Hellas Transalp Forum

Yamaha Townmate t-50

Stoneman · 176064

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #100 on: Τρίτη 27 Οκτώβριος 2015, 21:34:39 μμ
Αυτον τον βιδωτό κώνο λέω να κατασκευάσω απο δύο μεταλικές γλύστρες για ρουλεμάν ποδηλάτου  ( κατάλαβες τι εξάρτημα εννοώ? ).

Και για αξονα θα χρησιμοποιήσω μια ντίζα.

Ελπίζω σαν σκέψη να είναι σωστή και να δουλέψει.

Καλή η ιδέα του χρώμιου αλλά και πολύ ακριβή, εδωσα 45 ευρώ για πετάλ φρενου, ντιζα ποδόφρενου, τα δύο πατακια συνοδηγού και λεβιέ ταχυτήτων.
Αρα για ακτίνες και στεφάνι να μην μου ζητήσουν 70-80 ευρώ? Οσο δλδ δύο ιμιτασιόν ζάντες.

Δεν λέει ....



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #101 on: Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2015, 00:36:03 πμ


HONDA ή γενόσιμο?


Offline cuckoos

  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1495
  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Reply #102 on: Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2015, 09:57:37 πμ
Συγχαρητήρια Νίκο, άψογη δουλειά :eusa_clap:

Καλή συνέχεια


ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑΣΕ ΜΙΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΓΛΥΚΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ Σ’ΑΓΑΠΟΥΝ


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #103 on: Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2015, 10:00:58 πμ
Ενδιαφέρον νήμα, και έχει απ' όλα. :thumbright:



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #104 on: Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2015, 13:46:18 μμ
Παρέλαβα και τα χρωμιομένα κομμάτια.  :thumbright:





το ρυθμιστικό του πίσω φρένου είναι απο αντιμόνιο και δεν χρωμιάρεται, ετσι περάστηκε απλά μια βούρτσα.



 Κρίμα που για αυτά τα ολίγα πλήρωσα 45 ευρώ, ακριβά κατά την γνώμη μου, αν και ψάχνοντας πήρα προσφορά ακόμα και στα  70 ευρώ. :malliotravigmata:
« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 20:10:02 μμ by Stoneman »



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11455
Reply #105 on: Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2015, 17:36:08 μμ
Κωνους στα ρουλεμαν τροχου θα αλλαξω συντομα στο πηδηλατο (την αλλη εβδομαδα) οποτε αν δεν βρεις ειναι διαθεσιμοι.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #106 on: Τετάρτη 28 Οκτώβριος 2015, 19:55:58 μμ
Απο οτι ξέρω ασχολείσαι με την ποδηλατικήν.

 
Θα ήθελα να μαθω αν αυτοί οι ''ας πούμε'' κώνοι υπάρχουν σε διαφορετικές διαστάσεις?



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11455
Reply #107 on: Πέμπτη 29 Οκτώβριος 2015, 09:15:02 πμ
Ναι υπάρχουν, αλλά μην περιμένεις να έχουν μεγάλες διαφορές μεταξυ τους.
Θα μιλάμε για λιγα χιλιοστα μονο απο μοντελο σε μοντέλο.


Αυτοι που θα έχω εγώ είναι αυτοι που φαίνονται στο σχέδιο εδω (μεσα στο 3 και το 7). Πιο πολλά στοιχεία εδω

Νομιζω για την δουλειά που το θέλεις, εγω θα πήγαινα σε τορναδόνο να μου τους φτιαξει στις διαστασεις που με βολέυουν. Ευκολη δουλεια και μάλλον φτηνή.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #108 on: Πέμπτη 29 Οκτώβριος 2015, 20:13:54 μμ
Ναι αυτά εννοώ και εγώ, εχω και σκέτα αλλά και ολόκληρους αξονες κομπλέ.
Θα δώ τι θα κάνω τελικά, προσπαθώ να φτιάξω κατι μόνος επειδή οι τορναδόροι ζουν ακόμα σε χρόνο πρό κρίσεως.
Δλδ αν ζητάνε 10 ευρώ για ενα σετ κωνικά , το σκέφτεσαι να τα δώσεις αφού ενας ιμιτασιόν τροχός κοστίζει μόλις 25 ευρώ.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2652
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #109 on: Παρασκευή 30 Οκτώβριος 2015, 18:12:04 μμ
Αυτον τον βιδωτό κώνο λέω να κατασκευάσω απο δύο μεταλικές γλύστρες για ρουλεμάν ποδηλάτου  ( κατάλαβες τι εξάρτημα εννοώ? ).

