Hellas Transalp Forum

Yamaha Townmate t-50

Stoneman · 227034

Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #150 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 17:57:02 μμ
να εγκαταστησεις καποια εφαρμογη στο σμαρτφον που να ακουει και να αναγνωρίζει ήχους (συχνότητα?) όπως το sonic tools, και να κάνεις όλες τια ακτινες να παίζουν την ίδια νότα!
Καλα μην βαράς! λεμε και καμια χαζαμαρα τέτοια ώρα ! 


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #151 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 18:10:50 μμ
 :bang:


 :2hysterical: :2hysterical:


ΥΓ: Μην το γελάς ισως οι παλαιοί μάστοροι να το έκαναν .



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #152 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 18:39:53 μμ
Ασε που μπορεις να το φτιάξεις ετσι ωστε βαζοντας ενα χαρτονι μετα (οπως καναμε μικροί στα ποδήλατα) να παίζει οταν γυρναει την φραγκοσυριανη !


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #153 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 20:59:43 μμ
Λες να το κάνω .... λατέρνα δλδ ?  ;D

στον κουβά μας βλέπω . :goofy:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #154 on: Πέμπτη 30 Νοέμβριος 2017, 15:52:40 μμ
Ασε που μπορεις να το φτιάξεις ετσι ωστε βαζοντας ενα χαρτονι μετα (οπως καναμε μικροί στα ποδήλατα) να παίζει οταν γυρναει την φραγκοσυριανη !

Ε τόση αποτυχία βρε Σώτο, έχω εμπιστοσύνη στον Πέτρινο. Νικόλαε η ντίζα είναι κάτι δέκατα μικρότερη από τη διάμετρο του άξονα, πώς θα κεντραριστεί το κέντρο; Είχες πει κάποτε για τα παξιμάδια - κώνους των ποδηλάτων και δεν είχα καταλάβει τι τα ήθελες, τώρα κατάλαβα αλλά προχωράς χωρίς αυτά.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #155 on: Σάββατο 02 Δεκέμβριος 2017, 19:21:29 μμ
Νικόλαε η ντίζα είναι κάτι δέκατα μικρότερη από τη διάμετρο του άξονα, πώς θα κεντραριστεί το κέντρο; Είχες πει κάποτε για τα παξιμάδια - κώνους των ποδηλάτων και δεν είχα καταλάβει τι τα ήθελες, τώρα κατάλαβα αλλά προχωράς χωρίς αυτά.

Ιωάννη μου, τα κέντρα των ρουλεμάν είναι κάπου 16 κ 18 mm αντίστοιχα για εμπρός κ πίσω τροχό, οπότε σφιγγοντας τους χάλκινους ας πούμε αποστάτες ουσιαστικά τα σφίγγω στον αποστάτη και αναγκάζω τον τροχό να κινείται πάνω στα ρουλεμάν του κ οχι στην ντίζα.
Δλδ αν ''παίζει'' ο τροχός θα έχει μπόσικο απο τα ρουλεμάν του.

Προτίμησα αυτή την φθηνή λύση επειδή μου ζήτησαν κοντά στα 10 ευρώ για να μου φτιάξουν κωνικές σφήνες, αλλά κ όπως εγραψα πιο πάνω αφού η εσωτερική τρύπα των ρουλεμαν είναι 10 κ 12mm εν καιρώ θα αγοράσω δυο βίδες Μ15 μήκους 15 εκ θα τις κάνω κωνικές στην ακρη κ θα φτιάξω μια κατασκευή διαφορετική, αλλά κ πάλι δεν αξίζει τον κόπο, κάθε πότε δλδ θα κάνω μια ακτινολόγηση η θα πλέκω ακτίνες?
Ασε που η διαδικασία γίνεται κ πάνω στο μηχανάκι.


Πάμ'  παρακάτ' .....

Λοιπόν , η ακτινολόγηση είναι πα - νεύ - κο - λη .

