο δικαστήριο, ούτε πουθενά. Όταν λέω ότι πχ ένα XL 185 έκοψε σκελετό το είδα με τα ματάκια μου -για την ακρίβεια την μία από τις φορές ήμουν και επάνω- και γιαυτό το λέω.

Έτσι μπορώ να πω ότι φίλος πήρε Boneville oλοκαίνουργια και πανέμορφη και σε λίγα χρόνια και αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα ο ίδιος ο μηχανικός του, του είπε ότι το μοτέρ απέθανε, πάει τέλος θέλει άλλο. Πήρε μετά ένα GS 1200 adv έχει κάνει άλλα τόσα χλμ στις ίδιες και χειρότερες συνθήκες και πάει σαν καινούργιο.

Και ότι φίλος με ΚΤΜ 690 πολύ κακό, του κούρεψε την τετάρτη ενώ το είχε σαν μωρό το μηχανάκι, -αν και το έσκιζε σα σαρδέλα γιατί γιαυτό το πήρε μεταξύ μας -γιατί μας το είπε βλαστημώντας, αλλά γελώντας. Στην τελική βγάζει τα άλογα ενός 800 δικύλινδρου από 690 μονοκύλινδρο και είναι όλο top σε όλα του. Ε κάπου θα  στράβωνε το ντηλ. 


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #203 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 13:21:33 μμ
Και για να μην παρεξηγούμαι. Θεωρώ τα 72 άλογα στα 200 κιλά της gs μου λίγο παραπάνω από όσο χρειάζομαι. Ένα Honda στα 500 κυβικά με δύο κυλίνδρους, μικρή κατανάλωση και πραγματικά μικρή τιμή θα ήταν ίσως καλύτερη λύση για μένα που δεν είμαι του "δώσε γκάζα". Αλλά με αναρτήσεις on off και μια καλή αναλογία βάρος προς κιλά. 47 άλογα στα 160 κιλά το παίρνω. 57 άλογα στα 170κάτι ίσως. 47 άλογα στα 197 κιλά και με αναρτήσεις τάπας, -τιμή δεν σχολιάζω- "σόρι ρε γιαπωνεζάκο για αμερικανάκια ψάχνεις";


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #204 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 13:23:27 μμ
Γερμανία και Ιαπωνία απαγορευόταν να άχουν στρατούς και να φτιάχνουν όπλα, άρα τα καλύτερα μυαλά τα απασχολούσαν στην αυτοκινητοβιομηχανία και μοτοβιομηχανία.

Άσχετο αλλά απλά για την ιστορία: Το παραπάνω ειναι αστικός μύθος. Και Ιαπωνία και Γερμανία συνέχισαν να έχουν τεράστιους στρατούς και να παράγουν όπλα (ορισμένα μάλιστα ασυναγώνιστα) κανονικά και με το νόμο. Η μόνη διαφορά ήταν ότι στην Ιαπωνία απαγορεύτηκε πλήρως να τα εξάγει και στην Γερμανία οι εξαγωγές ήταν ελεγχόμενες.


Για σκέψου τι μηχανές έχουν βγάλει η Ducati ή η ΚΤΜ, που σαν εταιρείες έχουν το 1/1000 του μεγέθους και της δυναμικής της Χόντα!

Επίσης σκέψου και τι κόστος έχουν αυτές οι μηχανές, τόσο αγορά όσο και after sales support. Η ιστορία επαναλαμβάνεται με λίγα λόγια.




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2662
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #205 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 15:05:58 μμ
Το CT110 -το 8τάχυτο- που ψάχνεις υπάρχει περίπτωση να το βρεις σε έκδοση για τα ταχυδρομεία νομίζω που είχε βγάλει η Χόντα, σε κάναν ΟΔΔΥ δηλαδή που θά νει όμως σάπιο.

Ωωωωωωωωωωωω! Τι καλό νέο! Ευχαριστώ Βαγγέλη θα το ψάξω.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Panos69

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #206 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 19:49:29 μμ
A, δεν έχω κανέναν ενδοιασμό για την αντιγραφή,. Παρθενογέννεση δεν υπάρχει έτσι και αλλιώς ούτε στην τέχνη ούτε στην τεχνολογία. Και οι BMW τις Victory αντέγραψαν και το παπί προέκυψε από ένα απλό ερώτημα "τι φτιάχνουμε να ξεπουλήσουμε; τι χρειάζονται όλοι και μπορούν όλοι να πληρώσουν όλοι; ποιός το έχει κάνει στο παρελθόν;" και η απάντηση ήταν απλή όσο και μεγαλειώδης. Η Vespa του Piaggio ήταν το "λαϊκό όχημα" που είχε ξετινάξει δέκα χρόνια πριν την αγορά. Ε, ο Χόντα έκανε όχι ένα αλλά δύο άλματα μπροστά.