Με τη βοήθεια του Σώτου ναι. ;D Και αυτός ο "κώνος" θα ταιριάζει στα ρουλεμάν του ταουνιού; Θηλυκά σπειρώματα θα πρέπει να υπάρχουν στα άκρα του Πι ή  πέταλου και σε αυτά να βιδώνουν βίδες ή ντίζες που να τελειώνουν κωνικές. Οι κώνοι θα σφίγγουν τα ρουλεμάν.


Καλή η ιδέα του χρώμιου αλλά και πολύ ακριβή, εδωσα 45 ευρώ για πετάλ φρενου, ντιζα ποδόφρενου, τα δύο πατακια συνοδηγού και λεβιέ ταχυτήτων.
Αρα για ακτίνες και στεφάνι να μην μου ζητήσουν 70-80 ευρώ? Οσο δλδ δύο ιμιτασιόν ζάντες.

Ακριβά μου τα λες. Με τις νέες τεχνολογίες στα χρώμια οι τιμές έχουν πέσει και ρίχνουν χρώμιο ακόμα και σε πλαστικά. Και ο τόρνος δεν νομίζω να πάρει 10€ για να κάνει δυο βίδες μυτερές.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #110 on: Παρασκευή 30 Οκτώβριος 2015, 21:00:50 μμ
α)  Και αυτός ο "κώνος" θα ταιριάζει στα ρουλεμάν του ταουνιού;
β)Θηλυκά σπειρώματα θα πρέπει να υπάρχουν στα άκρα του Πι ή  πέταλου και σε αυτά να βιδώνουν βίδες ή ντίζες που να τελειώνουν κωνικές.
γ) Οι κώνοι θα σφίγγουν τα ρουλεμάν.
δ) Ακριβά μου τα λες.
ε)Με τις νέες τεχνολογίες στα χρώμια οι τιμές έχουν πέσει και ρίχνουν χρώμιο ακόμα και σε πλαστικά.
ζ) Και ο τόρνος δεν νομίζω να πάρει 10€ για να κάνει δυο βίδες μυτερές.

a) δεν είναι απαραίτητο να ταιριάζει, αρκεί ενα τμήμα του να μπαίνει στην διάμετρο του ρουλεμάν.
β)Οχι απαραίτητα, μπορώ να βάλω μέσα/εξω παξιμάδι και να σφίγγει.
γ) ναι
δ) Ακριβά είναι, δεν τα λέω
ε) Ολα χρωμιάρονται, αλλά τιμές δεν βλέπω να πέφτουν.Μήπως εννοείς κάτι σαν αυτό?
https://www.youtube.com/watch?v=c9-wFTUhpT4
ζ) Δεν θα κάνει μυτερές δύο βίδες, θα φτιάξει κώνους απο τεφλόν.

Αυτό το είδες Ιωάννη?
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140565&page=13



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11455
Reply #111 on: Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2015, 09:46:22 πμ
θελεις να μου πεις διαστασεις των κόνων, καποιο προχειρο σχεδιο, να δω τι μπορω να κάνω?
Εχω μια άκρη που μπορεί να βοηθήσει.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #112 on: Τετάρτη 04 Νοέμβριος 2015, 22:40:55 μμ
θελεις να μου πεις διαστασεις των κόνων, καποιο προχειρο σχεδιο, να δω τι μπορω να κάνω?
Εχω μια άκρη που μπορεί να βοηθήσει.

Εντάξει, μόλις κατασταλάξω στο μέγεθος και σε τι διάμετρο αξονα θα σου πώ.
Ευχαριστώ.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #113 on: Πέμπτη 10 Μάρτιος 2016, 19:28:50 μμ
Ηρθανε κ τα υπόλοιπα χρώμια, καπάκια κινητήρα , βίδες διαφορικού, αξονες ...










Χαρχάλευ ο πάπος λέμε ...  :2hysterical:







Αντε να αρχίσω να δένω κινητήρα .... άνοιξα  δουλειές ....
« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 20:20:48 μμ by Stoneman »



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #114 on: Πέμπτη 10 Μάρτιος 2016, 19:35:48 μμ
Και συναγερμό μην ξεχάσεις να εγκαταστήσεις, πλέον είναι απαραίτητος :P




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3463
Reply #115 on: Παρασκευή 11 Μάρτιος 2016, 07:06:59 πμ
Καλημέρα !!!
Βρε Νίκο, δεν είχες ξεκινήσει να τα βάψεις; Άλλαξες γνώμη στην πορεία;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #116 on: Παρασκευή 11 Μάρτιος 2016, 15:18:54 μμ
Και συναγερμό μην ξεχάσεις να εγκαταστήσεις, πλέον είναι απαραίτητος :P

Δεν έχεις αδικο Αλέξη αλλά ο πάπος είναι 6βολτος , εκεί είναι κ το θέμα του.

Καλημέρα !!!
Βρε Νίκο, δεν είχες ξεκινήσει να τα βάψεις; Άλλαξες γνώμη στην πορεία;

Ναί αρχικά είπα να βάψω κ τα καπάκια του κινητήρα, αλλά τελικά αποφάσισα να  βάψω ψαλίδι  κ αξονα, κ τα καπάκια ( επειδή ακριβώς δίπλα τους υπάρχει το ποδόφρενο και ο λεβιές ταχυτήτων που με το καιρό επειδή τρίβεται το ποδάρι πάνω τους το χρώμα φεύγει) να τα κάνω χρώμιο για περισσότερη αντοχή.
Τώρα το αν θα αντεξουν τα χρώμια σε βάθος χρόνου θα δείξει.

Τώρα μένει να τρίψω τον κινητήρα με ειδικό ''σαπούνι'' για αλουμίνια. Είναι και τα υλικά για τέτοιες δουλειές αρκετά ακριβά.

Θα δείξει ...



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3361
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #117 on: Παρασκευή 11 Μάρτιος 2016, 15:31:48 μμ
Κάγκουρα! :2hysterical: :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #118 on: Παρασκευή 11 Μάρτιος 2016, 15:35:21 μμ
Χαρχαλεά με βλέπω  :2hysterical:

Αυτό το παπί είναι μεν σαν το γιοφύρι της Αρτας αλλά κ μεγαλο σχολείο.
« Last Edit: Παρασκευή 11 Μάρτιος 2016, 15:37:46 μμ by Stoneman »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2652
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #119 on: Παρασκευή 11 Μάρτιος 2016, 20:47:26 μμ
Τζάααααμι το ταούνι!

Μη γυαλίσεις τα πάντα. Να υπάρχει και κάτι ματ ή βαμμένο για να κάνει αντίθεση.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #120 on: Σάββατο 24 Σεπτέμβριος 2016, 17:14:02 μμ
Τζάααααμι το ταούνι!

Λοιπόν, αγαπητε Ιωάννη, αφου οι παλαιοί μηχανικάρες κ γνώστες απο κάρμπς κ τέτοια πράματα δεν υπάρχουν πιά, ισως τους πάτησε το τραίνο μαζί με τους μάγκες. :2hysterical:

Ο πάπος ηταν 49 κυβικά , με το δικό του πιστόνιον κ την δική του στροφαλομπιέλα.
Αφου άλλαξα τα ρουλεμάν στροφάλου κ μπιέλας , ήλλαξα κ κυλινδροπίστονον διατηρώντας την ίδια στροφαλομπιέλα αφού αν την άλλαζα με αυτήν απο το Τ80 θα έπρεπε να άλλαζα κ κεφαλή κ εκτός του ότι δεν βρήκα κάποια της προκοπής ανέβαινε κ το κόστος.

Ετσι μεγάλωσα τον κύλινδρο απο 49 κυβικά στα 79 αλλά διατηρώντας την στοφαλομπιέλα η διαδρομή παρέμεινε η ίδια κ τα κυβικά πλέον δεν είναι 79 αλλά 70 η το πολύ 71.

Ομως το Τ50 έχει κυρίως ζιγκλέρ 77.5 ενώ το Τ80 έχει 85.
Το ζιγκλερ του μίγματος είναι 12,5 κ στα δύο μοτερ.
Αρχικά είπα να αλλάξω το 14αρι καρμπ απο το Τ50 στο 16αρι του Τ80, αλλά εκτός του ότι
α) δεν βρίσκεται κάποιο της προκοπής,
β) αρκετοι επειδή είναι ίδια εξωτερικά πουλάνε το μικρό για το μεγάλο
γ) κυκλοφορουν Κινέζικα , αλλά φίλος που δοκίμασε δεν μπορεί να το συμμαζέψει.

Ετσι είπα να αφήσω το 14αρι κ να το ζιγκλερώσω.
Το θέμα είναι πόσο?
Τι ζιγκλερ να χρησιμοποιήσω?
Υπάρχει τρόπος υπολογισμού η θα πρέπει να πάω σε δοκιμές ελέγχοντας ανα διαστήματα το μπουζί?

Φυσικά θα ανεβάσω το μίγμα στις στροφές που ζηταει το μανουαλ για το Τ80, αλλά έχω θέμα με το κυρίως ζιγκλέρ επειδή φοβάμαι μην μου στεγνώσει ο κυλινδρος.

Δεδομένου ότι η βελόνα απο το 14αρι κ το 16αρι καρμπ είναι ακριβώς ίδια κ σαν κωδικός ανταλλακτικού , η μόνη διαφορά βρίσκεται στην φλογέρα, η οποία μετά απο 25 χρόνια δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό αλλά κ να υπήρχε δεν το διακινδυνεύω να την παραγγείλω αφου δεν ξέρω αν προσαρμόζεται στην φωλιά αυτής απο το 14αρι καρμπ.

Για λέγε προφέσορα, τώρα που εχω το καρμπ βίδες κ δεν θυμάμαι κ πως το δένουν  :goofy:








Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2652
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #121 on: Κυριακή 25 Σεπτέμβριος 2016, 15:22:32 μμ
Δεν κατέχω από Τ 50, Τ 80, αλλά από ότι γράφεις καταλαβαίνω ότι το 80άρι έχει και άλλη διαδρομή;
Είσαι κάπου ενδιάμεσα σε κυβισμό όπως γράφεις. Λοιπόν έχομε και λέμε:

1. Οι διαφορές είναι μικρές για να ανησυχείς. Τώρα έχεις και μεγαλύτερη συμπίεση  :goofy: (γιατί ο όγκος του θαλάμου καύσεως παραμένει ο ίδιος, ενώ σαρώνεται μεγαλύτερος όγκος κυλίνδρου από κάτω) αλλά σωστά δεν έχασες τον ύπνο σου και δεν μας το αναφέρεις. Αλήθεια κατάλαβες στη μανιβέλα κάτι;

2. Και το καρμπυρατέρ κάνει κάποιους υπολογισμούς για το πόσος αέρας περνάει (με πρωτόγονο τρόπο σε σχέση με τον ψεκασμό) και "αποφασίζει" πόση βενζινη να στείλει.
....αλλά έχω θέμα με το κυρίως ζιγκλέρ επειδή φοβάμαι μην μου στεγνώσει ο κυλινδρος.

Θα σου στεγνώσει από βενζίνη λες;
Φτωχό μίγμα στο φουλ γκάζι;
Δεν θα σου στεγνώσει, γιατί τώρα με την αύξηση του κυβισμού, από το 14άρι βεντούρι (το Τ 80 γράφεις φοράει 16άρι) περνά μεγαλύτερος όγκος αέρα από την ίδια διατομή, άρα με μεγαλύτερη ταχύτητα, άρα μεγαλύτερη υποπίεση η οποια θα τραβήξει περισσότερη βενζίνη (τη σωστή ποσότητα για τον περισσότερο αέρα που πέρασε) από το υπάρχον "μικρό" ζιγκλέρ. Μη συγκρίνεις το 77,5 ζιγκλέρ του 50αριού με το 85 του 80αριού, γιατί του 80αριού το καρμπ είναι 16άρι και μπορεί να έχει μικρότερη ταχύτητα αέρα - υποπίεση στο βεντούρι και για αυτό να χρειάζεται μεγαλύτερο ζιγκλέρ.


...Φυσικά θα ανεβάσω το μίγμα στις στροφές που ζηταει το μανουαλ για το Τ80...

Τι θέλεις να πεις; Οι στροφές ανεβαίνουν - κατεβαίνουν. Το μίγμα φτωχαίνει - πλουτίζει.

Τέλος πάντων για να σου φύγει το άγχος για το κύριο ζιγκλέρ...

Α. Πήγαινε στην αρχή μιας μεγάλης σε διάρκεια ανηφόρας για να μην αναγκαστείς να πιάσεις μεγάλες ταχύτητες στο τέρμα γκάζι.

Β. Βάλε καινούργιο μπουζί και πλακώσου με την τελευταία ταχύτητα τέρμα γκάζι.

Γ. Μελέτα τους οιωνούς και ανέβαζε φωτογραφίες.




Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9446
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #122 on: Κυριακή 25 Σεπτέμβριος 2016, 17:36:06 μμ
Δεν κατέχω από Τ 50, Τ 80, αλλά από ότι γράφεις καταλαβαίνω ότι το 80άρι έχει και άλλη διαδρομή;

Ναι, η διαδρομή είναι μικρότερη στο Τ50.

Αλήθεια κατάλαβες στη μανιβέλα κάτι;

Γιάννη θα μπορώ να πώ κάτι πάνω σ αυτό όταν βαλω επάνω καρμπ κ μπουζί. Αν και το μανουαλ δίνει συμπίεση 10.3:1 για το Τ50 και 9.6:1 για το Τ80.