Το περίμενα βουνό, οταν τελείωσα τον ενα τροχό σε ενα τέταρτο δεν το περίμενα .
Βρήκα κατι κομμάτια απο  λαμαρίνες κ κόλησα στην άκρη χαρτοταινία ώστε όταν η απόσταση που μετρούσα μειωνόνταν για να μην τρίβεται το χρώμιο στην λαμαρίνα απλά ''εβρισκε'' στην χαρτοταινία.

Τις δύο λαμαρίνες τις στερέωσα με απλά σφικτήρια ωστε να μπορώ να τις μεταβάλλω θέση κατά βούληση , μια για το αριστερά / δεξιά κ μία για το πάνω / κάτω ? η αλλιώς για να πετύχω ίδια ακτίνα η διάμετρο.



Διαδικασία :

Αρχικά βίδωσα με ένα κατσαβίδι τα καψούλια απο την πίσω μεριά δλδ απο την μεριά της σαμπρέλας ωστε να σφίξουν περίπου με την ίδια δύναμη (στο περίπου) κ να φαίνεται το επιπλέον σπείρωμά τους απο την άλλη μεριά ίσο με το ματι  (στο περίπου).

Μετά στρέφοντας αργά βίδωνα σιγά σιγά , όσο ηταν χαλαρές με μισή στροφή την φορά κ μετα 1/4 της στροφής .
Οταν εδειξαν οτι σφίγγουν σταμάτησα , οχι σε τπτ τρελές ροπές , αφου δοκίμασα με το ροπόκλειδο φτιάχνοντας ενα εργαλείο προσαρμογέα κ η δύναμη που απαιτούν είναι κάτω απο τα 6 Nm του ροπόκλειδου αρα δεν μπόρεσα να μετρήσω ροπή η να ελέγξω αν είναι όλες σφιγμένες με την ίδια ροπή.

ΥΓ: Γιάννη δεν χρησιμοποίησα τελικά τον ακτινολόγο είναι σπαστικός σε τόσο μικρή απόσταση ακτίνων κ έμπλεκε στις ακτίνες , χρησιμοποίησα ενα γερμανικό 5 για τον εμπρός τροχό κ ενα 5.5 για τον πίσω.

Με 1/4 , ισως κ λιγότερη , περιστροφή στο καψούλι το στεφάνι μετακινείται στην δικά μου περίπτωση πάνω απο ενα χιλιοστό.
Αν σε ενα σημείο ''Α'' εχουμε στράβωμα ? πως να το πω? καμπύλωμα ? στο στεφάνι πρός τα δεξιά , ελέγχουμε κ βρίσκουμε ακριβώς το σημείο που παρουσιάζει μέγιστο κ το σημειώνουμε.

Μετα κοιτάμε το πόσο απότομα καμπυλώνει το στεφάνι, αν δλδ καμπυλώνει σε 5 εκ με μέγιστο στα 2.5? η ακόμα κ 20 με μέγιστο στα 5? στα 10? ανάλογα , δεν είναι το καμπύλωμα ισοσκελές τρίγωνο κ δεν έχει το μέγιστο πάντα στην μέση της απόστασης , αυτό σημαίνει οτι ΔΕΝ θα πειράξουμε τις ακτίνες το ίδιο.

Ο τρόπος που δουλεύουμε δεν αλλάζει απλά ανάλογα το μήκος της καμπύλης εργαζόμαστε σε παραπάνω ακτίνες κ αναλογα του πού βρίσκεται το κέντρο σε αλλες λιγότερο κ σε άλλες περισσότερο.

Περιστρέφοντας λοιπόν το στεφάνι που υποθέτουμε καμπυλώνει δεξιά  χαλαρώνουμε ελάχιστα τις δεξιές  ακτίνες κ ανάλογα βιδώνουμε τις αριστερές, αυτό εχει σαν αποτέλεσμα το να μετακινηθεί το στεφάνι πρός τα αριστερά.

Οταν ο τροχός βρίσκεται σταθερός σε μια βάση σαν αυτή που έφτιαξα κ υπάρχει κ η λαμαρίνα στην σωστή θέση τότε βιδώνοντας/ξεβιδώνοντας τις ακτίνες κ κοιτώντας ΟΧΙ τις ακτίνες αλλά την απόσταση της λαμαρίνας/αποστάτη απο το στεφάνι διορθώνουμε την καμπυλότητα αυτή σε πραγματικό χρόνο ενώ δλδ στρεφουμε τον τροχό , δλδ το βλέπουμε πως ευθυγραμμίζεται.

Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι. :goofy:

Κάπως δυσκολότερο , μάλλον όχι δυσκολότερο απλά έχει περισσότερο κόπο αφου στην δική μου περίπτωση χρειάστηκε να επεμβαίνω σε περισσότερες ακτίνες , είναι το θέμα να κεντραριστεί το κέντρο του τροχού , δλδ να έχουμε περιμετρικά την ίδια ακτίνα περιστροφής .

Δεν ξερω πόσο σημαντικό είναι αυτό αλλά εγώ το εφερα στο πάχος του Α4. Και σε περίπου μισή ωρίτσα με φραπεδιά κ για τον τροχό που έπλεξα εγώ κ ηταν σαν αυγό ;D

Στο πίσω τροχό που απλά είχε ενα δύο καμπυλώματα δεν χρειάστηκε κάν να ασχοληθώ.
 



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #156 on: Σάββατο 02 Δεκέμβριος 2017, 19:54:16 μμ
Βάσανα ....

Μιά ιστορία : Οταν αγόρασα τον πάπο ο πίσω τροχός ηταν χάλια , είχε μάλιστα 3 κομμένες ακτίνες κ μερικές ακόμα στραβές.
Τότε προτίμησα την ευκολη λύση ετσι με 30 ευρώ αγόρασα ενα κομπλέ τροχό τον φόρεσα επάνω κ ησύχασα.

Σφάλμα 1ον: Δεν μου πέρασε απο το μυαλό οτι αφού είχε τέτοια ζημιά ο πίσω γιατί να μην είχε κ ο εμπρός? Σε σούζα την έπαθε την ζημιά ?

Μετα απο κάνα 6μηνο επιστρέφοντας απο μια βραδυνή καφεβόλτα στην Ελευσίνα δικάβαλος περνώντας κατω απο την γέφυρα της Αττικής οδού με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 50λμ/ω σκάω σε ενα ανοιγμα απο διαμήκη σχάρα ομβρίων που κάποιοι προσφιλείς ρομά είχαν αφαιρέσει για ευνόητους λόγους .
Βασικά είχαν πάρει τρείς αλλά απο την δική μου μεριά δύο, με το μπάμ ξεφουσκώνει το πίσω λάστιχο αμμέσως κ ακινητοποιείται το παπί, ευτυχώς γιατι γλύτωσα την δεύτερη σχάρα.
Κατέβασα κατι καντήλια κ το εφερα σπρώχνοντας σπίτι.

Σφάλμα 2ον: Αλλαξα σαμπρέλα αλλά δεν έλεγξα τον τροχό . Μέγα σφάλμα. :goofy:

Επιστροφή στο σήμερα :

Αφού έπλεξα τον εμπρός τροχό αρχισα την ακτινολόγηση όπως εγραψα στο προηγούμενο πόστ.

Ομως για κακή μου τύχη το στεφάνι που χρησιμοποίησα ηταν το άχρηστο του παλιού κατεστραμένου τροχού , κρίμα κ τα 30 ευρώ για το χρώμιο.
Καλά να πάθω , αφού με έφαγε η μανία να έχει το στεφάνι τα γνήσια γράμματα στο πλάι.

Ετσι ακτινολογώντας βλέπω σε ενα σημείο ενα τετραγώνισμα στο στεφάνι που δεν φαινόταν με το μάτι .



Xωρίς να ξέρω υπέθεσα οτι με τις ακτίνες θα το ''έφερνα'' αλλά δυστυχώς δεν ... με τπτ .

Μέχρι το γρύλο του αυτ/του έβαλα ανάμεσα κέντρο τροχού κ στεφανιού για να ισιώσει κ τπτ.
Το χείλος του στεφανιού είναι διπλή λαμαρίνα κ αφου είχε στραβώσει δεν ερχόταν με τπτ. Ισως να ισιώνει με κάποιο ειδικό μηχάνημα αλλά ποιός λύνει τροχό να τον πάει για επισκευή? κ πόσα θα ζητήσουν ? συμφέρει οταν με 29 ευρώ βρισκω καινούργιο κομπλέ?

Ετσι λύνω πάλι ακτίνες κ περνάω το δεύτερο χρωμιωμένο στεφάνι κ φτού κ απο την αρχή.

Επεσα όμως στο αρχικό στεφάνι αυτό που νόμιζα οτι την είχε γλυτώσει με ... σούζα.
Τετραγωνισμένο και αυτό. Η μόνη διαφορά οτι ηταν σε πολύ μικρότερο βαθμό, δλδ στο πίσω είχε πάρει όλο , ενω σε αυτό μόνο το πλαινό χείλος .
Δλδ για να εξηγώ , βαζοντας ενα σύρμα στο σημείο που δείχνω το στεφάνι είναι απόλυτα ίσιο.



Aλλά κ σε ακτίνα η δεξιά πλευρά είναι ίσια , αρα το τετραγώνισμα είναι στο αριστερό χείλος .

Πάλι καλά , φθηνά την γλύτωσα .

- Φυσικά ετσι για το γμτ θα ρωτήσω αν επισκευάζεται το στεφάνι κ αν βρεθούν τα λ7 θα το σκεφτώ.
« Last Edit: Σάββατο 02 Δεκέμβριος 2017, 19:56:29 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #157 on: Σάββατο 02 Δεκέμβριος 2017, 20:01:17 μμ
Τα λάστιχα του πάπου είναι Dunlop



σε αυτή την διάσταση (δεν θυμαμαι αν δείχνω το εμπρός η το πίσω) :



Αλλά γερασμένα ,



πάω λοιπόν για λάστιχα , τι προτείνετε?



john lk

  • Guest
Reply #158 on: Σάββατο 02 Δεκέμβριος 2017, 21:06:13 μμ
Νικο, θα "ξαναδιαφημισω" τα λαστιχα που φοραω στο ΤΑ μου για δευτερη φορα και στο XLR μου για πρωτη φορα....κινδυνευοντας μαλιστα να γινω γραφικος γιατι οι περισσοτεροι λενε "τι ειναι αυτα??" κλπ κλπ.
Φοραω Vee Rubber που κατασκευαζονται στην Ταυλανδη, κατα τον μηχανικο μου που τα συστησε ειναι συνεργασια δυο μεγαλων πολυ γνωστων εταιρειων (νομιζω Metzeler & Pirelli δεν θυμαμαι ποιες ακριβως, παντως εχω δει πανομοιοτυπη χαραξη των δικων μου σε καποιο επωνυμο λαστιχο). Στο ΤΑ φοραω VRM 163 και στο XLR φοραω VRM 221.
Την ΤΑ την χρησιμοποιω στην πολη αλλα και σε εκδρομες δικαβαλος και σχετικα φορτωμενος, το XLR στην πολη και προσφατα στον Υμηττο.
Εχω κανει περιπου 25000 χλμ με αυτα στην ΤΑ μου και για το δικο μου οδηγικο στυλ (σχετικα ηπιο) δεν με εχουν προδωσει ουτε ενα δευτερολεπτο ουτε στο στεγνο ουτε στο βρεγμενο.

Δεν με νοιαζει που ειναι φτιαγμενα, ουτε ποιων εταιριων συνεργασια ειναι, αλλα με νοιαζει οτι

-  οταν τα αλλαξα απο τα προηγουμενα ιδια τον Σεπτεμβριο του 2016 τα καινουργια ηταν 3 εβδομαδων φρεσκα !!!
-  εχουν μαλακη γομα που ζεσταινεται γρηγορα και κρατα καλα (για το στυλ μου)
-  ειναι αρκετα φθηνοτερα απο τα ευρωπαικα επωνυμα
-  το πισω μου κρατησε 18000 χλμ σε 3 χρονια (το μπροστινο ηταν πολυ καλο ακομα, αλλα αλλαξα και τα δυο για να ειναι ολα φρεσκα
-  το δικο μου συμπερασμα ειναι οτι ειναι τιμια λαστιχα με καλη σχεση τιμης / αποδοσης

Θα σου ελεγα να τα κοιταξεις και εσυ, μπες στο ιντερνετ και ψαχτο, θα βρεις και γνωμες απο φορουμ του εξωτερικου. 



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #159 on: Κυριακή 03 Δεκέμβριος 2017, 20:29:41 μμ
« Last Edit: Κυριακή 03 Δεκέμβριος 2017, 20:51:00 μμ by giamar4 »



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #160 on: Κυριακή 03 Δεκέμβριος 2017, 20:31:18 μμ
https://a.scdn.gr/images/sku_main_images/008631/8631261/20160322144514_michelin_m62_gazelle_front_rear_2_50_17_43p.jpeg

Στάλθηκε από το A5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Michelin gazelle

Στάλθηκε από το A5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #161 on: Κυριακή 03 Δεκέμβριος 2017, 20:39:08 μμ
Εγω αυτα φοραω και στα 2 παπια
https://youtu.be/OqHBtuXzSps


Στάλθηκε από το A5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #162 on: Κυριακή 03 Δεκέμβριος 2017, 22:27:15 μμ
Φυσικά κ η τιμή παίζει καθοριστικό ρόλο, αλλά να μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για ενα παπί απο τα γνήσια εκείνα παπιά με την ποδιά, στα 70 κυβικά πλέον κ 31 ετών .

Κινείται ελάχιστα , ποτέ σε βρεγμένο εκτός κ αν με πιάσει βροχή στο δρόμο κ δεν έχω φυσικά απαιτήσεις παπιού 125 κυβικών με δισκόφρενα .

Βέβαια απο την άλλη το λάστιχο σε κρατάει όρθιο , κ ένα λάστιχο που είναι μαλακό κ ζεσταίνεται γρήγορα είναι το ιδανικό, αλλά υπάρχει λάστιχο που να ζεσταίνεται στα 50 χλμ/ω?
Αν ναι να πληρώσω το κάτι τις παραπάνω που λέει ο λόγος.
Ομως οι τιμές είναι μέρα με την νύχτα :

https://www.skroutz.gr/s/8631261/Michelin-M62-Gazelle-2-50-17-43P.html
https://www.skroutz.gr/c/2616/lastixa-papiou/m/5792/Vee-Rubber.html

Δείκτη ταχύτητας δείνουν Ρ, δλδ εως 150χλμ /ω να υπάρχει χαμηλότερος?  :goofy:
« Last Edit: Κυριακή 03 Δεκέμβριος 2017, 22:37:13 μμ by Stoneman »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #163 on: Δευτέρα 04 Δεκέμβριος 2017, 01:07:02 πμ
Like στο τρακτερωτό παπιολάστιχο της Vee Rubber!  :goofy:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #164 on: Δευτέρα 04 Δεκέμβριος 2017, 07:09:19 πμ
Φυσικά κ η τιμή παίζει καθοριστικό ρόλο, αλλά να μην ξεχνάμε οτι μιλάμε για ενα παπί απο τα γνήσια εκείνα παπιά με την ποδιά, στα 70 κυβικά πλέον κ 31 ετών .

Κινείται ελάχιστα , ποτέ σε βρεγμένο εκτός κ αν με πιάσει βροχή στο δρόμο κ δεν έχω φυσικά απαιτήσεις παπιού 125 κυβικών με δισκόφρενα . Να την έχεις


Εσύ ρε φίλε πόσο κοστολογείς την Ζωή σου δλδ? αν είναι να μην σε ξανά δω/ακούσω/διαβάσω εδώ και παντού,  να σου δώσω εγώ την διαφορά  για να βάλεις το Μ62 στον παλιοπάπο σου!!!




john lk

  • Guest
Reply #165 on: Δευτέρα 04 Δεκέμβριος 2017, 07:25:00 πμ
Εσύ ρε φίλε πόσο κοστολογείς την Ζωή σου δλδ? αν είναι να μην σε ξανά δω/ακούσω/διαβάσω εδώ και παντού,  να σου δώσω εγώ την διαφορά  για να βάλεις το Μ62 στον παλιοπάπο σου!!!



Βαγγελη αν γνωριζεις κατι επικινδυνο για τα συγκεκριμενα λαστιχα πες το ωστε να διαφωτιστουμε ολοι (και εγω που τα φορω και δηλωνω ικανοποιημενος).

Ομως σχολια οπως το παραπανω ειναι αρκετα βαρια εως δυσφημιστικα για την μαρκα αυτη, και στα χερια δικηγορων δεν ξερεις πως μπορουν να στραφουν εναντιον σου.
Σου το λεω φιλικα, εγω απλος χρηστης αυτης της μαρκας ειμαι.



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #166 on: Δευτέρα 04 Δεκέμβριος 2017, 19:38:34 μμ
Βαγγελη αν γνωριζεις κατι επικινδυνο για τα συγκεκριμενα λαστιχα πες το ωστε να διαφωτιστουμε ολοι (και εγω που τα φορω και δηλωνω ικανοποιημενος).

Ομως σχολια οπως το παραπανω ειναι αρκετα βαρια εως δυσφημιστικα για την μαρκα αυτη, και στα χερια δικηγορων δεν ξερεις πως μπορουν να στραφουν εναντιον σου.
Σου το λεω φιλικα, εγω απλος χρηστης αυτης της μαρκας ειμαι.
Φίλε μου αν πιστεύω πως δεν κατηγόρησα καθόλου καμιά φίρμα ελαστικών, μην βάζεις λοιπόν στο στόμα μου λόγια που δεν ανέφερα, απλά αναφέρω ένα ελαστικό το οποίο ζεστένεται  αρκετά γρηγορα (πάντα κατα την γνώμη μου), ο καθένας λοιπόν αναφέρει κάτι από δικιά του χρήση, αυτό ακριβώς που έκανες και εσυ από ελαστικά κάποιας φίρμας, πιστεύω να είμαι κατανοητός!!!!



john lk

  • Guest
Reply #167 on: Δευτέρα 04 Δεκέμβριος 2017, 20:03:12 μμ
Φίλε μου αν πιστεύω πως δεν κατηγόρησα καθόλου καμιά φίρμα ελαστικών, μην βάζεις λοιπόν στο στόμα μου λόγια που δεν ανέφερα, απλά αναφέρω ένα ελαστικό το οποίο ζεστένεται  αρκετά γρηγορα (πάντα κατα την γνώμη μου), ο καθένας λοιπόν αναφέρει κάτι από δικιά του χρήση, αυτό ακριβώς που έκανες και εσυ από ελαστικά κάποιας φίρμας, πιστεύω να είμαι κατανοητός!!!!


Δεν συμφωνω καθολου με την πρωτη φραση στην ανωτερω αναρτηση σου !!!
Δεν θα συνεχισω ομως το θεμα γιατι ουτε ορεξη εχω να αντιπαρατεθω μαζι σου, και ουτε θελω να σπαταλω το παρον νημα.

Τελος λοιπον και οποιος ξερει να διαβαζει ελληνικα καταλαβαινει χωρις επεξηγησεις.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #168 on: Τρίτη 05 Δεκέμβριος 2017, 09:53:12 πμ
Αρχικά , το παπί ζυγίζει κάπου στα 75 κιλά , δικάβαλο εμείς 85+65=150 , πρέπει να προσθέσω κ τα τρία νουμερα για να βγάλω τον δείκτη φορτίου?
Το παλιό εμπρός έχει 43 κ το δείνει στα 155 κιλά , κ το παλιό πίσω δίνει 47 στα 175 κιλά.
Και σε δείκτη ταχύτητας ''Ρ".

Μετά , το  M62 δεν υπάρχει σε διάσταση 2.75/17 , κ στο tyreshop.gr αν δλδ τους πιστέψω πάει για κόψιμο απο την αγορά , κ δεύτερον τα Veerubber δεν τα βρίσκω σε δείκτη βάρους 43 εμπρός κ 47 πίσω , δεν ξερω το γιατί αλλά τα βρίσκω μέχρι 43.

Πχ βρίσκω :
Vee Rubber VRM-359 2.75/17 στα 41P δλδ στα 145 κιλά και  25,50 €
METZELER ME-22 2.75-17 47P στα 25.42 €   και
Michelin M62 Gazelle 2.75/17 με δείκτη 47P  με 28,50 €

Η σύγκριση είναι σχετική , απλά για δώ τιμές που στην τελική είναι πάνω κάτω ίδιες.

Συχεχίζεται .....



john lk

  • Guest
Reply #169 on: Τρίτη 05 Δεκέμβριος 2017, 10:46:28 πμ
Απο τον καταλογο της Vee Rubber βλεπω σε διασταση 2.75-17

VRM 015   46P
VRM 018   47P
VRM 088   42P
VRM 097   47P
VRM 125   47P
VRM 126   41P
VRM 159   47P
VRM 207   41P
VRM 214   47P
VRM 333R 41P
VRM 359   41P

Προσωπικα θα πηγαινα για 47P (175 κιλα - 150 χλμ/ω), ενα απο τα VRM 018 - 097 - 125 - 159 - 214, αναλογα με τις τιμες τους και αν μου ταιριαζει σαν σχεδιαση.

Για τον δεικτη φορτιου νομιζω το σωστο ειναι να προσθεσεις ολα τα βαρη, δλδ 75+85+65=225 κιλα και να υποθεσεις οτι το εμπρος ελαστικο δεχεται το 1/3 του συνολικου βαρους, ενω το πισω δεχεται τα 2/3. Ητοι το εμπρος δεχεται καπου 75 κιλα, το πισω 150 κιλα. Επομενως οποιοδηποτε ελαστικο με δεικτη φορτιου απο 43 και πανω σε καλυπτει.
Για τον δεικτη ταχυτητας δεν εχεις προβλημα, ομως εχω την εντυπωση οτι οσο πιο μεγαλος ειναι τοσο πιο πολυ αργει να ζεσταθει το ελαστικο (ισως και σε συνδυασμο με τον δεικτη φορτιου).



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #170 on: Τρίτη 05 Δεκέμβριος 2017, 17:26:45 μμ
Καλά, είπα να ψειρίσω λίγο την μαιμού με τα λάστιχα κ έχω πελαγώσει. :2hysterical:

Τα  M62 ο κατάλογος τα δίνει στην διάσταση 2.5 / 0 R17 / P  σαν Ελαστικά Enduro   .
Ε, να δώ κ το παπί στις κροκάλες κ τπτ άλλο. ;D


@ Γιάννη , τα Veerubber  VRM-015 o κατάλογος δίνει:  2.75-17   46P   Rear  , όπερ καλό  αυτό,
αλλά δεν το δίνει για εμπρός , δλδ ακόμα κ στην διάσταση 2.50-17 43L    γράφει Rear  , γιατί αυτός ο διαχωρισμός?
Τα βλέπω εδώ: http://www.veerubber.co.th/2016/?p=772