1ον Μπόρεσε να αναρωτηθεί και να απαντήσει κάτι θεμελιώδες σε μηδενική βάση και χωρίς κόμπλεξ.

2ον Μπόρεσε να τολμήσει να κάνει ένα πραγματικά αποφασιστικό άλμα. Να πει θα κάνουμε τον διάδοχο της βέσπα -κάτι αρχετυπικά και παγκόσμια αναγνωρίσιμου- και θα το κάνουμε καλύτερο. Όχι να πει "για να δούμε μπας και αν και ίσως". Θα το κάνουμε πάει και τέλειωσε. Όχι αντιγραφή όμως. Εξέλιξη. Ναι είχε μοχλικό μπροστά για φτήνια αλλά έκανε την ίδια (άθλια) δουλειά με τον μισό όγκο και βάρος. Ναι είχε ποδιά αλλά ήταν πλαστική, αεροδυναμική, μικρή, αποτελεσματική και δεν σε πετσόκοβε άμα έπεφτες.

Και τόλμησε να πει σε όλους ότι το μέλλον είναι τετράχρονο, παρά τις ευκολίες και το μεγαλύτερο περιθώρειο κέρδους των δίχρονων κινητήρων. Γιατί έβλεπε μακριά και χωρίς παρωπίδες.


Συμφωνούμε λοιπόν!  ;)

Η Honda είναι και πάλι σε φάση που τολμά. Οι αντιδράσεις αυτό δείχνουν.

Τόλμησε να πει σε όλους ότι το μέλλον είναι ροπή και όχι στροφές και άλογα.



Offline Panos69

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #207 on: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 18:43:25 μμ
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!

Αφού αποφασίσαμε ότι οι πωλήσεις θα κρίνουν την στρατηγική της Honda, να και οι πωλήσεις του 2012 (μέχρι και τον Οκτώβρη).

Αρχική πηγή ΣΕΑΑ και δημοσίευση στο: http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/

Πωλήσεις ανά μοντέλο (πάνω από τα 500 cc).



Πωλήσεις ανά εταιρεία (πάνω από τα 500 cc).



Χωρίς άλλο σχόλιο.



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #208 on: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 19:14:20 μμ
250 συνολικά NC είναι στο δρόμο; Που είναι όλα αυτά τα μηχανάκια και δεν τα βλέπουμε; Ένα έχω δει και είναι στη γειτονιά, τον βλέπω κάθε μέρα. Τα άλλα 249 που γυρνάνε; στα νησιά; 


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #209 on: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 19:15:55 μμ
Ρε μπας και έζμπρωξε ο σαραβαλάκης κάνα φορτίο στην Ε.Α. -κατά τη συνήθη μέθοδο "πωλήσεων- και μας κάνει το παγώνι; :2hysterical:


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #210 on: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 21:04:39 μμ
Ρε μπας και έζμπρωξε ο σαραβαλάκης κάνα φορτίο στην Ε.Α. -κατά τη συνήθη μέθοδο "πωλήσεων- και μας κάνει το παγώνι; :2hysterical:

αν υποθέσουμε ότι είναι αυτός ο λόγος (που μάλλον δεν είναι, τουλάχιστον για το (2012), αυτό είναι κάτι που μπορείς να το "καταλογίσεις" σε πολλές μηχανές, όχι ειδικά στην NC.




Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #211 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2013, 20:19:18 μμ
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!

Αφού αποφασίσαμε ότι οι πωλήσεις θα κρίνουν την στρατηγική της Honda, να και οι πωλήσεις του 2012 (μέχρι και τον Οκτώβρη).

Αρχική πηγή ΣΕΑΑ και δημοσίευση στο: http://www.mrbike.gr/website/pinakes-poliseon-Moto/

Πωλήσεις ανά μοντέλο (πάνω από τα 500 cc).



Πωλήσεις ανά εταιρεία (πάνω από τα 500 cc).



Χωρίς άλλο σχόλιο.

τα αντίστοιχα νούμερα στη Γαλλία για το 2012. Το NC700 στην 25η θέση με 1.236 κομμάτια. Πιο κάτω βρίσκεται και το NC700D με 1.062.

http://www.moto-station.com/article15500-statistiques-2012-voici-les-motos-et-scooters-les-plus-vendus-en-france.html#.UPbsNYZnacs

Δεν κάνω καμία σύγκριση για όποιον εξετάζει το σενάριο να ξεκινήσει ένα ακόμα ζουμερό flame, απλά για ενημέρωση το παράθεσα. :)




Offline Panos69

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #212 on: Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2013, 22:03:13 μμ
τα αντίστοιχα νούμερα στη Γαλλία για το 2012. Το NC700 στην 25η θέση με 1.236 κομμάτια. Πιο κάτω βρίσκεται και το NC700D με 1.062.