 
Θα σου στεγνώσει από βενζίνη λες;
Φτωχό μίγμα στο φουλ γκάζι;

Ναι αυτό, επειδή η τζίνα ψύχει κ το ανω μερος του κυλίνδρου.

Δεν θα σου στεγνώσει, γιατί τώρα με την αύξηση του κυβισμού, από το 14άρι βεντούρι (το Τ 80 γράφεις φοράει 16άρι) περνά μεγαλύτερος όγκος αέρα από την ίδια διατομή, άρα με μεγαλύτερη ταχύτητα, άρα μεγαλύτερη υποπίεση η οποια θα τραβήξει περισσότερη βενζίνη (τη σωστή ποσότητα για τον περισσότερο αέρα που πέρασε) από το υπάρχον "μικρό" ζιγκλέρ.

Δεν το είχα σκεφτεί τόσο επιστημονικά,  :goofy:

Μη συγκρίνεις το 77,5 ζιγκλέρ του 50αριού με το 85 του 80αριού, γιατί του 80αριού το καρμπ είναι 16άρι και μπορεί να έχει μικρότερη ταχύτητα αέρα - υποπίεση στο βεντούρι και για αυτό να χρειάζεται μεγαλύτερο ζιγκλέρ.

Το 16αρι καρμπ του Τ80 έχει διαφορετική (ισως πιο ελεύθερη) φλογέρα αλλά σου εξήγησα τι παίζει με δαύτα, οι περισσότεροι αλλάζουν ενα ζιγκλερ σε ενα 14αρι και το πουλάνε για 16αρι.

Τι θέλεις να πεις; Οι στροφές ανεβαίνουν - κατεβαίνουν. Το μίγμα φτωχαίνει - πλουτίζει.

Εννοώ οτι το Τ50 με το 14αρι καρμπ θέλει 1 3/4 στροφες εξω την pilot , ενώ το 16αρι του Τ80 θέλει 1 5/8

 Για τον κινητήρα δίνει :

Bore T50 =  38mm   T80= 47mm
Stroke T50 =  41,4mm   T80= 45,6mm

Ti άλλα στοιχεία θέλουμε για να υπολογίσουμε αυτό το 71cc?
Δεν το υπολόγισα εγώ, μου το είπαν σε ενα φόρουμ κ θέλω να το σιγουρέψω.



 



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2652
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #123 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 01:36:14 πμ

Ti άλλα στοιχεία θέλουμε για να υπολογίσουμε αυτό το 71cc?
Δεν το υπολόγισα εγώ, μου το είπαν σε ενα φόρουμ κ θέλω να το σιγουρέψω.
 

Τον όγκο του κυλίνδρου εννοείς;
π (3,14) * διάμετρο στο τετράγωνο / 4 * το ύψος του κυλίνδρου (διαδρομή) Όλα αυτά σε χιλιοστά, άρα θα βρούμε κυβικά χιλιοστά. Ρίξε και μια διαίρεση / 1000 για να βγει σε κυβικά εκατοστα. Δηλαδή:

Τ50             3,14*38*38*41,4/4000 = 46,92 πες 47cc
T80             3,14*47*47*45,6/4000 = 79,07 πες 79cc
TStoneman   3,14*47*47*41,4/4000 = 71,79 πες 72cc δηλαδή έχεις Τ 72

Η σχέση συμπίεσης είναι ο λόγος του όγκου που υπάρχει όταν το έμβολο βρίσκεται στο ΚΝΣ (δηλαδή όγκος κυλίνδρου + όγκος θάλαμου καύσης) δια του όγκου που υπάρχει όταν το έμβολο βρίσκεται στο ΑΝΣ (δηλαδή όγκος θάλαμου καύσης)
Με αυτά τα δεδομένα και συμπίεση 10,3 που αναφέρεις ο θάλαμος καύσης του Τ 50 είναι 5,05 cc.
Με αυτόν τον θάλαμο καύσης και 72cc κύλινδρο η συμπίεση του Τ 72 φτάνει στα ύψη: 15,2!!!!!!!! Οπότε:

1. Έχει δίκηο ο Αέριος
Κάγκουρα! :2hysterical: :2hysterical:


2. Θα βάζουν πιο χοντρή φλάτζα Νίκο, για να ρίξουν τη συμπίεση.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #124 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 06:33:27 πμ

Με αυτόν τον θάλαμο καύσης και 72cc κύλινδρο η συμπίεση του Τ 72 φτάνει στα ύψη: 15,2!!!!!!!! Οπότε:



νικολα,απο γονατα πως εισαι?
αρθρωσεις γενικα στα ποδια,ολα οκ?