Καλά , μερικά έχουν κ κάτι τιμές αστρονομικές , πχ: Continental  Contigo!  2.5-17 43P στα 63,93€  για Σκούτερ & μοτοποδήλατο θερινά :bang:



john lk

  • Guest
Reply #171 on: Τρίτη 05 Δεκέμβριος 2017, 19:01:18 μμ
Νικο και εγω ειδα οτι (πολλα) ειναι για πισω (R), το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι οτι κανουν συνδιασμο διαφορετικων ελαστικων εμπρος-πισω. Δεν ξερω ποιες ειναι οι δομικες διαφορες μεταξυ F και R, ισως τα πισω να ειναι πιο εμισχυμενα λογω της μεταφορας κινησης. Ακομα και ετσι να ειναι γιατι να μην κανει ενα R ελαστικο για εμπρος??
Παντως για το εμπρος ελαστικο μπορεις να κατεβεις λιγο κατω στον δεικτη βαρους, πχ να πας εως το 40 (140 κιλα).

Ισως ενας λαστιχας η μηχανικος να ξερει και να μας διαφωτισει.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #172 on: Τρίτη 05 Δεκέμβριος 2017, 20:57:15 μμ
Αρχικά , το παπί ζυγίζει κάπου στα 75 κιλά , δικάβαλο εμείς 85+65=150 , πρέπει να προσθέσω κ τα τρία νουμερα για να βγάλω τον δείκτη φορτίου?

E βέβαια, αφού πας συνέχεια σούζα!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Ο δείκτης είναι για το ελαστικό. Ο κατασκευαστής γνωρίζει ότι υπάρχουν διάφορα βάρη αναβατών και φορτίων και ότι υπάρχει μεταφορά του κέντρου βάρους στις επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις. Δεν γνωρίζει όμως αν θα τοποθετηθεί σε δίκυκλο ή (σπάνιο βέβαια) τρίκυκλο.

Μη ψειρίζεις τη μαϊμού, γιατί την προηγούμενη φορά που την ψείριζες κατέληξες να βάλεις λάστιχα Η στο ΤΑ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #173 on: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 09:46:27 πμ
Λοιπόν αρχικά ευχαριστώ για τις όποιες υποδείξεις σας , και για μην την ακούω απο μερικούς μερικούς   :goofy: :2hysterical:

Μη ψειρίζεις τη μαϊμού, γιατί την προηγούμενη φορά που την ψείριζες κατέληξες να βάλεις λάστιχα Η στο ΤΑ.

Βρήκα  λάστιχα , δεν ξερω αν είναι καλά τα METZELER θα δείξει.

Οι τιμές σε λαστιχομάγαζα ηταν στα 60-70 ευρω για το σετ, τα Veerubber φάνηκαν μια καλή κ φθηνή λύση κ ευχαριστώ το Γιάννη που μου τα υπέδειξε αφου μεχρι τώρα νόμιζα οτι αυτή η εταιρεία κατασκευάζει μόνο σαμπρέλες.
Ομως το κόστος ηταν στα 38-45 ευρω για το σετ κ παραδόξως τις πιο καλές τιμές τις βρήκα επαρχία που υπάρχει κ κόστος παράδοσης λόγω βάρους κ όγκου.

Ετσι βρήκα τα metzeler  ME-22 2.50-17 43P (F/R) στα 21.93 €  και  ME-22 2.75-17 47P (R)  στα 25.42 €

https://www.plus4u.gr/elastiko-gia-papia-metzeler-me_22-2.50_17-43p-(f%252fr)/144084341-144084341/p

https://www.plus4u.gr/elastiko-gia-papia-metzeler-me_22-2.75_17-47p-(r)/144084342-144084342/p


Με ημερομηνία κατασκευής  2817 δλδ τέλος Ιουλίου του '17 κ στην ταχύτητα ''Ρ'' κ 43, 47 σε δείκτη βάρους.

Η παραγγελιά έπεσε , αλλά δεν πλήρωσα ακόμα , έβαλα παραλαβή απο το κατάστημα κ πληρωμή επιτόπου ωστε να τα δώ πρώτα.
Κρατάω ''πισινή''  :2hysterical:



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #174 on: Τετάρτη 06 Δεκέμβριος 2017, 10:03:00 πμ
Ο "γεροπάπος" οδεύει ολοταχώς προς πλήρη μαχημότητα   ;D ;D


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....