http://www.moto-station.com/article15500-statistiques-2012-voici-les-motos-et-scooters-les-plus-vendus-en-france.html#.UPbsNYZnacs

Δεν κάνω καμία σύγκριση για όποιον εξετάζει το σενάριο να ξεκινήσει ένα ακόμα ζουμερό flame, απλά για ενημέρωση το παράθεσα. :)

Ενδιαφέρουσα λίστα... Αλλά να κάνουμε σύγκριση ή όχι;  ;D



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #213 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 00:13:17 πμ
είπα απλά τι δεν θα κάνω εγώ :P αν κάποιος θέλει να τη συζητήσει Go ahead, σίγουρα είναι ενδιαφέροντα νούμερα, αλλά από την άλλη είναι κι οι διαφορές πολλές.




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10465
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #214 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 10:14:46 πμ
Επίσης το μοντέλο είναι το NC700 με 4 εκδόσεις την D την X, την S και SA (με επιπλέον "64 - Honda NC700S - 604 unités " 604 του S και "69 - Honda NC700SA - 573 unités " 753 του SA ). Θα πρέπει να να υπολογίζεται ως σύνολο με 3400 κομμάτια όπου θα ηταν στην πρώτη 5δα

εντλυπωση μου κάνει στη λίστα τα
16 - BMW R1200RT - 1 700 unités
28 - Harley-Davidson XLH1200X - 1 119 unités
41 -  BMW K1600GT - 797 unités
44 - BMW K1600GTL - 774 unités

56 - Honda VFR1200X CROSSTOURER - 653 unités   (VFR ???)
83 - BMW F800GS - 509 unités

πολλά κουλά στη λίστα τους... αλλά φαίνεται πόση διαφορά έχει με την αντίστοιχη ελληνική !



Offline Panos69

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #215 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 11:43:23 πμ
Άλλος κόσμος, άλλη οικονομία, άλλη λογική στην χρήση της μοτοσυκλέτας, άλλη πραγματικότητα στις πωλήσεις τους.

Πολύς κόσμος εκεί έχει ένα commuter για τη δουλειά, ένα touring για τις διακοπές, ένα scooter για τα τρεχάματα κοκ.

Εμείς παίρνουμε ένα και το βάζουμε να τα κάνει όλα.

Τέλος πάντων, η λίστα φαίνεται να έχει διαφορετικά νούμερα πωλήσεων για κάθε διαφορετική έκδοση (και όχι μόνο για τα NC).
Τώρα, ειδικά το NC700D (Integra) εμφανίζεται χωριστά και στις ελληνικές λίστες πωλήσεων, άρα δεν πρέπει να προστεθεί στον συνολικό αριθμό. To NC700S εισάγεται στην Ελλάδα;

Για να έχει έστω και ελάχιστο νόημα η σύγκριση με την ελληνική λίστα πωλήσεων, πρέπει να αφαιρέσουμε από την γαλλική λίστα, όλα τα δίκυκλα <500cc και να προσπαθήσουμε να γκρουπάρουμε κάποια μοντέλα (όχι μόνο τα NC αλλά και άλλα), πράγμα δύσκολο.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Γάλλοι είναι αλλού.  ;)



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #216 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 15:20:05 μμ
ένα συμπέρασμα που νομίζω ότι μπορεί να εξαχθεί με ασφάλεια είναι η εμπορική επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου, τουλάχιστον στην παρούσα φάση, ειδικά αν θεωρήσουμε την Γαλλία αντιπροσωπευτικό δείγμα «δυτικής» αγοράς. Αν ήταν τόσο μούφα όσο διαβάζομε σε κάποια ελληνικά φόρα (όχι μόνο στο παρόν) δε νομίζω να πήγαινε τόσος κόσμος να την πάρει, και ειλικρινά, οι λόγοι που ώθησαν τον καθένα είναι παντελώς αδιάφοροι ως προς το τελικό αποτέλεσμα.




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10465
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #217 on: Πέμπτη 17 Ιανουάριος 2013, 17:46:43 μμ
Τι μούφα ? γαμώ τα μηχανάκια είναι. Δεν είναι On-off με τη μορφή του ΤΑ, αλλά είναι πολύ αξιόλογο μηχανάκι εντός και εκτός πόλης πλήρως εναρμονισμένο στις τάσεις της εποχής.


andy

  • Guest
Reply #218 on: Παρασκευή 18 Ιανουάριος 2013, 19:39:45 μμ
Βόλτα με το kawasaki versys που είναι ακριβώς ίδια κατηγορία.






ekos

  • Guest
Reply #219 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2013, 11:08:51 πμ
Δεν ξέρω τι λεει το Versys σαν μηχανάκι αλλα απο μουρη δεν βλεπεται  :tomato: